| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ
ΜΑΡΙΟΣ ΜΕΡΤΙΚΑΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Με την ευκαιρία της αποχώρησής μου από την ενεργό δράση σαν υπάλληλος των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα Λιναρδάτου, θεωρώ επιτακτική υποχρέωσή μου να εκφράσω και δημόσια την υπερηφάνεια μου, γιατί εργάστηκα σε ένα Εκπαιδευτήριο που για δεκαετίες διαγράφει μια λαμπρή τροχιά στην εκπαίδευση, με την καθοδήγηση του γεν. διευθυντή του κ. Γεώργιου Λιναρδάτου, ανθρώπου με όραμα, ήθος, ανθρωπιά και πάθος για την μόρφωση των παιδιών.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον κ. Γεώργιο Λιναρδάτο για τη μεγαλόψυχη, ηθική και υλική στήριξή που μου παρείχε και να του ευχηθώ υγεία και επίσης οι απόφοιτοι των Εκπαιδευτηρίων του, που όλοι αριστεύουν, να είναι πάντα οι καλοί πρεσβευτές της πολύτιμης παρουσίας του Σχολείου στο χώρο της Εκπαίδευσης.
Μάριος Μερτίκας
Περιστέρι
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ, ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ, ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ ΔΟΜΗΣΗΣ κ. ΓΡ. ΚΟΣΝΕΤΖΩΦ - Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ, ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ, ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ ΔΟΜΗΣΗΣ κ. ΓΡ. ΚΟΣΝΕΤΖΩΦ- Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ
Στα δάκτυλα του ενός χεριού μετριούνται οι υπάλληλοι του Δήμου, που αποχώρησαν προκαλώντας τόση κατήφεια από πλευράς προϊσταμένων και συναδέλφων τους, για το εργασιακό κενό που άφηναν, προκαλώντας ταυτόχρονα τόση συγκινησιακή φόρτιση, τόση αναγνώριση αρετών και τόση συλλογή ευχών για την προσφορά τους στο Δήμο.
Μεταξύ αυτών κορυφαίος ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Περιστερίου κ. Γρηγόρης Κοσνετσώφ, ο οποίος οργάνωσε μια αποχαιρετιστήρια συνεστίαση, σε γνωστό Κέντρο του Περιστερίου, στην οποία παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής, π. αιρετοί δημοτικοί άρχοντες, Δ/ντές των Υπηρεσιών του Δήμου, κ.ά.
Η 30ετής θητεία του κ. Γρηγόρη Κοσνετσώφ, από το 1983 στο Δήμο Περιστερίου είναι μια πορεία που μπορεί να χαρακτηριστεί σαν συνισταμένη σκληρής δουλειάς, συμβουλευτικής προστασίας για την τήρηση των πλαισίων της νομιμότητας, συναδελφικής αλληλεγγύης και άκρως υποδειγματικής εξυπηρέτησης του δημότη.
Ήταν μια συνεστίαση καταξίωσης ενός Διευθυντού, που υπηρέτησε κάτω από τρεις Δημάρχους και συνέδεσε το όνομά του και το μόχθο του με την επιτυχία της πολεοδομικής επανάστασης του Δήμου Περιστερίου.
Και μόνο ότι επωμίσθηκε την ευθύνη και έφερε σε πέρας την έρευνα, καταγραφή, δέσμευση 342 ελεύθερων χώρων, πολλούς από τους οποίους χαίρονται σήμερα οι Περιστεριώτες, τα λέει όλα. Σε άλλα κράτη τέτοια προσφορά ισοδυναμεί με ονοματοθεσία σε οδό του «ευεργέτη» του δημοτικού συμφέροντος…
ΤΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ»
Στο τελετουργικό μέρος της συνεστίασης πήραν το λόγο ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και ο π. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος, που εκθείασαν την προσωπικότητα του κ. Γρηγόρη Κοσνετσώφ.
Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, είπε, ότι: «Ακόμη και όταν στεναχωριόμαστε βρίσκουμε τρόπο να το γλεντάμε, γιατί στη ουσία σήμερα στεναχωριόμαστε που ένας συνεργάτης μας όπως ο Γρηγόρης Κοσνετσώφ, που έχει εργαστεί στο Δήμο με ήθος και ευπρέπεια, μάς… «κουνάει μαντήλι». Και βέβαια αυτό είναι υγεία, αφού ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αποχωρήσει από την εργασία του, γιατί ζούμε σε μια εποχή που το ελληνικό δημόσιο «κουνάει μαντήλι» σε πλήθος εργαζομένων, και αυτή είναι η άσχημη πλευρά.
Θέλω να ευχηθώ στο Γρηγόρη Κοσνετσώφ υγεία, να τον χαίρεται η οικογένειά του και να του απευθύνω με σεβασμό ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για ό,τι προσέφερε στο Δήμο Περιστερίου.
ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ
Συνήθως όταν αποχωρεί κάποιος από την εργασία του, για λόγους ευπρέπειας λέμε καλά λόγια. Αυτό δεν ισχύει για το Γρηγόρη, γιατί είναι ο άνθρωπος που εργάστηκε σκληρά και με ευσυνειδησία, έκανε μόνο φίλους και είμαι τυχερός γιατί συνεργάστηκα με ένα τέτοιο Διευθυντή.
Και θα προσθέσω, με όλη μου την ειλικρίνεια, ότι αν μετά από πολλά χρόνια που ίσως οι συνδημότες μου να λένε ότι υπήρξα ένας καλός δήμαρχος, να ξέρετε πού το οφείλω. Ένας δήμαρχος δεν γίνεται… μάγκας και δεν αφήνει υστεροφημία, αν δεν έχει συνεργάτες όπως ο Γρηγόρης ο Κοσνετσώφ».
ΤΙΤΑΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ 342 ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΧΩΡΩΝ
Ο π. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος είπε στη συνέχεια, ότι: «Όσο καλά λόγια και να λέμε για δημάρχους ή υπαλλήλους, αυτό που εκτιμούν οι δημότες είναι τα έργα. Και ο Γρηγόρης Κοσνετσώφ άφησε έργο, που τον καταξίωσε και σε μας τους τρεις δημάρχους που υπηρέτησε και στους δημότες, οι οποίοι κανείς και ποτέ, δεν μου έκαναν παράπονο για υπηρεσιακή αδιαφορία, ή άσχημη συμπεριφορά από το Γρηγόρη.
Υπήρξε φιλεργατικός, ηθικός, έντιμος υπάλληλος για 30 χρόνια και συνέβαλε στην επιτυχία της πολεοδομικής ανασυγκρότησης του Περιστερίου, γιατί επωμίστηκε την τιτάνια προσπάθεια της έρευνας και δέσμευσης 342 ελεύθερων ή καταπατημένων χώρων, για να μπορέσουμε στη συνέχεια να τους κάνουμε κοινόχρηστους και να αυξήσουμε το πράσινο, που είναι ανάσα για τους δημότες μας.
Εύχομαι υγεία στον ίδιο και την οικογένειά του και να ζει χαρούμενος και ευτυχισμένος».
ΘΑ ΑΦΗΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Κατασυγκινημένος ο κ. Γρηγόρης Κοσνετσώφ ευχαρίστησε τους δύο δημάρχους και όλους όσους με προθυμία παραβρέθηκαν στην αποχαιρετιστήρια συνεστίαση που οργάνωσε, λέγοντας: «Θεωρώ τον εαυτό μου πάρα πολύ τυχερό που υπηρέτησα στο Δήμο Περιστερίου, κάτω από τρεις δημάρχους, τον αείμνηστο Δημ. Φωλόπουλο και τους κ.κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλο και Ανδρέα Παχατουρίδη.
Αισθανόμουν, όλα αυτά τα 30 χρόνια, ότι για να μου αναθέτουν τόσο σοβαρά καθήκοντα, κάπου με εκτιμούσαν και ειδικά στην περίοδο της πολεοδομικής ανασυγκρότησης, όπου μετά την καταγραφή και δέσμευση 342 χώρων μπόρεσαν να γίνουν πάρα πολλά πράγματα προς όφελος των Περιστεριωτών.
Είχα τη φιλοδοξία, ότι κάπου και εγώ, που απολάμβανα της εμπιστοσύνης τριών Δημάρχων, θα άφηνα το αποτύπωμά μου στην πρόοδο της πόλης.
Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους μου, στους οποίους απηύθυνα μια επιστολή, την τελευταία που υπέγραψα σαν Διευθυντής της Υπηρεσίας Δόμησης και τόνιζα πόσο τυχερός ήμουν που συνυπηρέτησα με τόσο καλούς και άξιους συναδέλφους για το καλό της πόλης μας.
Σας ευχαριστώ για την προθυμία σας να συνεορτάσουμε μαζί την στιγμή του αποχαιρετισμού μου με το Δήμο Περιστερίου».
*
Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων, ο π. Στυλιανός Ταξάκης (σαν εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Περιστερίου), ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Θεόδ. Αρβανίτης, Παν. Λύκος, Βασ. Μπέτσης, ο πρόεδρος του Περιφ. Συμβουλίου κ. Κων. Καράμπελας, ο π. αντ/ρχος κ. Τάκης Γεωργακόπουλος, ο π. δημοτ. σύμβουλος και πρόεδρος του ΓΣΠ κ. Σήφης Ξυπνητός, ο π. δ/ντής του ΙΚΑ Περιστερίου και δ/ντής της Κλινικής Περιστερίου του Ιατρικού Κέντρου κ. Γεωρ. Μπεκιάρης, Δ/ντές των Υπηρεσιών του Δήμου κ.ά.
Δ.Λ.- ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΩΡΙΑΣΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΩΡΙΑΣΗ
Ο Δήμος Περιστερίου και το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας, με τη συνεργασία του Σωματείου Υποστήριξης Ψωριασικών Ασθενών «Καλυψώ» και την υποστήριξη της εταιρείας Leo Ελλάς, διοργανώνουν ενημερωτική εκδήλωση, με θέμα «Ψωρίαση: μία νόσος που απασχολεί».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013, ώρα 18:00 στο Συνεδριακό Κέντρο Δημαρχιακού Μεγάρου Περιστερίου, Πλατεία Δημοκρατίας, Περιστέρι.
Είσοδος Ελεύθερη.
ΑΛΕΞΗΣ ΠΟΥΛΙΑΣΗΣ: ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Το δημόσιο σχολείο ποτέ στο παρελθόν δεν είχε χτυπηθεί με αυτόν τον τρόπο. Ακόμα και στις δυσκολότερες στιγμές αποτελούσε καταφύγιο. Καταφύγιο ελπίδας και ορμητήριο μόρφωσης και εκπαίδευσης. Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον αυτό που προέχει είναι το «μάθημα ζωής». Η αλληλεγγύη, η βοήθεια σε σ΄αυτόν που έχει την μεγαλύτερη ανάγκη. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών, ο αγώνας για δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά πρέπει να είναι και δικός μας αγώνας, των γονιών, των μαθητών, όλης της κοινωνίας.
Μπορεί η νέα σχολική χρονιά να είναι η δυσκολότερη των τελευταίων ετών. Είναι και κάπως προφανές. Η μνημονιακή κυβέρνηση εκτελώντας τις εντολές της τρόικας, επιτίθεται με τον αγριότερο τρόπο στη δημόσια δωρεάν παιδεία.
Στο Δήμο μας, όπως και παντού στην Ελλάδα στην Τεχνική Εκπαίδευση καταργούνται πολλές ειδικότητες και η μείωση των λειτουργικών δαπανών κατά 60% δείχνει τις προθέσεις τους. Δεν υπάρχει χώρος όμως για κοινωνικούς αυτοματισμούς που η μνημονιακή κυβέρνηση με την άθλια προπαγάνδα της θα προσπαθήσει να επιβάλλει.
Θα πετύχουμε αλλά μόνο με την διεκδίκηση και τον αγώνα. «Μια φαινομενικά κλειστή πόρτα σήμερα θα είναι πολλές ανοιχτές πόρτες αύριο».
Η δημοτική παράταξη «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», με το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς, συμμετέχει ενεργά στον αγώνα για ένα αναβαθμισμένο δωρεάν δημόσιο σχολείο, φορέα μόρφωσης και γνώσης, για όλα τα παιδιά. Δίπλα στο δάσκαλο και τον καθηγητή. Με τους γονείς και την κοινωνία. Για να ανοίξουν οι πόρτες των σχολείων, χωρίς τις αλυσίδες της ανάλγητης μνημονιακής πολιτικής που υλοποιεί η συγκυβέρνηση που υπηρετεί την τρόικα, ισοπεδώνει την κοινωνία και καταστρέφει όλες τις κατακτήσεις και υποδομές.
Αλέξης Πουλιάσης
Δημ. Σύμβουλος- Επικεφαλής της Παράταξης
«Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι»
ΠΑΝΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΚΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΝΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΚΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πραγματοποιήθηκε την 24.9.2013, στην πλατεία Δημαρχείου, μεγάλο Πανπεριστεριώτικο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, που συνδιοργανώθηκε από την Ένωση Συλλόγων Γονέων, τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου» και την ΕΛΜΕ Περιστερίου, για τα συνολικά προβλήματα της εκπαίδευσης.
Έγιναν ομιλίες από τους φορείς που διοργάνωσαν το συλλαλητήριο ενώ χαιρετισμό απεύθυνε ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Μαθητών Περιφέρειας Αττικής. Όλοι οι ομιλητές απαρίθμησαν τα μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Ταυτόχρονα καταδικάστηκαν από όλους τους συγκεντρωμένους οι φασιστικές πράξεις της Χρυσής Αυγής.
Στην συνέχεια έγινε πορεία στους δρόμους της πόλης όπου ενημερώθηκαν οι Περιστεριώτες για το συνολικότερο σχέδιο υποβάθμισης και διάλυσης της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης.
Αυτή ήταν η πρώτη από μια σειρά δράσεων που ξεκίνησε η Ένωση Συλλόγων Γονέων, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς φορείς της πόλης.
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ:
«Η Δημοτική Αρχή Περιστερίου στηρίζει την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων, καθώς και τον αγώνα Δασκάλων και Καθηγητών για δημόσια και δωρεάν παιδεία και για ένα σχολείο ανοικτό και σύγχρονο, με ίσες ευκαιρίες για όλους.
Το δημόσιο σχολείο και η αξιοπρέπεια των παιδαγωγών, δασκάλων και καθηγητών πρέπει να είναι προτεραιότητα σε μια κοινωνία που οραματίζεται ένα καλύτερο αύριο».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΙΔΗ ΔΙΕΝΕΙΜΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ
ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΙΔΗ ΔΙΕΝΕΙΜΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ
Σχολικά είδη (τσάντες, τετράδια, κασετίνες, στυλό, μολύβια κ.ά.) διένειμε δωρεάν ο Δήμος Περιστερίου σε μαθητές απόρων και μονογονεϊκών οικογενειών, με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.
Για δεύτερη χρονιά, με πρωτοβουλία του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, πραγματοποιήθηκε στις 9.9.2013, στο νέο Δημαρχείο, η διανομή των σχολικών ειδών σ’ αυτές τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες της πόλης μας.
Ο κ. Παχατουρίδης τόνισε στη σύντομη ομιλία του, ότι μ’ αυτήν την κοινωνική δράση που έχει καθιερώσει ο Δήμος, κανένας μαθητής της πόλης του Περιστερίου δεν θα μείνει χωρίς σχολική τσάντα, τετράδια, κασετίνα, στυλό, μολύβια κ.ά., σ’ αυτήν τη δύσκολη εποχή που βιώνουν οι οικογένειες τους. Το μόνο που ζήτησε από τα παιδιά ήταν να είναι καλοί μαθητές.
Επίσης ευχαρίστησε από καρδιάς τους δωρητές των σχολικών ειδών και ειδικότερα τον επιχειρηματία κ. Βαγγέλη Λακιώτη.
Από την πλευρά τους, οι γονείς και τα παιδιά ευχαρίστησαν θερμά τον Δήμαρχο, που βρίσκεται πάντα δίπλα τους με σημαντικές κοινωνικές δράσεις όλο το χρόνο, όπως η συγκεκριμένη που αφορά παροχή τω απαραίτητων εφοδίων για το μαθησιακό μέλλον των παιδιών.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
«ΕΞΕΛΙΣΣΕΙΝ»: ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ- ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
«ΕΞΕΛΙΣΣΕΙΝ»: ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ- ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Το Ινστιτούτο Μάθησης – Επικοινωνίας και Συμπεριφοράς «Εξελίσσειν», αποτελεί χώρο εναλλακτικής αγωγής, μάθησης και υποστήριξης, ένα χώρο έγκαιρης και έγκυρης διάγνωσης, πρόληψης και αποτελεσματικής παρέμβασης για αντιμετώπιση προβλημάτων, χώρο αγάπης και δημιουργίας… φιλόξενο χώρο υποστήριξης για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Στο «Εξελίσσειν» αντιμετωπίζονται προβλήματα λόγου, επικοινωνίας, ανάπτυξης, μάθησης και συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα γίνονται ατομικές κυρίως παρεμβάσεις Μαθησιακών Δυσκολιών, Δυσλεξίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Ψυχολογικής και Παιδοψυχολογικής Υποστήριξης και Ενδυνάμωσης, Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας, Συμβουλευτικής παιδιών, εφήβων και γονέων, Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Προβλημάτων επικοινωνίας και συμπεριφοράς, Εναλλακτικής Μάθησης, Οργάνωσης και καθοδήγησης μελέτης, Αναπτυξιακών διαταραχών και Ειδικής Αγωγής.
Εκτός από τα παραπάνω γίνονται επιμορφωτικά προγράμματα για γονείς και εκπαιδευτικούς, σε θέματα ειδικής αγωγής, παιδαγωγικής και ψυχολογίας και σε άλλα εξειδικευμένα θέματα. Επίσης γίνονται εισηγήσεις-ομιλίες σε σχολεία και άλλους χώρους.
Για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου γίνονται ειδικά τεστ σχολικής ετοιμότητας και το ανιχνευτικό Α΄ ΤΕΣΤ.
Το «Εξελίσσειν» στεγάζεται σε όμορφους, σύγχρονους και λειτουργικούς χώρους, εξοπλισμένους με σύγχρονα μέσα, στο Περιστέρι (Μαβίλη 1 & Κονδύλη 21) και στο Ίλιον (Ρωμανού 1 & Πετρουπόλεως 49).
Στελεχώνεται από ειδικούς και άρτια καταρτισμένους επιστήμονες, οι οποίοι διαθέτουν επιστημονική γνώση, επιμόρφωση, εξειδίκευση, εμπειρία και διάθεση για εργασία και συνεργασία.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Δρα ΒΑΣΙΛΗ ΣΑΚΚΑ
Την επιστημονική καθοδήγηση, εποπτεία και ψυχοπαιδαγωγική υποστήριξη σε όλες τις εκπαιδευτικές και άλλες δράσεις και διαδικασίες του «Εξελίσσειν» έχει ο Δρ. Βασίλης Σακκάς- Σύμβουλος Μάθησης, Επικοινωνίας και Συμπεριφοράς, Διδάκτωρ Ψυχολογίας, με ειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες και τα προβλήματα των παιδιών, Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, με μετεκπαιδεύσεις και πολύχρονη εμπειρία στην Αγωγή και την Ειδική Αγωγή, Κοινωνιολόγος, πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Σ.Ε.Κ. του Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. και Επιστημονικός Συνεργάτης του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών-Μ.Δ.Δ.Ε., του Τ.Ε.Ι. Αθήνας και της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (πρώην ΣΕΛΕΤΕ).
Ο κ. Σακκάς έχει διδάξει μαθήματα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικής, Μαθησιακών Δυσκολιών, Αντισταθμιστικής Αγωγής, Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, Επικοινωνίας και Έρευνας σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα, συμμετείχε ως εισηγητής σε πολλά συνέδρια και έχει πλούσιο κοινωνικό, επιστημονικό, διδακτικό και συγγραφικό έργο.
Στην ιδιαίτερα δύσκολη σημερινή περίοδο, με τα προβλήματα και τις δυσκολίες για γονείς και παιδιά, το «Εξελίσσειν» προσφέρει εντελώς δωρεάν τη διαγνωστική διαδικασία.
Μπορείτε να επικοινωνείτε στα τηλέφωνα του Ινστιτούτου (210 5325530 ή 210 2692250), από τις 13.00 μέχρι τις 21.15 καθημερινά, για πληροφορίες ή ραντεβού πρώτης εκτίμησης.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΤΑΞΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ, ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ «ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ: Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ»
Ένα συναρπαστικό ταξίδι «Από την Αλεξάνδρεια… στη Σμύρνη»
ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ «ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ: Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ»
Μια διαφορετική εκδήλωση, με τίτλο «Mare Nostrum…Μεσόγειος: Η θάλασσα της μουσικής», είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι Περιστεριώτες και όχι μόνο, στο Άλσος της πόλης, στις 15.9.2013 το βράδυ, στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Σεπτέμβρη, που διοργανώνει με επιτυχία κάθε χρόνο ο Δήμος μας.
Οι θεατές- ακροατές «κρατούσαν» στα χέρια τους ένα εισιτήριο και έγιναν συνταξιδιώτες μέσα σ’ ένα καράβι γεμάτο μουσική, με ρότα τη Μεσόγειο και τα λιμάνια της. Κάθε λιμάνι έδινε τη θέση του σε αγαπημένες μελωδίες μεγάλων Ελλήνων δημιουργών «Από την Αλεξάνδρεια … στη Σμύρνη».
Το ταξίδι ξεκίνησε από το λιμάνι της Αλεξάνδρειας. Εκεί στην Αίγυπτο, όπου σπουδαίοι Έλληνες δημιουργοί, με τις γνώσεις τους και την έμπνευσή τους, άφησαν το δικό τους αποτύπωμα, τη δική τους παρακαταθήκη στην τέχνη της Μουσικής. Ο Μάνος Λοΐζος, ο Νίκος Ξυδάκης, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου, ο Κώστας Φέρρης, ο Άρης Δαβαράκης, ο Αττίκ, «μαγειρεύοντας» μουσική και στίχο, μας χάρισαν αριστουργήματα, χωρίς να παραλείπουμε φυσικά και το μεγάλο μας Αλεξανδρινό ποιητή Κωνσταντίνο Καβάφη, στον οποίον είναι αφιερωμένη η χρονιά αυτή, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννησή του.
Ακούστηκαν, επίσης, τραγούδια του συνθέτη Νικήτα Βοστάνη, ο οποίος είχε την επιμέλεια της παράστασης και συμμετείχε στην ορχήστρα.
Καθώς το καράβι συνέχιζε τη ρότα του, έριχνε άγκυρα στην Κύπρο, στην Κρήτη, στη Σμύρνη, στον Πειραιά, στη Νότια Ιταλία, στο Ισραήλ, για να επιστρέψει και να «δέσει» στο λιμάνι, απ’ όπου ξεκίνησε: στην Αλεξάνδρεια, με την κουλτούρα των δημιουργών που έζησαν εκεί.
Με την παράλληλη προβολή video, οι θεατές έμπαιναν όλο και περισσότερο στο κλίμα κάθε λιμανιού και της πόλης του, απολαμβάνοντας γεύσεις και αρώματα από διαφορετικές πατρίδες.
Οι φωνές του Κώστα Μάντζιου, της Αφεντούλας Ραζέλη, της Μαρίνας Μανωλάκου και του Κώστα Αραβαντινού ενώθηκαν για να δημιουργήσουν όμορφα συναισθήματα στο κοινό, που είχε ανάγκη να δραπετεύσει από την καθημερινότητα.
Στο… «πλήρωμα» του καραβιού ήταν επίσης οι μουσικοί: Πλήκτρα - ακορντεόν: Θάνος Μπένος -ο οποίος είχε και την επιμέλεια της ορχήστρας και του video- φλάουτο- τζουρά: Νικήτας Βοστάνης, μπάσο: Νικόλας Βοστάνης, μπουζούκι: Κώστας Κοντογιάννης - Aπόστολος Βαλσαμάς - Νικήτας Βοστάνης, κιθάρα: Κώστας Αραβαντινός, τύμπανα: Δημήτρης Χριστοδούλου. Κείμενα - παρουσίαση: Λίνα Μπένου.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου και Παν. Λύκος, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Σάκης Ζορπίδης, ο οποίος χόρεψε μαζί με τους θεατές σε τραγούδια που ξεσήκωναν, κ.ά.
Λίνα Μπένου - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ: Ο ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ 1.500 ΡΙΖΙΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ!
Οι «γνωστοί- άγνωστοι» Περιστεριώτες
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ: Ο ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ 1.500 ΡΙΖΙΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ!
Αναρωτιέται κανείς: Τι είναι αυτό, που οδηγεί κάποιους ανθρώπους να δημιουργούν την «κιβωτό» τους σαν το Νώε, για να σώσουν από τον «κατακλυσμό» ό,τι πολύτιμο είχε και έχει η γη και εν προκειμένω -τι άλλο;- την παράδοσή μας; Ασφαλώς η πίστη, το πάθος, η επιμονή και υπομονή, αλλά κυρίως το μεράκι.
Αναφερόμαστε στον κ. Κων/νο Σταυρουλάκη, που σήμερα είναι πρωτοψάλτης και χοράρχης στον ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών (Παλαιό) της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου.
Τον άνθρωπο, που ερεύνησε και κατέγραψε περισσότερα από 1500 Ριζίτικα τραγούδια -την ταυτότητα της Κρητικής παράδοσης- τα οποία μάλιστα έχει γράψει και σε Βυζαντινή και σε Ευρωπαϊκή σημειογραφία.
Μιλάμε για κόπο, που αν δεν υπάρχει το μεράκι, δεν καταβάλλεται…
Θεωρήσαμε χρέος μας να κάνουμε μια παρουσίαση σ’ αυτό το φύλλο, του κ. Κων/νου Σταυρουλάκη, γιατί φέτος συμπληρώνει 40 χρόνια θητείας στο αναλόγιο ως Πρωτοψάλτης και χοράρχης, προβάλλοντας και μεταλαμπαδεύοντας την Ορθοδοξία μας, από τη μοναδική μελωδική της πλευρά, τη Βυζαντινή μας μουσική.
ΕΜΠΝΕΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ
Ο κ. Σταυρουλάκης, που διευθύνει 7μελή παραδοσιακή ορχήστρα με 40μελή μικτή χορωδία παραδοσιακών τραγουδιών, έχει πλαισιώσει πάμπολλες εκδηλώσεις της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου και έχει εισπράξει τα εύσημα από το σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομο, τον Κλήρο και το ακροατήριό του, τόσο στο Περιστέρι, όσο και σε δεκάδες εμφανίσεις του σε άλλες πόλης σε όλη την Ελλάδα.
Οι φίλοι του ενορίτες, το πρωί της Κυριακάτικης Θείας Λειτουργίας, ζουν μια σπουδαία μυσταγωγία, που είναι κράμα μελωδίας και παράδοσης. Και αυτό χάρη στο σπινθηροβόλο βλέμμα του, που αποπνέει την τραχύτητα της Κρητικής γης και εμπνέει την τελειότητα της απόδοσης στα συγκροτήματά του. Αλλά και με την καλοσύνη της ψυχής και της συμπεριφοράς του, που έχει εμφυσήσει εμπιστοσύνη, επιμονή, συνοχή, μεράκι και ικανοποίηση για το αποτέλεσμα, στα μέλη των συγκροτημάτων του.
ΓΕΦΥΡΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Δεν είναι τυχαίος ο κ. Κων/νος Σταυρουλάκης. Είναι τιμή και τύχη για το Περιστέρι. Το αξιοζήλευτο βιογραφικό του θα έκανε τον οποιονδήποτε… αιθεροβάμονα. Αυτός πατάει καλά στην γη, έχει και μοιράζει αυτοπεποίθηση. Νοιώθει ότι το καθήκον του είναι να γεφυρώσει το παρελθόν με το μέλλον της παράδοσης και απαρνείται διακρίσεις, οφίκια, κ.λπ., γιατί έχει συνειδητοποιήσει, ότι η μεγαλύτερη κατάκτηση είναι να φωλιάζεις σταθερά και μόνιμα στη συνείδηση και την καρδιά του διπλανού σου, του φίλου σου, που έχει εκτιμήσει και παραδεχθεί το μέγεθος της αξίας σου και το βάθος της σεμνότητάς σου.
ΚΡΗΤΗ- ΠΑΤΜΟΣ- ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ- ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Για του λόγου το αληθές, έτσι και για να καμαρώσουμε ποιες προσωπικότητες δίνουν στο Περιστέρι την αναγνώριση, την υπόληψη και την καταξίωση, θα αναφέρουμε λίγα από το πλούσιο βιογραφικό του κ. Κων/νου Χαρ. Σταυρουλάκη, όπως:
Γεννήθηκε στη Γαλιά Ηρακλείου Κρήτης και η πρώτη του επαφή του με το αναλόγιο ήταν στον ι.ν. Αγ. Γεωργίου του χωριού του σε ηλικία 8 ετών. Πήρε τα πρώτα του μουσικά μαθήματα από τον καθηγητή μουσικής και πρωτοψάλτη της Ι. Μητροπόλεως Γορτύνης και Αρκαδίας κ. Νικ. Κατσανεβάκη.
Είναι απόφοιτος της Εκκλησιαστικής Σχολής Πάτμου και κατά την 7ετή φοίτηση του (1972 – 1979), πρωτοστατούσε στο αναλόγιο του Ι. Σπηλαίου της Αποκαλύψεως του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου!
Ήρθε στην Αθήνα, όπου παρακολούθησε μαθήματα Βυζαντινής Μουσικής από τον αείμνηστο Άρχοντα Πρωτοψάλτη της Μ.τ.Χ.Ε. Θρασίβουλο Στανίτσα (!), ακόμα και μετά την συνταξιοδότηση του από τον ι.ν. του Αγ. Δημητρίου Αμπελοκήπων, το 1981.
Επίσης παρακολούθησε μαθήματα δίπλα στον αείμνηστο Γεωρ. Μαργαριτόπουλο, ο οποίος γεννήθηκε στην Κων/πολη το 1908 και είχε δασκάλους του τους Ιάκ. Ναυπλιώτη και Κων. Πρίγγο.
Το 1975 φοίτησε στο Παλλάδιο Ωδείο και απέκτησε το Πτυχίο Ιεροψάλτου από τον καθηγητή κ. Γεώρ. Ζαφειράτο. Το 1980 απέκτησε το πτυχίο Βυζαντινής Μουσικής και το 1982 το Δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής από το Αττικό Ωδείο, με βαθμό «Άριστα».
Συνέχισε τις μουσικές του σπουδές στην Ευρωπαϊκή Μουσική και αφού γράφτηκε στη Σχολή Ανώτερων Θεωρητικών απέκτησε το πτυχίο Αρμονίας και στη συνέχεια παρακολούθησε μαθήματα Αντίστιξης και Φούγκας.
ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
Το 1983 διορίστηκε στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και το 1988 διορίσθηκε από το Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθηγητής Μουσικής στην «Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία» του
Αγίου Όρους!
Κατά την 3ετή παραμονή του στο Άγιον Όρος έκανε αρκετές εμφανίσεις σαν χοράρχης με την πολυπληθή χορωδία του, σε ιερές ακολουθίες στο Πρωτάτο, αλλά και σε πολλά Μοναστήρια, σε άψογη συνεργασία με τον μουσικολογιότατο π. Διονύσιο Φιρφιρή, πρωτοψάλτη του Πρωτάτου.
Για την προσφορά του αυτή το 1989, του απενεμήθη το Τιμητικό Μετάλλιο της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους!
Στη συνέχεια υπηρέτησε τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και για αρκετά χρόνια σαν καθηγητής Μουσικής στο Εκκλησιαστικό Λύκειο Καρπενησίου.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Το 1995 ζητά και παίρνει μετάθεση από το Γυμνάσιο της Αθήνας που υπηρετεί, στο Γυμνάσιο Μοιρών και της Αγ. Βαρβάρας του Ν. Ηρακλείου της Κρήτης, όπου ξεκινάει μεγάλη έρευνα και καταγραφή του δημοτικού τραγουδιού της Κρήτης, δηλαδή του Ριζίτικου τραγουδιού.
Επικοινωνεί και συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους μουσικούς συλλόγους και μουσικούς ομίλους, με αποτέλεσμα να έχει καταγράψει περισσότερα από 1500 Ριζίτικα τραγούδια, τα οποία έχει γράψει σε Βυζαντινή και Ευρωπαϊκή σημειογραφία.
Σήμερα υπηρετεί στο 16ο Γυμνάσιο Περιστερίου.
ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Έχει υπηρετήσει ως Πρωτοψάλτης σε πολλούς Ναούς της Αθήνας και έχει συγκροτήσει και διδάξει παιδικές και μικτές χορωδίες, όπως στον Άγ. Ιωάννη Ν. Φιλαδέλφειας, στον Καθεδρικό Ναό της Ν. Φιλαδέλφειας Κοίμηση της Θεοτόκου, στον ι.ν. Αγ. Βασιλείου & Κοσμά του Αιτωλού της Νέας Φιλαδέλφειας και στον ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών (Παλαιός) της Ι. Μητροπόλεως Περιστερίου, όπου σήμερα είναι πρωτοψάλτης.
Είναι διευθυντής και καθηγητής του τμήματος της Βυζαντινής μουσικής στο Ωδείο «Τέχνη και Δημιουργία» του Δήμου Περιστερίου.
Επίσης έχει διατελέσει καθηγητής Μουσικής σε πολλά Ωδεία της Αθήνας, όπως: Στο Αττικό Ωδείο, στο Ωδείο Αργυρούπολης, στο Πεντατονικό Ωδείο, κ.ά
Από το 1985 μέχρι το 1988 είχε εκπομπή στον Ραδιοφωνικό σταθμό «Sstar.FM» με θέμα: «Το λαϊκό και παραδοσιακό τραγούδι στις μέρες μας και η ψαλτική τέχνη» και έχει συμμετάσχει σε ραδιοφωνικές εκπομπές με θέματα σχετικά με την Βυζαντινή και Δημοτική Μουσική μας Παράδοση.
Ακόμη έχει συμμετάσχει σε τηλεοπτικές εκπομπές σαν διευθυντής 35μελούς παραδοσιακής Ριζίτικης χορωδίας «Κρήτες Ακρίτες».
Γράφει τραγούδια, τα οποία έχουν εκτελεστεί από παραδοσιακούς λαϊκούς ερμηνευτές και σε τηλεοπτικές σειρές. Και έχει κάνει πολλές μουσικές εμφανίσεις με Ευρωπαϊκά και Βυζαντινά μουσικά σύνολα στο Θέατρο Αθηνών «Καλουτά», με 80μελή παιδική Βυζαντινή και Ευρωπαϊκή χορωδία. Το 1992 συμμετείχε με τη Βυζαντινή χορωδία του «Βυζαντινοί Μαΐστορες», στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Ένωση Μικρασιατών Ν. Ιωνίας Αττικής. στην «Εκδήλωση Μνήμης Μικράς Ασίας 1922-1992» για τα 70 χρόνια μετά την Μικρασιατική καταστροφή. Στην εκδήλωση αυτή ακούστηκαν για πρώτη φορά ύμνοι για τον Εθνομάρτυρα Άγιο Χρυσόστομο Σμύρνης.
Έχει δώσει δεκάδες συναυλίες σε πολλές πόλεις της Ελλάδος, είτε με τη Χορωδία του, είτε σαν μονωδός, συνοδεία Ισοκρατών. Έχει ηχογραφήσει Βυζαντινούς Εκκλησιαστικούς ύμνους σε cd, Είναι γνώστης της Βυζαντινής αγιογραφίας και ακόμη είναι κατασκευαστής εκλεκτών παραδοσιακών μουσικών οργάνων.
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ- ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ
Όσον αφορά το συγγραφικό του έργο, έχει συγγράψει: Την «Ιστορία της Ευρωπαϊκής Μουσικής», «Ακάθιστος Ύμνος», «Η Μουσική των Προλόγων και των Προσομοίων», «Η Ακολουθία της Θείας Λειτουργίας», «Νέα μέθοδος διδασκαλίας της Βυζαντινής Μουσικής», «Ριζίτικα Τραγούδια», «Ορθογραφία της Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής», «Μελωδικές ασκήσεις» (Με πλήρη ανάλυση), «Η θύμησή σου ακέραιη» (ποιητική συλλογή) και «Αισθήματα και συναισθήματα» (Δίτομη ποιητική συλλογή).
Είναι συνεργάτης του βιβλίου: «Επίτομο Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό της Βυζαντινής Μουσικής», που εκδόθηκε το 1993 από το Ευρωπαϊκό
Κέντρο Τέχνης. Και έχει συνθέσει σε Βυζαντινή παρασημαντική γραφή διάφορες ακολουθίες όπως: Του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, της αποτομής της κεφαλής του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου, των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ, του Αγίου Νεκταρίου, της φωτοφόρου σκέπης της Υπεραγίας Θεοτόκου, του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, της Αγίας και Μ. Εβδομάδας, της Αγίας και Μ. Κυριακής του Πάσχα, της Κυριακής της Πεντηκοστής, του Αγίου Πνεύματος, της Περιτομής του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, των Αγίων Θεοφανίων, της Σύναξης του τιμίου ενδόξου προφήτου Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου, της Κυριακής της Πεντηκοστής, της Αγ. Βαρβάρας και του Αγίου Παταπίου κ.ά.
*
Αυτός είναι ο «γνωστός - άγνωστος» Περιστεριώτης κ. Κων/νος Σταυρουλάκης, που μια Κυριακή θα ξεκινήσει για σας θαυμάσια, αν πάτε το πρωί στον ι. ν. Παμ. Ταξιαρχών (Παλαιό) Περιστερίου να τον απολαύσετε με τη χορωδία του.
Θα είναι μια σπουδαία εμπειρία, γιατί το άγγιγμα της πίστης είναι μια μυσταγωγία ψυχική, με «μοχλό» τη Βυζαντινή αρμονία. Γιατί η προσήλωση στη θρησκεία είναι κατάθεση ψυχής, δεν είναι Κυριακάτικη συνήθεια για το θεαθήναι…
Γιατί όπως έλεγε και ένας Αμερικανός ιερωμένος: «Το να πηγαίνεις στην Εκκλησία δεν σε κάνει χριστιανό, όπως το να πηγαίνεις σε γκαράζ δεν σε κάνει αυτοκίνητο»!
Δημ. Λυμπερόπουλος













