ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ. Α. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ κ. Κ. ΠΟΥΛΑΚΗ

Συνάντηση εργασίας με το γεν. γραμματέα του Υπ. Εσωτερικών κ. Κώστα Πουλάκη, είχε ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, την 27.2.2015, στο Υπουργείο.
Οι δύο άνδρες αντάλλαξαν απόψεις και συζήτησαν προτάσεις για θέματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ειδικότερα για τον Δήμο Περιστερίου.
Ο Γεν. Γραμματέας καλός γνώστης των προβλημάτων των δήμων σημείωσε ότι είναι ένας θεσμός που επλήγη περισσότερο την τελευταία πενταετία και υπάρχουν συσσωρευμένα προβλήματα πολλών δεκαετιών.
Σημειώνεται ότι μέσα σε ένα μήνα ήταν η δεύτερη συνάντηση των κ.κ. Παχατουρίδη και Πουλάκη, κάτι που καταδεικνύει την άριστη συνεργασία τους.
Στη συνάντηση παραβρέθηκε και ο αντ/ρχος Εσόδων και Ανάπτυξης κ. Βαγγέλης Τάτσης.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ













