| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021
Ο κορονοϊός μάς ανάγκασε να μένουμε ασφαλείς, όμως κάποιες ανάγκες δεν έχουν αλλάξει. Κάθε ημέρα που περνάει, τα αποθέματα αίματος μειώνονται. Γι’ αυτό γινόμαστε εθελοντές αιμοδότες!
O Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής Αθλητισμού και Πρόνοιας του Δήμου Περιστερίου (ΟΠΑΑΠ) διοργανώνει την 46η Εθελοντική Αιμοδοσία, με τη υποστήριξη της κινητής μονάδας αιμοληψίας του Νοσοκομείου «Θριάσιο».
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021, ώρες 9:00 - 13:00 στην αίθουσα Εκθέσεων Τέχνης του Δημαρχείου (είσοδος Καραθεοδωρή και Εθν. Αντιστάσεως).
Οι εθελοντές αιμοδότες μπορούν να κλείνουν τηλεφωνικά το προσωπικό τους ραντεβού, ώστε να μην ταλαιπωρηθούν καθόλου, στο τηλέφωνο 210 5701078, ώρες 9:00-15:00).
Ο Δήμος Περιστερίου συμμετέχει στην προσπάθεια για να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες. Το αίμα αποτελεί κοινωνικό αγαθό, που δεν είναι δυνατό να αντικατασταθεί από κανένα φάρμακο και η κοινωνική δράση της εθελοντικής αιμοδοσίας του Δήμου Περιστερίου είναι ένας σημαντικός θεσμός για την τοπική κοινωνία.
Ποτέ η ανάγκη για αίμα δεν ήταν τόσο μεγάλη...
(ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021)













