| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Περιστερίου «Έλλη Αλεξίου» και οι μαθητές των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων του Δήμου Περιστερίου -του Δήμου της προσφυγιάς και της αλληλεγγύης- συγκέντρωσαν τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης, φάρμακα και κουβέρτες για να υποδεχτούν και να ζεστάνουν τους πρόσφυγες του πολέμου στη Μέση Ανατολή .
Τα είδη αυτά και για το σκοπό αυτό, ο Σύλλογος τα απέστειλε στις 9.12.2015 στο τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας του Δήμου Καλύμνιων, για να τα αξιοποιήσει κατάλληλα.
Για το Δ.Σ.
Ο πρόεδρος Ζήσης Καπράνας - η γεν. γραμματέας Ιωάννα Παππά
ΔΙΑΝΟΜΗ 55 ΤΟΝΩΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΩΝ ΑΠΌ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΙΑΝΟΜΗ 55 ΤΟΝΩΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΩΝ ΑΠΌ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Στα πλαίσια των δράσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ταμείου Ευρωπαϊκής βοήθειας για τους απόρους, ο Δήμος Περιστερίου διένειμε 55 τόνους πορτοκάλια, δωρεάν, σε εκπρόσωπους σχολείων, του Συλλόγου Τριτέκνων Περιστερίου, τους ωφελούμενους του προγράμματος ΤΕΒΑ, τους κατόχους κάρτας σίτισης και του Κοινωνικού Παντοπωλείου της πόλης μας.
Η διανομή έγινε το πρωί της 9.12.2015 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου (φωτογραφία), με την επιμέλεια υπαλλήλων του Δήμου και εθελοντών και με το συντονισμό του αντ/χου Παιδείας και Κοινωνικής Μέριμνας κ. Αναστάσιου Θεοδωράκου.
Η διαδικασία έγινε με απόλυτη τάξη και ισοκατανομή, και τόσο ο Αντιδήμαρχος όσο και τα μέλη του συνεργείου διανομής έφεραν σε πέραν μια κοπιώδη και υπεύθυνη προσπάθεια με ανταμοιβή τις ευχαριστίες των ωφελουμένων.
Τα προσφερθέντα από την Ε.Ε. εσπεριδοειδή, έγινε με τη μέριμνα της εταιρείας «Δαναός».
ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ κ.κ. Α. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ ΚΑΙ Π. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗ
ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ κ.κ. Α. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ ΚΑΙ Π. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗ

Συνάντηση εργασίας μίας ώρας είχε ο δήμαρχος Περιστερίου και πρόεδρος του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, με τον υπουργό Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Παναγ. Κουρουμπλή, την 3.12.2015, στο Υπουργείο.
Στη διάρκεια της συνεργασίας τους, οι κ.κ. Παχατουρίδης και Κουρουμπλής αντάλλαξαν απόψεις και προτάσεις για θέματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ειδικότερα για τα προβλήματα των Δήμων της Δυτικής Αθήνας.
Ο Υπουργός Εσωτερικών έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το Περιστέρι και τη Δυτική Αθήνα, ανέπτυξαν θεσμικά θέματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και υπήρξε σύμπνοια απόψεων στα σημαντικότερα θέματα, δεδομένου, ότι κανείς δεν πρέπει να ξεχνάει ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι ο θεσμός που χτυπήθηκε περισσότερο την τελευταία πενταετία και υπάρχουν συσσωρευμένα προβλήματα πολλών δεκαετιών.
Ο κ. Κουρουμπλής χαρακτήρισε τη συζήτηση εξαιρετικά χρήσιμη και ουσιαστική και δεσμεύτηκε να επισκεφθεί, με την πρώτη ευκαιρία που θα του δοθεί, το Δήμο Περιστερίου που τον θεωρεί έναν από τους καλύτερους στην Ελλάδα με έναν άξιο Δήμαρχο τον Ανδρέα Παχατουρίδη, όπως τόνισε.
Στη συνάντηση παραβρέθηκε και η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου (φωτογραφία).
Α. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: «ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΔΕΧΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ»!
Α. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: «ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΔΕΧΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ»!
Σχετικά με τα αντιπλημμυρικά έργα στην πόλη του Περιστερίου, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά έργα που επιβάλλεται να γίνουν στο Δήμο μας είναι συγκεκριμένα.
Διαχρονικό το πρόβλημα. Κάποιες γειτονιές της πόλης, ευτυχώς λίγες, σε κάθε μεγάλη βροχή ταλαιπωρούνται.
Η μη ανάσχεση των νερών της βροχής στις πλαγιές του Ποικίλου Όρους ταλαιπωρεί γειτονιές στο βόρειο Περιστέρι, την Πετρούπολη, το Ίλιον κ.λπ, καθώς επίσης η έλλειψη μελέτης και έργου δημιουργεί προβλήματα στην περιοχή Τσαλαβούτα.
Στην περιοχή της οδού Φιλιππιάδος που γειτνιάζει με τον Δήμο Ιλίου θα πρέπει και εκεί, αλλά στην περιοχή του Δήμου Ιλίου, να προχωρήσει η υλοποίηση αντιπλημμυρικών έργων για να μην «πνίγεται» η περιοχή του Περιστερίου.
Στο μεγαλύτερο μέρος του κεντρικότατου οδικού άξονα που λέγεται λεωφόρος Θηβών δεν υπάρχουν αντιπλημμυρικά έργα, με αποτέλεσμα Πετρούπολη, Ίλιον, Περιστέρι να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα.
Τα ανωτέρω είναι έργα μεγάλα που ξεπερνούν τις αρμοδιότητες ενός Δήμου.
Οι γραφειοκρατικές καθυστερήσεις πρέπει ΑΜΕΣΑ να ξεπεραστούν και οι συναρμόδιες Υπηρεσίες, Υπουργεία και Περιφέρεια να δράσουν αποτελεσματικά.
Τα λόγια και οι υποσχέσεις πρέπει να τα διαδεχθούν επιτέλους μελέτες και έργα» !
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: «ΚΑΜΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΓΕΡΟΣΤΑΘΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΣΤΑΘΟ»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: «ΚΑΜΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΓΕΡΟΣΤΑΘΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΣΤΑΘΟ»
Ερώτηση απηύθυνε η Παράταξη «Αριστερή Κίνηση Περιστερίου» προς τη Διοίκηση του Δήμου Περιστερίου, και δημόσια και στο δημοτικό συμβούλιο και ανέφερε μεταξύ άλλων: «Στον Άγιο Ιερόθεο υπάρχει οδός με την ονομασία «Γεροστάθη». Ξέρουμε πως επί κατοχής ήταν διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Περιστερίου κάποιο άτομο με το επώνυμο «Γερόσταθος», διαβόητος δωσίλογος, συνεργάτης των κατακτητών που ευθυνόταν για πολλές συλλήψεις, βασανισμούς και εκτελέσεις αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης.
Ρωτάμε : Σχετίζεται η οδός «Γεροστάθη» με τον Γερόσταθο; Αν ναι, η δημοτική αρχή οφείλει να καταργήσει αμέσως την ονομασία της οδού, και να δώσει στον δρόμο το όνομα ενός από τους πολλούς Περιστεριώτες ήρωες του 1940 και της Εθνικής Αντίστασης».
*
Με αφορμή αυτό το γεγονός, ο Περιστεριώτης αναγνώστης μας κ. Δημήτριος Στάθης, μάς έστειλε την πιο κάτω επιστολή, την οποία για λόγους χώρου δημοσιεύουμε περιληπτικά (στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα δημοσιεύεται ολόκληρη) και στην οποία μεταξύ άλλων μας αναφέρει, ότι:
«Αγαπητή «Αναγέννηση»,
σας στέλνω μια ομιλία της Πτυχιούχου του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κας Ελισάβετ- Μαρίας Β. Λιάπατα, σχετικά με την οικογένεια ΓΕΡΟΣΤΑΘΗ, για ενημέρωση των υπεύθυνων της «Αριστερής Κίνησης Περιστερίου» και όσων μπερδεύουν το όνομα «Γεροστάθη» με τον «Γερόσταθο», η οποία έχει ως εξής:
«Στο διάβα των χρόνων και της Ιστορίας το Κομπότι της Άρτας πέρα από την μορφή του Μεγάλου Πατριώτη Νικολάου Σκουφά, Ιδρυτού και αρχηγού της Φιλικής Εταιρείας έχει να επιδείξει με ιδιαίτερη καύχηση την Οικογένεια Γεροστάθη.
Ανεκτίμητη η προσφορά της οικογένειας Γεροστάθη στην εθνική συνείδηση. Αναθέρμανε την Πίστη στην περίοδο της Τουρκοκρατίας. Ζωήρεψε τη φλόγα της ιστορικής γνώσης. Φώτισε τις ηθικές αξίες σε καιρό πνευματικού σκοταδισμού. Έχυσε αίμα για το χωριό. Αγωνίστηκε υπεράνθρωπα για τη λευτεριά της πατρίδας. Εκατόν είκοσι εννέα χρόνων αγώνες και θυσίες έχει να παρουσιάσει στο ιστορικό παρελθόν η οικογένεια Γεροστάθη του Κομποτίου.
Ο Ευστάθιος Γεροστάθης ήταν ο πατριάρχης της αρχοντικής και πλούσιας οικογένειας των Γεροσταθαίων από το Κομπότι Άρτας. Άρχοντας του Κομποτίου, σοφός άνθρωπος, με θερμό πατριωτισμό, υψηλό ήθος και βαθιά χριστιανική πίστη, άφησε στους ομοχώριους του ανεξίτηλη τη σφραγίδα της προσωπικότητας του.
Θέλοντας να ικανοποιήσει και να ενισχύσει το βαθύ θρησκευτικό συναίσθημα των συγχωριανών του, ανήγειρε με δικά του έξοδα, στο κέντρο του χωριού και τον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου το 1741.
………
Αξιόλογη, είναι και η συμβολή του γιού του Αναστασίου (Αναγνώστη) Γεροστάθη (Δοκίμιο «Περί Άρτης & Πρεβέζης, Σεραφείμ Ξενόπουλου) στην πνευματική ανάπτυξη του τόπου. Τα σοφά του διδάγματα, σταχυολογημένα από το Γιαννιώτη λόγιο Λέοντα Μελά, έκαναν τη «Χρηστομάθεια Γεροστάθη», που διαπαιδαγώγησε, σαν ανάγνωσμα των Δημοτικών Σχολείων, αρκετές γενιές.
……..
Ο Αναστάσιος Γεροστάθης δολοφονήθηκε το 1807 από τον Αλή Πασά των Ιωαννίνων, κοντά στο χωριό Κομιζάδες (σημερινό Αμμότοπο) της Άρτας, επειδή αρνήθηκε να παραχωρήσει την περιοχή του Κομποτίου στο γιο του Αλή, Μουχτάρ πασά. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πηγές ή πληροφορίες για το πού βρίσκεται ο τάφος του.
Έτσι, άρχοντας γεννήθηκε και ο Κωνσταντίνος Γεροστάθης από άρχοντες γονείς το έτος 1770. Η ανατροφή του αρχοντική και η μόρφωσή του επιμελημένη. Ο Κωνσταντίνος έφυγε από το Κομπότι για την Κέρκυρα σε ηλικία 37 ετών, το 1807, με πυρωμένη την καρδιά από το πλήγμα της δολοφονίας του πατέρα του. Οι ιστορικές μας πηγές, παρουσιάζουν τον Κωνσταντίνο Γεροστάθη ως καλό και αγαθό άνθρωπο, με τη μόρφωση των γραμμάτων και το στολίδι της γλωσσομάθειας, με τον πολιτικό νου και το φλογερό πατριωτισμό, με τον κύκλο των λογίων, των αρχόντων και των υψηλών προσώπων, με τη μεγαλεμπορική δράση και την εθνική προσφορά, με την ηθική ζωή και τις ευεργεσίες του.
Στα τέλη του 1818 με αρχές του 1819, ο Κωνσταντίνος μυήθηκε στη Φιλική Εταιρεία από τον Αριστείδη Παππά, όπου και ξεκινάει η συνεισφορά και ο αγώνας του για την απελευθέρωση της Ελλάδας από τους Τούρκους.
…………………
Ήταν ο ανεκτίμητος φίλος της οικογένειας Καποδίστρια. Έμπιστος συνεργάτης του Κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια, αντιπροσώπευε στην Κέρκυρα τη Φιλική Εταιρεία και είχε αναλάβει την αλληλογραφία με τις φιλελληνικές εταιρείες της Ευρώπης και της Αμερικής. Σώζονται 46 ιδιόχειρες και ενυπόγραφες επιστολές προς τον Ιωάννη Καποδίστρια, από τις οποίες μία γραμμένη στην ιταλική γλώσσα, που βρίσκονται και φυλάσσονται στον υπ’ αριθμόν 354 φάκελο «Ιωάννη Καποδίστρια» της Δημόσιας Βιβλιοθήκης της Κέρκυρας.
…………………
Ο Κων/νος Γεροστάθης πέθανε στις 22 Ιουνίου του 1870 σε ηλικία 100 ετών και κηδεύτηκε στον Ιερό Ναό της Παναγίας των Ξένων στην Κέρκυρα. Με τη διαθήκη του κληρονομεί η αδερφή του Ευφροσύνη την κτηματική του περιουσία στο Κομπότι, ενώ ο υπόλοιπος πλούτος του διατίθεται στην Παιδεία και στη Μόρφωση. Ο Κων/νος Γεροστάθης, με μετοχές του, κληροδοτεί στη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία Κέρκυρας για τις σπουδές μιας φτωχής νέας στο Παρθεναγωγείο και στο Πανεπιστήμιο των Αθηνών τη δωρεάν φοίτηση ενός νέου από το Κομπότι, την περιφέρεια Άρτας, την Ήπειρο ή την Κέρκυρα.
……………
Για την πολύτιμη αυτή προσφορά του, οι κάτοικοι του Κομποτίου θεώρησαν χρέος τους τη μετακομιδή του τάφου του από την Κέρκυρα στο Κομπότι την 11η Μαϊου 1972.
Τα οστά του ενταφιάστηκαν στο νότιο προαύλιο του Ναού του Αγίου Γεωργίου Κομποτίου και διαμορφώθηκε με δαπάνη της Κοινότητας καλλιμάρμαρο μνημείο, στο οποίο τοποθετήθηκε η επιτύμβια στήλη, που φέρει ανάγλυφο το έμβλημα της Φιλικής Εταιρείας. Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στις 20-5-1973.
Προς τιμήν του, στήθηκαν επίσης δύο μαρμάρινες αναμνηστικές στήλες, που φέρουν εμπρός το ιστορικό του ανδρός και δεξιά το ιστορικό της μετακομιδής του τάφου του και μαρτυρούν το τεράστιο έργο του Κων/νου Γεροστάθη».
(Ολόκληρη την επιστολή του κ. Δ. Στάθη με τα πάρα πολύ ενδιαφέροντα ιστορικά στοιχεία για την οικογένεια Γεροστάθη, έχουμε αναρτήσει στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα www.anagenissi.gr)
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΡΟΥΧΙΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΤΩΝ «ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ» ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΡΟΥΧΙΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΤΩΝ «ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ» ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Με σύνθημα «Κανένας δεν επιλέγει να γίνει πρόσφυγας», η Νεολαία της δημοτικής παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», κάλεσε τον κόσμο του Περιστερίου να δείξει για ακόμη μία φoρά την αλληλεγγύη του απέναντι στους Σύριους πρόσφυγες.
Συγκεντρώθηκαν περίπου 60 κούτες τρόφιμα άμεσης κατανάλωσης, είδη οικιακής χρήσης και ρουχισμός, τα οποία συσκευάσθηκαν ανά είδος και εστάλησαν στη Μυτιλήνη (φωτογραφία).
Η Νεολαία της δημοτικής παράταξης ευχαριστεί θερμά όλους όσους βοήθησαν στη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για τους συνανθρώπους μας που βιώνουν την προσφυγιά, δείχνοντας έτσι έμπρακτα ότι ο ανθρωπισμός και η αλληλεγγύη είναι σταθερές αξίες των Ελλήνων στο διάβα του χρόνου.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κ. ΣΠΥΡΟΥ ΤΖΟΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κ. ΣΠΥΡΟΥ ΤΖΟΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
Με αφορμή τις δικαιολογημένες ή και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην υλοποίηση των αναγκαίων αντιπλημμυρικών έργων στη Δυτική Αθήνα, αλλά και το συνεχιζόμενο blame game (μετάθεση ή παιχνίδι ευθυνών), που αρκετές φορές παρατηρείται από τοπικούς παράγοντες της περιοχής, ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αθήνας Σπύρος Τζόκας έκανε τις εξής επισημάνσεις:
«Η νέα διοίκηση της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αθήνας, άμεσα με την ανάληψη των καθηκόντων της έδωσε τη μέγιστη σημασία και έκανε σειρά κινήσεων προς την κατεύθυνση της -σε βάθος- αντιπλημμυρικής θωράκισης της Δυτικής Αθήνας και όχι της επιφανειακής και επικοινωνιακής εκτέλεσης μικρών έργων που θα ήταν αναποτελεσματικά και αλληλοαντικρουόμενα και δεν θα θεράπευαν το πρόβλημα. Έτσι, έγινε σειρά συσκέψεων, ενεπλάκησαν όλοι οι φορείς, κατατέθηκαν απόψεις και τεχνικές προτάσεις, με κατάληξη την συγκρότηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την συνολική διαχείριση των υδάτων της Δυτικής Αθήνας.
Πάρθηκε η πολιτική απόφαση από τη διοίκηση της Περιφέρειας στον υψηλότερο βαθμό (απόφαση Εκτελεστικής Επιτροπής) να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της Δυτικής Αθήνας κατά προτεραιότητα και με σημαντική κατεύθυνση κονδυλίων από τους ίδιους πόρους της Περιφέρειας Αττικής. Παρόλο που τα περισσότερα έργα είναι ευθύνη των Δήμων, η χρηματοδότησή τους θα γίνεται από την Περιφέρεια και μάλιστα με προτεραιότητα.
Με εξασφαλισμένη πλέον τη χρηματοδότηση, όσα έργα έχουν ωριμότητα τίθενται σε διαδικασία υλοποίησης. Εδώ πρέπει να γίνει κατανοητό ότι ένα έργο δεν θα ωριμάσει από μόνο του και βεβαίως δεν μπορεί να μπλέκονται όλοι οι φορείς. Την ευθύνη να συντάξουν τις μελέτες ή έστω τους φακέλους για τις μελέτες -στις περισσότερες περιπτώσεις- την έχουν οι Δήμοι.
ΚΑΘΕ ΩΡΙΜΟ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ.
Τα μεγάλα υπερτοπικά αντιπλημμυρικά έργα, όπως ο Κηφισός, η Εσχατιά, η Φλέβα αντιμετωπίζονται με ευθύνη του αντίστοιχου Υπουργείου και σε πρόσφατη συνάντηση του αντιπεριφερειάρχη, των Δημάρχων με τον Γ. Γ Δημοσίων Έργων δρομολογήθηκαν (βλ. δελτίο Τύπου 24-11-2015)
Παρά, όμως, την ρητή πολιτική βούληση της διοίκησης, είναι εξαντλητικές οι γραφειοκρατικές διαδικασίες και αναποτελεσματικός και ο ίδιος ο μηχανισμός της Περιφέρειας ώστε να επιταχυνθεί η υλοποίηση.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΜΟΛΙΣ ΧΡΟΝΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΘΕΙ ΣΤΗΝ -ΥΠΑΡΚΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣ- ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.
Είναι, όμως, επιεικώς άδικο να απολογείται για διαχρονικές εγκληματικές ευθύνες σε αυτούς που τις έχουν.
Τέλος, τίθενται συνολικά ζητήματα οργάνωσης του Κράτους και της Δημόσιας Διοίκησης. Όπως και σε διάφορα θέματα, τα αντιπλημμυρικά έργα πέφτουν θύματα και της κρατικής δυσλειτουργίας. Ο πολυτεμαχισμός των ευθυνών και οι πολύ «τυπικές» αλλά ανούσιες διαδικασίες δημιουργούν τελικά πολλές καθυστερήσεις ακόμα κι όταν όλα τα προηγούμενα που αναφέρθηκαν επιλυθούν. Σε αυτό το επίπεδο η Περιφέρεια Αττικής κι εγώ προσωπικά έχουμε αναλάβει πρωτοβουλία διαμεσολάβησης με την Κυβέρνηση για να δρομολογηθούν πραγματικές και δομικές λύσεις που θα μεταφραστούν σε ορατά αποτελέσματα από τους πολίτες.
Οι κάτοικοι της Δυτικής Αθήνας θα πρέπει να γνωρίζουν αυτά τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και την αταλάντευτη πρόθεσή μας να τα διορθώσουμε και να υλοποιήσουμε γρήγορα τον αντιπλημμυρικό σχεδιασμό που έχουμε καταρτίσει. Ώστε να γίνουν ορατά τα θετικά αποτελέσματα στη ζωή τους. Να μην θρηνήσουμε άλλους νεκρούς και άλλες καταστροφές. Όμως θα πρέπει να είναι υποψιασμένοι σε όσους πολιτικάντηδες παράγοντες λαϊκίζουν και μεταθέτουν τις ευθύνες.
Η αποτελεσματική αντιπλημμυρική προστασία θα υλοποιηθεί μόνο από τη συνεργασία όλων των φορέων, αλλά και των πολιτών. Όλοι μαζί θα πρέπει να κάνουν τα έργα, να τα συντηρούν και να τα προστατεύουν, να αποκτήσουν κουλτούρα σεβασμού του περιβάλλοντος και γνώση των μέτρων προστασίας από τις θεομηνίες».
Περιστέρι, 25 - 11 - 2015
ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΘΗΚΕ ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΕΓΚΑΡΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΝΔΡΙΚΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ BELTIPO
ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΘΗΚΕ ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΕΓΚΑΡΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΝΔΡΙΚΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ BELTIPO
Μια υποδειγματική εταιρεία, η BELTIPO (all about man), που ξεκίνησε τη δραστηριότητά της πριν 13 χρόνια (2002), έκανε ένα ακόμη βήμα προόδου και δυναμικής εισόδου στο χώρο του Περιστερίου και κέρδισε από το βράδυ της 4.12.2015, μια τιμητική θέση στην αγάπη και προτίμηση των Περιστεριωτών.
Η BELTIPO απευθύνεται στο σύγχρονο άνδρα, που πιστεύει ότι η ένδυση είναι η έκφραση της επιτυχημένης εικόνας, η πεποίθηση της γοητείας και της κοινωνικής καταξίωσης και σίγουρα στον άνδρα που διακρίνεται για το καλό του γούστο και αναζητεί την κορυφαία ποιότητα και ασφαλώς την προσιτή τιμή.
Τα εγκαίνια της BELTIPO έγιναν σε φιλικό και αισιόδοξο κλίμα, παρουσία του Δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, εκπροσώπων της δημοτικής αρχής και φορέων και πλήθος κόσμου, το βράδυ της 4.12.2015, στη συμβολή των οδών Σοφοκλέους 10 & Θουκυδίδου 7, πίσω από το Δημαρχείο Περιστερίου.
Το νέο κατάστημα Ανδρικών Ενδυμάτων στο Περιστέρι είναι το δεύτερο, μετά το ήδη λειτουργούν από το 2002 ιδιόκτητο κατάστημα της εταιρείας -που είναι και η έδρα της- στην οδό Αγ. Μελετίου 77 στην Αθήνα.
Διευθύντρια της επιχείρησης είναι η κα Νταϊάνα Σπυροπούλου -σύζυγος του Δ/ντή της «Παγκρήτιας» Τράπεζας Περιστερίου κ. Βασίλη Σπυρόπουλου- η οποία στην λαμπερή βραδιά των εγκαινίων υποδέχθηκε εγκάρδια τους προσκεκλημένους της, τους ενημέρωσε για την γκάμα των μοντέρνων και ποιοτικών ανδρικών ειδών που λανσάρει και οι οποίοι μετά την τελετή των εγκαινίων αποχώρησαν αποδεδειγμένα κομψότεροι…
Μάλιστα για τους λάτρεις της ηλεκτρονικής επιλογής, τα προϊόντα της εταιρείας μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να τα επιλέξουν και να τα παραγγείλουν και από το e-shop: www.beltipo.gr
Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ευχήθηκε καλή επιτυχία και συνεχάρη το ζεύγος Σπυροπούλου για την νέα εποχή μόδας που φέρνουν στο Περιστέρι, και κυρίως γιατί το ξεκίνημα μιας νέας εμπορικής δραστηριότητας δεν αποτελεί μόνο μια νότα αισιοδοξίας στο συννεφιασμένο ορίζοντα της εποχής μας, αλλά και μια προστιθέμενη αξία για την πόλη. Είναι μια δραστηριότητα που συμβαδίζει με τη νοοτροπία της δημοτικής αρχής: η μεν να αναβαθμίζει και να στολίζει την πόλη και η δε να καλλωπίζει τον ανδρικό της πληθυσμό.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ κ. ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΣΙΑΜΤΣΙΑΚΙΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ»
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ κ. ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΣΙΑΜΤΣΙΑΚΙΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ»
Αγαπητοί συνδημότες ,
Στις τελευταίες εκλογές συμμετείχα ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στην πόλη μας με την Παράταξη του Δημήτρη Κελάφα. Ανέκαθεν, ο στόχος μου ήταν και είναι η προώθηση πρωτοβουλιών, τόσο για την κοινωνική αφύπνιση, όσο και για την προβολή νέων τρόπων σχεδιασμού κι ανάπτυξης των αστικών μεγαλουπόλεων στις οποίες ζούμε .
Το Περιστέρι είναι η πόλη στην οποία γεννήθηκα, μεγάλωσα και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά. Ζώντας σε αυτήν την πόλη, τα 40 χρόνια της ζωής μου, έμαθα κάθε της γωνιά… και καλή και κακή, με τα ψεγάδια της, και τις ομορφιές της .
Η συμμετοχή μου στον πολιτικό στίβο ήταν και είναι συνειδητή απόφαση. Δεν είμαι κομματικοποιημένος, κι αυτό μου δίνει την απόλυτη ελευθερία σκέψης και δράσης. Βαθιά πολιτικοποιημένος, όμως, πιστεύω ότι ο μόνος δρόμος για να αλλάξει αυτή η πατρίδα είναι η ενεργοποίηση όλων μας. Δεν είμαι ονειροπόλος για να πιστέψω ότι μπορώ να αλλάξω τον κόσμο. Έχοντας, όμως δύο παιδιά, θεώρησα υποχρέωσή μου να συμμετέχω, στο βαθμό που μπορώ, για την αναβάθμιση της πόλης που ζω.
Ένα μήνα πριν τις εκλογές, ζήτησα ο ίδιος από το Δημήτρη Κελάφα να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της Παράταξής του (μεταξύ 137 συνολικά συνυποψηφίων), με γνώμονα εκτός των προαναφερομένων και την ανάγκη αλλαγής ενός κορεσμένου πολιτικού κατεστημένου. Και δηλώνω κατεστημένου, αφού κατά την ταπεινή μου άποψη ό,τι βρίσκεται στην εξουσία πάνω από δύο θητείες -πολύ περισσότερο τέσσερις- όπως συμβαίνει και με τη σημερινή Διοίκηση του Δήμου μας, πάσχει από «πολιτική υπερκόπωση» της οποίας η ίαση δεν είναι ο εμποτισμός με ισχνό αριθμό νέων κυττάρων- προσώπων, αλλά η εξ ολοκλήρου αλλαγή της.
Μετά τις εκλογές της 18ης Μαΐου και την κατάληψη της θέσης της αξιωματικής αντιπολίτευσης από την παράταξη «Περιστέρι με όλους – Ανατροπή» διάβασα, όπως όλοι μέσω του τοπικού Τύπου, την «αιφνίδια» παραίτηση των Δημήτρη Κελάφα και Βασίλη Μπάου, από την θέση των
εκλεγμένων δημοτικών συμβούλων για την νέα αυτοδιοικητική περίοδο.
ΘΑ ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑ
Η παραίτηση αυτή δε με ξένισε, μιας και αγωνιζόμενος στο πλευρό του Δημήτρη, μπόρεσα να αφουγκραστώ την απογοήτευσή του για το εκλογικό αποτέλεσμα. Άλλωστε η πράξη αυτή δείχνει την ευθιξία του. Είναι ένας άνθρωπος, και δη εκπαιδευτικός, με ξεχωριστό ήθος, τον οποίο θα εκτιμώ και θα σέβομαι πάντα.
Οι παραιτήσεις αυτές, έφεραν νέο επικεφαλής της δημοτικής ομάδας και ταυτόχρονα οριστικοποιήθηκαν και οι θέσεις των εκλεγμένων δημοτικών συμβούλων.
ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Όλοι οι συνυποψήφιοι αναμέναμε την πρώτη συνάντηση για την αποτίμηση και το σχεδιασμό της επόμενης ημέρας, η οποία ωστόσο δεν υπήρξε ΠΟΤΕ! Η δημοτική ομάδα αποφάσισε εξαρχής να ενεργεί κατά μόνας, χωρίς να ενημερώνει τα μέλη .
Η μονοσήμαντη αυτή λογική, αλλά και η 14μηνη παθητική αντιπολιτευτική στάση με αναγκάζει να κοινοποιήσω την αποχώρησή μου από την Παράταξη αυτή.
Τιμώντας τους Περιστεριώτες που με στήριξαν, θα συνεχίσω να δρω με έναν ιδιόκλιτο τρόπο δράσης, με γνώμονα πάντα τη συλλογικότητα και το κοινό όφελος.
Εις το επαναδείν…
Τσιαμτσιακίρης Στράτος
Πολιτικός Μηχανικός Msc Ε.Μ.Π
Υποψ. Δημοτικός Σύμβουλος
Υ.Σ. Θα ήθελα να επισημάνω, ότι όλες οι δημόσιες αναφορές μου, φέρουν πάντα την υπογραφή μου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ













