• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Να δημιουργηθεί Νοσοκομείο Παίδων – Ψήφισμα για το Γεν. Νοσοκομείο «Αγ. Βαρβάρα»

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο Α.Σ.Δ.Α.

Τα προβλήματα της Δυτικής Αθήνας και οι προτάσεις για την επίλυσή τους, συζητήθηκαν σε συγκέντρωση που διοργάνωσε ο Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας, με τη συμμετοχή εκπροσώπων πολιτικών κομμάτων, στο Δημαρχείο Αιγάλεω, την 12.7.2012.

Ο δήμαρχος Αιγάλεω κ. Χρήστος Καρδαράς στο χαιρετισμό του, σαν οικοδεσπότης, αναφέρθηκε σε μεγάλα προβλήματα της περιοχής της Δυτ. Αθήνας, όπως το συγκοινωνιακό – κυκλοφοριακό και η αξιοποίηση για πράσινο εκτάσεων όπως ο Ελαιώνας.

Επίσης τόνισε την ανάγκη να δημιουργηθεί Νοσοκομείο Παίδων στη Δυτική Αθήνα.

Την κεντρική εισήγηση έκανε ο πρόεδρος του ΑΣΔΑ κ. Ανδρέας Μποζίκας, που ανέπτυξε τη διαχρονική διαμόρφωση της Δυτικής Αθήνας με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και προβλήματα της. Ο Πρόεδρος του ΑΣΔΑ παρουσίασε τις προτάσεις του Συνδέσμου για αναπτυξιακές παρεμβάσεις, που θα στηρίζονται σε ένα άλλο, περισσότερο βιώσιμο και λιγότερο καταναλωτικό υπόδειγμα οικονομικής πολιτικής και θα δημιουργήσουν νέες θέσεις απασχόλησης. Τέλος ο κ. Μποζίκας αναφέρθηκε στις άμεσες ανάγκες για έργα υποδομών και βελτίωσης της ποιότητας ζωής των κατοίκων της Δυτικής Αθήνας.

Ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Κώστας Παπαντωνίου παρουσίασε τα έργα που υλοποιεί και προγραμματίζει η Περιφέρεια Αττικής στην περιοχή και τόνισε την σημασία της συνεργασίας όλων των φορέων προς όφελος της Δυτικής Αθήνας.

Μίλησαν επίσης, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κα Ρένα Δούρου, ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ κ. Γιάννης Διονυσόπουλος, η τ. βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων κα Ευγενία Αρβανίτη – Πρεβεζάνου, ο βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ κ. Οδυσσέας Βουδούρης και ο βουλευτής του ΚΚΕ κ. Χρήστος Κατσώτης.

Παρέμβαση στη συζήτηση έγινε και από εργαζόμενους του Γεν. Νομαρχ. Νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα», που εξέφρασαν τη διαμαρτυρία τους για τον κίνδυνο να κλείσει το Νοσοκομείο. Για το ζήτημα αυτό αποφασίστηκε και η έκδοση ψηφίσματος.

Παραβρέθηκαν επίσης, η βουλευτής της ΝΔ κ. Κατερίνα Παπακώστα, ο π. βουλευτής κ. Λ. Μίχος, Δήμαρχοι, Αντιδήμαρχοι και Δημοτ. Σύμβουλοι της Δυτικής Αθήνας.

ΨΗΦΙΣΜΑ

Στο ψήφισμα που εγκρίθηκε, τονίζεται, ότι:

«Ο Α.Σ.Δ.Α. μαζί με τους Δήμους της Δυτικής Αθήνας απαιτούν τη συνολική αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του Γεν. Νομαρχιακού Νοσοκομείου Δυτικής Αττικής «Αγία Βαρβάρα», γιατί αυτό εξυπηρετεί τις ανάγκες των πολιτών της Δυτικής Αθήνας, που έχουν δικαίωμα σε σύγχρονες και ανθρώπινες υπηρεσίες υγείας.

Προτεραιότητα για τους κατοίκους της Δυτικής Αθήνας έχει η ποιοτική αναβάθμιση του Νοσοκομείου με την πλήρη λειτουργία των εφημεριών του και την ενίσχυση του νοσοκομείου με το απαραίτητο ιατρικό και άλλο προσωπικό.

Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι σε όσους σχεδιάζουν διαφορετικά για το Νοσοκομείο «Αγία Βαρβάρα» και όλοι μαζί, ΑΣΔΑ, Δήμοι Δυτ. Αθήνας, κάτοικοι και προσωπικό του νοσοκομείου, δεν θα επιτρέψουμε να γίνει πράξη η όποια απόφαση υποβάθμισης θα σχεδιαστεί».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Ενέκρινε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΤΑ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΤΟ Ο.Τ. 824

Ομόφωνα -με την επιφύλαξη του δημοτ. συμβούλου κ. Δ. Κυριακόπουλου- το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου ενέκρινε πρόσφατα, με την 95/2012 απόφασή του την έκδοση πρωτοκόλλου διοικητικής αποβολής κατά τριών δημοτών του Περιστερίου, οι οποίοι κατέλαβαν αυθαίρετα και παράνομα οικόπεδο 180 τ.μ., με στοιχεία Α-Β-Γ-Δ, που βρίσκεται στο Ο.Τ.824 και αποτελεί κατά την άποψη της Διοίκησης, Δημοτικό κοινόχρηστο χώρο (πλατεία).

Σύμφωνα με την εισήγηση που έγινε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με την πράξη αναλογισμού αποζημίωσης 48/1965, η οποία κυρώθηκε με την με την Ε9165/1967 Απόφαση του Υπ. Δημοσίων Έργων Π. Τσαρούχη, απαλλοτριώθηκαν λόγω ρυμοτομίας και για δημιουργία κοινοχρήστων χώρων (πλατεία κλπ), η ιδιοκτησία των Αγγέλη Δέγλερη και Αντωνίας Δέγλερη, μεταξύ των Ο.Τ. 822, 824, 823 και 791 του Δήμου Περιστερίου, όπως εμφαίνεται στο με τα στοιχεία 21-23-36-39-21 τοπογραφικό διάγραμμα, της οποίας υπόχρεος προς αποζημίωση ήταν ο Δήμος Περιστερίου.

Με την 8166/1971 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου της Αθήνας καθορίστηκε οριστική τιμή μονάδος, ανάμεσα στις άλλες εκτάσεις και στην προαναφερθείσα, στο ποσό των 2.500 δραχμών ανά τ.μ.

Με την με αριθμό 590/1983 Πράξη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Περιστερίου αποφασίστηκε η έγκριση πίστωσης 2.342.700 δραχμών για την αποζημίωση του χώρου, σε συνδυασμό με την 409/74 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

ΚΑΤΕΒΛΗΘΗ Η ΝΟΜΙΜΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

Με τα 374445/75 και 374444/75 γραμμάτια σύστασης παρακαταθήκης κατεβλήθη στους δικαιούχους η νόμιμη αποζημίωση 910.700 και 800 δραχμών αντίστοιχα. Έτσι το οικόπεδο με τους προαναφερθέντες αριθμούς περιήλθε στην κυριότητα του Δήμου Περιστερίου.

Σήμερα το οικόπεδο αυτό εμφαίνεται με τα αλφαβητικά στοιχεία Α-Β-Γ-Δ στο από 16.2.2012 τοπογραφικό διάγραμμα του τοπογράφου μηχανικού Θεοδοσίου Αδαμίδη, που είχε επισυναφθεί στην εισήγηση.

Σύμφωνα με την 7726/20.7.2011 έκθεση αυτοψίας της Δημοτικής Αστυνομίας, διαπιστώθηκε ότι ο πιο πάνω κοινόχρηστος χώρος (πλατεία) «είχε καταληφθεί αυθαίρετα και παράνομα από τους τρεις όμορους συνιδιοκτήτες, οι οποίοι το ενέταξαν στην όμορη ιδιοκτησία τους συνάπτοντας και το 3317/2009 συμβόλαιο, που έχει μεταγραφεί στα βιβλία μεταγραφών του Υποθηκοφυλακείου του Δήμου Περιστερίου (τ.327/ α.α. 446)».

Το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, όπως προαναφέραμε, αποφάσισε την έκδοση πρωτοκόλλου διοικητικής αποβολής σε βάρος των τριών δημοτών, γιατί θεωρεί, ότι ο χώρος αυτός που βρίσκεται στο Ο.Τ.824 αποτελεί Δημοτικό κοινόχρηστο χώρο (πλατεία).

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ, ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΛΙΤΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ

Η αυλαία για το διδακτικό έτος 2010 – 2011 του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου έπεσε στις 29.6.2012, στην αίθουσα συναυλιών με την απονομή των τίτλων σπουδών και αποφοιτηρίων στους σπουδαστές.

Το πρώτο πτυχίο απένειμε η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου, η οποία τόνισε το πολύ σημαντικό έργο που προσφέρει το Δημοτικό Ωδείο στη μουσική εκπαίδευση, αλλά και στις καινοτόμες πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Περιστερίου.

Την εκδήλωση προλόγισε η καλλιτεχνική διευθύντρια του Δημοτικού Ωδείου κα Ελένη Χείλαρη, κάνοντας λόγο για μια επιτυχημένη χρονιά.

Ευχαρίστησε τον δήμαρχο Ανδρέα Παχατουρίδη και την αντ/ρχο κα Τσιώτα για την έμπρακτη συμπαράστασή τους στη λειτουργία του Δημοτικού Ωδείου, κάτω απ' αυτές τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες για τη χώρα μας.

Στο α' μέρος της βραδιάς, οι σπουδαστές ηλεκτρικής κιθάρας του Μοντέρνου τμήματος του Ωδείου Μάριος Στέρπης και Γιάννης Νόυφελδ, έδωσαν το προσωπικό τους ρεσιτάλ με τη συνοδεία μπάντας, για την αποφοίτησή τους, ενώπιον επιτροπής και κοινού.

Εκτέλεσαν με δεξιοτεχνία το πρόγραμμα που είχαν ετοιμάσει με τη βοήθεια των καθηγητών τους κ.κ. Β. Ντούλια και Τ. Αναγνωστoπούλου και κατόπιν ομόφωνης γνώμης της επιτροπής, η οποία επισήμανε την άρτια προετοιμασία τους, βαθμολογήθηκαν με «άριστα».

Στο β' μέρος της βραδιάς, στη διάρκεια μιας λιτής τελετής, έγινε η απονομή των πτυχίων και αποφοιτηρίων της διδακτικής χρονιάς 2010 – 11, στους αποφοιτήσαντες σπουδαστές του Ωδείου, που είναι οι πιο κάτω:

Στάθης Ζουμπουλάκης- πτυχίο Φυγής (διδάσκων καθηγητής Χ. Αναστασίου), Σταύρος Αγγέλου- πτυχίο Αντίστιξης (διδάσκουσα καθηγήτρια Ε. Τζεράχη), Ειρήνη Κότσιφα- δίπλωμα Σαξοφώνου (διδάσκων καθηγητής Γ. Δαραβέλης), Θάνος Μπένος- πτυχίο Ενοργάνωσης (διδάσκων καθηγητής πνευστών οργάνων Χ. Αναστασίου), Γιώργος Καντζίδης- αποφοιτήριο ντραμς (διδάσκων καθηγητής Α. Γαρίνης), Φώτης Μπαρής- αποφοιτήριο ντραμς (διδάσκων καθηγητής Α. Γαρίνης), Νίκος Μαραγκός- αποφοιτήριο ηλ. κιθάρας (διδάσκων καθηγητής Β. Ντούλιας) και Ανδρέας Ρουφαγάλας- αποφοιτήριο ηλεκτρ. μπάσου (διδάσκων καθηγητής Π. Δραγούμης).

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ

Ειδικό διακριτικό (SX1GR) θα ενεργοποιήσει από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης η Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών -όπως μας πληροφόρησε ο Περιστεριώτης γεν. γραμματέας της κ. Σωτήρης Βανικιώτης- που θα πραγματοποιεί ραδιοερασιτεχνικές εκπομπές προς όλο το πλανήτη, από τις 18 μέχρι και τις 22 Ιουλίου 2012.

Το ιδιαίτερα ιστορικό σημείο του βράχου της Ακρόπολης προσδίδει ιδιαίτερη αξία στις επαφές - επικοινωνίες αυτές, οι οποίες θα συνοδεύονται από αναμνηστική QSL κάρτα, με ιστορικά στοιχεία για την Ακρόπολη, τα μουσεία που ευρίσκονται εκεί, αλλά και γενικότερα για την ιστορία της χώρας μας στα βάθη των αιώνων.

Θα χρησιμοποιηθούν οι περιοχές των βραχέων κυμάτων σε διαμορφώσεις ssb, cw, rtty και psk31. Οι ραδιοερασιτεχνικοί ασύρματοι θα λειτουργούν τις ώρες λειτουργίας του Μουσείου της Ακρόπολης, ενώ γίνονται προσπάθειες για την λειτουργία τους όλο το 24ωρο.

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του εργαστηρίου κινητών Ραδιοεπικοινωνιών, τμήματος Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.

Περισσότερες πληροφορίες στο: http://www.raag.org/news.asp?ITMID=495&LANG=GR στο www.sx1gr.gr , στο http://www.qrz.com/db/SX1GR και τηλεφωνικά με τον κ. Σωτήρη Βανικιώτη 6932 671602 & 210 5765283.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 


ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2012

ΚΛΙΜΑΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ


ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2012
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ Θ. ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ

kolimbitirioΑσημένιο μετάλλιο κατέκτησε η 15χρονη μαθήτρια της Β' Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Θ. Παπαχαραλάμπους, Αναστασία Κυριλή, στα 200 μ. πεταλούδα, στο 53ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κολύμβησης Ανδρών – Γυναικών, που διεξήχθη στην Τρίπολη στις 22- 24.6.12.

Η ίδια αθλήτρια, στα 400 μ. μεικτή ατομική, κατέκτησε επίσης το αργυρό μετάλλιο, συμβάλλοντας με το καλύτερο τρόπο στην κατάκτηση του τίτλου από την ομάδα της, τον Ολυμπιακό Πειραιώς.

Διάκριση είχε και ο περσινός απόφοιτος του Σχολειού Χαλιντέι-Χριστόπουλος Στέφανος, με τα χρώματα του Εθνικού Πειραιώς, ο οποίος κατέκτησε επίσης αργυρό μετάλλιο στα 400 μ, μεικτή ατομική ανδρών.

Τα Εκπαιδευτήρια Θ. Παπαχαραλάμπους συγχαίρουν τους δυο αθλητές και τους εύχονται μεγαλύτερες διακρίσεις στο μέλλον.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Κατετάγη 2η μεταξύ των Ιδιωτικών Σχολείων και 7η Πανελλαδικά

ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΥΓΟΥΛΕΑ- ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΤΟΝ 4ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Το επίπεδο της υψηλής ποιοτικής τους εκπαίδευσης απέδειξαν και πάλι οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα- Λιναρδάτου, με την σπουδαία επιτυχία που πέτυχαν στον 24ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής, όπου κατέκτησαν τη 2η θέση ανάμεσα σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία και την 7η θέση πανελλαδικά.

Ο μαθητής της Γ' Λυκείου του Σχολείου Νίκος Άτλας κατέλαβε την 7η θέση στην γενική κατάταξη και θα συμμετάσχει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο CAMP του διαγωνισμού για τη σύσταση των Εθνικών Ομάδων της Πληροφορικής.

Επίσης ο μαθητής της Β' Γυμνασίου Μάριος Παληγιάννης που συμμετείχε για πρώτη χρονιά κατέλαβε την 11η θέση στην κατάταξη των Γυμνασίων και για μία μόνο θέση έχασε την ευκαιρία συμμετοχής του στο CAMP.

Η διεύθυνση των Εκπαιδευτηρίων απευθύνει θερμά συγχαρητήρια στους δύο μαθητές, καθώς και στον καθηγητή πληροφορικής Νίκο Ξένο που συνέβαλε στην άρτια προετοιμασία τους.

ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής διεξάγεται από την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ) και τελεί υπό την αιγίδα του Υπ. Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων. Στόχος των διοργανωτών είναι να διαχύσουν στη μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας μας το θεμελιώδες των γνώσεων της Αλγοριθμικής, του Προγραμματισμού και κατ' επέκταση της Πληροφορικής.

Η συμμετοχή των μαθητών στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής δίνει την ευκαιρία να αποδείξουν την αξία τους και να διακριθούν σε βαλκανικό και παγκόσμιο επίπεδο, μέσω της συμμετοχής τους στις Βαλκανιάδες και στην Ολυμπιάδα Πληροφορικής.

Οι μαθητές που διακρίνονται στους διαγωνισμούς αυτούς αποκτούν δικαίωμα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σε τμήμα Πληροφορικής της επιλογής τους, χωρίς εξετάσεις (!), σύμφωνα με τον νόμο 3194/2003.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΕΙΣΒΟΛΗ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΩΝΗ

Συμβάν εξωπεριστεριώτικο, αλλά μας συνδέει το παρελθόν:

Στο σπίτι του π. προπονητή του «Ατρόμητου» Γιώργου Δώνη, που έφτασε την ομάδα μέχρι τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος και φέτος ανέλαβε τεχνικός στον ΠΑΟΚ, εισέβαλαν το μεσημέρι της 28.6.2012 δύο οπλισμένοι Αλβανοί κακοποιοί, στον Κοκκιναρά.

Στο σπίτι ήταν τα πεθερικά του Δώνη, η σύζυγός του και τα δυο του παιδιά. Ο 16χρονος γιος του Τάσος που είχε κρυφτεί, κατάφερε να βγει από το σπίτι και ειδοποίησε τον αστυνομικό φρουρό στο σπίτι του π. υπουργού Γιώργου Παπακωνσταντίνου, που ήταν απέναντι.

Κινητοποιήθηκε η Ελληνική Αστυνομία, οι κακοποιοί, που μπήκαν για να ληστέψουν, αναγκάστηκαν αρχικά να πάρουν όμηρο τον πεθερό του Δώνη, στη συνέχεια τον εγκατέλειψαν και προσπάθησαν να εξαφανιστούν, αλλά ο κλοιός των αστυνομικών ήταν ασφυκτικός. Αντηλλάγησαν πυροβολισμοί, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν ένας αστυνομικός και ο ένας κακοποιός και τελικά το απόγευμα μετά από επιχείρηση των αστυνομικών συνελήφθησαν και οι δυο δράστες που παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα για τα περαιτέρω.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Γ.Α. ΣΑΝ...ΤΥΦΛΟΣ!

Συνελήφθη στις 24.6.2012 από την Οικονομική Αστυνομία ένας 56χρονος, ο οποίος πωλούσε οπωροκηπευτικά προϊόντα σε λαϊκή αγορά του Περιστερίου, τη στιγμή που οδηγούσε το φορτηγό αυτοκίνητό του. Στον έλεγχο που του έγινε, κατείχε άδεια ικανότητας οδήγησης αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας στο όνομά του.

Ο 56χρονος συνελήφθη με την κατηγορία, ότι τα τελευταία 8 χρόνια έπαιρνε παράνομα από τον Ο.Γ.Α. αναπηρική σύνταξη σαν... τυφλός!

Μετά από καταγγελία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , έγινε έρευνα και προέκυψε ότι ο 56χρονος είχε γνωμάτευση από το 2004, για ποσοστό αναπηρίας 67%, το οποίο ποσοστό στα τέλη του 2007 επεκτάθηκε στο 100%, με νεότερη γνωμάτευση της υγειονομικής επιτροπής του Ι.Κ.Α. Άργους. όπου αναφερόταν, ότι η «τύφλωσή του ήταν εφ' όρου ζωής και έχρηζε φροντίδας από τρίτο πρόσωπο»!

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Τμήμα Κοινωνικής και Ασφαλιστικής Προστασίας της Οικονομικής Αστυνομίας, για απάτη κατ' εξακολούθηση.

Στο μεταξύ η παράνομη είσπραξη των συντάξεών του από τον Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων, υπολογίζεται στα 70.794 ευρώ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ