| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Με εντατικούς ρυθμούς ξεκίνησαν στην Ελλάδα τα γυρίσματα της νέας ταινίας του παγκόσμια γνωστού σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά, με τίτλο «Ενήλικοι στο δωμάτιο» που θα διαρκέσουν περίπου 3 μήνες.
Θέμα της ταινίας είναι η οικονομική κρίση στην Ελλάδα, τα μνημόνια, οι χειρισμοί της υπόθεσης από τον Γ. Βαρουφάκη και τους αντικαταστάτες του κ.λπ. Οι πρωταγωνιστές της ταινίας θα είναι πολιτικά πρόσωπα της Ελλάδας, της Γερμανίας, της Γαλλίας κ.ά.
Η ταινία γυρίζεται και σε τοποθεσίες του Παρισιού, των Βρυξελλών, του Λονδίνου, της Φρανκφούρτης κ.ά.
Οι ηθοποιοί ενσαρκώνουν τον Τσίπρα, τον Τσακαλώτο, το Βαρουφάκη (σαν κεντρικό πρόσωπο), τον Σόιμπλε, την Κριστίν Λαγκάρτ κ.ά.
Είναι γνωστό ότι ο Κώστας Γαβράς συνδέεται συναισθηματικά με το Περιστέρι, καθώς ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, διοργάνωσε σειρά εκδηλώσεων προς τιμή του και ονόμασε «Κώστας Γαβράς» το κινηματοθέατρο π. «’Εφη», στην οδό Βασιλικών στην Κηπούπολη, στο οποίο λαμβάνουν χώρα πλήθος πολιτιστικών εκδηλώσεων.
«ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΓΙΟΡΤΑΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ
ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΓΙΟΡΤΑΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Πιστός στο πατριωτικό του χρέος ο Σύλλογος Ηπειρωτών Περιστερίου «Ο Πύρρος», με επικεφαλής το πρόεδρό του- υποψ. δημοτικό σύμβουλο κ. Ζήκο Κόντη, οργάνωσε μια επιβλητική τελετή για την επέτειο της απελευθέρωσης των Ιωαννίνων από τον τουρκικό ζυγό, με τη συμμετοχή των μελών του και πολιτών του Περιστερίου.
Η γιορτή περιλάμβανε τέλεση Δοξολογίας στην Ευαγγελίστρια, απαγγελία του εορτασμού και κατάθεση στεφανιών στο Ηρώο της πόλης (φωτογραφία). Ακολούθησε κέρασμα στο Δημαρχείο.
Παραβρέθηκαν πολλοί εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής μεταξύ των οποίων ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, η αντ/ρχος Πολισμού κα Μαίρη Τσιώτα κ.ά.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» ΟΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» ΟΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Εκατοντάδες Περιστεριώτες που από την αρχή αγκάλιασαν το ενωτικό εγχείρημα, παραβρέθηκαν στο Κέντρο «Belvedere», στην κοπή πίττας και στην ανακοίνωση των πρώτων υποψηφίων της Κίνησης, για τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, σε κλίμα ενθουσιασμού και αισιοδοξίας.
Στην αρχή πήρε το λόγο ο επικεφαλής των «Ενεργών Πολιτών» και δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου κ. Φώτης Κουγιουμτζής, που αναφέρθηκε στις προσπάθειες που καταβάλουν οι προοδευτικές δυνάμεις της πόλης για ενότητα και συσπείρωση, ώστε η πόλη μετά από χρόνια στασιμότητας να αλλάξει πορεία και επίσης για το Περιστέρι των αγώνων και των διεκδικήσεων, για την ιστορία της πόλης, για το παρόν και το μέλλον της.
Ο υποψήφιος δήμαρχος κ. Θανάσης Καποτάς (φωτογραφία) που μίλησε μετά, έδωσε το στίγμα της δημοτικής κίνησης ως ενωτικής προσπάθειας, που ήδη παίρνει σάρκα και οστά και στη διαμόρφωση του ψηφοδελτίου, με ανθρώπους που προέρχονται από όλο το φάσμα του δημοκρατικού και προοδευτικού χώρου.
Στάθηκε στις δυνατότητες που δίνονται μέσα από την καθιέρωση της απλής αναλογικής και την εκχώρηση αρμοδιοτήτων στις δημοτικές κοινότητες, για ευρύτερες συναινέσεις, για συμμετοχικούς προϋπολογισμούς και δράσεις προς όφελος της κοινωνίας.
Για την άλλη πόλη των εγκαταλειμμένων συνοικιών, των κατεστραμμένων πεζοδρομίων, δρόμων και παιδικών χαρών, των γειτονιών που πνίγονται στις πρώτες βροχές, λόγω έλλειψης αντιπλημμυρικών έργων.
Επίσης στην έλλειψη υποδομών για πολιτισμό και αθλητισμό στις γειτονιές, για τις δυνατότητες έκφρασης της νέας γενιάς. Για το συγκοινωνιακό πρόβλημα που οξύνεται, τους χώρους στάθμευσης, τις νέες τεχνολογίες, την ανεργία των νέων, τα προγράμματα που χάνονται λόγω έλλειψης σχεδιασμού εκ μέρους της δημοτικής αρχής. Για τα τόσα λίγα που έχουν γίνει, μέσα σε τόσα πολλά χρόνια!
Για την αναγκαιότητα της αλλαγής πορείας στο τιμόνι του Δήμου. Για μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη, γιατί το Περιστέρι δεν είναι μόνο η κεντρική πλατεία και το Άλσος!
Τέλος για το αναπτυξιακό πρόγραμμα των «Ανοιχτών Οριζόντων», που σύντομα θα γνωστοποιηθεί στους συμπολίτες μας, αναλυτικά σε όλες τις γειτονιές, για να συμμετέχουν και οι ίδιοι στη διαμόρφωσή του.
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Στη συνέχεια ανακοινώθηκαν τα ονόματα των πρώτων υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της Κίνησης, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν με τον επικεφαλής κ. Θανάση Καποτά και καταχειροκροτήθηκαν (φωτογραφία).
Αναφέρουμε τα ονοματεπώνυμά τους και για λόγους χώρου θα προσθέσουμε τις ιδιότητές τους στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα μαζί με τους υπόλοιπους υποψηφίους που στελεχώνουν το ψηφοδέλτιο των «Ανοιχτών Οριζόντων». Είναι οι εξής: Κουγιουμτζής Φώτης, Αλεξοπούλου Σοφία, Tσεκρέκος Σπύρος, Λαϊνάς Ανδρέας, Μαλλιοστάθη Βασιλική, Παντελεάκης Κυριάκος, Ζανίκου Γεωργία, Καπράνας Ζήσης, Βεζιρτζόγλου Τασούλα, Ψαρρός Αλέκος, Σπανέα Ρεγγίνα, Ξυπνητός Μιχάλης, Αντωνοπούλου Ευδοκία, Τσουμπού Γιούλα, Βέργος Αποστ., Σουλελέ Γεωργία, Παπαδάκης Άγγελος, Γραικού Βενετία, Πιλάλης Ανδρέας, Κουμπαρούλη Γεωργία, Ρεβύθη Δέσποινα και Κατσαρδής Γιάννης,
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι υπουργοί κ.κ. Βίτσας Δ. και Ρήγας Π., οι τ. υπουργοί κ.κ. Κουρουμπλής Π. και Τόσκας Ν., η βουλευτής κα Χαρά Καφαντάρη, ο Περιστεριώτης γεν. γραμματέας Αθλητισμού κ. Ιούλιος Συναδινός, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Αττικής με τη «Δύναμη Ζωής» κ.κ. Λεβέντη Αγγ. και Δανιά Νικολέτα, καθώς και ο Σπυράκος Ανδρέας με τη «Νέα Αρχή για την Αττική».
Οι δημοτικοί σύμβουλοι Περιστερίου κ.κ. Σοφία Αλεξοπούλου , Βαθιώτης Θ., Βαθιώτης Γ., ο π. πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Περιστερίου κ. Τσεκρέκος Σπύρος, ο π. δήμαρχος Τεγέας Χασικίδης Χ. ο πρόεδρος του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Περιστερίου κ. Κούνδουρος Δ., η κα Όλγα Κεσίδου- πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων γιατρών ΩΡΛ, ο κ. Χατζόπουλος Ν.- πρόεδρος συνταξιούχων το Δίκτυο, η κα Τρύπκου – Θεοδωροπούλου Λίτσα από την Ένωση Πολιτών Λόφου. Η κα Νικολάου Χρυσούλα- καθηγήτρια βιοπαθολογίας της Ιατρικής Σχολής Αθηνών έστειλε εγκάρδιο χαιρετισμό στην εκδήλωση.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΠΟΛΥΜΝΙΑ»
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΠΟΛΥΜΝΙΑ»
Η συχνή παρουσία στα δρώμενα του Δήμου του Π.Γ. Συλλόγου «Πολύμνια» έχει δημιουργήσει ένα δέσιμο αλληλοσυμπάθειας με τους φορείς και το κοινό του Περιστερίου. Γι’ αυτό δεν μπορούσε παρά να πλαισιώσουν και πάλι την κοπή της πίττας του, που έλαβε χώρα στις 15.3.2019 στο Καφέ Gold.
Την πίττα ευλόγησαν οι π. Σπυρίδων Καζάνης και Βασίλειος Λουκούμης και μετά τις ευχαριστίες και τις ευχές της προέδρου κας Τζένης Πήττα, χαιρέτησαν ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης κ.ά.
Γενικά επικράτησε ένα έξοχο οικογενειακό κλίμα, στο οποίο παραβρέθηκαν οι αντ/ρχοι κ.κ. Λύκος και Θεοδωράκος, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Αεράκη και Σαγιάκου, οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Δραμισιώτη, Χριστοπούλου, Λάσκαρη και Πατσιώτης, οι υποψ. δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Γεννάδης, Τσίνας και Λαμπροπούλου Κώττη, ο αντ/δρος του Συλλόγου Αρκάδων κ. Αγγελόπουλος και η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων κα Λώλου Παπαδήμα, η επίτιμη έφορος του Σώματος Ελληνίδων Οδηγών Λόφου Αξ/κών κα Ματκάρη, ο π. πρόεδρος του Συλλόγου «Γενιά της Παράγκας» κ. Κοσμίδης ,η γραμματέας του Τοπικού Τμήματος Ελληνίδων Οδηγών κα Παπουλιάκου και η υπεύθυνη δημοσιών σχέσεων κα Παναγιωτοπούλου, επίσης η υπεύθυνη προσωπικού του ΟΑΕΔ κα Παπαευθυμίου κ.ά.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
Η ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Η ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Την πίττα του έκοψε την 24.2.2019 ο Σύλλογος Μεσσηνίων Δυτ. Αττικής, στα Γραφεία του Αρκαδίας 35 σε πατριωτικό κλίμα και παρουσία μιας πλειάδας εκλεκτών εκπροσώπων της πολιτικής, της αυτοδιοίκησης, φορέων, συλλόγων κ.ά., (ορισμένοι διακρίνονται στη φωτογραφία μας), οι οποίοι έκοψαν κομμάτια της πίττας και απηύθυναν χαιρετισμούς μετά την ομιλία του προέδρου κ. Γιώργου Πανόπουλου.
Η έλλειψη χώρου μας υποχρεώνει να αναφερθούμε σε λεπτομέρειες στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα www.anagenissi.gr
Κρατάμε μόνο την ομολογία του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου και προέδρου του Συλλόγου Αρκάδων κ. Βασ. Λώλου προς επίρρωση της σχέσης του με τη Μεσσηνία, ότι η μεγάλη Ελληνίδα υψίφωνος Μαρία Κάλας που καταγόταν από τη Μεσσηνία, ήταν προγιαγιά του!
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ
Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ
Το στοιχείο της Κρητικής λεβεντιάς δεν έλειψε και φέτος από την γιορτή της κοπής της πίττας της Αδελφότητας Κρητών Περιστερίου, που πραγματοποιήθηκε στα Γραφεία της στην οδό Αρκαδίας 35, παρουσία πλήθους επισήμων από όλο το φάσμα των τοπικών αρχών, φορέων και των καταγόμενων από τη Μεγαλόνησο.
Λιτός ο χαιρετισμός της προέδρου του Συλλόγου κας Βίκτ. Λιλυμπάκη, στην αρχή, η οποία ευχαρίστησε όλους όσους βοηθούν το Σύλλογο στην προσπάθειά του να κρατάει ζωντανά τα ήθη και τα έθιμα της Κρήτης.
Τα παιδιά του Συλλόγου έψαλαν τα Πρωτοχρονιάτικα κάλαντα και στη συνέχεια το χορευτικό συγκρότημα απέδωσε Κρητικούς χορούς.
Την πίττα ευλόγησε ο π. Στυλιανός Ταξάκης, ο οποίος στη σύντομη ομιλία του ευχήθηκε υγεία, ελπίδα και πρόοδο και ο καλός Θεός να βοηθήσει όλο τον κόσμο και την Ελλάδα που περνάει δύσκολες στιγμές.
Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης είπε, ότι ο Σύλλογος Κρητών που είναι ο παλαιότερος στο Δήμο, δεν λείπει από καμιά εκδήλωση του Δήμου. Και όπως είχε υποσχεθεί η Διοίκηση έκανε τα πάντα προκειμένου ο Σύλλογος να φύγει από τα νοίκια, παραχωρώντας του στέγη. Και υπενθύμισε, ότι και θα διαμορφωθεί και ο επάνω όροφος του κτηρίου, που θα δοθεί σε πολιτιστικούς συλλόγους.
Ευχήθηκε υγεία, πρόοδο, ευτυχία και προσπάθεια από όλους για μια καλύτερη πόλη για τους κατοίκους της και τα παιδιά τους.
Χαιρετισμούς απηύθυναν και έκοψαν την πίττα ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κρητικών Σωματείων κ. Μανώλης Πατεράκης, εκπρόσωποι Κρητικών Σωματείων, ο πρόεδρος του Συλλόγου Πολεμιστών Κύπρου 1974 κ. Αλεξ. Μηλιώνης, ο περιφ. σύμβουλος κ. Κων. Καράμπελας και πολλοί άλλοι από τους παρευρισκόμενους.
Χαιρετισμό απηύθυνε και ο πρόεδρος του Συλλόγου Ποντίων κ. Αθαν. Αθανασιάδης, που υπογράμμισε, ότι στο 2019 συμπληρώνονται 100 χρόνια από τη γενοκτονία των Ποντίων και ο Σύλλογος θα κάνει κάθε προσπάθεια προκειμένου να αναγνωριστεί το αποτρόπαιο αυτό γεγονός σε παγκόσμιο επίπεδο. Και παρά το γεγονός, ότι η αναγνώριση έχει γίνει από 23 κράτη, με αγώνα καθαρά των Ποντικών οργανώσεων, η ελληνική κυβέρνηση είναι απούσα.
Προσφέρθηκαν παραδοσιακά εδέσματα και ρακή και η γιορτινή ατμόσφαιρα εξελίχθηκε σε Κρητικό γλέντι και χορό που συνεχίστηκαν μέχρι αργά.
Παραβρέθηκαν επίσης: ο βουλευτής κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, οι υποψήφιοι βουλευτές κ.κ. Νάντια Γιαννακοπούλου και Μιχάλης Καρχιμάκης, και από πλευράς Δήμου Περιστερίου: οι αντ/ρχοι κ.κ. Αλέξης Σταυρούλιας, Μαίρη Τσιώτα, Παναγ. Λύκος και Τάσος Θεοδωράκος, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Μαρία Αεράκη, Ειρήνη Τσάκα, Ξένη Κορόγιαννη, Τάσος Καλιάφας, Παναγ. Παναγιωτόπουλος, Ηλίας Κυρίτσης, Κατερίνα Τσερούλα κ.ά., οι υποψ. δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Άννα Λουλακάκη - Βασιλοπούλου, Γεωργία Σπυροπούλου - Ρεντζιλά και Ελίνα Ιατροπούλου – Βορύλλα, Ζωή Αμαξοπούλου, Κων. Γεννάδης , επίσης οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Τάσος Πατσιώτης, Ζαχαρούλα Δραμισιώτη, Τζένη Γαλάνη, Γιώργος Βανικιώτης, υποψ. κοινοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι Κρητικών και άλλων πολιτιστικών σωματείων, πρόεδροι συλλόγων και φορέων κ.λπ.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Αρκαδίας 35 Τ.Κ 12132 Τηλ/Fax 2105748571
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
Συμπατριώτισσα – Συμπατριώτη,
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Κρητών Περιστερίου σας καλεί σε ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, την ΚΥΡΙΑΚΗ 14 Απριλίου 2019 και ώρα 11.00 π.μ. στα γραφεία του Συλλόγου Αρκαδίας 35 Περιστέρι, με θέματα συζήτησης:
-Διαπίστωση απαρτίας.
-Εκλογή Προέδρου και Γεν. Γραμματέα Συνελεύσεως
-Απολογισμός πεπραγμένων ΔΣ και απαλλαγή ευθυνών.
-Έκθεση Εξελεγκτικής Επιτροπής.
-Έγκριση Οικονομικού απολογισμού και προϋπολογισμού.
-Συζήτηση επί των πεπραγμένων.
-Πρόγραμμα δράσης του Συλλόγου
Εάν δεν επιτευχθεί η απαιτούμενη απαρτία, η Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί με όσους παρόντες, την ΚΥΡΙΑΚΗ 21 Απριλίου 2019 την ίδια ώρα και στον ίδιο τόπο με τα ίδια θέματα συζήτησης.
Τα μέλη που επιθυμούν να τακτοποιήσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις προκειμένου να λάβουν μέρος στη Γενική Συνέλευση, μπορούν να προσέρχονται στα γραφεία του Συλλόγου την Παρασκευή 12/04/2019 ή 19/04/2019 και ώρα 19.00 έως 20.00. Η δυνατότητα αυτή θα υπάρχει έως και την έναρξη την Γενικής Συνέλευσης.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Λιλυμπάκη Βικτωρία Γαϊτανάκης Μανώλης
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
Το βουνό ανήκει και πρέπει να δοθεί στους κατοίκους της Δυτ. Αθήνας - ΕΠΑΦΕΣ ΤΟΥ κ. ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΠΟΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΘΕΙ Ο ΔΑΣΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΙΚΙΛΟΥ
Το βουνό ανήκει και πρέπει να δοθεί στους κατοίκους της Δυτ. Αθήνας
ΕΠΑΦΕΣ ΤΟΥ κ. ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΠΟΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΘΕΙ Ο ΔΑΣΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΙΚΙΛΟΥ
Ο αγώνας για την προστασία του μοναδικού πνεύμονα πρασίνου της Δυτικής Αθήνας του Ποικίλου ΄Ορους, συνεχίζεται!
Με τη συνδρομή της βουλευτίνας του ΣΥΡΙΖΑ κας Χαράς Καφαντάρη, η Δημοτική Κίνηση «Ανοιχτοί Ορίζοντες» για το Περιστέρι, επιμένει να ζητά λύση στο σύνθετο αυτό πρόβλημα της διεκδίκησης εδώ και δεκαετίες, χιλιάδων στρεμμάτων γης στο Ποικίλο Όρος, από τον ι.ν. Ευαγγελισμός της Θεοτόκου Λαμίας.
Ο υποψ. δήμαρχος Περιστερίου κ. Θανάσης Καποτάς, μαζί με τον δημοτικό σύμβουλο κ. Φώτη Κουγιουμτζή επισκέφτηκαν το τελευταίο διάστημα τον υπουργό Περιβάλλοντος κ. Φάμελλο και τον γεν. γραμματέα του Υπ. Εσωτερικών κ. Πουλάκη και ζήτησαν να βρεθεί ο τρόπος και η λύση ώστε να διασφαλισθεί ο δασικός χαρακτήρας του βουνού και να προστατευτεί η δημόσια περιουσία.
Στη συνάντηση με τον κ. Φάμελλο παραβρέθηκαν και οι υπ. δήμαρχοι Πετρούπολης κ. Μπουσιούνης και Χαϊδαρίου κ. Σπηλιόπουλος, που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.
Η επιδίωξη της Μονής Λαμίας και ιδιωτών που είναι η καταστρατήγηση του δημόσιου και δασικού χαρακτήρα της περιοχής, η ιδιοποίηση, η οικοπεδοποίηση και τελικά η οικοδόμησή της, δεν θα περάσει και το Ποικίλο Όρος θα αποδοθεί στους κατοίκους της Δυτικής Αθήνας, ως πνεύμονας πρασίνου!
(Γραφείο Τύπου Δημοτικής Κίνησης «Ανοιχτοί Ορίζοντες –
16 Μαρτίου 2019)
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
Και στον Δυτικό Τομέα της Περιφέρειας Αττικής - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗ «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Και στον Δυτικό Τομέα της Περιφέρειας Αττικής
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗ «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Με μαζική συμμετοχή λαού και νεολαίας, στο αμφιθέατρο του Δημαρχείου, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των πρώτων υποψηφιοτήτων με την «Λαϊκή Συσπείρωση» στο Δήμο Περιστερίου και στο Δυτικό Τομέα της Περιφέρειας Αττικής.
Τους υποψήφιους για το Δυτικό Τομέα της Περιφέρειας Αττικής παρουσίασε ο Γρηγόρης Τημπλαλέξης, μέλος της Τομεακής Επιτροπής, υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος.
Στην ομιλία του αναφέρθηκε στα «έργα» της Περιφέρειας Αττικής, τονίζοντας ότι η διοίκηση Δούρου συνέχισε από εκεί που σταμάτησε ο προηγούμενος περιφερειάρχης Γ. Σγουρός, εφαρμόζοντας την πολιτική «που δίνει πολλά σε λίγους και ελάχιστα ψίχουλα στους πολλούς».
Δηλαδή, η ίδια πολιτική που εφαρμόστηκε από την κυβέρνηση. Έφερε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τους ελάχιστους πόρους από τον προϋπολογισμό που διατίθενται για αντιπλημμυρικά έργα, σε αντιδιαστολή με τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που κατευθύνονται στους επιχειρηματίες, π.χ. για κατασκευές και αναπλάσεις γηπέδων που ανήκουν σε ιδιώτες.
ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Στην συνέχεια, ο Γιώργος Σιδέρης (φτογραφία), μέλος της Ε.Π. Αττικής του ΚΚΕ, υποψήφιος Δήμαρχος Περιστερίου, ανέδειξε την στάση που κράτησαν και θα κρατήσουν οι εκλεγμένοι με τα ψηφοδέλτια της Λαϊκής Συσπείρωσης σε δήμους και περιφέρειες και τόνισε μεταξύ άλλων, ότι: «Το πραγματικό δίλημμα που μπαίνει μπροστά στον λαό, είναι αν θα συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο, αυτού του σάπιου εκμεταλλευτικού συστήματος, που αποδεδειγμένα φέρνει νέα δεινά και καταστροφές ή θα αντεπιτεθούμε μαζικά και δυναμικά παντού, για ν’ ανοίξει επιτέλους ο δικός μας δρόμος για την ικανοποίηση των σύγχρονων κοινωνικών αναγκών;
Θα συνεχίσουμε στον ίδιο δοκιμασμένο - σε όλες τις εκδοχές - αντιλαϊκό δρόμο ή θα βαδίσουμε σε ένα διαφορετικό δρόμο, αυτόν της αντεπίθεσης, της πάλης με σημαία το δίκιο μας;
Όσον αφορά την Τοπική Διοίκηση, όχι απλά αποδέχτηκαν αλλά στήριξαν την ενίσχυση της ως στήριγμα των επιχειρηματικών ομίλων και ως φορομπηχτικό, φοροεισπρακτικό μηχανισμό.»
Όλα αυτά τα χρόνια δεν είναι υπερβολή να πούμε πως μόνο οι δυνάμεις του ΚΚΕ και της «Λαϊκής Συσπείρωσης» λειτούργησαν ως πραγματική λαϊκή αντιπολίτευση.
Το ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Περιστέρι δεν επιδιώκει να εκφράσει τους λιγοστούς μεγαλοεπιχειρηματίες της πόλης, τους εργοστασιάρχες, τους ιδιοκτήτες σούπερ-μάρκετ, τους μεγαλεμπόρους, τους καναλάρχες, τους ιδιοκτήτες ομάδων και τους αχυρανθρώπους τους ή τους νονούς της νύχτας.
Περιλαμβάνει ανθρώπους που εκφράζουν το πραγματικό Περιστέρι: τους εργαζόμενους, τους άνεργους, τη νεολαία που στενάζει, τους μετανάστες, τους μικρούς εμπόρους και μαγαζάτορες, τους επιστήμονες με αξιοπρέπεια, τους συνταξιούχους της δουλειάς αλλά όχι της ζωής, τους χιλιάδες νέους και τις νέες από τα λαϊκά στρώματα της πόλης μας»
Ακολούθησαν παρεμβάσεις από τους υποψήφιους: Σοφία Κουμπή, Αλεξάνδρα Τσιρογιάννη, Δημήτρη Φλώκο, Γεωργία Σωτηροπούλου, Χρήστο Μαργανέλη και Χρήστο Παπαζαχαρία.
ΠΡΩΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Τέλος, παρουσιάστηκαν οι πρώτες 52 υποψηφιότητες με τη Λαϊκή Συσπείρωση στο Δήμο Περιστερίου, που για λόγους χώρου θα αναφέρουμε τα ονοματεπώνυμά τους. Οι ιδιότητές τους θα αναρτηθούν στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα. Είναι οι εξής: Αγγελίνας Γιώργος, Αδαμόπουλος Δημ., Ανδρέου Γιάννης, Ανδρικόπουλος Φώτης, Αναγνώστου Πάρις, Ασφάκ Χουσεήν, Βαρελλάς Δημ. , Βουρνάζου Έφη, Ζαρταμόπουλος Σωτήρης, Θεοδωρίδης Κυριάκος, Καλαβρέζου Κατερίνα, Καπίρη Μαρία, Κασελούρη Γεωργία, Καστριτσέας Βασ.,, Καστώρης Τάσος, Κολοβού Γιώτα, Κοντοπούλου Ανθούλα, Κότσα Βασ.,, Κυριακού- Ζορμπά Δήμητρα, Κουμπή Σοφία, Κουτσιουδάκη Άννα, Κωστογιαννόπουλος Γιώργος, Λεμπέσης Κώστας, Λουκίσσας Δημ., Μαργανέλης Χρήστος, Μεντρέκας Γιάννης, Μόσχος Βασ., Μπουγάτσος Βασ., Μπούσουλας Στέλιος, Παντελιάς Δημ., Παπαζαχαρίας Χρήστος, Πατσιώτης Κώστας, Πετρόπουλος Πέτρος, Σαριμανώλη Αλεξία, Σαμπατακάκης Θοδωρής, Σκληρή Νάνσυ, Σοφός Διονύσης, Σπυράτου Αθηνά, Σπυράτου Σοφία, Σταυροπούλου Καίτη, Σωτηριάδης Δημ., Σωτηροπούλου Γεωργία, Τεμπονέρας Τάσος, Τσαλίδης Σάββας, Τσιρογιάννη Αλεξάνδρα, Φιλιόπουλος Δήμος, Φλουσκούνης Φίλιππος, Φλώκος Δημ., Χαϊντούτης Ηλίας, Χουλιάρας Βασ., Χρονοπούλου Νίκη και Ψαρράς Δημ.
ΠΡΩΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Βασιλοπούλου Δώρα, Ζησήμου Ελένη, Θεοδωρόπουλος Κώστας, Θεοδωροπούλου Γωγώ, Κυριαζής Χρύσανθος, Ντούβαλης Χρήστος, Παπαγεωργίου Βασ., Τασιούλας Τάσος, Τημπλαλέξης Γρηγ., Τριανταφύλλου Νίκος και Ψητόπουλος Κυριάκος.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΝΤΟΣ ΘΡΗΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΑΓΑΠΗΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΑΝΔΡΕΑΔΗ
Πένθη
ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΝΤΟΣ ΘΡΗΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΑΓΑΠΗΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΑΝΔΡΕΑΔΗ

Το «στέκι» των Περιστεριωτών της προσφυγιάς, στη συμβολή των οδών Ξενοφώντος 2 & Παν. Τσαλδάρη, εκεί που μεταπολεμικά μετά τον κάματο της ημέρας συναντιώντουσαν στο μικρό ταρατσάκι για να απολαύσουν το Μεσογείτικο κρασάκι τους, που το συνόδευε η λακέρδα, το τηγανιτό λουκάνικο, τα αυγά και το «κατρούτσο» που έκανε συνεχώς τη διαδρομή βαρέλι – τραπέζι, αυτό το «καντήλι» της μνήμης του ωραίου και αγνού Περιστεριού έσβησε στις 2 Μαρτίου 2019.
Ο κυρ Κοσμάς Ανδρεάδης, ο κοσμοαγάπητος για την καλοσύνη, την πραότητα, την υπομονή, τη συνέπεια, την επιμονή του στην ποιότητα και την υποδειγματική του στάση σαν οικογενειάρχη, «έφυγε» πλήρης ημερών σε ηλικία 86 ετών.
Οι γονείς του Σάββας και Δέσποινα, ξεριζωμένοι από την Τραπεζούντα του Πόντου, με την σκληρή και απάνθρωπη ανταλλαγή των πληθυσμών, ήλθαν και εγκαταστάθηκαν στο Περιστέρι. Εδώ έστησαν και λειτούργησαν ένα μικρό στην αρχή οινοπαντοπωλείο στην οδό Ξενοφώντος 2, κοντά στο τότε ταχυδρομικό γραφείο του Περιστερίου.
Ο Κοσμάς, καρπός της αγάπης και της ευτυχίας, που αναπτύχθηκε μέσα στις δυσκολίες και τις περιπέτειες που έζησαν, γεννήθηκε στις 2.2.1933 στην Κλινική Νικολάου. Από μικρό παιδί μέχρι που ανδρώθηκε, δούλευε στο οινοπαντοπωλείο του πατέρα του, βόηθαγε στα πάντα και ειδικά στο καθάρισμα κάθε Σεπτέμβρη των δρύινων βαρελιών που ζυμωνόταν το μοσχομύριστο κεχριμπαρένιο γιοματάρι, με μούστο που έφερναν από την Παιανία και το Μαρκόπουλο. Μια φυσιογνωμία «κάπελα» και μια λειτουργία οινοπαντοπωλείου, βγαλμένη λες από παλιά ελληνική ταινία, απ΄ αυτές που δεν χορταίνουμε να απολαμβάνουμε σήμερα στην TV.
Το οινοπαντοπωλείο Ανδρεάδη ήταν το απογευματινό στέκι των μεροκαματιάρηδων Περιστεριωτών, που πάρκαραν απ΄έξω τα ντέρτια και τα προβλήματά τους και απολάμβαναν μέσα και στο ταρατσάκι αναμνήσεις, Ποντιακή νοστιμιά και αγνό νέκταρ, ένοιωθαν θεοί του Ολύμπου και προδιέγραφαν τη μοίρα τους με όνειρα, άρρηκτη φιλία μέχρι και προξενιά!
Επίκεντρο ο Κοσμάς Ανδρεάδης που ανέλαβε τη διαχείριση με τα 38 (!) δρύινα βαρέλια, πρόθυμος, εξυπηρετικός, συμπονετικός, συμμεριζόταν τη δυστυχία, κέρναγε και κέρδιζε την βαθειά αγάπη όλων των μελών της «τοπικής βουλής» του Περιστερίου που είχε έδρα Ξενοφώντος και Π. Τσαλδάρη.
Βοήθησε όσο κανένας τους κατατρεγμένους και καταδιωκόμενους Περιστεριώτες και τις οικογένειές τους στα σκληρά χρόνια που πέρασε το τόπος.
Το δυσεύρετο γέλιο για εκείνη την εποχή, αντηχούσε από καρδιάς κάθε δειλινό στο ταρατσάκι του οινοπαντοπωλείου και η μοσχοβολιά των συνοδευτικών του κρασιού έφθανε μέχρι τις παράγκες και μαγνήτιζε την όρεξη των οικογενειαρχών μέχρι και την όσφρηση των… εγκύων!
Ο Κοσμάς παντρεύτηκε το 1960 τη Μάγδα (Μαγδαληνή) Βαγενά και απόκτησε ένα γιο, το Σάββα και δύο εγγόνια, τον Κοσμά και τον Κωνσταντίνο, που συνεχίζουν την παράδοση του επωνύμου και τα χαρίσματα και τις αξίες που άφησε παρακαταθήκες ο γενάρχης, για να απολαμβάνουν -και δικαίως- την υπόληψη και των απόμαχων και των διακεκριμένων Περιστεριωτών.
Στην νεκρώσιμη ακολουθία που ήταν πάνδημη και τελέσθηκε στην Ευαγγελίστρια, η συγκίνηση ήταν διάχυτη και το αυθόρμητο δάκρυ των παλαίμαχων συνομηλίκων και των συγγενών τους, παρέπεμπε σε ένα δεύτερο… θαύμα της Κανά!
Η προσευχή όλων -και φυσικά η ένθερμη δική μας- είναι: Να είναι ελαφρύ το χώμα του που σκεπάζει από τις 3.3.2019 τον Κοσμά Ανδρεάδη στο Κοιμητήριο του Περιστερίου. Αιωνία του η μνήμη!
*
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Όλους όσους με οποιονδήποτε τρόπο μας συμπαραστάθηκαν στο βαρύ πένθος μας για την απώλεια του πολυαγαπημένου μας συζύγου, πατέρα και παππού
ΚΟΣΜΑ ΑΝΔΡΕΑΔΗ
ευχαριστούμε θερμότατα.
Η σύζυγος Μαγδαληνή, τα παιδιά Σάββας & Σοφία, τα εγγόνια Κοσμάς και Κωνσταντίνος, οι λοιποί συγγενείς.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019













