| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ ΕΞΕΛΕΞΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΗΜΑΙΡΕΣΙΕΣ
ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ ΕΞΕΛΕΞΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΗΜΑΙΡΕΣΙΕΣ

Με την εκλογή του προεδρείου του (Δημαιρεσίες) ασχολήθηκε το νέο Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, στην πρώτη του συνεδρίαση της 1.9.2019.
Παρουσία του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και με προεδρεύοντα τον πρώτο σε ψήφους εκλεγέντα δημοτικό σύμβουλο τον κ. Αναστ. Θεοδωράκο, διενεργήθηκαν πέντε ψηφοφορίες, για: Την εκλογή προέδρου, αντιπροέδρου και γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου και των μελών της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, κατά τον Κανονισμό.
Και τα τρία μέλη του Προεδρείου είναι δημοτικοί σύμβουλοι της δημοτικής συμπολίτευσης, καθώς από πλευράς της δεύτερης Παράταξης
(Λαϊκή Συσπείρωση) και της τρίτης (Ανοιχτοί Ορίζοντες), δεν προτάθηκαν υποψήφιοι για αντιπρόεδρο και γραμματέα, αντίστοιχα.
Πρόεδρος εξελέγη και πάλι ο κ. Βασίλης Λώλος, αντιπρόεδρος η κα Μάρθα Αγιουτάκη και Γραμματέας η κα Ισιδώρα Σταυρούλα Αναματερού.
ΔΕΝ ΠΡΟΤΑΘΗΚΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τον Κανονισμό ζητήθηκε από τον προεδρεύοντα, οι επικεφαλής των δεύτερης και τρίτης Παρατάξεων που εξελέγησαν να προτείνουν τους υποψηφίους τους για τις θέσεις του Προεδρείου. Οι κ.κ. Γ. Σιδέρης και Α. Καποτάς δεν πρότειναν κάποιο μέλος τους και έτσι και οι τρεις θέσεις καλύφθηκαν, μετά τις διενεργηθείσες ψηφοφορίες, με δημοτικούς συμβούλους της Παράταξης του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.
Για τη θέση του Προέδρου που εξελέγη ο κ. Βασίλης Λώλος, επί 44 ψηφισάντων έλαβε 37 και βρέθηκαν και 7 λευκά.
Για τη θέση αντιπροέδρου εξελέγη η κα Μάρθα Αγιουτάκη, η οποία επί 44 ψηφισάντων έλαβε 33 και βρέθηκαν 10 λευκά και ένα κενός φάκελος. Και,
Για τη θέση του Γραμματέα εξελέγη η κα Ισιδώρα Σταυρούλα Αναματερού, η οποία επί 43 ψηφισάντων (απουσίασε ο κ. Ε. Τσαγκιώτης) έλαβε 34 ψήφους και βρέθηκαν και 9 λευκά.
Η θητεία του Προεδρείου καλύπτει το χρονικό διάστημα από 1.9.2019 μέχρι 6.11.2021.
ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ
Τα εκλεγέντα μέλη του Προεδρείου πήραν στη συνέχεια το λόγο και:
Ο κ. Β. Λώλος, ευχαρίστησε το Δήμαρχο για τη εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό του και τους δημοτικούς συμβούλους και της Παράταξής του και των άλλων Παρατάξεων που τον τίμησαν με την ψήφο τους.
Τόνισε, ότι θα συνεχίσει -όπως και στο παρελθόν- με τον ίδιο δημοκρατικό και αντικειμενικό τρόπο να προασπίζει την ομαλή και σύννομη λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου και ζήτησε από τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου να βοηθήσουν στην εκ νέου αναβάθμιση του δημοτικού συμβουλίου, ώστε να συμβάλει εποικοδομητικά προς όφελος των Περιστεριωτών.
Οι κ.κ. Μάρθα Αγιουτάκη και Ισιδώρα Σταυρούλα Αναματερού ευχαρίστησαν τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου για την προτίμηση και την εμπιστοσύνη τους και εξέφρασαν την ελπίδα ότι αυτό θα έχει συνέχεια μέσα από τους κανόνες της καλής συνεργασίας.
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Η σύνθεση του νέου Δημοτικού Συμβουλίου Περιστερίου περιλαμβάνει τους κ.κ.:
Πρόεδρος: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΛΩΛΟΣ, αντ/δρος: ΜΑΡΘΑ ΑΓΙΟΥΤΑΚΗ, γραμματέας: ΙΣΙΔΩΡΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΑΝΑΜΑΤΕΡΟΥ.
Με τη σειρά εκλογής τους οι κ.κ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΣ ΤΑΣΟΣ, ΤΣΑΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΛΥΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΜΠΕΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΤΣΙΩΤΑ – ΜΑΡΚΟΥ, ΚΑΤΣΟΥΡΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΙΑΣ ΑΛΕΞΙΟΣ, ΚΑΛΛΙΑΦΑΣ ΤΑΣΟΣ, ΣΧΙΖΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ, ΠΟΘΗΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ, ΓΑΛΑΝΗ - ΤΖΑΤΖΟΥ ΤΖΕΝΗ, ΚΑΣΟΥΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΑΕΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΤΣΕΡΟΥΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΚΟΥΣΤΕΝΗΣ ΤΖΙΜΗΣ, ΡΟΥΜΠΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΑΡΣΕΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΙΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΠΛΕΣΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΑΪΒΑΤΟΓΛΟΥ ΑΡΓΥΡΗΣ, ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΠΗΤΤΑ ΤΖΕΝΗ, ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΑΥΓΟΥΣΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ, ΤΣΑΚΑ - ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, ΒΟΡΥΛΛΑ - ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΝΑ, ΤΣΑΓΚΙΩΤΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ, ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗ, ΤΣΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ και ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ.
Επίσης: ΣΙΔΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΡΓΑΝΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ,
ΦΛΟΥΣΚΟΥΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ (Λαϊκή Συσπείρωση), ΚΑΠΟΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ (Ανοιχτοί Ορίζοντες), ΒΑΘΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΑΪΒΑΛΙΩΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗ (Συνεργασία Ευθύνης), ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (Αριστερή Κίνηση), ΜΟΥΚΟΥΒΙΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Πέρασμα σε νέα σελίδα), ΚΑΛΑΝΤΩΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (Νέα πορεία για το Περιστέρι μας) και ΖΟΥΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία).
Ακολούθησαν οι ψηφοφορίες για την εκλογή των μελών της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, που καταχωρούμε σε άλλη στήλη μας.
"ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019
Ορκίστηκαν, ο Δήμαρχος Περιστερίου και τα μέλη της νέας Δημοτικής Αρχής της επόμενης 4ετίας, σε ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ ΚΛΙΜΑ. Ανδρέας Παχατουρίδης: «Δεν υπάρχουν ηττημένοι. Υπάρχει πολλή δουλειά που μας περιμένει»!
Ορκίστηκαν, ο Δήμαρχος Περιστερίου και τα μέλη της νέας Δημοτικής Αρχής της επόμενης 4ετίας, σε ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ ΚΛΙΜΑ. Ανδρέας Παχατουρίδης: «Δεν υπάρχουν ηττημένοι. Υπάρχει πολλή δουλειά που μας περιμένει»!

Με την κατηγορηματική δήλωση του επανεκλεγέντος για 5η συνεχή φορά δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη: «Πως δεν χωράνε και δεν υπάρχουν ηττημένοι. Υπάρχει μονάχα πολλή δουλειά, που όλους μάς περιμένει!» πραγματοποιήθηκε το βράδυ της 28.8.2019 στο Άλσος Περιστερίου η ορκωμοσία των εκλεγέντων δημοτικών και κοινοτικών συμβούλων, σε πανηγυρικό κλίμα και με κατάμεστες από πολίτες τις κερκίδες του θεάτρου «Τέχνη στην πέτρα».
Τα μέλη της νέας δημοτικής αρχής για την επόμενη 4ετία, όρκισε με θρησκευτικό όρκο, ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης, και στη συνέχεια ο Δήμαρχος όρκισε τα μέλη των Παρατάξεων («Λαϊκή Συσπείρωση», «Ανοικτοί Ορίζοντες», και «Περιστέρι: Πέρασμα σε νέα σελίδα») με πολιτικό όρκο.
Στην τελετή της ορκωμοσίας παραβρέθηκαν: Ο υπ. Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος σαν εκπρόσωπος της κυβέρνησης, η βουλευτής του Δυτικού
Τομέα της Β. Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ κα Χαρά Καφαντάρη, η βουλευτής του «Κινήματος Αλλαγής» του Δυτικού Τομέα της Β. Αθήνας κα Νάντια Γιαννακοπούλου, ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης, πολλοί εκλεγμένοι δήμαρχοι της Αττικής, εκπρόσωποι φορέων κ.ά.
(Απουσίασαν δικαιολογημένα οι κ.κ. Δημ. Κουστένης, Παν. Παπανικολάου και Νικ. Ζούτσος, που ορκίστηκαν μετά λίγες ημέρες).
Την παρουσίαση και το συντονισμό της τελετής επωμίστηκε με επιτυχία ο γνωστός Περιστεριώτης δημοσιογράφος κ. Βαγγέλης Γιακουμής.
Ο κ. Γιακουμής χαρακτήρισε την ημέρα της ορκωμοσίας «απαρχή μιας νέας επιτυχημένης 4ετίας, μια μέρα γιορτής για την πόλη, ημέρα τιμής για τη δημοκρατία, καθώς οι δημότες είχαν τη δυνατότητα να αποφασίσουν οι ίδιοι για τον τρόπο που επιθυμούν να βιώνουν και να βελτιώνουν την καθημερινότητά τους.
Το Περιστέρι είναι ένας Δήμος- σύμβολο για την κοινωνία και την ιστορία της Αττικής και της Ελλάδας γενικότερα, ένας Δήμος που ξεκίνησε μέσα από πολλές αντιξοότητες και στο πέρασμα των χρόνων και με τη συμβολή όλων, αποτελεί σήμερα μια από τις πλέον σύγχρονες πόλεις της χώρας με υποδομές και κοινωνικές ευαισθησίες, που έχει ανάγκη ο κάθε πολίτης».
Ακολούθησε η διαδικασία του θρησκευτικού όρκου (από τον Μητροπολίτη Περιστερίου) και του πολιτικού όρκου (από το Δήμαρχο) των παριστάμενων δημοτικών και κοινοτικών συμβούλων.

Αμέσως μετά κλήθηκε στο βήμα ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος, στην ομιλία του -την οποία έχουμε αναρτήσει ολόκληρη στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα- είπε μεταξύ άλλων:
ΤΟ 74,2% ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΟΝΗΣΗ
«Το Περιστέρι μετράει ξέχωρες ιστορικές στιγμές και συνθήκες περίσσιας τιμής και ακόμα περισσότερης ευθύνης. Η δημοκρατική λειτουργία με αποκορύφωμά της την λαϊκή ετυμηγορία της 26ης Μαΐου, ανέδειξε όλους εμάς που βρισκόμαστε σήμερα σε θέση μείζονος αυτοδιοικητικού και κοινωνικού χρέους. Η εντολή που λάβαμε είναι αυτή που θέτει τον εαυτό μας στην απόλυτη και αποκλειστική υπηρεσία της πόλης και των πολιτών.
Φίλες και φίλοι, ο σημερινός όρκος είναι για όλους εμάς όρκος μέγιστης κοινωνικής τιμής. Είναι όμως και όρκος μέγιστου κοινωνικού καθήκοντος. Η κοινωνία του Περιστερίου τώρα με την σειρά της μας καλεί να αποδείξουμε πόσο αντάξιοι οφείλουμε να είμαστε απέναντι στην τόσο τιμητική επιλογή της. Το 74,2% από το εκλογικό ζύγι της 26ης Μαΐου, προκαλεί για μένα και τους συνεργάτες μου δόνηση τιμητική σε πανελλήνια κλίμακα. Παράλληλα όμως προκαλεί ακόμα ισχυρότερη δόνηση ευθύνης, χρέους και καθήκοντος.
ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΣΧΕΣΗ ΑΓΑΠΗΣ
Αφού όλοι εσείς οι συμπολίτες μας, με την ψήφο σας και τρόπο κατηγορηματικά μοναδικό, αποφανθήκατε η Παράταξη «Με την Κοινωνία Μπροστά», να είναι για 5η συνεχόμενη φορά η Διοίκηση της πόλης μας. Είναι η 5η συνεχόμενη φορά ιστορικής καταγραφής για την πόλη του Περιστερίου, μπροστά και πάνω από κάθε προηγούμενο όριο συγκλονιστικής λαϊκής πίστης, εμπιστοσύνης και αγάπης. Τα προηγούμενα δεκαεπτά ολόκληρα χρόνια έχτισαν μια αδιαπέραστη και συμπαγή σχέση αγάπης ανάμεσα σε μας και τους Περιστεριώτες, που πυροδοτεί ασταμάτητα κάθε ενέργειά μας, κάθε βήμα προσφοράς προς το καλό του τόπου και του κοινωνικού συνόλου.
ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ
Το Περιστέρι που είναι για όλους μας μοναδικό, πάντοτε θα μας ενώνει. Γιατί πιστεύουμε και υπολογίζουμε στην ενότητα, τη συναίνεση, την αδελφοσύνη, την τοπική συνεννόηση, την συζήτηση. Κάθε ιδέα, άποψη πρόταση και σκέψη γόνιμη και ευνοϊκή για τις προοπτικές του τόπου μας και των πολιτών του, θα εξακολουθούν να είναι από εμάς ευπρόσδεκτες και αξιολογήσιμες.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ
Και βέβαια στην πόλη τούτη συμπολίτισσες και συμπολίτες μου, σίγουρο παραμένει ένα: Πως δεν χωράνε και δεν υπάρχουν ηττημένοι. Υπάρχει μόνο πολλή δουλειά που όλους μας περιμένει.
ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΠΗΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Θέλω να απευθυνθώ στους νεοεκλεγέντες για πρώτη φορά Δημοτικούς και Κοινοτικούς συμβούλους της πόλης μας όλων των παρατάξεων: Στέκομαι δίπλα σας με τον ίδιο ενθουσιασμό που είχα την πρώτη φορά που ορκίστηκα να υπηρετήσω τη πόλη σας. Δεσμεύομαι να είμαι δίπλα στον καθένα από εσάς, ώστε το ταξίδι αυτό που τώρα ξεκινάτε να γίνει με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες προς όφελος των συμπολιτών μας. Γιατί όπως σύντομα θα καταλάβετε, η πηγή της δημιουργίας είναι μια ανεξάντλητη πηγή που όσο πίνεις τόσο περισσότερο διψάς. Και όλοι εμείς αλλά και εγώ προσωπικά, είμαστε πιο διψασμένοι για δημιουργία από ποτέ.
Καλή επιτυχία σε όλους».
ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Ο σεβ. Μητροπολίτης κ.κ. Κλήμης είπε στην ομιλία του που ακολούθησε,, μεταξύ άλλων ότι: «Το γεγονός ότι ο κ. Παχατουρίδης εκλέγεται από το 2003 μέχρι σήμερα είναι δηλωτικό του ήθους, της πορείας και της διακονίας του στην πόλη του Περιστερίου. Γιατί οι στόχοι και τα προγράμματά του -και πριν και στο μέλλον- αποβλέπουν στην ανέλιξη της ποιότητας της ανθρώπινης ζωής, δηλαδή στην προτεραιότητα των υπαρκτών προβλημάτων των δημοτών, στην υπεύθυνη συμμετοχή τους στην λήψη των αποφάσεων για τα κοινά και στην ανάγκη να υπηρετούν οι δομές και οι θεσμοί του Δήμου τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος τις δομές.
Εύχομαι αυτή η βελτίωση της ποιότητας ζωής, αυτός ο πολιτισμός κ.λπ. να φανερώνονται καθημερινά στην όμορφη πόλη του Περιστερίου, που είναι δηλωτικό όνομα της ειρήνης, της καταλαγής και της απαλλαγής από κάθε είδους κατακλυσμό».
Προσέφερε στο Δήμαρχο μια εικόνα της περιστεράς, που οι άγιοι πατέρες είχαν ταυτίσει με την Παναγία, όπως είπε.
ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ: ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΕΧΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ «ΑΣΤΕΡΙ»
Στη συνέχεια σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε ο υπ. Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, ο οποίος είπε, μεταξύ άλλων και τα εξής: «Ειλικρινά νιώθω συγκίνηση και μοναδική χαρά που βρίσκομαι στην τελετή που ορκίστηκε για Πέμπτη φορά δήμαρχος αυτής της πόλης ο Ανδρέας Παχατουρίδης. Στο Περιστέρι της ενότητας, της δημιουργίας, της αλληλεγγύης, της πίστης, στο Περιστέρι που θέλει να πετάξει ακόμα πιο ψηλά, στο Περιστέρι που το δικαιούται και το αξίζει, γιατί έχει ένα δήμαρχο «αστέρι»!
Ήλθα, φίλοι και φίλες, για να σας πω δύο πράγματα εκπροσωπώντας και τον Πρωθυπουργό μας Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος είναι και βουλευτής της Περιφέρειας.
ΝΕΟΙ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ
Ήλθα για να πω, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ανδρέα Παχατουρίδη, γιατί έχει αποδείξει με τη δημιουργική του δουλειά στην πόλη σας ότι υπάρχουν δημόσια πρόσωπα, υπάρχουν πολιτικά πρόσωπα που είναι εδώ γιατί αγαπούν τον συνάνθρωπό τους, γιατί αγαπούν την πόλη τους, γιατί βάζουν πάνω από το «εγώ» το «εμείς», γιατί ξέρουν να αποδεικνύουν ότι υπάρχουν αυτοδημιούργητοι άνθρωποι με σχέδιο και δουλειά, που μπορούν να προχωρήσουν μπροστά και αυτό είναι το σπουδαιότερο πρότυπο, παράδειγμα και σύμβολο που δίνει ο Ανδρέας Παχατουρίδης στους νέους ανθρώπους.
Και χαίρομαι πάρα πολύ γιατί εδώ ανάμεσά μας είναι πολλές δεκάδες, εκατοντάδες νέοι άνθρωποι και πολλές γυναίκες, που δείχνουν τη διάθεσή τους να συνεισφέρουν στα κοινά και να συμβάλλουν με τις δικές τους ιδέες. Άνθρωποι που χαίρονται και που είναι υπερήφανοι που είναι πολίτες αυτής της πόλης.
ΠΟΛΛΟΙ ΛΙΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΙ
Το δεύτερο μήνυμα που θέλω να δώσω σε εσάς, κυρίες και κύριοι πολίτες του Περιστερίου, είναι ότι αυτή η Κυβέρνηση που ξεκίνησε το ταξίδι της πριν 45-50 μέρες είναι εδώ για να ενώσει τους Έλληνες. Οι Έλληνες είμαστε πολλοί λίγοι για να είμαστε χωρισμένοι και διχασμένοι και μπορούμε να πάμε ψηλά την Ελλάδα όπως έχετε πάει εσείς ψηλά το Περιστέρι.
Δεν ξεχωρίζουμε ούτε τους δημότες, ούτε τους Δήμους, ούτε τους Δημάρχους, ούτε τους Περιφερειάρχες αν είναι μπλε, πράσινοι, κόκκινοι ή οποιοδήποτε άλλο χρώμα. Οι Έλληνες οφείλουμε τώρα, σε αυτή τη στιγμή, να είμαστε όλοι μαζί. Και αυτή θα είναι και η πολιτική που θα κάνει το Υπουργείο Εσωτερικών απέναντι στους Δήμους.
Εκλεγήκαμε μαζί χρονικά, άρα έχουμε μπροστά μας μια τετραετία συνεργασίας και δημιουργικού έργου.
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Θέλω να ξέρετε ότι το Υπουργείο Εσωτερικών θα είναι δίπλα στον Δήμο, σε οτιδήποτε ο Δήμαρχος και το άξιο δημοτικό του συμβούλιο έχει θέσει ως σχέδιο για αυτή την τετραετία. Και αυτό θέλουμε να κάνουμε σε όλη την Ελλάδα. Γιατί 10 χρόνια κρίσης είναι αρκετά. Η Ελλάδα έχει έρθει η ώρα να πάει ψηλά, έχει έρθει η ώρα να πάει μπροστά και θα το κάνουμε όλοι μαζί».
Ακολούθως, όλοι οι δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι υπέγραψαν το πρωτόκολλο ορκωμοσίας τους και παρέλαβαν σαν ενθύμιο το έμβλημα του Δήμου μας, ένα γλυπτό περιστέρι.
Στο σύντομο καλλιτεχνικό πρόγραμμα, η τραγουδίστρια Μαρία Αναματερού, απέδωσε τρία τραγούδια που ανέφεραν μέσα το περιστέρι.
*
«ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ: ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!
Μια νέα πορεία στην αυτοδιοίκηση ξεκινάει με αίσθημα ευθύνης, πολλές ιδέες και όρεξη για δουλειά.
Δεσμευόμαστε ότι όλοι εμείς της Παράταξης «Ανοιχτοί Ορίζοντες για το Περιστέρι», θα είμαστε παρόντες να στηρίξουμε αποφάσεις προς όφελος των δημοτών, να προτείνουμε λύσεις για τα χρονίζοντα προβλήματα στις γειτονιές και να σταθούμε απέναντι σε κάθε απόφαση που βλάπτει τα συμφέροντά τους.
Όραμά μας ήταν και είναι μια καλύτερη πόλη για όλους μας! Καλή δύναμη και καλή θητεία σε όλους!!!
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι: Θανάσης Καποτάς- επικεφαλής και Σοφία Αλεξοπούλου.
Κοινοτικοί Σύμβουλοι: Έφη Ζώτου, Ζωή Καπίτσα. Χριστίνα Μηλιώνη και Χάρις Γιαννίκα.
Δ.Λ. - "ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019
ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΣΤΑ 12ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ και 35ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΚΑΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΣΤΑ 12ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ και 35ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΚΑΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Με καλούς οιωνούς ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά σε όλες τις σχολικές μονάδες του Δήμου μας, με τους καθιερωμένους Αγιασμούς και την παρουσία πολλών εκπροσώπων της δημοτικής αρχής σε διάφορα σχολεία.
Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης επέλεξε φέτος να παραστεί στην τελετή του Αγιασμού στο 12ο Γυμνάσιο και στο 35ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου (περιοχή Τσαλαβούτα). Στα δύο σχολεία τέλεσε τον Αγιασμό ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης.
Στην ομιλία του ο κ.κ. Κλήμης ευχήθηκε στα παιδιά καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο.
Στις παραινέσεις του ο Μητροπολίτης Περιστερίου προέτρεψε τα παιδιά να είναι ελεύθερα πρόσωπα, μέσα όμως από τη σωστή χρήση της ελευθερίας, που απαιτεί ωριμότητα και σωστές επιλογές.
Ευχήθηκε υγεία στα παιδιά και τους γονείς τους, καλή δύναμη στους καθηγητές και τους δασκάλους στο αγώνα της μάθησης και της σωστής αγωγής.
«Καλή χρονιά, με υγεία, αισιοδοξία, χαμόγελο. Εμείς θα είμαστε πάντα δίπλα σας όπως πάντα. Στους γονείς εύχομαι καλή δύναμη, να έχετε υγεία, να μεγαλώσετε τα παιδιά σας όπως επιθυμείτε», είπε στην σύντομη ομιλία του και ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης.
Παραβρέθηκαν επίσης οι αντ/ρχοι κ.κ. Αναστ. Θεοδωράκος (Παιδείας) και Γεωρ. Τσαλίκης (Πολιτισμού) και οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Νίκος Κασουρίδης και Τζένη Γαλάνη Τζάτζου.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ
ΣΤΟ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Αντιπροσωπεία της ΠΑΕ Ατρόμητος παραβρέθηκα στην τελετή του Αγιασμού στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου.
Τα παιδιά επιφύλαξαν θερμή υποδοχή στους ποδοσφαιριστές Χ. Ούμπιδες, Κ. Κιβρακίδη, Π. Γιακουμάκη και Α. Τριμμάτη, που τους συνόδευαν ο αντ/ρχος κ. Βασ. Μπέτσης και ο εκπρόσωπος Τύπου της ομάδας κ. Χρ. Γαλαριώτης.
Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: Πάνω, ο σεβ. Μητροπολίτης κ.κ. Κλήμης τελεί τον Αγιασμό στο 12ο Γυμνάσιο πλαισιωμένος μεταξύ άλλων από τους αντ/ρχους κ.κ. Γ. Τσαλίκη και Α. Θεοδωράκο τον π. Ελευθέριο Κουναλάκη, το δήμαρχο κ. Α. Παχατουρίδη και το δημοτ. σύμβουλο κ. Ν. Κασουρίδη. Στο μέσον, ο Αγιασμός στο 35ο Δημοτ. Σχολείο Περιστερίου και, Κάτω οι παίκτες του Ατρομήτου στο 3ο Δημοτικό. Αριστερά ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ατρόμητος κ. Μπέτσης, ενώ τον Αγιασμό τελεί ο π. Σεραφείμ Φαράσογλου του ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών (Παλαιός).
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019
ΕΘΙΜΟΤΥΠΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ.κ. ΚΛΗΜΕΝΤΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΥΓΟΥΛΕΑ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ
ΕΘΙΜΟΤΥΠΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ.κ. ΚΛΗΜΕΝΤΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΥΓΟΥΛΕΑ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ
Εθιμοτυπική επίσκεψη πραγματοποίησε ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Κλήμης, την 5.9.2019, στα πρότυπα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα Λιναρδάτου, στα πλαίσια των πνευματικών του επαφών σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς της Μητροπόλεως Περιστερίου.
Εκεί είχε συνάντηση με τον γεν. διευθυντή των Εκπαιδευτηρίων κ. Γεώργιο Λιναρδάτο, ο οποίος τον υποδέχθηκε εγκάρδια και συζήτησαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος, τα οποία θα αποτελέσουν τις βάσεις για μια γόνιμη και διαρκή συνεργασία πάνω σε εκπαιδευτικές και ανθρωπιστικές δράσεις.
Ο Μητροπολίτης Περιστερίου προσέφερε στον κ. Λιναρδάτο μια εικόνα της Παναγίας (φωτογραφία αριστερά). Στη δεξιά φωτογραφία διακρίνονται, πλαισιωμένοι από εκπαιδευτικούς: Ο κ. Μάριος Λιακόπουλος -φιλόλογος, υπεύθυνος επικοινωνίας των Εκπαιδευτηρίων (δεύτερος από αριστερά), ο κ. Γεωρ. Λιναρδάτος - γεν. δ/ντής των Εκπαιδευτηρίων, ο Μητροπολίτης κ.κ. Κλήμης και δεξιά ο π. Χερουβείμ Μεστούσης- ιερατ. προϊστάμενος του ι.ν. Αγ. Ιωάννου Θεολόγου Ν. Σεπολίων.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019
ΜΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ENZZO COOK BAR ΣΤΗΝ «ΚΑΡΔΙΑ» ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ENZZO COOK BAR ΣΤΗΝ «ΚΑΡΔΙΑ» ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Με πρωτοποριακή δομή στην εμφάνιση, την καλαισθησία χώρου και κυρίως στη γεύση, λειτουργεί το ENZZO COOK BAR, στην «καρδιά» του Περιστερίου, στη συμβολή Κ. Βάρναλη 12 & 25ης Μαρτίου. Προσφέρει πίτσες, κρεατικά, κρέπες, ορεκτικά, σαλάτες, μακαρονάδες, πεϊνιρλί, κλαμπ σάντουιτς, κρασιά, μπύρες, καφέδες και ό,τι άλλο περνάει από τη φαντασία που έχει σχέση με το στομάχι και το πορτοφόλι.
Η ποιότητα και οι τιμές είναι ασυναγώνιστες, η περιποίηση και η ευγένεια είναι αρχή τη επιχείρησης και η θέση πολύ προνομιακή αφού λειτουργεί μεταξύ των δύο σταθμών του μετρό «Αγ. Αντώνιος» και «Περιστέρι». Έτσι η εύκολη πρόσβαση είναι κίνητρο πρόσκλησης σε φιλικά πρόσωπα άλλων περιοχών για μια πανδαισία γεύσης, χάρη στο μετρό.
Δυο ακόμη πλεονεκτήματα του ENZZO COOK BAR είναι ότι:
Το προσφερόμενο ψωμί είναι φρεσκοζυμωμένο, παραγωγής της επιχείρησης και ψήνεται σε παραδοσιακό ξυλόφουρνο. Και,
Η προσφερόμενη υπηρεσία delivery λειτουργεί όλο το 24ωρο!
Το τηλέφωνο για παραγγελίες είναι 210 5787789.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019
ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Η φήμη, η δράση και η κοινωνική προσφορά του τοπικού τμήματος του ΕΕΣ Περιστερίου έχει ξεπεράσει τα όρια του Δήμου μας και χωρίς υπερβολή φθάνει μέχρι και τα πέρατα του κόσμου.
Βλέπουν, φερ΄ειπείν οι τουρίστες από την Ιαπωνία, τις ΗΠΑ, την Κίνα, την Σουηδία, την Αγγλία κ.ά., που επισκέπτονται τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, τις Περιστεριώτισσες όμορφες κυρίες του ΕΕΣ έτοιμες να παράσχουν φροντίδες, ή τις πρώτες βοήθειες σε ό,τι συμβεί και γίνονται «πρεσβευτές» στη χώρα τους της ελληνικής προληπτικής και πρακτικής υγειονομικής κάλυψης, αλλά και της αίσθησης της ασφάλειας που από αυτό το γεγονός απολαμβάνουν.
Οι γιατροί, νοσηλευτές και νοσηλεύτριες του ΕΕΣ είναι πάντα σε ετοιμότητα, από τις 8.00 το πρωί μέχρι τις 8.00 το βράδυ και στο διάστημα αυτό αντιμετωπίζουν -και έχουν αντιμετωπίσει πάμπολα- ατυχήματα από κτυπήματα, διαστρέμματα, πτώσεις κ.λπ., Επεμβαίνουν αμέσως και εισπράττουν το «ευχαριστώ» σε όλες τις… γλώσσες!
Στη φωτογραφία μας, εκπρόσωποι του ΕΕΣ Περιστερίου, που πλαισιώνουν την κα Φωτεινή Αναγνωστάκη, με φόντο την Ακρόπολη, είναι στην καθημερινή διατεταγμένη ετοιμότητα για παν ενδεχόμενο.
Η δ/νση του ΕΕΣ και το Υπ. Υγείας αξίζει και στη πράξη να απονείμει εύσημα σε όλους όσους δραστηριοποιούνται εθελοντικά και παρέχουν υπηρεσίες εθνικής σημασίας στο μεγαλύτερο ελληνικό αρχαίο Μνημείο που είναι κορυφαίο σε αξία και επισκεψιμότητα…
ΔΛ
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019
ΕΦΥΓΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
ΕΦΥΓΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ

Ο απλός και καλοκάγαθος χαρακτήρας του, η ξεχωριστή φωνή του και οι επιτυχίες του που αναδείκνυαν το σπουδαίο ταλέντο του, πέρασαν τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα στο πάνθεο των έξοχων τραγουδιστών και τραγουδοποιών. Ο απρόσμενος χαμός του προκάλεσε σοκ στους καλλιτεχνικούς κύκλους και στο κοινό που τον υπεραγαπούσε.
Στο Περιστέρι τον είχαμε απολαύσει πολλές φορές σε εκδηλώσεις κυρίως κοινωνικής αλληλεγγύης, όπου έδινε το «παρών», γι’ αυτό και ο δήμαρχος Περιστερίου -που τον βλέπουμε μαζί του στη φωτογραφία μας- δήλωσε:
«Η απώλεια τόσο ξαφνικά, του σπουδαίου τραγουδιστή και τραγουδοποιού Λαυρέντη Μαχαιρίτσα μάς προκάλεσε μεγάλη θλίψη. Ήταν ένας μεγάλος καλλιτέχνης, ο οποίος πάντοτε ανταποκρινόταν στο κάλεσμά μας και συμμετείχε αφιλοκερδώς σε όλες τις εκδηλώσεις αλληλεγγύης για τους άπορους συμπολίτες μας.
Τα τραγούδια του θα μας θυμίζουν τόσο την καλλιτεχνική όσο και την ανθρωπιστική προφορά του. Να είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει».
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019
ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ Ι.Ν. ΠΑΜ. ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ (ΝΕΟΣ)
ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ Ι.Ν. ΠΑΜ. ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ (ΝΕΟΣ)
Ξεκινάει στις 7 Οκτωβρίου 2019 η νέα μουσικο-χορευτικο- θεατρική χρονιά στο καλλιτεχνικό τμήμα του ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών (νέο), που θα είναι αφιερωμένη στις τέχνες.
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλ. 6979 085065 κα Μαργαρίτα Δημητριάδη.
Συστάσεις για το καλλιτεχνικό και πολιτιστικό έργο που επιτελείται στο πιο πάνω τμήμα δεν χρειάζονται, γιατί οι Περιστεριώτες γνωρίζουν καλά από τις εμφανίσεις των συγκροτημάτων στις εκδηλώσεις που διοργανώνουν ή μετέχουν.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019
ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Τη μνήμη του ιερομάρτυρα Μητροπολίτη Σμύρνης Χρυσοστόμου τίμησαν με θεία λειτουργία και μνημόσυνο υπέρ των αειμνήστων προσφύγων προγόνων τους, οι συνεχιστές της παρουσίας της Μικρασιατικής Ένωσης Περιστερίου στο Δήμο μας. Γεγονός που μπορεί να εκληφθεί και σαν αφετηρία για την επαναδραστηριοποίηση του Συλλόγου που εκπροσωπεί το προσφυγικό στοιχείο του Περιστερίου και ο οποίος αδράνησε μέχρι σήμερα, μετά την αποδημία των ιδρυτών του Δημήτρη Τικόπουλου, Βασίλη Τσιβίσκου κ.ά.
Η εκδήλωση, που περιλάμβανε και κατάθεση στεφάνου στο άγαλμα του Ιερομάρτυρα, απέναντι από τα Γραφεία της Ένωσης, πραγματοποιήθηκε στις 15.9.2019 στον Μητροπολιτικό ι.ν. της Ευαγγελίστριας.
ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤ/ΡΧΟΥ
κας Μ. ΤΣΙΩΤΑ ΜΑΡΚΟΥ
Για την εθνική και θρησκευτική δράση του Χρυσοστόμου Σμύρνης μίλησε η αντ/ρχος κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, η οποία είπε, μεταξύ άλλων:
«Συμπληρώνονται φέτος 97 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή και η Εκκλησία μας στρέφει τη μνήμη της στο μαρτύριο των Εθνομαρτύρων Μητροπολιτών: Χρυσοστόμου Σμύρνης, Αμβρόσιου Μοσχονησίων, Γρηγορίου Κυδωνιών, Προκοπίου Ικονίου και των λοιπών επισκόπων, κληρικών και λαϊκών που υπέστησαν μαρτυρικό θάνατο κατά την Μικρασιατική Καταστροφή. Πηγές αναφέρουν ότι «Το Κεμαλικόν καθεστώς σαν σκοπό αυτού έταξε την τελεία εκρίζωση των Χριστιανών εκ του τουρκικού κράτους».
ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ
ΤΟΥ ΔΙΑ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ
Στην Κεμαλοκρατούμενη Μικρά Ασία οι χριστιανοί διώχτηκαν, ατιμάσθηκαν, σφαγιάσθηκαν. Το αδίστακτο Κεμαλικό κίνημα, τα φανατικά και βάρβαρα στοιχεία του τουρκικού κράτους είχαν σκοπό την τελεία εκρίζωση των Χριστιανών. Ο ιερός κλήρος βασανίστηκε αγρίως. Πολλοί πέθαναν στις φυλακές και άλλοι εξορίστηκαν στα βάθη της Ανατολής. Ο διορισθείς Κεμαλικός φρούραρχος συνταγματάρχης Σαλίχ Ζεκή στη Σμύρνη, συστηματικώς κατεδίωξε τον Κλήρο. Στα έντρομα μάτια των Χριστιανών τους βασάνιζαν ανηλεώς όπως συνέβη στο Σεϊβδικιοϊ , το Κορδελιό και αλλού. Η κακούργος συμπεριφορά προς τον Κλήρο είχε σαν αποτέλεσμα τον μαρτυρικό θάνατο του αειμνήστου Μητροπολίτη Σμύρνης Χρυσόστομου (την 27 Αυγούστου 1922).
Ο νέος ιερομάρτυρας της Εκκλησίας γεννήθηκε στην Τριγλία της Βιθυνίας (6 Ιανουαρίου 1868) από ευσεβείς γονείς. Σπούδασε στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης. Χειροτονήθηκε διάκονος και πρωτοσύγγελος επί της Πατριαρχίας του Πατριάρχου Κωνσταντίνου του Ε’.
Διετέλεσε Μητροπολίτης Δράμας Φιλίππων & Ζιχνών για 8 έτη (1902 – 1910). Εξορίσθηκε δια την εθνική δράση του και τους υπέρ πίστεως αγώνες του. Στους ταραγμένους καιρούς, η δυναμικότητα του ιερού ανδρός ενοχλούσε του εχθρούς του Γένους. Πιεζόμενο το Πατριαρχείο τον μετακίνησε από την εξεγερμένη Μακεδονία στην Μητρόπολη Σμύρνης. Αλλά και εκεί τον ανέμεναν εθνικοί αγώνες για τον Ορθόδοξο λαό.
Και πάλι σαν καλός ποιμήν προκινδυνεύει υπέρ των προβάτων, μετά την διπλή εξορία και τις αλλεπάλληλες θηριομαχίες, για να αχθεί εν τέλει στο μαρτύριο παραδοθείς σαν εξιλαστήριο θύμα στον μαινόμενο τουρκικό όχλο, υπό του οποίου δεινώς προπηλακιζόμενος ανεσκολοπίσθη βαναύσως και φρικτώς. Τα μέλη αυτού και την ποιμαντορική ράβδο έδεσαν πίσω από έναν αραμπά και τον περιέφεραν στις τουρκικές συνοικίες βλασφημούντες και υβρίζοντες.
Απαξίωσε να δεχθεί την προσφερθείσα διάσωση δια της φυγής, διότι βάρυνε στην αρχιερατική του συνείδηση ο λόγος του Κυρίου: «Ο ποιμήν ο καλός την ψυχήν αυτού τίθησιν υπέρ των προβάτων» Ούτως «ετελειώθη εν Κυρίω ο Αρχιερεύς διανύσας τον θεοφιλή αυτού βίον εν αρεταίς περιπαθώς αγαπήσας την Εκκλησίαν και αγωνισθείς υπέρ του Έθνους».
Αντάξιο τέλος για έναν πανάξιο άνθρωπο! Ο Χρυσόστομος Σμύρνης έπρεπε να πεθάνει! Μόνο μετά το θάνατό του μπορούσαν να ελπίζουν οι Τούρκοι στο οριστικό ξεκλήρισμα του Μικρασιατικού Ελληνισμού, στην καταστροφή της Σμύρνης. Οι Τούρκοι «χάλασαν» τον Δεσπότη! Ήλπιζαν έτσι να ανακόψουν κάθε δεσμό του Ελληνισμού με την Ιωνική γη. Ήταν το μεγαλύτερο σφάλμα τους. Η φυγή των προσφύγων από την Μικρά Ασία, η εγκατάλειψη της Σμύρνης -Συγγνώμη Σμύρνη- ήταν μια από τις ντροπιασμένες σελίδες της ιστορίας μας.
Το μαρτύριο του Χρυσοστόμου ήταν αρκετό για να εξιλεώσει τη ντροπή ενός έθνους. Το αίμα του που πότισε τα καλντερίμια της Σμύρνης γίνηκε ο άρρηκτος δεσμός των νοσταλγών ολόκληρου της φυλής με τις χαμένες και αλησμόνητες πατρίδες μας.
Όσο θα ζει η ανάμνηση του μαρτυρίου του Χρυσοστόμου, η Ιωνική γη θα είναι Ελληνική. Και το μαρτύριο του δεν θα λησμονηθεί ΠΟΤΕ»!!
*
Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων: Η πρόεδρος του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη, ο καθηγητής θεολόγος της Σχολής Αυγουλέα Λιναρδάτου και υπεύθυνος του κλάδου των θεολόγων κ. Μιχ. Παρασκευόπουλος, μέλη του ΕΕΣ Περιστερίου με επικεφαλής τον πρόεδρό τους κ. Στράτο Εγγλέζο, ο πρόεδρος του Συλλόγου «Μπορώ» κ. Δημητριάδης, η καθηγήτρια κα Δέσποινα Βούλγαρη- σύζυγος του π. Αρχηγού ΓΕΣ κ. Δημ. Βούλγαρη, η καθηγήτρια φιλόλογος κα Γεωργία Γοργολίτσα, ο επιχειρηματίας κ. Σεραφείμ Ξηρίδης, ο οδοντίατρος κ. Μ. Θεοφανίδης με τη συζυγό του, η φαρμακοποιός κα Κοραλλία Μανδαμαδιώτου, ο κ. Δημήτρης και Μαρία Χριστοδούλου (που διακόσμησε με άνθη το χώρο και την ιερή Εικόνα), αντιπροσωπεία του Συλλόγου Διασωστών, μέλη του Συλλόγου «Γενιά της Παράγκας» της 3ης και 4ης σειράς κ.ά.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019
ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΘΗΚΑΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΘΗΚΑΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Το είχαμε αναδείξει σαν γεγονός στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα το καλοκαίρι, αλλά τώρα που ξεκινάει η αιχμή της δράσης ενός από τους πιο δραστήριους φορείς και ελπίδα του δημογραφικού μας προβλήματος: του Συλλόγου Τριτέκνων Περιστερίου και Δυτικού Τομέα Αθήνας, καλό είναι να του αφιερώσουμε χώρο και στη έντυπη Εφημερίδα μας -το αξίζει άλλωστε- και να ξαναθυμηθούμε:
Πράγματι σε ένα κλίμα ανακούφισης θα λέγαμε και ταυτόχρονα αισιοδοξίας έγιναν τα εγκαίνια των Γραφείων του Συλλόγου Τριτέκνων Περιστερίου και Δυτικού Τομέα Αθήνας, σε χώρο που του παραχώρησε ο Δήμος Περιστερίου. Κλίμα ανακούφισης γιατί ικανοποιήθηκε ένα αίτημα ετών του Συλλόγου, 12 χρόνια από την ίδρυσή του, γιατί απαλλάσσεται πλέον από την οικονομική «αιμορραγία» των ενοικίων και των άλλων οικονομικών υποχρεώσεων που εν των ένδον και με υπεράνθρωπες προσπάθειες ανταποκρινόταν.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ
Πριν κόψουν την ταινία των εγκαινίων, με την εκπρόσωπο του Δήμου αντ/ρχο Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, απηύθυνε χαιρετισμό ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Μανώλης Δροσάκης, που είπε μεταξύ άλλων:
«Εκ μέρους του Δ.Σ του Συλλόγου Τριτέκνων Περιστερίου και Δυτικού Τομέα Αθηνών σας καλωσορίζω στην ιδιαίτερη για μας σημαντική ημέρα των εγκαινίων του νέου Γραφείου μας, στη δική μας στέγη, που ήταν ένα όνειρο ζωής και που έγινε πραγματικότητα.
Είναι ιδιαίτερη η χαρά μας, που θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας, αφού χρειάστηκαν 12 χρόνια αγώνα ώστε οι Τρίτεκνοι να αποκτήσουν ένα μόνιμο χώρο για να μπορούν να επικοινωνούν, να ενημερώνονται και να αναπτύσσουν τις δράσεις τους.
Μετά από αίτημα του Δ.Σ του Συλλόγου μας ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης -που είναι και μέλος του Συλλόγου μας- ανταποκρίθηκε θετικά και μας παραχώρησε δωρεάν το Γραφείο που εγκαινιάζουμε σήμερα.
Στα 12 πολύ δύσκολα χρόνια που λειτουργεί ο Σύλλογος μας και ιδιαίτερα στα χρόνια των μνημονίων, αποδείξαμε ότι δεν είναι μια συλλογική πολυτέλεια αλλά μια εθνική αναγκαιότητα. Μια αναγκαιότητα γιατί ο Σύλλογος μας εκπροσωπεί τις ανάγκες, τους προβληματισμούς και τις επιδιώξεις περίπου 3.000 εγγεγραμμένων οικογενειών!
Αθόρυβα, διακριτικά και δημιουργικά καταβάλλουμε μια πραγματικά τιτάνια προσπάθεια, στα 12 αδιάκοπα χρόνια λειτουργίας μας, με πολλές ώρες ενασχόλησης καθημερινά, με τεράστιο φόρτο δουλειάς και από κοινού με την Ομοσπονδία μας, για να διεκδικούμε προς όφελος της πολυμελούς Τρίτεκνης οικογένειας, βελτίωση του βιοτικού της επιπέδου, στο Κοινοβούλιο, στην Περιφέρεια, στην τοπική αυτοδιοίκηση, παντού.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗΝ
ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
Με αίσθημα ευθύνης που διαρκώς εντείνεται, συνεχίζουμε να υλοποιούμε τους σκοπούς του Συλλόγου μας και θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε την βελτίωση της ποιότητας ζωής των Τρίτεκνων οικογενειών για καλύτερη φροντίδα στην υγεία, στην παιδεία, στην εργασία κ.λπ.
Εμπνεόμαστε από την αγάπη και την εμπιστοσύνη όλων εσάς που βοηθάτε και πλαισιώνετε το Σύλλογο Τριτέκνων Περιστερίου και Δυτικού Τομέα Αθηνών, με την ελπίδα και τη βεβαιότητα ότι θα συνεχίσετε να μας στηρίζετε στους αγώνες μας για όσα μας ανήκουν και μας αξίζουν»
Ολοκληρώνοντας ο κ. Δροσάκης ευχαρίστησε το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, τους αντ/ρχους κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Παναγ. Λύκο και Κων. Ποθητό, που συνέδραμαν για τη παραχώρηση και διαμόρφωση των Γραφείων του Συλλόγου.
Επίσης ευχαρίστησε όλους τους δημοτικούς συμβούλους, τους φίλους του Συλλόγου και τους χορηγούς για την πολύτιμη βοήθειά τους και ιδιαίτερα την κα Μαίρη Λαμπροπούλου, τους χοροδιδάσκαλους κ. κ. Γεωρ. Φραγκάκη και Νίκο Λεβέντη, τον επιχειρηματία κ. Βαγγέλη Λακιώτη, τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου που τον στηρίζουν (κ.κ. Δημ. Κοντός- αντ/δρος, Δημ. Χριστοθανόπουλος- γεν. γραμματέας, Ιωάν. Κουκουγιάννης- δημόσιες σχέσεις, Γεωργία Παυλίδη- ταμίας, Χρήστος Γαβαλάς, ΄Εφη Χάλαρη και Δημ. Αναστασίου- μέλη) και ιδιαίτερα τον παρόντα ιδρυτή του Συλλόγου επίτιμο πρόεδρο κ. Ζαφείρη Κουτσογιάννη, τον οποίο διαβεβαίωσε, ότι παραμένει συνεχιστής του οράματός του.
Μίλησε επίσης και η αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, που μετέφερε το χαιρετισμό του Δημάρχου Περιστερίου και τη διαβεβαίωσή του, ότι θα είναι διαρκής συμπαραστάτης στα προβλήματα του Συλλόγου.
*
Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων: Από πλευράς δημοτικής αρχής: Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Παναγ. Λύκος και Γεωρ. Τσίνας, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Τάσος Καλλιάφας, Παν. Παναγιωτόπουλος, Παρασκευή Αρσενοπούλου Κιαγιά, Αικατ. Τσερούλα, Μανώλης Τσαγκιώτης, Τζίμης Κουστένης, Νίκος Ζούτσος κ.ά. Από πλευράς «Ν.Δ.» η βουλευτής κα Σοφία Βούλτεψη και οι κ.κ. Δήμητρα Κόρμπα, Αριστοτ. Κουκουγιάννης και Λάζαρος Γαλάζιος. Από την ΚΙΝ.ΑΛ. η βουλευτής κα Νάντια Γιαννακοπούλου, ο π. υπουργός κ. Μιχ. Καρχιμάκης και η κα Ελένη Σταύρου, από τις Περιφερειακές Παρατάξεις οι κ.κ. Σήφης Ξυπνητός. Αντ. Δαλακούρας, Ιωάννα Πανταλάκη και Ελένη Κοροβίλη. Από τον Σύλλογο Ηπειρωτών ο προέδρος κ. Ζήκος Κόντης, από τον Ε.Ε.Σ. Περιστερίου ο πρόεδρος κ. Στράτος Εγγλέζος, από τον ΠΑΣ «Τα Περιστέρια» ο κ. Κώστας Ανδριανόπουλος και από το Σύλλογο Κρητών Περιστερίου η πρόεδρος κα Βικτωρία Λιλυμπάκη κ.ά., επίσης πάρα πολλοί κοινοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι Συλλόγων Τριτέκνων άλλων δήμων, πολλών φορέων και τρίτεκνοι Περιστεριώτες.
Το Γραφείο του Συλλόγου στο Περιστέρι, είναι στην λεωφ. Παν. Τσαλδάρη 30 (καταστήματα Κ8 –Κ9), απέναντι από την Ευαγγελίστρια, τηλ. 6982025349 & 210 5713037 και λειτουργεί κάθε Δευτέρα και Πέμπτη 5.15΄ έως 9.00 μ.μ. και κάθε Τρίτη 6.00 – 8.00 μ.μ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019













