• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΙΣΑΤΟ ΙΑΠΩΝΙΑΣ, ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥ ΤΟΚΥΟ ΤΟ 2020

 

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκυο το 2020, η πόλη Μισάτο που θα φιλοξενήσει την Ελληνική Αποστολή εκδήλωσε το ενδιαφέρον της για ενδυνάμωση των δεσμών της με το Δήμο Περιστερίου, με σκοπό την συνεργασία στους τομείς του πολιτισμού και του αθλητισμού.

Ως γνωστόν, ο Δήμος Περιστερίου ως Ολυμπιακή Πόλη το 2004 φιλοξένησε το άθλημα της πυγμαχίας. Στις 2 Ιουλίου 2019 πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Περιστερίου συνάντηση του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη με τον εκπρόσωπο – συνεργάτη της πόλης Μισάτο Ryo Arai, Καθηγητή Ιαπωνικής Ξιφασκίας.

Στην συνάντηση με τον κ. Παχατουρίδη, υπήρξε ανταλλαγή εμβλημάτων και Ολυμπιακών αναμνηστικών των δύο πόλεων, καθώς και μια χαιρετιστήρια επιστολή από το Δήμαρχο Μισάτο Masaaki Kizu, στην οποία ζητά την ενδυνάμωση των σχέσεων των δυο Δήμων στους τομείς του Πολιτισμού και του Αθλητισμού.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ακόμη η αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Πολιτισμού Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, η μεταφράστρια - Διερμηνέας Ιαπωνικής Γλώσσας Αναστασία Κατσαντώνη και ο εκπρόσωπος της Επιτροπής Πρωτοβουλίας Γιώργος Καπνιάζης.

Ο Δήμος Μισάτο βρίσκεται περίπου 30 λεπτά από το κέντρο του Τόκυο. Από τη στιγμή που επιλέχθηκε ως πόλη που θα φιλοξενήσει την Ελλάδα, το Μισάτο κάνει πολλές προσπάθειες για τη διάδοση της ελληνικής κουλτούρας στους κατοίκους του.

Φέτος τον Νοέμβριο θα διοργανωθεί η «Ιαπωνική Εβδομάδα» για τον εορτασμό της συμπλήρωσης 120 χρόνων Διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας - Ιαπωνίας. Η πόλη του Μισάτο θα στείλει αντιπροσωπεία για την συμμετοχή στην εκδήλωση.

Η Ιαπωνικής αντιπροσωπεία επισκέπτεται την πόλη του Περιστερίου με σκοπό να καταγράψει τις εμπειρίες και τις πολύτιμες συμβουλές του Δήμου Περιστερίου από τη διοργάνωση των Ολυμπιακών αγώνων της Αθήνας το 2004 και να ανταλλάξει απόψεις για τη διάδοση του πολιτισμού και του αθλητισμού σε Ελλάδα και Ιαπωνία.

Η πρώτη κοινή εκδήλωση θα γίνει στις 24.11.2019, στο Θέατρο Πολιτών, ώρα 7 μ.μ.

"ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟΥ Ε.Ε.Σ. ΥΠΟ ΤΟΝ Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ κ. ΣΚΟΥΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ

 EES

Την μνήμη των Ηρώων του ΄Επους του ΄40 τίμησε ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός με κατάθεση στεφάνου στο Μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτη στην Αθήνα. Το σημαντικό είναι ότι στη τριάδα των επιλεγμένων εκπροσώπων του Ε.Ε.Σ. μετείχε τιμητικά και η Περιστεριώτισσα κα Φωτεινή Αναγνωστάκη, η οποία μαζί με την κα Ιωάννα Τσίχλα πλαισίωσαν τον γεν. γραμματέα του Ε.Ε.Σ. κ. Γεωρ. Σκούμα στην κορυφαία εθνική μας ενέργεια (φωτογραφία).

Μετά την εντυπωσιακή κατάθεση του στεφάνου που χειροκροτήθηκε θερμά από ΄Ελληνες πολίτες και πολίτες άλλων εθνών που βρέθηκαν στο χώρο του Μνημείου, ο κ. Γεωρ. Σκούτας, μας είπε: «Η παρουσία του Ε.Ε.Σ. στην τελετή κατάθεσης στεφάνων απετέλεσε τον ελάχιστο φόρο τιμής σε όσους πρωταγωνίστησαν με τη δράση και την αυτοθυσία τους στον αγώνα για την Ελευθερία και την Αξιοπρέπεια της πατρίδας μας»!

"ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ «ΤΑΞΙΑΡΧΕΙΑ 2019» ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο Ι.Ν. ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ (ΠΑΛΑΙΟΣ)

  

Η εξαιρετική επιτυχία των 11ήμερων λειτουργικών και πνευματικών εκδηλώσεων «Ταξιάρχεια 2019» που έλαβαν χώρα στον ι.ν. Παμμεγίστων Ταξιαρχών (Παλαιός) είχε την σφραγίδα της οργανωτικής ικανότητας και επιμέλειας του γεν. αρχιερατικού επιτρόπου και ιερατ. προϊσταμένου του Ναού π. Ελευθερίου Κουναλάκη.

Χιλιάδες πιστοί πλαισίωσαν την πανήγυρη και συμμετείχαν στις λατρευτικές εκδηλώσεις, που φέτος είχαν ιδιαίτερη λαμπρότητα, λόγω και της έλευσης της ι. Εικόνας της Παναγίας της Τριχερούσας της Κουκουζέλισσας από τον ι.ν. της Παναγίας της Θεομάνας - Οδηγήτριας της Νέας Κίου, της Μητροπόλεως Αργολίδας.

Για λόγους χώρου θα αναφερθούμε σε μερικές εκδηλώσεις που ήταν οι κορυφαίες και πλαισιώθηκαν από αθρόα συμμετοχή πιστών, όπως:

Την 1.11.2019, όπου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση ψαλτικής με τη συμμετοχή του χορού των ιεροψαλτών Αγ. Φανουρίου Ιλίου υπό τη διεύθυνση του πανοσ. αρχιμανδρίτου Νικηφόρου Δημητράκη.

Την 3.11.2019, έγινε η επίσημη υποδοχή της ι. Εικόνας της Παναγίας της Τριχερούσας στον Σταθμό του Μετρό «Αγ. Αντώνιος» και με πομπή μεταφέρθηκε στο Ναό, όπου τελέσθηκε ιερά Παράκληση χοροστατούντος του σεβ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Κλήμεντος.

Την 4.11.2019, η εκλεκτή συνεργάτις του Ναού κα Ελένη Ποντίκη πραγματοποίησε μια ενδελεχή ενημερωτική διάλεξη σχετικά με την ιστορία της ι. Εικόνας, με τη συνεργασία και του αγιογράφου κ. Νικ. Πανάγου.

Την 8.11.2019, τελέσθηκε πανηγυρική Θεία Λειτουργία χοροστατούντος του σεβ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Κλήμεντος επί τη εορτή της συνάξεως των Παμμεγίστων Ταξιαρχών και το απόγευμα έγινε η λιτάνευση των δύο ι. Εικόνων (Παναγίας Τριχερούσας και Παμμ. Ταξιαρχών) σε συγκεκριμένες οδούς της περιοχής (φωτογραφία πάνω). Και επίσης τελέσθηκε ι. Παράκληση στη μνήμη του Αγίου Νεκταρίου, επισκόπου Αιγίνης (Πενταπόλεως) του Θαυματουργού.

Την 10.11.2019, ο πρωτοπρεσβύτερος π. Παντελής Μαρκαντωνάκης, ιερατ. προϊστάμενος του πολυούχου ι.ν. Αγ. Αντωνίου, έκανε μια έξοχη πνευματική διάλεξη με θέμα: «Χαίρε Αγγέλων η Χαρά» (φωτογραφία κάτω με τον π. Ελευθέριο Κουναλάκη δεξιά). Η επιτυχία της ομιλίας επισφραγίστηκε από την πνευματική συμμετοχή των πιστών των οποίων απάντησε σε πλήθος ερωτήσεων και ανταπέδωσε πατρικές θεολογικές διευκρινίσεις και συμβουλές.

Τέλος την 11.11.2019, πλήθος πιστών κατευόδωσε την ι. Εικόνα της Παναγίας της Τριχερούσας στον θρόνο της στην Νέα Κίου, την οποία συνόδευσαν μέχρις εκεί με πούλμαν.

Οι θαυμάσιες αυτές εκδηλώσεις δεν ενισχύουν μόνο το θρησκευτικό συναίσθημα των πιστών, αλλά τον προσελκύουν πιο κοντά στην Εκκλησία, όπου μόνο εκεί βρίσκει παρηγοριά από τα τόσα προβλήματα υγείας, οικονομικά κ.λπ. που τον κατατρέχουν.

Δ.Λ.

"ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΕΛΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Ο καθορισμός τελών διαφήμισης για το έτος 2020 απασχόλησε το Δημοτικό Συμβούλιο στην συνεδρίαση του της 29.10.2019, το οποίο αποφάσισε με ψήφους 28, έναντι 5 αρνητικών (κ.κ. Σιδέρης, Μαργανέλης, Μπούσουλας, Φλουσκούνης και Καλαντώνης), χωρίς καμία μεταβολή των συντελεστών των τελών διαφήμισης υπέρ Δήμου όλων των κατηγοριών, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην υπ’ αριθ. 323/2019 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, τα εξής: Κατηγορία Α΄: Έντυπες ή χειρόγραφες επικολλούμενες, αναρτώμενες ή αναγραφόμενες διαφημίσεις: 1,00 ευρώ ανά τ.μ. ανά εβδομάδα: 1. Μέσα σε μόνιμα ή προσωρινά, σταθερά ή κινητά πλαίσια σε κοινόχρηστους, δημόσιους χώρους, δημοτικούς χώρους. 2. Σε ιδιωτικά κτίρια ή οικόπεδα. 3. Σε χώρους γηπέδων ή σταδίων. 4. Σε σταθμούς υπεραστικών συγκοινωνιών. 5. Μέσα σε καταστήματα, κινηματογράφους, θέατρα. 6. Σε στέγαστρα στάσεων αναμονής επιβατών αστικών και υπεραστικών λεωφορείων. 7. Στα περίπτερα. Κατηγορία Β΄: 1. Για φωτεινές ή φωτιζόμενες διαφημίσεις που γίνονται με ηλεκτρικό ή ηλεκτρονικό τρόπο (ηλεκτρονικές εφημερίδες, τρέιλερ, ειδικές οθόνες – trivision, κ.λ.π.), 198,23 ευρώ ανά τ.μ. ετησίως. 2. Για φωτεινές ή φωτιζόμενες διαφημίσεις σε οποιουσδήποτε άλλους χώρους 79,30 ευρώ ανά τ.μ. Κατηγορία Γ΄: 1. Για διαφημίσεις που γίνονται σε οχήματα σιδηροδρόμων, τροχιοδρόμων, ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και σε κάθε τύπο δημόσιας χρήσης οχημάτων καθώς και στην εξωτερική τους επιφάνεια 5,54 ευρώ ανά τ.μ. μηνιαίως. Ειδικό τέλος καθαριότητας εξάλειψης και αφαίρεσης παράνομης διαφήμισης (αφισοκόλληση, κ.λ.π.) 36,52 ευρώ ανά τ.μ. ανά εβδομάδα. Οι κ.κ. Καποτάς, Αλεξοπούλου, Βαθιώτης, Αϊβαλιώτου και Ζούτσος απείχαν της ψηφοφορίας

"ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΣΟΦ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

 SOFVENIZEL

Επιτέλους, μετά από αγώνα και αναμονή 9 ετών, αφότου η Επιτροπή κατοίκων της οδού Σοφ. Βενιζέλου, ζήτησε από τη Δημοτική Αρχή την ανάπλαση του μεγάλου αυτού δρόμου, που συνδέει την Π. Μελά με την Αγ. Τριάδος, περίπου 950 μέτρα, το έργο ξεκίνησε.

Η υπόθεση πέρασε από «40 κύματα» με τριβές στο δημοτικό συμβούλιο και νομοθετικής προθεσμίες και ενστάσεις από εργολάβους και με το δεδομένο ότι το κονδύλι συνολικού προϋπολογισμού 1.740.000 ευρώ είχε εξασφαλισθεί, με αποφάσεις αποδοχής του Δημοτικού Συμβουλίου και χορήγησης του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής.

Η υπόθεση, παρά την επιμονή της αντιπολίτευσης να διατεθούν τα χρήματα αυτά για άλλα έργα κ.λπ., με ομηρικούς καυγάδες και κριτική στο δημοτικό συμβούλιο, ήταν πως το ποσό αυτό είχε εγκριθεί ειδικά για το έργο αυτό, άλλως θα χανόταν. Δεν μπορούσε να μεταφερθεί για άλλα έργα.

Εν πάση περιπτώσει, τέλος καλό όλα καλά. Ο εργολάβος εγκαταστάθηκε και ξεκίνησε από την πλευρά της οδού Αγ. Τριάδος, όσο κι αν ορισμένα μέλη της Επιτροπής κατοίκων αποδήμησαν στο μεταξύ και δεν πρόλαβαν να το χαρούν.

Η επιλογή της έναρξης των έργων από την πλευρά της Αγ. Τριάδος έγινε λόγω της χαμηλΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΣΟΦ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥότερης όχλησης, από αυτή που επικρατεί κοντά στο Σταθμό του Μετρό. Και να σημειώσουμε, ότι εν όψει της ανάπλασης της Σοφ. Βενιζέλου, όπου η δόμηση αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία λόγω της ύπαρξης και της λειτουργίας του Σταθμού Μετρό «Αγ. Αντωνιος», στην από κάτω οδό Φιλικών, ξεκίνησαν να ανεγείρονται μεγαθήρια κτήρια πολυκατοικίες, τα οποία ολοκληρώθηκαν κιόλας! Τα διαμερίσματα είχαν πωληθεί πριν καν αρχίσει η ανέγερση των πολυκατοικιών!

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ

ΟΙΚΙΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ

Η ανάπλαση της οδού Σοφ. Βενιζέλου που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής, θα λύσει πολλά προβλήματα και θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων της και των παρόδων οδών, καθώς με τα διπλά και τριπλά παρκαρίσματα αυτοκινήτων, ζούσαν ένα μαρτύριο καθημερινά με τη δυσχέρεια πρόσβασης στα σπίτια τους, τη ρύπανση και την ηχορύπανση, επιθέσεις κακοποιών κ.λπ.

Οι κάτοικοι είναι μεν αποφασισμένοι, ότι οι επιπτώσεις από την κατασκευή του έργου θα δυσκολέψει τη ζωή τους για πάνω από ένα χρόνο, όμως το γεγονός, ότι μπαίνει μια αισθητική και οικιστική τάξη που προβλέπει: Εξάλειψη της άναρχης στάθμευσης με σωστή οριοθέτηση θέσεων πάρκινγκ, διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για άνετη διέλευση πεζών και ΑΜΕΑ, ενίσχυση του φωτισμού -που θα σημάνει τέλος στις επιθέσεις κακοποιών και αρπαγές τσαντών- και η φύτευση μεγάλου αριθμού δένδρων και φυτών ταχείας ανάπτυξης, θα δώσει μια ανάσα οξυγόνου στην περιοχή που γειτνιάζει νότια με βιοτεχνικές ρυπαίνουσες χρήσεις.

Μεταξύ άλλων η Σοφ. Βενιζέλου θα σταματήσει να αποτελεί πλέον και την συνδετήρια οδό, από την λεωφ. Κηφισού προς την λεωφ. Αθηνών, που επιχειρούσαν όσοι εποχούμενοι πήγαιναν προς Πελοπόννησο, για να αποφύγουν τους φωτεινούς σηματοδότες και τον κυκλοφοριακό φόρτο.

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΞΕΠΕΡΑΣΕ

ΠΟΛΛΟΥΣ «ΣΚΟΠΕΛΟΥΣ»

Η Δημοτική Αρχή πάλεψε να ξεπεράσει πολλούς «σκοπέλους», όπως μας είπε ο αρμόδιος αντ/ρχος Οικιστικής Ανάπτυξης κ. Παναγιώτης Λύκος: «Από τη μια τα παράπονα των κατοίκων για ολιγωρία και καθυστερήσεις και τις μομφές της δημοτικής αντιπολίτευσης για στοχευμένη μεθόδευση μετατροπής της οδού σε μια νέα Αιμ. Βεάκη κ.λπ., Και από την άλλη, τις διαδικασίες των διαγωνισμών και ανάδειξης εργολάβου και κυρίως την κατοχύρωση και διασφάλιση του κονδυλίου, που θα μπορούσε λόγω της οικονομικής κρίσης που έπληξε τη χώρα μας, να ανακληθεί. Ευτυχώς όλα πήγαν κατ΄ευχήν».

Σημασία έχει ότι το έργο ξεκίνησε, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία μας, προς γενική ικανοποίηση των κατοίκων της Σοφ. Βενιζέλου.

"ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΑ 7 ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΟΧΑΝΤΑΣ ΓΚΑΝΤΙ

 

nitsaΟ Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι ήταν Ινδός πολιτικός, στοχαστής και επαναστάτης ακτιβιστής. Υπήρξε η κεντρική μορφή του εθνικού κινήματος για την Ινδική ανεξαρτησία και εμπνευστής της μεθόδου παθητικής αντίστασης χωρίς τη χρήση βίας έναντι των καταπιεστών.

Η διδασκαλία του επηρέασε το διεθνές κίνημα για την ειρήνη και μαζί με τον ασκητικό βίο του, συνέτειναν στο να καταστεί παγκόσμιο σύμβολο και ορόσημο της φιλοσοφικής και κοινωνικοπολιτικής διανόησης του 20ου αιώνα.

Σύμφωνα με τον μεγάλο Ινδό ηγέτη οι παρακάτω σχέσεις συνιστούν τα 7 αμαρτήματα της κοινωνίας. Στην κοινωνία, που αυτός οραματίστηκε, οι άνθρωποι δεν πρέπει να έχουν:

1. Πλούτο χωρίς μόχθο

2. Απόλαυση χωρίς συναίσθημα

3. Εμπόριο χωρίς ήθος

4. Γνώση χωρίς χαρακτήρα

5. Επιστήμη χωρίς ανθρωπιά

6. Λατρεία χωρίς θυσία

7. Πολιτική χωρίς αρχές.

                                             Μοχάντας Γκάντι

 

Νίτσα Βλάχου Μανωλίτση

Αναπαύσεως 44 Περιστέρι, τηλ. 210 5713050

"ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΙΣ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019

 

O Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής Αθλητισμού και Πρόνοιας του Δήμου Περιστερίου (ΟΠΑΑΠ), στην προσπάθειά του να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες για κάλυψη σε αίμα των πολιτών, διοργανώνει την 41η Εθελοντική Αιμοδοσία με τη υποστήριξη της κινητής μονάδας αιμοληψίας του Θριασίου Νοσοκομείου.

Η αιμοδοσία πρόκειται να πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019, ώρες 9:30 π.μ. – 2:00 μ.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου (1ος όροφος).

Η πρόεδρος του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη (φωτογραφία) υπογραμμίζει ότι: «Καθώς το αίμα αποτελεί κοινωνικό αγαθό που δεν είναι δυνατό να αντικατασταθεί από κανένα φάρμακο, η εθελοντική αιμοδοσία αποτελεί πράξη αλληλεγγύης, αγάπης, και ανθρωπιάς εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα να βοηθήσουμε, κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη, τον ίδιο τον εαυτό μας, την οικογένεια, τους φίλους μας και τους συνανθρώπους μας».

Καλεί όλους να συμμετέχουν ενεργά στην πιο σημαντική δράση αυτή του ΟΠΑΑΠ, έτσι ώστε το πρόγραμμα Εθελοντικής Αιμοδοσίας που αποτελεί πλέον θεσμό στην τοπική κοινωνία του Περιστερίου να έχει συνέχεια και όλο και μεγαλύτερη συμμετοχή.

Η προσφορά όλων μας σε αίμα μπορεί να σώσει μια ανθρώπινη ζωή. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη αίματος. Ας το προσφέρουμε.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

Παρουσίαση βιβλίων των Κ. Δουζίνα και Α. Μπαλτά στα πλαίσια της εκδήλωσης

ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2015 - 2019»

  

Την 13 Νοεμβρίου το απόγευμα, στο Αμφιθέατρο του Δημαρχείου Περιστερίου, μέλη, φίλοι, αλλά και στελέχη του Κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ συμμετείχαν σε ανοιχτή συζήτηση με θέμα: «Αριστερά και κυβέρνηση, εμπειρίες και προκλήσεις από την περίοδο 2015 - 2019», την οποία συντόνισε ο δημοσιογράφος Χρήστος Σίμος (φωτογραφίες).

Συζητήθηκαν τα βήματα που έγιναν κατά τα χρόνια διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και έγινε και αναφορά για τις προκλήσεις και τους αγώνες που καλείται να αντιμετωπίσει η Αριστερά.

Στο πλαίσιο της συζήτησης, έγινε και παρουσίαση των βιβλίων: «Από την έδρα στα έδρανα. Έργα και ημέρες μιας αριστερής κυβέρνησης» του Κ. Δουζίνα (εκδ. Νήσος) και «Εντός παρενθέσεως: Κυβερνώσα Ριζοσπαστική Αριστερά, Περίοδος Πρώτη (25 Ιανουαρίου 2019 – 21 Αυγούστου 2019)» του Αρ. Μπαλτά (εκδ. Πατάκη), με ομιλητές τους συγγραφείς.

Η μεγάλη σημασία του βιβλίου: «Εντός παρενθέσεως», όπου καταγράφεται η πορεία του ΣΥΡΙΖΑ από τις απαρχές του μέχρι την έξοδο της χώρας από τα μνημόνια το 2018, του Αριστείδη Μπαλτά- ομότιμου καθηγητή του ΕΜΠ, π. υπ. Παιδείας και μέλους της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, έγκειται στο ότι ο συγγραφέας, είναι εντός όσο γίνεται, στην καρδιά της παρένθεσης.

«Το κύριο θέμα του βιβλίου, δεν είναι πού έκανε λάθος ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά τι μάθαμε εμείς για τη χώρα και πώς δουλεύει το ελληνικό κράτος» τόνισε ο κ. Μπαλτάς και κατέληξε λέγοντας ότι επιθυμία του είναι, το βιβλίο να μπορέσει να λειτουργήσει καταλυτικά για το πώς πρέπει να γίνει η οργάνωση του Κόμματος.

Για το δικό του βιβλίο: «Από την έδρα στα έδρανα- έργα και ημέρες μιας αριστερής κυβέρνησης» μίλησε ο Κώστας Δουζίνας, ο οποίος υπήρξε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Περιφέρεια Α’ Πειραιά, πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων (2015- 2019) και μέλος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων και της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων (2015- 2019).

Ο Κώστας Δουζίνας αναστοχάζεται με αφοπλιστική ειλικρίνεια πάνω στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα αριστερά κόμματα στην προσπάθεια να κυβερνήσουν και να προστατεύσουν μαχόμενα έθνη στην εποχή της χρηματιστικοποίησης και της παγκοσμιοποίησης.

Όταν η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, που εκλέχθηκε το 2015 στην Ελλάδα, έδινε στον κόσμο ένα μάθημα κουράγιου και πίστης, ο πανεπιστημιακός Κώστας Δουζίνας, πρόσφατα εκλεγμένος με αυτή, έδινε ένα μάθημα διαύγειας, εξυπνάδας και φαντασίας. Η κύρια σκέψη του -που με σαφήνεια εκφράζει στο βιβλίο του- είναι ότι την πιο δύσκολη ώρα, η ιστορία δεν έχει τελειώσει, γιατί η αντίσταση είναι ριζωμένη στη ζωή και τα ιδανικά του ίδιου του λαού.

Παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο π. υπουργός κ. Παν. Κουρουμπλής, ο επικεφαλής της Παράταξης «Ανοιχτοί Ορίζοντες» κ. Αθαν. Καποτάς και η δημοτική σύμβουλος κα Σοφία Αλεξοπούλου, η περιφερειακή σύμβουλος κα Χρυσάνθη Αυλωνίτου, ο π. δήμαρχος Αιγάλεω κ. Δημ. Μπίρμπας, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Θεοδ. Σπηλιόπουλος (Χαϊδαρίου) και Χρήστος Μπατσής (Ιλίου) κ.ά.

Χριστίνα Αντωνάτου

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΔΥΠΠΥ το Κ.Ε.Π. ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 KEPIGIAS

Ολοκληρώθηκε στις 16.11.2019 το 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο του «Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ)», στο οποίο ο Δήμος Περιστερίου είναι μέλος, σύμφωνα με την 469/2007 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Το Συνέδριο έλαβε χώρα στην Αθήνα, στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών.

Το Δήμαρχο Περιστερίου εκπροσώπησε ο Εντεταλμένος σε θέματα Υγείας και επικεφαλής του Κ.Ε.Π. Υγείας Περιστερίου, δημοτικός σύμβουλος κ. Γεωρ. Μπεκιάρης, με αναπληρώτρια εκπρόσωπο τη δημοτική σύμβουλο κα Παρασκευή Αρσενοπούλου.

Ως γνωστόν στα πλαίσια της συμμετοχής του Δήμου Περιστερίου στο ΕΔΔΥΠΠΥ, το Κ.Ε.Π. Υγείας Περιστερίου ιδρύθηκε με την 291/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Το πλέον σημαντικό στη διαδικασία του Συνεδρίου είναι ότι τονίσθηκε η συμβολή στην προαγωγή υγείας του Κ.Ε.Π. Υγείας Περιστερίου, το οποίο και βραβεύθηκε για τις κοινωνικές δράσεις του.

Το βραβείο παρέλαβε από τα χέρια του περιφερειάρχη Αττικής κ. Πατούλη, η υπεύθυνη του Κ.Ε.Π.Υ.Π. δημοτική σύμβουλος κα Παρασκευή Αρσενοπούλου, μαζί με τη συντονίστρια υπάλληλο του Δήμου κα Χριστίνα Κωνσταντακοπούλου και την εθελόντρια κα Φωτεινή Αναγνωστάκη.

Όπως τόνισε ο επικεφαλής του Κ.Ε.Π.Υ.Π. κ. Γεωρ. Μπεκιάρης, «Το βραβείο ανήκει σε όλους όσους συμβάλλουν τόσα χρόνια στην ομαλή λειτουργία του Κέντρου: το δήμαρχο κ. Α. Παχατουρίδη, στην Υπεύθυνη του Κέντρου, τους δημοτικούς υπαλλήλους, και ιδιαίτερα σε όλους τους εθελοντές και εθελόντριες που στηρίζουν την προσπάθεια την κοινωνικής ανοδικής πορείας του Κέντρου, η προσφορά του οποίου απολαμβάνει της τοπικής παραδοχής και της ευρύτερης καταξίωσης και επιβράβευσης».

Στη φωτογραφία μας διακρίνονται οι κ.κ. Φ. Αναγνωστάκη και Π. Αρσενοπούλου, που πλαισιώνουν τον γιατρό κ. Μπεκιάρη

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

Με αφορμή ερώτηση στο δημοτικό συμβούλιο, για λειτουργία μεταπτυχιακού αγγλόφωνου τμήματος στο Δήμο μας

ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΘΗΚΕ Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

  

Αξίζει να επανέλθουμε γιατί θίχτηκε από τον επικεφαλής της Παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση» κ. Γιώργο Σιδέρη, σε πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο το θέμα της δημιουργίας πανεπιστημιακής σχολής στο Περιστέρι. Ο κ. Σιδέρης αναφέρθηκε σε κάποια «ύποπτη» αλλαγή προσανατολισμού και φήμες για λειτουργία μεταπτυχιακού αγγλόφωνου τμήματος, αλλά γενικά εμείς θα προσθέσουμε, ότι η υπόθεση έχει παραπεμφθεί στις «καλένδες», παρά την προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής και ιδιαίτερα του αντ/ρχου Οικονομικών κ. Αλεξίου Σταυρούλια, που επιμένουν.

Στην αρχή της σχολική χρονιάς, λοιπόν, έλαβε χώρα η τελετή παράδοσης της Διοικούσας Επιτροπής στις νέες Πρυτανικές Αρχές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στις εγκαταστάσεις του π. Τ.Ε.Ι. στο Αιγάλεω, όπου προσκεκλημένοι μεταξύ άλλων ήταν: Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και ο αντ/ρχος Οικονομικών κ. Αλέξης Σταυρούλιας.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΖΩΤΙΚΟ ΠΥΡΗΝΑ

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και η υπ. Παιδείας κα Νίκη Καραμέως, η οποία είπε στην ομιλία της: «Οραματιζόμαστε ένα Πανεπιστήμιο ουσιαστικά συνδεδεμένο με την πραγματικότητα της αγοράς και τον κόσμο της εργασίας. Αλλά και ένα Πανεπιστήμιο, το οποίο θα αποτελεί τον ζωτικό πυρήνα της περιοχής, στην οποία εδράζεται και που παράλληλα θα αναπτύσσει δράσεις εξωστρέφειας, οικοδομώντας ισχυρούς δεσμούς με ακαδημαϊκά εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού».

Ο νέος πρύτανης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κ. Παναγ. Καλδής τόνισε: «Θεωρούμε ότι οι δραστηριότητες του Πανεπιστημίου μας, εκτός από τις αναμενόμενες ερευνητικές, εκπαιδευτικές και λοιπές συναφείς επιστημονικές, πρέπει να διοχετεύονται κατάλληλα και να επηρεάζουν θετικά την ευζωία των κατοίκων της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας».

Α. ΣΤΑΥΡΟΥΛΙΑΣ:ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ

ΜΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΣΧΟΛΗ

Κάνοντας μια αναδρομή θα θυμίσουμε, ότι στις 9.5.2019 ο αντ/ρχος κ. Σταυρούλιας είχε καθορίσει την επιδίωξη της δημοτικής αρχής Περιστερίου που είναι η λειτουργία μιας πανεπιστημιακής σχολής με έδρα το Περιστέρι.

Στην ομιλία του τότε, στη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσία εκπροσώπων της επιστημονικής κοινότητας, στο Συνεδριακό Κέντρο Περιστερίου, με θέμα: «Διερεύνηση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του Δήμου Περιστερίου», ο κ. Σταυρούλιας εξέφρασε το στόχο της δημοτικής αρχής Περιστερίου σαν ένα όραμα του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και του ιδίου, το οποίο φαντάζει απολύτως εφικτό από τη διοίκηση του Δήμου και με τη βοήθεια της επιστημονικής κοινότητας, μπορεί να γίνει απαίτηση στην ηγεσία του Υπ. Παιδείας.

Τη μελέτη εκείνη είχε εκπονήσει το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, υπό την επιστημονική ευθύνη του καθηγητή και μετ΄ έπειτα πρύτανη κ. Παναγιώτη Καλδή και της ομάδας του!

ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΚΑΙ

ΕΞΥΠΝΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Είχε πει τότε ο κ. Σταυρούλιας και αξίζει να το θυμηθούμε: «Βροντοφωνάζουμε ότι ο Δήμος Περιστερίου δικαιούται μίας πανεπιστημιακής σχολής και το απαιτούμε!

Κάνουμε έκκληση σε εσάς ως επιστημονική κοινότητα να μας βοηθήσετε, ώστε από κοινού να διατρανώσουμε ότι ο Δήμος Περιστερίου δικαιούται μια πανεπιστημιακή σχολή.

Η όποια κυβέρνηση υποχρεούται να δημιουργήσει άμεσα μία πανεπιστημιακή σχολή στην πόλη μας. Δεν είναι δυνατόν ο Δήμος Περιστερίου, ο Δήμος που έχει προκύψει από τη σύνθεση πολλών βιοπαλαιστών, να μοχθούν κάθε χρόνο να σπουδάσουν τα παιδιά τους και να μην υπάρχει στο μηχανογραφικό που πρέπει να συμπληρώσουν, ο τίτλος: «Πανεπιστήμιο Περιστερίου»!

Και πρόσθεσε ο κ. Σταυρούλιας: «Η ύπαρξη μιας πανεπιστημιακής σχολής, εκτός όλων των άλλων, έχει επιδράσεις στην εκπαίδευση, βοηθάει την κοινωνία να έχει μειωμένες ανάγκες κοινωνικής στήριξης. Αυξάνεται ο μισθός των εργαζομένων γύρω από το χώρο που ακμάζουν τα πανεπιστήμια, ενισχύεται η συμμετοχή στα κοινά και μειώνεται η εγκληματικότητα.

Θέλουμε να μείνουν οι νέοι στην πόλη μας. Θέλουμε να σταματήσουν να φεύγουν. Εμείς σαν Διοίκηση, έχουμε βάλει στόχο και σκοπό να κρατήσουμε με κάθε τρόπο τους νέους στην πόλη του Περιστερίου. Όταν φεύγουν τα παιδιά μας και πάνε στο αεροδρόμιο, δεν φεύγουν μόνο βαλίτσες και άνθρωποι, φεύγουν φωτισμένα μυαλά, σύγχρονες και έξυπνες ιδέες της πόλης και της χώρας μας.

Θέλουμε να καμαρώνει ο Περιστεριώτης βιοπαλαιστής ότι το παιδί του δεν φεύγει από εδώ, αλλά έρχονται νέοι από όλη την Ελλάδα στην πόλη του Περιστερίου για να σπουδάσουν, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, δημιουργώντας προοπτική για τα παιδιά μας και για τα εγγόνια μας.

Θέλουμε τη δική σας βοήθεια, κύριοι καθηγητές, και εμείς να είστε σίγουροι ότι βάσει των επιστημονικών υποδείξεων σας, θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε από το Υπουργείο Παιδείας, από οποιαδήποτε κυβέρνηση, την ίδρυση μιας πανεπιστημιακής σχολής στην πόλη του Περιστερίου.

Ξέρετε, ότι ο Δήμος Περιστερίου είναι έτοιμος να συμβάλει, έτσι ώστε το πανεπιστήμιο που θα γίνει στο Περιστέρι να είναι δημόσιο, ανταγωνιστικό και παγκοσμίου φήμης»!

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

Πρόταση για Πανεπιστημιακή Ιατρική Σχολή στο Περιστέρι έκανε στην ομιλία του στη συνέχεια ο κ. Παναγιώτης Καλδής, υπογραμμίζοντας, ότι: «Υπάρχουν τρία μεγάλα νοσοκομεία εδώ: Το νοσοκομείο Νίκαιας, το Θριάσιο και το Αττικό νοσοκομείο, στο χώρο του οποίου υπάγεται και η λειτουργία του Λάτσειου Κέντρου Εγκαυμάτων, για τη διαχείριση πυρόπληκτων και ατυχημάτων.

Με μεγάλη ευχαρίστηση, εφόσον έχουμε την επόμενη πρυτανεία, θα βοηθήσουμε για μια Ιατρική Σχολή στο Περιστέρι!

Είναι ένα όραμα που λέει ότι το Περιστέρι έφτασε σε ένα υψηλό κύκλο οικονομικής ανάπτυξης και τώρα πρέπει να δίνονται νέες διαστάσεις πολιτισμού και παιδείας».

Μάλιστα ο δήμαρχος κ. Παχατουρίδης, που πήρε το λόγο, είπε στον κ. Καλδή: «Με την πρότασή σας και με την επιστημονική βαρύτητα που σας διακρίνει, διανοίγεται ένα εξόχως σημαντικό κεφάλαιο, στο οποίο επενδύουμε όλοι εμείς».

Στην εκδήλωση στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, η υπ. Παιδείας κα Κεραμέως, που άκουσε τις εισηγήσεις, υποσχέθηκε ότι θα εξετάσει το αίτημα και θα πράξει αναλόγως. Το αίτημα ξεχάστηκε και από την κα Υπουργό και από τον κ. Πρύτανη και η πανεπιστημιακή χρονιά ξεκίνησε. Όμως η Δημοτική Αρχή επιμένει και ίσως στην επόμενη χρονιά να ωριμάσει το θέμα.

ΣΧΟΛΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ

ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Πάντως στο δημοτικό συμβούλιο που ο κ. Γ. Σιδέρης επανέφερε με ερώτησή του το ζήτημα, αναφέρθηκε στην υπόσχεση για ίδρυση πανεπιστημιακής σχολής στο Περιστέρι και σε νέες «επιχειρηματικές μπίζνες» που επιχειρεί το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αθήνας.

Όπως είπε, σε συνέντευξη του στον Τύπο ο κ. Καλδής ανέφερε, ότι σε συνεννόηση με τους κ.κ. Παχατουρίδη και Σταυρούλια, θα δημιουργηθεί στο Περιστέρι μεταπτυχιακό αγγλόφωνο πρόγραμμα «Ευζωίας, βιώσιμης ανάπτυξης και παραδοσιακής Κινεζικής ιατρικής», με δίδακτρα!

Ο αντ/ρχος Οικονομικών κ. Σταυρούλιας, που απάντησε, είπε, ότι: «Όσον αφορά τη δημιουργία μιας μεταπτυχιακής σχολής που προτίθεται να διοργανώσει το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, αγγλόφωνη με Κινεζική επιμέλεια, εμείς δεν υποσχεθήκαμε ότι θα το δεχθούμε. Εξετάζουμε κάθε ευκαιρία που αναδεικνύει το Δήμο μας και εδώ είμαστε. Μπορούμε να απορρίψουμε ή να αποδεχτούμε κάθε πρόταση. Δηλαδή επειδή ακούγεται «Κινέζικης επιμέλειας» θα αποφανθούμε αρνητικά εκ των προτέρων; Δεν πρέπει να εξετάσουμε κατά πόσο μας ενδιαφέρει;

Πάγια επιδίωξη της Δημοτικής Αρχής, όπως διατυπώθηκε στις προαναφερθείσες εκδηλώσεις, είναι η ίδρυση πανεπιστημιακής σχολής που μπορεί να είναι είτε ιατρική, είτε οικονομική, ή οποιαδήποτε άλλη. Δεν υπάρχει καμιά σχέση με μπίζνες που υπαινιχθήκατε. Μας αδικείτε».

Β.Α.

   “ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ