• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΕΠΙΔΟΣΗ ΔΙΟΡΙΣΤΗΡΙΩΝ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ

 dior

Τους νέους προέδρους και τα μέλη των Εκκλησιαστικών Συμβουλίων των Ναών του Περιστερίου δέχθηκε, στις 30.12.2019 στο Επισκοπείο ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης, στους οποίους επέδωσε τα διοριστήρια για την 3ετία 2020 – 2022.

Στην ομιλία του ο Μητροπολίτης Περιστερίου ζήτησε από όλους να έχουν αγαστή συνεργασία και τους ενημέρωσε ότι θα επισκεφθεί όλες τις ενορίες, για να καταγράψει τις αδυναμίες και τις ελλείψεις τους και να δώσει κατευθύνσεις για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Ευχήθηκε το νέο έτος 2020 να είναι ευλογημένο και γεμάτο καρπούς πνευματικών αγαθών.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Στο κτήριο της Ξυλοτεχνίας συναντήθηκαν στελέχη της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.με Α.) «Διεκδικούμε Μαζί», την 24.1.2020, με εκπροσώπους του Δήμου Περιστερίου και φορέων, στα πλαίσια της υλοποίησης της δράσης της ΕΣΑμεΑ να αναπτύξει συνεργασία με τους Δήμους της Αττικής, ώστε να εδραιωθεί μια άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία και επαφή με τα άτομα με αναπηρία ή χρόνιες παθήσεις και τις οικογένειές τους.

Η Υπηρεσία της ΕΣΑμεΑ «Διεκδικούμε Μαζί» παρέχει καθημερινά πληροφορίες, ενημέρωση, υποστήριξη και ενδυνάμωση, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού εξατομικευμένης παρέμβασης από κοινού με τον κάθε ενδιαφερόμενο. Επίσης παρέχει πληροφορίες σε κοινωνικές και άλλες δημόσιες υπηρεσίες, οργανώσεις του αναπηρικού κινήματος και οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών, τόσο για τα δικαιώματα και τις παροχές αναπηρίας όσο και για τη συμβολή του αναπηρικού κινήματος στη διαμόρφωση πολιτικών για την αναπηρία.

Αυτό το διάστημα η Υπηρεσία «Διεκδικούμε Μαζί» βρίσκεται κοντά στους πολίτες και σε όλα τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις κ.λπ. και τις οικογένειές τους, πραγματοποιώντας επισκέψεις στους Δήμους.

Σημειώνεται, ότι η ΕΣΑμεΑ «Διεκδικούμε Μαζί» αποτελεί την τριτοβάθμια Οργάνωση των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους στη χώρα και επίσης τον αναγνωρισμένο Κοινωνικό Εταίρο της ελληνικής Πολιτείας στα ζητήματα των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των οικογενειών τους.

Κύρια αποστολή της είναι η καταπολέμηση των διακρίσεων σε βάρος των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των οικογενειών τους και η προώθηση, προστασία και απόλαυση των ανθρωπίνων και συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων τους. Ιδίως όσον αφορά στα ανθρώπινα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, όπως αυτά καθιερώνονται με τη Σύμβαση του Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, που η χώρα μας μαζί με το Προαιρετικό της Πρωτόκολλο επικύρωσε με τον Ν. 4074/2012.

Η ΕΣΑμεΑ «Διεκδικούμε Μαζί» οργανώνει συστηματικές εκστρατείες ενημέρωσης της ελληνικής κοινωνίας, προωθεί τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους, ασκεί συστηματικό έλεγχο τής νομοθεσίας και υποβάλλει προτάσεις με στόχο τη συμμετοχή των αναγκών των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των οικογενειών τους.

Περισσότερες πληροφορίες για το έργο και τις δράσεις της Ε.Σ.Α.με Α. στις ιστοσελίδες: https://www.esamea.gr ή www.esaea.gr

Επικοινωνία: Δευτέρα έως Παρασκευή 8.00 - 16.00, τηλ.: 210 9949837, φαξ.: 210 5238967, e- mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ.κ. ΚΛΗΜΕΝΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΑΤΤΙΚΗΣ κ. ΓΕΩΡ. ΠΑΤΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ

 

Η δυνατότητα συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής και της Ι. Μητρόπολης Περιστερίου προκειμένου να τεθεί σε λειτουργία το Γηροκομείο, ήταν το αντικείμενο της πρόσφατης συνάντησης του περιφερειάρχη Αττικής κ. Γ. Πατούλη και του σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Κλήμεντος.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, πραγματοποίησαν επίσκεψη στους χώρους του Γηροκομείου, με την αξιοποίηση του οποίου μπορούν να φιλοξενηθούν περίπου 90 ηλικιωμένοι ή πάσχοντες από χρόνια νοσήματα (φωτογραφίες).

Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε ο Περιφερειάρχης από τον Μητροπολίτη, η Μονάδα δεν έχει τεθεί σε λειτουργία από της κατασκευής της ελλείψει πόρων, αλλά και βανδαλισμών στην κτιριακή υποδομή, επίσης φθορές λόγω καιρικών φαινομένων και αδυναμίας στελέχωσης.

Ο κ. Γ. Πατούλης εξέφρασε το ενδιαφέρον της Περιφέρειας Αττικής να συμβάλει έμπρακτα στην λειτουργία της δομής.

Τελικά συμφωνήθηκε η συγκρότηση κοινής επιτροπής με αντικείμενο την εκπόνηση οικονομοτεχνικής μελέτης που θα αξιολογήσει τα δεδομένα και θα εκπονήσει σχέδια και προτάσεις για την επίλυση των προβλημάτων και τη βιωσιμότητα της δομής.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΤΥΠΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γ. Πατούλης: «Η Περιφέρεια Αττικής και η Μητρόπολη Περιστερίου θα συνεργασθούμε στενά για να εξασφαλίσουμε τη λειτουργία μιας πρότυπης μονάδας που θα παρέχει στέγη σε ηλικιωμένους συμπολίτες μας.

Θα αναλάβουμε άμεσα πρωτοβουλίες προκειμένου να δώσουμε λύσεις στα προβλήματα που υπάρχουν και να λειτουργήσει η δομή με τις απαιτούμενες προδιαγραφές, έτσι ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες να είναι υψηλής ποιότητας».    

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ

Πρέπει να τονίσουμε, ότι ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης προκάλεσε συνάντηση με τον Περιφερειάρχη στα πλαίσια της αναζήτησης της δυνατόν καλύτερης και συμφέρουσας κοινωνικά λύσης και βεβαίως με την ενδεικνυόμενη σπουδή, γιατί ο φθορά του χρόνου έχει προκαλέσει σοβαρές, αλλά αναστρέψιμες ωστόσο, βλάβες στις εγκαταστάσεις, τα δίκτυα ύδρευσης και ηλεκτροφωτισμού, σκουριές κ.λπ. του κτηρίου.

Θα πρέπει δε να επαναλάβουμε την κατηγορηματική διαβεβαίωση του Μητροπολίτου Περιστερίου, ότι το κτήριο του Γηροκομείου δεν πρόκειται να διατεθεί για την φιλοξενία προσφύγων και μεταναστών.

Εξ αφορμής ανάρτησης ορισμένων sides στον ηλεκτρονικό Τύπο περί συνεννοήσεων παραχώρησης του κτηρίου του Γηροκομείου για την φιλοξενία προσφύγων και μεταναστών, η Ιερά Μητρόπολη Περιστερίου εξέδωσε πριν τις Γιορτές ανακοίνωση που διέψευδε οποιοδήποτε τέτοιο ενδεχόμενο.

Τόνιζε δε, ότι: «Η εν λόγω ανάρτηση αποτελεί ψευδή είδηση και εξυπηρετεί αλλότρια και άγνωστα προς την Ιερά Μητρόπολη συμφέροντα.

Η Ιερά Μητρόπολις Περιστερίου και ιδιαιτέρως ο νέος Μητροπολίτης αυτής κ.κ. Κλήμης, δίδουν αγώνα, ώστε το εν λόγω Ίδρυμα, που για μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκεται ανενεργό, να τεθεί άμεσα προς χρήση για τον σκοπό και μόνο που εδημιουργήθη, δηλαδή την φιλοξενία των χρονίως πασχόντων αδελφών».

Η συνάντηση με τον Περιφερειάρχη επιβεβαιώνει φυσικά την διάψευση.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

Αριστεύσαντες πρωτοεισαχθέντες στα Α.Ε.Ι. Περιστεριώτες φοιτητές και φοιτήτριες βραβεύθηκαν με έπαινο και χρηματικό ποσό 1.000 ευρώ!

ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ.κ. ΚΛΗΜΕΝΤΟΣ

 

Με λαμπρότητα, μεγαλοπρέπεια, παρουσία πλειάδας Μητροπολιτών, Κληρικών της Μητροπόλεως Περιστερίου και άλλων Μητροπόλεων, επίσης εκπροσώπων της Δημοτικής Αρχής με επικεφαλής το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και πλήθους πολιτών, τελέσθηκαν στις 26.1.2020 (μνήμη Οσίου Κλήμεντος του εν Σαγματά), τα ονομαστήρια του σεβ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Κλήμεντος, στον Καθεδρικό ι.ν. των Παμμ. Ταξιαρχών (Μάσχα).

Την παραμονή, 25.1.2020 τελέσθηκε εόρτιος Εσπερινός όπου προεξήρχε ο θεοφ. Επίσκοπος Ωρεών κ.κ. Φιλόθεος- αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, συμπαραστατούμενος από τους σεβ. Μητροπολίτες κ.κ. Δανιήλ (Καισαριανής), Συμεών (Νέας Σμύρνης), Αθηναγόρου (Ιλίου), Γαβριήλ (Ν. Ιωνίας), Κωνσταντίνου (Μεγάρων), Ιερωνύμου (Καλαβρύτων), Θεοκλήτου (Βρεσθένης) κ.ά.

ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΟ

ΟΝΟΜΑ: ΚΛΗΜΗΣ

Την κυριώνυμη ημέρα τελέσθηκε Αρχιερατικό συλλείτουργο, στο οποίο προεξήρχε ο εορτάζων Μητροπολίτης Περιστερίου κ. Κλήμης, συλλειτουργούντων των σεβ. Μητροπολιτών: Ιλίου κ.κ. Αθηναγόρου, Γλυφάδας κ.κ. Αντωνίου, Σύρου κ.κ. Δωροθέου, Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ, Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσοστόμου, και του θεοφ. Επισκόπου Ευρίπου κ. Χρυσοστόμου.

Το Θείο λόγο κήρυξε ο Μητροπολίτης Σύρου κ.κ. Δωρόθεος, ο οποίος αναφέρθηκε στην Ευαγγελική περικοπή, της συνάντησης του Ιησού Χριστού με τον αρχιτελώνη Ζακχαίο. Ευχήθηκε τέλος στον εορτάζοντα Μητροπολίτη Περιστερίου: «Να διατηρεί επιμελώς αυτό που δηλώνει το όνομα Κλήμης: «Πράος, ειρηνικός, φιλάνθρωπος, άνθρωπος της αγάπης».

Στη συνέχεια ο Μητροπολίτης Περιστερίου μοίρασε στο Ναό αντίδωρα, εικόνες του Οσίου Κλήμεντος και γλυκά στους ενορίτες, δεξιώθηκε τους επώνυμους προσελθόντες και δέχθηκε στο Επισκοπείο ευχές από κληρικούς, εκκλησιαστικά συμβούλια των Ναών, επιτρόπους, εκπροσώπους φορέων και πολιτών.

ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ

ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΑ Α.Ε.Ι.

Μια πρωτόγνωρη αλλά και εντυπωσιακή ενέργεια -που ίσως γίνει θεσμός- του σεβ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Κλήμεντος, η οποία έτυχε εξαιρετικών σχολίων από το κοινό, ήταν η βράβευση πρωτοεισαχθέντων στα Α.Ε.Ι. Περιστεριωτών φοιτητών.

Πριν από την ολοκλήρωση της Θείας Λειτουργίας, ο σεβ. Μητροπολίτης κ.κ. Κλήμης βράβευσε τους αριστεύσαντες πρωτοεισαχθέντες φοιτητές και φοιτήτριες στα Α.Ε.Ι. Τόσο ο ίδιος, όσο και ο Δήμαρχος και Αντ/ρχοι Περιστερίου επέδωσαν επαίνους και φάκελο με χρηματικό ποσό 1.000 ευρώ (!) στον καθένα και καθεμία σε 11 αριστεύσαντες μαθητές και νυν φοιτητές.

Βραβεύτηκαν οι πιο κάτω:

1. Σταματογιαννοπούλου Βασιλική (5ου Γ.Ε.Λ. Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Ιατρικής του Πανεπ. Πατρών (μόρια 19.982)!  

2. Παπακωνσταντίνου Ιάσονας (υπότροφος των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα- Λιναρδάτου) εισήχθη στο Τμήμα Ιατρικής του Πανεπ. Αθηνών (μόρια 19.540).     

3. Στεφανής Παν. (5ου Γ.Ε.Λ. Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Ε. Μετσόβιου Πολυτεχνείου (μόρια 18.754).           

4. Κυδωνάκη Εμμανουέλλα –Μαρία (2ου ΕΠΑΛ Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Οργάνωσης Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπ. Αθηνών (μόρια 18.470).         

5. Αγγελή Αγγελική – Έλλη (1ου Γ.Ε.Λ. Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Νομικής του Πανεπ. Αθηνών (μόρια 18.331).

6. Κατσούλη Μαρίνα -Αριστέα (1ου Γ.Ε.Λ. Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπ. Αθηνών (μόρια 18.129).

7. Κλένιας Φώτιος (8ου Γ.Ε.Λ. Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Βιολογίας του Πανεπ. Αθηνών (μόρια 18.018).              

8. Βουδούρης Δημήτριος (2ου ΕΠΑΛ Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Πανεπ. Αθηνών (μόρια 17.901).     

9. Κυριανάκη Νικολέττα (5ου Γ.Ε.Λ. Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Οικονομικού Πανεπ. Αθηνών (μόρια 17.859).

10. Κυριακόπουλος Δημήτριος (8ου Γ.Ε.Λ. Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπ. Αθηνών (μόρια 17.816).  

11. Καββαδάς Απόστολος – Εφραίμ (9ου Γ.Ε.Λ. Περιστερίου) εισήχθη στο Τμήμα Νομικής του Δημοκρίτειου Πανεπ. Θράκης (μόρια 17.665).

*         

Επίσης βραβεύθηκαν βάσει κοινωνικών κριτηρίων (υπερπολύτεκνοι, μαθητές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου της Ι. Μητροπόλεως κ.ά.) οι:  

12. Ρουνάκης Ιωάννης (μέλος 9μελούς οικογενείας) εισήχθη στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπ. Δυτικής Αττικής (μόρια15.485). Και,

13. Χάσκα Ελεάννα (μαθήτρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου) εισήχθη στο Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου (μόρια 14.626).     

Δ.Λ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΚΟΛΕΓΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ

Ανακοίνωση δημοσιοποίησε την 30.1.2020 η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Περιστερίου, με θέμα:

«Ισοτιμία των πτυχίων των κολεγίων με τα Πανεπιστημιακά: Μια κακοστημένη αντιπαράθεση στις πλάτες των μορφωτικών δικαιωμάτων της νεολαίας και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών», η οποία έχει ως εξής:

«Η κυβέρνηση με πρόσφατο νόμο, προχώρησε στην αναγνώριση των πτυχίων των κολεγίων εντός και εκτός Ελλάδας ως ισότιμων των πτυχίων των Πανεπιστημίων για τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Την ίδια στιγμή που δεκάδες χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών μαστίζουν την εκπαίδευση, που η αδιοριστία έχει χτυπήσει κόκκινο, που οι εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να κάνουν μάθημα σε αντικείμενα που δεν έχουν διδαχτεί στο πανεπιστήμιο (βλ. δεύτερη και τρίτη ανάθεση), η σημερινή κυβέρνηση, όπως και η προηγούμενη, νομοθετούν για να προσαρμοσθεί η Ελληνική νομοθεσία με αυτή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το μέτρο αυτό, είναι κομμάτι μιας πολιτικής που θέλει τα πτυχία να είναι χαρτιά χωρίς περιεχόμενο για τους απόφοιτους, μιας πολιτικής που κάνει σχέδια για αλλαγές στα σχολεία, στις πλάτες των παιδιών μας.

Απαιτούμε εδώ και τώρα:

Να γίνουν άμεσα μόνιμοι διορισμοί των χιλιάδων αναπληρωτών που βρίσκονται στα σχολεία.

Να αποσυρθεί η διάταξη για την αυτόματη αναγνώριση της ισοτιμίας των πτυχίων των κολεγίων με τα Πανεπιστημιακά.

Η Ένωση Γονέων Περιστερίου συμπαραστέκεται στις κινητοποιήσεις Μαθητών, Εκπαιδευτικών και Φοιτητών που μέσα από τα συλλογικά τους όργανα παλεύουν όλα τα παραπάνω και καλεί τους Συλλόγους Γονέων να δώσουν το «παρών» σε αυτόν τον αγώνα.

Το Δ.Σ.»

Περιστέρι, 30.1.2020

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

ΔΙΑΧΥΤΗ Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

 

Διάχυτη ήταν η συγκίνηση στην εκδήλωση τιμής και μνήμης για τους πεσόντες ήρωες Έλληνες μαχητές, που συνδιοργάνωσαν ο Δήμος Περιστερίου με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Πολεμιστών Κύπρου των ετών 1964, 1967 και 1974.

Το ετήσιο Μνημόσυνο για την ανάπαυση των ψυχών των πεσόντων Ελλήνων πολεμιστών Κύπρου, ήταν πάλι ένα μήνυμα αφύπνισης προς την Πολιτεία που επιμένει να αδιαφορεί μέχρι σήμερα για τα ηρωικά της παιδιά που της πρόσφεραν θυσία τη ζωή τους, και ειδικά για την τύχη όσων επέζησαν, τη φροντίδα των οποίων έχει επωμισθεί ο Σύνδεσμος.  

Το Μνημόσυνο τελέσθηκε στον Μητροπολιτικό ι.ν. του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, παρουσία επιζώντων ηρώων, εκπροσώπων της Δημοτικής Αρχής και του Συνδέσμου με επικεφαλής τον πρόεδρο του κ. Αλέξανδρο Μηλιώνη, ο οποίος απένειμε αναμνηστική πλακέτα στο Δήμαρχο Περιστερίου.

Τον επιμνημόσυνο λόγο εκφώνησε αναφερθείς εμπεριστατωμένα στα ιστορικά γεγονότα, ο υποστράτηγος ε.α. και κοινοτικός σύμβουλος Περιστερίου κ. Γεωρ. Μαστοράκης.

Τελέσθηκε Τρισάγιο και ακολούθησε απόδοση τιμών από στρατιωτικό άγημα και κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο της πόλης στην πλατεία Δημοκρατίας.

* Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Πολεμιστών Κύπρου των ετών 1964, 1967 και 1974 κ. Αλέξανδρος Μηλιώνης ευχαριστεί θερμά το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και το Δήμο Περιστερίου για την υποστήριξη που παρέχει στο Σύνδεσμο, αλλά και όλους όσους συνδράμουν την προσπάθειά του να ενισχύει οικονομικά και να περιθάλπει ιατροφαρμακευτικά τα μέλη του που βιώνουν τις συνέπειες της Κυπριακής τραγωδίας.

Οι φωτογραφίες που είναι από την εκδήλωση δίνουν ανάγλυφα το φόρο τιμής που αποδόθηκε.

ΔΛ

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΝΝΗΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2002 (ΚΛΑΣΗ 2023)

 

Ο Δήμος Περιστερίου γνωστοποιεί ότι οι στρατεύσιμοι που γεννήθηκαν το έτος 2002 (κλάση 2023) και είναι γραμμένοι στα Μητρώα Αρρένων του Δήμου ή είναι αδήλωτοι, καλούνται να καταθέσουν Δελτία Απογραφής στο Στρατολογικό Γραφείο Δυτικής Αττικής, επί της οδού Πέτρου Ράλλη 2, Ταύρος, καθώς επίσης και στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) των Δήμων, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 2-1-2020 μέχρι 31-3-2020.

Περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις στα τηλέφωνα: 2131501774-780, FAX 2103425240 ή e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Οι ενδιαφερόμενοι κατά την ημέρα κατάθεσης του Δελτίου Απογραφής, θα πρέπει απαραιτήτως να έχουν μαζί τους:

Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Ελληνικό Διαβατήριο

Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ

Βεβαίωση Α.Μ.Κ.Α

Ιατρική Γνωμάτευση ή Βεβαίωση, εφόσον πάσχουν από σοβαρά προβλήματα υγείας.

Όσοι δεν καταθέσουν Δελτίο Απογραφής θα τους επιβληθεί πρόσθετη στρατιωτική υπηρεσία.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι υπόχρεοι μπορούν να απευθύνονται στα Μητρώα Αρρένων του Δήμου Περιστερίου (Κεντρικό Δημαρχείο, Πλ. Δημοκρατίας – Τ.Κ. 12134 ), ή να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο: 210 5701054 όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΘΑΝΟΥ ΜΠΕΝΟΥ ΣΤΟ ΝΕΟ CD ΤΗΣ ΡΙΑΣ ΚΟΥΡΤΗ

 MPENOS

Κυκλοφόρησε το νέο cd single της Ρίας Κούρτη με 4 νέα τραγούδια σε στίχους Νίκου Μαρουλάκη! Τη μουσική υπογράφει ο Περιστεριώτης Θάνος Μπένος!

Τα τραγούδια κυκλοφορούν σε όλες τις μουσικές πλατφόρμες σε ψηφιακή μορφή, καθώς μπορεί ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος να τα ακούσει στο youtube.

Οι τίτλοι των τραγουδιών είναι: «Εκεί στα παλιά», «Πώς γίναμε έτσι», «Αχ το μπουζούκι» και «Μικρός παράδεισος»!

Στο τελευταίο τραγούδι είναι ντουέτο με τον Τέρη Χρυσό.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΑΝ" ΤΟΝ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ Κ. ΛΑΛΕΝΗ

 LALENIS

Πλήθος κόσμου παραβρέθηκε στην κηδεία και ταφή του 74χρονου Καβαλιώτη καρδιολόγου και πολιτικού Κώστα Λαλένη, ο οποίος έζησε και δραστηριοποιήθηκε στο Περιστέρι που αγάπησε μέχρι την τελευταία στιγμή της ζωής του.

Η εξόδιος ακολουθία εψάλη στον ι.ν. Παμμ. Ταξιαρχών (Μάσχα) Περιστερίου, στις 7.1.2020, προεξάρχοντος του Μητροπολίτου κ.κ. Κλήμεντος, συμπαραστατούμενου από πολλούς Κληρικούς των ενοριών της πόλης του Περιστερίου.

Παρέστησαν ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, εκπρόσωποι του Κοινοβουλίου, του Δημοτικού Συμβουλίου, των δημοτικών παρατάξεων, συλλόγων, φορέων, καθώς και άλλοι εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης α΄ και β’ βαθμού.

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, εκφώνησε επικήδεια ομιλία, στην οποία είπε μεταξύ άλλων:

«Φίλε Κώστα Λαλένη, θλιβερή η σημερινή συνθήκη, θλιβερός και ο σημερινός ρόλος. Για 18 ολόκληρα χρόνια, κάθε φορά που ως Δήμαρχος της πόλης μας και της κοινωνίας της εκπρόσωπος, καλούμαι στο δυσάρεστο ρόλο του αποχαιρετισμού, νιώθω έντονη συναισθηματική φόρτιση και αλληλένδετη συγκίνηση.

Στο Περιστέρι, την πόλη-σύμβολο, που μας ένωσε και έγινε το κίνητρο να ακουμπήσουμε πάνω της τα ενδιαφέροντα, τις ιδέες, τη σκέψη και την έμπνευσή μας, για την δημόσια εικόνα της και το κοινωνικό καλό, συνυπήρξαμε ποικιλότροπα. Πάντοτε όμως με γνώμονα την εμπροσθοπορεία της πόλης μας.

Αξιόπιστος και υπεύθυνος εκπρόσωπος και υπηρέτης της ιατρικής επιστήμης, ανταποκρίθηκες με αφοσίωση, μέσα από την επιστημονική υποδομή σου, σε επίπεδο καθηκόντων και υπηρεσιών υγείας, προς τους συνανθρώπους μας και την τοπική κοινωνία της πόλης.

Ανταποκρίθηκες όμως παράλληλα, με σοβαρότητα, συνέπεια και τήρηση ευθύνης, στις αρμοδιότητες που σου ανατέθηκαν, μέσα στο όλο αυτοδιοικητικό σχήμα του Περιστερίου. Και αναφέρομαι ενδεικτικά στα καθήκοντά σου, ως προέδρου της άκρως ευαίσθητης κοινωνικής αποστολής του ΟΚΑΔΗΠ.

Συνεργάτες, συναγωνιστές και συμπολίτες, έκριναν και σχημάτισαν γνώμη για τη δική σου παρουσία, αγαπητέ Κώστα, στο τοπικό αυτοδιοικητικό γίγνεσθαι. Και στην συγκεκριμένη γνώμη και αποτίμηση, μομφή και ψόγος ποτέ δεν χώρεσαν. Τουναντίον, υπήρξε σεβασμός και ανάδειξη της συναισθηματικής υφής που σε διέκρινε.

Στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου συνυπηρετώντας τα κοινά, βρεθήκαμε πάμπολλες φορές, ναι μεν να διαφωνούμε, με αντίλογο, αντιπαραθέσεις, όπως και διάσταση απόψεων. Πάντοτε όμως, σε ορίζοντα γόνιμου και δημιουργικού αποστάγματος, για τα πράγματα και την φροντίδα της πόλης του Περιστερίου, που σήμερα σε αποχαιρετά και καταγράφει συνοφρυωμένη στα ληξιαρχικά, όσο και δημόσια μητρώα της, την έλλειψη και την απουσία σου.

Ειρήνη Φράγκου-Λαλένη, για τον σύζυγο, τον σύντροφο και τον ιδιαίτερο πυλώνα, της προσωπικής και οικογενειακής σας ζωής, που σήμερα απομακρύνεται από κοντά σου, σε συλλυπούμεθα ειλικρινά.

Χαράλαμπε και Γιώργο, για τον γονιό και την αποκλειστική θέση του στη ζωή και την καρδιά σας, πιστεύουμε πως αντλήσατε ήδη, από τη δική του διαδρομή και παρακαταθήκη, τα στοιχεία εκείνα που σας τιμούν και σας καθιστούν άξιους διαδόχους και συνεχιστές, ενός καθιερωμένου επιστήμονα, ενός αξιοπρεπούς ανθρώπου, ενός έντιμου και ενεργού μέλους της Περιστεριώτικης και όχι μόνον, κοινωνίας, όπως υπήρξε ο εκλιπών πατέρας σας.

Από την πόλη όλη, σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, του οποίου υπήρξες μέλος, τις Περιστεριώτισσες και τους Περιστεριώτες, τις Υπηρεσίες του Δήμου μας, τους συντελεστές τους και πρώην συνεργάτες σου και από εμένα προσωπικά, ως Δήμαρχο και ως φίλο, καλό κατευόδιο, Κώστα Λαλένη.

Γαλήνη, νηνεμία και ανάπαυση στο πνεύμα σου και την ψυχή σου».

*

Ο αείμνηστος πλέον Κώστας Λαλένης, ανήκει δικαιωματικά και πανθομολογούμενα στην ομάδα των άξιων πολιτών της πόλης, όπου για πολλά χρόνια αφιερώθηκε στο Περιστέρι, το οποίο υπηρέτησε από διάφορες αυτοδιοικητικές θέσεις και στο οποίο διέθεσε τις εξειδικευμένες γνώσεις του, την ακάματη εργατικότητά του, την ευρηματικότητα, την οξυμμένη κρίση και αποτελεσματικότητά του.

Είχε κερδίσει την αμέριστη εκτίμηση και φιλία των συμπολιτών του μέσα από τις ενέργειες και τους σχεδιασμούς του που ήταν άρρηκτα συνδεδεμένοι με το διάλογο και την ουσιαστική δημοκρατική συμπεριφορά.

Σπουδαίος και σαν χαρακτήρας, ο αείμνηστος Κώστας Λαλένης, ξεχώρησε για την σεμνότητα, την ευγένεια, την ευαισθησία, αλλά και για τα μεγάλα αποθέματα ανοχής και αντοχής που διέθετε στη πολύχρονη προσπάθεια για το κοινό καλό.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα της Περιστεριώτικης γης που τον σκεπάζει.

Χριστίνα Αντωνάτου

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Η ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

GIROKOMEIO

Στο στάδιο της κατά προτεραιότητα μελέτης βρίσκεται το θέμα της αξιοποίησης του κτηρίου, που ο προηγούμενος Μητροπολίτης προόριζε για Γηροκομείο ή Ίδρυμα Χρονίων Παθήσεων, στην Κηπούπολη.

Ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης είναι σε αναζήτηση για την δυνατόν καλύτερη και συμφέρουσα κοινωνικά λύση και βεβαίως με κάποια σπουδή, γιατί ο φθορά του χρόνου έχει προκαλέσει σοβαρές αλλά αναστρέψιμες ωστόσο βλάβες στις εγκαταστάσεις, τα δίκτυα ύδρευσης και ηλεκτροφωτισμού, σκουριά κ.λπ.

Η αναφορά μας γίνεται για να επαναλάβουμε την κατηγορηματική διαβεβαίωση, ότι το κτήριο του Γηροκομείου δεν πρόκειται να διατεθεί για την φιλοξενία προσφύγων και μεταναστών.

Θυμίζουμε. ότι εξ αφορμής ανάρτησης ορισμένων sides στον ηλεκτρονικό Τύπο περί συνεννοήσεων παραχώρησης του κτηρίου του Γηροκομείου για την φιλοξενία προσφύγων και μεταναστών, η Ιερά Μητρόπολη Περιστερίου εξέδωσε πριν τις Γιορτές ανακοίνωση που διέψευδε οποιοδήποτε τέτοιο ενδεχόμενο.

Τόνιζε δε, ότι «Η εν λόγω ανάρτηση αποτελεί ψευδή είδηση και εξυπηρετεί αλλότρια και άγνωστα προς την Ιερά Μητρόπολη συμφέροντα.

Η Ιερά Μητρόπολις Περιστερίου και ιδιαιτέρως ο νέος Μητροπολίτης Αυτής κ.κ. Κλήμης, δίδουν αγώνα ώστε το εν λόγω Ίδρυμα, που για μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκεται ανενεργό, να τεθεί άμεσα προς χρήσιν για τον σκοπό και μόνο που εδημιουργήθη, δηλαδή την φιλοξενία χρονίως πασχόντων αδελφών».

Για οποιαδήποτε πρόοδο σχετικά με τη χρήση του κτηρίου θα επανέλθουμε…

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ