| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΖΩΗ
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΖΩΗ

Στα πλαίσια της ενημέρωσης εμπόρων και καταναλωτών της Νέας Ζωής Περιστερίου, κλιμάκιο της 5ης Οργάνωσης Μελών ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία περιόδευσε σήμερα Μ. Τετάρτη 28 Απριλίου στην περιοχή των κεντρικών οδών της συνοικίας Πελασγίας, Δωδεκανήσου και Πελοπίδα.
Έγινε ενημέρωση για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν έμποροι και επαγγελματίες και για τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, καθώς και για το αντεργατικό νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση με την κατάργηση του 8ωρου και καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων.
Οι πολίτες αρχίζουν και κατανοούν ότι μετά την καταστροφική διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση θα ακολουθήσει μια δύσκολη οικονομική περίοδος για τους πιο αδύναμους και ότι χρειάζεται άσκηση διαφορετικής πολιτικής.
Στην περιοδεία μοιράστηκε κάλεσμα για τη συγκέντρωση της Πρωτομαγιάς στις 6 Μαΐου ώρα 11πμ στην πλατεία Κλαυθμώνος.
(Δελτίο Τύπου ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, 28.4.2021)
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
Ο ΑΝΤ/ΡΧΟΣ κ. ΤΑΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΣ ΚΕΡΔΗΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ
Ο ΑΝΤ/ΡΧΟΣ κ. ΤΑΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΣ ΚΕΡΔΗΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ

Κερδήθηκε μια μεγάλη μάχη! Μετά από παραμονή 8 ημερών σε μονάδα νοσηλείας Covid-19. Ευχαριστώ δημόσια και από καρδιάς το ιατρικό, νοσηλευτικό και βοηθητικό προσωπικό του νοσοκομείου "Σισμανόγλειο" (φωτογραφία).
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς και έναν - έναν ξεχωριστά για τις αμέτρητες ευχές σας. Εύχομαι σε όλους τους ασθενείς στα νοσοκομεία, να πάνε γρήγορα στα σπίτια τους. Η Ανάσταση να τους βρει όλους γερούς, γεμάτους όνειρα και ελπίδα και να γίνουν όλα μια ανάμνηση.
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
ΔΩΡΕΑΝ WI – FI ΣΕ ΕΞΙ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΩΡΕΑΝ WI – FI ΣΕ ΕΞΙ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Ξεκίνησε η λειτουργία των 6 πρώτων σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi σε δημόσιους χώρους του Δήμου Περιστερίου, με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που είναι τα εξής:
Δημαρχείο Περιστερίου
Εθνικής Αντιστάσεως (πεζόδρομος)
Βιοκλιματικό Πάρκο Περιστερίου
Γυμναστήριο «Χωράφας»
Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ «Χωράφας»
Κολυμβητήριο Λόφου Αξιωματικών
Όπως μας δήλωσε ο αρμόδιος αντ/χος κ. Γιώργος Τσίνας:
«Η ανάπτυξη των δικτύων είναι βασική μας προτεραιότητα στο κομμάτι της ψηφιακής πολιτικής του Δήμου αλλά και Βασική επιλογή του δημάρχου μας, Ανδρέα Παχατουρίδη.
Τις επόμενες ημέρες θα παραδοθούν για χρήση και τα υπόλοιπα σημεία του προγράμματος, που καλύπτουν κεντρικές πλατείες της πόλης του Περιστερίου, ενώ μέσα στο 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η κάλυψη όλων των κοινόχρηστων χώρων με ασύρματο δίκτυο που θα παρέχεται δωρεάν από το Δήμο για χρήση από τους πολίτες.
Το ασύρματο δίκτυο που παρέχεται δίνει την ευκαιρία στους πολίτες να «σερφάρουν» ελεύθερα, να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί η τοπική επιχειρηματικότητα, στο δρόμο για την μετάβαση του Δήμου Περιστερίου στη νέα Ψηφιακή Εποχή και στις Έξυπνες και λειτουργικές πόλεις.
Το έργο «Ανάπτυξη Ασύρματων Ευρυζωνικών Δικτύων», χρηματοδοτήθηκε στο 100% από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας WiFi4EU».
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΒΙΟΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕ 5η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΒΙΟΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕ 5η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος του Δήμου Περιστερίου σας γνωστοποιεί ότι έχει ξεκινήσει η ενημέρωση στην 5η περιοχή που περιλαμβάνει γειτονιές του κέντρου, του Μπουρναζίου και του Αγίου Αντωνίου (Π. Τσαλδάρη – Μαδύτου – Παρασκευοπούλου - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Λ. Κηφισού – Εθν. Μακαρίου), όπου θα τοποθετηθούν οι καφέ κάδοι!
Η Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής Μαίρη Τσιώτα-Μάρκου επισημαίνει ότι ύστερα από την εντυπωσιακή ανταπόκριση των δημοτών στην 4η περιοχή (Λ. Θηβών - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Λ. Κηφισού - σύνορα με Ίλιον και Αγίους Αναργύρους), το αρμόδιο τμήμα βρίσκεται, πλέον, στις συγκεκριμένες γειτονιές και μοιράζει πόρτα - πόρτα τους φακέλους με την επιστολή μας, το σχετικό φυλλάδιο, ένα μαγνητάκι και δείγμα βιοαποικοδομήσιμης σακούλας.
Παράλληλα, η Υπηρεσία Καθαριότητας θα τοποθετεί σταδιακά τους εξωτερικούς κάδους για να εναποθέτουν οι κάτοικοι τα βιοαπόβλητά τους και να εξυπηρετηθούν όσοι ξεκίνησαν, νωρίτερα, το πρόγραμμα.
Το ρεύμα της Χωριστής Συλλογής Βιοαποβλήτων επεκτείνεται διαρκώς και η συμμετοχή όλων κρίνεται απαραίτητη! Ο εξοπλισμός (οικιακό καδάκι 10L+60 σακούλες) παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ και κατόπιν ραντεβού που θα κλείσετε στα τηλέφωνα 2105701639 - 2105701641 (Δευτέρα – Παρασκευή 8:00-15:00).
Όλοι μας μπορούμε να ενημερώσουμε όσους περισσότερους γίνεται και διαμένουν εντός του Περιστερίου, ώστε να στηρίξουν με τη σειρά τους αυτή την σπουδαία προσπάθεια και να διαδοθεί πιο γρήγορα, αποφέροντας σημαντικό όφελος πρωτίστως στο περιβάλλον, αλλά και στην ποιότητα ζωής όλων.
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
ΜΕΤΡΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΕΤΡΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Η πανδημία έφερε στην επιφάνεια τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει το δημόσιο σύστημα υγείας. Ταυτόχρονα όμως έγινε φανερό ότι αυτό αποτελεί και το μοναδικό αποκούμπι του λαού.
Η εκατόμβη των νεκρών, η απουσία οποιασδήποτε φροντίδας των ασθενών από covid-19 στην κοινότητα, τα ράντζα και οι ασθενείς εκτός ΜΕΘ, η αδυναμία να τύχουν φροντίδας οι ασθενείς με άλλες παθήσεις αφού οι μονάδες υγείας έχουν μετατραπεί σε μονάδες υγείας μιας νόσου, είναι αποτελέσματα των νεοφιλελευθέρων σχεδιασμών που υλοποιήθηκαν επί χρόνια αλλά και την εγκληματική πολιτικής της σημερινής κυβέρνησης. Την ώρα που οι δημόσιες μονάδες υγείας βρίσκονται σε μια πολεμική κατάσταση, ο μεγάλος ιδιωτικός τομέας υγείας λιποτακτεί προκειμένου να μείνει αλώβητος από τις συνέπειες της πανδημίας και κερδοσκοπεί με τη βοήθεια της κυβέρνησης .
Στην πόλη μας τα κέντρα υγείας έχουν τεθεί ουσιαστικά «εκτός λειτουργίας» αφού έχουν μετατραπεί σε μεγάλο βαθμό σε εμβολιαστικά κέντρα και εξαιτίας της υποστελέχωσης δεν μπορούν να καλύψουν σε καμία περίπτωση τις ανάγκες τόσο των ασθενών με covid-19 που νοσούν στην κοινότητα όσο και των άλλων παθήσεων. Μάλιστα η κυβέρνηση επιχείρησε να καταργήσει το Κέντρο υγείας στον Αγ. Ιερόθεο και για επικοινωνιακούς λόγους να το μεταφέρει στην Πετρούπολη για «να ανοίξει» το εκεί τοπικό Κέντρο Υγείας που όλο αυτό το χρονικό διάστημα παραμένει κλειστό. Η προσπάθεια αυτή της κυβέρνησης απετράπη από την αποκάλυψη του θέματος από τον Δημοτικό Σύμβουλο της Ριζοσπαστικής Πρωτοβουλίας Ν. Ζούτσο και την οδήγησε σε άτακτη υποχώρηση.
Την ίδια ώρα το μοναδικό νοσοκομείο της Δυτικής Αθήνας, το Αττικό, βουλιάζει όχι μόνο αυτή την τώρα που αντιμετωπίζει τα περιστατικά covid-19 αλλά και όλη την προηγούμενη περίοδο με δεκάδες ράντζα και αναμονές. Είναι προφανές ότι το Αττικό από μόνο του δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει τις υγειονομικές ανάγκες σε νοσοκομειακή φροντίδα την δυτική Αθήνα. Την ίδια ώρα δεν υπάρχει καμία κίνηση να αναπτυχθεί ένα νέο νοσοκομείο στην Δυτική Αθήνα που είναι απόλυτα αναγκαίο ούτε βεβαίως αξιοποιούνται οι εγκαταστάσεις του νοσοκομείου της Δυτικής Αττικής (Λοιμωδών) που θα μπορούσαν να δώσουν μια μικρή ανάσα στην περιοχή. Δυστυχώς η Δημοτική αρχή του Περιστεριού όχι μόνο δεν έχει κάνει τις αναγκαίες παρεμβάσεις αλλά ούτε έχει προχωρήσει σε κινητοποιήσεις για να αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα.
Η Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία Περιστερίου καλεί τη Δημοτική αρχή, τα συνδικάτα, τις κοινωνικές οργανώσεις, τους μαζικούς φορείς της περιοχής να απαιτήσουν συντονισμένα:
•Την πλήρη λειτουργία των κέντρων υγείας σε 24ωρη βάση, τη στελέχωση τους με μόνιμο προσωπικό όλων των ειδικοτήτων που να καλύπτει πλήρως τις λαϊκές ανάγκες σε υπηρεσίες υγείας
•Την οργάνωση της παρακολούθησης των ασθενών που νοσούν με covid αλλά και με άλλες παθήσεις στο δήμο μας
•Την λειτουργία του θεσμού του οικογενειακού γιατρού αλλά και της ομάδας υγείας, με στόχο την πρόληψη και την προαγωγή της υγείας
•Την σύνδεση των υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας με τα προγράμματα βοήθειας στο σπίτι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών
•Την παρέμβαση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας με γιατρούς εργασίας στους εργασιακούς χώρους για την προστασία της υγείας εργαζομένων
•Την οργάνωση της οδοντιατρικής φροντίδας του πληθυσμού, την παρακολούθηση της υγείας των μαθητών στα σχολεία, την οργάνωση της δημόσιας υγείας με έμφαση τις περιοχές που διαβιούν ευάλωτες και ευπαθείς ομάδες
•Την επαναλειτουργία του Νοσοκομείου της Δυτικής Αττικής με στόχο την μερική αποφόρτιση των νοσοκομείων που καλύπτουν τις ανάγκες των πολιτών στην δυτική Αθήνα
•Την απαίτηση να αναπτυχθεί ένα νέο σύγχρονο Νοσοκομείο στην Δυτική Αθήνα που μπορεί χωροταξικά να γίνει και στο Περιστέρι για να καλυφθούν οι λαϊκές ανάγκες σε υπηρεσίες υγείας
Είναι η ώρα να απαιτήσουμε ως Περιστεριώτικος λαός μια άλλη πολιτική για την αντιμετώπιση της πανδημίας με ενίσχυση του ΕΣΥ με χρηματοδότηση και προσωπικό, οργάνωση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, μαζικά τεστ, ιχνηλάτηση, ουσιαστική απομόνωση και παρακολούθηση των περιστατικών covid-19 στην κοινότητα, πραγματική επίταξη όλου του ιδιωτικού τομέα και ένταξη στον κρατικό σχεδιασμό, άνοιγμα των κλειστών νοσοκομείων, επιτάχυνση του εμβολιαστικού προγράμματος και επίλυση των χρόνιων αιτημάτων των υγειονομικών.
webstite https://rpperisteriou.blogspot.com
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ 5η ΦΟΡΑ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΝΙΑΣ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ 5η ΦΟΡΑ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΝΙΑΣ

Πρωταθλητής Ευρώπης για 5η φορά, πετυχαίνοντας άλλο ένα ρεκόρ, ο Λευτέρης Πετρούνιας!
Ο Δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης δήλωσε: «Θερμά συγχαρητήρια στον πρωταθλητή του Γυμναστικού Αθλητικού Συλλόγου «ΕΙΡΗΝΗ» Περιστερίου! Μας έκανε περήφανους ξανά!
Θριάμβευσε στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενόργανης της Βασιλείας και δόξασε ξανά την Ελλάδα!»
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Ε.Ε.Β.Ε. ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Ε.Ε.Β.Ε. ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ – ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – Αιμ. Βεάκη 36, 2ος όροφος, Αρ. Μητ. Σωμ. 30047/2014
τηλ 2105754560 – 6974702115 - 6932383032
https://enosieveperisteriou.blogspot.com/ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
Η Ένωσή μας ενημερώνει τους συναδέλφους για την δυνατότητα να καταθέσουν αίτηση απαλλαγής από τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού όπως αυτά εμφανίζονται στους λογαριασμούς ρεύματος.
Η αίτηση υποβάλλεται μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Περιστερίου και επιλέγοντας από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες: ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΑΛΑΓΗΣ ΤΕΛΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
«Μέσω της πλατφόρμας έχετε τη δυνατότητα να υποβάλλετε αίτηση για απαλλαγή τελών καθαριότητας και φωτισμού αν η επιχείρησή σας είναι πληττόμενη από την πανδημία», αναφέρει σχετικά η σελίδα του Δήμου.
Καλούμε τους συναδέλφους να υποβάλουν τις σχετικές αιτήσεις και να μας ενημερώσουν για όποια προβλήματα εντοπίσουν.
Καλούμε επίσης την Δημοτική αρχή να πάρει όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα ενημέρωσης των επαγγελματιών της πόλης μας.
Περιστέρι 16/4/2021
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
Toποθέτηση της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για το θέμα των λαϊκών αγορών
Όχι στο νέο νομοσχέδιο διάλυσης των λαϊκών αγορών
Η νέα επίθεση στο εργατικό λαϊκό εισόδημα και στους μικρούς παραγωγούς – πωλητές δεν θα περάσει!
Η κυβέρνηση ΝΔ εν μέσω πανδημίας συνεχίζει ακάθεκτη την αντεργατική-αντιλαϊκή της πολιτική, αυτή τη φορά προωθώντας ένα νέο νομοσχέδιο που ετοιμάζεται να οδηγήσει στην συρρίκνωση και τη διάλυση των λαϊκών αγορών. Η πρόταση νόμου ακόμα και μετά τις τροποποιήσεις επί του αρχικού νομοσχεδίου, όχι μόνο δε “βάζει τάξη” στις λαϊκές αγορές, όπως παραπλανητικά διαδίδει η κυβέρνηση, αλλά ουσιαστικά ανατρέπει το χαρακτήρα του θεσμού των λαϊκών αγορών όπως τον ξέρει ο λαός μέχρι σήμερα, προς όφελος της επιχειρηματικής δράσης.
Μέσα από το σχέδιο νόμου η κυβέρνηση επιδιώκει το πλήρες πέρασμα των λαϊκών αγορών στα χέρια μεγαλοαγροτών, χονδρεμπόρων και μεγάλων εταιρειών και την ιδιωτικοποίησή τους, μέσα από τη δημιουργία ενός φορέα ΣΔΙΤ, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την προκήρυξη θέσεων πωλητή, τον ορισμό της τιμής για κάθε θέση. Οι θέσεις αυτές εν τέλει θα δημοπρατούνται μακροπρόθεσμα, με τον φορέα να εισπράττει το ανάλογο τέλος για κάθε μία από αυτές. Δικαίωμα στην θέση επιδιώκεται να δοθεί για πρώτη φορά και σε εταιρείες που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε μία λαϊκή αγορά και μάλιστα σε ποσοστό 5% επί των θέσεων. Ενώ δηλαδή δικαίωμα συμμετοχής στις λαϊκές αγορές ήδη έχουν οι συνεταιρισμοί και οι ομάδες παραγωγών, η κυβέρνηση ανοίγει τον δρόμο της συμμετοχής και σε οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρεία εμπορίας τροφίμων και ρούχων.
Η επίτευξη αυτού του στόχου από την μία θα οδηγήσει σε καταστροφή όλους τους μικρούς παραγωγούς-επαγγελματίες και από την άλλη σε κάθετη αύξηση του κόστους των προϊόντων για τους χιλιάδες λαϊκά νοικοκυριά. Οι χιλιάδες εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι που βασίζονται στις λαϊκές αγορές για τα ψώνια τους, θα δουν τις τιμές για βασικά είδη διατροφής και άλλα προσιτά προϊόντα να αυξάνονται κατακόρυφα, εξαιτίας του εντεινόμενου ανταγωνισμού και του αυξημένου κόστους απόκτησης δικαιώματος πώλησης στις λαϊκές αγορές.
Όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα των λαϊκών αγορών και των πωλητών που δραστηριοποιούνται σε αυτές, που προκύπτουν και λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Ήδη από τον χειμώνα του 2020 οι λαϊκές αγορές λειτουργούν με το 50% των πάγκων κάθε εβδομάδα προς αποφυγή δημιουργίας συνωστισμού. Μάλιστα σα να μην έφτανε που οι πωλητές εργάζονται τις μισές φορές του μήνα πλέον, αν σε κάποια λαϊκή παρατηρείται συνωστισμός οι Αρχές την κλείνουν για μια εβδομάδα
Και ενώ οι παραγωγοί και επαγγελματίες πωλητές δουλεύουν λιγότερο, ενώ η αγοραστική δύναμη του κόσμου έχει πέσει κατά πολύ από τις αντιλαϊκές πολιτικές όλων των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια, η κατάσταση έχει επιδεινωθεί τον τελευταίο χρόνο λόγω των αλλεπάλληλων lockdown. Η στήριξη παραγωγών και επαγγελματιών πωλητών από την κυβέρνηση είναι μηδαμινή. Ειδικά οι παραγωγοί κηπευτικών αδυνατούν να διαθέσουν ολόκληρη την παραγωγή τους ακόμα και σε χονδρεμπόρους εξαιτίας της κατάστασης.
Σε όλα αυτά, οι πωλητές των λαϊκών αγορών αντί να βοηθηθούν απειλούνται με πρόστιμα, καλούνται να βγάλουν μόνοι τους το φίδι από την τρύπα, και πλέον με το νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης απειλούνται να χάσουν οριστικά τη δουλειά τους. Αυτό το νομοσχέδιο έρχεται για να αλλάξει τον λόγο ύπαρξης των λαϊκών αγορών, δηλαδή την απευθείας διάθεση στο λαό φρέσκων και φθηνών προϊόντων χωρίς τη διαμεσολάβηση κανενός.
Απέναντι σε ένα νομοσχέδιο που χτυπά συνολικά το εργατικό λαϊκό εισόδημα και την δυνατότητα προσιτής πρόσβασης σε βασικά αγαθά, η μόνη ρεαλιστική επιλογή για τους παραγωγούς-πωλητές και τα λαϊκά νοικοκυριά είναι η συνολική ρήξη με την κυβέρνηση και η οργάνωση του αγώνα από τα σωματεία και τις γενικές συνελεύσεις τους. Για να μην περάσει αυτό το νομοσχέδιο αλλά και συνολικά η πολιτική της κυβέρνησης-ΕΕ-Κεφαλαίου που τσακίζει τα δικαιώματα του λαού και των εργαζομένων σε υγεία-παιδεία-εργασία και ελευθερίες.
Συμπαραστάτες σε αυτήν τη μάχη θα είναι ο λαός που εδώ και πολλές δεκαετίες στηρίζει τις λαϊκές αγορές και καταλαβαίνει πως η υλοποίηση των κυβερνητικών σχεδιασμών θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα.
Απαιτούμε:
Α) Να αποσυρθεί το κυβερνητικό νομοσχέδιο διάλυσης και ιδιωτικοποίησης των λαϊκών αγορών. Να μην παραδοθούν οι λαϊκές αγορές σε εταιρίες. Οι λαϊκές αγορές ανήκουν στους παραγωγούς, τους μικρούς επαγγελματίες και τους καταναλωτές!
Β) Να δοθούν νέες άδειες και να εξευρεθούν χώροι για τη λειτουργία όσων παραγωγών επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στις λαϊκές αγορές.
Γ) Ουσιαστική ενίσχυση όλων των μικρών παραγωγών και πωλητών που έχει πληγεί και οδηγούνται στον αφανισμό εξαιτίας της πανδημίας.
Δ) Επέκταση ημερών λειτουργίας, δημιουργία νέων λαϊκών αγορών όπου υπάρχει η δυνατότητα. Να δοθούν πραγματικές λύσεις στα προβλήματα των λαϊκών αγορών χωροθέτηση, καθαριότητα, φύλαξη, έλεγχος της ποιότητας και ασφάλειας των προϊόντων κλπ.
Περιστέρι 9.4.2021
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
ΔΩΡΕΑΝ RAPID TEST ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ
ΔΩΡΕΑΝ RAPID TEST ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ

Ο Δήμος Περιστερίου σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), θα πραγματοποιήσει δωρεάν ελέγχους ταχείας ανίχνευσης (rapid test) κορονοϊού για τους κατοίκους της πόλης, τη Μεγάλη Τρίτη 27 Απριλίου 2021, ώρες 10:00 – 15:00, στην πλατεία Δημαρχείου – στάση Μετρό «Περιστέρι» (φωτογραφία αρχείου).
Οι πολίτες θα πρέπει να έχουν στείλει μήνυμα για μετακίνηση 1 στο 13033, να γνωρίζουν τον ΑΜΚΑ τους, τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας, καθώς και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου, στο οποίο θα αποσταλεί μήνυμα με το αποτέλεσμα του rapid test.
Στον έλεγχο μπορούν να υποβληθούν και παιδιά άνω των 10 ετών.
Θα τηρηθούν αυστηρά οι προβλεπόμενοι υγειονομικοί κανόνες (χρήση μάσκας, τήρηση αποστάσεων ασφαλείας κ.ά) για την ομαλή διεξαγωγή των rapid test και την αποφυγή συνωστισμού.
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)
ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ Α.Σ.Δ.Α.
ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ Α.Σ.Δ.Α.
Ποσότητα τροφίμων διανεμήθηκε σε πιστοποιημένους ωφελούμενους στις 20.4.2021, στο υπαίθριο πάρκινγκ του νέου κολυμβητηρίου στο Λόφο Αξιωματικών.
Η διανομή τροφίμων έγινε βάσει του Κοινωνικού Προγράμματος ΤΕΒΑ, το οποίο υλοποιεί ο Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας (Α.Σ.Δ.Α).
Οι ωφελούμενοι ειδοποιήθηκαν και προσήλθαν από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Περιστερίου.
Τη διενέργεια της διανομής παρακολούθησε και ο δήμαρχος Περιστερίου και πρόεδρος του Α.Σ.Δ.Α. κ. Ανδρέας Παχατουρίδης (φωτογραφία 1), καθώς και άλλα μέλη του Συνδέσμου.
(ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021)













