• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΗΤΡΩΟ ΑΡΡΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΤΟ ΕΤΟΣ 2020

 

Ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης, έχοντας υπόψη τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 20 του Ν.2119/93 περί Μητρώου Αρρένων γνωστοποιεί ότι η αρμόδια Επιτροπή κατάρτισε το Μητρώο Αρρένων των αγοριών που γεννήθηκαν το έτος 2020 και καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να προσέλθει στο Δημοτικό Κατάστημα στο Δημαρχείο (Πλ. Δημοκρατίας – Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης & Ληξιαρχείου), στο Γραφείο Μητρώου Αρρένων, όλες τις εργάσιμες ημέρες και από ώρα 09:00 έως 14:00 από 17/05/2021 μέχρι 18/06/2021 για να λάβει γνώση της εγγραφής του παιδιού του στα Μητρώα Αρρένων και να υποβάλλει ένσταση σε περίπτωση αντίρρησης για την εγγραφή του.

 

(Δελτίο Τύπου Δήμου Περιστερίου 15.5.2021)

 

(ΜΑΪΟΣ 2021)

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ κ. ΓΙΑΝΝΗ ΛΟΒΕΡΔΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΟΔΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Την μετονομασία οδού του Δήμου Περιστερίου προτείνει με επιστολή του της 11.5.2021, προς τον Δήμαρχο Περιστερίου και το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, ο βουλευτής της β2 Περιφέρειας Δυτικού Τομέα της «Νέας Δημοκρατίας» κ. Γιάννης Λοβέρδος, η οποία έχει ως εξής:

 

 

 

 

(ΜΑΪΟΣ 2021)

ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΟΥ ΘΕΡΑΠΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΟΥ ΘΕΡΑΠΟΝΤΟΣ

 

Τήν κυριώνυμον ἡμέρα, καθ΄ ἥν ἑορτάζει το Ἱερό Ἱδρυματικό Παρεκκλήσιο τοῦ Ἱδρύματος Χρονίων Πασχόντων τῆς καθ΄ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως θά τελεσθεῖ τήν ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14.5.2021

μετά πάσης Ἐκκλησιαστικῆς λαμπρότητος

Ὅρθρος και Ἀρχιερατική Θεία Λειτουργία

Ἱερουργοῦντος τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Κλήμεντος.

Ἔναρξις Ὅρθρου: 7:30π.μ.

 

Ἐκ τοῦ Γραφείου Τύπου καί Ἐπικοινωνίας

τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου

2105719777 - 2105721148 (ἐσωτ. 9)

 

 

(ΜΑΪΟΣ 2021)

Μαθητικός Διαγωνισμός Παιδικής Ζωγραφικής Δήμου Περιστερίου

«200 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ»

 

Ο Δήμος Περιστερίου συμμετέχει στον εορτασμό των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση και ξεκινά τις δράσεις του και πάλι με πρωταγωνιστές τα παιδιά, που αποτελούν το παρόν, το μέλλον και την ελπίδα.

Στο πλαίσιο της τήρησης των μέτρων κατά της πανδημίας, ο μαθητικός διαγωνισμός ζωγραφικής με θέμα: «200 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ», θα διεξαχθεί ψηφιακά έως και τις 28/05/2021.

Σε πρόσκλησή του, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, καλεί τους μαθητές των παιδικών σταθμών, των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων της πόλης του Περιστερίου, να εμπνευστούν από τους Ήρωες της Επανάστασης και τα ιδεώδη της Ελευθερίας και να φιλοτεχνήσουν, με το μοναδικό τρόπο που εκείνα ξέρουν, έργα τέχνης, τα οποία όλα θα αποτελέσουν μέρος ενός ψηφιακού άλμπουμ που θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Περιστερίου.

Τα 51 καλύτερα έργα θα τοποθετηθούν στην πλατεία Εθν. Αντίστασης (έναντι ΟΤΕ) επί της Παναγή Τσαλδάρη και θα κοσμούν την πόλη μας για τους επόμενους μήνες.

Οι γονείς των μαθητών θα πρέπει να επισκέπτονται τον δικτυακό ιστότοπο της ΔΕΠΑΔΠ www.depadp.gr , να υποβάλουν τα στοιχεία που θα ζητούνται και να επισυνάπτουν τη ζωγραφιά σε ηλεκτρονική μορφή.

Οι 51 καλύτερες ζωγραφιές θα επιλεγούν από επιτροπή που θα αποτελείται από εικαστικούς των εργαστηρίων ζωγραφικής της ΔΕΠΑΔΠ. Τα έργα που θα επιλεγούν θα πρέπει να παραδοθούν πρωτότυπα, κατόπιν ραντεβού, προκειμένου να εκτυπωθούν σε κατάλληλο υλικό και θα τοποθετηθούν στα συγκεκριμένα πλαίσια της πλατείας Εθν. Αντίστασης (απέναντι από τον ΟΤΕ).

Όλοι οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν αναμνηστικό δίπλωμα σαν επιβράβευση για την προσπάθεια τους.

Καλή συμμετοχή και καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές!!!

Πληροφορίες ΔΕΠΑΔΠ, καθημερινά τις ώρες 8:00 - 14:00, τηλέφωνα 2105779914, 2105779049, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

(Δελτίο Τύπου Δήμου Περιστερίου, 11.5.2021)

 

(ΜΑΪΟΣ 2021)

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΗΝ «ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ»


Εκατοντάδες παιδιά με τους γονείς τους συμμετείχαν στις εκδηλώσεις του Δήμου Περιστερίου για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Μητέρας, που διοργανώθηκε στις 9 Μαΐου 2021, στο Άλσος της πόλης.

Ο Δήμαρχος Ανδρέας Παχατουρίδης σε δηλώσεις του, τόνισε:

«Μια μέρα αφιερωμένη στις μητέρες, στα πρόσωπα που μας δημιουργούν, μας μεγαλώνουν, μας στηρίζουν, μας ενισχύουν, μας εμπιστεύονται, μας αποτρέπουν, μας καταξιώνουν.

Σας εκφράζω τις θερμότερες ευχαριστίες της πόλης μας και σας συγχαίρω για το ανυπολόγιστης σημασίας έργο που προσφέρετε καθημερινά.

Προσωπικά και ως Δήμαρχος της πόλης αισθάνομαι ιδιαίτερη υπερηφάνεια. Χρόνια πολλά στις μητέρες του Περιστερίου και όλου του κόσμου»!

Ο Δήμος Περιστερίου φρόντισε να μοιράσει δωρεάν λουλούδια στα παιδιά για να τα χαρίσουν στις μητέρες τους, δίνοντας σ’ όλους λίγες ώρες χαράς και ξεγνοιασιάς από τα προβλήματα της πανδημίας που ταλανίζουν όλες τις οικογένειες.

 

 

(Δελτίο Τύπου Δήμου Περιστερίου 10.5.2021)

 

 

(ΜΑΪΟΣ 2021)

ΔΩΡΕΑΝ RAPID TESTS ΣΤΙΣ 14 ΜΑΪΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ

 

Ο Δήμος Περιστερίου σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), θα πραγματοποιήσει δωρεάν ελέγχους ταχείας ανίχνευσης (rapid tests) κορονοϊού για τους κατοίκους της πόλης, την Παρασκευή 14 Μαΐου 2021, ώρες 09:30 – 15:00, στην πλατεία Δημαρχείου – στάση Μετρό «Περιστέρι».

Οι πολίτες θα πρέπει να έχουν στείλει μήνυμα για μετακίνηση 1 στο 13033, να γνωρίζουν τον ΑΜΚΑ τους, τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας, καθώς και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου, στο οποίο θα αποσταλεί μήνυμα το αποτέλεσμα του rapid test.

Στον έλεγχο μπορούν να υποβληθούν και παιδιά άνω των 10 ετών. Θα τηρηθούν αυστηρά οι προβλεπόμενοι υγειονομικοί κανόνες (χρήση μάσκας, τήρηση αποστάσεων ασφαλείας) για την ομαλή διεξαγωγή των rapid tests και την αποφυγή συνωστισμού.

 

(Δελτίο Τύπου Δήμου Περιστερίου 10.5.2021)

 

 

(ΜΑΪΟΣ 2021)

Ανακοίνωση για την εναλλαγή στο δημοτικό συμβούλιο

 

athanasopoulouΣε μια περίοδο όπου η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει ακάθεκτη την αντεργατική-αντιλαϊκή της πολιτική με την εγκληματική διαχείριση της πανδημίας, η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου συμβάλλει με όλες τις δυνάμεις της σε όλα τα κοινωνικά κινήματα και σε κάθε αγωνιστική τοπική διεκδίκηση των κατοίκων για ποιότητα ζωής στην πόλη. Μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο, απέναντι στη δημοτική αρχή Παχατουρίδη που αποτελεί γνήσιο εκφραστή της κυβερνητικής πολιτικής στο Περιστέρι, εκφράζει την ανάγκη για ουσιαστικά μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας του λαού, να ζητήσει την ενίσχυση όλων αυτών που πλήττονται διπλά από την υγειονομική και την οικονομική κρίση, να συμβάλλει στον αγώνα ενάντια στην αστυνομική καταστολή και τα συνεχόμενα αποτυχημένα lockdown.

Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου, όπως χαρακτηριστικά σημειώνουμε στα κείμενα αρχών και στις διακηρύξεις μας όλα αυτά τα χρόνια, δεν είναι και ποτέ δεν ήταν μια δημοτική παράταξη του αστικού κομματικού κοινοβουλευτισμού. Από την ίδρυσή της, εδώ και 27 χρόνια, είναι μια πολύμορφη αυτενεργός συλλογικότητα της αντισυστημικής – ριζοσπαστικής – αντικαπιταλιστικής αριστεράς στην οποία συσπειρώνονται αγωνίστριες και αγωνιστές των κοινωνικών και τοπικών κινημάτων των εργαζόμενων και της νεολαίας, η αγωνιστική – πολιτική – πολιτιστική συλλογικότητα των Περιστεριωτισσών και των Περιστιωτών που δεν αναθέτουν σε κοινοβουλευτικούς και σε δημοτικούς πολιτικάντηδες το παρόν και το μέλλον αλλά παίρνουν οι ίδιες και οι ίδιοι στα δικά τους χέρια τον αγώνα για τις ζωές τους και για τις γειτονιές τους.

Σε αντίθεση με τις άλλες παρατάξεις στην πόλη μας, η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου δεν είναι μια αρχηγοκεντρική δημοτική κίνηση. Αντίθετα, προτάσσουμε την εναλλαγή στο δημοτικό συμβούλιο στη διάρκεια της θητείας. Γιατί είμαστε μία συλλογική προσπάθεια διεκδίκησης και αγώνα κι όχι απλά ένα δημοτικό προεκλογικό ψηφοδέλτιο. Από τη μεριά μας, θεωρούμε στοιχείο της πολιτικής που θέλουμε να εκφράσουμε και το θέμα της εναλλαγής των μελών μας στην εκπροσώπηση μας στα διάφορα δημοτικά όργανα. Δεν το βλέπουμε ως μια τυπική διαδικασία, αλλά ως μια συνειδητή πολιτική άποψη που λέει ότι η παραγωγή και η άσκηση πολιτικής συμπεριλαμβάνει όλους και όλες μας.

Με τη συμπλήρωση, λοιπόν, 2 χρόνων στο δημοτικό συμβούλιο και μετά από συλλογική συζήτηση αποφασίσαμε την εναλλαγή στην εκπροσώπησή μας. Τη θέση που πετυχημένα είχε μέχρι σήμερα ο Πάνος Παπανικολάου, αναλαμβάνει πλέον η Αντωνία Αθανασοπούλου - Βαφειάδου.

 

Nα φέρουμε τα κάτω πάνω!

Για να πάρουμε τις ζωές και τις γειτονιές στα χέρια μας!

Μόνο ο λαός σώζει το λαό!

 

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

(Δελτίο Τύπου 7.5.2021)

 

(ΜΑΪΟΣ 2021)

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ

Ο Δήμος Περιστερίου θα γιορτάσει την Ημέρα της Μητέρας την Κυριακή 9 Μαΐου, ώρες 11:00 - 14:00, στο Άλσος Περιστερίου – στάση Μετρό «Ανθούπολη». Πολλές εκπλήξεις για τις μανούλες και τα παιδιά. Είσοδος Ελεύθερη. Θα τηρηθούν αυστηρά οι προβλεπόμενοι υγειονομικοί κανόνες (χρήση μάσκας, τήρηση αποστάσεων ασφαλείας κλπ).

(Δελτίο Τύπου Δήμου 7.5.2021)

(ΜΑΪΟΣ 2021)

ΓΙΟΡΤΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ 2021, ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΣΥΝΟΧΗ, ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ


pah   Τις Άγιες αυτές μέρες, που ο Θεάνθρωπος με την θυσία του και την Ανάστασή του, ανέδειξε το μέγα, το μοναδικό θαύμα της Αγάπης, 
και ‘μεις οι ίδιοι, την αγάπη να την κάνουμε σημαία μας.
   Μέσα από πράξεις και συμπεριφορές.
Μέσα από την οικογένεια, το περιβάλλον, την πολιτεία και ολόκληρη την ανθρώπινη κοινωνία, ν’ αφήσουμε να αναβλύσει η πηγαία, η πανίσχυρη δύναμη της αγάπης, προς τον συνάνθρωπο.
   Μπορούμε να προσφέρουμε άγιο φως, Πασχαλινό, χαμόγελο και ελπίδα στον διπλανό μας.
   Σ’ εκείνον που χρειάζεται την κατανόηση, την στήριξή μας, την ηλιαχτίδα της Λαμπρής, για να φωτίσει την διάθεση και την ψυχή του.
   Η υγεία, η καλοσύνη, το μεγαλείο της ανθρωπιάς και η Πασχαλινή η φλόγα, 
να γίνουν η πιο αληθινή Γιορτή Ζωής, για όλους.
   Σήμερα και με τα δύσκολα υγειονομικά πράγματα των καιρών μας, 
Πάσχα ομορφιάς, χαράς, ελπίδας και αισιοδοξίας, σε κάθε σπιτικό του Περιστερίου.
   Σε κάθε Περιστεριώτισσα και κάθε Περιστεριώτη. Με κανένα συνάνθρωπο, μόνο του.
   Σκέπη, αγκαλιά και παραπάνω πιάτο στο Πασχαλινό τραπέζι, να προσφέρει παντού και φέτος, η Πασχαλινή Αγάπη!

Χρόνια Πολλά σε όλους!!!

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΙΛΙΑΣ (ΚΕ.ΦΙ.) ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Εν όψει των Αγίων ημερών του Πάσχα, ας στρέψουμε το βλέμμα και την σκέψη μας και ας ενώσουμε όλοι τις καρδιές μας με τις καρδιές των αδύναμων συμπολιτών μας, οι οποίοι προσπαθούν με αγωνία να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές απαιτήσεις της δύσκολης καθημερινότητας, που έχει επιδεινωθεί ακόμα περισσότερο και από την πανδημία του κορωνοιού.  

Μπορεί ο Κορωνοϊός να είναι ακόμη εδώ, να επηρέασε όλες τις πτυχές της ζωής μας, όμως δεν μπορεί και δεν πρέπει να επηρεάσει τη θέλησή μας για προσφορά και αλληλεγγύη αλλά και την προσπάθεια μας για την ενδυνάμωση των κοινωνικών δεσμών, που έχουν πληγεί βαθύτατα από την πρωτόγνωρη κρίση που βιώνουμε.

Έτσι για μια ακόμα φορά και στο μέτρο των οικονομικών δυνατοτήτων του Συλλόγου μας, το Δ.Σ. στο πλαίσιο της ανιδιοτελούς προσφοράς και της αλληλοβοήθειας - σαν πράξη αγάπης προς τους αδύναμους και χρήζοντας βοήθεια συνανθρώπους μας - αποφάσισε ομόφωνα και προσέφερε στην Ιερά Μητρόπολη Περιστερίου   δέκα οκτώ (18 ) κιβώτια συμπυκνωμένο γάλα μακράς διάρκειας, για τα " δέματα αγάπης " που μοιράζει η Ιερά Μητρόπολις Περιστερίου.  

Η απόφασή μας αυτή μας έκανε να νιώσουμε τη χαρά της προσφοράς προς τους συνανθρώπους μας, διότι συμβάλλουμε έτσι και εμείς ώστε η αγάπη και η ελπίδα να φωτίσει την ψυχή τους και το χαμόγελο να ανθίσει ξανά, έστω και για λίγο, στα πρόσωπά τους. Επιπλέον με την προσφορά μας αυτή βάζουμε και εμείς ένα μικρό λιθαράκι στο μεγάλο έργο αλληλεγγύης, που επιτελείται από την Ιερά Μητρόπολη Περιστερίου.

Ευχαριστούμε τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου που στήριξαν με θέρμη την προσπάθειά μας, τόσο οικονομικά όσο και με την εθελοντική προσφορά τους. Επίσης καλούμε και άλλα μέλη και φίλους να πλαισιώσουν την ομάδα ανιδιοτελούς προσφοράς και αλληλοβοήθειας του Συλλόγου μας, ώστε από κοινού να προγραμματίσουμε και να υλοποιήσουμε την επόμενη δράση μας προσφοράς και αλληλεγγύης.

Ευχαριστούμε και τον όμιλο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ για την χορηγία μιας δωροεπιταγής των εκατό (100) ευρώ προς τον Σύλλογο μας.

Η εν λόγω επιταγή, με απόφαση του Δ.Σ, προσφέρθηκε σε συνάνθρωπό μας που έχει πρόβλημα υγείας.

Προσωπικά ευχαριστώ την Γεν. Γραμ. κα. Σ. Βανικιώτη, την Οργ. Γραμ. Κα.Β. Κρητικού, την Ταμία Κα. Β. Βλαχοπούλου, την Αν. ταμία Κα. Μ. Αρφάνη, και τον Πρόεδρο της Ελεκτ.Επιτρ. Κο. Ρ. Μπάση που επιμελήθηκαν την οργάνωση και την διεκπεραίωση της πρωτοβουλίας του Συλλόγου μας.

Το Δ.Σ. εύχεται στα μέλη και φίλους του Συλλόγου αλλά και σε όλους τους συμπολίτες μας:

<< Χρόνια πολλά με πάνω απ’ όλα προσωπική και οικογενειακή υγεία και ευτυχία – Καλές Γιορτές και καλή Ανάσταση. >>

Στη φωτογραφία μας διακρίνονται εξ αριστερών   η Γεν. Γραμματέας του Συλλόγου Κα. Σταυρούλα Βανικιώτη, η Ταμίας Κα. Βασιλική Βλαχοπούλου, η Οργ. Γραμματέας Κα. Βασιλική Κριτικού κατά την παράδοση των "δεμάτων αγάπης." στην Ιερά Μητρόπολη Περιστερίου.  

 

Περιστέρι 26/04/21

 

Εκ μέρους του Δ.Σ

 

Ο. Πρόεδρος

        

Ι. Πράσινος

 

Ο Σύλλογος έλαβε την πιο κάτω επιστολή του Μητροπολίτη Περιστερίου:

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΙΛΙΑΣ (ΚΕ.ΦΙ.) ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Εν όψει των Αγίων ημερών του Πάσχα, ας στρέψουμε το βλέμμα και την σκέψη μας και ας ενώσουμε όλοι τις καρδιές μας με τις καρδιές  των αδύναμων συμπολιτών μας, οι οποίοι προσπαθούν με αγωνία να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές απαιτήσεις της δύσκολης καθημερινότητας, που έχει επιδεινωθεί ακόμα περισσότερο και από την πανδημία του κορωνοιού.  

Μπορεί ο Κορωνοϊός να είναι ακόμη εδώ, να επηρέασε όλες τις  πτυχές της ζωής μας, όμως δεν μπορεί και δεν πρέπει να επηρεάσει τη θέλησή μας για προσφορά και αλληλεγγύη αλλά  και την προσπάθεια μας για την ενδυνάμωση  των κοινωνικών δεσμών, που έχουν πληγεί βαθύτατα από την πρωτόγνωρη κρίση που βιώνουμε.

Έτσι για μια ακόμα φορά και στο μέτρο των οικονομικών δυνατοτήτων του Συλλόγου μας, το Δ.Σ.  στο πλαίσιο της ανιδιοτελούς προσφοράς και της αλληλοβοήθειας - σαν πράξη αγάπης προς τους αδύναμους και χρήζοντας βοήθεια  συνανθρώπους μας -  αποφάσισε ομόφωνα και προσέφερε στην  Ιερά  Μητρόπολη  Περιστερίου   δέκα οκτώ (18 )  κιβώτια συμπυκνωμένο γάλα  μακράς διάρκειας,  για  τα " δέματα αγάπης "  που  μοιράζει  η  Ιερά Μητρόπολις Περιστερίου.  

Η απόφασή μας  αυτή  μας έκανε να νιώσουμε τη χαρά της προσφοράς προς τους συνανθρώπους μας, διότι συμβάλλουμε έτσι και εμείς ώστε η αγάπη και η ελπίδα να φωτίσει την ψυχή τους και το χαμόγελο να ανθίσει ξανά, έστω και για λίγο, στα πρόσωπά τους. Επιπλέον  με την προσφορά μας αυτή βάζουμε και εμείς ένα  μικρό λιθαράκι στο μεγάλο έργο αλληλεγγύης, που επιτελείται από την Ιερά Μητρόπολη Περιστερίου.

Ευχαριστούμε τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου που στήριξαν με θέρμη την προσπάθειά μας,  τόσο οικονομικά όσο και με την εθελοντική προσφορά τους. Επίσης καλούμε  και άλλα  μέλη και  φίλους  να πλαισιώσουν την ομάδα ανιδιοτελούς προσφοράς και  αλληλοβοήθειας του Συλλόγου μας, ώστε  από κοινού να προγραμματίσουμε και να υλοποιήσουμε την επόμενη  δράση μας προσφοράς και αλληλεγγύης.

Ευχαριστούμε και τον όμιλο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ για την χορηγία μιας δωροεπιταγής των εκατό (100) ευρώ προς τον Σύλλογο μας.

Η  εν λόγω επιταγή, με απόφαση του Δ.Σ, προσφέρθηκε σε συνάνθρωπό μας που έχει πρόβλημα υγείας.

Προσωπικά ευχαριστώ την Γεν. Γραμ. κα.  Σ. Βανικιώτη,  την Οργ. Γραμ. Κα.Β. Κρητικού, την Ταμία Κα. Β. Βλαχοπούλου,  την Αν. ταμία Κα. Μ. Αρφάνη,  και τον Πρόεδρο της Ελεκτ.Επιτρ. Κο. Ρ. Μπάση που επιμελήθηκαν  την οργάνωση και την διεκπεραίωση της πρωτοβουλίας του Συλλόγου μας. 

Το Δ.Σ. εύχεται  στα μέλη και φίλους του Συλλόγου αλλά και σε όλους τους συμπολίτες μας:

<< Χρόνια πολλά με πάνω απ’ όλα προσωπική και οικογενειακή υγεία και ευτυχία    Καλές Γιορτές και καλή Ανάσταση. >>

Στη φωτογραφία μας διακρίνονται εξ αριστερών   η  Γεν. Γραμματέας  του  Συλλόγου  Κα. Σταυρούλα Βανικιώτη, η Ταμίας Κα. Βασιλική  Βλαχοπούλου, η Οργ. Γραμματέας  Κα. Βασιλική  Κριτικού  κατά την παράδοση των  "δεμάτων  αγάπης."  στην Ιερά Μητρόπολη  Περιστερίου.  

 

Περιστέρι 26/04/21

 

Εκ μέρους του Δ.Σ

 

Ο. Πρόεδρος 

        

Ι. Πράσινος

 

Ο Σύλλογος έλαβε την πιο κάτω επιστολή του Μητροπολίτη Περιστερίου:

 

 

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

 

 

 

(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ