| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
Ανακοίνωση της Π.Α.Σ.Ε.Β.Ε. Περιστερίου: «ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ: ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ, ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΜΠΟΡΟΙ» (2ος 2012)
Ανακοίνωση της Π.Α.Σ.Ε.Β.Ε. Περιστερίου
«ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ: ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ, ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΜΠΟΡΟΙ»
Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες, βιοτέχνες και μικρεμπόρους, που μέρες τώρα, αψηφώντας εκβιασμούς και καιρικές συνθήκες, συσπειρώθηκαν στα μπλόκα της Π.Α.Σ.Ε.Β.Ε, διαδηλώνοντας σε πόλεις και χωριά πλάι στους εργαζόμενους και τους αγρότες, με τις γυναίκες και τα παιδιά τους, ενάντια στα μέτρα που επιβάλλουν οι πλουτοκράτες με την συγκυβέρνηση του μαύρου μετώπου της ΕΕ, της τρόικα και του ΔΝΤ.
Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες συναδέλφους που πλημμύρησαν τους δρόμους και τις πλατείες στις διαδηλώσεις, την ώρα που οι εκπρόσωποι των μονοπωλίων, των τραπεζιτών, των βιομηχάνων, των εφοπλιστών και των μεγαλεμπόρων αποφάσιζαν να οδηγήσουν το λαό στην χρεοκοπία, τη φτώχια και την εξαθλίωση.
Καταγγέλλουμε το οργανωμένο, εγκληματικό, προβοκατόρικο και σκηνοθετημένο σχέδιο από κρατικούς μηχανισμούς, που προσπάθησαν να τρομοκρατήσουν το λαό και με την άγρια καταστολή, να οδηγήσουν τη λαϊκή οργή στο να υποταχτεί και να «λουφάξει». Η δράση των ΜΑΤ ήταν απόλυτα συντονισμένη με τους κουκουλοφόρους ενάντια στις μεγαλειώδεις λαϊκές διαδηλώσεις με στόχο να τις διαλύσουν.
Καταγγέλλουμε τη συγκυβέρνηση της λαϊκής χρεοκοπίας και τα κόμματα που τη στηρίζουν, που χρησιμοποιώντας τους γνωστούς «άγνωστους» μηχανισμούς με πυρπολήσεις και λεηλασίες καταστημάτων, έστησαν ένα σκηνικό καταστροφής, τη στιγμή που η πραγματική καταστροφή της λαϊκής οικογένειας είναι δικό τους δημιούργημα και της πολιτικής τους.
Δηλώνουμε κατηγορηματικά προς κάθε κατεύθυνση:
Η λαϊκή οργή δεν καταστέλλεται. Δεν υποστέλλουμε τη σημαία του αγώνα. Συνεχίζουμε πιο οργανωμένα στο πλάι της εργατικής τάξης και του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος, τη φτωχή αγροτιά, την πάλη μέχρι η κυβέρνηση του μαύρου μετώπου και η τρόικα να πάει στα τσακίδια. Μέχρι ο λαός να γίνει αφέντης του πλούτου που παράγει.
Κλιμακώνουμε τον αγώνα στους συλλόγους και τα σωματεία, στα διοικητικά συμβούλια.
Οι Π.Α.Σ.Ε.Βήτες, μέσα από τις Λαϊκές Επιτροπές, στις γειτονιές και τα μικρομάγαζα, ενημερώνουμε και συζητάμε με τους συναδέλφους. Τους καλούμε να βρίσκονται σε αγωνιστική ετοιμότητα και επιφυλακή.
Ο λαός να πει την τελευταία λέξη!
Εκλογές τώρα. Μονομερή διαγραφή του χρέους. Αποχώρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν χρωστάμε - δεν πληρώνουμε.
Το χρέος δεν είναι δικό μας. Να το πληρώσουν αυτοί που το δημιούργησαν: Οι βιομήχανοι, οι εφοπλιστές, οι τραπεζίτες και οι μεγαλέμποροι.
Π.Α.Σ.Ε.Β.Ε. Περιστερίου
ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΗΤΩΝ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ (2ος 2012)
ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΗΤΩΝ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ


Με τη γνωστή -αλλά και παραδειγματική- προσήλωσή τους στην παράδοση και την παρορμητικότητα στις ενέργειές τους και στο κέφι, τα μέλη της Αδελφότητας Κρητών Περιστερίου, έκοψαν την 5.2.2012, την πρωτοχρονιάτικη πίττα τους, στην κατάμεστη Εστία τους, Αργολίδος 15, στην Ανθούπολη.
Η πρόεδρος του Συλλόγου κα Παρασκευή Λιλυμπάκη, στο σύντομο χαιρετισμό της, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και τόνισε το φάσμα των κοινών προβλημάτων που επιφυλάσσει η καινούργια χρονιά για όλες τις οικογένειες, κατ΄ επέκταση τους φορείς και γενικά τη χώρα μας. Και επισήμανε την ανάγκη να αντιμετωπισθούν με καρτερία και αισιοδοξία.
Κάνοντας ένα μικρό απολογισμό της δράσης του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, στο σύντομο χρόνο της θητείας του από τον Οκτώβριο του 2011, αναφέρθηκε στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή (17.12.2011) και την εθελοντική αιμοδοσία (29.1.2012), που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του Συλλόγου.
Την πίττα ευλόγησε ο συμπατριώτης Κληρικός π. Στυλιανός Ταξάκης, γραμματέας της Ι. Μητρόπολης Περιστερίου, ο οποίος ενθουσίασε και χειροκροτήθηκε θερμά με τη δήλωση και προτροπή του, ότι στο DNA των Κρητικών συμβαδίζουν η λεβεντιά και το αδούλωτο πνεύμα. Και επειδή οι Κρητικοί είναι λεβέντες, πρέπει να επαναστατήσουν. Γιατί η εποχή μας θέλει επανάσταση.
ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, είπε στο χαιρετισμό του, ότι ο Σύλλογος Κρητών Περιστερίου είναι από τους πιο παλαιούς εθνικοτοπικούς φορείς του Δήμου Περιστερίου και από τις πιο λαμπρές παρουσίες στην αναβίωση της παράδοσης και την πολιτιστική δραστηριότητα του Δήμου μας, Ευχήθηκε καλή χρονιά και να αντιμετωπισθούν με θετική σκέψη οι δυσκολίες της εποχής μας.
Το μέλος του Συλλόγου και υποψ. δημοτ. σύμβουλος κα Ελένη Ξεκαλάκη Καραμανλή, τόνισε με Κρητική παρρησία, την επιτακτική ανάγκη βοήθειας του Δήμου για μόνιμη στέγη του Συλλόγου, για την οικονομική του ανακούφιση.
Η εκδήλωση πλαισιώθηκε με ζωντανή Κρητική παραδοσιακή μουσική του Κρητικού καλλιτέχνη Γιώργη Καραγιώργη και μαθητών του Συλλόγου.
Επικράτησε πολύ κέφι και χορός, που πήγασαν από την ψυχική ενότητα και τα Κρητικά κεράσματα.
Παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων: Οι αντ/ρχοι κ.κ. Θεοδ. Αρβανίτης, Αναστ. Θεοδωράκος και Μαίρη Τσιώτα, ο επί κεφαλής της Δημοτ. Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημ. Κελάφας, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Χρόνης Χρονόπουλος -και διευθυντής του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Αγίου Ιεροθέου- και Αναστ. Καλιάφας, ο κοινοτικό σύμβουλος κ. Γεωρ. Βανικιώτης, ο πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Περιστερίου κ. Γεωρ. Κουτσιμπογιώργος, η α΄ αναπληρ. περιφερειακή σύμβουλος και αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Ροδιανών Αθήνας – Πειραιά κα Ιωάννα Πανταλάκη, η γνωστή για τη συμμετοχή της σε εθελοντικούς φορείς κα Φωτεινή Αναγνωστάκη κ.ά.
Επίσης από πλευράς Κρητικών φορέων παραβρέθηκαν οι κ.κ. Ηλιάκης Ανδρέας και Χριστοδουλάκης Γιώργος (Πανελλήνια Ομοσπονδία Κρητικών Σωματείων), Κλεισαρχάκης Ανδρέας και Κλεισαρχάκης Γιώργος (Σύλλογος Κρητών Αιγάλεω), Μπαχαδάκης Σταύρος (Σύλλογος Κρητών Ιλίου), Σβυρινάκης Γιώργος (Σύλλογος Τυμπακιανών), Φυλλαδάκης Γιάννης (Σύλλογος Σκοπής) κ.ά.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΣΕΜΝΗ ΤΕΛΕΤΗ Ο Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (2ος 2012)
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΣΕΜΝΗ ΤΕΛΕΤΗ Ο Α' ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο α΄ κύκλος σπουδών του Δημοτικού Ελεύθερου Πανεπιστημίου Περιστερίου, που περιελάμβανε δύο θεματικές ενότητες: Ιστορία, Κοινωνιολογία, Επικοινωνιολογία, Απόδημο Ελληνισμό και: Λαογραφία, Λογοτεχνία, Γλώσσα, Παιδαγωγικά Ζητήματα.
Σε μια λιτή τελετή στο χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, στο «Πέτρινο» κτίριο του πρώην 2ου Δημοτ. Σχολείου, που σήμερα έχει μετατραπεί σ' ένα σύγχρονο χώρο επιστημονικής δημιουργίας, μέλη της Επιστημονικής και Συντονιστικής Επιτροπής, πανεπιστημιακοί καθηγητές, καθώς και η αρμόδια αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, απένειμαν στους αποφοίτους τις βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Το γεγονός της μεγάλης επιτυχίας του θεσμού αποδεικνύεται από την μεγάλη συμμετοχή πολιτών στο χειμερινό εξάμηνο, τις θεματικές ενότητες του οποίου παρακολούθησαν συνολικά περίπου 400 άτομα.
Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του α΄ κύκλου η κα Τσιώτα τόνισε στην ομιλία της, ότι το Δημοτικό Πανεπιστήμιο είναι αποτέλεσμα μιας συνολικής προσπάθειας πολλών Περιστεριωτών, ανθρώπων της εκπαίδευσης και της γνώσης.
Ευχαρίστησε θερμά τα μέλη της Επιστημονικής και Συντονιστικής Επιτροπής, που συνέβαλαν και θα συμβάλλουν καθοριστικά στη λειτουργία του Δημοτικού Πανεπιστημίου (ξεκίνησε ήδη ο β' κύκλος), σ' αυτή τη δύσκολη περίοδο της οικονομικής κρίσης που πλήττει τη χώρα μας.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ κ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (2ος 2012)
ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ κ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Η Εθελοντική Ομάδα Πολιτών Περιστερίου (Ε.Ο.Π.Π.) έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίττα της, για το νέο έτος 2012, την 29.1.2012, στην αίθουσα του ΚΥΒΕ, μέσα σε φιλική, εγκάρδια και ζεστή ατμόσφαιρα που δημιούργησαν τα μέλη και οι φίλοι της.
Ο πρόεδρος της Ε.Ο.Π.Π. κ. Αθηνόδωρος Χατζηπαναγιώτου ευχόμενος καλή χρόνια ευχαρίστησε όλους τους καλεσμένους και απένειμε στα μέλη πιστοποιήσεις και επαίνους για την συμμετοχή τους σε δράσεις της ομάδας, όπως για την παροχή πρώτων βοηθειών στην 18η Διεθνή Γιορτή Γυμναστικής για Όλους, στον Μαραθώνιο, τη συμμετοχή στη πυρασφάλεια του Ποικίλου Όρους το καλοκαίρι και άλλα εκπαιδευτικά σεμινάρια και ασκήσεις που έλαβαν μέρος.
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
Ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κων. Παπαντωνίου, που τίμησε την εκδήλωση, τόνισε την ανθρωπιστική διάσταση του εθελοντισμού και τη σημασία που δίνει η Περιφερειακή Ενότητα και ο ίδιος, στην συμμετοχή και προσφορά των εθελοντών, όχι μόνο στην αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών, αλλά και γενικότερα, δεδομένου, ότι το έτος 2012, προβλέπεται δύσκολο.
Υπογράμμισε, ότι μια από τις πρώτες ενέργειές του ήταν η ένταξη και συμμετοχή των εθελοντικών ομάδων στη συγκρότηση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα (Σ.Ο.Π.Π.Π.Ε.).
Η αντ/δρος της Ε.Ο.Π.Π. κα Μπαϊρακτάρη Ειρήνη, ανακοίνωσε τις δράσεις (σεμινάρια –ασκήσεις κ.λπ.), που προγραμματίζει το Δ.Σ. για το α΄ εξάμηνο του 2012, όπως: Πρώτες βοήθειες, συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών (Ε.Ε.Ρ.), την Διεύθυνση Πρωτ/θμιας Εκπ/σης και την Πυροσβεστική Υπηρεσία.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης, εκπρόσωποι άλλων εθελοντικών ομάδων, ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Έρευνας & Διάσωσης Εθελοντών Αττικής (Ε.Ε.Ε.Δ.Ε.Α.) κ. Γ. Κασφίκης, η εκπρόσωπος της Κίνησης Αποφοίτων Διασωστών Ε.Κ.Α.Β. κα Β. Πρεβεδούρου, εκπρόσωπος της Εθελοντικής Διασωστικής Ομάδας Κρίσεων (Ε.Δ.Ο.Κ.) κ.ά.
Η Εθελοντική Ομάδα Πολιτών Περιστερίου (Ε.Ο.Π.Π.), εδρεύει στην οδό Αγ. Βασιλείου 63 Περιστέρι, τηλ. & φαξ: 2105776776 – e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (2ος 2012)
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ξεκίνησε την 13.2.2012 το πρόγραμμα διαλέξεων του εαρινού εξαμήνου του Δημοτικού Ελεύθερου Πανεπιστήμιου του Δήμου Περιστερίου, που θα διαρκέσει μέχρι τις 6 Ιουνίου 2012.
Οι καθηγητές και τα θέματα που θα αναπτύξουν, στα δύο τμήματα, έχουν ως εξής:
ΤΜΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Κάθε Δευτέρα, ώρες 19:00 – 20:30, θα διδάξουν οι Καθηγητές:
*13.2.2012: Τσελέντης Βασίλειος- καθηγ. Παν. Πειραιώς, «Θαλάσσιο Περιβάλλον»
*20.2.2012: Αθανασόπουλος Κων/νος- συγκοινωνιολόγος, «Τα Μέσα Μεταφοράς, ο ρόλος τους στη ζωή και στο περιβάλλον»
*27.2.2012: Τσελέντης Βασίλειος- καθηγ. Παν. Πειραιώς, «Θαλάσσιο Περιβάλλον»
*5.3.2012: Ζώτος Βασίλειος- ακαδημαϊκός περιβαλλοντολόγος, «Ο θόρυβος στα Σχολεία κίνδυνος για τους μαθητές»
*12.3.2012: Λέκκας Ευθύμιος - καθ. Δυναμικής Τεκτονικής & Εφαρμοσμένης Γεωλογίας, Πανεπ. Αθηνών, «Από τα φυσικά φαινόμενα στις φυσικές καταστροφές και από τις φυσικές καταστροφές στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος»
*19.2.2012: Λέκκας Ευθύμιος- καθ. Δυναμικής Τεκτονικής & Εφαρμοσμένης Γεωλογίας Πανεπ. Αθηνών, «Ιαπωνία 2012. Ένας χρόνος μετά τη μεγάλη φυσική και τεχνολογική καταστροφή»
*26.3.2012: Ουζούνογλου Νικόλαος- καθ. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Η.Υ Ε.Μ.Π., «Σύγχρονες επικοινωνίες»
*2.4.2012: Παϊζης Νικόλαος- ερευνητής μαθηματικός επιστημονικός συνεργάτης ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕ, «Τα βασικά μεγέθη της εκπαίδευσης – Δαπάνες νοικοκυριών για την εκπαίδευση»
*23.4.2012: Σαλαντή Γεωργία- επικ. καθηγήτρια Ιατρικής Σχολής - Κοινωνικής Ιατρικής και Ψυχικής Υγείας, «Λήψη ιατρικών αποφάσεων και στατιστικές μελέτες»
*30.4.2012: Βαρώτσος Κων/νος- γλύπτης, «Τέχνη στην πόλη»
*7.5.2012: Μαγγανάς Ανδρέας- καθηγ. Πανεπιστημίου Αθηνών - ορυκτολογίας – γεωλογίας, «Ορυκτά και πετρώματα λεκανοπεδίου Αθήνας και Λαυρεωτικής. Γέννεση, αξιοποίηση, περιβαλλοντική διαχείριση»
*14.5.2012: Καλαϊτζίδης Δημ.- δρ. Γεωγραφίας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης - Λυκ. Ράλλειο Πειραιώς, «Αειφορία στη καθημερινή ζωή»
*21.5.2012: Λιγομενίδης Παναγ.- τ.έως πρόεδρος Ακαδημίας Αθηνών (Καθηγητής Ε.Μ.Π), «Πληροφορική και Κοινωνία»
*28.5.2012: Σβορώνου Ελένη, δρ. υπεύθ. Περιβαλ/κής Εκπ/σης & Ευαισθητοποίησης, «Οικονομία και οικολογία στην καθημερινή μας ζωή. Εξοικονόμηση χρημάτων, ενέργειας και φυσικών πόρων – Εργαστηριακό»
*4.6.2012: Σανταμούρης Ματθαίος- πρόεδρος ΚΑΠΕ - καθηγητής Ε.Μ.Π., «Περιβαλλοντική ποιότητα του αστικού χώρου στην Ελλάδα»
ΤΜΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΗΣ
Κάθε Τετάρτη, ώρες 19:00 – 20:30, θα διδάξουν οι Καθηγητές:
*15.2.2012: Μαράκη Μαρία, καθηγήτρια Χαροκόπειου Πανεπιστημίου - Διατροφολόγος Διαιτολόγος, «Γενικά στοιχεία διατροφής»
*22.02.2012: Μαράκη Μαρία, καθηγήτρια Χαροκόπειου Πανεπιστημίου - Διατροφολόγος διαιτολόγος, «Παχυσαρκία - Μεταβολικό σύνδρομο»
*29.2.2012: Αντωνοπούλου Χριστίνα, επίκουρος καθηγήτρια Παν. Αθηνών Ψυχολόγος – Κοινωνιολόγος, «Κακοποιημένα παιδιά, μάρτυρες στο δικαστήριο»
*7.3.2012: Παμουκτσόγλου Αναστασία, δρ. Κοινωνιολογίας και πρόεδρος παραγωγικού ινστιτούτου, «Γονείς και Σχολεία»
*14.3.2012: Παπαθεοδώρου Πάνος, Ψυχαναλυτής καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου, «Η Λειτουργία του πατέρα στην ψυχανάλυση»
*21.3.2012: Αντωνοπούλου Χριστίνα, επίκουρος καθηγήτρια Παν. Αθηνών Ψυχολόγος – Κοινωνιολόγος, «Μετατραυματικές εμπειρίες του στρες και σύγχρονο δουλεμπόριο παιδιών και γυναικών»
*28.3.2012: Κούστας Γεώργιος, Αγγειολόγος, «Διαβητικό πόδι - πρόληψη και καινούριες απόψεις»
*4.4.2012: Παμουκτσόγλου Αναστασία, δρ Κοινωνιολογίας και Πρόεδρος Παραγωγικού Ινστιτούτου, «Αποτελεσματικό σχολείο και αξιολόγηση»
25.4.2012: Σωτηρούδης Θεόδωρος, Διευθυντής Ερευνών ΙΒΕΒ/ΕΙΕ, «Σπειρουλίνα: ένα λειτουργικό τρόφιμο με δυνητικές επιδράσεις στην υγεία»
*2.5.2012: Κολοβού Γενοβέφα, Καρδιολόγος υποδιευθύντρια Α΄ Καρδιολογικής Ωνασείου, «Παράγοντες κινδύνου για καρδιοαγγειακά νοσήματα»
*9.5.2012: Βασιλειάδης Χαράλαμπος, λέκτορας Ορθοπεδικής Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, «Κακώσεις αρθρικού χόνδρου και οστεοαρθρίτιδα»
*16.5.2012: Κούστας Γεώργιος, Αγγειολόγος, «Κιρσοί – Φλεβίτιδα»
*23.5.2012: Παπαθεοδώρου Πάνος, Ψυχαναλυτής, καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου, «Το σύμπτωμα και η απόλαυση του υποκειμένου»
*30.5.2012: Αναστασίου Ιωάννης, επίκουρος καθηγητής ουρολογίας Παν. Αθηνών, «Καρκίνος του προστάτη»
*6.6.2012: Μαγριπλής Δημήτριος, Παιδοψυχίατρος, «Οικονομική κρίση και ψυχική υγεία»
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΤΗΝ 1η ΘΕΣΗ ΚΑΤΕΛΑΒΕ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΧΟΛΗ Σ. ΑΥΓΟΥΛΕΑ-ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΑΚΙ (2ος 2012)
ΤΗΝ 1η ΘΕΣΗ ΚΑΤΕΛΑΒΕ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΧΟΛΗ Σ. ΑΥΓΟΥΛΕΑ-ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΑΚΙ

Πραγματοποιήθηκε, την 4.2.2012, με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή, το Ομαδικό Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι της Περιφέρειας Δυτικού τομέα Αθηνών, που διοργάνωσαν από κοινού η Σύγχρονη Σχολή Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου, η Πνευματική Στέγη Περιστερίου και ο Δήμος Περιστερίου.
Η Σχολή Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου, που πήρε μέρος με δύο σκακιστικές ομάδες, κατέκτησαν την 1η θέση.
Οι μαθητές που συμμετείχαν και οι οποίοι αποτελούν το σκακιστικό τμήμα του Αθλητικού Πολιτιστικού Κέντρου του Σχολείου, με προπονήτρια την κα Μαίρη Μαγκριάν -και στους οποίους αξίζουν συγχαρητήρια- είναι:
Α' Ομάδα: Σταυρακάκης Οδυσσέας, Σταυρακάκη Δανάη, Λώλος Θάνος και Καλύβας Σπύρος.
Β' Ομάδα: Απέργης Ιωσήφ, Βαλάφας Απόστολος, Μήλιος Θανάσης, Καρύγιαννη Σταματία και Βαλάφας Στάθης.
Θερμά συγχαρητήρια επίσης αξίζουν και στους μαθητές του Σχολείου, που συμμετείχαν ως εθελοντές βοηθοί αγώνων: Δάγλα Ελευθερία, Κανακάρη Αλέξανδρο, Μαυρομμάτη Κων/να και Ταράση Στελλίνα.
Διευθυντής Αγώνων ήταν ο κ. Βαριαδάκης Γιώργος- δάσκαλος και μέλος του Δ.Σ. της Πνευματικής Στέγης Περιστερίου και επί κεφαλής Διαιτητής, η διεθνής διαιτητής κα Έφη Σαλταμάρα.
Την Οργανωτική Επιτροπή των αγώνων απετέλεσαν οι κ.κ.: Τσιώτα Μαίρη- αντ/ρχος Πολιτισμού Δήμου Περιστερίου, Λιναρδάτος Γεώργιος- γεν. δ/ντής της Σχολής Σ. Αυγουλέα- Λιναρδάτου, Μιχαηλίδης Γιώργος- ταμίας της Ελληνικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας, Μπέλλος Αντώνης- πρόεδρος της Πνευματικής Στέγης Περιστερίου, Ευαγγελίου Μαρία- δασκάλα Ειδικής Αγωγής, κοινοτική σύμβουλος Περιστερίου & μέλος του Δ.Σ. της Πνευματικής Στέγης Περιστερίου, Στρατάκου Μαρία-
διευθύντρια του Αθλητικού Κέντρου της Σχολής Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου.
Ζ.Κ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (2ος 2012)
Θα αναπτυχθούν 7 εκπαιδευτικά προγράμματα, με δωρεάν συμμετοχή
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Θεόδωρος Αρβανίτης ενημερώνει όλους τους πολίτες του Περιστερίου, ότι το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης του Υπ. Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, θέτει σε λειτουργία σε όλους τους νομούς της χώρας, Σχολές Γονέων, στις οποίες θα αναπτυχθούν 7 εκπαιδευτικά προγράμματα.
Το εν λόγω έργο εντάσσεται στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης) του Υπ. Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, με τίτλο Πράξεων «Σχολές Γονέων ΑΠ7, ΑΠ8 και ΑΠ9» και συγχρηματοδοτείται από το Ε.Κ.Τ. (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο.
Τα προγράμματα που θα υλοποιηθούν στις Σχολές Γονέων είναι τα εξής:
•Η οικογένεια στην σύγχρονη εποχή (διάρκειας 50 ωρών)
•Διαφυλικές σχέσεις (διάρκειας 25 ωρών)
•Ανάπτυξη στην Τρίτη ηλικία (διάρκειας 25 ωρών)
•Συνεργασία εκπαιδευτικών - οικογένειας (διάρκειας 25 ωρών)
•Ψυχολογική υποστήριξη και αγωγή υγείας ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (διάρκειας 25 ωρών)
•Συμβουλευτική γονέων Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες (διάρκειας 50 ωρών)
•Στερεότυπα και διακρίσεις στην οικογένεια (διάρκειας 25 ωρών)
Σκοπός του έργου των Σχολών Γονέων είναι η στήριξη των γονέων, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στο σύνθετο και δύσκολο ρόλο τους, όπως αυτός διαμορφώνεται στις σύγχρονες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες. Το έργο θα προσφέρει στους γονείς και στο οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον γνώσεις και ευκαιρίες για προβληματισμό.
Εκπαιδευτές στις Σχολές Γονέων είναι εξειδικευμένοι επιστήμονες (ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, εκπαιδευτικοί, κ.ά.).
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε γονείς παιδιών όλων των ηλικιών, κάθε εθνικής προέλευσης, ηλικίας και μόρφωσης, σε μελλοντικούς γονείς, γονείς ατόμων με ειδικές ανάγκες, εκπαιδευτικούς, ενήλικες τρίτης ηλικίας, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Τα σεμινάρια είναι δωρεάν και δίδεται πιστοποιητικό παρακολούθησης και εκπαιδευτικό υλικό.
Τα τμήματα τίθενται σε λειτουργία με την εγγραφή 15 - 18 ατόμων. Για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης. Οι συναντήσεις των ομάδων γίνονται μία φορά την εβδομάδα σε χώρο του Δήμου Περιστερίου (αίθουσες εκδηλώσεων, σχολικές αίθουσες) και διαρκούν περίπου 2 - 3 ώρες.
Έναρξη τμημάτων: Φεβρουάριος 2012. Λήξη τμημάτων: Ιούνιος 2012
Πληροφορίες και υποβολή αιτήσεων: Δήμος Περιστερίου Πλ. Δημοκρατίας 1, Τμήμα Σχολικής Μέριμνας, τηλ. 210 5701163 - 4.
Μαρία Γλουστιάνου- υπεύθυνη Σχολών Γονέων, τηλ.: 6936 465487, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. .
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ: «ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΗΣΤΙΚΟΙ ΕΜΕΙΣ, ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ»! (2ος 2012)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ: «ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΗΣΤΙΚΟΙ ΕΜΕΙΣ, ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ»!
Η πιο θλιβερή και απίστευτη είδηση που μεταδόθηκε από τα Μ.Μ.Ε., κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης, είναι η αύξηση της εμφάνισης υποσιτισμένων, ή πεινασμένων μαθητών στα σχολεία του τόπου μας.
Απόδειξη απόλυτης παρακμής, σήψης και οριστικής αποτυχίας μπορεί μόνο να ληφθεί η αδυναμία μας να ταΐσουμε επαρκώς τα παιδιά μας. Η γενιά που διαχειρίστηκε και... έφαγε τα πάντα, τώρα αποδεικνύεται ότι... έφαγε και την τελευταία τυρόπιτα των παιδιών που έφερε, στον χρεοκοπημένο τόπο που δημιούργησε.
Δεν θα υπάρχει ούτε ελάχιστο ίχνος αυτοεκτίμησης και αυτοσεβασμού σε όλους μας, αν αφήσουμε το σχολείο να πάρει την άγρια μορφής που δώσαμε στην κοινωνία μας.
Αν δημιουργήσουμε καλοταϊσμένους και πεινασμένους μέσα στα σχολειά μας, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Ως εκπαιδευτικός, πατέρας και πρόσωπο που εθελοντικά ασχολήθηκε με τα κοινά, δεν μπορώ παρά να προσφέρω πιο ειλικρινά και αποφασιστικά από ποτέ και την προσωπική μου προσπάθεια αλλά και όλες τις δυνάμεις και όλες τις δυνατότητες της Παράταξης, προκειμένου να μην θυμίζουν οι σχολικές αυλές του Περιστερίου... κατοχή!
Η φτωχογειτονιά του Περιστερίου, όσο και αν φωτίστηκε, δεν αντέχει να πέσει σε τέτοιο ...σκοτάδι. Αν δεν σώσουμε τουλάχιστον τους επόμενους αν δεν τους προστατεύσουμε από ό,τι εφιαλτικό τους παραδίνουμε, τότε δεν υπάρχει συνέχεια, δεν υπάρχει κανένα μέλλον.
Προτείνουμε άμεσα μια συνάντηση, εκπροσώπων όλων των δημοτικών παρατάξεων με όλους τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων όλων των σχολείων της πρωτοβάθμιας κατ΄ αρχήν και εν συνεχεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε μια προσπάθεια αυτοοργάνωσης και αντίδρασης σε ό,τι πιο επικίνδυνο για την κοινωνική συνοχή της πόλης μας και του τόπου μας έχει εμφανιστεί.
Αφού τελικά πειστήκαμε πως η βοήθεια από όλους τους... επάνω δεν πρόκειται να έρθει ποτέ, ας αναζητήσουμε βοήθεια από τους... δίπλα μας.
Ας συντονιστούμε και ας συνεργαστούμε μεταξύ μας από κάθε πολιτικό φορέα με ένα σύνθημα: Καλύτερα νηστικοί εμείς, παρά τα παιδιά μας!
Δημ. Κελάφας
Επί κεφαλής της Δημοτ. Παράταξης «Περιστέρι για Όλους»
ΗΧΗΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» (2ος 2012)
ΗΧΗΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Παρά το τσουχτερό κρύο της 1ης Φλεβάρη 2012, η προσέλευση των πολιτών στα Γραφεία της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της «Νέας Δημοκρατίας» Περιστερίου ήταν εντυπωσιακή. Αφορμή για τη συγκέντρωση αυτή ήταν η κοπή της πίττας για τη νέα χρονιά, παρουσία πολλών γνωστών Βουλευτών της Παράταξης, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους και να σχολιάσουν τα κακώς κείμενα της πολιτικής της χώρας, σε ένα κλίμα αισιοδοξίας και σιγουριάς για τη νίκη του Κόμματος στις επικείμενες εκλογές.
Ο πρόεδρος της Οργάνωσης κ. Βαγγέλης Σχίζας καλωσόρισε θερμά όλους τους παριστάμενους, αφιέρωσε το κομμάτι της πίττας που έκοψε στους αστέγους και μαζί με τη γεν. γραμματέα κ. Κ. Μιχαλοπούλου έδινε βήμα στους εκπροσώπους της Παράταξης να πουν δυο λόγια και να κόψουν την πίττα.
Ο πρόεδρος της Β7 Νομαρχιακής Επιτροπής κ. Θωμάς Αναγνωστόπουλος αφιέρωσε το κομμάτι στην πατρίδα και ο γεν. διευθυντής του κόμματος της Ν. Δ. κ. Αθαν. Σκορδάς στους Νεοδημοκράτες του Περιστερίου.
Ακολούθησε ο γραμματέας Συνδικαλισμού κ. Γ. Μανώλης, ο οποίος είπε χαρακτηριστικά: «Η κοινωνία και η οικονομία μας δεν αντέχουν άλλα μέτρα, άλλα χαράτσια και περικοπές. Πρέπει να επιμείνουμε στην ίδια γραμμή απέναντι στις πολιτικές του μνημονίου, όπως δύο χρόνια πριν και έχουμε υποχρέωση να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βρουν δουλειά οι άνεργοι».
Ο βουλευτής κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, αφού συνεχάρη τον Πρόεδρο της Τ. Ο., λέγοντας ότι η συγκεκριμένη Οργάνωση είναι πάντα στην πρώτη γραμμή των αγώνων, τόνισε: «Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και πάλι θα κληθεί η Νέα Δημοκρατία μετά τις εκλογές να δώσει μια εναλλακτική πρόταση εξουσίας σ' αυτόν τον τόπο, ο οποίος τόσο πολύ δοκιμάζεται. Οι δημοσκοπήσεις έδειξαν ότι ένα μεγάλο κόμμα έμεινε στην Ελλάδα και αυτό είναι η «Ν. Δ.», στο οποίο οι πολίτες θα αναζητήσουν την ασφάλεια με την ψήφο τους».

ΤΟΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΠΕΤΥΧΕ Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΕΓΚΑΡΔΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ- ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ
ΤΟΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΠΕΤΥΧΕ Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΕΓΚΑΡΔΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ- ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ
Με μια πετυχημένη εκδήλωση- συνεστίαση, στην οποία κυριάρχησε η εγκαρδιότητα, η Αδελφότητα Κρητών Περιστερίου, μέσα από την Κρητική παράδοση και μουσική, τόνωσε τους πατριωτικούς δεσμούς και την αισιοδοξία των μελών της, το βράδυ της 17.12.2011, εν όψει των Γιορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, στα Γραφεία της στην οδό Αργολίδος 15 στην Ανθούπολη.













