| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΟΥ κας ΡΕΝΑΣ ΔΟΥΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ Α.Σ.Δ.Α, ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΤΡΙΤΣΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΟΥ κας ΡΕΝΑΣ ΔΟΥΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ Α.Σ.Δ.Α, ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΤΡΙΤΣΗ
Συνάντηση με το Προεδρείο του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας, είχε την 11.11.14, η περιφερειάρχης κα Ρένα Δούρου, στα Γραφεία του Συνδέσμου στο Περιστέρι, στην οποία μετείχαν: ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Σπύρος Τζόκας, πολλοί δήμαρχοι, μεταξύ τω οποίων και του Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, καθώς και πολλοί Αντιδήμαρχοι των δήμων που συγκροτούν το Σύνδεσμο.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν το θέμα της σωτηρίας του Πάρκου Τρίτση, για το οποίο όλοι οι μετέχοντες συμφώνησαν, ότι σήμερα είναι εξαιρετικά παραμελημένο και υπάρχει επιτακτική ανάγκη αγώνα για τη σωτηρία του.
Τονίσθηκαν, η σημασία που έχει η σωστή λειτουργία του Πάρκου για το σύνολο της Αττικής, μιας και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα αστικά πάρκα της Ευρώπης, αλλά και η ιδιαίτερη σπουδαιότητά του για την αναβάθμιση της Δυτικής Αθήνας.
Επισημάνθηκε η ανάγκη στενής συνεργασίας ανάμεσα στην πρωτ/θμια και δευτ/θμια τοπική αυτοδιοίκηση για τη λειτουργία του Πάρκου, ο αποκλεισμός των ανταποδοτικών χρήσεων και η υποχρέωση της Πολιτείας να το χρηματοδοτήσει. Παράλληλα τονίστηκε ο οικολογικός, περιβαλλοντικός και πολιτιστικός του χαρακτήρας.
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΟΙΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Προτάθηκε η άμεση συγκρότηση και λειτουργία κοινής ομάδας εργασίας: Περιφέρειας, ΑΣΔΑ και Δήμων για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των πρώτων ενεργειών.
Επίσης έγινε ενημέρωση για τις προσπάθειες του ΑΣΔΑ, όσον αφορά τη φύλαξη του Πάρκου, μέσω Προγραμματικής Σύμβασης με το Υπ. Προστασίας του Πολίτη, η άμεση χρηματοδότησή του από το Πράσινο Ταμείο και η εκπόνηση επικαιροποιημένου Master Plan και μελέτης βιωσιμότητας από το Υπουργείο Π.Ε.Κ.Α.
ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Η περιφερειάρχης κα Δούρου υπογράμμισε ότι η Περιφέρεια διεκδικεί νέο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του Πάρκου και έως ότου αυτό επιτευχθεί, θα είναι αρωγός σε κάθε προσπάθεια για τη σωτηρία του, τονίζοντας ότι αν αφεθεί να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση, τότε «θα είμαστε όλοι συνένοχοι και συνυπεύθυνοι».
Τόνισε την ανάγκη να «διεκδικήσουμε συντεταγμένα προσλήψεις προσωπικού» για τη συντήρηση και τη φύλαξή του, ενώ αναφέρθηκε στην ανάγκη προώθησης συγκεκριμένης οικονομικοτεχνικής μελέτης για τη βιωσιμότητα του πάρκου.
*
Χαρακτηριστική της κατάστασης εγκατάλειψης, έλλειψης καθαριότητας, φύλαξης κ.λπ. του Πάρκου ήταν η τοποθέτηση του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος σημείωσε, ότι: «Αν ζούσε σήμερα ο αείμνηστος Αντώνης Τρίτσης και διαπίστωνε τα χάλια του Πάρκου, ο ίδιος θα ζητούσε να απαλειφθεί το όνομα του από τον τίτλο του»!
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΗΜ. ΚΕΛΑΦΑΣ : ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΣΥΣΣΩΜΟΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΣΚΟΡΠΙΣΑΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΣΥΣΣΩΜΟΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΣΚΟΡΠΙΣΑΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ
Η πρόσφατη παρουσία της Παράταξης μας στην εκδήλωση συγκέντρωσης τροφίμων για τους συμπολίτες μας, υποδηλώνει την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξη μας και μας καθιστά κοινωνούς στις σημερινές δύσκολες στιγμές της κοινωνίας μας. Ξεπερνώντας ιδεοληψίες και πολιτικά όρια πάντα θα βρισκόμαστε στο πλευρό των αδύνατων και δοκιμαζόμενων ανθρώπων που αποτελούν τα μεγαλύτερα θύματα μιας διαρκούς κρίσης και ύφεσης που ταλανίζει την πατρίδα μας τα τελευταία χρόνια.
Με αφορμή όμως μια εκδήλωση σαν αυτή, καλό θα ήταν όλοι να αναζητήσουμε τα αίτια και τους υπαίτιους της κρίσης που βιώνει η κοινωνία μας και να μην μείνουμε για άλλη μια φορά σε πρόσκαιρες επικοινωνιακές εντυπώσεις αλλά να απαιτήσουμε με την στάση μας και τις δράσεις μας την ανατροπή όλων αυτών των απάνθρωπων μνημονιακών πολιτικών.
Πρέπει να πολεμήσουμε σύσσωμοι ενάντια σε πολιτικές που οδήγησαν συνανθρώπους μας σε βίαιη αλλαγή κοινωνικών συνθηκών, πολιτικές που δυστυχώς σκόρπισαν πόνο και κοινωνική απόγνωση αδιαφορώντας πλήρως για τον ανθρώπινο παράγοντα επιζητώντας μόνο στατιστικά κέρδη.
Όλοι μας να αναρωτηθούμε τι έχουμε πράξει έως τώρα, Όλοι μας να κάνουμε την αυτοκριτική μας ως προς τι θέλουμε από τους πολιτικούς ταγούς και επιτέλους όλοι μας να δρομολογήσουμε τις μελλοντικές δράσεις μας που για αρχή θα δηλώνουν: Μέχρις εδώ!
Η δραματική και συνεχόμενη μείωση μισθών και συντάξεων, η ολοένα και αυξανόμενη ανεργία – ιδιαίτερα στα νεανικές ηλικίες – η αποκαθήλωση του κοινωνικού κράτους και κοινωνικών δομών, η πολιτική αναλγησία κυβερνήσεων και συνεργατών αυτής, η έλλειψη οράματος και προοπτικών, η στοχοποίηση πολιτών ως μοναδικών υπαίτιων μιας κρίσης που ένα σάπιο πολιτικό σύστημα δημιούργησε και συνεχίζει δυστυχώς να συντηρεί με άθλιες πρακτικές ξενόδουλης συνεργασίας που παραπέμπει σε άλλες εποχές, είναι απλώς δείγματα που μας οδήγησαν σε δράσεις στήριξης.
Η Παράταξη μας πάντα θα δηλώνει με την έμπρακτη συμμετοχή της την στήριξη της στους συμπολίτες μας και την διαρκή της εναντίωση σε πρακτικές και πρόσωπα εξουσίας -από όποιο πολιτικό και κοινωνικό χώρο κατέχουν αξιώματα- και θα συνεχίσει τις δράσεις της και τις προσπάθειες της, αδιαφορώντας για φώτα και ποσοστά. Η διαφορετικότητα μας άλλωστε είναι η ουσιαστική ανθρώπινη προσέγγιση και η αναζήτηση λύσεων και δράσεων.
Για την Παράταξη «Περιστέρι με Όλους – Ανατροπή»
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ
Περιστέρι 8.12.2014
ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ 2015 ΟΙ ΠΑΝΑΤΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ Α.μ.Ε.Α.
ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ 2015 ΟΙ ΠΑΝΑΤΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ Α.μ.Ε.Α.
«Φθάσε εκεί όπου δεν μπορείς» είναι η φράση του Νίκου Καζαντζάκη, η οποία για πολλούς ανθρώπους αποτελεί σήμα κατατεθέν. Παγκόσμια Ημέρα Α.μ.Ε.Α η 3η Δεκεμβρίου και αυτοί που προσπαθούν να ξεπερνούν κάθε στιγμή τα όριά τους, τα όρια που η φύση έχει θεσπίσει, είναι σίγουρα τα άτομα με αναπηρία.
Ο λόγος που καθιερώθηκε η παγκόσμια ημέρα Α.μ.Ε.Α στις 3 Δεκεμβρίου από το 1992, είναι επειδή εκείνη την ημέρα η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υιοθέτησε το Πρόγραμμα δράσης για τα Άτομα με Αναπηρία.
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους Οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.
Η Κ.Σ.Δ.Ε.Ο «ΕΔΡΑ» χαιρετίζει την Παγκόσμια ημέρα και τιμά τα άτομα με αναπηρίες αλλά και τους ανθρώπους που είναι δίπλα τους.
Κάθε χρόνο η Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΈΔΡΑ» διοργανώνει τους Παννατικούς Αγώνες για Α.μ.Ε.Α κι έτσι τιμά αυτή την σημαντική ημέρα με αυτό τον μοναδικό τρόπο.
Ωστόσο φέτος εξ αιτίας των πλημμύρων, το κλειστό γήπεδο του μπάσκετ «Α. Παπανδρέου» του Περιστερίου (όπου διοργανωνόταν επί χρόνια η Παναττική αθλητική διοργάνωση) υπέστη σοβαρές υλικές ζημιές. Το γεγονός αυτό δεν διασφάλιζε την ακεραιότητα των συμμετεχόντων και των συνοδών τους και έτσι ο Φορέας μας ανέβαλε την 8η Παναττική Αθλητική Διοργάνωση για τις 18 Μαρτίου 2015, στο 3ο Κλειστό Γήπεδο Ζωφριάς μαζί με την Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Φυλής. Και αυτό επειδή θεωρούμε πως δεν είναι μια μέρα το χρόνο που πρέπει να χειροκροτούμε και να τιμούμε αυτούς τους ανθρώπους, αλλά είναι κάθε μέρα και οποιαδήποτε ημέρα. Γιατί ένα μπράβο, ένα χαμόγελο είναι η καλύτερη ανταμοιβή τους.
Η Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΈΔΡΑ» ασχολείται 15 χρόνια με την ψυχική υγεία και όλοι όσοι την συγκροτούμε αισθανόμαστε «πλούσιοι». Είμαστε ισότιμοι και όλοι μαζί σχεδιάζουμε, δραστηριοποιούμαστε και πασχίζουμε για έναν καλύτερο κόσμο.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΡΟΣΛΗΨΗ 6 ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΟΠΑΑΠ
ΠΡΟΣΛΗΨΗ 6 ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΟΠΑΑΠ
Με κοινή Υπουργική απόφαση εγκρίθηκε η πρόσληψη 1.232 πτυχιούχων φυσικής αγωγής στους Ο.Τ.Α. και τα ΝΠΔΔ, που υλοποιούν προγράμματα άθλησης για όλους, στην περίοδο 2014 – 2015, με σύμβαση 8μηνης διάρκειας.
Για το Δήμο Περιστερίου προβλέπεται η πρόσληψη 6 πτυχιούχων από τον Οργανισμό Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας (ΟΠΑΑΠ).
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ» ΘΑ ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ 701 ΑΠΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟ ΚΑΙ 747 ΑΠΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ» ΘΑ ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ 701 ΑΠΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟ ΚΑΙ 747 ΑΠΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Τροποποιήσεις δρομολογίων επέρχονται από τις 15 Δεκεμβρίου 2014 σε οκτώ λεωφορειακές γραμμές, με απόφαση της Δ/νσης Συγκοινωνιών.
Όσον αφορά την περιοχή μας:
-Η γραμμή 701 Καματερό- Ίλιον- Στ. Αττικής, τροποποιείται ώστε να διέρχεται από το Σταθμό «Ανθούπολη» και μετονομάζεται σε 704 Καματερό- Ίλιον - Σταθμός «Ανθούπολη». Και,
-Επίσης η γραμμή 747 Πετρούπολη- Πανόραμα- Στ. Αττικής, θα διέρχεται από το Σταθμό «Ανθούπολη» και μετονομάζεται 747 Πετρούπολη- Πανόραμα- Σταθμός «Ανθούπολη».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2015 ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Ψηφίστηκαν, κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο ο Δημοτικός Προϋπολογισμός και το Τεχνικό Πρόγραμμα 2015 προσαρμοσμένος στα πλαίσια της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ «Πλασματικό», «διαχειριστικό», «αντιλαϊκό» και «ταξικό» τον χαρακτήρισε η Δημοτική Αντιπολίτευση. Μελέτη για τη διάνοιξη της οδού Αγ. Ιεροθέου- μεταφορά του γκαράζ από το Άλσος προβλέπει μεταξύ άλλων το Τεχνικό Πρόγραμμα
ΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Ορίστηκαν με αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου τα νέα Δ.Σ. των Οργανισμών του Δήμου
ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: Πόλη φωτεινή, γιορτινή, αισιόδοξη!
ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ
Νέος Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης

Νέος Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης
ΑΙΜ. ΒΕΑΚΗ- ΠΛΑΤΕΙΑ Μ. ΑΝΤΥΠΑ- Α΄ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ: ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΩΝ
ΑΙΜ. ΒΕΑΚΗ- ΠΛΑΤΕΙΑ Μ. ΑΝΤΥΠΑ- Α΄ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ: ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΩΝ

Πολλά είναι σε εξέλιξη, αλλά τρία έργα που υλοποιούνται αυτό τον καιρό είναι βέβαιο, ότι θα αλλάξουν την εμφάνιση του Περιστερίου, το ρυθμό ζωής των πολιτών και θα εξυπηρετήσουν κυκλοφοριακές ανάγκες και ψυχαγωγικές συνήθειες.
Η Αιμ. Βεάκη είναι στο στάδιο της ανάπλασης από τα μέσα του καλοκαιριού (φωτογραφία πάνω ΑΜ1) και τα έργα προχωρούν γοργά, με πεζοδρόμια που εξασφαλίζουν την ασφαλή διέλευση των πεζών οριοθετούν τους χώρους που τα καταστήματα τοποθετούν τα τραπεζοκαθίσματά τους, εμπλουτίζεται το πράσινο κ.λπ.
Βεβαίως ο δρόμος που αποκαλείται «δρόμος με τις καφετέριες» θα ομορφύνει αισθητικά και λειτουργικά, αλλά τα μηνύματα των κατοίκων και περιοίκων δεν είναι καθόλου κολακευτικά από την ηχορύπανση που προκαλείται από τη λειτουργία των καταστημάτων και ζητούν από τη δημοτική αρχή να βάλει τάξη στο θέμα της νομιμότητας του ωραρίου και της όχλησης που δέχονται.
Στην πλατεία Μ. Αντύπα (Δέγλερη) παίρνει τέλος το χάος που επικρατούσε στη συνάντηση έξι δρόμων και το δόγμα της «διέλευσης του πιο μάγκα», όπως έλεγε ο κ. Δήμαρχος Περιστερίου. Διαμορφώθηκαν νησίδες, διαβάσεις πεζών, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και τοποθετήθηκαν φωτεινοί σηματοδότες, που θα λειτουργήσουν σύντομα. Θα λυθεί έτσι ένα πρόβλημα κυκλοφοριακής εμπλοκής και συμφόρησης που επικρατούσε από δεκαετίες.
Αλλάζει μορφή άρδην και η 1η Παιδική Χαρά, που ντύθηκε με λαμαρίνες και μέσα εκτελούνται έργα που θα της διαμορφώσουν μια εκπληκτική εμφάνιση, με παιχνίδια, πράσινο, διαδρόμους, φαντασμαγορική είσοδο με πίδακες νερού κ.λπ. (φωτογραφία κάτω 3050) Ένας σχεδιασμός που θα ομορφύνει και θα κάνει το χώρο τόπο έλξης μικρών και μεγάλων και λόγω του ότι απέχει σε ίση απόσταση από τους δύο Σταθμούς Μετρό θα είναι προσβάσιμη εύκολα στους πολίτες.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε στο επόμενο φύλλο μας με μια συνέντευξη του αρμόδιου αντ/ρχου κ. Παναγιώτη Λύκου.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ













