| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ: «Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ» (12ος 2011)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ: «Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ»
Από ένα ακόμη μετερίζι θα αγωνίζεται για το Περιστέρι και την Tοπική Aυτοδιοίκηση, ο επί κεφαλής της Δημοτ. Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» κ. Δημήτρης Κελάφας, ο οποίος, ως γνωστόν εξελέγη στο Συμβούλιο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (Π.Ε.Δ.Α).
Σε δήλωση του, μετά την εκλογή του στο πιο πάνω Συμβούλιο, ο κ. Δημ. Κελάφας υπογράμμισε:
«Οποιοδήποτε πόστο και οποιοσδήποτε ρόλος εντοπίζει, καταγράφει και αναδεικνύει τις ανάγκες των πολιτών, για μένα είναι τιμητικός. Στους πιο δύσκολους καιρούς η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να οργανωθεί καλύτερα αλλά και να συνεργαστεί περισσότερο με τον πολίτη, την ώρα μάλιστα που η κεντρική εξουσία αδυνατεί να τον κατανοήσει και να τον βοηθήσει.
Ευχαριστώ όλους όσους στήριξαν την συμμετοχή μου σε ένα κορυφαίο αυτοδιοικητικό όργανο. Όλους αυτούς, αλλά και την πόλη που εκπροσωπώ και αγαπώ, το Περιστέρι, θα προσπαθώ να τιμώ».
Εξασφάλισε ο Ο.Π.Α.Α.Π., σε συνεργασία με το Γεν. Νοσοκ. «Αττικόν» ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ (12ος 2011)
Εξασφάλισε ο Ο.Π.Α.Α.Π., σε συνεργασία με το Γεν. Νοσοκ. «Αττικόν»
ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ
Ο Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής Αθλητισμού και Πρόνοιας του ΔΉΜΟΥ Περιστερίου (ΟΠΑΑΠ) -πρόεδρος του οποίου είναι η δημοτ. σύμβουλος κα Ξένη Κορόγιαννη- στα πλαίσια προώθησης και προαγωγής της υγείας, εξασφάλισε τη συνέχιση της συνεργασίας του με το Πανεπ. Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν», για τη δωρεάν εξέταση ελέγχου οστεοπόρωσης.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άνδρες και γυναίκες, δημότες - κατοίκους του Δήμου Περιστερίου, που ενδιαφέρονται για την έγκαιρη διάγνωση της πάθησης.
Όσοι επιθυμούν να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα αυτή της δωρεάν εξέτασης, μπορούν να επικοινωνήσουν και να κλείσουν ραντεβού στα Γραφεία του ΟΠΑΑΠ (Δημοτικά Καταστήματα, όπισθεν Ευαγγελίστριας), τηλ. 210 5743376 & 210 5743971.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ (12ος 2011)
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ
Μετά την υλοποίηση του στόχου, σε κανέναν Περιστεριώτη να μη λείψει καθημερινά ένα πιάτο φαγητό, με το πρωτοποριακό πρόγραμμα «Καθήκον κατ' οίκον», ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης προχώρησε σε μια νέα δυναμική παρέμβαση: Να εξασφαλίσει την δωρεάν πρόσβαση των ανέργων της πόλης μας στις υγειονομικές υπηρεσίες του νέου Κέντρου Υγείας.
Ο κ. Παχατουρίδης στο πλαίσιο του κοινωνικού συστήματος της στοχευμένης αλληλεγγύης του Δήμου Περιστερίου βρέθηκε στις 20.9.2011, το πρωί, μαζί με τους εκπροσώπους της «Πρωτοβουλίας Ανέργων» στο Κέντρο Υγείας επί της οδού Χρ. Λαδά 43,. στο Μπουρνάζι.
Ο Δήμαρχος Περιστερίου συνοδευόμενος από τον αντ/ρχο Κοιν. Μέριμνας κ. Αναστ. Θεοδωράκο και τους ανέργους, συναντήθηκε με τον υπεύθυνο των Ιατρικών Υπηρεσιών κ. Κων. Γιαλένιο, στον οποίο ανέλυσε την αναμφισβήτητη αδυναμία των ανέργων να καταβάλουν τίμημα, για τις ιατρικές και τις υγειονομικές τους εξετάσεις.
Μάλιστα, ο κ. Παχατουρίδης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον συντονιστή του Κέντρου Υγείας Περιστερίου κ. Λευτέρη Θηραίο, στον οποίο έθεσε τα προβλήματα των ανέργων της πόλης μας και πήρε διαβεβαιώσεις για την ελεύθερη εξυπηρέτησή τους, ενώ τα επιμέρους ζητήματα θα συζητηθούν σε ειδική σύσκεψη στο Υπ. Υγείας και Κοιν. Αλληλεγγύης.
Ικανοποιημένος ο εκπρόσωπος της «Πρωτοβουλίας Ανέργων» κ. Ηλ. Φωτιάδης, σε δηλώσεις του τόνισε, ότι τους δόθηκαν οι διαβεβαιώσεις για δωρεάν ιατρικές και υγειονομικές εξετάσεις στο Κέντρο Υγείας, με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας, επισημαίνοντας ότι «έχουμε τη θερμή συμπαράσταση του Δημάρχου στα προβλήματά μας και με την βοήθειά του αναμένουμε την υλοποίηση των αιτημάτων, που έχουμε θέσει στο Δημοτικό Συμβούλιο».
Τέλος, ο κ. Παχατουρίδης είχε συνομιλίες με τους Περιστεριώτες ασθενείς, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας, ενώ σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους, επανέλαβε ότι «πρόκειται για ένα σημαντικό έργο υποδομής υγείας, που έχουν μεγάλη ανάγκη οι κάτοικοι της πόλης μας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Δυτικής Αττικής».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΤΡΕΙΔΩΝ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ (12ος 2011)
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΤΡΕΙΔΩΝ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ

Πρόσφατα η Πολεοδομία και η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Περιστερίου προχώρησαν στην κατεδάφιση του ακινήτου, που έκοβε στα δύο την οδό Ατρειδών και επίκειται η διαμόρφωση του χώρου για να δοθεί στην κυκλοφορία.
Ο αντ/ρχος Πολεοδομίας κ. Παν. Λύκος τόνισε, σε σχετική ερώτηση, ότι «η αναγκαιότητα της διάνοιξης ήταν επιτακτική και η Δημοτική Αρχή προχώρησε σ' αυτή την ενέργεια, ικανοποιώντας το δίκαιο αίτημα των πολιτών της περιοχής».
Ο κ. Λύκος ευχαρίστησε επίσης τους αντ/ρχους κ.κ. Βασ. Μπέτση και Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου, για την συνεργασία τους στην ολοκλήρωση της διάνοιξης, που φέρνει κυκλοφοριακή ανακούφιση στην περιοχή.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΛΗΘΟΣ ΠΙΣΤΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΟΥ Ι.Ν. ΑΓ. ΙΩΑΝ. ΘΕΟΛΟΓΟΥ (11ος 2011)
ΠΛΗΘΟΣ ΠΙΣΤΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΟΥ Ι.Ν. ΑΓ. ΙΩΑΝ. ΘΕΟΛΟΓΟΥ
Με θρησκευτική ευλάβεια πλήθος πιστών και του Περιστερίου και άλλων περιοχών, παρακολούθησαν τις λατρευτικές εκδηλώσεις στην πανήγυρη του ι.ν. Αγ. Ιωάννου Θεολόγου Ν. Σεπολίων, στις 25 & 26.9.2011.
Την παραμονή τελέσθηκε Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός και ανήμερα τελέσθηκαν Όρθρος, Θεία Λειτουργία, Εσπερινός, Παράκληση και Αγρυπνία, με την επιμέλεια και πρωτοστασία του ιερατ. προϊσταμένου του Ναού αρχιμ. π. Χερουβείμ Μεστούση.
Η παρουσία των υπαίθριων εμπόρων γύρω από το Ναό, με τις φωταψίες και την ποικιλία των ειδών που πρόσφεραν, έδωσε μια νότα χαράς στους πολίτες, που είχαν τη ευκαιρία, μετά το προσκύνημα να αγοράσουν και κάποιο μικροαντικείμενο, ενθύμιο από την πανήγυρη.
Ο ι.ν. του Αγ. Ιωάννου Θεολόγου έχει την ιδιαιτερότητα να κρατάει ένα ψυχικό δεσμό με τους ενορίτες του, που πλαισιώνουν τις λατρευτικές και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις που τελούνται και οργανώνονται από τον π. Χερουβείμ. Αξίζει να σημειωθεί, όπως μας λένε και οι κάτοικοι της περιοχής, ότι ο π. Χερουβείμ, με το πράο και μειλίχιο ύφος και τη συμπεριφορά του, διαδραματίζει ρόλο ψυχοθεραπευτή, με τη θεραπευτική σκοπιά, την οποία στις περασμένες δεκαετίες διαδραμάτιζε ο εξομολογητής -που ξαλάφρωνε καρδιές- και σήμερα προσπαθεί να τον αντικαταστήσει ο ψυχολόγος ή ο ψυχίατρος.
Η ολόθερμη και εθελοντική προσφορά των ενοριτών είναι αυτή που δικαιώνει την προσπάθεια του Ιερατ. Προϊσταμένου του Ναού, που διαχρονικά από την εποχή της αείμνηστης καθηγήτριας Καραπάτη έχει περάσει σαν σκυτάλη, στα χέρια της κας Άννας Μπαντουβάνη, του κ. Παν. Τρυφωνόπουλου και πολλών άλλων, που έχουν διαμορφώσει έναν Ναό κόσμημα για την περιοχή.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Έντεχνα λαϊκά τραγούδια, με τίτλο: «Δωσ’ μου μια σπίθα απ΄ το φιλί σου» ΜΟΥΣΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ CD TOY ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗ ΣΥΝΘΕΤΗ κ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΜΟΥΖΑΚΙΤΗ (11ος 2011)
Έντεχνα λαϊκά τραγούδια, με τίτλο: «Δωσ' μου μια σπίθα απ΄ το φιλί σου»
ΜΟΥΣΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ CD TOY ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗ ΣΥΝΘΕΤΗ κ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΜΟΥΖΑΚΙΤΗ

Μουσική ψυχοθεραπεία προσφέρουν, στις σκληρές συνθήκες της εποχής μας, τα 17 ποιοτικά έντεχνα και λαϊκά τραγούδια, που περιλαμβ
άνονται στο νέο CD του Περιστεριώτη συνθέτη και δ/ντή του Εθνικού Ωδείου Περιστερίου κ. Χρύσανθου Μουζακίτη, με τίτλο «Δώσ' μου μια σπίθα απ' το φιλί σου».
Τα τραγούδια ερμηνεύουν με μοναδικό και θαυμάσιο τρόπο, οι Μπάμπης Τσέρτος, Τάκης Κωνσταντακόπουλος, Νάντια Καραγιάννη και Νίκος Καραγιάννης. Η παραγωγή είναι της Εταιρείας «Καθρέφτης».
Η μουσική και η ενορχήστρωση είναι του κ. Χρύσανθου Μουζακίτη και στιχουργοί είναι οι κ.κ. Μάγγυ Μπαζίνη, Γιώργος Πωλ Παπαδάκης, Κώστας Ζουμπούλης, Θεοφ. Βερύκιος και Παύλος Μουζακίτης.
Το CD πωλείται στα μεγάλα κεντρικά μουσικά καταστήματα των Αθηνών και του Περιστερίου. Πληροφορίες στο τηλ. 210 5740710.
ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΕΓΗ Ο ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ (11ος 2011)
ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΕΓΗ Ο ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ
Στο Διοικητικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (Π.Ε.Δ.Α.) εξελέγη ο επί κεφαλής της Δημοτ. Παράταξης «Περιστέρι για Όλους» και της Μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου κ. Δημήτρης Κελάφας.
Ο κ. Κελάφας μετείχε του Συνδυασμού της «Δημοκρατικής Αυτοδιοίκησης», που πρόσκειται στο Κόμμα της «Δημοκρατικής Αριστεράς» του κ. Φώτη Κουβέλη.
Στην εκλογική διαδικασία που έλαβε χώρα την 23.9.2011, οι εγγεγραμμένοι ήταν 300, ψήφισαν 295 και τα έγκυρα ψηφοδέλτια ήταν 293:
Πρώτη Παράταξη αναδείχθηκε το «Αυτοδιοικητικό Κίνημα» (ΠΑΣΟΚ), με επικεφαλής τον κ. Ν. Σαράντη, που έλαβε 122 ψήφους και 10 έδρες.
Εκλέχθηκαν οι κ.κ. Ν. Σαράντης (Άγ. Ανάργυροι):113 ψήφους, Κ. Καλλίρης (Ζωγράφου): 70 ψ., Γ. Καπλάνης (Αγ. Βαρβάρα): 62 ψ., Π. Ντούρος (Αχαρναί): 61 ψ., Δ. Μπουραϊμης (Φυλή): 59 ψ., Σ. Κασιμάτης (Κορυδαλλός): 58 ψ. και Θ. Ορφανός (Άλιμος): 54 ψήφους.
Η Παράταξη «Αττική Αυτοδιοίκηση Πολιτών» (Ν.Δ.), έλαβε 111 ψήφους και 9 έδρες.
Εκλέχθηκαν οι κ.κ. Ν. Χιωτάκης (Κηφισιά): 100 ψήφοι, Δ. Χατζηδάκης (Π. Φάληρο): 73 ψ., Κ. Ιωαννίδης (Βριλήσσια): 58 ψ., Β. Ξύδης (Παπάγου – Χολαργού): 56 ψ. και Ν. Μελετίου (Ασπρόπυργος): 53 ψήφους.
Η Παράταξη «Δημοκρατική Αυτοδιοίκηση» (Δημοκρατική Αριστερά) έλαβε 22 ψήφους και 2 έδρες.
Εκλέχθηκαν οι κ.κ. Γ. Ιωακειμίδης (Νίκαια- Ρέντης):19 ψήφοι και Δ. Κελάφας (Περιστέρι):15 ψήφους.
Η Παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση» (Κ.Κ.Ε.), έλαβε 21 ψήφους και 2 έδρες.
Εκλέχθηκαν οι κ.κ. Θ. Κοτσαμπάς (Πετρούπολη): 20 ψ. και Ι. Σίμος (Πετρούπολη): 20 ψήφους.
Η Παράταξη «Αυτοδιοικητική Πρωτοβουλία» (ΣΥΡΙΖΑ) έλαβε 17 ψήφους και 2 έδρες.
Εκλέχθηκαν οι κ.κ. Π. Φιλίππου (Σαρωνικού): 12 ψ. και Σ. Τζόκας (Καισαριανή): 11 ψήφους.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
Μετά την ψηφοφορία ο Ν. Σαράντης δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Ευχαριστώ τους δημάρχους και δημοτ. συμβούλους της Αττικής που ανέδειξαν το «Αυτοδιοικητικό Κίνημα» πρώτη δύναμη στη νέα Διοίκηση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής. Πρόκειται για μια σημαντική επιτυχία αλλά και για μια μεγάλη ευθύνη, την οποία όλοι συναισθανόμαστε πλήρως.
Προτεραιότητα μας είναι να διασφαλίσουμε την απρόσκοπτη χρηματοδότηση της Αυτοδιοίκησης για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της και την ομαλή ανάληψη των νέων αρμοδιοτήτων της. Επίσης τη στήριξη από την κεντρική εξουσία των κοινωνικών δράσεων και λειτουργιών της Αυτοδιοίκησης, που τόσο επίκαιρες και αναγκαίες είναι μέσα στη σημερινή δυσχερή κοινωνική και οικονομική συγκυρία».
ΕΚΛΟΓΗ 9 ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Για την εκλογή των εννέα εκπροσώπων του Δήμου Περιστερίου στη Γενική Συνέλευση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (Π.Ε.Δ.Α.), συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου την 8.9.2011 και μετά από τοποθετήσεις έγιναν δύο ξεχωριστές μυστικές ψηφοφορίες για την εκλογή των εκπροσώπων της δημοτ. πλειοψηφίας και της δημοτ. μειοψηφίας.
Στις τοποθετήσεις που έκαναν στη αρχή της συνεδρίασης, οι επί κεφαλής των δημοτ. παρατάξεων:
-Η κα Σοφία Αλεξοπούλου, κατήγγειλε τη διαδικασία της εκλογής, ότι στερείται δημοκρατικής αναλογίας, με αποτέλεσμα να μετέχουν στις ψηφοφορίες για τα όργανα της Π.Ε.Δ.Α., μόνο η μεγάλες Παρατάξεις.
-Η κα Αντωνία Αθανασοπούλου Βαφειάδου δήλωσε ότι η «Αριστερή Κίνηση» δεν μετέχει στη ψηφοφορία, γιατί το όργανο είναι γραφειοκρατικό, η εκλογή των εκπροσώπων δεν γίνεται με απλή αναλογική και η Π.Ε.Δ.Α. είναι ένα ακόμη μέσο εκφυλισμού της αυτοδιοίκησης και αποπροσανατολισμού του λαού από τα προβλήματά του. Και,
-Ο κ. Γρηγ. Τηπλαλέξης, είπε, ότι με τη διαδικασία που προβλέπεται ολοκληρώνεται το αντιδημοκρατική πλαίσιο για τον αποκλεισμό των εκπροσώπων των Συνδυασμών στα θεσμικά όργανα των περιφερειών και των δήμων.
Την επιτροπή διενέργειας της ψηφοφορίας απετέλεσαν οι κ.κ. Δήμητρα Τσιαμούλη, Μαίρη Τσιώτα και Βασ. Μπάος.
Εξελέγησαν εκπρόσωποι του Δήμου μας στο Συνέδριο της Π.Ε.Δ.Α. (μεταξύ των υποψηφίων που ισοψήφησαν έγινε κλήρωση) με τους ακόλουθους ψήφους, οι κ.κ.:
Δημοτ. πλειοψηφία: Δημ. Αρβανιτάκης (24 ψ.), Βασιλεία Σαράφη (24 ψ.), Αναστ. Καλλιάφας (23 ψ.), Στυλ. Κανέλλος (23 ψ.), Σπυρ. Χαρίτος (23 ψ.) και Νεκτ. Ευσταθιάδου (1 ψήφος- αναπληρωματική).
Δημοτ. μειοψηφία: Δημ. Κελάφας (8 ψ.), Στυλ. Μουκουβίνας (8 ψ.), Παρασκευή Φουντά (7 ψ.) και Κων. Λαλένης (3 ψήφους).
Επίκαιρη όσο ποτέ, η εκπλήρωση του πατριωτικού χρέους του 89χρονου δωρητή, κ. Παναγιώτη Παχατουρίδη, πατέρα του Δημάρχου Περιστερίου ΛΙΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ Η ΤΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ «ΠΟΝΤΙΑΣ ΜΑΝΑΣ» (11ος 2011)
Επίκαιρη όσο ποτέ, η εκπλήρωση του πατριωτικού χρέους του 89χρονου δωρητή, κ. Παναγιώτη Παχατουρίδη, πατέρα του Δημάρχου Περιστερίου
ΛΙΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ Η ΤΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ «ΠΟΝΤΙΑΣ ΜΑΝΑΣ»

Ένα ακόμη Μνημείο, που αποτελεί καθυστερημένη μεν αλλά επίκαιρη όσο ποτέ, εκπλήρωση του πατριωτικού χρέους του 89χρονου κ. Παναγιώτη Παχατουρίδη, πατέρα του Δημάρχου Περιστερίου, που ήταν ο δωρητής, κοσμεί το Περιστέρι, στο πάρκο που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Παν. Τσαλδάρη & Ελλησπόντου.
Πρόκειται για το γλυπτό «Πόντια Μάνα», που φιλοτέχνησε ο γνωστός γλύπτης κ. Ιωάν. Μπάρδης και αναπαριστά την Πόντια μάνα σε κίνηση, με ένα παιδί στο χέρι και ένα στην αγκαλιά. Τοποθετήθηκε με τα νώτα στραμμένα βορειοανατολικά, προς τον Πόντο όπου ξεριζώθηκε και το μέτωπο, με βλέμμα ελπίδας, προς το κέντρο του Περιστερίου. Εδώ που τα παιδιά της τίμησαν την πατριωτική προσφορά της και το ψυχικό σθένος της, χάρη στο οποίο επιβίωσε ο Ποντιακός Ελληνισμός.
Η τελετή των αποκαλυπτηρίων, που ξεκίνησε το βράδυ της 23.9.2011,από το Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του νέου Δημαρχείου, ήταν μεν λιτή, αλλά μεγαλοπρεπής και άψογη τελετουργικά.
Με το γνωστό χειμαρρώδες και γεμάτο εθνική έπαρση ύφος του, ο ηθοποιός και συγγραφέας- ερευνητής κ. Λάζος (Λάζαρος) Τερζάς, επιμελήθηκε του προγράμματος και γεφύρωσε τη ροή των ομιλητών με εντυπωσιακό τρόπο.
Απηύθυναν χαιρετισμούς οι κ.κ. Κώστας Αλεξανδρίδης- αντ/δρος της Πανποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος, Γιώργος Βαρυθυμιάδης- πρόεδρος του Συνδέσμου Ποντιακών Σωματείων Ελλάδας & Νήσων, Ισαάκ Ζορπίδης- πρόεδρος της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου, ο ανεξάρτητος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας κ. Παν. Κουρουμπλής, σεβ. Μητροπολίτης Δράμας κ.κ. Παύλος, ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, η κα Γεωργία Ερμίδου- γεν. γραμματέας του «Ψωμιάδειου» Πολιτιστικού Κέντρου Ποντιακού Ελληνισμού και ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης.
Όλοι οι ομιλητές αναφέρθηκαν στην προσφορά της Πόντιας Μάνας στην οικογένεια, στον τόπο καταγωγής της και στην πατρίδα γενικότερα και εκθείασαν την παραδειγματική αυτοθυσία και το σθένος της. Επίσης αναφέρθηκαν στην προσφορά των Ποντίων στο Περιστέρι και στην πατρίδα, στην αλληλεγγύη μεταξύ τους και στην προσήλωσή τους στις παραδόσεις τους.
Ξεχώρισαν: Η πραγματικά εμπνευσμένη ομιλία του σεβ. Μητροπολίτου Δράμας κ.κ. Παύλου. Η συγκίνηση και οι επισημάνσεις του σεβ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Χρυσοστόμου. Η ενθουσιώδης υποδοχή και το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού προς τον ανεξάρτητο βουλευτή κ. Παν. Κουρουμπλή και η απλή και μεστή ομιλία του. Η αναφορά του προέδρου του Συλλόγου Ποντίων Περιστερίου κ. Ι. Ζορπίδη, ότι «όπως κάθε μάνα μαζεύει τα παιδιά της κοντά της, έτσι και το Μνημείο θα αποτελέσει σημείο μάζωξης για όλους του Πόντιους του Περιστερίου». Πρότεινε την καθιέρωση μια φορά το χρόνο, μιας συνάντησης όλων των Ποντιακών Σωματείων και ευχαρίστησε θερμά τον κ. Παν. Παχατουρίδη για την δωρεά του Μνημείου.
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΤΡΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης είπε στο χαιρετισμό του, μεταξύ άλλων:
«Ευχαριστώ θερμά τους εκπροσώπους της Πανποντιακής Ομοσπονδίας και του Συνδέσμου Ποντιακών Σωματείων, καθώς και όλους τους Ποντίους που παρευρίσκονται σήμερα εδώ.
Επιτρέψτε όμως, τρεις ιδιαίτερες ευχαριστίες:
-Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δράμας κ.κ. Παύλο, που έχει καταγραφεί στην συλλογική εθνική συνείδηση, ως μνήμων και πρόμαχος των απαραγράπτων δικαίων και της ιστορίας του Ποντιακού Ελληνισμού.
-Προς τον Πόντιο βουλευτή Αιτωλ/νανίας κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή, έναν από τους ελαχιστότατους εν ενεργεία πολιτικούς με αποδεδειγμένη πολιτική και κοινωνική συνείδηση, που στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε μπορεί να κυκλοφορεί με ψηλά το κεφάλι και να χαιρετά ελεύθερα κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδα.
-Και προς τον κ. Σάββα Καλεντερίδη, τον συνειδητοποιημένο Πόντιο και Έλληνα, που έμαθε να «φυλά Θερμοπύλες», παρά την κασσάνδρια μαντεία, «πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος και οι Μήδοι επιτέλους θα διαβούνε»....
Συνέχισε:
«Σας κάλεσα στην αποκάλυψη ενός Σήματος καθυστερημένης εκπλήρωσης ενός πατριωτικού χρέους. Όμως αισθάνομαι άβολα, γιατί ο Πόντιος δωρητής είναι ο πατέρας μου. Φθάνοντας τα 89 του χρόνια, έμενε με το παράπονο, ότι σ' αυτήν την προσφυγική πόλη, που μοιράστηκε την γέννησή του με το πλοίο που τον έφερε το '22, δεν υπήρχε μνημείο για τον Πόντο.
Θα 'θελα, πιστέψτε με, να' ναι άλλος ο δωρητής. Για να τον παρουσιάσω με τα λόγια που δικαιούται. Νομίζω πως μπορώ την ενοχή μου να μετριάσω, αν με την δική σας συγκατάθεση τον ευχαριστήσω».
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: ΕΦΑΛΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ
Και ολοκλήρωσε:
«Με το μνημείο αυτό δεν τιμούμε μόνο όσους μαρτύρησαν, όσους δεν κατάφεραν να γυρίσουν, όσους δεν ευτύχησαν να φτάσουν μέχρις εδώ.
Τιμούμε και τον μόχθο - σε λίγο 100 χρόνων- με τον οποίο οι Πόντιοι αποίκισαν αυτήν εδώ την πόλη. Τον κοινό μόχθο με τους άλλους Περιστεριώτες, που μετέτρεψε τον προσφυγικό συνοικισμό της Ευαγγελίστριας από χωράφια και λασπουριά σε μια όμορφη πόλη.
Οι γεννήτορές μας, ξεριζωμένοι από την καταστροφή του 1922, ήλθαν σε αυτόν τον ευλογημένο τόπο, στο Περιστέρι. Και τον αποκαλώ τον τόπο ευλογημένο, γιατί τους έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσουν ξανά την ρημαγμένη ζωή τους.
Το Περιστέρι, αποτέλεσε το εφαλτήριο των ονείρων μας, όταν μπορέσαμε να ονειρευτούμε ξανά. Γι΄ αυτό και πρέπει όλοι να είμαστε ευγνώμονες σε αυτή την πόλη. Δεν μας όφειλε τίποτα, εξακολουθεί να μην μας οφείλει τίποτα και όμως μας έχει δώσει τόσα πολλά!
Και η προσφορά του μνημείου της Πόντιας Μάνας δεν γίνεται για εξόφληση, γιατί κανείς δεν μπορεί να εξοφλήσει την οφειλή προς την πόλη του. Όσα οφείλουμε στην πόλη μας, θεωρούμε ότι εξακολουθούμε να τα οφείλουμε στον ίδιο βαθμό. Και αυτά δεν μπορεί κανείς να τα ξεπληρώσει, παρά μόνο ίσως με μόνιμη και έμπρακτη ευγνωμοσύνη».
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΝΤΙΑΣ ΜΑΝΑΣ
Κεντρικός ομιλητής ήταν ο κ. Σάββας Καλεντερίδης, που μίλησε με θέμα: «Ο ρόλος της μάνας στον αγώνα επιβίωσης του Ποντιακού Ελληνισμού». Αναφέρθηκε στην ακλόνητη πίστη της Πόντιας Μάνας στο θεσμό της οικογένειας, στην μεταλαμπάδευση της παράδοσης και στην προσήλωσή της στις έννοιες της θρησκείας και της πατρίδας.
Αναφέρθηκε και σε περιστατικά, όπου μανάδες θυσίασαν τα βρέφη τους για να μην γίνουν αντιληπτοί από τους αιμοσταγείς διώκτες τους και συνέβαλαν στο να διασωθεί και να διαιωνιστεί ο Ποντιακός ελληνισμός.
ΠΟΝΤΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με σκοπούς του Πόντου από τον «Ευξείνιο» Μουσικό Πολιτιστικό Σύλλογο και με τον Πυρρίχιο χορό «Σέρρα», από χορευτές της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου.
Στην αίθουσα υπήρχε και Έκθεση του «Ψωμιάδειου» Πολιτιστικού Κέντρου Ποντιακού Ελληνισμού, με παλαιές φωτογραφίες, που απεικόνιζαν κομμάτια της ιστορίας και του πολιτισμού των αλησμόνητων πατρίδων του Πόντου.
Στη συνέχεια σχηματίσθηκε πομπή, με επί κεφαλής τα Ποντιακά Σωματεία, η οποία μετέβη στο χώρο του Μνημείου και έκανε τα αποκαλυπτήρια.
Παραβρέθηκαν πλήθος επισήμων, εκπροσώπων της Δημοτικής Αρχής, συλλόγων και φορέων και κάτοικοι του Περιστερίου.
Δημ. Λυμπερόπουλος
ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΑΠΕΝΕΙΜΕ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ κ. ΣΠΥΡΟ ΤΖΟΚΑ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΓΕΦΥΡΑ ΖΩΗΣ»
ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΑΠΕΝΕΙΜΕ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ κ. ΣΠΥΡΟ ΤΖΟΚΑ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΓΕΦΥΡΑ ΖΩΗΣ»
Ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Σπύρος Τζόκας παραβρέθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποίησε η «Γέφυρα Ζωής Α.μεΑ.» Δυτικού Τομέα, την 12-2015 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Χαϊδαρίου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στην οποία τα παιδιά του Συλλόγου παρουσίασαν μαζί με τους εθελοντές δρώμενα από τις καθημερινές δράσεις τους, ο κ. Τζόκας βραβεύτηκε με τιμητική πλακέτα (φωτογραφία).
Στο σύντομο χαιρετισμό του ο κ. Αντιπερειφερειάρχης, αφού ευχαρίστησε το Σύλλογο και τον πρόεδρό του κ. Γουράνιο για την τιμή που του έκαναν, συνεχάρη τα παιδιά και τους εθελοντές του Συλλόγου για την επιτυχημένη εκδήλωση αλλά και για το έργο που επιτελείται καθημερινά στο Σύλλογο. Τόνισε ότι θα βρίσκεται στο πλευρό της «Γέφυρας Ζωής» στηρίζοντας το έργο και τις δράσεις της , όπως εξάλλου έχει κάνει και μέχρι σήμερα.
ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΜΠΟΡΩ»
ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΜΠΟΡΩ»
Συγκροτήθηκε σε Σώμα το διοικητικό συμβούλιο του νεοσύστατου Συλλόγου «Μπορώ» και ξεκίνησε την ιδιαίτερη καινοτόμα δραστηριότητά του, που αφορά στην ανάδειξη των δεξιοτήτων και την έκφραση των συναισθημάτων των παιδιών και των νέων με ειδικές ικανότητες, μέσα από την τέχνη και τον πολιτισμό.
Το διοικητικό συμβούλιο συγκροτήθηκε από τους κ.κ. Ευστράτιο Δημητριάδη- πρόεδρο, Ευάγγελο Κουτσογιαννάκη- αντ/δρο, Διονύση Τουμπλάρη- γεν. γραμματέα, Βασιλική Πολυχρονάκη- ταμία, Κων/νο Βγενόπουλο- υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων και Βασιλική Μπλέτσα & Εύα Φλεριανού- μέλη.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑΝ
Ο Σύλλογος «Μπορώ» δημιουργήθηκε για να υλοποιήσει δύο σκοπούς:
-Να στηρίξει τις οικογένειες που έχουν στους κόλπους τους παιδιά με ειδικές ικανότητες. Και,
-Να εκπαιδεύσει αυτά τα παιδιά μέσα από το θέατρο και το χορό, τονώνοντας την αυτοπεποίθησή τους, δίνοντας τους τη δυνατότητα να αισθανθούν ικανά να κάνουν με το δικό τους τρόπο δράσεις που μέχρι τώρα δεν τολμούσαν.
ΘΕΑΤΡΟ: Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Όπως μας είπε ο πρόεδρος του Συλλόγου «Μπορώ» κ. Ευστράτιος Δημητριάδης:
«Στόχος του Συλλόγου είναι η ψυχοκοινωνική εξέλιξη, η αποδοχή, η ένταξη και η ισότιμη θέση στην κοινωνία των παιδιών με ειδικές ικανότητες.
Απευθυνόμαστε σε όσους βλέπουν τη ζωή με άλλο μάτι. Γιατί η αληθινή τέχνη δεν αναγνωρίζει διαφορετικότητες. Η τέχνη είναι η ίδια η ζωή!
Η λέξη δραματοθεραπεια προέρχεται από τις λέξεις «δράμα» (δράση, δρω) και «θεραπεία» και βασίζεται στην εδραιωμένη από αρχαιοτάτων χρόνων αντίληψη ότι το θέατρο έχει θεραπευτική αξία. Η δραματοθεραπεια αποτελεί την ψυχοθεραπεία μέσω «θεάτρου» αλλά και μέσω «δράσης» που έχει στόχο την αποκατάσταση και διασφάλιση της ψυχικής υγείας του ατόμου.
Από αρχαιοτάτων χρόνων ο ρόλος του θεάτρου ήταν παιδευτικός. Η εκπαιδευτική- θεραπευτική διάσταση του θεάτρου έχει στόχο την πολύπλευρη δημιουργική ανάπτυξη του ατόμου. Η εφαρμογή του θεάτρου στην εκπαίδευση συνιστά μια εναλλακτική εκπαιδευτική προσέγγιση στη διδασκαλία και τη δημιουργική απασχόληση παιδιών με ή χωρίς ειδικές δυνατότητες.
Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι τα παιδιά μπορούν να βιώσουν μοναδικές εμπειρίες που συνδυάζουν παιχνίδι, φαντασία, τέχνη, κίνηση και δραματοποίηση. Ταυτόχρονα μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα σε ένα περιβάλλον που τους επιτρέπει να δημιουργήσουν, να προσπαθήσουν ξανά χωρίς να φοβούνται ότι αξιολογούνται, ελέγχονται ή κινδυνεύουν να απορριφθούν. Η δημιουργικότητα είναι η ελπίδα μας.
Σας περιμένουμε όλους κοντά μας»!
ΝΑ ΞΕΔΙΠΛΩΣΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥΣ
Ο Σύλλογος «Μπορώ» στεγάζεται σε έναν υπέροχο χώρο που συνεχίζει να διαμορφώνεται με μεράκι, για να φιλοξενήσει τις δράσεις αυτών των παιδιών, στην οδό Νίκης 13, στο Λ. Αξ/κών στο Περιστερίου,
Το εκπαιδευτικό προσωπικό, που απαρτίζεται από ψυχολόγο, ηθοποιό-κοινωνιολόγο, εκπαιδεύτρια διαδραστικού παραμυθιού, φιλόλογο ειδικευμένη στην ειδική αγωγή κ.ά., θα προσπαθήσει από κοινού να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες ώστε τα παιδιά να ξεδιπλώσουν την δυναμική τους και να εκφραστούν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, αξιοποιώντας δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους.
Οι συναντήσεις ξεκίνησαν και το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Δευτέρα 18.00 - 19.30 θέατρο, Τετάρτη 18.30 - 20.00 ειδική αγωγή, Πέμπτη 18.00 - 19.30 θέατρο και Παρασκευή 17.00 - 18.30 διαδραστικό παραμύθι.
Περισσότερες πληροφορίες μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να λαμβάνουν στα τηλέφωνα 6945 903888 & 6988 220484.













