| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
Ο Δήμος τίμησε την 43η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου

Ο Δήμος Περιστερίου τίμησε και φέτος την 43η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Εκπροσωπώντας τον δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, οι αντ/ρχοι κ.κ. Βασίλης Μπέτσης και Κώστας Ποθητός (φωτογραφία) κατέθεσαν ανήμερα της επετείου (17.11.2016), στεφάνι στο μνημείο για να αποτίσουν φόρο τιμής, στους αγωνιστές του Πολυτεχνείου.













