• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΕ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΓΗΠΕΔΟ «ΗΦΑΙΣΤΟΥ»

 

Ένα ακόμη μεγάλο αθλητικό έργο, το γήπεδο «Ηφαίστου», που η κατασκευή του ξεκίνησε στις αρχές του 2019 και τα έργα ολοκληρώθηκαν σε χρόνο εξπρές, δόθηκε σε χρήση στις 23.9.2019 και θα εξυπηρετεί του λοιπού την αγωνιστική δραστηριότητα των ομάδων της πόλης μας.

Τοποθετήθηκαν: καινούργιος σύγχρονος χλοοτάπητας, εξωραΐστηκαν τα αποδυτήρια, αναβαθμίστηκε ο φωτισμός που έγινε άπλετος, διαμορφώθηκαν πρόσθετοι βοηθητικοί χώροι κ.λπ.

Στην παράδοση του γηπέδου στην κοινή χρήση χαιρέτισε ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που τόνισε στις κατάμεστες από κόσμο κερκίδες, την προτεραιότητα που δίνει ο Δήμος στην κατασκευή έργων αθλητισμού για την άθληση της νεολαίας, όπως έγινε και με το γήπεδο της «Χωράφας», και όπως θα συμβεί και με το γήπεδο Χρυσούπολης. Πρόσθεσε, ότι επιδίωξη του Δήμου είναι όλοι οι πολίτες και κυρίως τα παιδιά, θα έχουν χώρους σύγχρονους, άρτια εξοπλισμένους και ασφαλείς για άθληση με στόχο τη σωματική άσκηση, αλλά και την ανάδειξη ταλέντων.

Το κοινό απόλαυσε και χειροκρότησε και μια παιδική ποδοσφαιρική συνάντηση.

Παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων οι αντ/ρχοι κ.κ. Παν. Λύκος και Βασ. Μπέτσης, ο δημοτ. σύμβουλος κκ. Αλεξ. Πλέστης κ.ά.

Στις φωτογραφίες μας που είναι από τα εγκαίνια του γηπέδου «Ηφαίστου», διακρίνονται: Πάνω, ο δήμαρχος κ. Παχατουρίδης που απευθύνει χαιρετισμό. Στο μέσον, ο Δήμαρχος πλαισιωμένος από τα παιδιά των ομάδων ΑΠΟ «Ήφαιστος» και «Ηρακλής» Περιστερίου και κάτω μια φάση από τη συνάντηση.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

Η κα ΜΑΡΙΑ ΑΕΡΑΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ

 AERAKI

Παρόντων 40 συμβούλων στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 19.9.2019, ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Θεοδωράκος εισήγαγε το θέμα για τον

ορισμό εκπροσώπου του Δήμου και του αναπληρωτή του στην πενταμελή επιτροπή παρακολούθησης του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς, σύμφωνα με την παρ. 12 του άρθρου 46 του Ν. 4235/2014.

Μετά από σχετική συζήτηση, με ψήφους 33 ορίσθηκε εκπρόσωπος η δημοτική σύμβουλος κα Μαρία Αεράκη, με αναπληρώτρια την κα Ειρήνη Τσάκα – Αποστολοπούλου. Από την ψηφοφορία απείχαν οι κ.κ. Σιδέρης, Μαργανέλης, Μπούσουλας και ψήφισαν λευκό οι κ.κ. Καποτάς, Αλεξοπούλου, Μουκουβίνας και Ζούτσος.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

 

Πάμπολα τα γεγονότα που συνέβησαν το μήνα Σεπτέμβρη που διανύουμε και θεωρούμε σκόπιμο να κάνουμε μια μικρή αναφορά, όσο μας επιτρέπει ο χώρος.

Μεταξύ αυτών «έφυγαν» και πολλές προσωπικότητες που λάμπρυναν της ιστορία του Περιστερίου και αποτελούν σελίδες στο τόμο της ιστορίας του Δήμου μας. Έτσι σε ένδειξη τιμής, πριν απαριθμήσουμε και κάποια άλλα γεγονότα, θα αναφέρουμε δυο κορυφαίους εκπροσώπους που αποδήμησαν το μήνα Σεπτέμβρη, που σημάδεψαν την μοίρα του τόπου μας και που έχουμε χρέος να τους θυμόμαστε, τουλάχιστον οι παλαιοί Περιστεριώτες…

ΑΠΕΒΙΩΣΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΦΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΕΝΑΝ…

ΑΙΩΝΑ ΦΥΛΑΚΙΣΗ!

Στις 5 Σεπτεμβρίου 1995 απεβίωσε σε ηλικία 70 ετών ο αγωνιστής δήμαρχος Δημήτρης Φωλόπουλος, που για μισό αιώνα διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στα δημοτικά μας πράγματα.

Γεννήθηκε το 1925 στα Πετράλωνα και όταν η εμπορική επιχείρηση του πατέρα του Κων/νου έπεσε έξω, τοποθέτησε τα λιγοστά χρήματά του στο Περιστέρι, αγοράζοντας το 1932 ένα οικόπεδο στην Κολοκυνθού.

Μέχρι 25 χρονών ο Δημήτρης Φωλόπουλος δούλεψε εργάτης, υπάλληλος φαρμακείου, μαραγκός, σιδηρουργός και τσαγκάρης.

Το 1951 έβαλε υποψηφιότητα με την Παράταξη «Δημοκρατικός Συναγερμός» και εξελέγη πρώτος σε ψήφους δημοτικός σύμβουλος.

Εξελέγη τέσσερις φορές δήμαρχος: το 1964, το 1975, το 1978 και το 1986.

Στη δικτατορία συνελήφθη από τους πρώτους και εξορίστηκε στη Γυάρο.

Χαρακτήρας ασυμβίβαστος σαν κρατούμενος είχε… εισπράξει 3.500 ημέρες (97 χρόνια) φυλάκιση και σαν δήμαρχος είχε πάει 601 φορές κατηγορούμενος, κυρίως από τις διαμάχες του με τους οικοπεδοφάγους. Αθωώθηκε σε όλες!

Κηδεύτηκε με δαπάνες του Δήμου και το ρεκόρ του σε εκλογικές νίκες σαν δήμαρχος κατέρριψε ο σημερινός δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που εξελέγη φέτος για 5η φορά. Ο σημερινός Δήμαρχος που τον τίμησε όσο κανείς άλλος -ούτε το κόμμα που ανήκε- τοποθέτησε την προτομή στο πιο περίοπτο σημείο της πλατείας Αγ. Αντωνίου απέναντι από το σπίτι του, δίνοντας το παράδειγμα, ότι ο Δήμος Περιστερίου θυμάται, αναγνωρίζει και τιμά!

ΕΦΥΓΕ Ο ΘΑΝΟΣ ΤΣΟΥΚΑΝΤΑΣ

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2010 απεβίωσε σε ηλικία 73 ετών ο μοναδικός Περιστεριώτης που έφθασε στο αξίωμα το Υφυπουργού Υγείας ο Θάνος Τσουκαντάς, που βοήθησε στο έπακρο το Περιστέρι από το πόστο του.

Γεννήθηκε το 1937 στη Λύρκεια Αργολίδος. Το 1954 εισήχθη στην Ιατρική Σχολή Αθήνας, την οποία τελείωσε το 1961 με «άριστα». Το 1966 ανακηρύχθηκε διδάκτωρ και το 1968 πανεπιστημιακός επιμελητής.

Για 35 χρόνια απολάμβανε της αγάπης και εκτίμησης των Περιστεριωτών με τη δράση και τη στάση του στο δημοτικό προσκήνιο.

Το 1974 εξελέγη βουλευτής με το κόμμα της «Νέας Δημοκρατίας» και πήρε το χαρτοφυλάκιο του Υφυπουργού Υγείας, από όπου βοήθησε πλήθος Περιστεριωτών, στους τομείς υγείας και εργασίας.

Διετέλεσε θεράπων ιατρός όλων σχεδόν των καλλιτεχνών και πολλών πολιτικών.

Απεβίωσε… ξεχασμένος στο εξοχικό του στην Κόρινθο, με διαλλείματα της μονοτονίας του κανένα τηλέφωνο από τους ευεργετηθέντες. Όλοι οι υπόλοιποι, δεκάδες Περιστεριώτες, καλλιτέχνες, πολιτικοί κ.λ.π. που είπαν το «αιωνία του η μνήμη» στη νεκρώσιμη ακολουθία, νόσησαν από… Αλτσχάϊμερ!

ΣΕΙΣΜΟΣ ΜΕ 26.000 ΑΣΤΕΓΟΥΣ

- Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ακόμη, ότι στις 7 Σεπτεμβρίου 1999 έγινε ο μεγάλος σεισμός που άφησε 26.000 άστεγους Περιστεριώτες και κτύπησε 4.347 σπίτια, κυρίως στην Ανθούπολη. Όλοι αυτοί βρήκαν καταλύματα σε σκηνές σε 73 καταυλισμούς σε πλατείες και άλλους χώρους. Και είχαμε και τρεις νεκρούς (Αιμιλία Διονυσοπούλου, Διονύση Καπόπουλο και Μανώλη Χαραμή).

- Επίσης, ότι στις 10 Σεπτεμβρίου 1993, που έδυε η δραχμή και… ανέτελε το ευρώ, η τότε νομάρχης Χανίων Αλέκα Μαρκογαννάκη πρότεινε το νέο Ευρωπαϊκό νόμισμα να έχει οπωσδήποτε από την μια πλευρά του ένα περιστέρι -το έμβλημα της ειρήνης- πλαισιωμένο με δάφνινο στεφάνι.

Αν η ιδέα είχε υποστηριχθεί από την κυβέρνησή μας και άλλους φορείς -κάποια κράτη την υιοθέτησαν- το έμβλημα του Δήμου μας θα κυκλοφορούσε στα χέρια όλων των Ευρωπαίων…

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ

Και τέλος θα αναφέρουμε ότι στις 13 Σεπτεμβρίου 1873 γεννήθηκε η μεγαλύτερη μαθηματική μορφή: ο Κων/ νος Καραθεοδωρή, το άγαλμα του οποίου έχει τοποθετήσει ο Δήμος στον ομώνυμο δρόμο πίσω από το Δημαρχείο. Τον τίμησαν μόνο ο Δήμος Περιστερίου και ο Δήμος Κομοτηνής.

Η δράση του είναι ατελείωτη. Μεταξύ άλλων διετέλεσε καθηγητής των Πανεπιστημίων Βελγίου και Γερμανίας και επίσης μηχανικός στην κατασκευή του μεγαλύτερου φράγματος του Ασσουάν στην Αίγυπτο. Μέτρησε τις πυραμίδες του Χέωπα κ.λπ.

Οργάνωσε το Ιόνιο Πανεπιστήμιο Σμύρνης και όταν επήλθε η καταστροφή κατόρθωσε να σώσει τη βιβλιοθήκη και τα επιστημονικά όργανα, τα οποία μετέφερε στην Ελλάδα. Απεβίωσε στις 2.2.1950, σε ηλικία 72 ετών.

Το 1915 γνωρίστηκε με τον Άλμπερτ Αϊνστάιν αναπτύξανε φιλικές και επιστημονικές γνώσεις, με αποτέλεσμα να τον εμπνεύσει και στις 27 Σεπτεμβρίου 1905 ο Αϊνστάιν να αναπτύξει την θεωρία της σχετικότητος (Ε=mc2).

Χαρακτηριστικό της αναγνώρισης στο πρόσωπο του Καραθεοδωρή είναι ότι μετά από την παγκόσμια επιτυχία και αποδοχή της θεωρίας, ο Αϊνστάιν έστειλε επιστολή -που σώζεται- και του έγραφε: «Θα χαρώ να σε συναντήσω και όταν συμβεί αυτό, θα γονατίσω και θα σου φιλήσω τα πόδια»!  

 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΥΓΟΥΛΕΑ - ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ

 

Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η τελετή του Αγιασμού για όλες τις βαθμίδες των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα- Λιναρδάτου.

Η 71η χρονιά από την ίδρυση του μεγαλύτερου και αρχαιότερου σχολείου των δυτικών προαστίων, που σηματοδοτεί μια αδιάλειπτη πορεία γνώσης και εκπαιδευτικής καινοτομίας, ξεκίνησε με την ιδιαίτερη περηφάνια που ανέδειξαν οι πανελλαδικές πρωτιές των μαθητών του Σχολείου στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στη σχολική τους οικογένεια.

Οι «πρώτοι των πρώτων» προήλθαν φέτος από τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα Λιναρδάτου. Ο Ιωάννης Ιατρού και η Σοφία Βασιλείου πέτυχαν με 19.753 (!) και 19.720 (!) μόρια, πρώτος και δεύτερη αντίστοιχα, στην Ιατρική Σχολή Αθηνών! Λαμπροί έφηβοι που πάλεψαν μιαν ολόκληρη σχολική χρονιά με στόχο να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά τους.Και πράγματι μέσα από τη σωστή εκπαίδευση και τις ενδεδειγμένες κατευθύνσεις του Σχολείου τους, οι κόποι τους δεν πήγαν χαμένοι.

Πέτυχαν αξιοζήλευτες πανελλαδικές πρωτιές που ενθουσιάζουν και παραδειγματίζουν όλα τα παιδιά που φοιτούν στα Εκπαιδευτήρια και γενικότερα, αλλά και που αποδεικνύουν την κορυφαία ποιοτική δουλειά που επιτελείται στους τομείς της μόρφωσης και της διάπλασης τού χαρακτήρα τους.

ΤΕΛΕΤΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΤΩΝ

ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ

Στην καθιερωμένη τελετή υποδοχής των νεοεισαχθέντων φοιτητών του Σχολείου, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο την ημέρα του Αγιασμού, τιμήθηκαν και καταχειροκροτήθηκαν από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, μεταξύ άλλων οι:

-Ιατρού Ιωάννης: 1ος στην Ελλάδα (!), 1ος στην Ιατρική Σχολή Αθήνας,

-Βασιλείου Σοφία: 2η στην Ελλάδα (!), 2η στην Ιατρική Σχολή Αθήνας,

-Παπακωνσταντίνου Ιάσωνας: 6ος στην Ιατρική Σχολή Αθήνας,

-Τσεβά Αρετή: 5η στη Νομική Σχολή Αθήνας,

-Βισάκης Ηλίας: 1ος στην Οδοντιατρική Σχολή Αθήνας, και

-Κυριαζή Βασιλική: 4η στην Ψυχολογία Αθήνας.

Τις απονομές αναμνηστικών περγαμηνών έκανε ο γεν. διευθυντής των Εκπαιδευτηρίων κ. Γεώργιος Λιναρδάτος, που συνεχάρη τους επιτυχόντες- αυριανούς επιστήμονες που έκαναν υπερήφανους: την οικογένειά τους, τα Εκπαιδευτήρια και την Ελλάδα και τους ευχήθηκε καλή πρόοδο και καλή επιτυχία στις σπουδές τους και ευόδωση των στόχων τους.

Οι φωτογραφίες μας είναι από την ημέρα του Αγιασμού και τις απονομές από τον γεν. δ/ντή των Εκπαιδευτηρίων κ. Γεωρ. Λιναρδάτο.

Μ.Λ.  

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

Αλέξανδρος Μηλιώνης: Κανείς ζωντανός ή νεκρός, δεν γύρισε με σφαίρα στην πλάτη!

ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ ΚΥΠΡΟΥ ΤΙΜΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ

 

Το καλοκαίρι πέρασε στο χρονοντούλαπο, αλλά ορισμένα γεγονότα που έχουν ταυτιστεί με το εθνικό χρέος και την αυταπάρνηση, το καθήκον, τη θυσία κ.λπ., παραμένουν ανεξίτηλα στην συνείδησή μας και δεν πρέπει να μπαίνουν στο ράφι της λήθης.

Ένα από αυτά είναι και η εκδήλωση που οργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου τον Ιούλιο, αλλά θεωρούμε ότι τώρα που μπήκαμε στην εποχή της περισυλλογής και της μελαγχολίας -αφού η θερινή ραστώνη έγινε νοσταλγία- να ταυτίσουμε αυτό το συναίσθημα με την άπονη στάση της Πατρίδας στα παιδιά της που έδωσαν τη ζωή τους ή θυσίασαν την αρτιμέλειά τους, δίνοντας το «παρών» στο εθνικό κάλεσμα.

Πρόκειται για τα παλικάρια του Πανελληνίου Συνδέσμου Πολεμιστών Κύπρου ΄64, ’67 και ’74, τους οποίους ο Δήμος Περιστερίου τίμησε, στη διάρκεια μιας επιβλητικής τελετής, με αφορμή την αλήστου μνήμης Κυπριακή τραγωδία.

Στο Άλσος Περιστερίου στο θέατρο «Τέχνη στην πέτρα», οι Περιστεριώτες έζησαν μια διαφορετική εκδήλωση, που δεν περιλάμβανε ψυχαγωγία ως συνήθως, αλλά ρίγη συγκίνησης, οργής αλλά και υπερηφάνειας ταυτόχρονα.

Η αντ/ρχος Πολιτισμού και Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, που εκπροσώπησε τον απουσιάζοντα Δήμαρχο, έκανε μια εμπνευσμένη ομιλία κατά την έναρξη της εκδήλωσης, τονίζοντας ότι «χρέος του Δήμου ήταν να οργανώσει αυτή τη βραδιά τιμής και μνήμης στους πρωταγωνιστές των δραματικών γεγονότων, που συμπληρώνονται 45 χρόνια και στο μεταξύ οι πληγές της μάνας Ελλάδας παραμένουν ανοικτές, κανείς δεν ξέρει πότε θα κλείσουν και εμείς δεν σταματάμε να αγωνιζόμαστε και να θυμόμαστε.

Αποφασίσουμε να τιμήσουμε τους δικούς μας ανθρώπους, που έδωσαν ό,τι πολυτιμότερο είχαν για την Πατρίδα και που είναι οι μόνοι ζωντανοί μάρτυρες σήμερα για να μας διαβεβαιώσουν ότι η πληγή που άνοιξε 45 χρόνια πριν και έχει διχάσει τη Μεγαλόνησο, είναι σίγουρο ότι θα κλείσει κάποια στιγμή, γιατί η Ελλάδα ξέρει να παλεύει για τα ιδανικά.

Απόψε με εντολή του Δημάρχου μας, που απουσιάζει, συγκεντρωθήκαμε για να κάνουμε το χρέος μας και να απονείμουμε στους ήρωες πολεμιστές αυτό που τους αξίζει, γιατί αυτοί οι άνθρωποι δεν ζήτησαν τίποτε περισσότερο από το να τους θυμόμαστε και να τους τιμάμε».

Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΡΓΗ

Στη συνέχεια μίλησε ο υποστράτηγος ε.α. -που έχει εκλεγεί και κοινοτικός σύμβουλος στην 3η Δημοτική Κοινότητα- κ. Γεώργιος Στ. Μαστοράκης, ο οποίος αναφέρθηκε λεπτομερώς στα τραγικά γεγονότα του 1974, για να υπογραμμίσει χαρακτηριστικά, ότι «σήμερα ο πόνος γίνεται οργή και το άδικο μετατρέπεται σε αποφασιστικότητα. Οφείλουμε να αποδώσουμε το πρώτιστο καθήκον μας και να αποδώσουμε τον προσήκοντα φόρο τιμής και ευγνωμοσύνης στους ήρωες νεκρούς που υπερασπίστηκαν την γωνιά του Ελληνισμού, την Κύπρο».

Συνεχάρη τη Δημοτική Αρχή Περιστερίου και το Σύνδεσμο Πολεμιστών για την πρωτοβουλία τους και έκανε μια επισταμένη αναδρομή στα ιστορικά γεγονότα από την αντικειμενική και αληθινή τους σκοπιά.

Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη Συμφωνία της Ζυρίχης, την απόσυρση της ελληνικής μεραρχίας που άφησε την Κύπρο ανοχύρωτη, την ολιγωρία της τότε ελληνικής κυβέρνησης, τα γεγονότα της Κοφινού που ήταν η «κερκόπορτα» για να… μαγαρίσουν οι Τούρκοι το 37% του εδάφους της ανεξάρτητης Κυπριακής Δημοκρατίας κ.ά.

Αναφέρθηκε κυρίως στα γεγονότα της αποστολής αυτοκτονίας των ανδρών της 35ης Μοίρας Καταδρομών με μεταγωγικά αεροπλάνα Νορ- άτλας χωρίς κάλυψη μαχητικών. Όπου τα τρία προπορευόμενα θεωρήθηκαν σαν τουρκικά και δέχθηκαν φίλια πυρά από τις ελληνικές δυνάμεις. Εξ αυτών το ένα κατερρίφθη και σκοτώθηκαν 29 καταδρομείς με μοναδικό επιζώντα τον Αθανάσιο Ζαφειρίου!

Τόνισε ότι: «Οι ήρωες αυτοί αποτελούν το φωτεινό παράδειγμα της φιλοπατρίας, του αλτρουισμού και των υψηλών ιδανικών. Διδάσκουν ότι ο ελληνισμός συνεχίζεται και δεν διακόπτει όταν γονατίζει».

Στη συνέχεια προβλήθηκε βίντεο που περιλάμβανε τα δραματικά γεγονότα και αμέσως μετά η αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου απένειμε στον κάθε ένα από τους 16 παρόντες ήρωες πολεμιστές ονομαστική αναμνηστική πλακέτα, με τη διαβεβαίωση ότι ο Δήμος Περιστερίου τούς τιμά και είναι πάντα δίπλα τους.

«ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΩ Η ΕΛΛΑΔΑ

ΜΕ… ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ»!

Τον κύκλο των ομιλιών έκλεισε συγκλονιστικά, φορτισμένος συγκινησιακά, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Πολεμιστών κ. Αλέξανδρος Μηλιώνης που ευχαρίστησε το Δήμο για την οργάνωση της τελετής και χαρακτήρισε σαν το μεγαλύτερο παράσημο που έλαβαν οι πολεμιστές της Κύπρου, την παρουσία των Περιστεριωτών στην τελετή.

Είπε ακόμη ότι: «Κανείς από τους ζωντανούς ή νεκρούς πολεμιστές των κυπριακών γεγονότων δεν γύρισε με σφαίρα στην πλάτη, γιατί κανείς δεν το έβαλε στα πόδια!

Από τη Κύπρο δεν φέρανε μόνο νεκρούς, φέρανε και ζωντανούς- νεκρούς που τους κλείσανε στα ψυχιατρεία! Η Πατρίδα δεν φέρθηκε σωστά στους τελευταίους εναπομείναντες ήρωες. Δεν τους έδωσε καμιά ανταμοιβή, τους έκοψε τις συντάξεις και τους πέταξε μόνο από ένα αναμνηστικό μετάλλιο λες και είχαν πάει ψυχαγωγική 5ήμερη εκδρομή στη Ρόδο! Σε ποιους; Σ’ αυτούς που πολέμησαν ηρωικά και έδωσαν τη ζωή τους ή άφησαν πίσω τα πόδια ή τα χέρια τους στο πεδίο της μάχης.

Λένε ότι «όπου και αν πας η Ελλάδα σε πληγώνει». Εγώ εισπράττω, ότι «όπου και να πάω η Ελλάδα με… ξεφτιλίζει»!

Και έχω και ένα μήνυμα για την Κύπρο: Στην Κύπρο δεν πολεμήσαμε για να μας δώσουν κάτι. Και αν σήμερα η Κύπρος μιλάει στα ξένα φόρουμ το χρωστάει στους βετεράνους Έλληνες πολεμιστές! Αν η Κύπρος είναι στην Ευρωπαϊκή ‘Ενωση και αν το μεγαλύτερο μέρος της είναι ελεύθερο, το χρωστάει στους βετεράνους Έλληνες πολεμιστές!

Και ένα μήνυμα για τον πρόεδρο της Κύπρου κ. Αναστασιάδη: Μας υποσχέθηκες ότι είναι υποχρέωση της Κύπρου να τιμήσει τους βετεράνους Έλληνες πολεμιστές. Τελικά μας έστειλες μια επιστολή με «χρυσά γράμματα» και μας ενημέρωνες, ότι «το θέμα εξετάζεται»! Το θέμα για 45 χρόνια εξετάζεται; Με όλο το σεβασμό, κύριε Αναστασιάδη, για μας έχεις μείνει ανεξεταστέος»!

Την ομιλία του κ. Μηλιώνη κάλυψε θύελλα χειροκροτημάτων.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με καλλιτεχνικό πρόγραμμα.

Παραβρέθηκαν πάρα πολλοί εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής μεταξύ των οποίων: Οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Τάσος Θεοδωράκος και Βασίλης Μπέτσης, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Μαρία Αεράκη, Τάσος Καλλιάφας, Τζένη Γαλάνη Τζάτζου κ.ά., οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Ζαχ. Δραμισιώτη και Τάσος Πατσιώτης κ.ά., η πρόεδρος του Συλλόγου Κρητών κα Β. Λιλυμπάκη κ.λπ. Β. Αλεξανδροπούλου – Δ.Λ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

Στη διάρκεια εκδήλωσης είχε εκφραστεί ο μεγάλος στόχος της Δημοτικής μας Αρχής για τη λειτουργία μιας Πανεπιστημιακής Σχολής στο Περιστέρι

ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΥΤΑΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κ. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤ/ΡΧΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ κ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΙΑΣ

 

Η τελετή παράδοσης της Διοικούσας Επιτροπής στις νέες Πρυτανικές Αρχές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, έλαβε χώρα πρόσφατα, στις εγκαταστάσεις του π. Τ.Ε.Ι. στο Αιγάλεω, όπου προσκεκλημένοι μεταξύ άλλων ήταν: ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και ο αντ/ρχος Οικονομικών κ. Αλέξης Σταυρούλιας.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και η υπ. Παιδείας κα Νίκη Καραμέως, η οποία είπε στην ομιλία της: «Οραματιζόμαστε ένα Πανεπιστήμιο ουσιαστικά συνδεδεμένο με την πραγματικότητα της αγοράς και τον κόσμο της εργασίας. Αλλά και ένα Πανεπιστήμιο, το οποίο θα αποτελεί τον ζωτικό πυρήνα της περιοχής, στην οποία εδράζεται και που παράλληλα θα αναπτύσσει δράσεις εξωστρέφειας, οικοδομώντας ισχυρούς δεσμούς με ακαδημαϊκά εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού».

Ο νέος πρύτανης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κ. Παναγ. Καλδής τόνισε: «Θεωρούμε ότι οι δραστηριότητες του Πανεπιστημίου μας, εκτός από τις αναμενόμενες ερευνητικές, εκπαιδευτικές και λοιπές συναφείς επιστημονικές, πρέπει να διοχετεύονται κατάλληλα και να επηρεάζουν θετικά την ευζωία των κατοίκων της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας και είμαστε προσανατολισμένοι σχετικά».

ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΜΙΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΣΧΟΛΗ

Θυμίζουμε, ότι στις 9.5.2019 ο κ. Σταυρούλιας έθιξε το στόχο της δημοτικής αρχής Περιστερίου για τη λειτουργία μιας πανεπιστημιακής σχολής με έδρα το Περιστέρι.

Στην ομιλία του τότε, στη διάρκεια εκδήλωσης, παρουσία εκπροσώπων της επιστημονικής κοινότητας στο Συνεδριακό Κέντρο Περιστερίου, με θέμα: «Διερεύνηση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του Δήμου Περιστερίου», εξέφρασε το στόχο της δημοτικής αρχής Περιστερίου σαν ένα όραμα του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και του ιδίου, το οποίο φαντάζει απολύτως εφικτό από τη διοίκηση του Δήμου και με τη βοήθεια της επιστημονικής κοινότητας, μπορεί να γίνει απαίτηση στην ηγεσία του Υπ. Παιδείας.

Τη μελέτη εκείνη είχε εκπονήσει το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, υπό την επιστημονική ευθύνη του καθηγητή κ. Παναγιώτη Καλδή και της ομάδας του.

ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΚΑΙ

ΕΞΥΠΝΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Είχε πει τότε ο κ. Σταυρούλιας και αξίζει να το θυμηθούμε: Βροντοφωνάζουμε ότι ο Δήμος Περιστερίου δικαιούται μία πανεπιστημιακή σχολή και το απαιτούμε!

Κάνουμε έκκληση σε εσάς ως επιστημονική κοινότητα να μας βοηθήσετε, ώστε από κοινού να βροντοφωνάξουμε ότι ο Δήμος Περιστερίου δικαιούται μια πανεπιστημιακή σχολή.

Η όποια κυβέρνηση υποχρεούται να δημιουργήσει άμεσα μία πανεπιστημιακή σχολή στην πόλη μας. Δεν είναι δυνατόν ο Δήμος Περιστερίου, ο Δήμος που έχει προκύψει από τη σύνθεση πολλών βιοπαλαιστών, να μοχθούν κάθε χρόνο να σπουδάσουν τα παιδιά τους και να μην υπάρχει στο μηχανογραφικό που πρέπει να συμπληρώσουν ο τίτλος: «Πανεπιστήμιο Περιστερίου».

Και πρόσθεσε ο κ. Σταυρούλιας:

«Η ύπαρξη μιας πανεπιστημιακής σχολής, εκτός όλων των άλλων, έχει επιδράσεις στην εκπαίδευση, βοηθάει την κοινωνία να έχει μειωμένες ανάγκες κοινωνικής στήριξης. Αυξάνεται ο μισθός των εργαζομένων γύρω από το χώρο που ακμάζουν τα πανεπιστήμια, ενισχύεται η συμμετοχή στα κοινά και μειώνεται η εγκληματικότητα.

Θέλουμε να μείνουν οι νέοι στην πόλη μας. Θέλουμε να σταματήσουν να φεύγουν. Εμείς σαν διοίκηση, έχουμε βάλει στόχο και σκοπό να κρατήσουμε με κάθε τρόπο τους νέους στην πόλη του Περιστερίου. Όταν φεύγουν τα παιδιά μας και πάνε στο αεροδρόμιο, δεν φεύγουν μόνο βαλίτσες και άνθρωποι, φεύγουν οι σύγχρονες και έξυπνες ιδέες της πόλης και της χώρας μας.

Θέλουμε να καμαρώνει ο Περιστεριώτης βιοπαλαιστής ότι το παιδί του δεν φεύγει από εδώ, αλλά έρχονται νέοι από όλη την Ελλάδα στην πόλη του Περιστερίου για να σπουδάσουν, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, δημιουργώντας προοπτική για τα παιδιά μας και για τα εγγόνια μας.

Θέλουμε τη δική σας βοήθεια, κύριοι καθηγητές, και εμείς να είστε σίγουροι ότι βάσει των επιστημονικών υποδείξεων σας, θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε από το Υπουργείο Παιδείας, από οποιαδήποτε κυβέρνηση, την ίδρυση μιας πανεπιστημιακής σχολής στην πόλη του Περιστερίου.

Ξέρετε, ότι ο Δήμος Περιστερίου είναι έτοιμος να συμβάλει, έτσι ώστε το πανεπιστήμιο που θα γίνει στο Περιστέρι να είναι δημόσιο, ανταγωνιστικό και παγκοσμίου φήμης»

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

Πρόταση για Πανεπιστημιακή Ιατρική Σχολή στο Περιστέρι έκανε στην ομιλία του ο κ. Παναγιώτης Καλδής, υπογραμμίζοντας, ότι: «Υπάρχουν τρία μεγάλα νοσοκομεία εδώ: Το νοσοκομείο Νίκαιας, το Θριάσιο και το Αττικό νοσοκομείο, στο χώρο του οποίου υπάγεται η λειτουργία του Λάτσειου Κέντρου Εγκαυμάτων, για τη διαχείριση πυρόπληκτων και ατυχημάτων. Με μεγάλη ευχαρίστηση, εφόσον έχουμε την επόμενη πρυτανεία, θα βοηθήσουμε για μια Ιατρική Σχολή στο Περιστέρι.

Είναι ένα όραμα που λέει ότι το Περιστέρι έφτασε σε ένα υψηλό κύκλο οικονομικής ανάπτυξης και τώρα πρέπει να δίνονται νέες διαστάσεις πολιτισμού και παιδείας».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΟΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΟ Κ.Ε.Π. ΥΓΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Η 21η Σεπτεμβρίου κάθε έτους έχει ορισθεί ως «Παγκόσμια Ημέρα Αλτσχάιμερ» και ο Σεπτέμβριος σαν Παγκόσμιος Μήνας της νόσου αυτής.

Το 5,4% των ανθρώπων μετά την ηλικία των 65 ετών, προβλέπεται να εμφανίζει κάποια μορφή άνοιας.

Τα άτομα με άνοια, υπολογίζονται παγκοσμίως σε 50 εκατ. και το 2050 αναμένεται να έχουν ανέλθει σε 131,5 εκατ. Στην Ευρώπη οι πάσχοντες υπολογίζονται σε 10.500.000 και στην Ελλάδα 200.000.

Η δαπάνη αντιμετώπισης των πασχόντων στην Ελλάδα κοστολογείται στο ποσόν των 3 δισ. ετησίως. Ως εκ τούτου λοιπόν, αναφερόμαστε σε ένα μείζον ιατρικό, κοινωνικό και οικονομικό πρόβλημα.

Το ΚΕΠ Υγείας (Κέντρο Πρόληψης) του Δήμου Περιστερίου, με υπεύθυνο τον Εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο για τα θέματα Υγείας, καρδιολόγο κ. Γεώργιο Μπεκιάρη και με την συμπαράσταση εκλεκτών λειτουργών, συνεργάζεται με την Ελληνική Εταιρεία Αλτσχάιμερ Αθηνών, για την οργάνωση και λειτουργία ειδικών δομών, σε σχέση με τα άτομα που πάσχουν από άνοια.

«ΖΩΝΤΑΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑ»

Σε δηλώσεις του, ο κ. Μπεκιάρης, τόνισε: «Ο Δήμος Περιστερίου με πρωτοστάτη και συμπαραστάτη τον Δήμαρχό μας Ανδρέα Παχατουρίδη, έχει ιδιαίτερα ευαισθητοποιηθεί ως προς την αντιμετώπιση του προβλήματος και έχει δημιουργήσει δομές φροντίδας, οι οποίες παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες προς τους πολίτες που τις έχουν ανάγκη.

Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε τις δράσεις μας αυτές, με πολλούς και διαφόρους τρόπους και με κυρίαρχο το Σύνθημα: «Ζώντας καλά με την άνοια».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΑΣΚΗΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

 

Με απόφαση του Δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, της 4.9.2019, ανατέθηκαν στην κα Τσόγκα Κωνσταντίνα του Βλασίου- γενική γραμματέα του Δήμου Περιστερίου, η άσκηση αρμοδιοτήτων και η υπογραφή εγγράφων και πιστοποιητικών, ως κατωτέρω :

α) Προσυπογράφει έγγραφα και αποφάσεις που υπογράφει ο Δήμαρχος.,

β) Αναλαμβάνει όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, της Δ/νσης Διοικητικών υπηρεσιών.

γ) Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και

μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του

Δήμου

δ) Αναλαμβάνει την εποπτεία, την ευθύνη, τον συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν την λειτουργία του Τμήματος Γραμματείας, του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου και του Τμήματος Μισθοδοσίας και Ασφάλισης Προσωπικού από την Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών.

ε)Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα συντονίζει τις Υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους.

Προβαίνει στη μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του Δήμου,

στ) Μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου ή των λοιπών συλλογικών οργάνων, σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη , ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον αντίστοιχο Πρόεδρο,

ζ) Παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και των λοιπών συλλογικών οργάνων από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου,

η) Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου, σύμφωνα με τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο και τα λοιπά συλλογικά όργανα,

θ) Μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου,

ι) Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

EPITROPES

Στην εκλογή των μελών της Οικονομικής Επιτροπής προχώρησε το δημοτικό συμβούλιο Περιστερίου, στη ειδική συνεδρίαση της 1.9.2019, όπου αναδείχθηκαν τα τακτικά και τα αναπληρωματικά μέλη. Η θητεία της Επιτροπής είναι από 1.9.2019 έως 6.11.2021.

Στην αρχή της διαδικασίας η γεν. γραμματέας του Δήμου κα Κων/να Τσόγκα ενημέρωσε τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου, ότι σύμφωνα με την νομοθεσία (ν. 4623/2019) από τα 6 εκλεγόμενα μέλη της 9μελούς Οικονομικής Επιτροπής τα 5 πρέπει να προέρχονται υποχρεωτικά από την Παράταξη που εξελέγη ο Δήμαρχος και το 1 από την 2η Παράταξη («Λαϊκή Συσπείρωση»).

Κατά την διενεργηθείσα ψηφοφορία εξελέγησαν οι κ.κ.

Μπέτσης Βασίλειος (27 ψήφους), Καλλιάφας Αναστάσιος (23 ψ.) Αναγνωστόπουλος Θωμάς (23 ψ.), Πλέστης Αλέξανδρος (21 φ.) και Κακλαμάνος Μιχαήλ (18 ψ.)- Τακτικά μέλη. Και,

Σχίζας Κων/νος (17 ψ.), Ρούμπας Παναγιώτης (14 ψ.), Γαλάνη – Τζάτζου Ευγενία (13 ψ.), Αμαξοπούλου Ζωή (13 ψ.), Πήττα Ευγενία (12 ψ.) - Αναπληρωματικά μέλη.

Από την Παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση» ο κ. Μαργανέλης Χρήστος έλαβε 10 ψήφους (τακτικό μέλος) και ο κ. Φλουσκούνης Φίλιππος έλαβε 3 ψήφους (αναπληρωματικό μέλος).

*

Στη συνέχεια διενεργήθηκε ψηφοφορία για την εκλογή των μελών της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, με την ίδια νομοθετική διαδικασία, δηλαδή 6 από την Παράταξη «Με την Κοινωνία Μπροστά» και 1 από την «Λαϊκή Συσπείρωση».

Εξελέγησαν οι κ.κ. Κασουρίδης Νικόλαος (27 ψήφους), Τσίνας Γεώργιος (24 ψ.), Αρσενοπούλου – Κιαγιά Παρασκευή (21 ψ.), Τσαγκιώτης Εμμανουήλ (20 ψ.), Τσερούλα Αικατερίνη (18 ψ.)- Τακτικά μέλη. Και,

Κακλαμάνος Μιχαήλ (16 ψ.), Παναγιωτόπουλος Παναγ. (15 ψ.), Σχίζας Κων/νος (15 ψ.), Αϊβάτογλου Αργύρης (12 ψ.), Αγιουτάκη Μάρθα (11 ψ.)- Αναπληρωματικά μέλη.

Από την Παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση» ο κ. Μπούσουλας Στυλιανός έλαβε 11 ψήφους (τακτικό μέλος) και ο κ. Φλουσκούνης Φίλιππος έλαβε 6 ψήφους (αναπληρωματικό μέλος).

Ν. ΖΟΥΤΣΟΣ: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ

ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ

Το λόγο πήρε ο κ. Νικ. Ζούτσος («Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία Περιστερίου»), με αφορμή την ενημέρωση που έκανε η γεν. γραμματέας κα Κων/να Τσόγκα, σχετικά με τον αριθμό των μελών των δύο πιο πάνω Επιτροπών, για να τονίσει ότι «η νομοθετική ρύθμιση που ψήφισε η Νέα Δημοκρατία στην ουσία καταργεί την Απλή Αναλογική».

Στη φωτογραφία μας τα μέλη της δημοτικής αντιπολίτευσης, εκ των οποίων μόνο η «Λαϊκή Συσπείρωση» εκπροσωπείται στις Επιτροπές.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΣΑΙΖΟΝ ΤΟΥ Σ.Ο.Π. ΞΕΚΙΝΗΣΕ, ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ «ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟ» ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

 

Με μεγάλη αγωνιστική και συμμετοχική επιτυχία ολοκληρώθηκε το 11o ετήσιο «Παπαναστάσιο» ανοιχτό σκακιστικό τουρνουά, που συνδιοργανώθηκε από το Σκακιστικό Όμιλο Περιστερίου και τον Δήμο Περιστερίου από τις 4 - 10 Σεπτεμβρίου 2019, στον υπέροχο και φιλόξενο χώρο του κτηρίου Κ.Υ.Β.Ε του Δήμου Περιστερίου .

Η οργανωτική αρτιότητα της εκδήλωσης ενθουσίασε και ικανοποίησε τους συμμετέχοντες και το κοινό που την παρακολούθησε.

Ο αριθμός των συμμετεχόντων ξεπέρασε κατά πολύ εκείνον της περυσινής διοργάνωσης, αφού πήραν μέρος και αγωνίστηκαν 116 σκακίστριες και σκακιστές, με το Ελβετικό σύστημα 7 γύρων, χωρισμένοι σε δύο ομίλους ανάλογα με τη δυναμικότητά τους.

Στην τελετή λήξης παραβρέθηκαν εκ μέρους της δημοτικής αρχής: Ο αντ/ρχος Πολιτισμού και Κέντρων Φιλίας (ΚΕ.ΦΙ.) κ. Γιώργος Τσαλίκης,

η αντ/ρχος Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα –Μάρκου και ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιχειρήσεις Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΔΕΠΑΔΠ) κ. Αναστάσιος Καλλιάφας, που έκαναν και απονομές στους νικητές.

Η κα Μ. Τσιώτα Μάρκου, στην ομιλία της, μαζί με τα συγχαρητήρια προς τους διοργανωτές και τους σκακιστές που συμμετείχαν, τόνισε τη μεγάλη σημασία του τόσο επιτυχημένου αυτού αθλητικού θεσμού στην ανάπτυξη του πνευματικού επιπέδου και της άμιλλας, και επαναβεβαίωσε την σταθερή θέση του Δήμου για μελλοντική στήριξη του Συλλόγου στο επόμενο ανοιχτό «Παπαναστάσιο» τουρνουά.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

   Ο Σκακιστικός Όμιλος Περιστερίου, δια του προέδρου του κ. Ιάκωβου Λαπατά, ευχαριστεί θερμά όλους όσους συνέβαλαν με οποιονδήποτε τρόπο στην επιτυχία της διοργάνωσης, όπως το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και την αντ/ρχο Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα –Μάρκου, για την στήριξη και τις διευκολύνσεις που παρείχαν, στην προσπάθεια που καταβάλλει για την ανάδειξη και διάδοση του κορυφαίου πνευματικού αθλήματος, που είναι το σκάκι.

Επίσης ευχαριστεί τους σκακιστές και τις σκακίστριες που συμμετείχαν, τους γονείς που ακούραστα ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να πλαισιώνουν το Σύλλογο και τέλος τους εκλεκτούς χορηγούς του τουρνουά.

*Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: Πάνω ο πρόεδρος κ. Ι. Λαπατάς που απευθύνει χαιρετισμό και διακρίνονται μπροστά του με τα νώτα, ο αντ/ρχος Πολιτισμού κ. Γ. Τσαλίκης και στο μέσον η αντ/ρχος Περιβάλλοντος κα Μ. Τσιώτα Μάρκου, Και κάτω η αίθουσα του ΚΥΒΕ όπου διεξήχθη το τουρνουά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ