| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΑΚΙΩΤΗΣ Α.Ε. ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΑΚΙΩΤΗΣ Α.Ε. ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ

Η Εταιρεία ΛΑΚΙΩΤΗΣ Α.Ε. (Θηβών 471 Ίλιον) βραβεύθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην εκδήλωση επιχειρηματικής αριστείας Diamods of the Creek Economy 2021.
Το Βραβείο παρέλαβε ο εκπρόσωπος της Εταιρείας κ. Μάριος Λακιώτης (φωτογραφία) στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 7.7.2021.
Εκπρόσωποι της Πολιτείας, των επιχειρηματικών φορέων και επιχειρηματικών ομίλων έστειλαν στις ομιλίες τους ένα ισχυρό μήνυμα αισιοδοξίας για τις δυνατότητες άμεσης επανεκκίνησης της ελληνικής οικονομίας και τόνισαν την ανάγκη να ληφθούν όλα τα πρόσφορα μέτρα από την Πολιτεία, για να αποφευχθεί ένα νέο κλείσιμο της αγοράς.
Τα βραβεία απένειμε η εταιρεία New Times Publishing σε λαμπρή εκδήλωση που έλαβε χώρα στο Κτήμα «Γαλάζιο» στο Ελληνικό και αναδείχθηκαν οι δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις κατά το έτος 2021. Η αξιολόγηση έγινε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών και κριτηρίων, όπως η κερδοφορία, η ρευστότητα, οι επενδύσεις, η δραστηριότητά τους σε θέματα κοινωνικής ευθύνης κ.λπ.
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)
Εκδήλωση στο Κ.Υ.Β.Ε. παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας - ΤΟ ΠΡΩTΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Εκδήλωση στο Κ.Υ.Β.Ε. παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας
ΤΟ ΠΡΩTΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Με την παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 14.7.2021 εκδήλωση με αντικείμενο την αντιμετώπιση της ενδοοιοκογενειακής βίας στο Κ.Υ.Β.Ε., που συνδιοργάνωσαν τα Υπουργεία Προστασίας του Πολίτη και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων.
Στο χαιρετισμό της η Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε μεταξύ άλλων:
«Βρίσκομαι σήμερα εδώ, με αφορμή την παρουσίαση της πρώτης έκθεσης απολογισμού της νέας Υπηρεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας για την Αντιμετώπιση της Ενδοοικογενειακής Βίας, και χαίρομαι που επιτέλους αντιμετωπίζεται σοβαρά ένα φαινόμενο το οποίο πλήττει την αξιοπρέπεια, την ακεραιότητα ακόμη και τη ζωή πολλών πολιτών και μάλιστα των πλέον ευάλωτων, και που έχει επιταθεί από την πανδημία του κορωνοϊού και τη χειροτέρευση της καθημερινότητάς μας.
Το αστυνομικό τμήμα αποτελεί το κύτταρο της αστυνομικής λειτουργίας. Όταν μια γυναίκα βρει τη δύναμη να φτάσει ως εκεί έχει γίνει το πρώτο βήμα. Αμέσως απαιτείται η άσκηση της δέουσας εποπτείας για τον χειρισμό της υπόθεσης, με την προστασία του θύματος και την παραπομπή του δράστη στη δικαιοσύνη. Το θύμα πρέπει να αισθανθεί ασφάλεια, να διώξει τον φόβο, να μπορέσει να μιλήσει. Να αντιμετωπιστεί με σεβασμό και να λάβει ολοκληρωμένη πληροφόρηση από αρμόδιο προσωπικό.
Η Ελλάδα ήταν από τα ευρωπαϊκά κράτη που καθυστέρησαν να υιοθετήσουν το απαραίτητο δικαιικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας.
Παρά την αργοπορημένη, ωστόσο, αντίδραση της Πολιτείας, το ποσοστό των περιστατικών που καταγγέλλονται έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Η σύσταση επομένως της Υπηρεσίας Αντιμετώπισης της Ενδοοικογενειακής Βίας από την Ελληνική Αστυνομία ήταν αναγκαία και η στελέχωσή της με εξειδικευμένο προσωπικό απαραίτητη προϋπόθεση. Μια σύγχρονη κοινωνία οφείλει να διαθέτει μηχανισμούς προκειμένου όχι μόνο να αποτρέπει τέτοια φαινόμενα, αλλά και να παρέχει τις κατάλληλες δομές που θα επουλώνουν τα τραύματα των θυμάτων. Η υπηρεσία αυτή, βασισμένη σε σύγχρονες, ειδικές προδιαγραφές που θα εφαρμόζονται και σε εκείνους που την απαρτίζουν, εκτός από την ανακούφιση που θα προσφέρει στα θύματα της βίας, θα εμπνεύσει εμπιστοσύνη και θα ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών, πράγμα το οποίο αποτελεί και βασική πηγή της νομιμοποίησής της.
Η προάσπιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων και του τελευταίου πολίτη είναι μονόδρομος για την αποτελεσματική καταπολέμηση της βίας, τη βελτίωση της απονομής δικαιοσύνης και την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων. Για τον λόγο αυτό, οφείλουμε όλοι να συνδράμουμε και να ενισχύσουμε με κάθε τρόπο τον δύσκολο αγώνα των θυμάτων».
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ,
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
Χαιρετισμό απηύθυνε και ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων, ότι:
«Το δημοκρατικό Περιστέρι είναι η πόλη της ισότητας, της ισοτιμίας όλων των πολιτών του. Καμιά μορφή βίας δεν είναι δυνατόν να είναι συμβατή με την ανθρώπινη ζωή και μάλιστα ούτε ως σκέψη.
Βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα. Ο πολιτισμός, η ενημέρωση, η εκπαίδευση, οι αρχές, αλλά και οι αξίες που οριοθετούν και διαμορφώνουν την ατομική μας συμπεριφορά και προσωπικά μας χαρακτηρίζουν, σε συνδυασμό με τον αυτοέλεγχο και την αυτοκριτική μας, συναρμολογούν ένα πλαίσιο διαχείρισης των εκάστοτε προβλημάτων.
Σημειωτέον, ότι ακριβώς εδώ που είμαστε συγκεντρωμένοι, έχει συσταθεί από το Δήμο μας και λειτουργεί με προσεγμένη εποπτεία, ειδικό Κέντρο με σημείο αναφοράς του τον σεβασμό της αξιοπρέπειας της ανθρώπινης οντότητας. Πρόκειται για το Κέντρο Υποδοχής, Συμβουλευτικής και Παροχής Υπηρεσιών Μέριμνας σε σχέση με το κεφάλαιο των κακοποιημένων γυναικών».
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΙΛΟΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Ο υπ. Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχ. Χρυσοχοΐδης είπε στην ομιλία του ότι «Για την κυβέρνηση το ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας είναι σε προτεραιότητα. Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε δομές υποδοχής και υποστήριξης ώστε να ενθαρρυνθούν τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας να φέρουν στο φως τα προβλήματά τους και να δράσουμε».
Εξήγγειλε τη δημιουργία πιλοτικών γραφείων των αστυνομικών τμημάτων σε όλες τις αστυνομικές διευθύνσεις και το πρώτο πιλοτικό γραφείο που θα δημιουργηθεί στην Αστυνομική Δ/νση Δυτικής Αθήνας θα λειτουργήσει στο Δήμο Περιστερίου.
Επίσης μίλησαν οι: Η υφυπ. Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κα Μαρία Συρεγγέλα, ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. αντιστράτηγος Μιχ. Καραμαλάκης, η επικεφαλής του Τμήματος αντιμετώπισης της ενδοοικογενειακής βίας της Δ/νσης Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας κα Σοφία Κυριάκου (παρουσίασε την ετήσια έκθεση της ΕΛ.ΑΣ. για το συγκεκριμένο θέμα), η δ/ντρια του ιδιαίτερου γραφείου του Υπ. Εργασίας κα Ευγενία Τζώρτζη, η βουλευτής της «Ν.Δ.» κα ΄Ελενα Ράπτη, ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού» κ. Κων. Γιαννόπουλος κ.ά.
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)
«ΕΞΑΡΧΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ» ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
«ΕΞΑΡΧΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ» ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την ακυβερνησία που επικρατεί στην Ι. Μητρόπολη Περιστερίου, λόγω της παρατεταμένης κατάστασης που αντιμετωπίζει με την υγεία του ο σεβ. Μητροπολίτης κ.κ. Κλήμης, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος θερμοθέτησε τον «Έξαρχο Μητροπολίτη» με ειδικό Κανονισμό, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Ο «Έξαρχος Μητροπολίτης» θα διορίζεται σε Μητροπόλεις, που οι ποιμενάρχες τους αδυνατούν προσωρινά να ασκήσουν τα καθήκοντά τους (για λόγους υγείας κ.λπ.) και δεν έχουν προβλέψει αντικαταστάτη τους για τις τρέχουσες διοικητικές ανάγκες της Μητρόπολής τους.
Συγκεκριμένα το μεγάλο πρόβλημα που έχει προκύψει με την Μητρόπολη Περιστερίου έχει να κάνει με το γεγονός πως ο Μητροπολίτης Κλήμης δεν έχει δώσει δικαίωμα υπογραφής σε κανέναν άλλο κληρικό της Μητροπόλεως ενώ δεν έχει ορίσει ούτε πρωτοσύγκελο.
Εξαιτίας αυτού του διοικητικού κενού είναι αδύνατη η σύγκληση του Μητροπολιτικού Συμβουλίου η οποιαδήποτε λήψη αποφάσεως ή ακόμη και αντιμετώπιση ζητημάτων της καθημερινότητας, ακόμη και η έγκριση των πινάκων μισθοδοσίας ώστε να πληρωθεί το προσωπικό.
Πρόκειται για μια εξαιρετικά σπάνια προβληματική η οποία έχει αναπτυχθεί το τελευταίο διάστημα στη Μητρόπολη Περιστερίου, η οποία είχε φέρει σε εξαιρετικά δύσκολη θέση την Εκκλησία. Μέχρι τώρα ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπισθεί ένα τέτοιο θέμα ήταν η ενεργοποίηση των προβλέψεων του Καταστατικού Χάρτη, και η αποστολή ειδικής ιατρικής και δικαστικής επιτροπής. Ωστόσο πρόκειται για διαδικασία που δεν μπορεί να ολοκληρωθεί σε λιγότερες από 45 ημέρες, τις οποίες αυτή την στιγμή δεν διαθέτει η Μητρόπολη Περιστερίου η οποία κυριολεκτικά δεν μπορεί να προβεί ούτε καν στην αποπληρωμή των λογαριασμών κοινής ωφελείας.
Ο Έξαρχος έχει σαφώς λιγότερες αρμοδιότητες από τον Τοποτηρητή, αφού η παρουσία του περιορίζεται αυστηρά στις τρέχουσες διοικητικές ανάγκες της Μητροπόλεως, ενώ λογοδοτεί απευθείας στην ΔΙΣ.
Μετά την δημοσίευση του Κανονισμού στο ΦΕΚ αναμένεται ο διορισμός του Εξάρχου Μητροπολίτη για την Μητρόπολη Περιστερίου από την ΔΙΣ.
Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 328/2021
Περί προσωρινής αναπληρώσεως Μητροπολίτου και τροποποιήσεως του Κανονισμού υπ’ αρ. 263/2014 «Περί συγκροτήσεως, αρμοδιοτήτων και λειτουργίας των Μητροπολιτικών Συμβουλίων των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος» (Α΄ 272).
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Έχουσα υπ’ όψει:
1. Τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 29 και του εδαφ. Β του άρθρου 35 του ν. 590/1977 «Περί Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος» (Α΄ 146),2. την ανάγκη εισαγωγής κανόνων για την προσωρινή διαποίμανση, διοίκηση και διαχείριση των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος σε περίπτωση συνδρομής προσωρινής αδυναμίας εκτελέσεως καθηκόντων στο πρόσωπο επαρχιούχου Μητροπολίτου, 3. την γνωμοδότηση 17/2021 του Ειδικού Νομικού Συμβούλου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και 4. την από 13.7.2021 απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, ψηφίζει τον Κανονισμό υπ’ αρ. 328/2021 που έχει ως ακολούθως:
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 328/2021
«Περί προσωρινής αναπληρώσεως Μητροπολίτου και τροποποιήσεως του Κανονισμού υπ’ αρ. 263/2014 «Περί συγκροτήσεως, αρμοδιοτήτων και λειτουργίας των Μητροπολιτικών Συμβουλίων των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος» (Α΄ 272)»
Άρθρο 1
Στον Κανονισμό της Εκκλησίας της Ελλάδος υπ’ αρ. 263/2014 «Περί συγκροτήσεως, αρμοδιοτήτων και λειτουργίας των Μητροπολιτικών Συμβουλίων των Ι. Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος» (Α΄ 272) προστίθεται άρθρο 5.Α που έχει ως ακολούθως:
«Άρθρο 5Α
Προσωρινή ανάθεση καθηκόντων διαχειρίσεως
1. Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος (Δ.Ι.Σ.):
α) σε περίπτωση προσωρινής αδυναμίας στο πρόσωπο Μητροπολίτου εκ λόγων υγείας του να ασκήσει τα καθήκοντά του και
β) εφ’ όσον ο Μητροπολίτης δεν έχει παραχωρήσει την αρμοδιότητα πλήρους ή μερικής αναπληρώσεώς του σε Πρωτοσύγκελλο ή Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο, και
γ) εάν έχει τεθεί υπ’ όψιν της Δ.Ι.Σ., κατόπιν ή άνευ αιτήματός της, επίκαιρη βεβαίωση πανεπιστημιακής κλινικής νοσοκομείου, που πιστοποιεί την ανωτέρω αδυναμία και την προσωρινή της φύση προσδιορίζοντας κατά προσέγγιση το χρονικό της διάστημα, δύναται μετά από αίτημα του Μητροπολίτου ή άνευ αιτήματός του, εάν δεν είναι σε θέση να το υποβάλει, να διαπιστώσει την ως άνω προσωρινή αδυναμία και να αναθέσει όλες τις αρμοδιότητες διαχειρίσεως της Ιεράς Μητροπόλεως, οι οποίες δεν έχουν παραχωρηθεί σε όργανα της ως άνω περιπτώσεως β και δεν προϋποθέτουν Αρχιερατική ιδιότητα (όπως η εποπτεία επί Ιερών Μονών και Ησυχαστηρίων), στο Μητροπολιτικό Συμβούλιο προεδρευόμενο από Έξαρχο Μητροπολίτη κατά την παρ. 2 του παρόντος και για ορισμένο χρονικό διάστημα, το οποίο δεν θα υπερβαίνει τους έξι (6) μήνες, επιφυλασσόμενη να επανεξετάσει τον προσωρινό χαρακτήρα της αδυναμίας. Το Μητροπολιτικό Συμβούλιο εποπτεύεται από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο.
2. Κατά την ανωτέρω περίπτωση προσωρινής αδυναμίας η Διαρκής Ιερά Σύνοδος διορίζει ως Πρόεδρο του Μητροπολιτικού Συμβουλίου Έξαρχο Μητροπολίτη.
3. Οι ανωτέρω αυξημένες διαχειριστικές εξουσίες του Μητροπολιτικού Συμβουλίου περιορίζονται επί υποθέσεων τρέχουσας φύσεως, ενώ για μη τρέχουσες υποθέσεις ζητείται η έγκριση της Δ.Ι.Σ. Το Μητροπολιτικό Συμβούλιο ασκεί τις αυξημένες διαχειριστικές του αρμοδιότητες μέχρι την έκδοση αποφάσεως της Δ.Ι.Σ., η οποία παρατείνει την άσκησή τους ή αποφασίζει την εφαρμογή των παρ. 3-7 του άρθρου 34 του ν. 590/1977 (Α΄ 146)».
Άρθρο 2
Διορισμός Εξάρχου Μητροπολίτου
1. Σε περίπτωση συνδρομής των προϋποθέσεων του άρθρου 1 η Διαρκής Ιερά Σύνοδος διορίζει Έξαρχο Μητροπολίτη στον οποίο αναθέτει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, το οποίο δεν θα υπερβαίνει τους έξι (6) μήνες, τα καθήκοντα διαποιμάνσεως, διοικήσεως και διαχειρίσεως της Ιεράς Μητροπόλεως, του οικείου Μητροπολίτου μνημονευόμενου κανονικώς σε άπασες τις Ιερές Ακολουθίες εντός της Ιεράς Μητροπόλεως.
Ο Έξαρχος Μητροπολίτης εποπτεύεται από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο και είναι δυνατό να αντικαθίσταται υπ’ αυτής.
2. Οι ανωτέρω εξουσίες του Εξάρχου Μητροπολίτου περιορίζονται επί υποθέσεων τρέχουσας φύσεως, ενώ για μη τρέχουσες υποθέσεις ζητείται η έγκριση της Δ.Ι.Σ.
Ο Έξαρχος Μητροπολίτης ασκεί τα καθήκοντά του μέχρι την έκδοση αποφάσεως της Δ.Ι.Σ., η οποία παρατείνει την άσκησή τους ή αποφασίζει την εφαρμογή των παρ. 3-7 του άρθρου 34 του ν. 590/1977 (Α΄ 146).
Άρθρο 3
1. Προ της λήξεως του χρονικού διαστήματος προσωρινής αναπληρώσεως των άρθρων 1 και 2 η Διαρκής Ιερά Σύνοδος λαβούσα υπ’ όψιν επίκαιρη ιατρική βεβαίωση πανεπιστημιακής κλινικής νοσοκομείου διαπιστώνει την παύση της προσωρινής αδυναμίας ή την εξακολούθησή της για ορισμένο χρονικό διάστημα, που προσδιορίζεται από την ιατρική βεβαίωση. Στη δεύτερη περίπτωση η Δ.Ι.Σ. παρατείνει την κατά τα άρθρα 1 και 2 αναπλήρωση για το αναγκαίο χρονικό διάστημα.
2. Εάν δεν είναι δυνατό να προσδιορισθεί το χρονικό διάστημα της αναγκαίας παρατάσεως από ιατρική βεβαίωση, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος προβαίνει σε εφαρμογή των παρ. 3-7 του άρθρου 34 του ν. 590/1977, ώστε να διαπιστωθεί εάν συντρέχει οριστική αδυναμία ασκήσεως καθηκόντων του Μητροπολίτου.
Άρθρο 4
Ο παρών Κανονισμός δεν προκαλεί καμία δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του νομικού προσώπου της Εκκλησίας της Ελλάδος ή των λοιπών εκκλησιαστικών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου. Ο παρών Κανονισμός αρχίζει να ισχύει από την δημοσίευσή του διά της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως.
Ο παρών Κανονισμός δημοσιεύεται και διά του επισήμου Δελτίου «ΕΚΚΛΗΣΙΑ» της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Ο Κανονισμός αυτός να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 13 Ιουλίου 2021
Ο Πρόεδρος
† Ο Αθηνών ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ
Ακριβές Αντίγραφο
Ο Αρχιγραμματεύς
† Ο Ωρεών Φιλόθεος
Α.Λ.(Πηγή: orthodoxia.info)
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)
ΑΠΟΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΧΡΗΣΗ Η ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΘΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΖΩΝ ΚΕΝΝΕΝΤΥ
ΑΠΟΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΧΡΗΣΗ Η ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΘΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΖΩΝ ΚΕΝΝΕΝΤΥ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Στη διάθεση για χρήση των πολιτών αποδόθηκε στις 5.7.2021, η πλατεία που βρίσκεται σε ένα από τα πιο εμβληματικά σημεία της πόλης του Περιστερίου, στη συμβολή των οδών Θηβών και Τζων Κέννεντυ.
Η τελετή έγινε αφού ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανάπλασης, διαμόρφωσης και φύτευσης νέων μεγάλων δέντρων, τοποθέτηση καθιστικών κ.λπ. και η μεταφορά του ανδριάντα του Ελευθερίου Βενιζέλου στο κέντρο της πλατείας, σε όντως περίοπτη θέση.
«Προηγούμενοι, μεταγενέστεροι, σημερινοί και επόμενοι, όλοι μαζί, ανεξαιρέτως, κρίκοι και σταθμοί μιας ενιαίας αλυσίδας και διαδρομής, οδηγούμε ενωμένο, άρτιο και πρωτοπόρο το Περιστέρι, όπως και τις διαδοχικές γενιές των πολιτών του, προς τους απαιτητικούς προορισμούς του αύριο, με ασφάλεια, αυτοπεποίθηση και υπεροχή», τόνισε, μεταξύ άλλων στην ομιλία του, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης.
Προηγήθηκε ομιλία της αντ/ρχου Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής κας Μαίρης Τσιώτα Μάρκου, που συντόνιζε τη διαδικασία.
Ο τ. δήμαρχος κ. Θεόδωρος Δημητρακόπουλος -που έδωσαν παρών πολλοί συνεργάτες του- συνεχάρη τον κ. Παχατουρίδη και στους αντ/ρχους κ.κ. Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου και Κώστα Ποθητό για την ανάπλαση της πλατείας, καθώς και για την επανατοποθέτηση σε κεντρικό σημείο της του ανδριάντα του Ελευθερίου Βενιζέλου, κάτι που και ο ίδιος είχε προτείνει αρχικά (η πλατεία εγκαινιάσθηκε την 1.6.2000), αλλά δεν είχε εισακουσθεί.
Η νέα πλατεία αναπλάσθηκε μόλις σε εξήντα μέρες εντατικών εργασιών από τα Τμήματα Αυτεπιστασίας, Ηλεκτρολογικού και Πρασίνου του Δήμου Περιστερίου, με ελάχιστο κόστος και δημιούργησαν ένα αποτέλεσμα πραγματικά αξιοθαύμαστο.
Στη λιτή τελετή παράδοσης παραβρέθηκαν νυν και πρώην Πρόεδροι του Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιδήμαρχοι, Περιφερειακοί, Δημοτικοί και Κοινοτικοί Σύμβουλοι, εκπρόσωποι εθνικοτοπικών συλλόγων κ.ά.
(Δελτίο Τύπου Δήμου Περιστερίου)
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΥΝΕΧΑΡΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ, ΤΟ ΕΡΓΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΘΑ ΤΥΠΩΣΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΟ ΤΑ ΕΛ.ΤΑ.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΥΝΕΧΑΡΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ, ΤΟ ΕΡΓΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΘΑ ΤΥΠΩΣΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΟ ΤΑ ΕΛ.ΤΑ.
Την 10χρονη μαθήτρια της Ε΄ τάξης του 20ού Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου Γαβριέλα Βραχνού υποδέχθηκαν, μαζί με τους γονείς της, στο Δημαρχείο, στις 7.7.2021, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Τάσος Θεοδωράκος για να την συγχαρούν για την επιτυχία της στον παιδικό διαγωνισμό ζωγραφικής των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ.) με θέμα «Η Επανάσταση του 1821».
Η Γαβριέλα Βραχνού απέσπασε διάκριση με το έργο της «Το Κρυφό Σχολειό», το οποίο τα ΕΛ.ΤΑ. θα κυκλοφορήσουν σαν γραμματόσημο τον επόμενο Οκτώβριο.
Ο δήμαρχος Περιστερίου συνεχάρη την Γαβριέλα και της επέδωσε το επίσημο λεύκωμα «Περιστέρι: Όψεις της ιστορίας της πόλης και του Δήμου» και τη συνεχάρη για το ταλέντο της και την αγάπη της στη ζωγραφική. Στο ίδιο πνεύμα συνεχάρη την ταλαντούχα ζωγράφο και ο Αντ/ρχος Παιδείας.
Να σημειωθεί, ότι η μικρή Γαβριέλα έχει διακριθεί σε σημαντικούς διαγωνισμούς ζωγραφικής, όπως τον εικαστικό «Νόστος», την ΄Εκθεση «Aegean Kids Biennale”, την 1η Ολυμπιάδα Παιδικής Ζωγραφικής κ.ά.
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)
ΒΟΥΤΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ!
ΒΟΥΤΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ!

Η βουτιά στην κολυμβήθρα με τέτοιες θερμοκρασιακές συνθήκες, δεν ήταν δοκιμασία, αλλά απόλαυση, γι΄αυτό και η χαριτωμένη εγγονή της γραμματέως του δημάρχου Περιστερίου κας Σοφίας Τζαβάρα, που πέρασε από την ανωνυμία στο: Αναστασία, το χάρηκε με κλάμα… χαράς.
Οι γονείς της νεοφώτιστης Αναστασίας, Ναταλία και Χρήστος την πλαισιώνουν στη φωτογραφία μας μαζί με την κα Σοφία Τζαβάρα και τον δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.
Πολλοί οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι και άπειρες οι ευχές.
Μια ευτυχής σύμπτωση ήταν ότι την ίδια μέρα και ώρα ο δικός μας Λευτέρης Πετρούνιας κέρδιζε το «χρυσό» μετάλλιο στους Κρίκους, στην Ντόχα και μαζί την συμμετοχή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, όπου θα είναι σημαιοφόρος.
Ο «Χρυσός Αρχοντας των Κρίκων» λοιπόν μάς δίνει την ευκαιρία να ευχηθούμε:
Να τους ζήσει η μικρή Αναστασία!
Και να είναι παρόντες να την καμαρώσουν και όταν ωριμάσει ο καιρός, τότε που -με τον εκλεκτό της- θα έχει κερδίσει και τους δικούς της «χρυσούς κρίκους» στα κρινοδάκτυλά της!
Δ.Λ.
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)
ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΚΑΙ ΑΞΈΧΑΣΤΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΚΩΣΤΑ ΒΟΥΤΣΑ ΤΙΜΗΣΕ, ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΒΡΑΔΙΑ, Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΚΑΙ ΑΞΈΧΑΣΤΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΚΩΣΤΑ ΒΟΥΤΣΑ ΤΙΜΗΣΕ, ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΒΡΑΔΙΑ, Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Τον κορυφαίο εκπρόσωπο της «χρυσής» εποχής του ελληνικού κινηματογράφου Κώστα Βουτσά, τίμησε ο Δήμος Περιστερίου σε ξεχωριστή βραδιά, στις 30 Ιουνίου 2021 στο θέατρο «Ελιά και Δάφνη» του Άλσους της πόλης.
Αναφερόμενος ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στον αξέχαστο ηθοποιό, μεταξύ άλλων, τόνισε ότι:
«Είναι σαν να μιλάμε για έναν άνθρωπο του δικού μας σπιτιού και της δικής μας οικογένειας. Αφού όλοι μας τον θεωρούμε τόσο πολύ δικό μας άνθρωπο.
Ο Κώστας Βουτσάς θα παραμείνει για πάντα μέσα στο χαμόγελό μας, στα μάτια μας και στη θύμηση του καθενός μας».
ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗΣ ΠΛΑΚΕΤΑΣ
Στην σύζυγο του αείμνηστου Κώστα Βουτσά κα Αλίκη Κατσαρού επιδόθηκε τιμητική πλακέτα από την αντ/ρχο Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, καθώς και από την κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Δήμου Περιστερίου (ΔΕΠΑΔΠ) τον πρόεδρο- δημοτικό σύμβουλο κ. Αναστάσιο Καλλιάφα και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Στέφανο Παπαδόπουλο.
Τόσο η σύζυγος του μεγάλου ηθοποιού, όσο και η κόρη του κα Σάντρα Βουτσά ευχαρίστησαν θερμά το Δήμο Περιστερίου και το Δήμαρχο Περιστερίου για την τιμητική βραδιά, σημειώνοντας ότι ο Κώστας Βουτσάς αγαπούσε και θεωρούσε το Περιστέρι σαν δική του πόλη.
Και πράγματι ο Κώστας Βουτσάς είχε δώσει αρκετές θεατρικές παραστάσεις στο Θέατρο «Φοίνικας», μαζί με άλλους συμπρωταγωνιστές, όπως ο Θύμιος Καρακατσάνης κ.ά.
Για τον χαρισματικό ηθοποιό, τον «αιώνιο έφηβο», τον κύριο «φσστ μπόινγκ», τον γυναικοκατακτητή του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου, μίλησαν με θερμά λόγια: ο πρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών Σπύρος Μπιμπίλας, η ηθοποιός Μαρία Ιωαννίδου, ο σκηνοθέτης Βασίλης Βαφέας, ο ραδιοφωνικός παραγωγός – συγγραφέας Νίκος Μουρατίδης κ.ά.
Την ξεχωριστή βραδιά, τίμησαν με την παρουσία τους πολλοί δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι του Περιστερίου, οι ηθοποιοί Τάσος Χαλκιάς, Χριστίνα Αλεξανιάν, Βίκυ Κάβουρα, Μαρίλια Μητρούση, Μαρίνα Ρώμα, Κατερίνα Μάλλιου, Γιώργος Μυλωνάς, κ.ά. οι παραγωγοί Σίσυ Βαφέα και Τάκης Σασλίδης, η δημοσιογράφος Μαίρη Αρώνη κ.ά.
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)
ΚΛΙΜΑΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΘΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΥΣΩΝΑ
ΚΛΙΜΑΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΘΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΥΣΩΝΑ

Η αντ/ρχος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου ενημερώνει ότι, για την προστασία της υγείας των δημοτών και ιδιαίτερα των ευπαθών ομάδων, όπως άτομα τρίτης ηλικίας, διατίθενται κατά τις ημέρες με πολύ υψηλές θερμοκρασίες, και πρόσφατα αλλά και όταν προκύψει καύσωνας στη διάρκεια του καλοκαιριού (εκτός αν εκδοθεί νεότερη ανακοίνωση), οι παρακάτω κλιματιζόμενες αίθουσες:
-ΚΕ.ΦΙ. Κέντρου, Βάρναλη & Ραιδεστού, 2105740590 (Ώρες 10:00-20:00)
-ΚΕ.ΦΙ. Αγίου Ιεροθέου - Χρυσούπολης, Αγίου Ιεροθέου 142, 2105777102 (Ώρες 10:00-20:00)
Με βάση τα μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης της πανδημίας του κορονοϊού, προβλέπεται ο συστηματικός φυσικός αερισμός του χώρου μέσω ανοιγμάτων (παράθυρα, εξωτερικές θύρες) και με την παράλληλη λειτουργία κλιματιστικών μονάδων, τηρώντας πάντοτε τις αποστάσεις και τη χρήση μάσκας.
Αρμόδιος για πληροφορίες: κ. Θωμάς Ρουμπάκος, Υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας Δήμου Περιστερίου (κιν. 6947-966451).
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΛΗΨΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΛΗΨΗ ΥΓΕΙΑΣ

Εποικοδομητική υπήρξε την 1.7.2021, η μηνιαία διαδικτυακή συνάντηση για την Πρόληψη Υγείας και τον Προσυμπτωματικό Έλεγχο στη Περιφέρεια Δυτικού Τομέα Αθηνών, με τη συμμετοχή του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα κ. Α. Λεωτσάκου και εκπροσώπων του ΕΔΔΥΠΠΥ, της Περιφέρειας και των Δήμων Δυτικού Τομέα Αθηνών.
Από πλευράς Δήμου Περιστερίου συμμετείχαν: Η δημοτική σύμβουλος & προϊσταμένη της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του 2ου Κέντρου Υγείας Περιστερίου κα Παρασκευή Αρσενοπούλου και η διοικητική συντονίστρια του Κ.Ε.Π. Υγείας Περιστερίου κα Χριστίνα Κωνσταντακοπούλου (φωτογραφία).
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)
ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΑΤΤΙΚΗ – ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ» ΣΤΟ 21ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΑΤΤΙΚΗ – ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ» ΣΤΟ 21ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Μια ακόμη ξεχωριστή διάκριση προσέθεσε στη συλλογή της η «ΑΤΤΙΚΗ Μελισσοκομική Εταιρεία – Γ. Πίττας» ΑΕΒΕ, η οποία βραβεύθηκε στο 21ο Συνέδριο Marketing και Πωλήσεων, (AWARDS), στην Κατηγορία «ΑΙΩΝΟΒΙΑ BRANDS», καθώς συμπλήρωσε 93 χρόνια επαγγελματικής δραστηριότητας στην ελληνική αγορά.
Το βραβείο απένειμε στην πρόεδρο της Εταιρείας κα Αλεξάνδρα Χαζάπη Πίττα ο υπ. Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης (φωτογραφία).
«Με πάνω από 90 χρόνια ιστορία, εμπειρία και αγάπη για το ελληνικό μέλι, συνεχίζουμε να το φέρνουμε σε κάθε σπίτι, αφοσιωμένοι σε ό,τι αξίζει αληθινά!» τόνισε η κα Αλεξάνδρα Χαζάπη Πίττα, μετά την απονομή.
ΑΠΟ ΤΟ 1949 ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Για την ιστορία της Εταιρείας που συνδέεται στενά με το Περιστέρι, θα αναφέρουμε, ότι, η δραστηριότητα ξεκίνησε το 1896 με πρωτοπόρο τον Γεώργιο Πίττα στην Αθήνα και συνεχίστηκε το 1928, από τους Αλέξανδρο και Παναγιώτη Πίττα που ίδρυσαν εταιρεία στην οδό Σωκράτους στην Αθήνα.
Το 1949 η εταιρεία μεταφέρθηκε στο Περιστέρι στην οδό Π. Μελά και μετά το θάνατο των Παναγιώτη και Αλέξανδρου , τα ινία ανέλαβαν ο κ. Γεώργιος Πίττας με την αδελφή του κα Αλεξάνδρα Πίττα – Χαζάπη, που εκτόξευσαν τον κύκλο εργασιών, εξαγωγών, την ποικιλία προϊόντων και φυσικά το εύρος απασχόλησης προσωπικού.
Ακολούθως η έδρα της εταιρείας μεταφέρθηκε στην οδό Αρκαδίας στο Περιστέρι για πάρα πολλά χρόνια και στη συνέχεια εγκαταστάθηκε στο Κρυονέρι.
Θα προσθέσουμε, ότι η «ΑΤΤΙΚΗ Μελισοκομική» συνεργάζεται με πάνω από 2.000 μελισσοκόμους από όλη την Ελλάδα και εξάγει τα προϊόντα της
σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο (ΗΠΑ, Αγγλία, Καναδά, Ιαπωνία, Αίγυπτο κ.ά.) τις διακρίσεις των οποίων έχει αποσπάσει αμέτρητες φορές για την εξαιρετική τους ποιότητα.
Δ.Λ.
(ΙΟΥΛΙΟΣ 2021)













