| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΗΡΩ ΖΕΡΒΑΚΗ: ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΜΠΝΕΕΙ... (4ος 2012)
Παραίτηση της Γραμματέως της Ν. Ε. Δυτικής Αθήνας (Β3) ΠΑΣΟΚ
ΗΡΩ ΖΕΡΒΑΚΗ: ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΜΠΝΕΕΙ...
Ο ήλιος αυτός ήταν δικός μου και δικός σου: τον μοιραστήκαμε...
[Σεφέρης Γιώργος, Ο δικός μας ήλιος]
Αναλαμβάνοντας το 2008, η Νομαρχιακή Επιτροπή και οι Συντονιστικές Επιτροπές της Δυτικής Αθήνας είχαμε έναν μεγάλο ενθουσιασμό, μια καθημερινή δημιουργική δραστηριότητα. Στην αρχή οι πολίτες δεν ήταν πολύ θετικοί, σταδιακά όμως η ανταπόκρισή τους αυξανόταν κι αυτό μας έδινε ακόμα μεγαλύτερες δυνάμεις και αναλαμβάναμε ακόμη περισσότερες πρωτοβουλίες.
Στην πορεία προς τις νικηφόρες για το Κίνημά μας εθνικές εκλογές είχαμε την πεποίθηση, ότι με το προεκλογικό πρόγραμμα του Κινήματός μας -το οποίο είχε αξιολογηθεί και κοστολογηθεί- θα μπορούσαμε να «αλλάξουμε την Ελλάδα».
Στην αρχή είδαμε μια αμηχανία της Κυβέρνησής μας, που εκφράστηκε με την απροθυμία αλλαγής των διευθυντικών στελεχών στη δημόσια διοίκηση, την καθυστέρηση ορισμού νέων διοικήσεων νομικών προσώπων, με αποκορύφωμα το ιδεολόγημα του open.gov, το οποίο κατέληξε σε ένα λαϊκίστικο φιάσκο.
Ωστόσο, δεν το θεωρήσαμε μεγάλη καταστροφή, αλλά το αιτιολογήσαμε ως αμηχανία, απειρία, αν θέλετε ακόμη και ως «πιο ανοιχτή αντίληψη». Ποτέ, ωστόσο, δεν μπορέσαμε να καταλάβουμε γιατί οι συμμαχίες μας δεν γίνονταν προς τα αριστερά, αλλά προς τα δεξιά.
ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΨΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ
Μετά την Πρωτοχρονιά του 2010 η κατάσταση άλλαξε δραματικά και νιώσαμε να πέφτουν καταιγιστικά πάνω μας -συνήθως από την οθόνη της τηλεόρασης- νέα δεδομένα, μια δραματική οικονομική κατάσταση, η εικόνα μιας Ελλάδας που ψυχορραγεί. Τον Μάρτιο 2010 ακούσαμε τον Υπουργό Οικονομίας της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ να μας ανακοινώνει ότι με το «Μνημόνιο 1» και τα μέτρα που αυτό περιλάμβανε θα αποφεύγαμε την πτώχευση, και μάλιστα, το 2012 «θα βγαίναμε στις αγορές».
Αρκετοί από τους συντρόφους μας διαφώνησαν, ωστόσο, οι περισσότεροι από μας, και συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου, δεν αμφισβητήσαμε την ειλικρίνεια αυτών των δηλώσεων. Αν θέλετε, αυτό είναι και το μερίδιο ευθύνης που αναγνωρίζω ότι μου αναλογεί, το ό,τι δεν αντιδράσαμε στο χρόνο εκείνο, παρότι εκφράσαμε τις διαφωνίες μας. Επιτρέψαμε να μας διαχειριστούν. Με τις εξελίξεις που ακολούθησαν, οι Οργανώσεις μας άρχισαν να συρρικνώνονται, οι σύντροφοι να αποστασιοποιούνται, οι πολίτες να μας κατηγορούν.
ΠΕΤΡΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ: «ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ» (4ος 2012)
ΠΕΤΡΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ: «ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ»
Τόνισε σε τηλεοπτική συνέντευξη για το «Πόθεν Έσχες», καταθέσεις κ.λπ.
Ο νέος Νόμος για το «Πόθεν Έσχες», ο έλεγχος των καταθέσεων στο εξωτερικό και άλλα πολύ ενδιαφέροντα θέματα, έθιξε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ και πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του ΟΑΣΕ κ. Πέτρος Ευθυμίου, σε συνέντευξη που παραχώρησε την 11.4.2012, στην εκπομπή «ΣΚΑΪ Τώρα», της Τηλεόρασης του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ.
Ο κ. Πέτρος Ευθυμίου είπε μεταξύ άλλων:
-«Χθες δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νέος Νόμος για το «Πόθεν Έσχες», τον οποίο εισηγηθήκαμε 75 βουλευτές, με επικεφαλής τον κ. Απόστολο Κακλαμάνη.
Με το νέο Νόμο λύνεται οριστικά το θέμα της αδιαφανούς απόκτησης περιουσίας. Δεν θα υπάρχει πια δυνατότητα διαφυγής, συγκάλυψης και ατιμωρησίας. Ο έλεγχος των πολιτικών θα γίνεται από μη πολιτικούς και ό,τι δεν δικαιολογείται θα δημεύεται αμέσως, και άρα θα επιστρέφεται στον ελληνικό λαό».
-«Ήμουν από αυτούς που έδωσαν εξουσιοδότηση να ελεγχθεί αν έχουμε καταθέσεις, νόμιμες ή παράνομες, στην Ελβετία κ.ά. Είναι αυτονόητο ότι πολιτικός με offshore είναι τελειωμένος».
-«Kανέναν δεν ενδιαφέρει η αυτοδυναμία των κομμάτων, μας ενδιαφέρει η αυτοδυναμία της χώρας.
Εμείς παλεύουμε να είναι το ΠΑΣΟΚ ισχυρή δύναμη, για να μπορεί να συμβάλλει να βγούμε από το αδιέξοδο».
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
Εξ άλλου ο κ. Πέτρος Ευθυμίου, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπ. Εσωτερικών «Ρυθμίσεις για την τοπική ανάπτυξη, την αυτοδιοίκηση και την αποκεντρωμένη διοίκηση -Ενσωμάτωση Οδηγίας 2009/50 ΕΚ», τόνισε για την απόλυτη διαφάνεια στα οικονομικά των κομμάτων:
«Ως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ είχα τονίσει για την ανάγκη να υπάρξει νομοθεσία για την απόλυτη διαφάνεια στα οικονομικά των κομμάτων και την περικοπή στο 50% της κρατικής επιχορήγησης τους.
Δεν μπορεί όμως στελέχη που είναι ταυτισμένα με την παθολογία του πολιτικού συστήματος, που είναι συνδεδεμένα με την κακοδιαχείριση των κομμάτων τους από τη θέση ευθύνης, να έρχονται τώρα ως τιμητές. Αυτή είναι η γελοιογράφηση και η υποκρισία της πολιτικής και αυτό πρέπει να το λάβει σοβαρά υπόψη του ο ελληνικός λαός και για πρόσωπα και για κόμματα.
Έχω απόλυτη συνείδηση ότι κλείνει οριστικά μία εποχή και των πολιτικών προσώπων αυτού του είδους, όχι μόνο των κομμάτων και είναι βέβαιο για μένα, ότι η έκβαση των εκλογών θα οδηγήσει στη ψήφιση από μεγάλη κατηγορία πτερύγων της Βουλής του νόμου για τον απόλυτο έλεγχο στα οικονομικά των κομμάτων».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΕΝΩΝΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΤΕΥΧΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012
ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΕΝΩΝΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΦΩΤΑ, ΚΑΜΕΡΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ… ΚΑΙ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΑΚΟΥΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΑΓΕΨΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟ ΣΙΝΕ «ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ» (3ος 2012)
ΦΩΤΑ, ΚΑΜΕΡΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ... ΚΑΙ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΑΚΟΥΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΑΓΕΨΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟ ΣΙΝΕ «ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ»
Με μια πανηγυρική συναυλία, που εντυπωσίασε το κατάμεστο «Θέατρο Πολιτών», η Ορχήστρα Νέων Ακουσμάτων του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου, γιόρτασε στις 4.4.2012, τα 10 χρόνια από την ίδρυσή της.
Τα μέλη της ορχήστρας και ο μαέστρος της, καθηγητής μουσικής κ. Θάνος Μπένος, ξενάγησαν μουσικά το κοινό στον κόσμο της 7ης Τέχνης, με μελωδικούς προορισμούς γνωστές και βραβευμένες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου.
Ο χώρος μετατράπηκε σε Σινέ «Το Όνειρο» και χάρη στην παράλληλη προβολή επιλεγμένων σκηνών από τις ταινίες, οι θεατές μυήθηκαν στη μαγευτική ατμόσφαιρα του σινεμά.
Η βραδιά ξεκίνησε με την προβολή video από τις εμφανίσεις της Ορχήστρας στα δέκα χρόνια της μελωδικής πορείας της και ακολούθησαν: το καλωσόρισμα από την κα Λίνα Μπένου, που επιμελήθηκε άψογα την παρουσίαση και ο χαιρετισμός της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου κας Ελένης Χείλαρη.
Η κα Χείλαρη ιδιαίτερα χαρούμενη, αλλά και υπερήφανη για το συγκεκριμένο μουσικό σύνολο, τόνισε πως μέσα από τη λειτουργία του αναδεικνύεται ο σημαντικός ρόλος του Δημοτικού Ωδείου, ένας ρόλος πρωταρχικά παιδαγωγικός, καθώς οι σπουδαστές μαθαίνουν να εκφράζονται, να δημιουργούν και να συνεργάζονται, και ταυτόχρονα κοινωνικός και πολιτιστικός.
Πρόσθεσε πως θα επακολουθήσουν και άλλες συναυλίες σπουδαστών και καθηγητών, γεγονός που αποδεικνύει πως το Δημοτικό Ωδείο συνεχίζει την επωφελή δράση του, μέσα από την εξωστρέφεια που προσφέρει η μουσική.
Ακούστηκαν μελωδίες από ποιοτικές ταινίες όπως «Ο τελευταίος των Μοϊκανών», «Η ζωή είναι ωραία», «ο Νονός», «Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος», «Άρωμα γυναίκας», «Οι πειρατές της Καραϊβικής», αλλά και «Το ταγκό των Χριστουγέννων», «Πολίτικη Κουζίνα» κ.ά., που απογείωσαν το κοινό στο χρόνο, στο συναίσθημα και στις αναμνήσεις.
Ανάμεσα στα μουσικά κομμάτια, παρεμβάλλονταν σύντομα κείμενα με πληροφορίες για τις ταινίες και τη μουσική τους, που επιμελήθηκε η καθηγήτρια- δημοσιογράφος κα Λίνα Μπένου.
Η μουσική δεινότητα της Ορχήστρας απέδειξε πως, παρά τις γεμάτες κραδασμούς εποχές που διανύουμε, τα μέλη της συνεχίζουν να υπηρετούν με την ίδια αγάπη τη μουσική, συνεχίζουν να παράγουν και να προάγουν τη σπουδαία αυτή Τέχνη που μιλά στην καρδιά μας και μας ξυπνά τα πιο όμορφα συναισθήματα.
Μπορεί η ζωή να συνεχίζεται και ο κόσμος με θλίψη και καρτερία να συμβιβάζεται με τη διαπίστωση πως «λεφτά δεν υπάρχουν», η διάθεσή του όμως για τη μουσική ευτυχώς υπάρχει και το αισιόδοξο μήνυμα ήλθε σαν βάλσαμο στις καρδιές από τους σπουδαστές του Ωδείου.
Με την ολοκλήρωση της συναυλίας, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης έδωσε θερμότατα συγχαρητήρια στους συντελεστές και πρόσθεσε: «Τα χαρισματικά αυτά παιδιά συγκροτούν την πολιτιστική περιουσία του Δήμου μας. Είμαι πολύ υπερήφανος και κάθε φορά που τα ακούω ψηλώνω ακόμη περισσότερο»!
Στη συναυλία παρευρέθησαν, επίσης, οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα και Παν. Λύκος, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Σάββας Αβραμίδης, η εκπρόσωπος της Δημοτικής Βιβλιοθήκης κα Λιλή Καρκούλια, ο πρόεδρος της Ένωσης Μικρασιατών κ. Βασ. Τζιβίσκος, ο πρόεδρος του συλλόγου «Η Γενιά της Παράγκας» κ. Γεωρ. Κοσμίδης, η υποψ. δημοτ. σύμβουλος κα Ελένη Ξεκαλάκη Καραμανλή, καθλως επίσης και η μεγάλη φωνή του λαϊκού πενταγράμμου κα Ρία Κούρτη.
ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
Η Ορχήστρα Νέων Ακουσμάτων -που μπορεί να χαρακτηρισθεί και σαν μουσικός πρεσβευτής του Δήμου μας- δημιουργήθηκε το 2002 από το μαέστρο της κ. Θάνο Μπένο. Έκτοτε έχει κάνει πολλές εμφανίσεις και μέσα στο Περιστέρι και σε άλλες ελληνικές πόλεις, όπως στη Θεσσαλονίκη, συμμετέχοντας στο θεσμό των «Δημητρίων», στη Σκύρο και την Αταλάντη, όπου απέσπασε κολακευτικά σχόλια
και επαίνους. Το ευρύ ρεπερτόριό της είναι κλασικό και μοντέρνο, ξένο και ελληνικό. Έχει κάνει αφιερώματα: στο μεγάλο συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη και στον ελληνικό κινηματογράφο ειδικά για το σκηνοθέτη Γιώργο Λαζαρίδη, παρουσία του ιδίου και πολλών γνωστών πρωταγωνιστών.
Φωτογραφίες και αποσπάσματα από εμφανίσεις της είναι διαθέσιμα στο www.youtube.com/orchestraneon και στο www.myspace.com/orchestraneon.
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ
Στη συναυλία για την επέτειο των 10 χρόνων από την δημιουργία της Ορχήστρας Νέων Ακουσμάτων, την Ορχήστρα συγκρότησαν:
Φλάουτο: Συργανίδης Γιώργος - Χαλκιοπούλου Δήμητρα, βιολί: Ρώτα Μαρία -Σάτλας Νίκος, κόντρα μπάσο: Καπούλας Δημήτρης, πιάνο: Θεοδωροπούλου Αθανασία, κιθάρα: Μεϊντάνης Ιάσων - Τσαπίνου Κατερίνα, πλήκτρα: Βακερλής Θοδωρής- Γκίνη Μυρσίνη - Τσάκας Γιάννης, σαξόφωνο: Τσάκας Γιάννης, ακορντεόν: Τσάκας Στέλιος, ηλεκτρ. μπάσο - λύρα: Αρβανίτης Ανδρέας, μπουζούκι: Ατματζίδης Τριαντάφυλλος, τύμπανα: Μηλιώτης Στάθης,
Την επιμέλεια οπτικού υλικού, ενορχήστρωση και διεύθυνση ορχήστρας είχε ο μαέστρος κ. Θάνος Μπένος και κείμενα-παρουσίαση η κα Λίνα Μπένου.
ΛΜ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Nutri Health ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ (3ος 2012)
Nutri Health ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Στο χώρο μας εφαρμόζονται καινοτόμα διατροφικά προγράμματα, που στόχο έχουν την απώλεια και διατήρηση του σωματικού βάρους, μέσω τεχνικών που βασίζονται στη τροποποίηση της διατροφικής συμπεριφοράς.
Εφαρμόζονται διατροφικά προγράμματα για:
*Άτομα με μεταβολικά νοσήματα *Παιδική παχυσαρκία
*Αθλητές *Εγκύους
Καινοτομία αποτελεί η αντιμετώπιση του τοπικού πάχους με τις πλέον αποτελεσματικές μεθόδους:
Λιπογλυπτική (Cavitation System): Οι υπέρηχοι χαμηλής συχνότητας προκαλούν αύξηση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό των λιποκυττάρων, με αποτέλεσμα την εμφάνιση ενός φυσικού φαινομένου που μετατρέπει το περιεχόμενό τους σε κυλιόμενες φυσαλίδες. Αυτές διασπούν τη μεμβράνη και διαχέουν τα συστατικά που υπάρχουν, τα οποία απομακρύνονται μέσω της λεμφικής οδού.
Με τη λιπογλυπτική (Cavitation System), το σώμα σας γίνεται πιο λεπτό στα εξής σημεία: μπράτσα, μέση- ψωμάκια, κοιλιά, γοφοί, γλουτοί, μηροί, έσω γόνατα, γάμπες.
Αρκούν μερικές θεραπείες για να λυθεί το πρόβλημα του τοπικού πάχους.
Εφαρμόζεται σε διάφορες περιοχές του σώματος χωρίς απολύτως κανένα κίνδυνο.
-Κανένας περιορισμός πριν και μετά τη θεραπεία. -Τελείως ανώδυνο. -Για γυναίκες και άνδρες.
Πρεσσοθεραπεία: Η Πρεσσοθεραπεία (λεμφικό drainage για απώλεια πόντων και αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας), αποτελεί μια θεραπεία, η οποία βασίζεται στη πίεση που ασκείται προοδευτικά από τα άκρα προς τη μέση, με τη βοήθεια συγκεκριμένου ιατρικού ηλεκτρονικού μηχανήματος. Το μηχάνημα παρέχει προγράμματα που σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε ατόμου, εξατομικεύεται και η θεραπεία μέσω ενός μικροεπεξεργαστή.
Η Πρεσσοθεραπεία στοχεύει:
-Στη βελτίωση της αιματικής και λεμφικής κυκλοφορίας
-Στην αντιμετώπιση των οιδημάτων (στα κάτω άκρα) από ορθοστασία ή από καθιστική ζωή
-Στη μείωση της κυτταρίτιδας
-Στη μείωση πόντων (τοπικό πάχος)
-Στην ανακούφιση μετά από έντονη άσκηση (για άτομα που ασκούνται και αθλητές).
Ζήρος Κωνσταντίνος
Msc (Med Sci) Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
υπ. Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
Θηβών 153 Περιστέρι 12134 (πλησίον πεζόδρομου Εθν. Αντιστάσεως) Τηλ. 210 5722118 – κιν. 6976 789002 / E- mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ «Η ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ», ΜΕ ΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΝ ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟ κ. Φ. ΜΑΡΚΑΤΗ (3ος 2012)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ «Η ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ», ΜΕ ΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΝ ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟ κ. Φ. ΜΑΡΚΑΤΗ
Επιστημονική ενημέρωση των μελών του για το σακχαρώδη διαβήτη και τη διαβητική αγγειοπάθεια οργάνωσε ο Σύλλογος «Η Γενιά της Παράγκας», στις 19.3.2012 στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του νέου Δημαρχιακού Μεγάρου, με ομιλητή τον αγγειοχειρουργό κ. Φώτη Μαρκάτη- διδάκτορα του Πανεπ. Αθηνών και επιστημονικό συνεργάτη της αγγειοχειρουργικής κλινικής του Παν. Γεν. Νοσοκομείου «Αττικόν».
Ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γεωρ. Κοσμίδης στην ομιλία του, εξέφρασε τη μεγάλη του χαρά για την εκδήλωση αυτή, η οποία, όπως είπε, αγγίζει ευαίσθητες πτυχές σε όλους τους αποφοίτους του αλησμόνητου σχολείου, της θρυλικής «Παράγκας», προκαλώντας συγκίνηση, νοσταλγία και κατ' επέκταση αγάπη και αισιοδοξία για τη λειτουργία και διατήρηση του Συλλόγου.
Συνεχάρη τον κ. Φώτη Μαρκάτη για το πλούσιο βιογραφικό του και πρόσθεσε: «Πολλές συζητήσεις έχουν γίνει κατά καιρούς για το πώς θα μπορούσε να διαρκέσει διαχρονικά η πορεία της ιστορίας του Συλλόγου μας. Νομίζω ότι σήμερα, στο θέμα αυτό, άνοιξε μια χαραμάδα ελπίδας ο Φώτης Μαρκάτης. Σε περίπτωση που ακολουθήσουν το παράδειγμά του και άλλα παιδιά μελών του Συλλόγου, θα γίνει πραγματικότητα ο ευσεβής πόθος που τρέφουμε όλοι μας να μη χαθεί η ιστορία του «Ξύλινου Γυμνασίου» και του Συλλόγου μας».
ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΚΡΗΤΩΝ ΤΟΝΙΣΕ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΙΛΥΜΠΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΧΗΜΕΝΗ ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ (3ος 2012)
Τόνισε η πρόεδρος κα Παρασκευή Λιλυμπάκη στην επιτυχημένη χοροεσπερίδα του Συλλόγου
ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΚΡΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Την ανάγκη της ενότητας, σ΄ αυτή την δύσκολη περίοδο, όπου η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σε δοκιμασία και την στήριξη της Αδελφότητας Κρητών στη σκληρή της προσπάθεια να διατηρήσει και να μεταλαμπαδεύσει την Κρητική πολιτιστική κληρονομιά, τα ήθη και τα έθιμα, τόνισε στην ομιλία της η πρόεδρος του Συλλόγου κα Παρασκευή Λιλυμπάκη, στην χοροεσπερίδα, που οργάνωσε ο Σύλλογος, στο Κρητικό κέντρο «Γαλάζιο» (Καυτατζόγλου), το βράδυ της 3.3.2012.
Την εκδήλωση παρουσίασε το μέλος του Συλλόγου και νυν περιφερειακή σύμβουλος κα Ιωάννα Πανταλάκη - Ανδριανοπούλου.
Η πρόεδρος κα Λιλυμπάκη κάλεσε τα μέλη του Δ.Σ. στην πίστα και αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους τους προέτρεψε να χειροκροτήσουν και να ενθαρρύνουν τους μαθητές των τμημάτων λύρας, λαούτου και χορού, τη διδασκαλία των οποίων έχουν αναλάβει οι δάσκαλοι κ.κ. Σταμάτης Αλεξανδράκης, Σταύρος Σουλακιώτης και Παναγιώτης Φραγκάκης αντίστοιχα.
Οι ομάδες λύρας, λαούτου και χορού απέδειξαν με τις δεξιότητές τους, ότι ο χορός, το τραγούδι, οι ενδυμασίες και τα έθιμα, αναπλάθουν και τροφοδοτούν την παράδοση, που ειδικά για τους Κρητικούς είναι τρόπος αντίστασης στις ξενόφερτες συνήθειες και τρόπους ζωής και διασκέδασης.
ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ» ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΈΞΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ (3ος 2012)
Στην επετειακή εκδήλωση για την ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου
ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ»
Μέσα σε μια έντονα φορτισμένη συγκινησιακή ατμόσφαιρα, πραγματοποιήθηκε την 27.3.2012, στο Συνεδριακό Κέντρο Νέας Ιωνίας, η επετειακή εκδήλωση για την 186η Επέτειο της «Εξόδου του Μεσολογγίου», με θέμα: «Ωδή στην Έξοδο του Μεσολογγίου».
Την εκδήλωση, η οποία εντάσσεται στο εορταστικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων της Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, συνδιοργάνωσαν: Ο Σύλλογος Αιτωλοακαρνάνων Περιστερίου «Κοσμάς ο Αιτωλός», η Ένωση Ρουμελιωτών Νέας Ιωνίας και ο Λαογραφικός – Χορευτικός Σύλλογος Αχαρνών «Κόκκινος Μύλος».
Παραβρέθηκαν πλήθος κόσμου και επισήμων που παρακολούθησαν ένα θαυμάσιο μουσικό - επετειακό πρόγραμμα.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την προβολή 5λεπτου ιστορικού video για την «Έξοδο του Μεσολογγίου» και ομιλίες των προέδρων: του Συλλόγου Αιτωλοακαρνάνων Περιστερίου «Κοσμάς Αιτωλός», κ. Κώστα Μπαλωμένου και της Ένωσης Ρουμελιωτών Νέας Ιωνίας κ. Αθαν. Ραφτόπουλου καθώς και του γεν. γραμματέα του Δημοτ. Συμβουλίου της Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου κ. Νικ. Γρίβα, ο οποίος εκπροσώπησε το Δήμαρχο Μεσολογγίου.
Ακολούθησε σύντομη απαγγελία αποσπάσματος από τους «Ελεύθερους Πολιορκημένους» από την εκπαιδευτικό κα Ζωή Μπράτσου και μουσικό πρόγραμμα με επετειακά τραγούδια και χορούς της «Εξόδου» από το Εργαστήρι Παραδοσιακού Τραγουδιού του Ι. Ν. Αγ. Αναστασίας Περισσού και το Τμήμα Παραδοσιακών Χορών της Ένωσης Ρουμελιωτών Νέας Ιωνίας.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ομιλία του ιερατ. προϊσταμένου του ι.ν. Αγ. Αναστασίας Περισσού π. Γεώργιου Κατσαούνη και τέλος η εκτέλεση παραδοσιακού μουσικοχορευτικού προγράμματος από τη χορευτική ομάδα του Λαογραφικού – Χορευτικού Συλλόγου Αχαρνών «Κόκκινος Μύλος».
Η εκδήλωση έκλεισε με την απονομή αναμνηστικών στους επισήμους της εκδήλωσης.
Παραβρέθηκαν από πλευράς Δήμου Περιστερίου, ο κοινοτικός σύμβουλος κ. Σάββας Ανδρεάδης και ο υποψ. δήμαρχος κ. Γεώρ. Βαθιώτης.
Επίσης παραβρέθηκαν, ο αντιπεριφερειάρχης Βορείου Τομέα Αττικής κ. Κων. Μανιάτης, οι υποψ. βουλευτές στη Β' Αθήνας κ.κ. Νίκος Κωστόπουλος (Ν.Δ.) και Βέρα Σπυράκου (Δημοκρατική Συμμαχία),εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής και φορέων του Δήμου Ν. Ιωνίας, εκπρόσωποι φορέων, πολιτιστικών συλλόγων και πνευματικών κέντρων των περιοχών της Αιτωλοακαρνανίας (Ξηρόμερο, Αμφιλοχία, Αμβρακία κ.ά.), Ευρυτανίας και Φωκίδας. Μηνύματα έστειλαν πολλοί βουλευτές και υποψ. βουλευτές της Ν.Δ. της Β΄ Αθήνας.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΛΗΨΗΣ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ» ΣΤΟ 21ο ΔΗΜΟΤ. ΣΧΟΛΕΙΟ (3ος 2012)
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΛΗΨΗΣ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ» ΣΤΟ 21ο ΔΗΜΟΤ. ΣΧΟΛΕΙΟ
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία, την 19.3.2012, η τελευταία συνάντηση της δεύτερης ομάδας γονέων του 21ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου.
Συγκεκριμένα, συγκροτήθηκαν σ΄ αυτό το σχολείο δύο 20μελείς ομάδες γονέων, ύστερα από αίτημα του Συλλόγου Γονέων, κατά το χρονικό διάστημα Οκτωβρίου 2011 – Μαρτίου 2012, στις οποίες έγιναν επιστημονικές ενημερώσεις.
Τα θέματα που αναπτύχθηκαν αφορούσαν στην αδελφική αντιζηλία, στις σχέσεις μεταξύ των γονέων - παιδιών, στις συγκρούσεις μέσα στην οικογένεια, την αυτοεκτίμηση κ.λ.π.
Συντονίστρια των ομάδων ήταν η κα Μαρία Πελεκανάκη- επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης «Οδοιπορικό», κοινωνική λειτουργός- ψυχοθεραπεύτρια.
Υπήρξε έντονο ενδιαφέρον από τους συμμετέχοντες και τους δόθηκε η ευκαιρία να εκφράσουν και να μοιραστούν τους προβληματισμούς, τις αγωνίες και τα συναισθήματα τους. Επίσης απαντήθηκαν ερωτήματα και δόθηκαν κατευθύνσεις αναφορικά με το γονεϊκό τους ρόλο.
Κατά την ολοκλήρωση των συναντήσεων διατυπώθηκε αίτημα για εξέλιξη της συνεργασίας με το Κέντρο Πρόληψης και από το επόμενο έτος με νέο κύκλο συναντήσεων.
Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τις συνεργασίες, τις συμβουλευτικές κ.ά. δραστηριότητες του Κέντρου Πρόληψης Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό», μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνούν με τη Γραμματεία του Κέντρου, καθημερινά στο 210 5786888, email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ «ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ» (3ος 2012)
ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ «ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ»
Η μάχη ενάντια στην κλιματική αλλαγή, που εντείνεται όλο και περισσότερο, κέντρισε και φέτος -για 4η συνεχή χρονιά- την ευαισθησία του Δήμου Περιστερίου και των πολιτών του, οι οποίοι με μαζικότερη από κάθε άλλη χρονιά συμμετοχή, έστειλαν το δικό τους μήνυμα, στην Αυστραλιανή πρωτοβουλία της «Ώρας της Γης».
Στη μεγαλύτερη αυτή συμβολική δράση, που διοργάνωσε και φέτος η περιβαλλοντική οργάνωση W.W.F., ο Δήμος Περιστερίου έδωσε δυναμικό «παρών», κατεβάζοντας στις 31.3.2012, από τις 8.30 μέχρι τις 9.30 το βράδυ, τους διακόπτες του ρεύματος που τροφοδοτούσαν δημοτικά κτίρια, πλατείες, αθλητικούς χώρους, κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης κ.λπ.
Τη δράση συντόνισε με επιτυχία ο αρμόδιος αντ/ρχος κ. Βασίλης Μπέτσης, με τη βοήθεια των υπαλλήλων του Ηλεκτρολογικού Τμήματος του Δήμου, δίνοντας υπόσταση στο μήνυμα, ότι ο καθένας από εμάς μπορεί να συμβάλλει σ' αυτήν την προσπάθεια της μείωσης του ταχύτατου ρυθμού υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Η πόλη του Περιστερίου απέδειξε πως νοιάζεται και συγκαταλέγεται στους πρωτοπόρους που βοηθούν έμπρακτα στην προστασία του κλίματος του πλανήτη μας και κατ΄ επέκταση στο βιώσιμο μέλλον του.
ΣΤΗΝ 4η ΘΕΣΗ ΤΟ 2010
Για την ιστορία θα αναφέρουμε, ότι η περιβαλλοντική οργάνωση W.W.F. της Αυστραλίας, πρωτοκαθιέρωσε το 2007 με πρωτοπόρους τους κατοίκους του Σίδνεϋ, το σβήσιμο των φώτων για μια ώρα, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της επιδείνωσης της κλιματικής αλλαγής. Η πρωτοβουλία αυτή επεκτάθηκε και σε 140 χώρες.
Η Ελλάδα -και ο Δήμος Περιστερίου- συμμετείχε για πρώτη φορά στην «Ώρα της Γης» το 2009 και στη διάρκεια της σημειώθηκε η εντυπωσιακή απαλλαγή από 500 περίπου τόνους διοξειδίου του άνθρακα, ποσότητα που εκπέμπουν περίπου 35.000 αυτοκίνητα.
Μάλιστα η ευαισθητοποίηση των Ελλήνων -και μέσα σ' αυτούς και οι πολίτες του Περιστερίου- έφερε τη χώρα μας το 2010 στην 4η θέση, μεταξύ 125 χωρών που πήραν μέρος στην «Ώρα της Γης».
Πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία της Δ.Ε.Η., εξοικονομήθηκε στη διάρκεια της «Ώρα της Γης» ηλεκτρική ενέργεια περίπου 550 MW. Φέτος δεν έχουμε μέχρι στιγμής στοιχεία, όμως πολλές εκατοντάδες δήμοι, επιχειρήσεις, σχολεία, φορείς κ.λπ. έσβησαν για 60 λεπτά τα φώτα και βοήθησαν καθοριστικά στην ελάφρυνση των επιπτώσεων που υφίσταται ο πλανήτης μας από την υπερθέρμανση κ.λπ.
ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΗ ΓΗ
Ο αντ/ρχος κ. Βασίλης Μπέτσης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αυξημένη φέτος συμμετοχή των Περιστεριωτών στην «Ώρα της Γης» και μας είπε: «Ευχαριστώ, τόσο τους πολίτες για την ανταπόκρισή τους, όσο και τους υπαλλήλους του Ηλεκτρικού Τμήματος για την πολύτιμη βοήθειά τους στην επιτυχία την βιοκλιματικής αυτής δράσης.
Η «Ώρα της Γης» είναι πλέον ένας παγκόσμιος θεσμός, μέσα από τον οποίο καλούμεθα να αποδείξουμε, ότι πέρα από γεωπολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές διαφορές, είμαστε κάτοικοι ενός κοινού τόπου: του πλανήτη Γη, τον οποίο έχουμε χρέος να προστατεύσουμε».
ΔΛ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ













