• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Χαιρετισμός του Αντιδημάρχου Παιδείας Αν. Θεοδωράκου για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

 

theodorakosneaΜε την ευκαιρία έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς 2017-2018 ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Κοινωνικής Μέριμνας Αναστάσιος Θεοδωράκος, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

"Η έναρξη της σχολικής χρονιάς αποτελεί μια νέα αφετηρία γεμάτη στόχους, προσδοκίες και όνειρα στο δύσκολο, αλλά συναρπαστικό δρόμο των μαθητών προς την κατάκτηση της γνώσης. 

Η σημερινή μέρα είναι γεμάτη συναισθήματα χαράς, αγωνίας, προσμονής, αλλά και ευθύνης για όλη την εκπαιδευτική οικογένεια. Θα ήθελα να σας εκφράσω τις θερμότερες ευχές μου για μια νέα χρονιά δημιουργική και εποικοδομητική.

Κοινός στόχος όλων μας, μαθητών, εκπαιδευτικών, γονιών και του Δήμου, είναι να διαμορφώσουμε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον ποιοτικό και ανταγωνιστικό, που να εξασφαλίζει στους νέους μας, όλες τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες.

Η κοινή μας αγάπη για τους μαθητές, ας είναι ο φωτεινός φάρος όλων των προσπαθειών μας! Καλή σχολική χρονιά!

 

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

Σχολικά είδη από τον Δήμο Περιστερίου σε συμπολίτες μας που τα έχουν ανάγκη

sxolika

Σχολικά είδη όπως τσάντες, τετράδια και μολύβια διανεμήθηκαν, τρεις ημέρες πριν ηχήσει το κουδούνι για τη νέα σχολική χρονιά, από τον Δήμο Περιστερίου στα παιδιά συμπολιτών μας που τα έχουν ανάγκη.

Η διανομή πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 8ης Σεπτεμβρίου, εντός της αιθούσης εκδηλώσεων του Δημαρχείου Περιστερίου, με την συμμετοχή του Δημάρχου κου Ανδρέα Παχατουρίδη, του Αντιδημάρχου Παιδείας κου Αναστάσιου Θεοδωράκου και της προέδρου του ΟΠΑΑΠ κας Ξένης Κορόγιαννη.

Ο Δήμαρχος, αφού συνομίλησε με τα παιδιά και τους γονείς τους, τονίζοντας την ανάγκη του κόσμου για εργασία με αξιοπρέπεια, ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει στις πολλές υποχρεώσεις του, ευχήθηκε σε όλους καλή σχολική χρονιά, με υγεία, κουράγιο και αντοχές στα παιδιά και τους γονείς τους.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

Σχολικά είδη από τον Δήμο Περιστερίου σε συμπολίτες μας που τα έχουν ανάγκη

Σχολικά είδη όπως τσάντες, τετράδια  και μολύβια διανεμήθηκαν, τρεις ημέρες πριν ηχήσει το κουδούνι για τη νέα σχολική χρονιά, από τον Δήμο Περιστερίου στα παιδιά συμπολιτών μας που τα έχουν ανάγκη.

Η διανομή πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 8ης Σεπτεμβρίου, εντός της αιθούσης εκδηλώσεων του Δημαρχείου Περιστερίου, με την συμμετοχή του Δημάρχου κου Ανδρέα Παχατουρίδη, του Αντιδημάρχου Παιδείας κου Αναστάσιου Θεοδωράκου και της προέδρου του ΟΠΑΑΠ κας Ξένης  Κορόγιαννη.

Ο Δήμαρχος, αφού συνομίλησε με τα παιδιά και τους γονείς τους, τονίζοντας την ανάγκη του κόσμου για εργασία με αξιοπρέπεια, ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει στις πολλές υποχρεώσεις του, ευχήθηκε σε όλους καλή σχολική χρονιά, με υγεία, κουράγιο και αντοχές στα παιδιά και τους γονείς τους.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ»

 

Δελτίο Τύπου για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

 

Ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς 2017-2018, η Πρόεδρος κα Ουρανία Ν. Σαγιάκου, το Διοικητικό Συμβούλιο και η Επιστημονική Ομάδα του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ», θα ήθελε να ευχηθεί καλή δύναμη και μια δημιουργική παραγωγική χρονιά με όσο το δυνατό λιγότερα προβλήματα.

 

Το Κέντρο Πρόληψης δίνει έμφαση στον τομέα της εκπαίδευσης, θεωρώντας ότι τα παιδιά αποτελούν την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο και χρειάζεται να ενισχυθούν όλοι, γονείς-μαθητές-εκπαιδευτικοί, ώστε να συνυπάρχουν αρμονικά και να εξελίσσονται δημιουργικά.

 

Κατά την σχολική περίοδο 2016-2017, το «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ» πραγματοποίησε μια σειρά δράσεων, τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα:

  • Είχαμε την δυνατότητα να μπούμε σε 22 τμήματα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν αφορούσαν στη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, την επίλυση συγκρούσεων στο χώρο της τάξης, τη φιλία, τα συναισθήματα, την ανάπτυξη ενδοπροσωπικής νοημοσύνης κα. Διαρκούσαν από 7 συναντήσεις έως όλο το διδακτικό έτος. Τα σχολεία που συμμετείχαν ήταν το 6ο & 14ο Δημοτικό, το 7ο Δημοτικό, το 13ο & 33ο Δημοτικό, το 15ο & 29ο Δημοτικό, το 17ο Δημοτικό, το 18ο Δημοτικό, το 22ο Δημοτικό, το 25ο Δημοτικό, το 39ο Δημοτικό.
  • Στον τομέα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν Βραχείες Παρεμβάσεις στα Γυμνάσια με θέμα «Πρόληψη της χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών στην εφηβεία: Ο ρόλος του σχολείου». Παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν σε 30 τμήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Διαρκούσαν από 1 έως 4 συναντήσεις. Τα σχολεία που συμμετείχαν ήταν το 3ο Γυμνάσιο, το 9ο Γυμνάσιο, το 12ο Γυμνάσιο, το 13ο Γυμνάσιο, το 17ο Γυμνάσιο.
  • Στα πλαίσια της Θεματικής Εβδομάδας, που οργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας, πραγματοποιήσαμε ομιλίες με βάση τους θεματικούς άξονες α) Εξαρτήσεις & β) Έμφυλες Ταυτότητες. Συμμετείχαν μαθητές από 44 τμήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση. Τα σχολεία που συμμετείχαν ήταν το 3ο Γυμνάσιο, το 13ο Γυμνάσιο, το 14ο Γυμνάσιο, το 16ο Γυμνάσιο και το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο Αυγουλέα-Λιναρδάτου.
  • Στο 3ο Γυμνάσιο πραγματοποιήθηκαν 2 Ομάδες Εφήβων, με θέμα την δυναμική της ομάδας.
  • Σε σχέση με τα Λύκεια του Δήμου μας, στο 2ο Λύκειο πραγματοποιήθηκαν 2 Ομάδες Εφήβων, για την πρόληψη και αντιμετώπιση του άγχους και 1 Ομάδα ευαισθητοποίησης για τη διακοπή του καπνίσματος. Στο 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ υλοποιήθηκαν βραχείες παρεμβάσεις σε μαθητές Α’ τάξης. Στόχος των παρεμβάσεων ήταν η ευαισθητοποίηση σε θέματα ψυχικής υγείας. Διήρκησαν 2 διδακτικές ώρες ανά τμήμα και συμμετείχαν 40 μαθητές από 3 τμήματα. Στο Πρότυπο ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής έγινε ομιλία και συζήτηση για το επάγγελμα του Ψυχολόγου.

Θεωρώντας ότι η πρόληψη αφορά όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στους εκπαιδευτικούς και γονείς. Συγκεκριμένα έχουν πραγματοποιηθεί:

  • 2 Ομάδες Νηπιαγωγών. Η μία αφορούσε την επιμόρφωση τους στο σχεδιασμό και εφαρμογή προγραμμάτων ψυχικής υγείας και η δεύτερη αφορούσε την ενδυνάμωση στο ρόλο τους.
  • Επιπλέον πραγματοποιήθηκε 1 Ομάδα Διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και 1 Ομάδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η ευαισθητοποίηση, συνεργασία και υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, ιδιαίτερα όταν εφαρμόζονταν προγράμματα στο σχολείο τους, υπήρχε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

  • Όσον αφορά τους γονείς πραγματοποιήθηκαν 2 Ομάδες Γονέων, 20 ατόμων η καθεμία, πρωινές ώρες στο χώρο του Κέντρου. Επιπλέον οι γονείς ενημερώνονταν/ευαισθητοποιούνταν για τα προγράμματα που υλοποιούνταν στο χώρο του σχολείου, που αφορούσαν τα παιδιά τους.
  • Ομιλίες που αφορούσαν όλη την εκπαιδευτική κοινότητα έγιναν τόσο σε Νηπιαγωγεία, όπως και Δημοτικά. Τα σχολεία που έγιναν ήταν το 34ο Νηπιαγωγείο, το 3ο Δημοτικό, το 6ο & 14ο Δημοτικό και το 20ο Δημοτικό. Υπήρχε η δυνατότητα να οργανώνονται μια σειρά ομιλιών ανά τακτά διαστήματα. Τα θέματα αφορούσαν την ενδοσχολική βία, την εξάρτηση από το διαδίκτυο, τις σχέσεις γονέων-παιδιών, την επικοινωνία κα.

 

Μια καινοτόμος δράση του Κέντρου Πρόληψης που αφορά την κοινότητα, είναι η υλοποίηση πιλοτικού προγράμματος ευαισθητοποίησης Αστυνομικών του Α.Τ. Περιστερίου, σε θέματα πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας.

 

Μεγάλης σπουδαιότητας αποτελεί για το Κέντρο, το αντικείμενο της Συμβουλευτικής. Μόνο κατά την διάρκεια της περσινής χρονιάς ανταποκριθήκαμε σε 300 αιτήματα περίπου.

 

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ», στη διαδρομή της πρόληψης συνάντησε και ευελπιστεί να συνεχίσει να συναντά συνοδοιπόρους, ώστε να αντιμετωπίζουμε δυσκολίες, να χτίζουμε σχέσεις, να οραματιζόμαστε… να χαιρόμαστε την ζωή.

 

Καλή σχολική χρονιά σε ΟΛΟΥΣ !!!

 

Η Πρόεδρος, τα Μέλη του Δ.Σ. & η Επιστημονική Ομάδα του Οδοιπορικού

 

 

 

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

Νέο διευρυμένο ωράριο για τα τρία Κ.Ε.Π. Περιστερίου

 

Ο Αντιδήμαρχος Πόλης Βασίλης Μπέτσης ενημερώνει ότι τα τρία Κ.Ε.Π. Περιστερίου θα εξυπηρετούν το κοινό με νέο διευρυμένο ωράριο 8:00-19:00 από Δευτέρα έως και Παρασκευή.

Κάθε Σάββατο, το κεντρικό Κ.Ε.Π. Περιστερίου-Εθν. Μακαρίου 44, θα εξυπηρετεί κατά τις ώρες 8:00-14:00. Με το ίδιο ωράριο, το Κ.Ε.Π. Νέας Ζωής-Πελοπίδα 168 (1ο και 2ο Σάββατο του μήνα) και το Κ.Ε.Π. Ανθούπολης-Αγ. Μαρίνης 77 (3ο & 4ο Σάββατο του μήνα).

 

 

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

«Παρών» του Δημάρχου κου Α.Παχατουρίδη στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

paron

Ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά και όπως συνηθίζεται στους Αγιασμούς της πρώτης ημέρας στα σχολεία, έδωσε το "παρών" και ο Δήμαρχος Περιστερίου κος Ανδρέας Παχατουρίδης. Ο κος Παχατουρίδης, συνοδευόμενος και από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας κο Αναστάσιο Θεοδωράκο και τον ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο κο Θανάση Δημητρίου, επισκέφθηκε αντιπροσωπευτικά αλληλοδιαδόχως το 39ο δημοτικό σχολείο επί της οδού Καρυάτιδος και το νέο σχολικό συγκρότημα νηπιαγωγείων στην περιοχή του Μπόθου, παραβρέθηκε στις τελετές Αγιασμού τους και απήυθηνε σύντομους χαιρετισμούς για καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο στους μαθητές και ιδιαίτερα στα «Πρωτάκια», που από φέτος ξεκίνησαν την μαθητική τους σταδιοδρομία.

Σύντομους χαιρετισμούς και ευχές για καλή σχολική χρονιά απηύθυνε και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κος Αναστάσιος Θεοδωράκος.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

Αγαπητοί συνάδελφοι και συνεργάτες,

 

Το Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης και Εκπαίδευσης της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας, Κέντρο Παιδιού και Εφήβου, διοργανώνει το 1ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με θέμα :

 

«Η θεραπευτική σχέση του επαγγελματία ψυχικής υγείας με τους γονείς παιδιού στο φάσμα του αυτισμού ».

 

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο θα υλοποιηθεί στις 18 & 19 Νοεμβρίου 2017, και έχει συνολική διάρκεια 9 ώρες (6,5 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης, 2,5 ώρες βιωματικής άσκησης).

 

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας με προηγούμενη κλινική εμπειρία στις Διαταραχές αυτιστικού φάσματος και σε εκπαιδευτικούς τυπικής και ειδικής αγωγής.

 

Στόχος του Σεμιναρίου είναι η εισαγωγή και εξοικείωση των συμμετεχόντων στις βασικές αρχές που διέπουν τη θεραπευτική σχέση με τους γονείς με παιδί στο φάσμα του αυτισμού.

 

             Στο τέλος θα δοθούν Βεβαιώσεις Συμμετοχής.

 

Τόπος: Αιόλου 72, 6ος όροφος Αθήνα (Μετρό Ομόνοια)

Χρόνος: Σαββατοκύριακο, 18 και 19 Νοεμβρίου 2017

Διάρκεια: 9 ώρες: 6,5 ώρες θεωρητική εκπαίδευση, 2,5 ώρες βιωματική άσκηση

Μέγιστος Αριθμός συμμετεχόντων: 25, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Εγγραφές δεκτές μέχρι: 12 Νοεμβρίου 2017

Ειδικές τιμές: Για εγγραφές έως 20/10/2017, ομαδικές εγγραφές, ανέργους και ειδικές κατηγορίες επαγγελματιών.

 

Περισσότερες πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής: στο www.kpechios.gr. Για διευκρινίσεις και εγγραφές: Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης και Εκπαίδευσης, Κυρία Χούλη Παρασκευή, Τηλέφωνο: 210-5731581, 6984601372, Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00-15:00, Ηλ. Ταχυδρομείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

Νατάσα Σπαντιδάκη

 

Τμήμα Προβολής και Προώθησης

Κέντρο Παιδιού και Εφήβου

Χρυσολωρά 10-12, Περιστέρι 121 32

Τηλ: +30 210 5771 502

Κιν:  +30 694 2423 140  

Fax: +30 210 5789 191 

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.      

web site: www.kpechios.gr

Καλή σχολική χρονιά και με καλλιτεχνική πινελιά στο Περιστέρι!

PAPADOPOULOSΟ Δημοτικός Σύμβουλος Στέφανος Παπαδόπουλος και συνεργάτες της Δημοτικής Συμμαχίας Πολιτών Περιστερίου «Δύναμη Προοπτικής», παραβρέθηκαν στον αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο Καλλιτεχνικό σχολείο Περιστερίου, που ξεκίνησε πρώτη φορά το ταξίδι του στα πελάγη του πολιτισμού . Με βαθιά συναισθήματα χαράς και δικαίωσης, για το Καλλιτεχνικό Σχολείο που χρειάστηκαν αγώνες από την αντιπολίτευση του δήμου Περιστερίου, για να ξεπεραστεί η αρνητική κι απορριπτική στάση του Δημάρχου Περιστερίου. Όλοι θυμόμαστε το δημοτικό συμβούλιο της 25ης Απρίλη 2017, όταν αρνήθηκε την ομόφωνη πρόταση της αντιπολίτευσης, να τεθεί το θέμα προ ημερησίας συζήτησης και να αποκτήσει καλλιτεχνικό σχολείο το Περιστέρι, προκειμένου να εξυπηρετήσει τα παιδιά ολόκληρης της Δυτικής Αθήνας και άλλων περιοχών. Έτσι, χρησιμοποιώντας ψέματα, ανακρίβειες και επικαλούμενος τότε «υπέρογκο» οικονομικό κόστος, οι 16 παρόντες δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης του κ. Παχατουρίδη ψήφισαν ομόφωνα ΟΧΙ στην Ίδρυση του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου. Τελικά και χάρη στην αντιπολίτευση, το Διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κι άλλους παράγοντες, σήμερα στο καλλιτεχνικό σχολείο Περιστερίου , χτύπησε το πρώτο κουδούνι .

Με όλη την καρδιά μου, εύχομαι στους μαθητές της πόλης μας μια καλοτάξιδη , γεμάτη από θετικές εντυπώσεις, αισιόδοξη σχολική χρονιά. Καλή δύναμη σε όλη τη σχολική κοινότητα.

"Ο σκοπός της μόρφωσης να κάνει το κάθε ανθρώπινο ον τόσο πεπεισμένο και σταθερό ως ακέραιο πλάσμα, ώστε να μη μπορεί να στρίβει από το ανώμαλο δρόμο που του έστησε η κοινωνία" Νίτσε

 

                                                                       Στέφανος Παπαδόπουλος

                                                                            Δημοτικός Σύμβουλος

                                                         Δημοτική Συμμαχία Πολιτών Περιστερίου

     "ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ"

Ευνοϊκή ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών στο Δήμο Περιστερίου

Ο Δήμος Περιστερίου ενημερώνει ότι με νομοθετική ρύθμιση ρυθμίζονται οφειλές προς τους δήμους και τα νομικά πρόσωπα αυτών, που έχουν βεβαιωθεί ή που θα βεβαιωθούν έως και δύο (2) μήνες από την έναρξη ισχύος του νόμου, δηλαδή μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου 2017.

Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Αλέξης Σταυρούλιας υπογραμμίζει ότι η ρύθμιση οφειλών είναι εξαιρετικά ευνοϊκή και με την υπαγωγή σε αυτή και την καταβολή της πρώτης δόσης αναστέλλεται η λήψη των αναγκαστικών μέτρων που προβλέπονται από τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ), γι' αυτό καλεί τους οφειλέτες του να ενταχθούν σε αυτή και να αξιοποιήσουν τις ευεργετικές της διατάξεις, προκειμένου να διευκολυνθούν εν μέσω της οικονομικής κρίσης για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων τους, με την απαλλαγή μεγάλου μέρους των προστίμων και των προσαυξήσεων.

Για την υπαγωγή στη ρύθμιση πρέπει να υποβληθεί αίτηση του οφειλέτη έως και την 30η Νοεμβρίου 2017. Οι οφειλές ρυθμίζονται με απαλλαγή κατά ποσοστό από τον ΚΕΔΕ προσαυξήσεις, τους τόκους εκπρόθεσμης καταβολής, καθώς και από τα πρόστιμα λόγω εκπρόθεσμης υποβολής ή μη υποβολής ή ανακριβούς δήλωσης ή λόγω μη καταβολής τέλους.

Για την υποβολή των αιτήσεων για υπαγωγή στη ρύθμιση καθώς και για αναλυτικότερες πληροφορίες θα πρέπει να απευθύνεστε στο αρμόδιο Τμήμα Ταμείου του Δήμου Περιστερίου (Δημαρχείο, Πλατεία Δημοκρατίας 1, 1ος όροφος, γραφείο Α11, τηλ. 210-5701132 - 134, fax 210-5701136, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ).

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017

Σε λειτουργία το νέο Κολυμβητήριο Λόφου, Ολυμπιακών διαστάσεων και προδιαγραφών, καλαίσθητο, με εξαιρετικές υποδομές, που αποτελεί ΚΑΥΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ - Εγγραφές στο Κολυμβητήριο μέχρι τέλος Αυγούστου. Από το Σεπτέμβρη θα λειτουργήσουν στις εγκαταστάσεις του αθλητικά προγράμματα

Για να παραφράσουμε αυτό που έλεγαν για την -συρρικνωμένη σήμερα- Ελλάδα των δύο ηπείρων και των πέντε θαλασσών, θα πούμε. ότι καμαρώνουμε ένα Περιστέρι των δύο Αλσών, των δεκάδων ποικίλων αθλητικών χώρων, των τριών σταθμών μετρό και των δύο κολυμβητηρίων!

Ειδικά το δεύτερο, το Κολυμβητήριο του Λόφου που είναι το νέο απόκτημα, είναι ένα καύχημα για την πόλη και ένα μέτρο σύγκρισης, όταν με την κρίση που διέρχεται η χώρα, το κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ… στεγνώνει, το κολυμβητήριο του Δήμου Αθηναίων ήταν σε… αργία δυο μήνες και κλείνει για όλο τον Αύγουστο και το κολυμβητήριο του Αγ. Κοσμά και άλλων δήμων, είναι σε αχρηστία και παίζουν μέσα… ποδόσφαιρο!

Σε μια χρεοκοπημένη τοπική αυτοδιοίκηση, με την κοινωνία να βιώνει αφόρητες καταστάσεις, το Κολυμβητήριο Λόφου -το Περιστέρι είναι ο μόνος Δήμος με δυο κολυμβητήρια- από τις 26 Ιουνίου προσφέρει στους πολίτες του Περιστερίου απόλαυση, δροσιά και άθληση, με άνεση και ασφάλεια. Το Κολυμβητήριο του λόφου, πεντακάθαρο, καλαίσθητο, με ξενοδοχειακή θα λέγαμε εμφάνιση και υποδομή, είναι η καλοκαιρινή καταφυγή του κόσμου και όχι μόνο.

Το νέο Κολυμβητήριο Λόφου είναι Ολυμπιακών διαστάσεων και προδιαγραφών, δυναμικότητας να εξυπηρετήσει περίπου 5.000 πολίτες, στις ώρες λειτουργίας του, από τις 8.00 το πρωί μέχρι τις 10.00 το βράδυ.

ΕΡΓΟ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Πληροφορίες για το νέο Κολυμβητήριο Λόφου μάς έδωσε ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του είναι καθημερινά παρών, κάνει υποδείξεις για λειτουργικές βελτιώσεις και γίνεται δέκτης κολακευτικών σχολίων και ευχαριστιών από τους χρήστες της υδάτινης απόλαυσης, όλων των ηλικιών.

«Το Κολυμβητήριο Λόφου δεν είναι έργο αθλητικής υποδομής, είναι έργο που λειτουργεί σαν ψυχοθεραπεία του κόσμου. Είναι Κολυμβητήριο αποκλειστικά για τους πολίτες, για να βελτιώσει τη καθημερινότητά τους. Το μαρτυράει το χαμόγελο και το βλέμμα ικανοποίησης του κόσμου που αποχωρεί μετά από μια ώρα κολύμβησης. Και είμαι πολύ χαρούμενος και συγκινημένος γι΄αυτό το αποτέλεσμα.

Ως γνωστό το κολυμβητήριο του Αγ. Ιεροθέου εξυπηρετεί κατά 95% τους τρεις συλλόγους («Δελφίνια», ΓΣΠ και «Γλαύκος») που συνολικά έχουν περί του 1.200 κολυμβητές. Είναι σύλλογοι, οι οποίοι κάνουν σοβαρή και αξιόλογη δουλειά και με τη χρήση του κολυμβητηρίου επιτυγχάνουν διακρίσεις και αναδεικνύουν πρωταθλητές.

Το κολυμβητήριο όμως του Λόφου απευθύνεται αποκλειστικά στον πολίτη. Τον πολίτη που δεν επιδιώκει ρεκόρ, αλλά θέλει να απολαύσει δροσιά και άσκηση, να βρει διέξοδο να βγει από το σπίτι του. Να κάνει ψυχοθεραπεία, να γιατρεύεται η ψυχούλα του, σε αυτές τις μαύρες εποχές της οικονομικής και συναισθηματικής ασφυξίας, μακριά από την τηλεόραση που του μαυρίζει την ψυχή και που μεταδίδει όλο «πολεμικά ανακοινωθέντα»!

ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΕΣ 4 ΕΩΣ 84 ΕΤΩΝ!

Το Κολυμβητήριο Λόφου που είναι το πιο σύγχρονο στην Ελλάδα, Ολυμπιακών διαστάσεων και προδιαγραφών απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο στην κοινωνία, σε όλες τις ηλικίες από 4 μέχρι 84 ετών!

Το έχει ανάγκη ο κόσμος, είναι κάτι που έλλειπε από την πόλη. Είναι ένα στολίδι για την Αττική γενικότερα. Από την πρώτη ημέρα που άρχισαν οι εγγραφές, η προσέλευση ήταν κάτι που δεν το περιμέναμε. Αυτό σημαίνει, ότι ο κόσμος διψάει για τέτοιες υποδομές.

Θα σας πω δε ότι δέχομαι εκατοντάδες τηλέφωνα από όλους τους δήμους της Αττικής, γειτονικούς και μη, αν δεχόμαστε κόσμο εκτός Περιστερίου για να εγγραφούν και να κάνουν χρήση του Κολυμβητηρίου.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Εμείς σκοπεύουμε να δεχόμαστε εγγραφές μέχρι τέλος Αυγούστου 2017 για τους συμπολίτες μας. Αν δεν καλυφθεί ο προβλεπόμενος αριθμός εξυπηρετούμενων Περιστεριωτών, τότε θα δεχθούμε εγγραφές πολιτών και άλλων δήμων.

Θέλω να προσθέσω, ότι το κολυμβητήριο διαθέτει πολλούς και άνετους χώρους για να εξυπηρετήσει τους λουόμενους, υπό την επίβλεψη γυμναστών, διασωστών, υπαλλήλων γραμματειακής υποστήριξης και επίσης στην πίσω πλευρά έχει ένα μεγάλο πάρκινγκ αυτοκινήτων και ποδηλάτων, ώστε ο κόσμος να παρκάρει, να κάνει το μπάνιο του και να αποχωρεί χωρίς κόπο.

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Να σημειώσω δε, ότι από τον Σεπτέμβρη στο Κολυμβητήριο θα λειτουργήσει όλο το συγκρότημα, με αθλητικά προγράμματα.

Στις ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες άνδρες και γυναίκες, υπό την καθοδήγηση γυμναστών και δασκάλων θα κάνουν γυμναστική, πιλάτες, ενόργανη γυμναστική, ρυθμική, τα πάντα. Θα μπορούν βεβαίως να κάνουν κολύμβηση, αλλά και συνδυασμό, όπου το μεν παιδί τους θα κάνει έξω κολύμβηση και την ίδια ώρα οι μανάδες ή οι πατεράδες θα κάνουν μέσα στις αίθουσες γυμναστική. Θα εκμεταλλεύονται το χρόνο αναμονής εποικοδομητικά.

Επαναλαμβάνω, ότι όλα αυτά γίνονται σε μια εποχή που η αυτοδιοίκηση, στην συντριπτική της πλειοψηφία δεν έχει ούτε πετρέλαιο για να κινήσει τα απορριμματοφόρα της! Και εμείς προσπαθώντας να ανταποκριθούμε στις εκκλήσεις δήμων, εντός και εκτός Αττικής, τούς χαρίζουμε απορριμματοφόρα. Σκεφθείτε ότι δεν έχουν ούτε απορριμματοφόρα να μαζέψουν τα σκουπίδια τους!

Και εμείς δεν λέμε λόγια, κάνουμε έργα! Ο κόσμος δεν θέλει να ακούει λόγια, τα έχει μπουχτίσει τα λόγια, ο κόσμος θέλει να βλέπει και να απολαμβάνει έργα. Και ο κόσμος που μένει στο Λόφο και όλοι οι Περιστεριώτες πιστεύουν σε αυτό που βλέπουν.

Το Κολυμβητήριο του Λόφου είναι άλλο ένα πειστήριο, ότι το Περιστέρι είναι πρωτεύουσα δύναμη»!

Απονομή πλακέτας με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Περιστερίου για την μετονομασία και την ανακήρυξή του Κ. Γαβρά σε Επίτιμο Δημότη του Περιστερίου

«ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΒΡΑΣ» ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ Ο π. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ «ΕΦΗ» ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ, ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ


 Το όνομα του διάσημου Έλληνα σκηνοθέτη κ. Κώστα Γαβρά, κοσμεί την προμετωπίδα του π. κινηματοθεάτρου «Έφη» στην οδό Βασιλικών 6 στην Κηπούπολη, από το βράδυ της 22.6.2017.

Στη διάρκεια μιας επιβλητικής τελετής, παρουσία πολλών προσωπικοτήτων, το λόγο έλαβε κατά την έναρξη, η υπεύθυνη της ΔΕΠΑΔΠ κα Δέσποινα Βάσσου -που είχε και το συντονισμό- η οποία αναφέρθηκε πρώτα στα πλεονεκτήματα του Δήμου Περιστερίου, «ο οποίος έχει εξελιχθεί σε μια σύγχρονη πόλη με μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, με πολλές και μεγάλες αθλητικές εγκαταστάσεις, τρεις σταθμούς μετρό, πολυδύναμο δημαρχιακό μέγαρο, το ομορφότερο Άλσος της Αττικής και υψηλής αισθητικής χώρους που προάγουν τον πολιτισμό.

ΚΟΙΤΙΔΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Ένας από τους χώρους αυτούς είναι και το κινηματοθέατρο που βρισκόμαστε απόψε και το οποίο μετά από πολλά χρόνια εγκατάλειψης μεταμορφώθηκε το 2014 σε ένα στολίδι για την πόλη μας και την Αττική. Μια ακόμη κοιτίδα που προστέθηκε για να δώσει βήμα πολιτισμού στην τέχνη.

Απόψε η συγκίνησή μας είναι μεγάλη, γιατί ο χώρος αυτός παίρνει το όνομα ενός σπουδαίου Έλληνα σκηνοθέτη- κινηματογραφιστή: Του Κώστα Γαβρά, που έχει τιμηθεί με πλήθος διακρίσεων και με το πλούσιο έργο του έχει μεταδώσει το ελληνικό πνεύμα σε ολόκληρο τον κόσμο».

ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΑΥΤΟΦΩΤΗ

Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων: «Ο Κώστας Γαβράς είναι ένας πρέσβης, που γνωρίζοντας καλύτερα από τον καθένα, πόσο μεγάλη κιβωτός πολιτισμού, γραμμάτων και τεχνών, είναι η Ελλάδα, την πήρε και μέσα από τα έργα του, την ταξίδεψε σε παγκόσμιους πληθωρικούς προορισμούς, αναγνώρισης, καταξίωσης και διάκρισης.

Κώστα Γαβρά, ως υπηρέτης της τέχνης, πίστεψες, αλλά και κατάφερες με σθένος να αναδείξεις, πως η Ελλάδα μπορεί και επιβιώνει διαχρονικά, χάρη στο απύθμενο βάθος και τις πανίσχυρες ρίζες του πολιτισμού, της τέχνης, της ιστορίας και της κουλτούρας της.

Γιατί εδώ και τρεις χιλιετηρίδες, η μάνα πατρίδα μας, ήταν παντού γνωστή! Και όχι μόνο ήταν πολιτισμικά αυτόφωτη, αλλά δάνειζε κιόλας τα φώτα τα δικά της, σε φυλές και λαούς ανιστόρητους και σε αποθέματα τέχνης και πολιτισμού, ελλειμματικούς.

ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΣ ΠΑΚΤΩΛΟΣ ΑΞΙΩΝ

Μ’ ένα ζουμ στην σημερινή επαίσχυντη επικαιρότητα, οι «περίφημοι και προηγμένοι», εταίροι- πιστωτές μας, μας έχουν βάλει για χρόνια τώρα, σε δυσνόητα τερτίπια χρεοπιστώσεων και αλλεπάλληλων στερητικών και εξουθενωτικών ποινών.

Αν μπουν λοιπόν στο ζύγι, από τη μια πλευρά, τα άψυχα αριθμητικά νούμερα με τα «αργύρια» των δανειστών, και από την άλλη, η φιλοσοφία, η ρητορική, η λογοτεχνία, η ποίηση, οι τέχνες, η ιστορία και ο πολιτισμός, ένας ανεκτίμητος πακτωλός αξιών, που την καταγωγή του, η Ελλάδα μονοπωλεί και διαχρονικά γίνεται, παγκόσμιο σύμβολο γενναιοδωρίας και αναφοράς, τελικά ποιος θα ‘ναι εκείνος, που χρωστάει στον άλλον;

Εσύ βεβαίως, Έλληνα Κώστα Γαβρά, είσαι από εκείνους τους ευρυδιάστατα νοήμονες, που το έχουν εξαιρετικά εμπεδώσει. Έτσι εξηγείται και το γεγονός, ότι ο κινηματογράφος, όντας από μόνος του, τέχνη περίοπτη, βρήκε στη δική σου προσωπικότητα έναν κορυφαίο λάτρη, δημιουργό και διαμορφωτή. Βρήκε στη φλέβα σου και τη ρηξικέλευθη έμπνευσή σου, έναν πρωτοπόρο της γενιάς σου, σε σχέση με τις ταινίες πολιτικού κινηματογράφου. Με αντιπροσωπευτικά κορυφαίο, το περιβόητο «Ζ»!

Φίλες και φίλοι, με την παρουσία μας σήμερα εδώ και με την μετονομασία του κινηματοθεάτρου, τιμάμε την ελληνική αυθεντία, που ακούει στο όνομα «Κώστας Γαβράς». Μαζί με το Περιστέρι, την τοπική του κοινωνία και εμένα προσωπικά, ως Δήμαρχο, ηθελημένα επικεντρωμένο τα δεκαπέντε τελευταία συνεχόμενα χρόνια, σε γεγονότα όπως το σημερινό, που αποτελούν πολιτισμικούς και πνευματικούς για την πόλη και την κοινωνία της, φάρους και φορτιστές.

ΝΑ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ Η ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΕΛΛΑΔΑ

Η διέλευση του Ελληνισμού, από το διεθνές στερέωμα κριτικής των λαμπρών έργων της κινηματογραφικής τέχνης και από τις απονομές Όσκαρ, Χρυσού Φοίνικα, Χρυσής Άρκτου και πολλών άλλων τιμητικών διακρίσεων, σε επιφανείς δημιουργούς τους, ένας από τους οποίους είσαι και εσύ, Κώστα Γαβρά, σημαίνει «plus» σε κέρδη πολιτισμού, για την Ελλάδα που σε γέννησε και την έκανες περήφανη. Μα και όλους εμάς τους Έλληνες, που σ’ έχουμε ανάμεσά μας.

Το άστρο σου, ας το θωρούμε όλοι, για να παίρνουμε από ‘κείνο, πίστη, δύναμη, ιδέες και κίνητρο να σου μοιάζουμε, ώστε να συνεχίζει η αστείρευτη Ελλάδα να διαπρέπει και να προβάλλεται πέρα και έξω από τα σύνορά της, όπως πραγματικά αξίζει και δικαιούται να το οραματίζεται».

(Την πλήρη ομιλία του Δημάρχου Περιστερίου έχουμε αναρτήσει στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα)

ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Ακολούθως πήρε το λόγο ο βραβευμένος σκηνοθέτης Παντελής Βούλγαρης, ο οποίος είπε, ότι γνώρισε τον πολυτάλαντο Κώστα Γαβρά σαν πρωτοχορευτή στην ταινία «Στέλλα» του Μιχ. Κακογιάννη με τη Μελίνα Μερκούρη. Αναφέρθηκε στη χαρισματική του προσωπικότητα και στο ταλέντο του και πρόσθεσε ότι χαρακτηρίζεται δίκαια σαν κατ΄ εξοχήν σκηνοθέτης του πολιτικού κινηματογράφου.

Επανέλαβε την πρότασή του να συνεργασθεί σαν βοηθός του Κώστα Γαβρά για να γυρίσουν μια ταινία στην Ελλάδα και πρότεινε να γίνει στο Περιστέρι ένα αφιέρωμα με τις ταινίες του Κώστα Γαβρά (το πραγματοποίησε ήδη ο Δήμος).

ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΟΝ Κ. ΓΑΒΡΑ ΕΝ ΖΩΗ

Ακολούθησε στο βήμα ο συγγραφέας Βασίλης Βασιλικός (το έργο του «Ζ» γύρισε ταινία ο Κώστας Γαβράς), που είπε ότι «ο Δήμος Περιστερίου πρωτοτύπησε στην παράδοση να τιμώνται οι Έλληνες μετά θάνατον! Σήμερα τίμησε τον Κώστα Γαβρά εν ζωή και αυτό με χαροποιεί πάρα πολύ».

Ανέφερε, ότι «μέσα από τις ταινίες του ο Κώστας Γαβράς κατάφερε να φέρει στην επιφάνεια τα κακώς κείμενα της κοινωνίας μας και να προβληματίσει κοινό και κριτικές με την οξυδερκή ματιά του.

Ξεχώρισε μέσα από μία σειρά πολιτικών θρίλερ που αποκάλυψαν το βίαιο πρόσωπο δικτατορικών καθεστώτων, αλλά και με δημιουργίες που εξιστόρησαν προσωπικές τραγωδίες ασυμβίβαστων ανθρώπων».

Διάβασε ένα κείμενο αφιερωμένο στον Κώστα Γαβρά και τον χαρακτήρισε άνθρωπο απλό, σοβαρό, δουλευτή, λιγόλογο και «σαν τον Ρωμιό που κουβαλά την τέχνη στο μεδούλι του και θυμίζει τους αετούς που φεύγουν από τη φωλιά τους επειδή πολύ την αγαπάνε».

VIDEO ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ

Επακολούθησε ένα video με τη βιογραφία του Κώστα Γαβρά που

γεννήθηκε στα Λουτρά Ηραίας Αρκαδίας στις 12.2.1933 και σπούδασε Συγκριτική Φιλολογία στη Σορβόνη, καθώς και κινηματογράφο στην IDHEC. Εργάστηκε ως βοηθός σε διάφορες παραγωγές. Καθιερώθηκε με μία σειρά πολιτικών θρίλερ που αποκάλυψαν το βίαιο πρόσωπο δικτατορικών καθεστώτων, μέσα από προσωπικές τραγωδίες ασυμβίβαστων ανθρώπων.

Η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του, το θρυλικό «Z», κέρδισε το Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας και το Όσκαρ Μοντάζ το 1970, ενώ προτάθηκε και για άλλα 3 Όσκαρ (καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας και σεναρίου).

Η ταινία του «Ο Αγνοούμενος» το 1982 κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ Καννών, ενώ κέρδισε και το Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου την ίδια χρονιά.

Κέρδισε επίσης Χρυσό Φοίνικα στο φεστιβάλ Καννών του 1982. Ειδικό Βραβείο Κριτικής Επιτροπής Φεστιβάλ Καννών του 1975. Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ Βερολίνου του 1990. To 2002 σκηνοθέτησε την ταινία «Αμήν», που κέρδισε Βραβείο César καλύτερου σεναρίου το 2003 και πολλές άλλες διακρίσεις και βαβεία.

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ

Στη συνέχεια μίλησε ο κ. Κώστας Γαβράς που ευχαρίστησε θερμά το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη που έδωσε τα όνομά του στο Περιστεριώτικο κινηματοθέατρο- κόσμημα, που όπως είπε «είναι μια ενέργεια πολλή σοβαρή, γιατί γίνεται σε μια εποχή που καταστρέφουν τις κινηματογραφικές αίθουσες για να τις κάνουν γκαράζ ή σούπερ μάρκετς. Και παράλληλα κάποιοι επιτήδειοι προσφέρουν στον πολίτη να δει 1.000 ταινίες αντί 15 ευρώ!

Δηλαδή κάνουν μοναχικούς τους ανθρώπους να δουν μόνοι τους στο σπίτι τους 1.000 ταινίες, όταν στην Αρχαία Ελλάδα έφτιαχναν παντού θέατρα, για να βρίσκονται οι άνθρωποι μαζί, να κρίνουν, να συζητούν, να προβληματίζονται, να ανταλλάσσουν απόψεις και εντυπώσεις».

Ολοκλήρωσε λέγοντας: «Στο Περιστέρι με συνάντησαν πολλοί Περιστεριώτες με το επώνυμο Γαβράς. Μεταξύ άλλων ρώτησα μια κυρία Γαβρά: «Πώς είναι ο Δήμαρχος σας;» και μου απάντησε «Μακάρι να΄ναι πάντα καλά! Έχει έννοια για μας»!

Το επικαλούμαι για να αναφέρω και εγώ, ότι κάποια που έχει έννοια για μένα και χάρη σ΄ αυτήν μπόρεσα να κάνω ό,τι έκανα, είναι η γυναίκα μου η Μισέλ- Ρέι»!

ΘΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΛΙΕΣ

Η αντ/ρχος Πολιτισμού και Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, που πήρε τη «σκυτάλη» των ομιλιών, τόνισε, ότι: «Το Περιστέρι είναι μια πόλη που υλοποιεί το όραμα του Δημάρχου, ο οποίος έχει δώσει πρώτη προτεραιότητα στον πολιτισμό. Γιατί πιστεύει και πιστεύουμε και εμείς, ότι ο πολιτισμός είναι η μοναδική ανάσα, η μοναδική ποιότητα ζωής που μπορεί να βγάλει τη χώρα μας από την αφάνεια και το τέλμα. Γι’ αυτό θα επιμείνουμε να δημιουργούμε πολιτιστικές φωλιές.

Είναι μεγάλη η τιμή για μένα να σας παραδίδω την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου, με την οποία μετονομάζει το παρόν κινηματοθέατρο σε «Κώστας Γαβράς» και σας ανακηρύσσει Επίτιμο Δημότη του Περιστερίου!

Και θέλω επίσης να σας υποσχεθώ, ότι αυτή η πολιτιστική φωλιά θα φιλοξενεί πάντα δράσεις, που θα είναι αντάξιες του δικού σας ονόματος, που φέρει στην προμετωπίδα της»!

*

Τέλος χαιρετισμό απηύθυνε κα η υπ. Πολιτισμού κα Λυδία Κονιόρδου η οποία εκτός από τις μαγικές ταινίες του, μίλησε για την ευγένεια και το σεβασμό του Κώστα Γαβρά και την συμβολή του να αξιοποιεί τον πολιτισμό σαν έκφραση στις καθημερινές σχέσεις και επαφές των ανθρώπων.

Μεταξύ των ομιλιών αλλά και στο τέλος της τελετής, η τραγουδίστρια Μαριάννα Ζάχου και συγκρότημα καλλιτεχνών απέδωσαν τραγούδια κυρίως του Μίκη Θεοδωράκη, από ταινίες του Κώστα Γαβρά.

Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο υπ, Ναυτιλίας κ. Παν. Κουρουμπλής, ο τραγουδιστής Γιώργος Νταλάρας, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, προσωπικότητες των γραμμάτων και των τεχνών κ.ά.

Δ.Λ.

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ