| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (2ος 2012)
ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Για δεύτερη χρονιά έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίττα της η Δημοτική Βιβλιοθήκη και το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Περιστερίου, στις 10.1.2012, στο ανακατασκευασμένο ιστορικό «Πέτρινο» κτήριο του 2ου Δημοτ. Σχολείου.
Σε μια δύσκολη εποχή για τη χώρα μας, τόσο η Βιβλιοθήκη, όσο και το Πανεπιστήμιο της πόλης μας κατάφεραν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας τους να παρουσιάσουν μια σημαντική πνευματική και επιστημονική δραστηριότητα σε πανελλαδικό επίπεδο.
«ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Κατά τον χαιρετισμό της η αντ/ρχος Πολιτισμού και πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, σημείωσε ότι ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, παρά τις δυσκολίες της εποχής δίνει ιδιαίτερο βάρος στην λειτουργία της Βιβλιοθήκης και του Πανεπιστημίου.
Και παραμένει πρώτη προτεραιότητα η ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων, όπως η καινούργια δράση «Ξανά μαζί στο σχολείο», η οποία θα είναι σημείο συνάντησης συμμαθητών, που αποφοίτησαν από τα σχολεία της πόλης μας.
Ο εκπρόσωπος της Επιστημονικής Επιτροπής του Δημοτικού Πανεπιστήμιου Περιστερίου, καθηγητής Ιστορίας της Νεότερης Ελλάδας και του Νεοελληνικού Πολιτισμού του Πανεπ. Ιωαννίνων κ. Απόστ. Γ. Παπαϊωάννου, ευχήθηκε να μην επηρεάσει η οικονομική κρίση τις δράσεις της Βιβλιοθήκης και του Πανεπιστημίου, όπως γίνεται δυστυχώς γενικότερα στην παιδεία της χώρα μας.
Παραβρέθηκαν επίσης, ο αντ/ρχος κ. Παν. Λύκος, η διευθύντρια της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Περιστερίου κα Λιλή Καρκούλια, τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής κ.κ. Δήμητρα Μόσχου και Αλέξανδρος Πατσής, ο διευθυντής του 2ου Δημοτ. Σχολείου κ. Δημ. Μπουραντάς, τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής, το προσωπικό – εθελοντές της Δημοτικής Βιβλιοθήκης κ.ά.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ, ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ο.Τ.Α. Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ (2ος 2012)
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ, ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ο.Τ.Α. Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ
Ο Σύλλογος Συνταξιούχων Ο.Τ.Α. Νομού Αττικής, πραγματοποίησε στις 8.2.2012 τη Γενική του Συνέλευση, στην αίθουσα συνεδριάσεων της ΠΟΕ-ΟΤΑ. Ως γνωστόν στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μετέχουν από πλευράς Δήμου Περιστερίου, ο πρόεδρος και στελέχη, που παραδειγμάτισαν με την εργατικότητα και την αξιοσύνη τους και έχουν συνδέσει το όνομα και την προσφορά τους στον πολίτη, με την γεωμετρικής προόδου, διοικητική ανάπτυξη του Δήμου μας,
Κατά τη γενική συνέλευση, διατυπώθηκαν απόψεις για την οικονομική καταβαράθρωση της χώρας μας και εγκρίθηκε, με ομόφωνη απόφαση, ψήφισμα διαμαρτυρίας για τη μείωση των συντάξεων των συνταξιούχων των ΟΤΑ και την υποβάθμιση της παροχής υπηρεσιών υγείας, που τους οδηγούν στην οικονομική και ασφαλιστική εξαθλίωση και απόγνωση. Το ψήφισμα απεστάλη στους αρμόδιους υπουργούς.
Στη συνέχεια ο Σύλλογος έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίττα του, σε μια ατμόσφαιρα φιλική, χαρούμενη και όσο οι προοπτικές το επιτρέπουν, αισιόδοξη ατμόσφαιρα.
Στη φωτογραφία, που είναι από την κοπή της πίττας, διακρίνονται από αριστερά, η ταμίας κα Κ. Καλλιοντζή, ο αντ/δρος κ. Π. Σκλάβος, ο πρόεδρος κ. Χ. Στούνος και η γραμματέας κα Α. Ξυδιά.
Για οποιεσδήποτε πληροφορίες, οι συνταξιούχοι των ΟΤΑ του Περιστερίου και του Νομού Αττικής, μπορούν να επικοινωνούν με το Σύλλογο, που είναι μέλος της Π.Ο.Σ – Ο.Τ.Α., στο τηλέφωνο 210 57575638, κα Ανδρούλα Ξυδιά.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ (2ος 2012)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ
Παρουσίαση του βιβλίου «1972, το τελευταίο καλοκαίρι» του μουσικού παραγωγού και συγγραφέα Νίκου Μουρατίδη, πραγματοποιήθηκε στις 14.2.2012, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Περιστερίου, από τις Εκδόσεις «Τετράγωνο», με τη στήριξη της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Περιστερίου.
Μίλησαν οι δημοσιογράφοι Νανά Παλαιτσάκη και Εύη Φραγκάκη, ο τραγουδιστής Κων. Χριστοφόρου, ο συγγραφέας Νίκος Μουρατίδης και διάβασε αποσπάσματα η ηθοποιός Βαλέρια Χριστοδουλίδου.
Χαιρετισμό και αναφορά στις πολιτισμικές δράσεις της πόλης μας, έκανε η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΤΟ 2Ο ΕΠΑ.Λ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΙ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΝΕΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ… (2ος 2012)
Το 2ο ΕΠΑ.Λ. προγραμματίζει, δημιουργεί και ξεκινά νέες συνεργασίες...
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS
Προπαρασκευαστική επίσκεψη στο Schotten της Γερμανίας, πραγματοποίησε η δραστήρια εκπαιδευτικός του 2ου EΠΑ.Λ. Περιστερίου κα Κωνσταντίνα Θεοδωροπούλου, με σκοπό την συμμετοχή εταίρων, για την υλοποίηση προγράμματος σύμπραξης σχολείων σε διετές Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης / Comenius.
Η συνάντηση εργασίας των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν από 7 χώρες, έγινε στο Σχολείο Vogelsbergschule στο Schotten της Γερμανίας, από 26 – 30.1.2012.
Υπήρξε μια πολύ καλή επαφή με τους εκπαιδευτικούς του πιο πάνω Σχολείου και των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών και γνωριμία με την ομάδα Comenius μαθητών του Γερμανικού σχολείου.
Αρχικά πραγματοποιήθηκε δείπνο, στο οποίο μετείχε όλη την ομάδα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι ήρθαν για την προπαρασκευαστική επίσκεψη, έγινε μια πρώτη γνωριμία και μια εποικοδομητική συζήτηση για το πρόγραμμα.
Η κατανομή του χρόνου μεταξύ εργασιών και κοινωνικών /πολιτιστικών δραστηριοτήτων υπήρξε πολύ καλή. Υπήρξε επίσης άρτια οργάνωση και συντονισμός των δράσεων και γενικότερα ήταν μια πραγματικά πολύ καλή εμπειρία. Όλη η ομάδα «έδεσε» χάρη στο συντονισμό, τον σωστό προγραμματισμό εργασιών και το πνεύμα συνεργασίας.
Αποφασίστηκε από 7 Ευρωπαϊκές χώρες: Γερμανία, Ιταλία, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Εσθονία, Λετονία και Ελλάδα (2ο ΕΠΑ.Λ. Περιστερίου, με διευθυντή τον κ. Χρήστο Μουρατίδη), να κατατεθεί αίτηση επιχορήγησης για πρόγραμμα σύμπραξης σχολείων Comenius. Το θέμα του προγράμματος είναι: «The process of creation and development of democracy from ancient Greece to today» (H διαδικασία της δημιουργίας και της ανάπτυξης της δημοκρατίας από την Αρχαία Ελλάδα μέχρι σήμερα) και η προβλεπόμενη διάρκεια του project είναι από 1.10. 2012 έως 30.6. 2014.
Με την ελπίδα, ότι το πρόγραμμα θα εγκριθεί, από την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσουν οι συνεργασίες.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΞΕΤΑΣΕ Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
ΤΕΥΧΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΑΣΘΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΧΟΛΗ Σ. ΑΥΓΟΥΛΕΑ- ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ (2ος 2012)
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΑΣΘΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΧΟΛΗ Σ. ΑΥΓΟΥΛΕΑ- ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ
Με δεδομένο ότι το Άσθμα είναι μια από τις συχνότερες παθήσεις που εμφανίζονται στην παιδική ηλικία, η οποία μάλιστα παρουσιάζει μεγάλη έξαρση τα τελευταία χρόνια, η Σύγχρονη Σχολή Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου, κρίνοντας αναγκαία την επαρκή επιστημονική ενημέρωση γονέων αλλά και εκπαιδευτικών, διοργάνωσε την 25.1.2012, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου, επιστημονικό ενημερωτική σεμινάριο με θέμα το «Παιδικό Άσθμα».
Ομιλητές του σεμιναρίου ήταν:
-Ο κ. Χάρης Β. Κατσαρδής- επίκουρος καθηγητής Παιδοπνευμονολογίας του Πανεπ. Κρήτης, διευθυντής του Παιδιατρικού Τμήματος του Γ.Ν.Α. «Η Ελπίς». Και,
Η κα Παρασκευή Γ. Δερμιτζάκη- παιδίατρος, επιστημονική συνεργάτης του Παιδοπνευμονολογικού Τμήματος του Γ.Ν.Α. «Η Ελπίς».
Ο κ. Κατσαρδής και η κα Δερμιτζάκη στις ομιλίες τους, τις οποίες παρακολούθησε με πολύ ενδιαφέρον το ακροατήριο, αναφέρθηκαν σε θέματα που αφορούν, τόσο στην κλινική εικόνα, όσο και στην πρόγνωση και αντιμετώπιση της νόσου.
Ιδιαίτερα τονίστηκε η αναγκαιότητα, τόσο της έγκαιρης διάγνωσης από τον θεράποντα ιατρό, που περιλαμβάνει απαραίτητα τη λήψη ενός ενδελεχούς ιστορικού των συμπτωμάτων της ασθένειας, όσο και η τήρηση της χρόνιας σωστής, συστηματικής θεραπείας από τον ασθενή.
Ζ.Κ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ 62 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ (2ος 2012)
ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ 62 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ
Συμπληρώθηκαν στις 2 Φεβρουαρίου 2012, 62 χρόνια από το θάνατο του κορυφαίου Έλληνα μαθηματικού Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή (2.2.1950), που υπήρξε ο μέντορας και δάσκαλος του Άλμπερτ Αϊνστάιν, του πατέρα της θεωρίας της σχετικότητας.
Ως γνωστόn, ο Δήμος Περιστερίου, τιμώντας τον σπουδαίο επιστήμονα, την 2.2.2008, έκανε τα αποκαλυπτήρια του ανδριάντα του Κων/νου Καραθεοδωρή (φωτογραφία), στη συμβολή της οδού που φέρει το όνομα του και Σοφοκλέους. Προηγήθηκε μια επίσημη και επιβλητική τελετή, στην οποία, μεταξύ άλλων ομιλητών, επιγραμματικά τόνισε ο πρόεδρος του «Μουσείου Καραθεοδωρή» στην Κομοτηνή, κ. Α. Λιπορδέζης «Από το Περιστέρι εξακτινώθηκε στο πανελλήνιο και παγκόσμια, το αέναο φως της γνώσης».
Θυμίζουμε, ότι:
-Η οδός «Κων. Καραθεοδωρή» ονομάσθηκε με απόφαση του Δημοτ. Συμβουλίου Περιστερίου, το Σεπτέμβριο του 1950, επί δημαρχίας Σωτ. Γολεμάτη, μετά από πρόταση Περιστεριωτών καθηγητών μαθηματικών.
-Στο λεκανοπέδιο, μόνο το Περιστέρι, η Αθήνα και η Νέα Σμύρνη έχουν δρόμους με το όνομα του Κων. Καραθεοδωρή. Και,
-Ο μεγάλος Άλμπερτ Αϊνστάιν σε επιστολή του το 1919, προς τον Κων. Καραθεοδωρή, του ανέφερε: «Αν μπείτε στον κόπο να μου εξηγήσετε τους κανονικούς μετασχηματισμούς, θα έχετε βρει έναν ευγνώμονα και ευσυνείδητο θαυμαστή σας. Αν όμως μου λύσετε και το πρόβλημα των κλειστών γραμμών του χρόνου, θα γονατίσω μπροστά σας με σταυρωμένα τα χέρια»!
Ο ίδιος ο Άλμπερτ Αϊνστάιν στην τελευταία του συνέντευξη το 1955, είπε στους δημοσιογράφους:
«Ο δάσκαλος, που μου άνοιξε νέους δρόμους στη μαθηματική επιστήμη, σκέψη και έρευνα, ήταν ο αξεπέραστος Έλληνας Κων. Καραθεοδωρή, η μεγαλύτερη προσωπικότητα, στον οποίο και εγώ προσωπικά και η μαθηματική επιστήμη , η φυσική και η σοφία του αιώνα μας, χρωστάμε τα πάντα»!
Ν.Λ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΈΝΩΣΗΣ «Ο ΆΓΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΜΥΡΝΗΣ» (2ος 2012)
ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΈΝΩΣΗΣ «Ο ΆΓΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΜΥΡΝΗΣ»


Το κύμα της προσφυγιάς από τη Μικρά Ασία, που βρήκε καταφύγιο στην Μητέρα Πατρίδα το 1922, ενσωματώθηκε στον υπόλοιπο ελληνικό πληθυσμό και προκάλεσε σημαντικές αλλαγές στον τόπο. Άνθρωποι ξεριζωμένοι, αλλά ενωμένοι και πολύ ικανοί, κατάφεραν να μετατρέψουν τον πόνο τους σε εργατικότητα και να μεγαλουργήσουν, βοηθώντας αισθητά την οικονομία της χώρας. Η μνήμη των ανθρώπων αυτών, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας μας, παραμένει ζωντανή με τη συμβολή των συλλόγων που ιδρύθηκαν από τους ίδιους τους πρόσφυγες και τους απογόνους τους και τιμάται σε κάθε εκδήλωση που διοργανώνουν.
Η Μικρασιατική Ένωση Περιστερίου «Ο Άγιος Χρυσόστομος Σμύρνης» πραγματοποίησε την κοπή της πίττας της την Κυριακή 22.1.2012, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Κ.Υ.Β.Ε.
ΤΙΜΗΘΗΚΕ Ο κ. ΔΗΜ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Οικοδεσπότης και συντονιστής της βραδιάς, ο πρόεδρος του συλλόγου κ. Βασίλης Τζιβίσκος, υποδέχτηκε θερμά όλους τους προσκεκλημένους και ύστερα από το καλωσόρισμα και τις ευχές που εξέφρασε για τη νέα χρονιά, τίμησε τον απόγονο των Μικρασιατών κ. Δημήτρη Αλεξάνδρου, για την προσφορά του στο Σύλλογο, προσφέροντάς του την Εικόνα του Αγίου Χρυσοστόμου Σμύρνης.
Ο κ. Αλεξάνδρου ευχαρίστησε και υπογράμμισε την ανάγκη στήριξης του Συλλόγου, διότι μαζί με την Ένωση των Ποντίων είναι οι μόνοι φορείς που κρατούν αλησμόνητες τις χαμένες πατρίδες.
Οι ιερείς του μητροπολιτικού ι. ναού Ευαγγελιστρίας Περιστερίου ευλόγησαν την πίττα και έκοψαν το πρώτο κομμάτι και ακολούθησε ο χαιρετισμός του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.
ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ- ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΜΟΨΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ, ΚΟΠΗΚΕ Η ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΟΠΥΥ) (2ος 2012)
Γεωρ. Μπεκιάρης: «Έχουμε υποχρέωση όλοι να απαλύνουμε τον πόνο των συνανθρώπων μας, αγόγγυστα και ανυστερόβουλα»
ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ- ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΜΟΨΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ, ΚΟΠΗΚΕ Η ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΟΠΥΥ)
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Με την παρουσία πλήθους γιατρών και του υγειονομικού προσωπικού πραγματοποιήθηκε το πρωί της 15.2.2012, η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίττας της Τοπικής Μονάδας του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Περιστερίου.
Ήταν μια πρωτοβουλία -όπως γίνεται κάθε χρόνο- του διευθυντή της Μονάδας κ. Γεωρ. Μπεκιάρη, ο οποίος όπως είπε στην ομιλία του, «δίνει την ευκαιρία της ανάπτυξης της ανθρώπινης επικοινωνίας, της φιλίας, της συνεργασίας, της ομοψυχίας και της αγάπης, αλλά και αποτελεί διάλειμμα από το άγχος της καθημερινότητας και της έντασης των εργασιακών υποχρεώσεων».
Την πίττα ευλόγησε ο π. Παναγιώτης Λουλαδάκης του ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών (Μάσχα), ο οποίος ευχήθηκε καλή χρονιά και προέτρεψε τους γιατρούς του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. να συνεχίσουν με την ίδια ευαισθησία και ανθρωπιά να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον κόσμο, που είναι οικονομικά και ψυχικά πληγωμένος.
«ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ (2ος 2012)
«ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ
Τον καλύτερο πολιτικό, τον καλύτερο δήμαρχο και τον καλύτερο αθλητή της χρονιάς που μας πέρασε (2011), αποφάσισε να αναδείξει η Ηλεκτρονική Εφημερίδα «Now 24», που διευθύνεται από γνωστούς και έγκριτους δημοσιογράφους.
Κριτές ήταν οι ίδιοι οι αναγνώστες της ηλεκτρονικής εφημερίδας.
Μετά από είκοσι ημέρες, που διήρκεσε η σφυγμομέτρηση, οι αναγνώστες της, χωρίς το φόβο της κάλπης και χωρίς ενδοιασμούς, έκαναν την πιο κάτω αξιολόγηση:
Μεταξύ των 20 πολιτικών, από όλο τον πολιτικό χώρο (Λ. Παπαδήμος, Γ. Παπανδρέου, Κ. Καραμανλής, Α. Σαμαράς, Α. Παπαρήγα, Γ. Καρατζαφέρης, Α. Τσίπρας, Φ. Κουβέλης, Ντ. Μπακογιάννη, Γιαν. Δημαράς, Ε. Βενιζέλος, Α. Λοβέρδος, Μ. Χρυσοχοΐδης, Α. Διαμαντοπούλου, Α. Σπηλιωτόπουλος, Σ. Δήμας, Μ. Βορίδης, Γ. Ραγκούσης και Π. Καμένος), «πολιτικό πρόσωπο της χρονιάς» αναδείχτηκε ο υπ. Υγείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος.
Μεταξύ των 10 δημάρχων, από τους δέκα μεγαλύτερους δήμους της Ελλάδος, που αξιολογήθηκαν για το έργο τους (Γ. Καμίνης, Γ. Μπουτάρης, Β. Μιχαλολιάκος, Α. Παχατουρίδης, Γ. Δημαράς, Γ. Κουράκης, Κ. Ασκούνης, Π. Σκοτινιώτης, Κ. Τζανακούλης, και Φ. Φίλιος, «δήμαρχος της χρονιάς» αναδείχτηκε ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης. Και,
Μεταξύ των 10 αθλητών από όλα τα αθλήματα (Δ. Χονδροκούκης, Β. Τσολακίδης, Δ. Τριανταφύλλης, Β. Τοροσίδης, Μ. Λυμπερτά, Χρ. Μπακαούκας, Νικ. Κυριακοπούλου, Δ. Διαμαντίδης, Σ. Γιαννιώτης και Α. Ασημάκη), καλύτερος «αθλητής της χρονιάς» αναδείχτηκε ο Δημήτρης Τριανταφύλλης.
Ο κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, μετά την ανακοίνωση της πρωτιάς, στην επιμονή μας να κάνει κάποιο σχόλιο, μας είπε:
«Η επιλογή των συμπολιτών μου με τιμά και με φορτίζει με αυξημένες ευθύνες. Γιατί στους πολύ δύσκολους καιρούς που περνάμε και τα χειρότερα που έχουμε μπροστά μας, το να διαπιστώνω ότι οι συμπολίτες μου εστιάζουν φανατικά την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου, ατσαλώνει πιο πολύ την πεποίθηση μου, ότι στο δύσκολο δρόμο μας έχω πιστούς συμπαραστάτες, που θα βοηθήσουν με εθελοντική προσφορά και κατανόηση, να νικήσουμε τις δυσκολίες και να δικαιώσουμε τη φήμη μας σαν πόλη συντροφική, φιλοπρόοδη και φιλάδελφη».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ














