| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤ/ΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤ/ΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Με αφορμή την διενέργεια των πανελλαδικών εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ο αντ/ρχος Παιδείας & Κοινωνικής Μέριμνας Αναστάσιος Θεοδωράκος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Στο στίβο των επιδιώξεων για ένα καλύτερο μέλλον, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις αποτελούν το επισφράγισμα των προσπαθειών των μαθητών και η αφετηρία για το ξεκίνημα της νέας πορείας.
Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι μία πρώτη, μα όχι και την τελευταία προσπάθεια, για τους νέους που οραματίζονται να ανοίξουν τα φτερά σας για να κατακτήσουν τη γνώση.
Χρειάζεται να έχουν υπομονή, επιμονή και να είναι προσηλωμένοι στο στόχο προκειμένου να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.
Εύχομαι το αποτέλεσμα να ανταμείψει τους κόπους τους και να αποτελέσει την απαρχή μιας πορείας για ακόμα υψηλότερους στόχους στον κόσμο της γνώσης, της ανάπτυξης και της προόδου.
Στις δύσκολες στιγμές που διανύει η χώρα, η αισιοδοξία και το αγωνιστικό ήθος των μαθητών, μας κάνουν περήφανους, μας συγκινούν, μας δίνουν την αληθινή ελπίδα για την επόμενη μέρα. Είναι το μέλλον της πόλης μας!
Εύχομαι σε όλους τους υποψηφίους μαθητές, τους γονείς και καθηγητές καλή δύναμη, ψυχραιμία και καλή επιτυχία. Θα είμαστε πάντα κοντά τους, αρωγοί, στις αγωνίες και τα όνειρά τους».
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ
Η ΜΚΟ «Με Οδηγό το Διαβήτη – Κάρτα Διαβήτη» σε συνεργασία με το Δήμο Περιστερίου, πραγματοποίησαν πρόσφατα εκδήλωση ενημέρωσης & πρόληψης για το Σακχαρώδη Διαβήτη, στο Συνεδριακό – Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου.
Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν:
Ομιλίες εξειδικευμένων Ιατρών πάνω στο Σακχαρώδη Διαβήτη, όπως οι κ.κ.
-Δρ. Αντώνιος Λέπουρας, παθολόγος – διαβητολόγος- διευθυντής Παθολογικής - Διαβητολογικής Κλινικής του ΙΑΣΩ General και,
-Διονύσης Βλάχος , γενικός ιατρός, επιστημονικός Διευθυντής EURODIET MED
Το πρόγραμμα περιλάμβανε και μαγειρική «ζωντανά», από τον σεφ της εκπομπής «Στα Καλά Καθούμενα» Στέλιο Κουτρουβέλη, ο οποίος παρασκεύασε κεράσματα με γλυκές και απλές συνταγές, κερδίζοντας το κοινό με τις υπέροχες γεύσεις του.
Επίσης έγιναν δωρεάν μετρήσεις σακχάρου από εξειδικευμένη νοσηλεύτρια.
Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης, ενώ παραβρέθηκε ο ηθοποιός και παρουσιαστής Κρατερός Κατσούλης.
Επίσης, την εκδήλωση προλόγισε και ο Εντεταλμένος δημοτικό σύμβουλος για τα θέματα Υγείας του Δήμου Περιστερίου, καρδιολόγος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης.
Οι διοργανωτές ευχαριστούν όλους όσους συνέβαλλαν στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης και βεβαίως τους δημότες τους Περιστερίου για την παρουσία τους και τις πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που υπέβαλαν στο τέλος.
Η κεντρική εκδήλωση αποτέλεσε την απαρχή μιας σειράς από εκδηλώσεις ενημέρωσης & πρόληψης που θα πραγματοποιηθούν στο Δήμο Περιστερίου.
Το πρόγραμμα συντόνισε και παρουσίασε με εντυπωσιακό τρόπο, η δημοσιογράφος και συγγραφέας κα Εύα Ντελιδάκη.
Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται αριστερά ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης που απευθύνει χαιρετισμό και ο Στέλιος Κουτρουβέλης που διδάσκει συνταγές, υπό το βλέμμα τις κας Εύας Ντελιδάκη.
Β. Α.
ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΚΕ.ΦΙ.
ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΚΕ.ΦΙ.
Πλειοδοτική φανερή και προφορική δημοπρασία για την εκμίσθωση του δημοτικού κτιρίου μεταξύ των οδών Π. Τσαλδάρη- Αισώπου- Ύδρας- Αιγίνης- Μεγ. Αλεξάνδρου (παλαιά αγορά) στο Ο.Τ. 381, προκήρυξε για τις 8.6.2016, ημέρα Τετάρτη και ώρες 10.00 – 11.00 π.μ. ο Δήμος Περιστερίου.
Η δημοπρασία θα διενεργηθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων της Οικονομικής Επιτροπής, στο Δημαρχείο (20ς όροφος, γραφείο Β18).
Η εγγύηση ορίστηκε στο ποσό των 9.600 ευρώ.
Πληροφορίες στα τηλέφωνα 210 5701161 και 210 5701156.
*
Εξ άλλου ο Δήμος προκήρυξε φανερή προφορική μειοδοτική επαναληπτική δημοπρασία για τη στέγαση του 8ου ΚΕ.ΦΙ. (π. ΚΑΠΗ).
Το ακίνητο πρέπει να βρίσκεται μεταξύ των οδών Ιωαννίνων- Σικάγου- Πεύκων – Δαμασκηνέας, να είναι ισόγειο, εμβαδού 200 – 230 τ.μ., μαζί με τους βοηθητικούς χώρους. Να διαθέτει παροχές ηλεκτρισμού και ύδρευσης, να διαθέτει ειδικά WC για ΑΜΕΑ, κεντρική ή αυτόνομη θέρμανση και να πληροί τους όρους υγιεινής και ασφάλειας.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να το δηλώσουν μέχρι τις 24.6.2016. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 210 5701 043.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Η Δημοκρατική Ενότητα Γονέων Περιστερίου καταγγέλλει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ γιατί με την νέα επαίσχυντη υπουργική απόφαση του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τα ολοήμερα σχολεία συνεχίζει την αντιεκπαιδευτική πολιτική της και οδηγεί σε απόγνωση τις λαϊκές οικογένειες τσακίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται να προστεθεί στη νομοθετική ρύθμιση που προωθεί η κυβέρνηση και οδηγεί στην κατάργηση και συγχώνευση πολλών Νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα καθώς επίσης και στις τροπολογίες που καταργούν τα τμήματα ένταξης.
Ο κατήφορος δεν έχει τέλος! Είναι πρόκληση και υποκρισία η κυβέρνηση:
-να προσπαθεί με αφαιρέσεις ωρών διδασκαλίας και χωρίς διορισμούς να καλύψει τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών, που θα συνεχίσουν να υπάρχουν και θα μεγαλώσουν.
-να καμώνεται ότι νοιάζεται ώστε όλα τα παιδιά να έχουν πρόσβαση στο ολοήμερο σχολείο τι στιγμή που αφαιρεί το δικαίωμα στα παιδιά των λαϊκών οικογενειών με ένα ή και δύο γονείς άνεργους ή ανασφάλιστους εργαζόμενους, να συμμετέχουν στο ολοήμερο σχολείο.
-από τη μια να υπόσχεται 20.000 μόνιμους διορισμούς και αυτοί να μετατρέπονται σε χιλιάδες απολύσεις.
-να διακηρύττει ότι φτιάχνει «ενιαίο τύπο Δημοτικού Σχολείου» ενώ στην πραγματικότητα καταργούν τα ολοήμερα και περικόπτουν χιλιάδες διδακτικές ώρες οδηγώντας τα σχολεία να διαμορφώνουν τελικά το πρόγραμμά τους με όσους εκπαιδευτικούς και όσες διδακτικές ώρες «περισσεύουν».
Η Δημοκρατική Ενότητα Γονέων Περιστερίου καλεί όλους τους Συλλόγους Γονέων και τους γονείς να πάρουν αγωνιστικές πρωτοβουλίες ώστε η κυβέρνηση :
Να πάρει πίσω ΤΩΡΑ την υπουργική απόφαση για τα ολοήμερα. Κανένα παιδί να μην αποκλειστεί από τα ολοήμερα σχολεία.
Να προχωρήσει άμεσα σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών και ειδικοτήτων.
Να αποσύρει την τροπολογία που καταργεί Τμήματα Ένταξης και το άρθρο που κλείνει Νηπιαγωγεία.
(Δελτίο Τύπου- Περιστέρι 21.5.2016)
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ «Ν.Δ.» ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ «Ν.Δ.» ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Επίσκεψη στο ιστορικό κέντρο του Περιστερίου πραγματοποίησε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης το μεσημέρι της 13.5.2016, ο οποίος περιήλθε τις οδούς Σαρανταπόρου, Αιμ. Βεάκη, Δήλου, Εθν. Αντιστάσεως κ.ά., επισκέφθηκε καταστήματα, αντάλλαξε απόψεις με τους ιδιοκτήτες τους, συνομίλησε με πολίτες που συνάντησε, για την πολιτική και οικονομική κατάσταση.
Στο δίωρο περίπου που έμεινε στο Περιστέρι ο κ. Κυρ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε επίσης τον ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών (Νέο), όπου διανέμονται συσσίτια σε απόρους και κάθισε για λίγο σε καφέ της Αιμ. Βεάκη, όπου είχε συνομιλία με μέλη της Τ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας Περιστερίου.
Επίσης είχε αντιπροσωπευτική συνομιλία για φορολογικά και ασφαλιστικά θέματα με τον ιδιοκτήτη Φοροτεχνικού Γραφείου κ. Ζαχιώτη, στην Εθν. Αντιστάσεως κ.ά.
Σε δηλώσεις του ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι στόχος της επίσκεψής του στο Περιστέρι, που θα συνεχιστεί και με επισκέψεις τους σε άλλους δήμους, ήταν να ακούσει απόψεις και προβλήματα των πολιτών, που πλήττονται από της πολιτική της Κυβέρνησης, εξ αιτίας της πολιτικής της οποίας θα επιδεινωθεί η κατάσταση ακόμη περισσότερο για τις κοινωνικές ομάδες τις ευπαθείς και της μεσαίας τάξης.
ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 75η ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΘΡΥΛΙΚΗΣ «ΜΑΧΗΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ» ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΕΞΟΧΑ Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 75η ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΘΡΥΛΙΚΗΣ «ΜΑΧΗΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ» ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΕΞΟΧΑ Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Μια επιβλητική εκδήλωση μνήμης και τιμής για την 75η Επέτειο της θρυλικής Μάχης της Κρήτης, που ήταν η αρχή του τέλους του χιτλερισμού, διοργάνωσε στην κεντρική πλατεία Περιστερίου (Ευαγγελίστρια) η Αδελφότητα Κρητών Περιστερίου, το βράδυ της 27.5.2016.
Τα κείμενα, τη σκηνοθεσία και το συντονισμό επωμίσθηκε εντυπωσιακά ο κ. Γιάννης Κριαράκης.
Η πρόεδρος του Συλλόγου κα Βικτωρία Λιλυμπάκη με τα μέλη του Δ.Σ υποδέχονταν τους προσκεκλημένους και στη σύντομη ομιλία της αναφέρθηκε εκτός από την Επέτειο της Μάχης της Κρήτης, και στη Γενοκτονία των Ποντίων άλλα και στη Άλωση της Κωνσταντινούπολης: τα τρία ιστορικά γεγονότα που σημαδεύτηκαν από τη συμβολή της Κρητικής γενναιότητας και πατριωτισμού στην ελληνική ιστορία.
«Στόχος των εκδηλώσεών μας» είπε, «είναι να θυμόμαστε, να τιμάμε και να
μεταφέρουμε στις νεότερες γενιές το μεγαλείο του ελληνικού πνεύματος την αδούλωτη ψυχή και την ελπίδα της διατήρησης την εθνικής ακεραιότητας».
Το κοινό που γέμισε την κεντρική πλατεία Περιστερίου, απόλαυσε τα χορευτικά συγκροτήματα της Αδελφότητας Κρητών Περιστερίου, αλλά και της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου που συμμετείχαν στην εκδήλωση τιμής και μνήμης. Παραβρέθηκε και απέδωσε Κρητικά τραγούδια η Ομάδα Ριζίτικού Τραγουδιού «Αμαργίωτικη Παρέα».
Το πρόγραμμα περιλάμβανε ακόμη, χαιρετισμό του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, προβολή βίντεο με φάσεις από τη Μάχη της Κρήτης, Επιμνημόσυνη Δέηση στην οποία χοροστάτησαν οι αιδεσ. πατέρες Στυλιανός Ταξάκης και Σπυρίδων Καζάνης (έψαλε η χορωδία του Μητροπολιτικού Ναού της Ευαγγελίστριας υπό τη δ/νση του πρωτοψάλτου κ. Κ. Βλάχου), κατάθεση στεφανιών στη μνήμη των ηρώων πεσόντων κ.ά.
Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται τα μέλη της Ένωσης Κρητών κ.λπ. σε παράταξη και ο αντιπεριφερειάρχης κ. Σπύρος Τζόκας που μεταξύ άλλων, κατέθεσε στεφάνι προς τιμή των πεσόντων.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους επίσης: Ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Τζόκας Σπύρος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα, Λύκος Παναγ., Τάσος Θεοδωράκος, Μπέτσης Βασίλης, Τάτσης Βαγγέλης, οι δημοτ. συμβουλοι κ.κ. Σάκης Ζορπίδης, Παναγιωτόπουλος Παν., Καλλιάφας Αναστ. κ.ά. Επίσης παραβρέθηκαν οι κ.κ. Σφαέλος Παναγ.- βουλευτής Β΄ Αθήνας της Ένωσης Κεντρώων, Μιχ. Καρχιμάκης π. υπουργός και εκπρόσωπος του Κινήματος Δημοκρατών - Σοσιαλιστών, ο πρόεδρος την Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πατεράκης Εμμ. ο πρόεδρος της «Παγκρητίου Ένωσης»
Μαριδάκης Γεώρ., οι εκπρόσωποι της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» Πλέστης Αλέξ. και Δημητρίου Θανάσης, Δημητρακόπουλος Θεόδ. τ. δήμαρχος Περιστερίου, Κουτουλάκης Γεώργιος- του Κόμματος της Ένωσης Κεντρώων, Κρητικού Κατερίνα- Περιφερική Σύμβουλος, Δαρσινός Τάσος- Μέλος της Κ.Ε. της ΔΗΜΑΡ, εκπρόσωποι εθνικοτοπικών συλλόγων του Περιστερίου και της Κρήτης Ζήκος Κόντης, Γιάννης Σιδέρης κ.ά., Αρβανίτης Θεόδ.- γ.γ. του ΑΣΔΑ, Σάββας Αβραμίδης εκπρόσωπος του Συλλόγου Μακεδόνων, εκπρόσωποι φορέων, συλλόγων κ.ά.
Θυμίζουμε ότι έδρα της Αδελφότητας Κρητών Περιστερίου είναι στη οδό Βοσπόρου 5 Περιστέρι, τηλ. 210 5748571.
ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΡΑΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ - ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΑΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΡΑΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ - ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΑΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

Ο Δήμος Περιστερίου προχώρησε το μεσημέρι της 28.5.2016, στην οδό Αιμιλίου Βεάκη σε μια δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης όλων, προκειμένου τα πεζοδρόμια και οι ράμπες να είναι προσβάσιμα για όλους!
Ήταν μια πρωτοβουλία του γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μπάμπη Δούναβη, όπου και ο ίδιος λόγω κινητικών προβλημάτων αντιμετωπίζει καθημερινά δεκάδες προβλήματα στην ομαλή διέλευση του στα πεζοδρόμια της πόλης.
Με την παρουσία του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, Αντιδημάρχων, Δημοτικών Συμβούλων και εθελοντών, προσπάθησαν με διανομή φυλλαδίου, να περάσουν το μήνυμα ότι ΟΛΟΙ έχουν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να κινούνται και να χρησιμοποιούν το πεζοδρόμιο για τις ανάγκες της καθημερινότητας.
Ένα σοβαρό πρόβλημα και για την πόλη του Περιστερίου είναι τα εμπόδια και τα παράνομα παρκαρίσματα. Παρόμοιες δράσεις με τη διανομή φυλλαδίου θα συνεχιστούν μέχρι να εξαλειφθεί το πρόβλημα που μας φορτίζει συναισθηματικά και ταλαιπωρεί μερίδα συνανθρώπων μας, ακόμη και μητέρες που μεταφέρουν σε καροτσάκια μωρά. Ωστόσο, θα πρέπει ο καθένας μας να συμβάλει στην αντιμετώπισή του.
Στη φωτογραφία μας διακρίνονται από αριστερά, στη διάρκεια της ενημερωτικής καμπάνιας, οι κ.κ. Θ. Αρβανίτης (γ.γ. ΑΣΔΑ), Μ. Δούναβης (γραμματέας δημοτ. συμβουλίου), Α. Παχατουρίδης (δήμαρχος), Α. Καλλιάφας (πρόεδρος ΔΕΠΑΔΠ) και Π. Λουκόπουλος (κοινοτικός σύμβουλος).
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 6ου ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 6ου ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ
Η ερασιτεχνική θεατρική ομάδα του 6ου Γενικού Λυκείου Περιστερίου ανεβάζει σε θεατρική παράσταση το έργο «Αντιγόνη» του κορυφαίου αρχαίου τραγικού ποητή Σοφοκλή.
Το αιώνιο συγκρουσιακό δίλημμα της υποταγής στον ανθρώπινο νόμο ή στο θεϊκό δίκαιο, οι συνέπειες των ανθρωπίνων πράξεων, η ορμή της νεότητας, τα όρια της κοινωνίας, θέματα που απασχολούν τον άνθρωπο διαχρονικά , ζωντανεύουν από το σχολικό βιβλίο στη σκηνή του θεάτρου .
Σας προσκαλούμε να βιώσετε μαζί μας τη συγκινησιακή μέθεξη της αρχαίας τραγωδίας, δίνοντας δυναμικό «παρών» στις 26 Ιουνίου 2016, ημέρα Κυριακή και ώρα 21.00, στο θέατρο «Φοίνικας» του Δήμου Περιστερίου.
ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΑΓΙΟ ΤΗΣ Η ΕΝΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΝΕΩΝ ΣΕΠΟΛΙΩΝ – ΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ
ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΑΓΙΟ ΤΗΣ Η ΕΝΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΝΕΩΝ ΣΕΠΟΛΙΩΝ – ΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ
Τον προστάτη Άγιό της τίμησε η Eνορία του Ευαγγελιστή Ιωάννου του Θεολόγου Ν. Σεπολίων, στις 7 & 8.5.2016. Στον Πανηγυρικό Εσπερινό χοροστάτησε ο σεβ. Μητροπολίτης Πτολεμαΐδος κ.κ. Εμμανουήλ (του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας).
Στη Θεία Λειτουργία, ανήμερα της εορτής, προεξήρχε ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, τον οποίο πλαισίωσαν αρκετοί κληρικοί.
Στο κήρυγμά του στο τέλος της Θ. Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος, επαίνεσε τους δραστήριους Ιερείς και τους συνεργάτες τους, τις εθελόντριες και τους εθελοντές, οι οποίοι δαπανώνται διαρκώς στην διακονία των ενοριτών και των προσκυνητών του εορτάζοντος Ιερού Ναού.
Με την ευκαιρία της εορτής της «Ημέρας της Μητέρας» τίμησε νέες και μεγαλύτερες μητέρες, εξαίροντας το μεγαλείο της μητρότητας στους χαλεπούς καιρούς μας.
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΤΟΥ 1922
Το απόγευμα της εορτής πραγματοποιήθηκε η λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας του Ευαγγελιστού, κατά την διάρκεια της οποίας έγινε η υποδοχή της θαυματουργού Εικόνος της Παναγίας Φανερωμένης από την Αρτάκη της Ευβοίας από τον σεβ. Μητροπολίτη Πτολεμαΐδος κ.κ. Εμμανουήλ, ο οποίος τόνισε το σημαντικό γεγονός για το Περιστέρι, που ήταν η έλευση εδώ μιας Εικόνας, που ακολούθησε το δρόμο της προσφυγιάς το 1922.
Παρόντες στην λιτανεία και την υποδοχή, ήταν ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Α. Παχατουρίδης, Αντ/ρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι, εκπρόσωποι συλλόγων και πλήθος ενοριτών, οι οποίοι συνεχάρησαν τον ιερατ. προϊστάμενο του Ναού π. Χερουβείμ Μεστούση, για την αρτιότητα του λατρευτικού και πανηγυρικού προγράμματος.
Τους ύμνους της εορτής απέδωσε η βυζαντινή χορωδία υπό τη διεύθυνση του πρωτοψάλτη του Ι. Ναού κ. Ζαχαρία Κοντοφρίδη.
Η Εικόνα της Παναγίας Φανερωμένης παρέμεινε στο Ναό για προσκύνημα μέχρι τις 16.5.2016.
*
Μάλιστα την 13.5.2016 τελέσθηκε στο Ναό Θεία Λειτουργία και Παράκληση για την επιτυχία των μαθητών- υποψηφίων στις πανελλήνιες εξετάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΗΝ «ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ»
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΗΝ «ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ»
Πλήθος παιδιών με τους γονείς τους συμμετείχαν στις εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου με τη ευκαιρία του εορτασμού της «Παγκόσμιας Ημέρας της Μητέρας», που διοργανώθηκε στο Άλσος της πόλης.
Τα παιδιά καθ’ όλη τη διάρκεια των εορταστικών δράσεων είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν, να φτιάξουν κοσμήματα από ζυμαρικά για τις μητέρες τους, αλλά και να πάρουν μέρος σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
Μάλιστα ο Δήμος Περιστερίου φρόντισε να μοιράσει δωρεάν λουλούδια στα παιδιά για να τα προσφέρουν στις μητέρες τους, δίνοντας σε μικρούς και μεγάλους λίγες ώρες χαράς και ξεγνοιασιάς από τα καθημερινά προβλήματα που ταλανίζουν όλες τις οικογένειες.
Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης τόνισε: «Μάνα, μητέρα, μαμά... όπως κι αν τη φωνάζουμε είναι τόσο ξεχωριστό άτομο στη ζωή μας! Ο Δήμος Περιστερίου με αυτές τις ξεχωριστές εκδηλώσεις έδωσε στα παιδιά τη δυνατότητα να της εκφράσουν την αγάπη τους, τον σεβασμό τους, την ευγνωμοσύνη τους και το θαυμασμό τους»!













