| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
Τετάρτη, 16 Ιανουάριος 2013 17:58
Αθλητές που διέπρεψαν στους Παραολυμπιακούς Αγώνες βράβευσε ο Δήμος
Αθλητές που διέπρεψαν στους Παραολυμπιακούς Αγώνες βράβευσε ο Δήμος

Έλληνες αθλητές που διέπρεψαν στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου 2012, βράβευσε ο Δήμος στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχιακού Μεγάρου Περιστερίου. Ήταν μια εκδήλωση ευαισθησίας και υπερηφάνειας, που ενθουσίασε τους παριστάμενους.
(ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΑΣ)
Δημοσιεύθηκε στην κατηγορία
Uncategorized













