• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Άρθρο της π. αντ/ρχου κας Νεκταρίας Ευσταθιάδου: Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ… Ο ΛΑΓΟΣ ….

 Παρακολουθώ τα κοινά της πόλης μας από μακριά, ως απλός πολίτης πλέον , αλλά πάντα με την κριτική ματιά ενός ανθρώπου, που υπηρέτησε την πόλη του για 16 συνεχόμενα χρόνια. Είναι λογικό, μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια , με τις τόσες εμπειρίες , να μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση, ότι τα «έχω δει όλα»...

Λάθος μου!

Με τις τελευταίες δηλώσεις του κ. Κελάφα κατάλαβα ότι μάλλον έχω να δω , να ακούσω και να προβληματιστώ με πολλά ακόμα....

Με τον κ. Κελάφα , ακολουθώντας εντελώς διαφορετικές διαδρομές, έχουμε ένα και μόνο ένα, κοινό σημείο.

Σήμερα, βρισκόμαστε στην ίδια θέση.

Αποτελούμε και οι δύο το «χθες της πόλης».

Εγώ, με την απόφασή μου να μην είμαι και πάλι υποψήφια, πιστεύοντας όμως,  ότι με ειλικρίνεια και εντιμότητα έπραξα για τέσσερις τετραετίες, ό,τι η πόλη μου έκανε την τιμή να μου αναθέσει από οποιαδήποτε θέση.

Και από αυτή της αντιπολίτευσης και από αυτές της διοίκησης.

Αντίθετα από εμένα, ο κ. Κελάφας πήρε την απόφαση, να μην υπηρετήσει την πόλη από την θέση που η ίδια η πόλη αποφάσισε, προφανώς επειδή πιστεύει ότι στην αφεντιά του ταιριάζει μόνο ο ρόλος του Δήμαρχου…

Όπως όμως και να έχει – γράφοντας ο καθένας την δική του ιστορία – αποτελούμε  και οι δύο το «χθες της πόλης».

Επειδή είμαι απόλυτα βέβαιη, ότι η διοίκηση Παχατουρίδη έχει πολύ καλό πολιτικό αισθητήριο και ακόμα καλύτερο κριτήριο , άρα δεν πρόκειται να διαθέσει χρόνο για να απαντήσει σε τέτοιες γραφικότητες, δικαιούμαι,  αφού βρίσκομαι στην ίδια θέση με τον κ. Κελάφα να ρωτήσω τα εξής:

Με ποιά ιδιότητα ασκείτε κριτική στην διοίκηση αγαπητέ κύριε;

Με ποια ιδιότητα μιλάτε εσείς, για μαύρες πολιτικές συμπεριφορές και ποιος σας έδωσε το  δικαίωμα να ερμηνεύετε εσείς, την πολιτική ταυτότητα μιας πόλης, την οποία ταυτότητα, έχετε - εδώ και πολύ καιρό-   παραδώσει;

Και την παραδώσατε για ένα και μόνο λόγο κ. Κελάφα: ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΞΕΛΕΞΕ ΔΗΜΑΡΧΟ!

Αυτό είναι το δικό σας δημοκρατικό ήθος και η δική σας ευπρέπεια κύριε Κελάφα!

Να αρνείστε να δώσετε τον όρκο «να υπηρετώ την πατρίδα και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου»!

Αυτά  θα είναι από εδώ και στο εξής τα καθήκοντά σας;

Να ασκείτε κριτική από την πολυθρόνα σας;

Εσείς δεν είστε αυτός που μετά τις εκλογές δηλώσατε ότι : «οι συμπολίτες μας αποφάσισαν και η απόφασή τους είναι απόλυτα σεβαστή»;

Αυτό θεωρείτε σεβασμό στους συμπολίτες κύριε Κελάφα;

Αφού τους φτύσετε κατάμουτρα για την επιλογή τους στο πρόσωπό σας , να  το βάλετε στα πόδια και ακόμα να τρέχετε;

Λαγός ο Δημήτρης !

Εσείς δεν είστε αυτός που μετά τις εκλογές δηλώσατε ότι «δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε μέσω των εκλεγμένων συμβούλων….»

Αυτό εννοούσατε;

Για τους υπόλοιπους συμβούλους μιλούσατε; Όχι για τον εαυτό σας; Αυτοί συνεχίζουν και εσείς… λαγός ο Δημήτρης!

Και αυτοαποκαλείστε και «επικεφαλής παράταξης»

Με μπερδέψατε!  Εσείς είστε ο επικεφαλής ή ο κ. Πλέστης;

Διότι εδώ και πολλές δεκαετίες, οι επικεφαλής των παρατάξεων  βρίσκονται μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου και υπηρετούν την πόλη από την θέση που τους ανάθεσαν οι Περιστεριώτες!

Δεν θυμάμαι ποτέ και κανέναν να γύρισε την πλάτη στην πόλη, τιμωρώντας την, επειδή δεν τον εξέλεξε Δήμαρχο!

Εσείς είστε ο πρώτος !

Όπως είστε και ο πρώτος , που πριν τις εκλογές μιλούσατε για οράματα, για έργα, για νέα πόλη, για ανατροπές και πράσινα άλογα και αμέσως μετά τις εκλογές τα πράσινα άλογα έγιναν πράσινοι λαγοί….

Λυπάμαι! Δικαιώνετε αυτούς που λένε ότι από εδώ και στο εξής, θα δηλώνετε την παρουσία σας  με κάτι τέτοιου τύπου καφενείου «πολιτικές παρεμβάσεις»,  για να μην σας ξεχάσει ο κόσμος, περιμένοντας  τις επόμενες εκλογές κυνηγώντας το άπιαστο όνειρο να γίνετε Δήμαρχος.

Με αυτές τις ενέργειες ποιος θα σας πάρει σοβαρά;  Ποιος θα ασχοληθεί μαζί σας; Μάλλον μόνο εγώ, που μη έχοντας και πολλά πράγματα να κάνω, θα σας παρακολουθώ από μακριά και θα σας απαντώ από μακριά…….

Αν και η άποψή η δική μου και του 87% των Περιστεριωτών είναι ξεκάθαρη και πολλάκις επαναλαμβανόμενη:

Δημήτρη δεν το έχεις…. Άστο να πάει στην ευχή….

Πες ένα «ευχαριστώ» στον κόσμο και κάτσε στα αυγά σου…

Αυτό  και ειλικρινές είναι και έντιμο και πραγματικά προασπίζει το δημοκρατικό ήθος και την ευπρέπεια… !!!

Υ.Γ.  Ανεξάρτητα από τα παραπάνω,  εύχομαι μέσα από την καρδιά μου και στους 45 συμβούλους – οι οποίοι δεν αποτελούν το χθες, αλλά το σήμερα και το αύριο της πόλης μας - , να τιμήσουν την θέση που οι Περιστεριώτες τους εμπιστεύτηκαν

 

Νεκταρία Ευσταθιάδου

π. Αντιδήμαρχος

Δήμου Περιστερίου

Περιστέρι 4.12.2014

Επικίνδυνα και ακραία φαινόμενα πολιτικής συμπεριφοράς (του Δημ. Κελάφα)

 Με αφορμή τα θλιβερά γεγονότα που έλαβαν χώρα στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο της 26ης Νοεμβρίου 2014 και είχαν ως αποτέλεσμα τους λεκτικούς προπηλακισμούς που δέχθηκαν ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ δημοτικοί και διαμερισματικοί σύμβουλοι της παράταξης μας από μερίδα συμβούλων της διοίκησης με απώτερο σκοπό την δημιουργία τεχνητής έντασης , που ως γνωστό εξυπηρετεί την έλλειψη πολιτικού λόγου και αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από την συζήτηση ζωτικών θεμάτων , ανακοινώνουμε στους συμπολίτες μας ότι είναι η τελευταία φορά που ως παράταξη θα ανεχθούμε τέτοιου είδους συμπεριφορές και πρακτικές .

Η πολιτική φυσιογνωμία της πόλης μας ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ υπήρξε εικόνα δημοκρατίας και οι όποιες πολιτικές διαφορές και διαφωνίες ακολουθούσαν πλαίσια πολιτικού πολιτισμού και ευπρέπειας. ΠΟΤΕ η πόλη μας δεν υπήρξε θερμοκοιτίδα μαύρης πολιτικής συμπεριφοράς και ΠΟΤΕ δεν θα δεχθεί να αλλάξει την πολιτική της ταυτότητα , που χρόνια τώρα έχει κερδίσει στις συνειδήσεις όλης της χώρας ως μιας πόλης προπύργιο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και ΑΓΩΝΩΝ.

Ως ανεξάρτητη δημοκρατική παράταξη θέτουμε υπόψη όλων ότι ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ τέτοιες πρακτικές , σε αντίθεση με την διοίκηση που τηρεί σιγή ιχθύος σε αυτά τα φαινόμενα βάζοντας μας σε σκέψεις επώασης τέτοιων πρακτικών , και ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ ότι θα προασπίσουμε με κάθε δυνατό τρόπο το δικαίωμα του λόγου , ελέγχου πεπραγμένων και αποφάσεων και θα καταστούμε κοινωνοί αυτών των συμπεριφορών προς την τοπική κοινωνία – με ή χωρίς την βοήθεια όλων των τοπικών και κοινωνικών φορέων – καθώς πιστεύουμε ότι σε μια πόλη όπως το ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ δεν έχουν χώρο τακτικισμοί και προσβολές.

Ευχόμαστε αυτό το περιστατικό , που δυστυχώς δεν είναι το μοναδικό , να αποτελέσει τροφή για σκέψη σε αλαζονικά μυαλά και μύχιες σκέψεις ΓΙΑΤΙ σε διαφορετική βάση η παράταξη μας σε πλήρη αρμονία με το δημοκρατικό φρόνημα της πόλης μας θα λάβει τα αναγκαία μέτρα προάσπισης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΗΘΟΥΣ και ΕΥΠΡΕΠΕΙΑΣ.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ - ΑΝΑΤΡΟΠΗ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ

 

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/12/2014)

Άρθρο του κ. Δημ. Κελάφα για τους απολυμένους και απλήρωτους εργαζόμενους του Δήμου

 

kelafas  Η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 23/10/2014 υπήρξε χαρακτηριστική της κατάστασης που επικρατεί στα οικονομικά του Δήμου Περιστερίου και ανέδειξε για άλλη μια φορά τα σημαντικά θέματα που σκοπίμως αποκρύπτονται από την σημερινή διοίκηση.

 

 Η παρουσία πλήθους απολυμένων και απλήρωτων εργαζομένων της υπό εκκαθάριση παλαιότερης εταιρείας του Δήμου και η απαίτηση τους να εκτελεστούν ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ σε βάρος του ανάγκασε την διοίκηση κάτω από την έντονη πίεση της αντιπολίτευσης να θέσει το θέμα αυτό στην προ ημερησίας διάταξη του δημοτικού συμβουλίου.

 

 Δυστυχώς η όλη διαδικασία συζήτησης και η κατάληξη αυτής κατέδειξε για άλλη μια φορά την ΑΡΝΗΣΗ και ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ της δημοτικής αρχής , όπου κρυπτόμενη όπως και ο ΑΠΩΝ δήμαρχος πίσω από νομικά τερτίπια  τα οποία σημειωτέον αποκαθηλώθηκαν από έγκριτη και τεκμηριωμένη τοποθέτηση εκλεγμένης νομικού - δημοτικού συμβούλου της διοίκησης , και μεταθέτοντας το βάρος της λήψης απόφασης για οριστική ημερομηνία εξόφλησης των εργαζομένων στην έμμισθη νομική υπηρεσία - που σύντομα θα κληθεί να αποδείξει ότι υπερασπίζει ως πρέπει τα συμφέροντα του Δήμου και ότι οι νομικές της υποδείξεις δεν έχουν ζημιώσει - και οδήγησε σε άλλη μια απόφαση ενάντια στο ΗΘΙΚΟ και ΔΙΚΑΙΟ αίτημα των εργαζομένων.

 

 Η παράταξη μας στέκεται δίπλα στους απλήρωτους εργαζομένους και καλεί την διοίκηση να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ κάθε ενέργειας και κωλύματος , έτσι ώστε να φροντίσει άμεσα να αποζημιώσει ανθρώπους που βιώνουν δύσκολες στιγμές σε απάνθρωπες συνθήκες επιβίωσης. Άλλωστε είναι ευκαιρία η διοίκηση να χρησιμοποιήσει όπως πρέπει το πολυδιαφημιζόμενο ταμειακό της πλεόνασμα και να απαρνηθεί για πρώτη φορά τον επικοινωνιακό της εαυτό.

 

 Εκφράζουμε τον φόβο μας και τις ανησυχίες μας ότι το περιστατικό αυτό αποτελεί την κορυφή του παγόβουνου των οικονομικών προβλημάτων του Δήμου Περιστερίου και σύντομα θα γίνουμε μάρτυρες συχνών τέτοιων περιστατικών απαιτήσεων προς πληρωμή εργαζόμενων , προμηθευτών και λοιπών συνεργατών του Δήμου.

 

 

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ

 

Επικεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι με ΄Ολους- Ανατροπή»

 

 

(Δελτίο Τύπου, Περιστέρι 27.10.2014)

Άρθρο του κ. Δημ. Κελάφα για τους απολυμένους και απλήρωτους εργαζόμενους του Δήμου

 

 Η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 23/10/2014 υπήρξε χαρακτηριστική της κατάστασης που επικρατεί στα οικονομικά του Δήμου Περιστερίου και ανέδειξε για άλλη μια φορά τα σημαντικά θέματα που σκοπίμως αποκρύπτονται από την σημερινή διοίκηση.

 Η παρουσία πλήθους απολυμένων και απλήρωτων εργαζομένων της υπό εκκαθάριση παλαιότερης εταιρείας του Δήμου και η απαίτηση τους να εκτελεστούν ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ σε βάρος του ανάγκασε την διοίκηση κάτω από την έντονη πίεση της αντιπολίτευσης να θέσει το θέμα αυτό στην προ ημερησίας διάταξη του δημοτικού συμβουλίου.

 Δυστυχώς η όλη διαδικασία συζήτησης και η κατάληξη αυτής κατέδειξε για άλλη μια φορά την ΑΡΝΗΣΗ και ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ της δημοτικής αρχής , όπου κρυπτόμενη όπως και ο ΑΠΩΝ δήμαρχος πίσω από νομικά τερτίπια  τα οποία σημειωτέον αποκαθηλώθηκαν από έγκριτη και τεκμηριωμένη τοποθέτηση εκλεγμένης νομικού - δημοτικού συμβούλου της διοίκησης , και μεταθέτοντας το βάρος της λήψης απόφασης για οριστική ημερομηνία εξόφλησης των εργαζομένων στην έμμισθη νομική υπηρεσία - που σύντομα θα κληθεί να αποδείξει ότι υπερασπίζει ως πρέπει τα συμφέροντα του Δήμου και ότι οι νομικές της υποδείξεις δεν έχουν ζημιώσει - και οδήγησε σε άλλη μια απόφαση ενάντια στο ΗΘΙΚΟ και ΔΙΚΑΙΟ αίτημα των εργαζομένων.

 Η παράταξη μας στέκεται δίπλα στους απλήρωτους εργαζομένους και καλεί την διοίκηση να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ κάθε ενέργειας και κωλύματος , έτσι ώστε να φροντίσει άμεσα να αποζημιώσει ανθρώπους που βιώνουν δύσκολες στιγμές σε απάνθρωπες συνθήκες επιβίωσης. Άλλωστε είναι ευκαιρία η διοίκηση να χρησιμοποιήσει όπως πρέπει το πολυδιαφημιζόμενο ταμειακό της πλεόνασμα και να απαρνηθεί για πρώτη φορά τον επικοινωνιακό της εαυτό.

 Εκφράζουμε τον φόβο μας και τις ανησυχίες μας ότι το περιστατικό αυτό αποτελεί την κορυφή του παγόβουνου των οικονομικών προβλημάτων του Δήμου Περιστερίου και σύντομα θα γίνουμε μάρτυρες συχνών τέτοιων περιστατικών απαιτήσεων προς πληρωμή εργαζόμενων , προμηθευτών και λοιπών συνεργατών του Δήμου.

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ

Επικεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι με ΄Ολους- Ανατροπή»

 

(Δελτίο Τύπου, Περιστέρι 27.10.2014)

Κέντρο Υγείας Περιστερίου: Εμβολιάσου για τη γρίπη

 Προληπτικό μέτρο σε άτομα που ανήκουν στις καλούμενες ομάδες υψηλού κινδύνου.

1. Άτομα ηλικίας 60 ετών & άνω

2. Παιδιά & ενήλικες που παρουσιάζουν έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω επιβαρυντικούς   παράγοντες ή χρόνια νοσήματα:

   • Άσθμα ή άλλες χρόνιες πνευμονοπάθειες

   • Καρδιακή νόσο με σοβαρές αιμοδυναμικές διαταραχές

   • Ανοσοκαταστολή (κληρονομική ή επίκτητη εξαιτίας νοσήματος ή θεραπείας)

   • Μεταμόσχευση οργάνων

   • Δρεπανοκυτταρική νόσο (& άλλες αιμοσφαιρινοπάθειες)

   • Σακχαρώδη διαβήτη ή άλλο χρόνιο μεταβολικό νόσημα

   • Χρόνια νεφροπάθεια

   • Νευρομυϊκά νοσήματα

3. Έγκυες γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας κύησης

4. Παιδιά που παίρνουν ασπιρίνη μακροχρόνια (π.χ. νόσος Kawasaki, ρευματοειδή αρθρίτιδα κ.α) για τον πιθανό ο κίνδυνο εμφάνισης συνδρόμου Reye μετά από γρίπη5. Άτομα που βρίσκονται σε στενή επαφή με παιδιά <6 μηνών ή φροντίζουν άτομα με υποκείμενο νόσημα, τα οποία διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών από τη γρίπη6.Οι κλειστοί πληθυσμοί (προσωπικό & εσωτερικοί σπουδαστές γυμνασίων-λυκείων, στρατιωτικών & αστυνομικών σχολών, ειδικών σχολείων ή σχολών, τρόφιμοι & προσωπικό ιδρυμάτων κ.ά.)

7. Εργαζόμενοι σε χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας

 

1013mikro.jpg

Δωρεάν σχολικά είδη και τσάντες στα παιδιά από το Δήμο Περιστερίου

ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΙΔΗ

Στη δωρεάν διανομή σχολικών ειδών (τσάντες, τετράδια, κομπιουτεράκι, κασετίνες, στυλό, μολύβια κ.α.) προχώρησε ο Δήμος Περιστερίου σε εκατοντάδες μαθητές απόρων, μονογονεϊκών, άνεργων και χαμηλόμισθων οικογενειών.

Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη πραγματοποιήθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου 2014 στη μεγάλη αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ, η διανομή των σχολικών ειδών σ’ αυτές τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες της πόλης μας.

Ο κ. Παχατουρίδης τόνισε ότι μ’ αυτήν την κοινωνική δράση κανένας μαθητής της πόλης του Περιστερίου δεν θα μείνει χωρίς σχολική τσάντα, τετράδια, κομπιουτεράκι, κασετίνα, στυλό, μολύβια κ.α., σ’ αυτήν τη δύσκολη εποχή που βιώνουν οι οικογένειες τους και το μόνο που τους ζήτησε είναι να είναι καλοί μαθητές. Και πρόσθεσε: «Δεν θα αφήσουμε την κρίση να αφαιρέσει την ελπίδα, την αισιοδοξία, το δικαίωμα στη μόρφωση σε κανένα από τα παιδιά της πόλης μας»

Οι γονείς και τα παιδιά ευχαρίστησαν θερμά τον Δήμαρχο, που βρίσκεται πάντα δίπλα τους με σημαντικές κοινωνικές δράσεις όλο το χρόνο.

Τετάρτη, 01 Οκτώβριος 2014 14:41

Δωρεάν έλεγχος για Χ.Α.Π.

Χ.Α.Π.

Εγγραφές στα εργαστήρια του Δήμου Περιστερίου

Ξεκίνησαν οι φετινές εγγραφές στα εργαστήρια Παραδοσιακών & Λαϊκών Χορών, Ευρωπαϊκών & Μοντέρνων Χορών, Ζωγραφικής Ενηλίκων - Ανηλίκων, Θεατρικού Παιχνιδιού, Χειροτεχνίας, Κεντητικής, Κινηματογραφίας, Φωτογραφίας, Θεατρικό του Δήμου Περιστερίου.

Δικαίωμα εγγραφής έχουν όλοι, με προτεραιότητα οι δημότες της πόλης μας στην κατανομή των ενδιαφερομένων στα τμήματα. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσκομίζουν αποδεικτικό, όπου θα εμφανίζεται ο τόπος κατοικίας τους. Οι εγγραφές ολοκληρώνονται στις 24 Σεπτεμβρίου 2014.

Για περισσότερες πληροφορίες - εγγραφές στα γραφεία της κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΔΕΠΑΔΠ), καθημερινά τις ώρες 09:00 - 14:00 και κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 17:00 - 20:00, τηλέφωνα 2105779914 και 2105779049.

Τα εργαστήρια λειτουργούν στα πολιτιστικά στέκια του Δήμου Περιστερίου:

ΔΕΠΑΔΠ - Θέατρο Πολιτών (Παπαρρηγοπούλου 94 - πρώην Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις Πυγμαχίας)

Πολιτιστικός Χώρος Δημιουργίας (Μαραθωνοκάμπου και Αβέρωφ - Λόφος Αξιωματικών).

Πολιτιστικό Στέκι (Στεργίου 24Α - Λόφος Αξιωματικών)

Νέο Κινηματοθέατρο ΕΦΗ (Βασιλικών 6 - Κηπούπολη)

Για το Τμήμα Παραδοσιακών και Λαϊκών Χορών οι εγγραφές πραγματοποιούνται στο παράρτημα εργαστηρίων επί της οδού Ηρακλειδών 86 του Αγίου Ιεροθέου) καθημερινά τις ώρες 17:00 - 21:00, τηλέφωνο 2105755649.

Γιορτή τσικουδιάς στο Εκθεσιακό Κέντρο την Παρασκευή 3 και το Σαββάτο 4 Οκτωβρίου διοργανώνει ο Σύλλογος ΚρητώνΓΙΟΡΤΗ ΤΣΙΚΟΥΔΙΑΣ

Κινητοποίηση του Συλλόγου «Έλλη Αλεξίου» στη Διεύθυνση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας

ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ»
Ακαρνανίας 65 – 121 35
Τηλ.- Fax : 210 5724139
Web: http://www.syllogosellialexiou.gr
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
4/9/2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συναγερμός!!! Ετοιμάζουν ξανά υποχρεωτικές μετακινήσεις!
ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΥΝ – ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

Μαζική και δυναμική ήταν η σημερινή κινητοποίηση στη Διεύθυνση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας όπου και πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την Αναπληρώτρια Διευθύντρια.
Με χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς θα ανοίξουν και φέτος τα σχολεία, σηματοδοτώντας ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών των λαϊκών οικογενειών. Το υπουργείο Παιδείας επαναλαμβάνει ότι ζήτησε να προσληφθούν 22.500 αναπληρωτές, αλλά θα προσληφθούν 19.500, δηλαδή τα σίγουρα κενά θα είναι 3.000. Επιχειρεί δε να εμφανίσει την κυνική αυτή ομολογία σαν «άθλο» της κυβέρνησης, που, τάχα, παρά τις δυσκολίες, εξασφάλισε πιστώσεις. Προσπαθεί έτσι να διασκεδάσει τη δικαιολογημένη αγανάκτηση που γεννά αυτή η αντιμετώπιση των παιδιών, να αποφύγει το να στραφούν οι εργαζόμενοι ενάντια στο σύνολο της πολιτικής που γεννά τα προβλήματα και στην Παιδεία.
Τα κενά σε εκπαιδευτικούς δεν είναι αποτέλεσμα ατυχών επιλογών, λανθασμένης διαχείρισης, παρέκκλισης στην εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής. Είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένης πολιτικής. Για να λειτουργήσουν τα σχολεία, απαιτούνται μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες. Η πολιτική δραστικών περικοπών από τον κρατικό προϋπολογισμό των δαπανών για τομείς, όπως η Παιδεία, στο όνομα αντιμετώπισης των ελλειμμάτων και των χρεών, δηλαδή για τη διαχείριση σε όφελος του κεφαλαίου, ωθεί και σε μείωση εκπαιδευτικών και σε συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων. Αυτό όμως αποβαίνει σε βάρος της μόρφωσης των παιδιών.
Η σχολική χρονιά που έφυγε έχει δώσει πλούσια εμπειρία για το επίπεδο στο οποίο πέφτει το σχολείο. Είδαμε στα Δημοτικά μαθητές να περιπλανώνται από τμήμα σε τμήμα και να περνούν την ώρα τους ζωγραφίζοντας, προκειμένου να έχουν κάτι να κάνουν τις ώρες του σχολείου, κλείσιμο ολοήμερων τμημάτων, για να αξιοποιηθεί ο εκπαιδευτικός στο πρωινό πρόγραμμα. Άλλωστε, και οι ελαστικές εργασιακές σχέσεις στην εκπαίδευση, το τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών που διαλύει τη ζωή τους, έχουν την αντανάκλασή τους στη μορφωτική διαδικασία. Κάθε χρόνο, χιλιάδες εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι κ.λπ., απολύονται με τη λήξη της σχολικής χρονιάς, χωρίς να γνωρίζουν πού και αν θα έχουν δουλειά το χειμώνα. Αντίστοιχα, τα σχολεία κάθε χρόνο αναζητούν εκπαιδευτικούς, προκειμένου να λειτουργήσουν, αφού το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό υποκαθίσταται σταδιακά εδώ και πολλά χρόνια με εκπαιδευτικούς που εργάζονται με ελαστικές εργασιακές σχέσεις.
Αυτή η κατάσταση εντάσσεται σε ένα εκπαιδευτικό τοπίο που χτίζεται βήμα βήμα. Φορτώνει δεξιότητες, διαμορφώνει συνειδήσεις και συγκεκριμένη στάση απέναντι και στην ίδια την κατάκτηση της γνώσης. Αντιμετωπίζει τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας, που βασίζονται στο δημόσιο σχολείο για τη μόρφωσή τους, σαν μελλοντικούς απασχολήσιμους, για τους οποίους το σύστημα θεωρεί ότι δε χρειάζονται ολόπλευρη μόρφωση. Άρα τους ωθεί έξω από το σχολείο.
Χαιρετίζουμε τους γονείς που δεν το βάζουν κάτω, που στέλνουν μηνύματα αντίστασης στην πολιτική συρρίκνωσης του μορφωτικού δικαιώματος των παιδιών τους. Τους καλούμε να συνεχίσουν τον αγώνα τους, μαζί με τους εκπαιδευτικούς και το εργατικό κίνημα και να γυρίσουν την πλάτη σε όσους βγαίνουν παγανιά και μιλούν για εξορθολογισμό.
Συνεχίζουμε ενωμένοι ακόμα πιο αποφασιστικά!
Μόνο με αγώνα μπορούμε να εμποδίσουμε τα σχέδιά τους.
Απαιτούμε:
Να παρθούν τώρα πίσω όλες οι καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολείων ή τμημάτων.
Μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών. 15 νήπια-προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α και Β τάξης. 20 μαθητές ανά δάσκαλο στις υπόλοιπες τάξεις.
Να παρθούν πίσω οι απολύσεις, όλοι οι συνάδελφοι που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα να γυρίσουν στην εργασία τους.
Έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό για τις ανάγκες των σχολείων.
Μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μόνιμη σταθερή δουλειά για όλους.
Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους.
Η κάλυψη των κενών με υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών σε άλλα ΠΥΣΠΕ αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς και όλους τους γονείς.
Πρέπει τώρα να ανατρέψουμε αυτές τις πολιτικές και αυτούς που τις αποφασίζουν.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους/ισσες του Συλλόγου μας σε νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Γ' ΠΥΣΠΕ (Μάκρης 3, Αιγάλεω), τη Δευτέρα 8/9, στις 11.00 π.μ.
Το Δ.Σ, του Συλλόγου θα καλέσει σε συγκέντρωση τα μέλη του όταν γνωστοποιηθεί η ημερομηνία συνεδερίασης του ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας με θέμα την κρίση των υπεράριθμων -με σημερινά στοιχεία είναι 53 πλεονάζοντες- και με αίτημα να μη μετακινηθεί ούτε ένας συνάδελφος.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

Προσφορά ροδάκινων στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Περιστερίου

ΡΟΔΑΚΙΝΑ Στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Περιστερίου παραδόθηκε σημαντική ποσότητα ροδάκινων από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Περιστερίου. Την ποσότητα αυτή παρέλαβε το προσωπικό του Κοινωνικού Παντοπωλείου και την διέθεσε άμεσα στους ωφελούμενους του Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Περιστερίου για αυτήν την ευγενική χορηγία που δείχνει όλο το ενδιαφέρον και τη συμπαράστασή της στο έργο των Κοινωνικών Δομών Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας και έχει σκοπό την ανακούφιση και τη βοήθεια των συνανθρώπων μας.

Οι Δομές Γραφείο Διαμεσολάβησης, Τράπεζα Χρόνου, Κοινωνικό Παντοπωλείο και Κοινωνικό Φαρμακείο λειτουργούν στα πλαίσια του Δικτύου Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο και από Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο του «ΕΣΠΑ 2007-2013».

Καλούμε όλες και όλους όσους επιθυμούν να συνδράμουν σε αυτήν την προσπάθεια αλληλεγγύης και ανθρωπιάς να έρθουν σε επικοινωνία με το Δίκτυο Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης Περιστερίου στο τηλέφωνο 210-5771176 και στην ηλεκτρονική Διεύθυνση www.domesperisteri.gr .

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ