• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ» ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ

 Συνάντηση γνωριμίας με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Περιστερίου πραγματοποιήθηκε την 22.11.2021, στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό». Η συνάντηση είχε ως στόχο τη γνωριμία, την αλληλοενημέρωση και τη σύνδεση με το Κέντρο «Οδοιπορικό», και ταυτόχρονα την αναγνώριση και την ανάδειξη της αξίας και συμβολής του θεσμικού ρόλου των Κοινοτικών Συμβουλίων στην Πρόληψη.

 

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο αντ/ρχος Υγείας και πρόεδρος του «Οδοιπορικού», κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, ο πρόεδρος της 2ης Δημοτικής Κοινότητας, κ. Ελευθέριος Αδαμάκης, ο πρόεδρος της 3ης Δημοτικής Κοινότητας, κ. Θεμιστοκλής Τζεβελέκος, η πρόεδρος της 4ης Δημοτικής Κοινότητας, κα Ευαγγελία Γύφτου, η επιστημονικά υπεύθυνη του «Οδοιπορικού», κα Μαρία Πελεκανάκη και το μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του «Οδοιπορικού» κα Λέα Ευσταθίου.

Ο πρόεδρος της 1ης Δημοτικής Κοινότητας, κ. Παναγιώτης Λουκόπουλος, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, δεν μπόρεσε να παραστεί στην συνάντηση.

ΑΝΑΖΗΤΑΜΕ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ

Όπως τόνισε ο πρόεδρος του «Οδοιπορικού» κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, περιγράφοντας και συνοψίζοντας τον σκοπό της συνάντησης, είπε:

«Στην πορεία της Πρόληψης και τη δύσκολη εποχή που βιώνουμε, συνεκτιμώντας τις τοπικές και ευρύτερες συνθήκες, αφουγκραζόμαστε, συνδιαλεγόμαστε και αναζητάμε συνοδοιπόρους ώστε να ανταποκριθούμε άμεσα, αποτελεσματικά και ολόπλευρα στις ανάγκες της κοινότητας του Περιστερίου.

Με μεγάλη χαρά και προσμονή σχεδιάζουμε την εξέλιξη της σημαντικής αυτής συνεργασίας».

Όλοι οι Πρόεδροι των Δημοτικών Κοινοτήτων ευχαρίστησαν την Διοίκηση του «Οδοιπορικού» και υποσχέθηκαν ό,τι θα κάνουν το δυνατόν καλύτερο ώστε να περάσουν την πρόληψη στη συνείδηση των πολιτών, αλλά και να συμβάλουν στην επιτυχία των στόχων του «Οδοιπορικού». Η δράση του Κέντρου έχει επιβραβευθεί κατ΄ επανάληψη και από το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και από το κοινό του Περιστερίου, που πλαισιώνει τις πρωτοποριακές κοινωνικές πρωτοβουλίες του.

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ