• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Την πρωτοχρονιάτικη πίττα του θα κόψει το Σωματείο Πωλητών ΣΤ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών (3.2.2019)

 

Την Πρωτοχρονιάτικη πίττα του θα κόψει στις 3 Φεβρουαρίου 2019 το Σωματείο Επαγγελματιών Πωλητών της ΣΤ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών, στις 11.00 π.μ. στο ΚΥΒΕ.

Με την ευκαιρία θα απονεμηθούν τιμητικές διακρίσεις σε αποχωρήσαντες συναδέλφους και τρίτους.

Θα μοιραστούν δώρα σε μικρά παιδιά και εγγόνια συναδέλφων.

Θα πραγματοποιηθεί παιδική γιορτή με κλόουν και ταχυδακτυλουργούς.

Θα προσφερθούν εδέσματα και ποτά.

 

Ο πρόεδρος Ιωάννης Δημητρίου

Ο γεν. γραμματέας Παν. Σταθόπουλος

Η κοπή της πίττας του 1ου Συστήματος Προσκόπων Περιστερίου (27.1.2019)

 

Το 1ο Σύστημα Προσκόπων Περιστερίου έχει την χαρά να σας προσκαλέσει στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 27 Ιανουαρίου και ώρα 19.00 το απόγευμα στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ιερού Ναού Ύψωσης Τιμίου Σταυρού, Ηφαίστου και Αγίου Βασιλείου (όπισθεν Άλσους Περιστερίου). Ώρα προσέλευσης 18.30 μ.μ.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Εκ μέρους όλων των Βαθμοφόρων και της Επιτροπής Κοινωνικής Συμπαράστασης,

Νίκος Χατζηαθανασίου

Αρχηγός Συστήματος

Η κοπή της πίττας της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου (27.1.2019)

 

Θα ήταν ιδιαίτερη χαρά να μας τιμήσετε με την παρουσία σας στην Εκδήλωση Κοπής της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας του Συλλόγου της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019 και ώρα 18.00 στα γραφεία του Συλλόγου μας στο Περιστέρι, Αρκαδίας 35.

Με εκτίμηση

ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΡΚΑΔΙΑΣ 35 – ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 12132

τηλ : 210-5717050

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

facebook: Ένωση Ποντίων Περιστερίου

Η κοπή της πίττας της ΄Ενωσης Ηπειρωτών Περιστερίου (26.1.2019)

 

ΕΝΩΣΗ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

«Ο ΠΥΡΡΟΣ»

ΑΡΚΑΔΙΑΣ 35, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Τηλ. 2105737310

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

pirrosΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Ένωση Ηπειρωτών Περιστερίου «Ο Πύρρος» σας π ρ ο σ κ α λ ε ί

να τιμήσετε με την παρουσία σας, την ετήσια εκδήλωση κοπής της

Πρωτοχρονιάτικης Πίτας και τα εγκαίνια της Νέας Αίθουσας, τα οποία

θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019 και ώρα 20:00,

στην αίθουσα της Ένωσης – Αρκαδίας 35,Περιστέρι.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Με εκτίμηση

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος

Κόντης Ζήκος

Η Γεν. Γραμματέας

Γιαννούλα Αθηνά

Η κοπή της πίττας του Ε.Ε.Σ. Περιστερίου (26.1.2019)

 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΗΜ. ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ 4 (Στάση ΜΕΤΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ)

Τηλ.: 210 5714444, 6945253239

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

 

 

Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. του Περιφερειακού Τμήματος Περιστερίου Ε.Ε.Σ. με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούν στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στην αίθουσα Πολιτιστικού – Συνεδριακού

Δημαρχιακού Κέντρου Περιστερίου το Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019 και ώρα 18:00

Εκ μέρους του Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος

Ευστράτιος Εγγλέζος

Η κοπή της πίττας του Κολυμβητικού Συλλόγου «Δελφίνια» (26.1.2019)

Η κοπή της πίττας της Παράταξης «Με την Κοινωνία Μπροστά» (27.1.2019)

Πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σε Αστυνομικά Τμήματα του Περιστερίου

 

Την πρόσληψη προσωπικού, 207 ατόμων, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των αναγκών καθαριότητας των Υπηρεσιών της προκήρυξε η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής.

Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ηλικίας από18 έως 65 ετών, δεν απαιτείται τίτλος σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, αλλά εμπειρία ενός έτους τουλάχιστον στον τομέα καθαριότητας.

Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την απόδειξη της εμπειρίας τους, μέχρι τις 25 Ιανουαρίου 2019.

Αιτήσεις υποβάλλονται ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στη Δ/νση Λεωφ. Αλεξάνδρας 173 Αθήνα 11522, Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής / Τμήμα Πολιτικού Προσωπικού, υπόψη κ. Γρηγ. Τσαλή, τηλ. 210 6476041.

Έντυπα της αίτησης και οδηγίες συμπλήρωσης, μπορούν να βούν οι ενδιαφερόμενοι στις ιστοσελίδες: www.astynomia.gr και www.asep. gr

Για το Δήμο Περιστερίου προβλέπονται:

-3 θέσεις με 5ωρη απασχόληση, για 18 μήνες στη Δ/νση Διαχείρισης και Ανάλυσης Πληροφοριών (εδρεύει στο Περιστέρι).

-1 θέση με 5ωρη απασχόληση, για 18 μήνες στο Α’ Αστυνομικό Τμήμα & Α’ Τμήμα Ασφαλείας Περιστερίου.

-1 θέση με 5ωρη απασχόληση, για 18 μήνες στο Β’ Αστυνομικό Τμήμα & Β’ Τμήμα Ασφαλείας Περιστερίου

-1 θέση με 3ωρη απασχόληση, για 18 μήνες στο Α΄ Τμήμα Τροχαίας Δυτικής Αττικής (εδρεύει στο Περιστέρι).

-1 θέση με 3ωρη απασχόληση, για 18 μήνες στο Τμήμα Αλλοδαπών Δυτικής Αττικής (εδρεύει στο Περιστέρι).

Σε νέα εποχή αντιρρυπαντικής πρωτοπορίας μπαίνει η πόλη μας, με την αγορά ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ σύμφωνα με το περιβαλλοντικό πρόγραμμα που υλοποιεί η Διοίκηση. Αποκτήθηκαν 50 νέα ηλεκτροκίνητα και μηχανοκίνητα οχήματα και προβλέπονται άλλα 85 στην επόμενη τριετία.

 

Επιβεβαιώνοντας τη σημασία που δίνει η Δημοτική Αρχή στην προστασία του περιβάλλοντος, και αυτό σε συνάρτηση με την συνετή οικονομική της πολιτική που της επιτρέπει άλματα προόδου, ανακοίνωσε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης την 26.11.2018, τη νέα εποχή αντιρρυπαντικής πρωτοπορίας που μπαίνει η πόλη, με την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης των δημοτικών οχημάτων.

Στην ομιλία του ο κ. Παχατουρίδης είπε μεταξύ άλλων, ότι: «Αυτή την περίοδο ολοκληρώνεται το τρίτο στάδιο της ανανέωσης του στόλου του Δήμου μας με την προμήθεια 50 περίπου ηλεκτροκίνητων οχημάτων, γεγονός που την κατατάσσει σε έναν από τους πιο σύγχρονους -αν όχι τον καλύτερο- δήμους με μηχανοκίνητο αντιρρυπαντικό εξοπλισμό στην Ελλάδα.

Όλες οι επιλογές έγιναν με προοπτική την κατά το δυνατόν καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών, τη μέγιστη ασφάλεια και άνεση των εργαζομένων και των επιβατών, καθώς και τη μείωση της περιβαλλοντικής απεικόνισης.

Και τούτο όχι μόνο γιατί ο Δήμος Περιστερίου είναι πρωτοπόρος και ανοίγει δρόμους, αλλά γιατί το περιβάλλον έχει μεγίστη σημασία για εμάς.

Έτσι στα πλαίσια της συνεχούς ανανέωσης του στόλου από οχήματα πρώτης γραμμής τεχνολογίας, επιλέγουμε τις καλύτερες δυνατές και πρωτοπόρες λύσεις, που σύμφωνα με την υπάρχουσα εφαρμοσμένη τεχνολογία, έχει γίνει πράξη σε αρκετές προηγμένες πόλεις της Ευρώπης.

Στην 3ετία 2016 – 2018 πήραμε 50 οχήματα και στην επόμενη 3ετία 2019 – 2021 θα προμηθευτούμε άλλα 85.

ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Συγκεκριμένα παραλάβαμε τα πιο κάτω ηλεκτροκίνητα οχήματα:

Τρία οχήματα Peugeot για μεταφορά προσωπικού κ.λπ. με κινητήρα ισχύος 67 ΗΡ, μέγιστη ταχύτητα 110 χιλιομ. την ώρα, αυτονομία 170 χιλιόμετρα και φόρτιση με ταχυφορτιστή 30’ λεπτά.

Τρία οχήματα Peugeot τύπου VAN για τις ανάγκες των συνεργείων κ.λπ. με κινητήρα 67 ΗΡ, μέγιστη ταχύτητα 110 χιλιομ. την ώρα, αυτονομία 170 χιλιόμετρα και φόρτιση με ταχυφορτιστή 30’ λεπτά.

Τρία οχήματα Goupil G4 ανατρεπόμενα ημιφορτηγά για συλλογή υπολειμμάτων πράσινου σε σημεία χαμηλής όχλησης, όπως Άλσος, πεζόδρομο, Χωράφα κ.λπ., με ταχύτητα 50 χιλιόμ. την ώρα, αυτονομία 90 χιλιόμετρα και ωφέλιμο φορτίο 712 κιλά. Και

Τρία δίκυκλα Daϊtona για μετακίνηση υπαλλήλων προς επίδοση εγγράφων κ.λπ., με αυτονομία 50 χιλιόμ., ταχύτητα 50 χιλιόμετρα και ιπποδύναμη 2,6 ίππων.

Προχωρήσαμε σ’ αυτή την προμήθεια γιατί πιστεύουμε, ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι αυτό που θα κατακτήσει το μέλλον.

Επίσης προμηθευτήκαμε δύο νέα υπερσύγχρονα οχήματα για την κάλυψη της Δημοτικής Συγκοινωνίας ISUZU 63 θέσεων (25 καθήμενοι, 36 όρθιοι, 1 αμαξίδιο) Και ένα πούλμαν SCANIA 410 ΗΡ 53 θέσεων για τις ανάγκες του Δήμου (ΚΕ.ΦΙ. κ.λπ.).

Όλα τα οχήματα είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO 6.

Όλες οι αγορές έχουν γίνει εντελώς μετρητοίς, χωρίς να επιβαρύνουμε τα επόμενα οικονομικά έτη με δάνεια ή χρονομισθώσεις. Αγοράζουμε σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό ή οικόπεδα αυξάνοντας την περιουσία του Δήμου μας, σε μια εποχή που άλλοι δήμοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις προς τους υπαλλήλους τους και τρίτους.

Οι επιλογές είναι στοχευμένες και προσεχτικές γιατί η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι ραγδαία και εμείς την παρακολουθούμε και ενημερωνόμαστε συνεχώς».

Ευχαρίστησε τους αντ/ρχους κ.κ. Μ. Τσιώτα Μάρκου και Α. Σταυρούλια για την αξιέπαινη προσπάθεια που έκαναν και κάνουν προς αυτή την κατεύθυνση.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑΘΜΩΝ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

Η αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου είπε, ότι: «Πρώτη προτεραιότητα του Δημάρχου από όταν αναλάβαμε ήταν η καθαριότητα της πόλης. Και βέβαια καθαριότητα δεν μπορεί να υπάρξει αν δεν υπάρχει σύγχρονος εξοπλισμός και ένα καλά εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό. Εμείς από το 2003 εξασφαλίσαμε και τα δυο και έχουμε τον πλέον σύγχρονο στόλο σύμφωνα με την εξέλιξη της τεχνολογίας

Για τη δημοτική συγκοινωνία είχαμε ξεκινήσει μια συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κεντρικής Μακεδονίας, γιατί η ηλεκτροκίνητη δημοτική συγκοινωνία όταν χρησιμοποιηθεί σωστά έχει πολύ μεγάλα πλεονεκτήματα για μια μεγάλη πόλη σαν την δική μας.

Δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην ηλεκτροκίνηση που είναι φθηνότερη και περιβαλλοντική. Θα εγκαταστήσουμε σε διάφορα σημεία της πόλης σταθμούς φόρτισης των μπαταριών, τους οποίους θα χρησιμοποιούν δωρεάν και οι δημότες μας. Δίνουμε έτσι κίνητρα ευαισθητοποιώντας και τους δημότες μας ώστε η ηλεκτροκίνηση να εφαρμοσθεί και από αυτούς».

ΣΥΛΛΟΓΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΜΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

Η κα Τσιώτα σημείωσε ακόμη κάτι πολύ σημαντικό, ότι:

-Με τη χρήση της ηλεκτροκίνησης η έκλυση μονοξειδίου του αζώτου και του άνθρακα είναι μηδαμινή και με το κόστος κίνησης απειροελάχιστο. και,

-Το ρεύμα φόρτισης των μπαταριών των δημοτικών αυτοκινήτων, αλλά και των ιδιωτικών αυτοκινήτων δεν θα αγοράζεται από τη ΔΕΗ, αλλά θα συλλέγεται με φωτοβολταϊκά συστήματα που προβλέπεται να αποκτηθούν από το Δήμο και έχουν ενταχθεί στο Τεχνικό πρόγραμμα που ψηφίστηκε πρόσφατα από το δημοτικό συμβούλιο.

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Ο αντ/ρχος κ. Αλέξης Σταυρούλιας είπε, ότι: «Χάρη στη χρηστή διαχείριση της Διοίκησης του Δήμου έχει επιτευχθεί οικονομική ευρωστία και εκθαμβωτικοί δείκτες. Έτσι εκτός από την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων έχουν σημειωθεί και άλλες επιτυχίες σε στόχους, όπως είναι η εξαγορά μεγάλων ακινήτων, γεωεναλλάκτες κ.λπ.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι έλεγχοι που μας έγιναν είχαν σαν αποτέλεσμα να εισπράξουμε συγχαρητήρια για την υποδειγματική διαχείριση των οικονομικών του Δήμου. Αυτό κάνει και το δημότη να αισθάνεται όμορφα και δικαιωμένος, όταν νιώθει ότι στο Δήμο μας όλα πάνε καλά».

Επίσης ο εκπρόσωπος της εταιρείας Scania – Isuzu, κ. Χρήστος Πλακάκης είπε ότι ο Δήμος Περιστερίου επενδύει στην ποιότητα και τα οχήματα που αγόρασε είναι τα καλύτερα στον κόσμο από πλευράς τεχνολογίας και ενισχυμένης αντοχής, ειδικευμένα στην βαριά χρήση.

ΤΑ ΝΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Συνοπτικά, όπως ανακοινώθηκε, στην 3ετία 2016 – 2018 ο Δήμος έχει αποκτήσει 8 απορριμματοφόρα, 2 οχήματα μεταφοράς, 3 μηχανοκίνητα σάρωθρα, 1 JCB, 1 καλαθοφόρο, ένα φορτηγό 15 τόνων με αρπάγη, 4 ανατρεπόμενα ημιφορτηγά, 4 ημιφορτηγά pick up, 1 9θέσιο VAN, 3 ΙΧ επιβατικά, 1 4Χ4 πυροσβεστικό- εκχιονιστικό, 6 ηλεκτροκίνητα ΙΧ (3 επιβατικά & 3 VAN), 3 ηλεκτροκίνητα ημιφορτηγά, 6 μηχανάκια (3 ηλεκτροκίνητα & 3 μηχανοκίνητα), 1 πούλμαν και 1 λεωφορείο δημοτικής συγκοινωνίας.

Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΡΕΚΟΡ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΔΙΕΞΗΧΘΗ Ο 5ος ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ

 

Με συμμετοχή ρεκόρ, τα άτομα ξεπέρασαν τα 2.500, διεξήχθη για 5η συνεχή χρονιά την 4.11.2018, ο Λαϊκός Αγώνας Δρόμου του Δήμου Περιστερίου.

Η εκκίνηση στην πλατεία του Δημαρχείου δόθηκε από τον δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος περίμενε μέχρι και τον τελευταίο δρομέα να τερματίσει και να τον συγχαρεί για την προσπάθειά του.

Ο κ. Παχατουρίδης, στο μήνυμά του, υπογράμμισε ότι: «Προτιμάμε, συμμετέχουμε και επιλέγουμε την άσκηση, με την ιδιαίτερη σημασία, την αξία της και την θετική της επίδραση, πάνω στην υγεία μας και τη ζωή μας. Τρέχουμε, το απολαμβάνουμε και το χαιρόμαστε».

Ο Δήμαρχος Περιστερίου ευχαρίστησε τους δεκάδες εθελοντές, τις εθελοντικές ομάδες που πλαισίωσαν τη διοργάνωση με κέφι και ενθουσιασμό, τους εργαζόμενους του Δήμου, καθώς και το προσωπικό της Αστυνομίας, που βοήθησαν στην υλοποίηση της διοργάνωσης.

Θερμές ευχαριστίες απεύθυνε και στα μέλη της Επίτιμης Επιτροπής: τον Μεσογειονίκη κ. Στέφανο Πετράκη, τον Παραολυμπιονίκη κ. Παράσχο Στογιαννίδη, τον επίτιμo πρόεδρο του Γ.Ο.Π. «Γ. Παλάσκας» κ. Κώστα Σαμπατακάκη, την πρόεδρο ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δυτ. Αττικής κα Χριστίνα Ματάκη, καθώς και την πρόεδρο του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη.

Ιδιαίτερα ευχαρίστησε τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής που εργάστηκαν σκληρά για την επιτυχή διοργάνωση του Λαϊκού Αγώνα Δρόμου: Τον πρόεδρο κ. Δημήτρη Χιώτη, τον αντ/δρο κ. Κων. Σάμιο, τον τεχνικό υπεύθυνο κ. Στέφανο Ματάκη και τα μέλη κ.κ.: Γιώργο Αυγουστίδη, Χρήστο Καλομοίρη, Κων/νο Μοσχούτα, Νίκο Παπουτσάκη και Παναγιώτη Φωτίου.

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ

Οι νικητές στους άνδρες που έτρεξαν 10.200 μ. είναι οι:1ος ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡ. 34,06 (νέο ρεκόρ), 2ος ΛΟΥΚΙΕΡΗΣ ΜΙΧ. και ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡ.

Οι νικήτριες στις γυναίκες, που έτρεξαν 10.200 μ. είναι οι: 1η ΝΑΣΤΟΥ

ΚΩΝ/ΝΑ, 2η ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΑΘΗΝΑ και 3η ΔΟΥΛΗ ΑΝΤΩΝΙΑ.

Τα αγόρια του Γυμνασίου -νικητές που έτρεξαν 1.000 μ. είναι οι: 1ος ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝ. , 2ος ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΝ. και 3ος ΖΕΪΜΠΕΚΑΚΗΣ ΚΩΝ.

Τα κορίτσια του Γυμνασίου- νικήτριες που έτρεξαν 1.000 μ. είναι οι:

1η ΣΕΡΕΜΕΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, 2η ΛΥΣΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ και

3η ΖΑΦΕΙΡΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ.

Τα αγόρια και κορίτσια των Δ΄ Ε΄ ΣΤ τάξεων που έτρεξαν 1.000 μ. είναι αντίστοιχα οι: 1ος ΚΡΟΚΟΣ ΠΑΝ., 2ος ΛΥΤΡΑΣ ΚΩΝ. και 3ος ΜΑΛΕΣΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡ. και 1η ΔΡΑΚΕΛΗ ΕΛΕΝΗ, 2η ΝΥΦΗ ΗΛΙΑΝΑ και 3η ΦΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

Ειδική βράβευση έγινε για τους ηλικιωμένους που συμμετείχαν στον Λαϊκό Αγώνα Δρόμου, από τους οποίους ξεχώρισαν ο Στυλιανός Πρασσάς, ετών 87 και η Βασιλική Μονογιού, ετών 89. Αναμνηστικό για τη συμμετοχή τους παρέλαβαν όλοι οι συμμετέχοντες στον Λαϊκό Αγώνα Δρόμου.

ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

Για τον 5ο Λαϊκό Αγώνα Δρόμου η πρόεδρος του ΟΠΑΑΠ κα Ξενη Κορόγιαννη μας είπε: «Για 5η χρονιά διοργανώσαμε τη Γιορτή του Αθλητισμού και την οποία σκοπεύουμε να την συνεχίσουμε, γιατί κάθε χρόνο έχουμε όλο και μεγαλύτερη συμμετοχή αθλητών, τόσο από την πόλη μας αλλά και από άλλες πόλεις. Το σημαντικό είναι ότι αυξάνεται και ο αριθμός των συμμετεχόντων μαθητών των σχολείων.

Αυτό είναι και σημαντικό και συγκινητικό, γιατί προτρέπουμε τα παιδιά στον αθλητισμό, διαφυλάσσοντάς τα από άλλες επικίνδυνες κατευθύνσεις.

Ο Λαϊκός Αγώνας Δρόμου είναι μια καλά οργανωμένη δράση, με υποδομή και πολύ ασφαλής χάρη στην ιατρική και εθελοντική ετοιμότητα.

Για το λόγο αυτό θέλω να ευχαριστήσω τους εθελοντές, τους εργαζόμενους του Δήμου, το Ιατρικό Αθηνών και τους γιατρούς κ.κ. Παπαδάτο και Γκαβέρα, τους Καλούς Σαμαρίτες, τα μέλη του ΕΕΣ Περιστερίου και του Συλλόγου Διασωστών, τους καθηγητές και τους μαθητές του 9ου Γυμνασίου, τους πρωτεργάτες που μας καθοδήγησαν για μια επιτυχημένη διοργάνωση κ.κ. Κ. Σαμπατακάκη και Κ. Σάμιο, τους αθλητές που συμμετείχαν και βεβαίως τους χορηγούς της εκδήλωσης, τόσο αυτούς που δημοσιοποιήσαμε, όσο και τους αφανείς».

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ: Ο ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΣ

Μεταξύ άλλων παραβρέθηκε και βραβεύθηκε από το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και ο κ. Δημ. Κυριακίδης, γιός του πρωταθλητή του Μαραθωνίου της Βοστόνης το 1946, Στυλιανού Κυριακίδη, ο οποίος αναδείχθηκε πρώτος -με ρεκόρ- και ζήτησε από τον τότε πρόεδρο των ΗΠΑ Τρούμαν να στείλει στην Ελλάδα -που λιμοκτονούσε μετά τον πόλεμο- το ποσό που αντιστοιχούσε στο 1ο βραβείο του, σε τρόφιμα και εξοπλισμό.

Και ο Τρούμαν έστειλε δύο βαπόρια λίμπερτυ με σιτάρι, φάρμακα, ρουχισμό, κονσέρβες, σκηνές κ.λπ. αξίας 25.000 δολαρίων, που διανεμήθηκαν στο λαό.

Το δε 1948, μετείχε του Μαραθωνίου στο Λονδίνο, διακρίθηκε και πήγε πάλι στον πρόεδρο Τρούμαν και πέτυχε αμερικανική βοήθεια 50.000 δολαρίων και αθλητικό υλικό και έτσι μπόρεσε η Ελληνική Ολυμπιακή ομάδα να πάρει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 1948. Διαφορετικά η παμφτωχή Ελλάδα θα έστελνε στους Ολυμπιακούς μόνο το Σημαιοφόρο!

Παράπονο του κ. Δημ. Κυριακίδη: Οι ανδριάντες του Στυλιανού Κυριακίδη και του Σπύρου Λούη, των δύο μεγάλων Ελλήνων Μαραθωνοδρόμων που δόξασαν την Ελλάδα, είναι παραπεταμένοι σε ένα αφανές σημείο στην παραλία του Δήμου Μαραθώνα , αντί να έχουν τοποθετηθεί στο χώρο εκκίνησης του Μαραθώνιου δρόμου!

(Για το θέμα αυτό θα επανέλθουμε με συνέντευξη που μας παραχώρησε ο κ. Δημ. Κυριακίδης).

Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ