| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΧΟΥ ΜΑΝΩΛΙΤΣΗ: ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…
ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΧΟΥ ΜΑΝΩΛΙΤΣΗ: ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…
Το Άλσος Περιστερίου ανακηρύχθηκε το πιο όμορφο Άλσος της Αττικής
Το Άλσος Περιστερίου ανακηρύχθηκε το πιο όμορφο Άλσος της Αττικής
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Ως το καλύτερο και ωραιότερο Άλσος της Αττικής, ανάσα δροσιάς και διασκέδασης, ανακήρυξαν οι επισκέπτες, το Άλσος Περιστερίου.
Ένας χώρος 60 στρεμμάτων καταπράσινος, γεμάτος χιλιάδες νέα φυτά, λουλούδια και δένδρα δίνει ζωή στο ευρύτερο χώρο της Δυτικής Αθήνας.
Δεν είναι τυχαία, άλλωστε η προτίμηση που δείχνουν οι αμέτρητοι επισκέπτες, οι οποίοι καθημερινά πρωί – βράδυ κατακλύζουν κάθε γωνιά του.
Ο τίτλος που από την πρώτη στιγμή δόθηκε στο χώρο «ΑΛΣΟΣ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ- ΖΩΗ» αποτυπώνει την απόλυτη πραγματικότητα.
Είναι ένας χώρος φυλασσόμενος 24 ώρες, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα αίσθημα ασφάλειας για όλους.
Η καθαριότητα του είναι συνεχής και η επιμέλεια στην ανάπτυξη του πρασίνου μεγάλη, ιδιαίτερα των νέων δένδρων και φυτών που αναπτύσσονται συνεχώς, ομορφαίνουν αλλά και δίνουν ανάσες ζωής και δροσιάς στις υπέροχες πράσινες διαδρομές του.
Το μοναδικό σε ομορφιά, καταπράσινο Άλσος του Δήμου Περιστερίου προσελκύει όλες τις ηλικίες και είναι τόπος συνάντησης πολιτών απ' όλο το Λεκανοπέδιο.
Το τελευταίο διάστημα δόθηκε ερωτηματολόγιο στους επισκέπτες με στόχο την συλλογή εντυπώσεων αλλά και χρήσιμων παρατηρήσεων.
Εκεί σαφώς καταδεικνύεται η μεγάλη σημασία της ύπαρξης, ενός τέτοιου πράσινου υπερτοπικού χώρου στη ευρύτερη περιοχή του Λεκανοπεδίου.
Οι επισκέπτες ισχυρίζονται ότι το Άλσος συγκεντρώνει ό,τι μπορεί να επιθυμήσει ο κάτοικος της Αττικής.
Κάθε ανάγκη, κάθε μέλους, κάθε οικογένειας ικανοποιείται.
Κάθε δραστηριότητα έχει το δικό της χώρο: Ποδηλατοδρόμιο, βιβλιοθήκη του επισκέπτη, υπαίθριο γυμναστήριο, σύγχρονες παιδικές χαρές, διαδρομές για τρέξιμο, σημεία ανάγνωσης και δροσιάς κάτω από τα δέντρα.
Χώροι πολιτισμού τα δύο καταπληκτικά θέατρα όπου καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου φιλοξενούν δράσεις πολιτισμού των φορέων της πόλης, αναπτύσσουν την ερασιτεχνική έκφραση των κατοίκων της και φιλοξενούν όλες τις εκφάνσεις της τέχνης.
Και όλα αυτά δωρεάν.
Απόλυτα δικαιολογημένη, λοιπόν, είναι η αγάπη και η προτίμηση του κόσμου στο συγκεκριμένο σημείο της πόλης.
"Το να ανακηρύσσουν το Άλσος του Περιστερίου ως το πιο όμορφο της Αττικής, αναδεικνύει την πορεία ανάπτυξης και προόδου της όμορφης πόλης μας", τόνισε ο Δήμαρχος Ανδρέας Παχατουρίδης, προσθέτοντας ότι: "Η ανάπτυξη του πρασίνου στην πόλη μας είναι συνεχής. Και για τις τέσσερις δημοτικές κοινότητες της πόλης έχει σχεδιαστεί από τον Δήμο ένα σύγχρονο περιβαλλοντικό πρόγραμμα, που αποτέλεσμα θα έχει να πρασινίσουν όλοι οι δημοτικοί χώροι".
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΝΤΕ ΝΕΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΝΤΕ ΝΕΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Πέντε νέα σύγχρονα νηπιαγωγεία είναι υπό κατασκευή στο Περιστέρι, προκειμένου να φιλοξενούν μικρά παιδιά και να καλύψουν τις ανάγκες των εργαζόμενων οικογενειών.
Τα νηπιαγωγεία θα λειτουργήσουν την επόμενη σχολική χρονιά και πληρούν όλες τις προδιαγραφές, με αίθουσες διδασκαλίας, αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, χώρους αναμονής γονέων, γραφεία νηπιαγωγών, αίθουσες ανάπαυσης και βοηθητικούς χώρους υγιεινής (WC νηπίων, WC AMEA, WC νηπιαγωγών), κουζίνες, τραπεζαρίες, αποθήκες, στέγαστρα κ.λπ.
Το περιβάλλον των νηπιαγωγείων στο σύνολό του, εσωτερικά και εξωτερικά έχει μελετηθεί και σχεδιαστεί σύμφωνα με τα στοιχεία σχεδιασμού και τις προδιαγραφές λειτουργίας του ΟΣΚ για Ολοήμερα Νηπιαγωγεία και τους όρους δόμησης των περιοχών.
Τα νηπιαγωγεία κατασκευάζονται, ένα στην περιοχή Αγίου Αντωνίου, δύο στην οδό Φιλικών της περιοχή Τσαλαβούτα και άλλα δύο στην περιοχή Νέας Ζωής (κτήμα Μπόθου).
Σε δηλώσεις του για το θέμα αυτό, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης τόνισε:
«Σε μια πραγματικά δύσκολη περίοδο που διέρχεται η χώρα, οι συνεχείς διεκδικήσεις της Δημοτικής Αρχής Περιστερίου για μια ακόμη φορά φέρνουν έμπρακτα αποτελέσματα.
Πράξεις και έργα είναι αυτά που ζητά ο πολίτης, όχι λόγια. Εμείς έτσι θα συνεχίσουμε, με λίγα λόγια και πολλά έργα για την πόλη και τους συμπολίτες μας».
(ΙΟΥΝΙΟΣ 2015)
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»
Συνάντηση με περίοικους του Πάρκου Νέας Ζωής είχαν εκπρόσωποι της Δημοτικής Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», το μεσημέρι της 26.4.2015, τα παράπονα των οποίων κατέγραψαν όσον αφορά την εικόνα εγκατάλειψης των χώρων του Πάρκου από τη Δημοτική Αρχή.
Ο επί κεφαλής της Παράταξης κ. Φώτης Κουγιουμτζής, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Στεφ. Παπαδόπουλος και άλλοι εκπρόσωποι της, υποστήριξαν, ότι προέχει το Πάρκο να γίνει ανθρώπινο, αξιοπρεπές και ασφαλές για τους επισκέπτες, τους περιπατητές, τις οικογένειες κ.ά. και όχι μέσω «αναψυκτηρίων» να γίνει «φιλέτο» εκμετάλλευσης για τους επιτήδειους.
Υποσχέθηκαν να πρωτοστατήσουν για να εξωραϊστεί η εικόνα του Πάρκου που είναι γεμάτο σκουπίδια, αγριόχορτα, σπασμένα παγάκια και όργανα παιδικής χαράς, διαδρομές όλο παγίδες κ.λπ.
Οι κάτοικοι που συγκεντρώθηκαν αναφέρθηκαν στις καταστροφές που έχουν επέλθει, τα χαλασμένα σιντριβάνια, τον ανεπαρκή φωτισμό, ζήτησαν διεύρυνση του ωραρίου πρόσβασης μέσα στο Πάρκο και εξέφρασαν την αντίθεσή τους για την κατασκευή αναψυκτηρίου από τη λειτουργία του οποίου θα έχουν επιπτώσεις ηχορύπανσης, πάρκινγκ κ.λπ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
(ΙΟΥΝΙΟΣ 2015)
ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ 8ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΞΕΦΑΝΤΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΛΟΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ 8ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΞΕΦΑΝΤΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΛΟΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Ήταν η πιο καλοοργανωμένη συμμαθητική συνάντηση, που έχουμε συναντήσει μέχρι σήμερα και έφερε τη σφραγίδα του π. δημοτ. συμβούλου κ. Γιάννη Καφετζή, του συμμαθητή του Κων. Διαμαντή κ.ά.
Οι απόφοιτοι του 8ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου, της χρονιάς 1961, συγκεντρώθηκαν στις 6.5.2015 και γλέντησαν σε μεζεδοπωλείο του Περιστερίου, μέχρι αργά, θυμήθηκαν τις νεανικές τρέλες, μέχρι ένα συμμαθητή τους «που ζει και βασιλεύει», τον οποίο τότε… έθαψαν ζωντανό και ανέπνεε 10 πόντους μέσα στη γη, με καλάμι! Αν είναι δυνατόν!
Θυμήθηκαν τις κοπάνες, τις φάρσες, τους δασκάλους, όλο το φιλμ της στερημένης αλλά ξένοιαστης ζωής των παιδικών ονείρων και ερώτων, που σημάδεψε τις ψυχές τους και τα κεφάλια τους από τις… πετριές!
Η ζωντανή μουσική από το συγκρότημα του κέντρου, τα γνώριμα τραγούδια, το κρασάκι, οι μεζέδες και τα πειράγματα, σταμάτησαν τα ρολόγια και τα ανάγκασαν να μετράνε ώρες και μέρες ανάποδα, μέχρι τη χρονιά που χώρισαν οι δρόμοι τους με ένα απολυτήριο στο χέρι και την αγωνία για το επαγγελματικό αύριο.
Η συνάντηση ήταν ένα πεντάωρο… «θαύμα», στη διάρκεια του οποίου έγινε λίφτινγκ και προσθετική στις όποιες επιπτώσεις αφήνει πάνω μας ο χρόνος.
Όλοι σχεδόν πέρασαν από την πίστα με… «επόπτη γραμμών» το Δημήτρη το Μπεζαντέ, αλλά πρώτη μαθήτρια της τάξης στο χορό με «άριστα» και «διαγωγή κοσμιωτάτη» αναδείχθηκε η φαρμακοποιός κα Μαρία Ναούμ, που ξεπέρασε το Νίκο τον Ευσταθίου, με διαφορά… στήθους!
Εκείνο που κυριάρχησε μεταξύ τους ήταν η παλιά φιλία και αγάπη και η συνάντηση ήταν ένα ξεκίνημα συνεργασιών, καθώς αντάλλαξαν πληροφορίες για την επαγγελματική τους δραστηριότητα, την οικογενειακή τους κατάσταση, τις προτιμήσεις τους, τα χόμπι και τα αγαπημένα τους χρώματα (των ομάδων όμως, όχι των πεποιθήσεων).
Είπαμε στην αρχή για καλοοργανωμένη συνάντηση. Πέστε μας σε ποια έχετε πάει και είδατε καλαίσθητες κονκάρδες με τα ονόματα των συμμαθητών, διανομή άλμπουμς με φωτογραφίες αναμνηστικές και καταλόγους αρχείων του σχολείου με τα ονοματεπώνυμα των συμμαθητών, μέχρι και τα ονόματα και τα επαγγέλματα των πατεράδων τους. Που όλων είχαν κάτι κοινό τότε: Στη στήλη του επαγγέλματος του πατέρα, σε όλους έγραφε: «Εργάτης»!
Ε, αυτό τους σφυρηλάτησε και αγωνίστηκαν, πρόκοψαν, έκαναν οικογένειες και μόχθησαν ώστε τα παιδιά τους να έχουν μια καλύτερη μοίρα. Και αυτό ήταν το νόημα της συνάντησης και του ξεφαντώματος: Μια γιορτή για τις καλύτερες μέρες που εξασφάλισαν στα παιδιά τους!
Το 8ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ένωσε και πάλι τα παιδιά του το βράδυ της 6.5.2015 με δεσμούς αγάπης και με την υπόσχεση, ότι η συνάντηση θα επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο.
Ευχόμαστε, κάθε χρόνο υγιείς και νεότεροι…
Δ.Λ. - – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
(ΙΟΥΝΙΟΣ 2015)
ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ»
ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ»
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Ξεπέρασε κάθε προηγούμενη η συμμετοχή παιδιών και γονιών στις εκδηλώσεις και δράσεις για τον εορτασμό της «Παγκόσμιας Ημέρας της Μητέρας», που διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου στις 10 Μαΐου 2015 στο Άλσος.
Τα παιδιά καθ’ όλη τη διάρκεια των εορταστικών δράσεων είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν και να φτιάξουν κοσμήματα από ζυμαρικά για τις μητέρες τους και να ψυχαγωγηθούν με άλλες δραστηριότητες.
Η Δημοτική Φιλαρμονική Ορχήστρα πρόσφερε μελωδίες σ’ όλες τις γωνιές του Άλσους, ξαφνιάζοντας ευχάριστα τους χιλιάδες επισκέπτες, ενώ η ζωντανή μουσική από το πρωί μέχρι το βράδυ έκανε την ατμόσφαιρα πιο χαρούμενη.
Ο Δήμος Περιστερίου φρόντισε να μοιράσει δωρεάν λουλούδια στα παιδιά για να τα χαρίσουν στις μητέρες τους, δίνοντας σ’ όλους λίγες ώρες χαράς και ξεγνοιασιάς από τα καθημερινά προβλήματα που ταλανίζουν όλες τις οικογένειες.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
Τις πρωτοποριακές δράσεις του Δήμου μας κατέγραψε και μετέδωσε σε πανελλαδικό επίπεδο στα δελτία ειδήσεών της η κρατική τηλεόραση «ΝΕΡΙΤ», η οποία σε εκτενές αφιέρωμά της για τη «Γιορτή της Μητέρας» στο Δήμο Περιστερίου, φιλοξένησε δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλου και του Δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ - ΣΕ ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ
ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ - ΣΕ ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ
Ανακατατάξεις έφεραν οι πρόσφατες τακτικές κρίσεις στους κόλπους της Ελληνικής Αστυνομίας, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο και με την ευκαιρία αξίζει να κάνουμε μια σύντομη αναφορά στις επιτελικές θέσεις που κατέλαβαν ή κατέχουν Περιστεριώτες που υπηρετούν το Σώμα.
ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ
Ο Περιστεριώτης «γέννημα θρέμμα», κ. Φώτης Αθαν. Νικητάκης, ικανότατος αξιωματικός, προήχθη στο βαθμό του Υποστρατήγου της Ελληνικής Αστυνομίας και τοποθετήθηκε Γενικός Διευθυντής της πολύ υπεύθυνης και νευραλγικής θέσης της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Επισήμων και Ευπαθών Στόχων.
Να σημειώσουμε, ότι στην πιο πάνω Διεύθυνση υπάγονται τα καθήκοντα προστασίας και ασφάλειας του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Πρωθυπουργού, των μελών της Κυβέρνησης και της Βουλής των Ελλήνων, αλλοδαπών αρχηγών κρατών και αξιωματούχων και γενικά όλων των ευπαθών στόχων.
Σαν Ταξίαρχος διετέλεσε προσωπάρχης του αστυνομικού προσωπικού, στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και Διοικητής της Σχολής Αξιωματικών.
Σαν ανώτερος Αξιωματικός υπηρέτησε στην Άμεση Δράση Αττικής και στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος Επαγγελματικής Μετεκπαίδευσης Επιτελών Στελεχών της Αστυνομικής Ακαδημίας και έχει τιμηθεί για την υπηρεσιακή του
ικανότητα και απόδοση με απονομή ηθικών αμοιβών, επιβραβεύσεων, παρασήμων και μεταλλίων αστυνομικής καταξίωσης.
Ο κ. Φώτης Νικητάκης διαμένει στο Περιστέρι, είναι έγγαμος και είναι πατέρας δυο αγοριών.
ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ένας ακόμη Περιστεριώτης, ο Αστυνομικός Διευθυντής κ. Δημήτριος Κ. Κολτούκης, διατηρεί υψηλή επιτελική θέση στην Τροχαία Αττικής σαν Αναπληρωτής Διευθυντής και υπεύθυνος και συντονιστής όλων των αστυνομικών τμημάτων της Τροχαίας Αττικής.
Ο κ. Δημ. Κολτούκης, που διαμένει στο Περιστέρι, υπηρέτησε σαν διοικητής της Τροχαίας Περιστερίου για μια 7ετία και λόγω της βαθμολογικής του προαγωγής τοποθετήθηκε στην Τροχαία Αττικής, με τα καθήκοντα που προαναφέραμε.
Καταγόμενος από την κοινότητα Θεοδώριανα Άρτας, εισήλθε στο αστυνομικό σώμα και αφού διέγραψε μια επιτυχημένη όσο και υπεύθυνη υπηρεσιακή τροχιά, φυσικό ήταν να διαπρέψει στην… Τροχαία!
Φυσικά είναι γνώστης των αναγκών του Τμήματος Τροχαίας Περιστερίου, μιας περιοχής που λόγω πληθυσμού και λόγω θέσης είναι αυξημένες.
ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΖΩΕΣ
Η κεκτημένη ταχύτητα και η εμπειρία του στα όσα συμβαίνουν καθημερινά στους δρόμους δεν είχαν παρά να καταλήξουν σε σωτήριες συστάσεις:
«Ο κόσμος του Περιστερίου και γενικά της Δυτικής Αττικής είναι εργαζόμενος, άνθρωποι της γειτονιάς και λυπάμαι όταν χάνουν τη ζωή τους νέοι άνθρωποι καθημερινά.
Έχω να συστήσω στους γονείς να συμβουλεύουν τα παιδιά τους, όταν αυτά οδηγούν μηχανάκια ή μοτοσικλέτες να φορούν τα κράνη τους.
Είναι κρίμα να χάνουν τη ζωή τους ή να ακρωτηριάζονται νέοι άνθρωποι, γιατί κρατάνε το κράνος στο χέρι αντί να το φορούν στο κεφάλι τους, που θα τους σώσει τη ζωή. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι τα κρούσματα αυξάνονται.
Επίσης η ζώνη ασφαλείας σώζει ζωές και πρέπει να γίνει βίωμα στους οδηγούς να τις φοράνε και μέσα στην πόλη και εκτός. Επίσης να μην κάνουν χρήση των κινητών τηλεφώνων, που επηρεάζουν την ικανότητα και τη διάθεσή τους κατά την οδήγηση και αποτελούν πρωτεύουσα αιτία συγκρούσεων και δυστυχημάτων.
Σύσταση κάνω και προς τους πεζούς να είναι προσεκτικοί, γιατί τα όσα συμβαίνουν λόγω κρίσης, επιδρούν ψυχοσυναισθηματικά στη συμπεριφορά τους και δεν πρέπει να διακινδυνεύουν να περνούν ανάμεσα στα οχήματα, που μπορεί να τους στοιχίσει τη ζωή, είτε από απροσεξία δίκη τους, είτε του οδηγού που δεν θα έχει ορατότητα ή θα αιφνιδιασθεί και θα εμπλακεί στο δυστύχημα.
Κάνω έκκληση στους Περιστεριώτες, μικρούς και μεγάλους, να είναι πολύ προσεκτικοί, γιατί η ζωή είναι πολύτιμη και οι οικείοι τους τούς θέλουν στην αγκαλιά τους σώους και υγιείς».
ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
Στο βαθμό του Ταξιάρχου προήχθη και ο γνωστός στους Περιστεριώτες αξιωματικός κ. Παναγιώτης Κορδολαίμης, που υπηρέτησε για πολλά χρόνια στο Α΄ Αστυνομικό Τμήμα Περιστερίου και διήνυσε μια καριέρα σύλληψης πολλών κακοποιών, διαρρηκτών, εξάρθρωσε σπείρες κλεφτών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών κ.λπ., ο οποίος προήχθη και τοποθετήθηκε επί κεφαλής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Αττικής.
ΣΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Κατά τα άλλα θα αναφέρουμε, ότι:
Στο Α’ Αστυνομικό Τμήμα Περιστερίου, διοικητής είναι ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής κ. Αναστ. Γρίσπος, με υποδιοικητή τον Αστυνόμο Β’ κ. Κων. Τσιγκόπουλο.
Στο Β’ Αστυνομικό Τμήμα Περιστερίου, διοικητής είναι ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής κ. Βασίλης Τζουμάκας και υποδιοικητής ο Αστυνόμος Β’ κ. Σπύρος Ντάλης. Και,
Στο Τμήμα Τροχαίας Περιστερίου, διοικητής είναι ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής κ. Παναγιώτης Πίγκουλας και υποδιοικητής ο Υπαστυνόμος Α’ κ. Χαραλ. Παπαϊωάννου.
Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΜΙΑ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΜΕ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΜΙΑ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΜΕ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Χιλιάδες πολίτες του Περιστερίου, αλλά και ετεροδημότες απόλαυσαν μια ηλιόλουστη Πρωτομαγιά στο Άλσος Περιστερίου, όπου με την ευκαιρία της ημέρας, ο Δήμος είχε προγραμματίσει μια σειρά από «πράσινες δράσεις», κυρίως για τα μικρά παιδιά, που προκάλεσαν αδιαχώρητο στην παιδική χαρά, το κυκλοφοριακό πάρκο και τα σημεία όπου λάμβαναν χώρα δράσεις φύτευσης καλλιέργειας φυτών, ζωγραφικής κ.λπ.
Μεγάλοι και μικροί πέρασαν ευχάριστες ώρες, πρωί και απόγευμα, με ζωντανή μουσική και αποχώρησαν με Πρωτομαγιάτικη ανάμνηση γλαστράκια που είχαν λουλούδια ή λαχανικά και φυλλάδια με οδηγίες.
Παρούσα όλη η Δημοτική Αρχή στο Άλσος με επί κεφαλής το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος αντάλλαξε ευχές για «καλό μήνα» με τους δημότες, άκουσε απόψεις και παρατηρήσεις αλλά και εισέπραξε συγχαρητήρια για την ανάπλαση του χώρου σε όαση ανάσας, περιπάτου, ψυχαγωγίας κ.λπ.
Α. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ… ΑΝΥΠΑΚΟΗ!
Με αφορμή την Πρωτομαγιά και το εργατικό νόημά της, αλλά και τις διαπιστώσεις του από την αθρόα προσέλευση των πολιτών στον «πνεύμονα» του Περιστερίου και τη συμμετοχή τους στις δράσεις, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης μας είπε:
«Σήμερα δεν είναι πρώτη ενός τυχαίου μήνα. Είναι Πρωτομαγιά! Είναι η 1η ενός μήνα που αναβλύζει αισιοδοξία, ελπίδα, ομορφιά και… ανυπακοή εκεί που πρέπει!
Σήμερα το Άλσος Περιστερίου πλημμύρισε από χαμόγελα και κυρίως από χαμόγελα μικρών παιδιών που μετείχαν σε πολλές δράσεις. Ζωγράφισαν πώς βλέπουν τη φύση, ενημερώθηκαν πώς φυτεύονται και καλλιεργούνται τα φυτά και πήραν γλαστράκια με άνθη και λαχανικά για να τα φυτέψουν σπίτι τους.
Δεν είναι τυχαίο αυτό που λέμε «Άλσος- Οικογένεια- Ζωή», γιατί το Άλσος είναι ένας χώρος αισιοδοξίας, ένας χώρος αναπνοής, ένας χώρος περιπάτου, ένας χώρος κοινωνικής συνάντησης. Συναντάς τον συμπολίτη σου, ανταλλάσσεις ματιές και χαμόγελα αισιοδοξίας. Η ομορφιά της ψυχής είναι κάτι που υπάρχει στο DNA του κάθε Περιστεριώτη και της κάθε Περιστεριώτισσας.
ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ… ΑΝΟΙΞΗ!
Εγώ, βλέποντας και εισπράττοντας αυτά τα συναισθήματα, το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι ό,τι καλύτερο σε κάθε Περιστεριώτικη οικογένεια και σε αυτά τα υπέροχα παιδιά της πόλης μας να είναι καλότυχα. Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι, ότι με απεριόριστη αγάπη και αλληλεγγύη και έχοντας σαν φάρο των δικών μας δράσεων το χαμόγελο που είναι ζωγραφισμένο στα πρόσωπα των παιδιών, με αυτή την εικόνα θα πορευόμαστε. Γιατί, όπως έχω πει και άλλη φορά, εμείς εδώ στο Περιστέρι έχουμε πετύχει να είμαστε μια πόλη- μια οικογένεια, μια πόλη- μια γειτονιά, μια πόλη αισιόδοξη σε πείσμα των καιρών.
Με το γεγονός, ότι η Πρωτομαγιά θεωρείται η «καρδιά» της Άνοιξης, όπως θα θυμούνται οι συμπολίτες μας, το πρώτο μήνυμά μας ήταν «Ή Άνοιξη στο Περιστέρι αρχίζει από τον Οκτώβρη», γιατί τότε γίνονταν οι εκλογές. Εννοούσαμε και υποσχεθήκαμε, ότι με σοβαρότητα, με υπευθυνότητα, χωρίς λαϊκισμούς και μεγαλοστομίες, θα επιδιώκαμε στην πόλη μας να έχουμε δώδεκα μήνες… Άνοιξη!
Αυτός λοιπόν ο μήνας αποτελεί την κορύφωση του οράματός μας και τη δικαίωση των προσδοκιών των Περιστεριωτών, που μας εμπιστεύθηκαν να κάνουμε το σύνθημα, πράξη».
(Στις φωτογραφίες μας, ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης, παιδάκια που ζωγραφίζουν κα κάνουν κολάζ, πώς φαντάζονται τη φύση και η παιδική χαρά, αργά το μεσημέρι, μετά την πρωινή παιδοπλημμύρα)
Πασχαλινά δώρα και λαμπάδες σε 550 παιδιά μοίρασε ο Δήμος Περιστερίου
ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΕ 1.500 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ
Πασχαλινά δώρα και λαμπάδες σε 550 παιδιά μοίρασε ο Δήμος Περιστερίου

Ο Δήμος Περιστερίου μοίρασε Πασχαλινά δώρα και λαμπάδες σε 550 παιδιά και εξασφάλισε το Πασχαλινό τραπέζι σε 1.500 άπορες, άνεργες, μονογονειακές και χαμηλόμισθες οικογένειες.
Για μια ακόμη χρονιά, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη πραγματοποιήθηκε μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, η διανομή των Πασχαλινών δώρων από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου σ’ αυτές τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Τα Πασχαλινά δώρα περιείχαν φυσικά την Πασχαλινή τους λαμπάδα, τσουρέκι και σοκολατένιο αυγό.
Ταυτόχρονα, ο Δήμος Περιστερίου εξασφάλισε το Πασχαλινό τραπέζι σε 1.500 οικογένειες, διανέμοντας κρέας και τρόφιμα, στέκοντας δίπλα έμπρακτα και ακουμπώντας τα προβλήματα της κοινωνίας μας.
Σε ερώτηση των δημοσιογράφων, ο κ. Παχατουρίδης αρκέστηκε να δηλώσει ότι: «Ανταποκριθήκαμε με κατανόηση και αγάπη στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μας, με την ελπίδα ότι τα πράγματα θα γίνουν… καλύτερα. Χρόνια Πολλά σε όλους"!
Σύνταξη Στρατολογικού Πίνακα κλάσης 2020 (έτος γέννησης 1999) - ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΡΡΕΝΩΝ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ
Σύνταξη Στρατολογικού Πίνακα κλάσης 2020 (έτος γέννησης 1999)
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΡΡΕΝΩΝ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ
Σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 16 του Ν. 2119/93 «Περί Μητρώων Αρρένων» και την υποχρέωση να συνταχθεί ο Στρατολογικός Πίνακας Στρατευσίμων της κλάσης 2020, στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται τα αγόρια που γεννήθηκαν το έτος 1999 και είναι γραμμένα στο Μητρώο Αρρένων του Δήμου Περιστερίου, καλούνται:
Τα αγόρια που γεννήθηκαν το έτος 1999 και είναι γραμμένα στα Μητρώα Αρρένων του Δήμου, καθώς και εκείνα που δεν είναι γραμμένα και πρέπει να εγγραφούν (αδήλωτα αγόρια που γεννήθηκαν το 1999 και είναι Δημότες του Δήμου μας) να προσέλθουν στο Γραφείο Μητρώων Αρρένων και Στρατολογίας του Δήμου Περιστερίου στο Νέο Δημαρχείο (Πλατ. Δημοκρατίας), όλες τις εργάσιμες ημέρες από 9:00 έως 14:00) και να δηλώσουν γραπτώς -τα ίδια τα παιδιά ή οι γονείς τους- το επάγγελμα, τις γραμματικές γνώσεις, τη σημερινή διεύθυνση κατοικίας τους κ.λπ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ













