• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Κυριακή, 05 Ιανουάριος 2020 20:43

ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ

ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ

 

Με απόφαση του Δημάρχου Περιστερίου και σύμφωνα με τις διατάξεις, μεταξύ άλλων: Του άρθρου 35, παρ. 3α, 3β, 3γ του Ν. 3274/04, περί χρήσης υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, την υπ’ αριθμ. 311/10.10.2019 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, περί καθορισμού ανώτατου επιτρεπτού ορίου κλήσεων κινητής τηλεφωνίας από όργανα του Δήμου

κ.λπ., καθορίστηκαν οι δικαιούχοι που μπορούν να κάνουν χρήση των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών, που είναι: Ο Δήμαρχος Περιστερίου κ. Α. Παχατουρίδης, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Β. Λώλος και οι αντ/ρχοι κ.κ. Α. Θεοδωράκος, Π. Λύκος, Κ. Ποθητός, Β. Μπέτσης, Γ. Τσαλίκης, Γ. Τσίνας και Μ. Τσιώτα Μάρκου.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

 

ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ Ι.Ν. ΠΑΜΜ. ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ (ΜΑΣΧΑ) ΣΕ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟ

 PAMTAXIARXES

Καθαγιασμός του ι.ν. Παμμεγίστων Ταξιαρχών (Μάσχα) σαν Καθεδρικού Ναού της Ι. Μητροπόλεως Περιστερίου έγινε από την 1.10.2019.

Σύμφωνα με απόψεις που εξέφρασε ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης, η ενέργεια αυτή κατέστη αναγκαία, καθώς ο Μητροπολιτικός Ναός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, λόγω μεγέθους, τόσο σαν Ναός όσο και σαν πνευματικό κέντρο ή αίθουσα εκδηλώσεων αδυνατεί να καλύψει τις πληθυσμιακές ανάγκες, στις περιπτώσεις εθνικών και άλλων επισήμων εορτασμών. Και για το λόγο αυτό από την 1.10.2019 επελέγη ο ι.ν. Παμμ. Ταξιαρχών (Μάσχα) που προσφέρεται να εξυπηρετήσει χωρητικά και λειτουργικά τις όποιες ανάγκες, είναι εξ ίσου περίλαμπρος και ιστορικός με την Ευαγγελίστρια και ευρίσκεται σχεδόν στο κέντρο του Περιστερίου.

Θυμίζουμε, ότι στον ανωτέρω Ναό έγινε στο Περιστέρι και η υποδοχή, συλλείτουργο και δεξίωση, προ πολλών ετών, του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, αλλά και παλαιότερα του π. Πατριάρχου Μόσχας κυρού Αλεξίου κ.ά.

Επετειακά η ανωτέρω επιλογή συμπίπτει και με την συμπλήρωση 5 ετών από την Επισκοπική χειροτονία του κ.κ. Κλήμη.

Ιερατ. προϊστάμενος του Ναού τοποθετήθηκε ο αρχιμ. π. Νικηφόρος Δημητράκης.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ π. 3ου ΔΗΜΟΤ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 3DIMOT

Την αξιοποίηση του κτηρίου του π. 3ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου που παραμένει         έρμαιο της 9ετούς φθοράς του χρόνου, ζητάει με υπόμνημα- αίτημά της προς το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, Επιτροπή Κατοίκων της περιοχής γύρω από την οδό Δερβενακίων, στο οποίο εύλογα αναφέρει:

«Με το παρόν υπόμνημα- αίτημά μας θα θέλαμε να υποδείξουμε στο Δήμο και στις αρμόδιες Υπηρεσίες την ύπαρξη ενός αναξιοποίητου χώρου που βρίσκεται στην γειτονιά μας.

Αναφερόμαστε στο κτήριο του πρώην 3ου Δημοτικού Σχολείου, στην οδό Δερβενακίων (αλλά για μας παραμένει πάντα το Δημοτικό Σχολείο στο οποίο φοιτήσαμε εμείς και τα παιδιά μας) και το οποίο δεν λειτουργεί από το 2010!

Το εν λόγω σχολείο συγχωνεύτηκε τότε, και παρά το γεγονός ότι ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, από κοινού με τους δασκάλους και τους κατοίκους, πάλεψαν να εξακολουθήσει να λειτουργεί ως σχολείο, ωστόσο στα πλαίσια των τότε κυβερνητικών αποφάσεων συγχωνεύτηκε όπως και πολλά άλλα.

Το συγκεκριμένο σχολείο δεν αποτελούσε απλά ένα κομμάτι της ζωής μας αλλά αποτελούσε και αποτελεί και ένα ιστορικό σύμβολο για το Περιστέρι.

Στην περίοδο της Γερμανικής κατοχής ήταν ο χώρος στον οποίο μοιραζόντουσαν τα συσσίτια, αλλά επίσης λειτούργησε και ως νοσοκομείο.

Αιτούμαστε την άμεση λειτουργία του χώρου, όχι μόνο επειδή οι μνήμες όταν χάνονται ξεθωριάζει και η κρίση μας, αλλά και επειδή πιστεύουμε ότι μπορεί να αποτελέσει στέγη πολιτισμού και διακίνησης ιδεών, που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε.

Πιο συγκεκριμένα, προτείνουμε να λειτουργήσει ως Δημοτική Δανειστική Βιβλιοθήκη, εξοπλισμένη με ηλεκτρονικούς υπολογιστές ώστε να διευκολύνεται η έρευνα και φιλαναγνωσία των νέων. Επιπλέον είναι εφικτό, κατά την γνώμη μας, να στεγαστούν ομάδες χορού και εν γένει πολιτιστικές ομάδες.

Την ευθύνη για την λειτουργία του χώρου, να έχουν οι κάτοικοι της περιοχής - γειτονιάς σε συνεργασία με τον Δήμο.

Επειδή γνωρίζουμε, ότι υπάρχει πρόταση να λειτουργήσει ως Ειδικό Σχολείο, θέλουμε να τονίσουμε, ότι στηρίζουμε μεν αυτή την πρόταση, όμως επειδή,

η Α.Ε. «Κτιριακές Υποδομές» (ΚΤ.ΥΠ.) δεν φαίνεται διατεθειμένη να προχωρήσει, θεωρούμε λογικό το κτίριο να λειτουργήσει με την ευθύνη του Δήμου, όπως προαναφέραμε, μέχρις ότου η ΚΤ.ΥΠ. ΑΕ προωθήσει τη δημιουργία του Ειδικού Σχολείου.

Ελπίζοντας στη θετική ανταπόκριση σας.

Για την Επιτροπή Κατοίκων της περιοχής

Α.Α. – Α.Κ.»

*

Θα αναφέρουμε επίσης , ότι προηγήθηκε συνάντηση της Επιτροπής των Κατοίκων με τους αντ/ρχους κ.κ. Αναστ. Θεοδωράκο και Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, στην οποία συζητήθηκε το θέμα και προσδιορίστηκε, ότι μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2020 θα δοθεί λύση στο αίτημα.

Εξ άλλου Ερώτηση προς τον Υπ. Παιδείας είχε καταθέσει προ καιρού και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Χ. Καφαντάρη για το ζήτημα αυτό και η απάντηση από την ΚΤ.ΥΠ. ΑΕ ήταν ότι η δημιουργία του Ειδικού Σχολείου στο κτήριο θα εξετασθεί «όταν εξασφαλισθούν οι σχετικές πιστώσεις»!

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΡΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η «ΓΙΟΡΤΗ ΤΣΙΚΟΥΔΙΑΣ» ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  

Ύστερα από τον τρύγο του Αυγούστου και του Σεπτεμβρίου και το πάτημα των σταφυλιών, οι Κρητικοί μαζεύουν τα τσίκουδα ή αλλιώς στράφυλα ή στέμφυλα, δηλαδή τις φλούδες, τα τσάμπουρα και τα κουκούτσια απ’ τα σταφύλια. Αυτά μπαίνουν σε βαρέλια και αφήνονται να ζυμωθούν για 40 μέρες. Καθώς μπαίνει ο Νοέμβριος, έρχεται η ώρα για τα καζανέματα.

Πιστοί στη παράδοση του καζανέματος και οι Κρητικοί του Περιστερίου, όπως κάθε χρόνο, αντάμωσαν το Σάββατο 2.11.2019 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου και γλέντησαν με την ψυχή τους, σε ένα όμορφο περιβάλλον, όπου τα Κρητικά τραγούδια και οι Κρητικοί χοροί δημιούργησαν μια ξεχωριστή Κρητική παραδοσιακή ατμόσφαιρα.

Το ρακοκάζανο που είχε στηθεί στη φωτιά, τράβηξε τα βλέμματα των επισκεπτών, με τον κ. Νίκο Λιλυμπάκη που το φρόντιζε, να γεμίζει με χαρά και κέφι με πρωτόρακη τα ποτήρια πολλών συνδαιτημόνων που δεν έχασαν την ευκαιρία να απολαύσουν την τσικουδιά απευθείας από το καζάνι...

Τα μέλη του Διοικητικού Συλλόγου των Κρητών Περιστερίου μέσα στο εκθεσιακό κέντρο και στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, είχαν έτοιμες τις Κρητικές νοστιμιές -με πρωτοστάτη το γαμοπίλαφο- και με την τσικουδιά να ρέει άφθονη... για όλους.

Τα τραπέζια, πολύ σύντομα γέμισαν από Κρητικούς με τις οικογένειές τους, αλλά και άλλους φίλους της γιορτής, καθώς και εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής Περιστερίου, συλλόγων και φορέων, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Συλλόγου με πολλή αγάπη.

Το μουσικό συγκρότημα του Γιώργου Ζερβάκη ανέβασε στα ύψη μέχρι τα ξημερώματα το κέφι με Κρητική μουσική, όπου τα χορευτικά τμήματα του Συλλόγου εντυπωσίασαν και χειροκροτήθηκαν θερμά από τους εκατοντάδες παρευρισκόμενους!

Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: 1. Ο κ. Νίκος Λιλυμπάκης με το συνεργάτη του στο ρακοκάζανο. 2. Οι πρωταγωνιστές της εκδήλωσης (Γ. Ζερβάκης, χορευτές κ.ά.) πλαισιώνουν την πρόεδρο του Συλλόγου κα Βίκυ Λιλυμπάκη (στο κέντρο πέμπτη από αριστερά). Δεξιά η κα Παρασκευή Λιλυμπάκη. 3. Το χορευτικό συγκρότημα που ενθουσίασε και καταχειροκροτήθηκε.

Χριστίνα Αντωνάτου

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ Ι.Μ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΛΑΜΙΑΣ

 

Εκδικάστηκε στις 5.11.2019 στο Εφετείο Αθηνών, η υπόθεση της διαμάχης που κρατάει δεκαετίες και αφορά τη διεκδίκηση του ι.ν. Ευαγγελισμού Θεοτόκου Λαμίας έκτασης 5.559 τ.μ. στο βόρειο Περιστέρι και στο Ποικίλο Όρος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 17 πλατείες του Δήμου Περιστερίου, επίσης έκταση του Δήμου Πετρούπολης και την υπό εκκρεμότητα αγωγή του ελληνικού δημοσίου για το δασικό χαρακτήρα της περιοχής.

Ο πρόεδρος της έδρας δεν δέχθηκε την αίτηση αναβολής της συζήτησης, καθώς προβλήθηκε και το αίτημα από πλευράς των νομικών συμβούλων του Δήμου Περιστερίου για την επικαιροποίηση της πραγματογνωμοσύνης. Τονίσθηκε ότι η προηγούμενη πραγματογνωμοσύνη είναι παρωχημένη, καθώς έχουν επέλθει αλλαγές μετά την παρέλευση τόσων ετών και η οποία εκπονήθηκε από έναν πραγματογνώμονα αντί για δύο που είχε ορίσει το τότε δικαστήριο. Ο δεύτερος ως γνωστόν είχε παραιτηθεί.

Έτσι υποβλήθηκαν οι προτάσεις, τόσο της Μονής από την νομικό της σύμβουλο κ. Παντ. Κοναξή, όσο και των τριών αντιδίκων (Περιστερίου, Πετρούπολης και εκπροσώπου του Δημοσίου) και το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να τις μελετήσει και να αποφανθεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας από πλευράς της Ι. Μητρόπολης Φθιώτιδος, ο νέος Μητροπολίτης κ.κ. Συμεών διακατέχεται από πνεύμα συμβιβασμού και πρόθεσή του είναι η συνάντηση όλων των πλευρών, ώστε και αυτή η εκκρεμότητα που κρατάει τον κόσμο της διεκδικούμενης περιοχής σε ανησυχία να λήξει, αλλά και να αξιοποιηθούν από πλευράς δήμων οι χώροι, δεδομένου ότι η Μονή διεκδικεί επίσης και μια έκταση 3.500 τ.μ. εκτός σχεδίου πόλης.

Πρόθεση δε και της νομικής πλευράς της Μητρόπολης είναι να μην διαιωνίζεται το θέμα και να παραπέμπεται στις καλένδες, καθώς είναι αποφασισμένη να οδηγήσει το ζήτημα μέχρι και τον Άρειο Πάγο. Και βέβαια αν κερδίσει την υπόθεση, όπως ελπίζει, δεν είναι διατεθειμένη μετά να κάνει συμβιβασμούς.

Από την άλλη πλευρά, το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου αντιτίθεται σθεναρά στην οποιαδήποτε συνάντηση και συνεννόηση περί συμβιβασμού και καλεί –σε άλλη στήλη μας αναφέρουμε το νεότερο ψήφισμά του- «φορείς, δημοτικά συμβούλια και την Περιφέρεια Αττικής σε δυναμικές πρωτοβουλίες. Και να ζητήσουν τη δέσμευση όλων των βουλευτών της περιοχής και της κυβέρνησης να μην ταυτιστούν με τα συμφέροντα των καταπατητών – «διεκδικητών» σε βάρος του λαού της Δυτικής Αθήνας».

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ

 

Με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής -πρόεδρος της οποίας είναι ο αντ/ρχος Οικιστικής Ανάπτυξης κ. Παναγ. Λύκος- της 22.10.2019 ορίστηκε επιτροπή διενέργειας διαγωνισμού για το έργο: Συντήρηση κυκλοφοριακών παρεμβάσεων σε σχολικά συγκροτήματα του Δήμου Περιστερίου, προϋπολογισμού 60.000 ευρώ.

Στα μέλη που κληρώθηκαν από το ηλεκτρονικό μητρώο (ΜΗΜΕΔ) μετέχουν από πλευράς Περιστερίου: Στα τακτικά, ο πολιτικός μηχανικός κ. Γεωρ. Παπαϊωάννου και στα αναπληρωματικά η πολιτικός μηχανικός κα Κρυσταλλένια Μυτακίδη

Το έργο θα δημοπρατηθεί με συνοπτικό διαγωνισμό, σύμφωνα με το άρθρο 117 του Ν.4412/2016, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά με βάση την τιμή.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ 10ου ΓΕ.Λ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ

 

Έκτακτη γενική συνέλευση πραγματοποίησε ο Σύλλογος Γονέων του 10ου Γενικού Λυκείου Περιστερίου, στις 22.10.2019, με αντικείμενο τα εκπαιδευτικά κενά στο σχολείο, δεδομένου ότι από την έναρξη της σχολικής χρονιάς α παιδιά δεν έχουν κάνει μάθημα Χημείας, ούτε μία ώρα!

Επίσης υπάρχουν εκπαιδευτικά κενά και στα μαθήματα της Βιολογίας, της Κοινωνιολογίας και της Φυσικής.

Ο Σύλλογος παρά το γεγονός ότι έθεσε επανειλημμένα το πρόβλημα στους αρμόδιους φορείς δεν διαπίστωσε κάποιο αποτέλεσμα. Και έτσι οργάνωσε στις 24.10.2019 παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας με αίτημα την άμεση κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Wi Fi ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ

 

Κονδύλι 15.000 ευρώ θα λάβει ο Δήμος Περιστερίου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να εγκαταστήσει σε διάφορα κεντρικά σημεία της πόλης δωρεάν πρόσβαση των δημοτών στο WiFi.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει χρηματοδότηση 70 δήμων από όλη την Ελλάδα, και η επιλογή έγινε κατόπιν υποβολής αίτησης για δωρεάν εγκατάσταση δικτύου Wi-Fi σε δημόσιους χώρους από το Δήμο μας, σε σχετική πρόσκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στα μέσα το περασμένου Σεπτεμβρίου.

Συνολικά υποβλήθηκαν πάνω από 11.000 αιτήσεις και διενεργήθηκε κλήρωση σε τρεις φάσεις, από τις οποίες ευνοήθηκε και ο Δήμος μας.

Πρόθεση είναι να τοποθετηθούν δωρεάν προσβάσεις των δημοτών στο Wi-Fi στο Δημαρχείο, τη δημοτική βιβλιοθήκη, κολυμβητήρια και σε άλλα επιβλεπόμενα και φυλασσόμενα σημεία.

Από το Νομό Αττικής θα χρηματοδοτηθούν επίσης για τον ίδιο σκοπό και οι Δήμοι Αιγάλεω, Νέας Φιλαδελφείας - Νέας Χαλκηδόνας και Νέας Ιωνίας.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΣΤΟ ΠΟΙΚΙΛΟ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

 

Πεζοπορία στο «δικό» μας βουνό, το Ποικίλο Όρος, διοργανώνει την 1η Δεκεμβρίου 2019, ο Περιβαλλοντικός- Φυσιολατρικός Σύλλογος Περιστερίου.

Σημείο συνάντησης, που έχει και εύκολη πρόσβαση, θα είναι από την πλευρά της Πετρούπολης, στο τέρμα της οδού Περικλέους (δίπλα στον ι.ν. της Αγίας Τριάδος). Η πεζοπορία -καιρού επιτρέποντος- που θα είναι μια ευκαιρία άσκησης, αλληλογνωριμίας και συζήτησης, θα είναι μήκους 3 χιλιομέτρων.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

mixalopulosΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!

 

   Ο σύντροφος Γιώργος Μιχαλόπουλος ξεκίνησε στις 11 Νοέμβρη το τελευταίο του ταξίδι.

Όλοι εμείς οι σύντροφοι και οι συναγωνιστές του, αποχαιρετούμε ένα μεγάλο και ακούραστο αγωνιστή της Αριστεράς. Αν και μας άφησε στα 86 του «πλήρης αγωνιστικών ημερών» αισθανόμαστε ότι έφυγε πολύ νωρίς.

Είχε ακόμη να προσφέρει στους αγώνες των εργαζομένων και για αυτό ακόμη και τώρα κατέβαινε σε όλες τις διαδηλώσεις ανελλιπώς. Στήριζε όχι μόνο τους συνταξιούχους -μέλος του Σωματείου τους στο Περιστέρι- αλλά και τους αγώνες όλων των εργαζομένων όπως αυτών στους δήμους πρόσφατα, τους αγώνες για τα δικαιώματα των προσφύγων και των μεταναστών, τους αγώνες για τα δημοκρατικά δικαιώματα κ.λπ.

Έδωσε για πολλές δεκαετίες το «παρών» σε κάθε κινητοποίηση στα προβλήματα της πόλης και από τα προδικτατορικά χρόνια ακόμα.

Γιατί το ένιωθε και ήταν νέος, γιατί από μικρό παιδί έμαθε τι σημαίνει φτώχεια και αδικία, γιατί από μικρό παιδί έμαθε να αγωνίζεται για το δίκιο των πολλών και για την ειρήνη των λαών!

Γεννήθηκε το 1933 στα Λουτρά Αιδηψού, αλλά πέρασε τα χρόνια της κατοχής στην Αθήνα όπου τον μεγάλωσαν οι θείοι του μαζί με τα 10 ξαδέρφια του, καθώς έχασε πολύ μικρός τη μητέρα του!

Από τα βιώματα και τις καταδίκες των ξαδέρφων του, γιατί τόλμησαν να είναι κομμουνιστές, οργανώθηκε στην ΕΔΑ το 1961. Είδε συντρόφους του να χάνουν τη ζωή τους από τη νάρκη παρακρατικών στον εορτασμό για τη γέφυρα του Γοργοποτάμου, δέχθηκε ανελέητο ξύλο αρκετές φορές από την αστυνομία πριν ακόμη από τη χούντα, περπάτησε πολλές φορές το δρόμο της ειρήνης που χάραξε πρώτος ο Γρηγόρης Λαμπράκης από το Μαραθώνα στην Αθήνα. Υπήρξε καταζητούμενος αλλά δεν τον συνέλαβαν στα χρόνια της δικτατορίας.

Η πτώση της χούντας τον βρήκε οργανωμένο στο ΚΚΕ μέχρι και το 1991. Συνέχισε την αγωνιστική του πορεία στο Συνασπισμό και στη συνέχεια στον ΣΥΡΙΖΑ.

Το 2015 δεν αποδέχθηκε τη συνθηκολόγηση της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ και έγινε ιδρυτικό μέλος της ΛΑΕ, με την οποία συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και τις τελευταίες μέρες της ζωής του.

Ο σύντροφός μας έλεγε ότι αν χρειαστεί, πρέπει ο άνθρωπος να ξεκινάει από την αρχή ξανά και ξανά. Αρκεί να μην ξεχνάει ότι είναι με τη μεριά των φτωχών και των αγωνιστών, με την Αριστερά.

Το ενδιαφέρον του για την πόλη ήταν καθημερινό, αυτός και ο λόγος που για δεκαετίες υπήρξε υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος-μέχρι και τις πρόσφατες εκλογές.

Απολάμβανε εκτίμησης από τους Περιστεριώτες που τον γνώριζαν και οι οποίοι αναγνώριζαν το ήθος, τη συνέπεια και τη αγωνιστική δράση του.

Η δική του «νέα αρχή» ξεκίνησε στις 13.11.2019 στις 10.30 το πρωί, στη Ριτσώνα, όπου έγινε η διαδικασία για την αποτέφρωσή του, καθώς αυτή ήταν η τελευταία επιθυμία που είχε εκφράσει στους οικείους του. Νέα αρχή παρέα με τη συντρόφισσα της ζωής του, που έφυγε πριν λίγους μήνες, τον περασμένο Μάη.

Σας καλούμε να του πούμε όλοι μαζί: καλή αρχή στο νέο του ταξίδι.

Το πολιτικό μνημόσυνο, μνήμης και χρέους, για τον Γιώργο Μιχαλόπουλο -τον καπετάνιο μας, θα γίνει την Πέμπτη 21 Νοέμβρη, στις 18.30 το απόγευμα στο Αμφιθέατρο του Δημαρχείου Περιστερίου, όπου θα μιλήσουν για αυτόν πολλοί άνθρωποι που τον γνώρισαν και τον εκτίμησαν.

ΛΑΕ Περιστερίου

11.11.2019

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ