• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

6

Με ομιλητή τον καθηγητή του Πανεπ. Αθηνών κ. Κων. Κορμαράκη, η Ι. Μητρόπολη Περιστερίου οργάνωσε εκδήλωση το πρωί της 30.1.2014, στο Συνεδριακό Κέντρο του Μητροπολιτικού Μεγάρου, για τους Τρεις Ιεράρχες. Ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου στηλίτευσε την απουσία καθηγητών, θεολόγων και μαθητών, παρά την πρόσκληση που απηύθυνε ο Δ/ντής της Γ’ Δ/νσης Δ.Ε.


 7

Μια θαυμάσια διημερίδα οργάνωσε η Σχολή Σ. Αυγουλέα Λιναρδάτου στις 1 & 2.2.2014, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου, με θέμα «Διδάσκοντας τη γλώσσα, μέσα από τις γλώσσες των μαθημάτων του σχολείου», με αθρόα παρουσία εκπαιδευτικών.


 8

Την πρωτοχρονιάτικη πίττα τους έκοψαν στην αίθουσα δεξιώσεων του ΚΥΒΕ, τα μέλη και οι φίλοι της Μικρασιατικής Ένωσης Περιστερίου, το μεσημέρι της 1.2.2014, σε κλίμα κεφιού και ανταλλαγής ευχών.

Γιορτή στον 2ο Βρεφονηπιακό Σταθμό για την Εθνική μας Επέτειο

 Με ξεχωριστή ζωντάνια και ενθουσιασμό τα παιδιά του 2ου Βρεφονηπιακού Σταθμού («Χριστοδουλάκειο») του Δήμου Περιστερίου παρουσίασαν τη δική τους γιορτή για την Επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.

Η γιορτή περιελάμβανε θεατρικά δρώμενα μέσα από τις ένδοξες σελίδες της ιστορίας μας. Τα παιδιά παρουσίασαν «τον ηρωικό αγώνα των Σουλιωτών», «το Θούριο του Ρήγα», «τους ήρωες του ’21», «το τραγούδι της Λευτεριάς».

Στον χαιρετισμό της, η πρόεδρος του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας (ΟΠΑΑΠ), δημοτική σύμβουλος κα Ξένη Κορόγιαννη, μεταξύ άλλων είπε: «Ας εμπνευστούμε από τις θυσίες και τους αγώνες των Ηρώων του ’21, από την αδούλωτη καρδιά τους απέναντι σε κάθε κατακτητή και κάθε προσωπικό συμφέρον, από την πίστη τους στα ιδανικά της πατρίδας και της ελευθερίας».

Τα παιδιά χειροκροτήθηκαν θερμά από τους γονείς και συγγενείς, που παρακολούθησαν την όμορφη εκδήλωση και έδωσαν συγχαρητήρια σ’ όλο το προσωπικό του Βρεφονηπιακού Σταθμού.

Γιορτή για την Εθνική Επέτειο στα Εκπαιδευτήρια Θ. Παπαχαραλάμπους

 Την Πέμπτη, 21.3.13, στην αίθουσα θεάτρου του Εκπαιδευτηρίων Θ. Παπαχαραλάμπους, πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821. Το πνεύμα, ο δυναμισμός, η δίψα για ελευθερία εκφράστηκαν με περηφάνια και τιμή μέσα από τα μάτια και τα λόγια των μαθητών του Νηπιαγωγείου και Δημοτικού.

Η χορωδία του Σχολείου ερμήνευσε επετειακά τραγούδια που δίδαξαν οι Μουσικοί του Σχολείου Γούδα Μαρία και Κουτελιέρης Ζαφείρης και στη συνέχεια τα νήπια παρουσίασαν το σκετς «Ελευθερία ή Θάνατος». Το θεατρικό τμήμα του Δημοτικού παρουσίασε το σκετς «Οι αγωνιστές και οι αγωνίστριες της Επανάστασης του ‘21» και η θεατρική ομάδα των μεγάλων τάξεων το χιουμοριστικό μονόπρακτο θεατρικό έργο «Ο Καραγκιόζης στην Επανάσταση». Οι εκδηλώσεις έκλεισαν με παραδοσιακούς χορούς από τα χορευτικά τμήματα του Δημοτικού Σχολείου.

Γονείς, μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές και καλεσμένοι του Σχολείου απόλαυσαν και χειροκρότησαν τους μαθητές, οι οποίοι δίδαξαν με την απόδοσή τους ελληνική ιστορία και έμαθαν βιωματικά και για πάντα τα βασικά γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Ανακοίνωση του ΠΑΜΕ για την Πρωτομαγιά

 Το ΠΑΜΕ καταγγέλλει τις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης σε συμπαιγνία με τους μεγαλέμπορους για μεταφορά της πρωτομαγιάτικης αργίας την Τρίτη του Πάσχα. Η καταρχήν σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Ανάπτυξης για μεταφορά της αργίας της Πρωτομαγιάς τη 2η μέρα του Πάσχα, γίνεται κατ’ εντολή, απαίτηση και εξυπηρέτηση της κερδοφορίας των μεγαλέμπορων.

Η 1η του ΜΑΗ δεν είναι αργία, δεν είναι μεταφερόμενη γιορτή.

Είναι απεργία!

Κατοχυρώθηκε ως αργία από τους αγώνες και τις θυσίες εκατομμυρίων εργατών σε όλο τον κόσμο στον αγώνα της κατάργησης της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Δεν έχει κανένα δικαίωμα η κυβέρνηση να την μετατρέπει σε μεταφερόμενη κινητή αργία. Είναι αδικαιολόγητη η μεταφορά της.

Καλούμε τα εργατικά κέντρα, τις ομοσπονδίες, τα σωματεία με αποφάσεις να υπερασπιστούν το χαρακτήρα της πρωτομαγιάς. Να κηρύξουν 24ωρη απεργία την 1η Μάη.

(3.4.2013 ΠΑΜΕ Περιστερίου)

Στον ι.ν. του Αγ. Αντωνίου ξεκινά το πρώτο κοινωνικό ιατρείο για ΑΜΕΑ

 Το Σάββατο 30 Μαρτίου, έπειτα από πρωτοβουλία του καθηγητή Γιώργου Βαθιώτη, παρουσία του σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομου, έγινε μια ακόμη διαδραστική ημερίδα στον ι.ν. του Αγ. Αντωνίου στο Περιστέρι.

Θέμα της ημερίδας ήταν: «Κατάθλιψη – Και όμως η ζωή έχει χρώματα». Βασικοί ομιλητές του σεμιναρίου ήταν η κλινική ψυχολόγος Βίκυ Κονδύλη και η γενική ιατρός – νευρολόγος Πηγή Τάρλα.

Στη σύντομη ομιλία του ο καθηγητής Γιώργος Βαθιώτης, αφού ευχαρίστησε τον Μητροπολίτη Περιστερίου και τους ιερείς του Αγ. Αντωνίου για την αμέριστη συμπαράστασή τους, είπε: «Μετά από έρευνες διαπιστώθηκε ότι η κατάθλιψη θα είναι μέχρι το 2020 η δεύτερη ασθένεια της εποχής μας μετά τις καρδιοπάθειες. Η κατάθλιψη νικιέται αν έχουμε βαθιά μέσα στην ψυχή μας τρεις έννοιες: τη φιλία, την αγάπη και τις κοινωνικές επαφές. Πρέπει όλοι μας να δείξουμε έμπρακτα ότι τα λόγια και οι πράξεις μας έχουν ηθική υπόσταση. Να δώσουμε βαρύτητα σε τρεις έννοιες που είναι απαραίτητες στην εποχή μας: «ανθρωπιά», «αλληλεγγύη», «αξιοπρέπεια». Η κρίση αυτή μαζί με την κατάθλιψη είναι ένα εκρηκτικό μείγμα που δημιουργεί διάσπαση στην κοινωνική συνοχή. Οι εθελοντικές πρωτοβουλίες, όμως, αποτελούν την ασπίδα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής που κάποιοι μας έχουν στερήσει.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΓΙΑ ΑΜΕΑ

Την Παρασκευή 5 Απριλίου ξεκινά εδώ στον Άγιο Αντώνιο η λειτουργία του Πρώτου Κοινωνικού Ιατρείου στην πόλη μας για άτομα με αναπηρία.

Σε αυτά τα ξεχασμένα παιδιά από την πολιτεία πρέπει να δείξουμε έμπρακτα την αγάπη και τη φροντίδα μας. Όλοι οι Επιστήμονες Υγείας και Παιδείας είμαστε πολύ συγκινημένοι που για πρώτη μέρα σήμερα αντικρίσαμε στον Ιερό αυτό Ναό την επιγραφή του Κοινωνικού Ιατρείου για άτομα με αναπηρία».

Στη συνέχεια, η νευρολόγος – ιατρός Πηγή Τάρλα και η κλινική ψυχολόγος Βίκυ Κονδύλη σε μια διαδραστική ομιλία αναφέρθηκαν στους τρόπους με τους οποίους στην εποχή μας μπορεί να νικηθεί η κατάθλιψη. Ποιοι λόγοι τη δημιουργούν, πώς την ξεχωρίζουμε από την θλίψη και πώς αυτή μας στερεί τις καθημερινές χαρές της ζωής. Ακόμη, πώς μπορούμε να διακρίνουμε τα χαρακτηριστικά των καταθλιπτικών ατόμων από ενέργειες και συμπεριφορές ώστε να μπορέσουμε να τους βοηθήσουμε.

 

Ο επιστημονικός συντονιστής της πρωτοβουλίας

Υγείας και Παιδείας για το Περιστέρι

Γιώργος Βαθιώτης, καθηγητής MSc

Ομιλία για την «Ασφαλή Οδήγηση» από τον Τ. Μαρκουίζο («Ιαβέρη»)

 Το να πίνεις και να οδηγείς, να περνάς με κόκκινο, να παραβιάζεις το stop δεν είναι απλά χαζομάρα, δεν είναι απλά αμέλεια, αλλά σύμφωνα με τον πρώην οδηγό αγώνων, που πλέον παραδίδει διαλέξεις ασφαλούς οδήγησης, Τάσο Μαρκουίζο, πιο γνωστό ως Ιαβέρη, αποτελεί κακούργημα!

Οι Εθελοντές «Φίλοι του Άλσους» Περιστερίου διοργάνωσαν μια ενδιαφέρουσα ενημερωτική εκδήλωση για την «Ασφαλή Οδήγηση» με τον κ. Μαρκουϊζο (Ιαβέρη), στις 10.3.2013, στο Συνεδριακό - Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχιακού Μεγάρου.

Με τον συγκλονιστικό του λόγο, διαπίστωσαν οι Περιστεριώτες ακροατές την άδικη απώλεια ζωής ή το σοβαρό τραυματισμό εποχούμενων ή πεζών από απροσεξία και ανοησία πρωτίστως.

Την ενημερωτική εκδήλωση άνοιξε η yπεύθυνη των Εθελοντών «Φίλοι του Άλσους» κα Δέσποινα Οικονομοπούλου, η οποία ευχαρίστησε τον κ. Μαρκουίζο για την παρουσία του στην πόλη μας, ενώ το «παρών» έδωσαν η αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, ο Περιστεριώτης πρωταθλητής οδηγός αγώνων Λεωνίδας Κύρκος κ.α.

Δράση γονεϊκής υποστήριξης από το Κέντρο Πρόληψης «Οδοιπορικό»

odoiporiko Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό», στην προσπάθειά του να ενισχύσει και να υποστηρίξει τους γονείς στο δύσκολο έργο τους, πραγματοποίησε Ομάδα Γονέων επτά συναντήσεων διάρκειας δύο ωρών, η κάθε μία, στο χώρο του «Οδοιπορικού», από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2013.

Η ομάδα απευθυνόταν σε γονείς με παιδιά έως 12 ετών, με στόχο την ενδυνάμωση τους στον απαιτητικό τους ρόλο.

Η θεματολογία των συναντήσεων ήταν ποικίλη, καλύπτοντας τομείς όπως επικοινωνία και έκφραση συναισθημάτων, ενίσχυση αυτοεκτίμησης, συγκρούσεις στην οικογένεια (πρόληψη και επίλυση), συναίσθημα και διατροφικές συμπεριφορές.

Την Ομάδα Γονέων συντόνισε η κα Κέλλυ Σταυροπούλου- ψυχολόγος Υγείας, MSc, μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του «Οδοιπορικού».

Η ανταπόκριση των γονέων ήταν εντυπωσιακή. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν, να μοιραστούν τους προβληματισμούς τους αλλά και να δουν τρόπους βελτίωσης της λειτουργίας της οικογένειας τους.

Το «Οδοιπορικό» στα πλαίσια των δράσεων του για την οικογένεια, σχεδιάζει νέες Ομάδες Γονέων μετά το Πάσχα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό», μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 210-5786888, Δευτέρα- Παρασκευή 9.30- 13.30 και στο email: kp.odiporiko@yahoo

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΕΩΝ ΣΥΡΙΖΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΧΑΜΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

Ένα περιστατικό που συγκλόνησε την τοπική κοινωνία της Λάρισας αλλα και όλη την Ελλάδα διαδραματίστηκε τις προηγούμενες ημέρες. Δύο σπουδαστές των ΤΕΙ βρέθηκαν νεκροί στο κέντρο της πόλης, ενώ άλλοι τρεις χαροπαλεύουν. Όλοι τους από λαϊκές οικογένειες που θυσιάζοντας αυτά που δεν έχουν, έστειλαν τα παιδιά τους να σπουδάσουν.

Λόγω της τραγικά υψηλής τιμης του πετρελαίου τα παιδιά θέλησαν να ζεσταθούν από ένα αυτοσχέδιο μαγκάλι,οι αναθυμιάσεις του οποίου στοίχισαν τις ζωές τους . Το τραγικό συμβάν της Λάρισας είναι το αποτέλεσμα της βαρβαρότητας, της βίαιης λιτότητας και της εξαθλίωσης που έφερε η μνημονιακή εποχή στις ζωές των περισσοτέρων από εμάς. Η κυβέρνηση ομως συνεχίζει ακαθεκτα να ασκεί αυτήν την αποτρόπαια πολιτική της μείωσης των μισθών με παράλληλη αύξηση του κόστους ζωής.

ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Περιστερίου «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ», παίρνοντας υπόψη έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π.Ε και Δ.Ε. Αττικής, από 11-3-2013, για «την ηλεκτρονική απογραφή ολοήμερου προγράμματος της σχολικής μονάδας», θεωρεί ότι η απογραφή του ολοήμερου προγράμματος δεν είναι μια αθώα διαδικασία. Η συλλογή των στοιχείων της απογραφής θα αξιοποιηθεί από τη Διοίκηση και το υπουργείο Παιδείας για τη γενικευμένη λειτουργία των σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ).

Είναι ενδεικτικό ότι τα σχολεία ΕΑΕΠ δεν έγιναν για την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και την εξάλειψη των ανισοτήτων, αλλά απεναντίας προκρίνονται από τη Διοίκηση, το υπουργείο Παιδείας και την κυβέρνηση ως το νέο μοντέλο του φθηνού και υποχρηματοδοτούμενου σχολείου σε μια δημόσια εκπαίδευση που συνεχώς απαξιώνεται, αποδομείται και εν τέλει οδηγείται στην διάλυση. Συγκεκριμένα, η μέχρι τώρα λειτουργία σχολείων ΕΑΕΠ συνοδεύεται από την εντατικοποίηση μαθητών και εκπαιδευτικών, την παντελή έλλειψη υποδομών, την ελαστικοποίηση των ωραρίων, την καταστρατήγηση εργασιακών δικαιωμάτων, αλλά και τα τεράστια κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν λόγω των μεγάλων ελλείψεων σε διδακτικό προσωπικό.

Στη βάση αυτή ο Σύλλογος εξακολουθεί να στέκεται αρνητικά στη λειτουργία σχολείων τύπου ΕΑΕΠ, στη δομή και στο περιεχόμενό τους και καλεί όλους τους συναδέλφους να μη νομιμοποιήσουν τις αντιεκπαιδευτικές πρακτικές της Διοίκησης και του υπουργείου Παιδείας.

Το Δ.Σ. καλεί όλους τους συναδέλφους Διευθυντές και τους συλλόγους διδασκόντων να μη συμπληρώσουν τους πίνακες απογραφής του ολοήμερου προγράμματος. Από πουθενά δεν προκύπτει η υποχρεωτική συμπλήρωσή τους. Σε κάθε περίπτωση, ο Σύλλογος παρέχει πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη σε όλους.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

14/3/2013

ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ Απρίλιος 2013

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

Η Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία κατεδαφίζεται.

Η πολιτική της ύφεσης, του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης, περιλαμβάνει την κατεδάφιση και τη απαξίωση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας. Με την εφαρμογή των μνημονίων, κυβέρνηση, Ε.Ε και Δ.Ν.Τ, σαρώνουν ότι οικοδομήθηκε τον τελευταίο αιώνα. Η «αναδιάρθρωση» έχει την παιδεία στην πρώτη προτεραιότητα.

Οι τελευταίες κυβερνήσεις έχουν κλείσει την στρόφιγγα χρηματοδότησης της Παιδείας.

Ο προϋπολογισμός που ψήφισε η τρικομματική κυβέρνηση, για το 2013, στήνει την εκπαίδευση στο εκτελεστικό απόσπασμα. Οι δαπάνες για την παιδεία κατέβηκαν στο 2,51% του Α.Ε.Π. Το χαμηλότερο ποσοστό σε όλη την Ε.Ε.

•Η λειτουργία των σχολικών μονάδων είναι σε οριακό σημείο. Πολλά σχολεία αδυνατούν να καλύψουν βασικές ανάγκες λειτουργίας τους, ακόμη και της θέρμανσης.

•Μεγάλη περιστολή πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού. Πολλά είναι τα κενά σε δασκάλους, ιδιαίτερα στα ολοήμερα τμήματα των Δημοτικών, σε ξένες γλώσσες και σε ειδικότητες. Σε Γυμνάσια και Λύκεια υπάρχουν κενά σε βασικά μαθήματα ( μαθηματικοί, φιλόλογοι, φυσικοί κλπ ). Για να μειωθούν οι δαπάνες και να εξοικονομηθούν εκπαιδευτικοί, η κυβέρνηση προχωρά σε συγχωνεύεις και υποβαθμίσεις σχολείων καθώς και σε συμπτύξεις τμημάτων. Δημιουργούνται σχολεία –τέρατα- με τριαντάρια τμήματα μαθητών σε Γυμνάσια , Λύκεια, και Δημοτικά

•Οι εκπαιδευτικοί βιώνουν μέρα με την μέρα την οικονομική εξαθλίωση με τις συνεχιζόμενες περικοπές και ταυτόχρονα την προσπάθεια απαξίωσης του έργου τους. Η κυβέρνηση, στο όνομα της «αξιολόγησης» σχεδιάζει την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Προωθεί ένα πλέγμα νόμων και εγκυκλίων, για να φιμώνονται όλες οι αντιδράσεις του κλάδου..

•Χαρακτηριστική αναφορά πρέπει να γίνει στην υποβάθμιση και απαξίωση τόσο των σχολείων της ειδικής αγωγής, όσο και των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων, που βιώνουν κενά σε βασικές ειδικότητες και ειδικό προσωπικό, αλλά ακόμη και στις μεταφορές των μαθητών. Ποιος αλήθεια από τους υπουργούς ανησυχεί για τις χιλιάδες χαμένες ώρες;

•Σταμάτησαν τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης. Οι νέες εξαγγελίες επιχειρούν να θολώσουν τα νερά, αφού η πρόσληψη 7000 αναπληρωτών θα συνοδευτεί με 12000 νέες απολύσεις !!!

•Με το σχέδιο Αθηνά για την ανώτατη εκπαίδευση, κλείνουν ή συγχωνεύονται σχολές και τμήματα, με μείωση κατά 12000 στον αριθμό εισακτέων για την επόμενη χρονιά. Αποκαλύπτονται οι πραγματικοί στόχοι του σχεδίου Αθηνά για τα Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι με την πρόβλεψη για μείωση των λειτουργικών τους δαπανών κατά 67,4 εκατ. € λόγω συγχωνεύσεων.

Εμείς οι γονείς βιώνουμε, πέρα από τη βάναυση επίθεση στα εισοδήματα και τη ζωή μας, την ανυπαρξία ικανών δομών δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης με στόχο την ανεπαρκή μόρφωση των παιδιών μας. Η εκπαίδευση γίνεται βαθύτατα ταξική ρίχνοντας στον «καιάδα» τους νέους μας, το αύριο της κοινωνίας μας.

Οι μαθητές, δικαιούνται να μας κοιτάζουν στα μάτια και να ρωτούν «γιατί σ’ εμάς; Γιατί το επιτρέψατε;» Με παράπονο, θυμό, με τόσο μεγάλο δίκιο!

Η παιδεία είναι κοινωνικό αγαθό και το σχολείο χώρος γνώσης και πολιτισμού. Η γνώση είναι δικαίωμα και τα παιδιά μας δεν πρέπει να είναι οι μελλοντικοί πελάτες, άνεργοι, ημιαπασχολούμενοι, εξαρτώμενοι και φοβισμένοι.

Οι μνημονιακές πολιτικές πρέπει να βρουν σθεναρή αντίσταση από όλους, γονείς, εκπαιδευτικούς, μαθητές. Αντίσταση που πρέπει να στοχεύει στην συνολική ανατροπή τους.

Για να αναπτυχθεί ένα τέτοιο κίνημα αντίστασης, επιβάλλεται χωρίς κομματικές «καθαρότητες», να εργαστούμε για ένα ισχυρό, ενωτικό μέτωπο όλων των φορέων της εκπαίδευσης. Ο κάθε σύλλογος γονέων να γίνει κύτταρο δράσης και αντίστασης, κύτταρο ενότητας και πολιτισμού.

Η Ένωση Γονέων Περιστερίου, παρά τα όποια βήματα έκανε το προηγούμενο διάστημα, ακόμη είναι πολύ πίσω από την επείγουσα απαίτηση της εποχής για δημιουργία ενός ισχυρού-αγωνιστικού διεκδικητικού γονεϊκού κινήματος.

Οι απόψεις ότι η Ένωση δεν μπορεί να πρωτοστατεί στην δημιουργία αγωνιστικού διεκδικητικού κινήματος, ή ότι η Ένωση δεν μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες για συντονισμό αγώνων ενάντια στην μνημονιακή πολιτική που είναι και πολιτική ενάντια στην Δημόσια Παιδεία, ή οι αντιλήψεις «ότι δεν το έλεγχο δεν το στηρίζω», δεν βοήθησαν στην ανάπτυξη ισχυρού γονεϊκού κινήματος.

Η Ένωση Γονέων δεν μπόρεσε (;) να λύση το πρόβλημα της επαφής της με τους συλλόγους γονέων. Έτσι και η όποια πρωτοβουλία έπαιρνε, δεν είχε την ανάλογη επιτυχία γιατί οι σύλλογοι δεν είχαν έγκαιρη ενημέρωση.

Όπου αναπτύχθηκε κίνημα αγωνιστικό και ενωτικό, ιδιαίτερα με την δράση των συλλόγων γονέων, υπήρξαν και επιτυχίες. Τέτοιες ήταν η αποτροπή της παύσης λειτουργίας του 28ου Δημοτικού Σχολείου και η αποτροπή της συγχώνευσης του 5ου με το 47ο και του 11ου με το 36ο Δημοτικό.

-Μπροστά στην επίθεση που δέχεται η Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία, αλλά και στην επίθεση που δεχόμαστε συνολικά εμείς οι εργαζόμενοι, είναι ανάγκη η Ένωση Γονέων να λειτουργήσει με τελείως διαφορετικούς όρους.

Να λύσει το ζήτημα της επαφής και της αμφίδρομης πληροφόρησης με τους συλλόγους της (mail, ιστοσελίδα της ένωσης, δημιουργία επιτροπών Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας ανά ενότητα) .

Να πάρει ουσιαστικές πρωτοβουλίες για να αναπτυχθεί, ένα ισχυρό κίνημα με γονείς, εκπαιδευτικούς, μαθητές και άλλους φορείς για την ανατροπή αυτής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

Να συμβάλλει για να δημιουργηθεί ένα κίνημα αλληλεγγύης (υποστηρικτικά μαθήματα, υποσιτισμός μαθητών, στήριξη οικογενειών στο θέμα της τροφής, του ρεύματος, των κατασχέσεων κατοικίας κλπ)

Εμείς οι γονείς, που συναντηθήκαμε το προηγούμενο διάστημα στους αγώνες του γονεϊκού κινήματος και ενώσαμε τη φωνή μας μαζί με το εκπαιδευτικό κίνημα ενάντια στις συγχωνεύσεις και καταργήσεις των σχολείων, ενάντια στην υποχρηματοδότηση, ενάντια στην απαξίωση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να δημιουργηθεί ένα αδέσμευτο, ενωτικό, αγωνιστικό γονεϊκό κίνημα στην πόλη μας. Ένα κίνημα που θα ΕΝΩΝΕΙ γονείς , εκπαιδευτικούς, μαθητές και κοινωνία στον αγώνα για τη διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης και απόκρουση της οποιασδήποτε απόπειρας πρόσδεσής της στις επιδιώξεις και τα συμφέροντα της αγοράς και των ιδιωτικών εταιρειών. Ενάντια στις χρόνιες παθογένειες του σχολείου της εντατικοποίησης, της υπερεξειδίκευσης, της απαξίωσης της γνώσης, της αδιαφορίας, της αυξανόμενης βίας. Στόχος μας είναι να δημιουργηθεί ένα κίνημα που θα διεκδικεί:

•Ουσιαστική μόρφωση όλων των μαθητών με Δημόσια και Δωρεάν για όλους δίχρονης προσχολικής και ενιαίας δωδεκάχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

•Αύξηση της χρηματοδότησης για ένα σύγχρονο σχολείο. Δωρεάν πετρέλαιο και φυσικό αέριο.

•Εξασφάλιση των υποδομών (ασφαλή σχολεία με έλεγχο αντισεισμικότητας, σύγχρονα εργαστήρια, σίτιση, χώρους άθλησης και πολιτισμού ).Χώρους με αισθητική για να τους αγαπήσει ο μαθητής.

•Να προχωρήσουν με γρήγορους ρυθμούς η κατασκευή του 28ου Δημοτικού Σχολείου, των 10ου,11ου,14ου,21ου και 31ου νηπιαγωγείων και του ειδικού Γυμνασίου .Να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για να εγκατασταθεί σε νέο σύγχρονο κτήριο το ειδικό Δημοτικό σχολείο και να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες για τον αποχαρακτηρισμό του αγορασμένου χώρου για το 10ο Λύκειο.

•Πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών και του αναγκαίου προσωπικού για τα σχολεία (καθαρίστριες, φύλακες, τραπεζοκόμοι, ψυχολόγοι κλπ.). Η απομάκρυνση των φυλάκων από τα σχολεία που υλοποίησε η Δημοτική Αρχή έχει τεράστιο οικονομικό κόστος για τα σχολεία μας.

•Αναμόρφωση αναλυτικών προγραμμάτων και μεθόδων διδασκαλίας ώστε να ενισχυθεί η απόκτηση γενικής μόρφωσης, η κριτική σκέψη, η άμυλα και η ικανότητα ανταπόκρισης του νέου στις σύγχρονες συνθήκες.

•Το Λύκειο να αποσυνδεθεί από την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο.

•Τη Δημιουργία δομών Αλληλεγγύης σε κάθε σχολείο, κανένα παιδί πεινασμένο, κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα.

•Την υπεράσπιση των δημοκρατικών δικαιωμάτων των μαθητών.

•Ανοιχτά σχολεία στη γειτονιά και τις ανάγκες της.

•Την ακύρωση των μνημονιακών – αντιεκπαιδευτικών νομοθετημάτων για την παιδεία.

Πραγματικά Δημόσια & Δωρεάν μόρφωση για όλα τα παιδιά!!!!

Για Ένωση αγωνιστική, κοντά στους γονείς και τους μαθητές.

Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Γονέων Περιστερίου

Το ψηφοδέλτιο της Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης στηρίζουν οι:

Αναγνώστου Πέτρος. Αντιπρόεδρος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 14ου Λυκείου.

Βεζιρτζόγλου Τασούλα .Γραμματέας Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του 2ου Λυκείου .

Βερύκιος Γιώργος. Αντιπρόσωπος από το 17ο Δημ. Σχολείο

Βλάχος Δημήτρης. Αντιπρόεδρος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 15ου Γυμνασίου.

Γαβαλάς Χρήστος. Αντιπρόεδρος Δ.Σ της Ένωσης Γονέων Περιστερίου και Πρόεδρος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 15ου Γυμνασίου.

Γκέκα Άννα. Αντιπρόσωπος από το 4ο Δημ. Σχολείο.

Γκούλης Νίκος. Αντιπρόεδρος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 27ου Δημ. Σχολείου.

Ζωγράφος Κώστας. Αντιπρόεδρος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 31ου Δημ. Σχολ.

Ζωγράφου – Ανατολίτη Αθανασία. Αντιπρόσωπος από το 31ο Δημ. Σχολείο.

Καρανίκας Φώτης. Μέλος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 15ου Δημ. Σχολείου.

Κόκαλη – Πολυπαθέλη Μαρία. Αντιπρόσωπος από το 45ο Δημ. Σχολείο.

Κρέτσης Δημήτρης. Πρόεδρος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 46ου Νηπιαγωγείου.

Μακρυνώρης Αθανάσιος. Αντιπρόσωπος από το 6ο Δημ. Σχολείο.

Μαλλίδης Γιάννης. Μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 15ου Δημ. Σχολ.

Μπακούλας Χρήστος. Αντιπρόεδρος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 8ου Δημ. Σχολείου.

Παπαδόπουλος Στέφανος. Πρόεδρος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 8ου Δημ. Σχολ

Παπανδρόπουλος Φίλιππος. Αντιπρόσωπος από το 9ο Δημ. Σχολείο.

Τζανετάκη Γιαννούλα. Αντιπρόσωπος από το 31ο Δημ. Σχολείο.

Τριγώνης Σωτήρης. Πρόεδρος Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 13ου Γυμνασίου.

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ