• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 Εκατοντάδες επισκέπτες του Εκθεσιακού Κέντρου Περιστερίου είχαν τη ευκαιρία την Κυριακή 28.11.2021 θα θαυμάσουν κλασσικά μοντέλα αυτοκινήτων περασμένων δεκαετιών, με τους γνωστούς «σκαραβαίους» της Wolksvagen στην πλειονότητά τους.

 

Ο Δήμος Περιστερίου φιλοξένησε την διοργάνωση Athens Classic Car Meeting 2021 της Ελληνικής Λέσχης Κλασσικού Αυτοκινήτου (Ε.Λ.Κ.Α.), που περιλάμβανε και διενέργεια ψηφοφορίας και τελικά απονομή κυπέλων στα πιο εντυπωσιακά και καλοσυντηρημένα μοντέλα.

Το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη εκπροσώπησε η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, στην οποία ο πρόεδρος της Ε.Λ.Κ.Α. κ. Τάσος Σμυρλόγλου απένειμε αναμνηστική πλακέτα, μαζί με τις θερμές ευχαριστίες του προς τη Δημοτική Αρχή.

Η κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου στο σύντομο χαιρετισμό της τόνισε ότι «Στόχος του Δήμου Περιστερίου είναι να στηρίζειπάντα τέτοιες πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν και τον πολιτισμό, αλλά και την εν προκειμένω μηχανοκίνητη παράδοση, που παραμένει αειθαλής και συσφίγγει τις σχέσεις των ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα».

Μεταξύ των επισκεπτών ήταν ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γεωρ. Πατούλης, ο αντ/ρχος Παιδείας και Κοιν. Πολιτικής κ. Αναστ. Θεοδωράκος, ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Αναστ. Καλλιάφας, κοινοτικοί σύμβουλοι και πολίτες του Περιστερίου και άλλων περιοχών του λεκανοπεδίου.

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΜΠΕΛΙΩΝΙΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΙΣ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

 

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΜΠΕΛΙΩΝΙΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ 21η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021, ΩΡΑ 4.00 - 8:30 μ.μ. ΣΤΟ ΚΥΒΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (ΕΘΝ. ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΗΦΙΣΟΥ).

Σε συνεργασία με το ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ.

Με την στήριξη της Ομοσπονδίας Συλλόγων Χωριών Ορεινής Μεσσηνίας.

Με την στήριξη του ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ.

 

ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΙΜΑ – ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΖΩΗ

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Αμπελιωνιτών

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ 2ης ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΣΒΑΚ)

 

Τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021 ξεκίνησε η περίοδος της 2ης Δημόσιας Διαβούλευσης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) του Δήμου Περιστερίου.

 Την πρόταση για το ΣΒΑΚ παρουσίασε διαδικτυακά ο αντιδήμαρχος Οικιστικής Ανάπτυξης κ. Παναγιώτης Λύκος και συμμετείχε η εκπρόσωπος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας κα Καλλιόπη Παπαδάκη.

Κατά τη διαβούλευση παρουσιάσθηκαν τα προκαταρκτικά σενάρια βιώσιμης αστικής κινητικότητας, τα οποία έχουν αναρτηθεί στο

https://www.svak4peristeri.org/el/fasi_b

Ο Δήμος Περιστερίου καλεί όλους τους δημότες μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2021 να καταθέσουν τις απόψεις τους και να συμπληρώσουν το σχετικό ερωτηματολόγιο που βρίσκεται στο

https://www.svak4peristeri.org/el/news-gr

 

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ» ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ

 Συνάντηση γνωριμίας με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Περιστερίου πραγματοποιήθηκε την 22.11.2021, στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό». Η συνάντηση είχε ως στόχο τη γνωριμία, την αλληλοενημέρωση και τη σύνδεση με το Κέντρο «Οδοιπορικό», και ταυτόχρονα την αναγνώριση και την ανάδειξη της αξίας και συμβολής του θεσμικού ρόλου των Κοινοτικών Συμβουλίων στην Πρόληψη.

 

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο αντ/ρχος Υγείας και πρόεδρος του «Οδοιπορικού», κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, ο πρόεδρος της 2ης Δημοτικής Κοινότητας, κ. Ελευθέριος Αδαμάκης, ο πρόεδρος της 3ης Δημοτικής Κοινότητας, κ. Θεμιστοκλής Τζεβελέκος, η πρόεδρος της 4ης Δημοτικής Κοινότητας, κα Ευαγγελία Γύφτου, η επιστημονικά υπεύθυνη του «Οδοιπορικού», κα Μαρία Πελεκανάκη και το μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του «Οδοιπορικού» κα Λέα Ευσταθίου.

Ο πρόεδρος της 1ης Δημοτικής Κοινότητας, κ. Παναγιώτης Λουκόπουλος, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, δεν μπόρεσε να παραστεί στην συνάντηση.

ΑΝΑΖΗΤΑΜΕ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ

Όπως τόνισε ο πρόεδρος του «Οδοιπορικού» κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, περιγράφοντας και συνοψίζοντας τον σκοπό της συνάντησης, είπε:

«Στην πορεία της Πρόληψης και τη δύσκολη εποχή που βιώνουμε, συνεκτιμώντας τις τοπικές και ευρύτερες συνθήκες, αφουγκραζόμαστε, συνδιαλεγόμαστε και αναζητάμε συνοδοιπόρους ώστε να ανταποκριθούμε άμεσα, αποτελεσματικά και ολόπλευρα στις ανάγκες της κοινότητας του Περιστερίου.

Με μεγάλη χαρά και προσμονή σχεδιάζουμε την εξέλιξη της σημαντικής αυτής συνεργασίας».

Όλοι οι Πρόεδροι των Δημοτικών Κοινοτήτων ευχαρίστησαν την Διοίκηση του «Οδοιπορικού» και υποσχέθηκαν ό,τι θα κάνουν το δυνατόν καλύτερο ώστε να περάσουν την πρόληψη στη συνείδηση των πολιτών, αλλά και να συμβάλουν στην επιτυχία των στόχων του «Οδοιπορικού». Η δράση του Κέντρου έχει επιβραβευθεί κατ΄ επανάληψη και από το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και από το κοινό του Περιστερίου, που πλαισιώνει τις πρωτοποριακές κοινωνικές πρωτοβουλίες του.

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΩΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΗΓΗΤΩΝ»

 

Ο Δήμος Περιστερίου φιλοξενεί την αξιόλογη Έκθεση «Η Ελληνική Επανάσταση με τον Χρωστήρα και την Πένα Φιλελλήνων Ζωγράφων και Περιηγητών», από την 1η έως και την 31η Δεκεμβρίου 2021, στην αίθουσα τελετών (α’ όροφος) του Δημαρχιακού Μεγάρου, με την υποστήριξη του ΑΣΔΑ.

«200 χρόνια επαναφοράς σε μνήμες, μοναδικού ιστορικού μεγαλείου, Ελλάδας και αυθεντικών Ελλήνων», τονίζει στο μήνυμά του ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, προσθέτοντας: «Αλλά και της ανείπωτης περηφάνιας μας, για τον ουρανό, τη θάλασσα, τον αέρα και το φως της Ελλάδας, της ελευθερίας και της ιστορίας μας».

Επιμελητής της Έκθεσης ο καθηγητής στην Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κ. Μάνος Στεφανίδης. Περιλαμβάνει έργα τέχνης από τη μεγάλη συλλογή του Γιώργου Κωστόπουλου, με έργα κυρίως των φιλελλήνων ζωγράφων Karl Krazeisen, Adam Friedel, Peter Von Hess κ.ά.

Η Έκθεση θα λειτουργεί καθημερινά, εκτός αργιών, από 1 έως 31 Δεκεμβρίου, ώρες 10:00 – 14:00 & 17:00 – 20:30.

H είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη, στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων προστασίας και περιορισμού της πανδημίας. Λόγω των μέτρων υγειονομικού χαρακτήρα, επιτρέπεται συγκεκριμένος αριθμός ατόμων μέσα στο χώρο.

Ειδικά, για τις ομαδικές επισκέψεις (σχολεία, συλλόγους και φορείς), έχει δημιουργηθεί ειδική πλατφόρμα προκράτησης μέσα από το σύνδεσμο www.depadp.gr/booking.

Πληροφορίες στο τηλ. 2105779914, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

(Δελτίο Τύπου Δήμου Περιστερίου)

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ Ή… ΝΟΣΗΣΗ;

Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΞΑΡΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΣ.

ΕΜΒΟΛΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ!

 Χώρες που έχουν περισσότερο οργανωμένα συστήματα Υγείας από την Ελλάδα, δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν την πανδημία που παρουσιάζει έξαρση και αναγκάζονται να εφαρμόζουν σκληρά μέτρα απομόνωσης και προφύλαξης των κατοίκων τους.

Οι τρόποι αντίδρασης που προτείνονται καθημερινά από την Επιστημονική Κοινότητα, δεν έχουν εκ των προτέρων δοκιμαστεί. Σχεδιάζονται, εφαρμόζονται και τα αποτέλεσμα τους κρίνονται εκ των υστέρων.

b

ΤΟ ΜΟΝΟ ΒΕΒΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ:

Τα μέτρα προφύλαξης που έχουν από την αρχή συσταθεί και ο εμβολιασμός ΟΛΩΝ, αποτελούν τα μόνα ουσιαστικά όπλα μας.

Τα μέτρα προφύλαξης, δηλαδή: Η μάσκα, οι αποστάσεις μεταξύ μας και το πλύσιμο των χεριών, απέδωσαν στην αρχή της πανδημίας που εφαρμόστηκαν συνετά και συστηματικά.

Μελέτες που εκπονούνται μέχρι και σήμερα, αποδεικνύουν ότι η χρήση της μάσκας είναι το αποτελεσματικότερο μέτρο.

Μειώνει την πιθανότητα μόλυνσης κατά 57%, ενώ το πλύσιμο των χεριών την μειώνει κατά 53% και η τήρηση των αποστάσεων κατά 25%.

Όλα αυτά τα μέτρα είναι ανώδυνα, εύκολα στην εφαρμογή τους και χωρίς παρενέργειες.

Οι εμβολιασμοί πάντα ήταν το αποτελεσματικό υπερόπλο μας στην αντιμετώπιση των πανδημιών.

Με τους εμβολιασμούς αντιμετωπίσαμε την ευλογία, την ιλαρά, την ανεμοβλογιά, τη γρίπη και σήμερα θα αντιμετωπίσουμε τον κορονοϊό.

 

Τα εμβόλια που κυκλοφορούν για τον κορονοϊό, έχουν μελετήσει διακεκριμένοι ερευνητές - επιστήμονες και έχουν εγκριθεί από όλες τις επιστημονικές ενώσεις, τις κρατικές υπηρεσίες και τους σχετικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς της Ε.Ε. και των ΗΠΑ, μετά από πολύ αυστηρές κλινικές μελέτες.

Οι μελέτες αυτές κατέληξαν στο ότι τα εμβόλια είναι ΑΣΦΑΛΗ, ΠΟΙΟΤΙΚΑ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ!

Όλοι μας πρέπει να ακούμε τους ειδικούς επιστήμονες, να αντιληφθούμε ότι είμαστε σε πόλεμο και να αποδεχθούμε το ΔΩΡΟ της επιστήμης που είναι το εμβόλιο και το οποίο μας παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ!

ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΜΕ το συντομότερο και ιδιαίτερα οι ευπαθείς ομάδες

Καθημερινά αποδεικνύεται ότι οι εμβολιασμοί εξασφαλίζουν ανοσία τουλάχιστον για 6 μήνες. Εάν οι εμβολιασμένοι νοσήσουν έχουν ήπια συμπτώματα, με ελαχιστοποιημένο τον κίνδυνο εισαγωγής τους σε ΜΕΘ και κυρίως δύσκολα χάνουν τη ζωή τους.

Εμβολιαζόμαστε όχι μόνο για να προφυλάξουμε τον αυτό μας , αλλά και όλους τους άλλους.

Με τον εμβολιασμό όλου του πληθυσμού απομονώνουμε τον ιό , δεν του δίνουμε την δυνατότητα να μεταλλαχθεί και κάνουμε την πανδημία, ενδημία.

Δεν πρέπει ως εκ τούτου να προβληματιζόμαστε, να αντιδρούμε αρνητικά και να είμαστε ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ.

Η δυνατότητα πρόσβασης για εμβολιασμό είναι ιδιαίτερα εύκολη και πολύ κοντά στον τόπο διαμονής μας.

Στο Περιστέρι λειτουργούν τρία Εμβολιαστικά Κέντρα στα αντίστοιχα Κέντρα Υγείας, όπως και ένα τέταρτο στο ΜΕΓΑ Εμβολιαστικό, το οποίο βρίσκεται στο Εκθεσιακό Κέντρο του Δήμου.

Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε, ότι ο εμβολιασμός είναι ο μονόδρομος διασφάλισης - επιβίωσης του εαυτού μας, των οικείων μας και των συνανθρώπων μας. Γι’ αυτό:

ΕΜΒΟΛΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ!

 

Γεώργιος Μπεκιάρης

Αντιδήμαρχος Υγείας Δήμου Περιστερίου

Καρδιολόγος

ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 21ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης υποδέχτηκε και συνομίλησε με τους μαθητές της Γ1 τάξης του 21ου Δημοτικού Σχολικού Περιστερίου, οι οποίοι στα πλαίσια του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της Μελέτης Περιβάλλοντος επισκέφτηκαν το Δημαρχιακό Μέγαρο Περιστερίου και τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου.

Ο κ. Παχατουρίδης με τον αντιδήμαρχο Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής κ. Τάσο Θεοδωράκο υποδέχτηκαν στις 16.11.2021 τους μαθητές στο αμφιθέατρο του Δημαρχείου της πόλης, συνομίλησαν μαζί τους και απάντησαν στις ερωτήσεις τους.

 

 Οι μαθητές υπέβαλαν ερωτήσεις προς τον Δήμαρχο για τον τρόπο που έγινε Δήμαρχος, για το πόσα χρόνια είναι στο αιρετό αξίωμα, ποιες είναι οι υποχρεώσεις του, ποιοι τον βοηθούν στο έργο του, ποιες δράσεις γίνονται στην πόλη για την ανακύκλωση, για το πράσινο και για τον πολιτισμό.

Για τις αξιόλογες εκπαιδευτικές δράσεις του 21ου Δημοτικού Σχολείου, ο κ. Παχατουρίδης έδωσε συγχαρητήρια στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και την διευθύντρια του Σχολείου κα Δήμητρα Μόσχου.

Ακόμη ρώτησαν τον Αντιδήμαρχο για τα σχολεία, για τα σχολεία των παιδιών με ιδιαιτερότητες και είπαν τις απόψεις τους για το σχολείο που θα ήθελαν.

Ο κ. Θεοδωράκος απάντησε στους μικρούς μαθητές και τους ανακοίνωσε ότι γίνεται ένα νέο σχολείο στην πόλη για τα παιδιά με ιδιαιτερότητες, το οποίο ίσως θα λειτουργήσει από το επόμενο σχολικό έτος.

Οι μαθητές άκουσαν προσεκτικά τις απαντήσεις του Δημάρχου και του Αντιδημάρχου και δώρισαν ένα μεγάλο ομαδικό ζωγραφικό τους έργο για να θυμίζει στον κ. Παχατουρίδη την συνάντησή τους. Ο Δήμαρχος έδωσε αναμνηστικά στα παιδιά και τα ευχαρίστησε για την όμορφη παρουσία τους στο Δημαρχείο και τον δημιουργικό χρόνο που πέρασε μαζί τους.

 

 Ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας κ. Γιώργος Τσίνας ξενάγησε τα παιδιά στις Υπηρεσίες του Δήμου. Οι μαθητές έφτιαξαν έγγραφο με τα αιτήματά τους προς τον Δήμο για τη βελτίωση του σχολείου τους, το υπέγραψαν, το πρωτοκόλλησαν και ενημερώθηκαν για την πορεία του αιτήματός τους.

Μετά γνώρισαν την Ληξίαρχο του Δήμου, τις υπηρεσίες του Δημοτολογίου και τις οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου Περιστερίου. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν την αίθουσα συσκέψεων και συνομίλησαν με τον πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, δημοτικό σύμβουλο κ. Μιχάλη Κακλαμάνο, τον αντιδήμαρχο κ. Τσίνα και ενημερώθηκαν για το έργο τους καθώς και για το έργο των άλλων υπηρεσιών που σκοπό έχουν το καλό των πολιτών του Περιστερίου.

Στη συνέχεια οι μαθητές επισκέφτηκαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου και τα τμήματά της: την παιδική βιβλιοθήκη, την κεντρική βιβλιοθήκη, τη μουσική βιβλιοθήκη «Νανά Μούσχουρη», τη ηλεκτρονική βιβλιοθήκη και το σχολικό αρχείο.

Οι υπεύθυνοι της Δημοτικής Βιβλιοθήκης συνομίλησαν με τους μαθητές, τους εξήγησαν την αξία των βιβλίων και της βιβλιοθήκης, τους ενημέρωσαν για την ταξινόμηση των βιβλίων και τον δανεισμό τους, για τον τρόπο που μπορούν να γίνουν μέλη της βιβλιοθήκης και τους προέτρεψαν να ασχολούνται με τα βιβλία και να διαβάζουν. Οι μαθητές της Γ1 Τάξης ευχαρίστησαν τους συντελεστές της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Περιστερίου για την φιλοξενία.

 

(Δελτίο Τύπου Δήμου Περιστερίου)

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ»: «ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ- ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»

 

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό» θα πραγματοποιήσει «Ομάδα Γονέων» στο χώρο του Κέντρου (Κρυστάλλη 49, Περιστέρι- περιοχή Τσαλαβούτα, κοντά στη στάση Μετρό «Άγιος Αντώνιος»), διάρκειας οκτώ (8) συναντήσεων. Η Ομάδα απευθύνεται σε γονείς με παιδιά ηλικίας 3 - 8 ετών.

Ο βιωματικός χαρακτήρας και οι συζητήσεις στην Ομάδα έχουν σκοπό να βοηθήσουν τους γονείς στο ρόλο τους δίνοντας τους βασικές αρχές για τη δημιουργία ενός ζεστού οικογενειακού κλίματος, προσεγγίζοντας θετικά τις προκλήσεις της καθημερινότητας.

Συντονίστρια της ομάδας θα είναι η κα Κέλλυ Σταυροπούλου- ψυχολόγος MSc, μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του Κέντρου Πρόληψης Δήμου Περιστερίου «Οδοιπορικό».

Το πρόγραμμα των συναντήσεων θα περιλαμβάνει την παρακάτω θεματολογία:

Ημερομηνίες & ώρες

Θεματολογία

1η Συνάντηση

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021, 10:00-12:00

Γνωριμία μελών.

Συναισθηματικό κλίμα - χαρούμενη οικογένεια.

Η “ενεργειακή μπαταρία της σχέσης γονιού-παιδιού”.

Οι ερωτήσεις που βοηθούν.

2η Συνάντηση

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021, 10:00-12:00

Άξιες στο σπίτι των συναισθημάτων.

Οι θετικοί κανόνες της οικογένειας.

3η Συνάντηση

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021, 10:00-12:00

Οι ανάγκες των παιδιών.

Ποιοτικός χρόνος και σχέσεις στην οικογένεια.

4η Συνάντηση

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022, 10:00-12:00

Η αυτοεκτίμηση του γονέα και του παιδιού.

Αναγνωρίζω - αποδέχομαι - αλλάζω!

5η Συνάντηση

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022, 10:00-12:00

Η κριτική και τα “πρέπει”: συναισθήματα παιδιών και γονέων.

Ανάγνωση παραμυθιού από το βιβλίο “Ο θυμός των παιδιών"

6η Συνάντηση

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022,

10:00-12:00

Συναισθηματική ωριμότητα: ενεργητική ακρόαση και θετικός λόγος.

7η Συνάντηση

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου, 2022,10:00-12:00

Ανάγνωση παραμυθιού και συζήτηση “ο μεγάλος και ο μικρός λύκος”.

8η Συνάντηση

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022 10:00-12:00

Κλείσιμο ομάδας - αξιολόγηση

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά την αίτηση συμμετοχής τους, μέσω του Google Form στο link https://docs.google.com/forms/d/1GTHB2t_FupsXd37YOme1gZIMYu6PnZ50KHMKxs32UKU/edit έως την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021.

Οι συμμετέχοντες θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά για τη συμμετοχή τους στην ομάδα την Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021.

Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος (8 άτομα), λόγω των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Σύμφωνα με τα μέτρα, για την συμμετοχή των ενδιαφερομένων στο Σεμινάριο είναι απαραίτητη η προσκόμιση Πιστοποιητικού Εμβολιασμού ή Νόσησης από τον Covid-19 ή επίδειξη αρνητικού Rapid Test 48 ωρών.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Όλες οι δράσεις του Κέντρου πραγματοποιούνται χωρίς κάποια οικονομική επιβάρυνση των συμμετεχόντων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις του Κέντρου μας μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 2105786888, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-14:00 ή εναλλακτικά στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Γεώργιος Μπεκιάρης

Αντιδήμαρχος Υγείας Περιστερίου

Ιατρός Καρδιολόγος

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΩΡΕΑΝ RAPID TESTS ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Μετά από στοχευμένες παρεμβάσεις του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και του αντιδημάρχου Υγείας κ. Γεωργίου Μπεκιάρη, ο ΕΟΔΥ θα διενεργεί καθημερινά δωρεάν ελέγχους ταχείας ανίχνευσης (rapid tests) για τους κατοίκους της πόλης.

Οι έλεγχοι ξεκίνησαν από τις 22 Νοεμβρίου 2021, καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή, στα δημοτικά καταστήματα - Γραφεία του Περιφερειακού Τμήματος Περιστερίου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (ΕΕΣ), έναντι της πλατείας Δημαρχείου – στάση Μετρό «Περιστέρι», ώρες 12:00 – 18:00, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι μαθητές και οι εργαζόμενοι.

Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν τον ΑΜΚΑ τους, τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας, καθώς και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου.

Θα τηρούνται αυστηρά οι προβλεπόμενοι υγειονομικοί κανόνες (χρήση μάσκας, τήρηση αποστάσεων ασφαλείας) για την ομαλή διεξαγωγή των rapid tests και την αποφυγή συνωστισμού.

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ.

 

 

«Δεν πάει άλλο! Άμεσα μέτρα ενίσχυσης του συστήματος Υγείας!

Το προηγούμενο διάστημα σωματεία, φορείς, σύλλογοι του Περιστερίου, αναδείξαμε την γύμνια της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ), που έχει ως βασική αιτία -την πολιτική κόστους- οφέλους που εφαρμόζεται διαχρονικά, από κάθε κυβέρνηση, αλλά και μέσα στην πανδημία. Προβάλλαμε τις διεκδικήσεις μας, με βάση τις σύγχρονες ανάγκες των εργαζόμενων, των αυτοαπασχολούμενων, των συνταξιούχων, της νεολαίας.

Δυναμώνουμε τον αγώνα μας!

Αυτές τις ημέρες που φουντώνουν τα κρούσματα καλούμε το λαό να μπει στον αγώνα για να μην κοστολογείται η ζωή μας από καμία κυβέρνηση. Για να πάρει η κυβέρνηση ουσιαστικά μέτρα ενάντια στην πανδημία.

Την στιγμή που η πανδημία καλπάζει, αντί να ενισχύσει το δημόσιο σύστημα Υγείας με μαζικές προσλήψεις, ν’ ανοίξει κλειστά νοσοκομεία και να επιτάξει άνευ όρων ιδιωτικές κλινικές και εργαστήρια, η κυβέρνηση παζαρεύει μερικές εκατοντάδες κλίνες με το αζημίωτο, για να μη θιγούν τα κέρδη των κλινικαρχών.

Ο λαός του Περιστερίου βιώνει καθημερινά τ’ αποτελέσματα αυτής της πολιτικής:

-Στα Κέντρα Υγείας έχουν παραμείνει ελάχιστοι γιατροί. Για να βρεις ραντεβού χρειάζεται να περιμένεις μήνες. Τα τελευταία 10 χρόνια το προσωπικό έχει μειωθεί κατά 65%.

-Λείπουν βασικές υποδομές (εργαστήρια, ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός) για να γίνονται όλες οι απαραίτητες εξετάσεις.

-Τα νοσοκομεία της περιοχής μας στενάζουν και πλέον έχουν μετατραπεί σε νοσοκομεία μιας νόσου.

Την ίδια στιγμή:

-Ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια τα ιδιωτικά Κέντρα Υγείας που απολαμβάνουν ζεστό χρήμα που έχει πληρώσει ο λαός με τις εισφορές του, καθώς και επιπλέον χρεώσεις ανάλογα με τις “υπηρεσίες” που παρέχουν.

-Οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι αυταπασχολούμενοι, καταφεύγουν σε ιδιώτες γιατρούς για να γράψουν φάρμακα, εξετάσεις και ν’ αντιμετωπίσουν ασθένειες.

Κι όλα αυτά σε μια εποχή που φουντώνει η ακρίβεια, ο λαός βάζει όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για βασικές του ανάγκες (τροφή, θέρμανση, μετακίνηση).

Απαιτούμε:

-Να στελεχωθούν τα Κέντρα Υγείας του Περιστεριού με όλες τις ειδικότητες. Ως πρώτο βήμα να προσληφθούν, ως αριθμός και ειδικότητες όσοι γιατροί έφυγαν την τελευταία δεκαετία.

-Να επαναλειτουργήσει το ΙΚΑ Νέας Ζωής και το ΙΚΑ Κολοκυνθούς. Να ενισχυθεί το ΙΚΑ Αγ. Ιεροθέου.

-Να ενισχυθεί ο ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός για όλες τις απαραίτητες εξετάσεις.

-Να επαναλειτουργήσει πλήρως ως νοσοκομείο το Λοιμωδών.

-Να ενισχυθεί με γιατρούς, νοσηλευτικό προσωπικό και μηχανήματα το Αττικόν».

ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

(ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ