| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΝΑ ΕΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΕΥΣΕΒΩΣ ΚΑΙ ΘΕΟΠΡΕΠΩΣ ΤΑ ΑΧΡΑΝΤΑ ΠΑΘΗ
ΝΑ ΕΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΕΥΣΕΒΩΣ ΚΑΙ ΘΕΟΠΡΕΠΩΣ ΤΑ ΑΧΡΑΝΤΑ ΠΑΘΗ
Αγαπητοί Συμπολίτισσες και Συμπολίτες,
Διανύοντες εμπόνως συν Θεώ, το πνευματικό στάδιο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, εν μέσω ποικίλων κρίσεων και πειρασμών, προωθήσεων και προσκλήσεων, σας εύχομαι ολοψύχως να τερματίσουμε αισίως και αξίως, ώστε να εορτάσουμε ευσεβώς και θεοπρεπώς τα Άχραντα Πάθη και την ζωηφόρο και κοσμοχαρμόσυνο Ανάσταση Του Κυρίου μας.
Νίτσα Βλάχου Μανωλίτση
Αναπαύσεως 44 Περιστέρι, τηλ. 210 5713050
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ Σ. Ε. ΟΔΗΓΙΣΜΟΥ ΛΟΦΟΥ ΑΞ/ΚΩΝ -ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ ΠΡΙΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ Η κα ΒΑΣΩ ΜΑΤΚΑΡΗ- ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ
ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ Σ. Ε. ΟΔΗΓΙΣΜΟΥ ΛΟΦΟΥ ΑΞ/ΚΩΝ -ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ ΠΡΙΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ Η κα ΒΑΣΩ ΜΑΤΚΑΡΗ- ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίττας του Τοπικού Τμήματος του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Λόφου Αξιωματικών, στις 3.2.2019, στον ι.ν. Αγίων Θεοδώρων & Αποστόλου Ανδρέα.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την ανάγνωση της ευχής του Ιδρυτή του Οδηγισμού Robert Baden Powell, από την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Τμήματος κα Στέλλα Δαγλαρτζή - Κατσουλοπούλου. Ακολούθησαν ευχές από την πρόεδρο του Τμήματος κα Αντιγόνη Νικολοπούλου, την τοπική Έφορο κ. Παναγιώτα Λαγούδη, τον Περιφερειακό κ. Κων. Μητσόπουλο και τα μικρά παιδιά μέλη του Τμήματος.
Την πίττα ευλόγησε ο π. Σπυρίδων Καζάνης, τον οποίο ευχαρίστησε συγκινημένη για την φιλοξενία της εκδήλωσης, η ένθερμη πρωτεργάτης της μεταλαμπάδευσης της ιδέας του Οδηγισμού κα Βάσω Ματκάρη και η οποία ίδρυσε το Τμήμα του Λ. Αξ/κών πριν 30 χρόνια!
Στην εκδήλωση παρέστησαν -διακρίνονται ορισμένοι στην αναμνηστική φωτογραφία μας- ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης (μπροστά του η κα Βάσω Ματκάρη), ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και πρόεδρος της Ένωσης Αρκάδων κ. Βασ. Λώλος, η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα, α αντ/ρχος Παιδείας κ. Τάσος Θεοδωράκος, ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Τάσος Καλλιάφας, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Παναγ. Παναγιωτόπουλος και Αργύρης Αϊβάτογλου, οι διαμερισματικοί σύμβουλοι κ.κ. Τζένη Πήττα, Ζαχαρούλα Δραμισιώτη και Παναγ. Λουκόπουλος, η υποψ. δημοτική σύμβουλος κα Ζωή Αμαξοπούλου, οι υποψ. διαμερισματικοί σύμβουλοι κ. Γιάννης Δασκαλάκης και Μάρσια Χριστοπούλου, οι κ.κ. Βάσω Σαράφη, Νίκη Οικονόμου κ.ά. και πλήθος πολιτών και παιδιών, φίλων του Οδηγισμού.
Σ. Δ. – Κ. - Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥΣ ΕΚΟΨΑΝ ΟΙ ΣΚΑΠΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ο.Τ.Α.
ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥΣ ΕΚΟΨΑΝ ΟΙ ΣΚΑΠΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ο.Τ.Α.

Οι σκαπανείς του Δήμου Περιστερίου, αυτοί που με μύριες δυσκολίες χωρίς το σημερινό τεχνολογικό εξοπλισμό και με όπλα την ευαισθησία και την εργατικότητα τους, οι άνθρωποι -στόχοι των μνημονιακών περικοπών- που απετέλεσαν τη γέφυρα της εξέλιξης του Περιστερίου, μέλη του Συλλόγου Συνταξιούχων ΟΤΑ Νομού Αττικής, πραγματοποίησαν τη γενική τους συνέλευση στις 5.2.2019 και στη συνέχεια έκοψαν την πίττα τους, στην αίθουσα συνεδριάσεων της ΠΟΕ – ΟΤΑ, στην οδό Καρόλου στην Αθήνα.
Τα μέλη που παραβρέθηκαν στο παραδοσιακό προσκλητήριο ήταν πολλά και πολλαπλάσιες οι αναμνήσεις για παρόντες, απόντες και εκλιπόντες. Και γενικά δημιουργήθηκε μια ζεστή ατμόσφαιρα αυτή που λειτουργεί συναινετικά και συνενωτικά και δίνει διάρκεια στις μελλοντικές σχέσεις.
Τα μέλη του Συλλόγου εύχονται στους Περιστεριώτες καλή χρονιά, υγεία και ευτυχία.
Στη φωτογραφία μας διακρίνονται από δεξιά οι κ.κ. Θεοδ. Γολεμάτης- πρόεδρος, Ανδρούλα Ξυδιά- γεν. γραμματέας, Γεωρ. Γιαννάκης- αντ/δρος. Κων. Καλλιοντζή- ταμίας, και τα μέλη κ.κ. Ελένη Σύρρου, Σ. Μπεκιάρη και Α. Γεωργιάδου.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΝΕΑ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝΙΣΘΗΚΕ ΣΤΗ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ Α.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΝΕΑ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝΙΣΘΗΚΕ ΣΤΗ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ Α.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
«Κατακλυσμός» επισήμων και υποψηφίων όλων των πολιτικών και αυτοδιοικητικών χώρων, φορέων κ.λπ. σημειώθηκε στην πίττα που έκοψε ο Αθλητικός Όμιλος Περιστερίου, στις 25.2.2019. Η εκδήλωση είχε το χαρακτηριστικό του απέριττου, αφού μίλησε μόνο ο πρόεδρος, χαιρέτισε ο Δήμαρχος και… εκτελέστηκε η πίττα, χωρίς τη γνωστή παρέλαση ομιλητών, όπου το μαχαίρι γίνεται σκυτάλη από χέρι σε χέρι με αποτέλεσμα τη γνωστή κόπωση…
Πήρε το λόγο ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Νίκος Αναστασόπουλος και επισήμανε το σπάνιο φαινόμενο να παραβρίσκονται σε κοπή πίττας ενός συλλόγου τόσοι πολλοί εκπρόσωποι του πολιτισμού, της εκπαίδευσης, της υγείας, της αυτοδιοίκησης, της πολιτικής και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης του Περιστερίου.
Είπε ακόμη, ότι:
-Ξεκίνησε το πιο δύσκολο ταξίδι στην ιστορία της Ομάδας που είναι η ανανέωση κατά 70% της ανδρικής ομάδας με νέα παιδιά, με ταλέντο, καλό χαρακτήρα, υπομονή, επιμονή, αισιοδοξία κ.ά., από το χώρο της αθλητικής ακαδημίας. Σε δύο χρόνια η σύνθεση της Ομάδας θα αποτελείται από παιδιά που αναδείχθηκαν από τα σπλάχνα της και θα συνθέσουν ένα ομοιογενές σύνολο με μέλλον, πάθος, άμιλλα, αγάπη μεταξύ τους και σίγουρες επιτυχίες. Σήμερα –είπε- έχει συμβεί στην Ομάδα το ακατόρθωτο: Αγωνίζονται στη βασική ομάδα παιδιά 16 ετών!
ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ
Διαβεβαίωσε τους γονείς ότι τα παιδιά τους βρίσκονται σε πολύ καλά χέρια και σε ανθρώπους που τα νοιάζονται να τα προφυλάσσουν από τους πάρα πολύ μεγάλους κινδύνους που απειλούν σήμερα τη νεολαία. Στόχοι τους είναι η υγεία, η άθληση, το ήθος, το καθαρό μυαλό, οι σπουδές και η διάπλαση του χαρακτήρα τους για την υπόλοιπη ζωή τους.
Θύμισε, ότι ο Α.Ο. Περιστερίου διαφέρει από τις άλλες Ομάδες γιατί έχει παράδοση στο ήθος, αφού έχει τιμηθεί με Κύπελα Ήθους, που αποτελούν τιμή για το Σύλλογο και παράδειγμα για τις άλλες Ομάδες.
Τόνισε με έμφαση, ότι «Είναι ένας Σύλλογος υπόδειγμα που αποπνέει Υγεία»!
Ευχαρίστησε τον δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, τους αντιδημάρχους κ.κ. Μαίρη Τσιώτα, Παν. Λύκο, Κων. Ποθητό και Αλέξη Σταυρούλια για την πολύτιμη βοήθεια και την ευαισθησία του, να ανταποκρίνονται και να λύνουν άμεσα κάθε πρόβλημα του Συλλόγου.
Επίσης ευχαρίστησε ονομαστικά τα μέλη του Δ.Σ., τους προπονητές, τους φροντιστές, τον γιατρό των βασικών ομάδων και της αθλητικής ακαδημίας κ.ά.
ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΕΣ
Χαιρετισμό απηύθυνε και ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης που χαρακτήρισε τον Όμιλο μια οικογένεια μοναδική, με παράδοση διαχρονική στο ήθος, για το οποίο έχει τιμηθεί πολλές φορές. Είναι μια Ομάδα υποδειγματική, είπε, που φέρνει στο προσκήνιο τους δικούς της αθλητές και είναι σίγουρο ότι αυτή η ενέργεια θα στεφθεί με επιτυχία, γιατί τα παιδιά χαρακτηρίζονται από ευπρέπεια, από ήθος και ταλέντο που το αποδεικνύουν κάθε Κυριακή.
Παραβρέθηκαν πολλοί αντιδήμαρχοι, δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, υποψ. δήμαρχοι, περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι άλλων περιφερειών κ.ά.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΔΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΠΕΣΠΑΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΗΝ 3η ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ «VERDE-TEC»
ΔΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΠΕΣΠΑΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΗΝ 3η ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ «VERDE-TEC»
Δύο περιβαλλοντικά βραβεία «Greek Green Awards 2019» απέσπασε ο Δήμος Περιστερίου, στο πλαίσιο της 3ης Διεθνούς Έκθεσης Περιβάλλοντος VERDE-TEC, στο MEC Παιανίας, αναδεικνύοντας την περιβαλλοντική του ευαισθησία σε όλα τα επίπεδα με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους ανακύκλωσης.
Ο Δήμος Περιστερίου βραβεύτηκε για το πρωτοποριακό πρόγραμμα εκπαίδευσης ανακύκλωσης στα σχολεία της πόλης και για το 1ο Κινητό Πράσινο Σημείο στην χώρα μας.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ
Τα βραβεία παρέλαβε η Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Πολιτισμού Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου (φωτογραφία αριστερά με τους συνεργάτες της), η οποία στην ομιλία της στο forum με θέμα: «Η στρατηγική για την κυκλική οικονομία και η πρόκληση των Smart cities», τόνισε μεταξύ άλλων ότι: «Στον τομέα της διαχείρισης των απορριμμάτων ο Δήμος Περιστερίου είναι ένας από τους καθαρότερους της Ελλάδας, εφαρμόζοντας σύγχρονους τρόπους ( με οχήματα Euro 6), ρεύματα ανακύκλωσης και αξιοποίηση των ανακυκλώσιμων υλικών.
Στόχος του Δήμου Περιστερίου είναι μία καθαρή και λαμπερή πόλη με τα λιγότερα δυνατόν αστικά απόβλητα, η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ανακύκλωση, με υποδομές που βοηθούν στην καλή λειτουργία της υπηρεσίας και την ασφάλεια των εργαζομένων.
Με συνεχείς καθ’ όλον το χρόνο περιβαλλοντικές δράσεις και ιδιαίτερη έμφαση στη δημοσιότητα, προσπαθεί και επιδιώκει την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή τους στις σημαντικές και ποικίλες δράσεις που αναπτύσσει συνεχώς, με ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτές που απευθύνονται σε σχολεία, αφού η νέα γενιά είναι το μέλλον της πόλης (Κινητό Πράσινο Σημείο, ηλιακοί κάδοι, συλλέκτες οικιακής ανακύκλωσης, ηλεκτροκίνητα οχήματα κ.ά.).
Γενικότερα είναι ένας κατεξοχήν αναπτυσσόμενος Δήμος με περιβαλλοντική συνείδηση σε όλα τα επίπεδα. Η αξιοποίηση των χρηματοδοτούμενων μέσω ΕΣΠΑ- Περιφέρειας, προγραμμάτων με πλειάδα έργων βιοκλιματικών, έχει δημιουργήσει στην πόλη μία περιβαλλοντική ανάσα. Η συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά περιβαλλοντικά προγράμματα δίνει τεχνογνωσία και εμπειρία στις υπηρεσίες».
Ολοκληρώνοντας η κα Τσιώτα ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες της και τους εργαζόμενους της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου Περιστερίου για τη συμβολή σ’ αυτήν τη μεγάλη επιτυχία!
Κατά γενική ομολογία όλων των επισκεπτών στην Έκθεση, ο Δήμος Περιστερίου είχε το καλύτερο περίπτερο από τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης (φωτογραφία δεξιά) και απέσπασε τα θετικά σχόλια για την άψογη παρουσία του.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ Ο ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΖΗΣ
ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ Ο ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΖΗΣ
Η απόφαση του Υπ. Υγείας να υποχρεώσει τους γιατρούς των Κέντρων Υγείας να επιλέξουν μεταξύ της αποκλειστικής απασχόλησης στο Κέντρο ή να λειτουργήσουν το ιδιωτικό τους Ιατρείο, υποχρέωσε σε αποχώρηση πολλούς έμπειρους επιστήμονες, με αποτέλεσμα να αποδυναμωθεί η οργανική δύναμη των Κέντρων και να ταλαιπωρούνται οι ασφαλισμένοι και μη, με μακροχρόνια ραντεβού κ.ά.
Μεταξύ των αποχωρησάντων από το 2ο Κέντρο Υγείας (π. ΙΚΑ) Περιστερίου περιλαμβάνεται και ο γνωστός οφθαλμίατρος χειρουργός κ. Γιώργος Γκίζης.
Ο κ. Γκίζης δέχεται πλέον τους φίλους του στο ιδιωτικό του Ιατρείο στην λεωφ. Παν. Τσαλδάρη 62 στο Περιστέρι (δίπλα από το Σταθμό Μετρό «Ανθούπολη»), όπου έχει τη δυνατότητα να συνταγογραφεί φάρμακα και εξετάσεις, να πραγματοποιεί χειρουργικές επεμβάσεις, να χορηγεί δικαιολογητικά ή πιστοποιητικά κ.λπ..
Δέχεται καθημερινά και με ραντεβού, σε ημέρες και ώρες που μπορούν να ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι, καλώντας στο τηλέφωνο 210 5743031.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ» ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ Ο ΓΕΝ. ΙΑΤΡΟΣ κ. ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ» ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ Ο ΓΕΝ. ΙΑΤΡΟΣ κ. ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Λόγω της ολοκλήρωσης της υπηρεσιακής του θητείας, αποχώρησε από το 2ο Κέντρο Υγείας Περιστερίου, ο γνωστός Γενικός Ιατρός – Φαρμακολογος κ. Κώστας Ζαχαρακόπουλος.
Έτσι προς ενημέρωση των φίλων του ο κ. Ζαχαρακόπουλος ανακοινώνει, ότι του λοιπού θα τους δέχεται (με προσυνεννόηση και κατόπιν ραντεβού) για εξέταση και συνταγογράφηση φαρμάκων και εξετάσεων:
- Στο Ιατρείο του τηλ. 210 3647906 (καθημερινά από 9.00 π.μ. – 12.00 μ.μ. και επίσης:
- Στην Γενική Κλινική «Ταξιάρχαι», (Πελοπίδα 19 & Θηβών, Περιστέρι) κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ και ΤΕΤΑΡΤΗ από 4.00 μ.μ.- 6.00 μ.μ., τηλ 210 5735311- 14 και 210 5711531. Κινητό τηλέφωνο ιατρού 6944394392.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ERASMUS+» ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ERASMUS+» ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Το Δημαρχείο Περιστερίου επισκέφθηκαν πρόσφατα μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Ισπανία, την Ιταλία, τη Σλοβενία και την Πολωνία, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Σχολικής Εκπαίδευσης «Erasmus+», στο οποίο συμμετέχει ενεργά το 40ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου (φωτογραφία).
Ο αντ/ρχος Παιδείας & Κοινωνικής Μέριμνας κ. Αναστάσιος Θεοδωράκος τούς ενημέρωσε για τα επιτεύγματα του Δήμου Περιστερίου που συγκαταλέγεται στους πιο υγιείς οικονομικά Δήμους σε όλη την Ελλάδα, αλλά και για τα πρωτοποριακά κοινωνικά προγράμματα που υλοποιεί.
Όπως π.χ. ότι ο Δήμος Περιστερίου έχει εξασφαλίσει τα τρόφιμα του μήνα σ’ όλους τους Περιστεριώτες φοιτητές, με χαμηλό οικογενειακό εισόδημα, που σπουδάζουν μακριά από την πόλη τους και μονογονεϊκών και ακραίας φτώχειας οικογενειών, την παροχή δωρεάν στις νέες μητέρες, του εξοπλισμού που χρειάζονται για να φροντίσουν τα νεογέννητα παιδιά τους (βρεφικά κρεβατάκια, παιδικά καροτσάκια, βρεφικό γάλα, βρεφικές πάνες, βρεφικά λευκά είδη κ.λπ.).
Δεν παρέλειψε ο κ. Θεοδωράκος να δώσει συγχαρητήρια στον διευθυντή του 40ου Δημοτικού Σχολείου κ. Νικόλαο Χρηστάκη και στους εκπαιδευτικούς κ.κ. Δημήτρη Κοντογιάννη, Ελένη Ρεκούτη, Βίκη Γιαννοπούλου και Κατερίνα Βούδδα για τη συμμετοχή τους στο συνεργατικό έργο «Καινοτομία= Κίνητρο: Πώς να είναι κανείς ευέλικτος μαθητής με δημιουργικό μυαλό» του Erasmus+.
Οι μαθητές του Σχολείου συμμετέχουν στη δράση μέχρι και το 2020 και συνεργάζονται με μαθητές σχολείων των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών, γι’ αυτό το λόγο πραγματοποιείται η ανταλλαγή επισκέψεων μαθητών και εκπαιδευτικών μεταξύ των σχολείων των χωρών που συμμετέχουν.
Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και καινούργιων πρακτικών μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών, η ανταλλαγή καλών μεθόδων για τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, η γνωριμία βασικών πτυχών πολιτισμού των χωρών που συμμετέχουν, καθώς και η εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας σε αυθεντικό περιβάλλον.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
τ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: «ΟΣΟ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΤΥΠΑ ΘΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ»!
τ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: «ΟΣΟ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΤΥΠΑ ΘΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ»!
Με αφορμή αναρτήσεις στα διαδίκτυα, ότι η υγεία του τ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Χρυσοστόμου βρίσκεται σε επικίνδυνη καμπή και μάλιστα δημοσιοποίησαν και φωτογραφία του σε αναπηρικό καροτσάκι δίνοντας μια αλγεινή εικόνα, τον επισκεφθήκαμε - όπως και πολλοί άλλοι Περιστεριώτες- στο Μητροπολιτικό μέγαρο, όπου όντως διαπιστώσαμε την σθεναρή πάλη του να κρατηθεί στη ζωή με εναλλασσόμενες βελτιώσεις και επιδεινώσεις της υγείας του.
Πράγματι, μετά από μία έξοδό του από το νοσοκομείο, είχαμε μια συνάντηση στις 21.2.2019, στη διάρκεια της οποίας και δεδομένης της πνευματικής του διαύγειας, από δημοσιογραφικό καθήκον απέναντι σε ένα Ποιμενάρχη, που από το 1978 ποδηγετεί τον πνευματικό μας χώρο, πήραμε μια δήλωσή του, -στη ουσία ευχαριστήρια- προς το λαό του Περιστερίου, στην οποία μας ανέφερε επί λέξει τα εξής:
«Θέλω να ευχαριστήσω εκ βάθους ψυχής και καρδίας τούς Περιστεριώτες που με αγαπούσαν πάντα, με αγαπούν και τους οποίους και εγώ αγαπώ πολύ και θλίβομαι γιατί λόγω της ασθένειάς μου δεν είμαι κοντά τους.
Το ίδιο αγαπώ και όσους, δεν πιστεύω ότι και αυτοί δεν με αγαπούν, αλλά δείχνουν αδιαφορία και προς εμένα και γενικά προς την Εκκλησία.
Το σημαντικότερο είναι, νομίζω, ότι με αγαπά το γενικότερο σύνολο των Περιστεριωτών, στο οποίο οφείλω μεγάλη ευγνωμοσύνη, στα τόσα χρόνια που συνεργαστήκαμε και με βοήθησαν καθοριστικά για να φτιάξουμε αυτό τον μεγάλο «πύργο», την «Ακρόπολη» της προσφυγιάς και του ελληνισμού που λέγεται: Νέο σύγχρονο Περιστέρι!
Οι επιδιώξεις μου παραμένουν οι ίδιες, και αν θέλει ο Θεός, εύχομαι να υλοποιηθούν τα Ιδρύματα που έχω οραματισθεί. Και έστω και αν έχω στεναχωρήσει κάποιους, ό,τι έκανα το έκανα προς όφελος αυτού το κόσμου που σήμερα υποφέρει και στα τόσα πολλά χρόνια με αγκάλιασε, με στήριξε, με βοήθησε, και καταλαμβάνει ειλικρινά, το μεγαλύτερο μέρος της καρδιάς μου.
Και όσο η καρδιά μου κτυπά, θα αγαπώ το Περιστέρι και τους Περιστεριώτες, θα προσεύχομαι να έχουν υγεία και ευημερία και θα λειτουργώ προς το συμφέρον τους και μόνο.
Επαναλαμβάνω, ότι ευχαριστώ όλο τον κόσμο εκ βάθους ψυχής και καρδίας, γιατί πάντοτε ενίσχυε και ενισχύει το έργο μου, το οποίο όλοι βλέπουν και κρίνουν. Κρίνουν και το έργο και εμένα προσωπικά, αλλά και τους Ιερείς που μόχθησαν πραγματικά για να υλοποιηθεί αυτό το έργο και τους οποίους ευχαριστώ απεριόριστα».
ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΟΝΤΑ
ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
Η δήλωση αυτή προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις που λάβαμε μέσω του διαδικτύου και που λόγω πληθώρας ύλης δεν καταχωρούμε. Άλλωστε το θέμα μετά την παραίτηση του κ.κ. Χρυσοστόμου και την εκλογή του νέου Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Κλήμη, έχει κλείσει. Εκείνο που προέχει είναι η συσπείρωση Κλήρου και λαού κοντά στο νέο Μητροπολίτη, που έχει μπροστά του ένα δύσκολο έργο, να δώσει νέα πνοή στη λειτουργία των 35 Ναών και των Ιδρυμάτων, που λόγω και ασθενείας του κ.κ. Χρυσοστόμου δίνουν μια αίσθηση χαλάρωσης και αποσυντονισμού και να ξεκινήσει μια νέα δημιουργική εποχή για τη Μητρόπολη Περιστερίου.
Επανήλθαμε όμως στο ζήτημα αυτό, αφενός για ενημέρωση και από την έντυπη πλευρά μας, αλλά και σαν πρόλογο για να καταχωρήσουμε, μετά από παράκληση και επιμονή των συντακτών της, μια επιστολή που λάβαμε, προσθέτοντας ότι δεν κάναμε τίποτε άλλο από το να παραμένουμε πιστοί στην αντικειμενική ενημέρωση των φίλων που περιβάλουν με αγάπη το τοπικό μας έντυπο.
Η επιστολή έχει ως εξής:
«Αγαπητέ Κύριε Λυμπερόπουλε,
Τα Θερμά μας Συγχαρητήρια για την τόσο Συναισθηματική συνέντευξη που λάβατε από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη μας κ.κ. Χρυσόστομο, και δημοσιοποιήσατε στο site της εγκρίτου εφημερίδας σας ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ.
Αποδείξατε για ακόμη μία φορά, στη μακρά, πλέον των σαράντα ετών, παρουσία σας στα δρώμενα στη πόλη του Περιστερίου, ότι ασκείτε το λειτούργημα της Δημοσιογραφίας με Απόλυτη Υπευθυνότητα, Ειλικρίνεια, Εντιμότητα και Αντικειμενικότητα.
Τα Συγχαρητήρια μας και τις Ευχαριστίες μας, για τη προσφορά Σας στην Υπεύθυνη Ενημέρωσή μας.
24 Φεβρουαρίου 2019.
Με πολύ εκτίμηση
Αρχοντούλα και Αθανάσιος Κορακάκης»
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟ 4ΕΤΙΑΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ
ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟ 4ΕΤΙΑΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ

Η ενθρόνιση σε λίγες ημέρες στο Περιστέρι, του Αρχιγραμματέως της Δ.Ι.Σ. Επισκόπου Μεθώνης κ.κ. Κλήμη σαν Μητροπολίτου Περιστερίου πλέον, δεν είναι η πρώτη. Προϋπήρξε και μια επίσημη παρουσία του προ 4ετίας περίπου, που ξεπερνάει τη φαντασία για το πώς εξελίσσονται τα γεγονότα.
Πράγματι στις 2 Μαΐου 2015 το απόγευμα, ο κ.κ. Κλήμης υποδέχθηκε την Τίμια Χείρα του Αγίου Σπυρίδωνος Κέρκυρας στο αεροδρόμιο και στη συνέχεια την μετέφερε στο Περιστέρι, στον ι.ν. Αγ. Τριάδος Νέας Ζωής. Την παρέδωσε στον Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομο στον πρόναο, στη διάρκεια μιας λαμπρής θρησκευτικής τελετής, παρουσία Κλήρου και λαού.
Ακολούθησε πολυαρχιερατικός Εσπερινός χοροστατούντος του Επισκόπου Μεθώνης κ. Κλήμεντος, με συμπροσευχόμενους τον σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ. κ. Χρυσόστομο και τον θεοφιλέστατο Επίσκοπο Μοζαμβίκης κ.κ. Χρυσόστομο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας.
Το Ιερό Λείψανο παρέμεινε στο Ναό μία εβδομάδα για λαϊκό προσκύνημα.
Ανεπανάληπτη λατρευτική εμπειρία για τους Περιστριώτες ήταν την επομένη 3.5.2015, όπου τελέσθηκε μια σπουδαία Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία, στην οποία έψαλε μελωδικά η Πολυφωνική Παραδοσιακή Κερκυραϊκή Χορωδία του ι.ν. του Αγίου Σπυρίδωνος Κέρκυρας.
Στη φωτογραφία μας διακρίνονται: ο Μητροπολίτης Περιστερίου με το Ιερό Λείψανο, πλαισιωμένος από τους δύο Επισκόπους Μοζαμβίκης και Μεθώνης. Πίσω τους διακρίνεται ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης.
Δ.Λ. - «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019













