• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ ΕΚΟΨΕ Ο Κ.Ο. «ΔΕΛΦΙΝΙΑ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΘΕΝΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΕΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ

  

Μια πετυχημένη -αντάξια της αθλητικής του πορείας- και πολυσυμμετοχική εκδήλωση οργάνωσε, στις 26.1.2019. η οικογένεια του Κ.Ο. «Δελφίνια» Περιστερίου στο «Θέατρο Πολιτών».

Στόχοι της ήταν: η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίττας, αλλά και να αναδειχθούν και να βραβευθούν οι διακριθέντες πρωταγωνιστές (προπονητές & αθλητές) της προηγούμενης κολυμβητικής περιόδου, καθώς και όσοι συνέβαλαν στο έργο που επιτελεί ο Σύλλογος.

Κεντρικός ομιλητής και συντονιστής του προγράμματος, ήταν ο γενικός γραμματέας του Συλλόγου κ. Γιάννης Ραβάνης.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ

Ο πρόεδρος των «Δελφινιών» κ. Χρήστος Βασιλόπουλος στο χαιρετισμό του καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, ευχήθηκε υγεία και προκοή και τόνισε, ότι: «Αυτό που κάνουμε κάθε χρόνο δεν είναι λόγια, είναι έργα. Είμαστε Σύλλογος χαμηλών τόνων, στηρίζουμε τα παιδιά μας στη αθλητική τους προσπάθεια και είμαστε και δίπλα και στους άλλους κολυμβητικούς συλλόγους, εκπρόσωποι των οποίων είναι απόψε παρόντες.

Το μήνυμα μας είναι να είμαστε αγαπημένοι, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να πάμε μπροστά τον αθλητισμό».

Ευχαρίστησε ιδιαίτερα τους προπονητές για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν.

Στη συνέχεια μαζί με τον δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη έκοψαν την πίττα και απηύθυναν ευχές.

ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΙΜΗΤΙΚΩΝ

ΠΛΑΚΕΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΩΝ

Ακολούθησε η απονομή τιμητικών πλακετών και κυπέλων:

-Στον ταμία του ΔΣ της Κ.Ο.Ε. και πρόεδρο της επιτροπής αθλημάτων της CMAS κ. Ηλία Ξιάρχο, για την πολυετή και πολύτιμη προσφορά του στην τεχνική κολύμβηση.

-Στον έφορο Αγωνιστικής κολύμβησης κ. Αναστ. Κορώση, για το ήθος και την προσφορά του ως εφόρου στο τμήμα της Προαγωνιστικής για τη διετία 2016- 2018.

-Στον μέγα χορηγό του Συλλόγου κ. Πάνο Παναγιωτόπουλο, ιδιοκτήτης της εταιρείας fitin 20, που τιμήθηκε για τη συνολική προσφορά του προς το Σύλλογό.

-Στους νέους αθλητές του Συλλόγου.

-Στους αθλητές, και την προπονήτριά τους και Χερκελετζή Έλενα, του νεοσυσταθέντος τμήματος Ακαδημίας Τεχνικής Κολύμβησης, που απέσπασαν σημαντικές διακρίσεις στους Πανελλήνιους Αγώνες στη Θεσσαλονίκη.

-Στους αθλητές της κλασσικής κολύμβησης και τους προπονητές τους κ.κ. Γιώργο Μάγκο και Παν. Πυρπύλη, καθώς και στο τμήμα της Προαγωνιστικής για τις διακρίσεις τους στους θερινούς και πανελλήνιους αγώνες.

-Στους αθλητές του τμήματος Αθλητικής Αλιείας: Αντωνόπουλο Νίκο, Μάρκου Παντελή, Δαριβιανάκη Μάριο, Φιλίππου Δημήτριο και Κατρή Εμμανουήλ, που ανέδειξαν το Σύλλογό Πρωταθλητή για το 2018 στο πρωτάθλημα που διεξήχθη στη Σάμο. Χάρη σ΄αυτή την επιτυχία ο Σύλλογός θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί στην πόλη Prelog της Κροατίας , τον Ιούλιο του 2019.

Σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε ο εκπρόσωπός τους κ. Αντωνόπουλος Νίκος , ως πρωταθλητής Ελλάδος στο ατομικό πρωτάθλημα αλιείας με φελλό.

-Στους αθλητές και αθλήτριες για την κατάκτηση του Εθνικού Πρωταθλήματος OPEN Τεχνικής Κολύμβησης στη Θεσσαλονίκη, όπου για μια ακόμα φορά ο Σύλλογός αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδος τόσο στην κατηγορία Ανδρών, όσο και στην κατηγορία Γυναικών, καθώς και στην γενική βαθμολογία!

-Στους προπονητές της Τεχνικής Κολύμβησης κ.κ. Λιάπη Άκη και Βασιλόπουλο Αργύρη.

-Στους αθλητές και αθλήτριες του Συλλόγου που εκπροσωπούν τη χώρα μας και αγωνίζονται με τα χρώματα της Εθνικής Ελλάδος: Χρήστου Γιάννη, Κτενά Σοφία, Μακριά Δέσποινα, Χριστοφορίδη Χρήστο, Κουρλάκη Σταύρο, Αντωνιάδη Στέφανο, Τερζανίδη Κων., Τσιγγέλη Θωμά και Τσιλικόχρυσο Νεκτάριο.

-Στους αθλητές της κλασικής κολύμβησης που έλαβαν μέρος στο Εθνικό Πρωτάθλημα OPEN ανδρών – γυναικών καθώς και στο Πανελλήνιο Πρωτ/μα Π-Κ, Ε-Ν, ΠΠ, ΠΚ Α+Β. Μάλιστα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κατάφεραν να κατακτήσουν την πρώτη θέση στους Παίδες! Και,

-Στους προπονητές του αγωνιστικού τμήματος κλασικής κολύμβησης Βελέντζα Παναγ. και Βασιλόπουλο Αργύρη, χάρη στους οποίους ο Σύλλογος μέτρησε πολλές επιτυχίες στην κλασική κολύμβηση.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν -και έκαναν απονομές και χαιρετισμούς- εκτός από το Δήμαρχο που προαναφέραμε, ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Αναστ. Θεοδωράκος, Παν. Λύκος και Βασ. Μπέτσης, η πρόεδρος και ο αντ/δρος του ΟΠΑΑΠ κ.κ. Ξένη Κορόγιαννη και Δημ. Χιώτης, ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Αναστ. Καλλιάφας, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Αικ. Τσερούλα, ο επικεφαλής της παράταξης «Ενεργοί Πολίτες» Φώτης Κουγιουμτζής, Παναγ. Παναγιωτόπουλος, Ηλίας Κυρίτσης κ.ά., οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Δέσποινα Καριώτου, Παν. Λουκόπουλος και Πανάγος Χαρίσης, οι υποψ. δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Εμμ. Τσαγκιώτης και Ελίνα Ιατροπούλου κ.ά.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

«ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ ΜΕ ΕΜΠΝΕΕΙ, ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΘΩ ΣΤΟ ΠΛΑΪ ΤΟΥ»

 plestis

Φίλες και φίλοι,

Το βασικό πλεονέκτημα της γλώσσας είναι η σαφήνεια και η ειλικρίνεια.

Όταν με κάλεσε ο Δήμαρχος μας Ανδρέας Παχατουρίδης ήταν πρωτίστως ειλικρινής και δευτερευόντως σαφής. Μου είπε ότι όπου βρεθεί και όπου σταθεί μιλάει για όλους και όλες μαζί. Μετά από περίπου δύο χρόνια συνεργασίας μαζί του, είμαι σε θέση να σας διαβεβαιώσω, ότι δεν το κάνει τυχαία, γιατί είναι αυτό που βαθύτατα πιστεύει. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε να καλυτερεύσουμε κι άλλο την ζωή στην πόλη μας, αφήνοντας παρακαταθήκη για τα παιδιά μας ένα καλύτερο ομορφότερο και ασφαλέστερο Περιστέρι.

Έτσι μού ανέθεσε την διαχείριση και λειτουργία του νέου μας Κολυμβητηρίου στην περιοχή του Λόφου Αξιωματικών.

Για να είμαι ειλικρινής απέναντι σας, το πρότυπο Κολυμβητήριο δεν θα είχε αυτή την τεράστια επιτυχία αν δεν το αγκαλιάζατε από την πρώτη στιγμή όλοι εσείς.

Στο Κολυμβητήριο πέρα από τα προγράμματα κολύμβησης λειτουργούν επίσης τμήματα γυμναστικής σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες με ειδικευμένα όργανα και με έμπειρους προπονητές που βρίσκονται δίπλα στους αθλούμενους. Στην μικρή πισίνα τα παιδιά μας μαθαίνουν να κολυμπούν υπό την επίβλεψη πάντα ναυαγοσωστών και τη συμμετοχή ειδικών γυμναστών για την καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών.

Τέλος λειτουργούν τμήματα Aqua Aerobic που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες. Η τεράστια επιτυχία του Κολυμβητηρίου φαίνεται από τα εγγεγραμμένα μέλη, τα οποία έχουν ξεπεράσει τις 6.000, τοποθετώντας το σε ένα από τα πιο σύγχρονα και καλύτερα κολυμβητήρια των Βαλκανίων.

Η ηγεσία δεν έχει να κάνει με την ανωτερότητα, την εξουσία ή τον έλεγχο, αλλά αντίθετα με την δύναμη να εμπνέεις να οδηγείς και να υπηρετείς.

Το να είσαι ηγέτης σημαίνει να έχεις όραμα για τη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο και να εμπνέεις τους άλλους να ακολουθήσουν αυτό το όραμα. Αυτό με ενέπνευσε στον Δήμαρχο και συνεχίζει να με εμπνέει!

Γι΄ αυτό θα συμπορευτώ στο πλάι του και με την βοήθειά σας θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να ανταπεξέλθω σε ό,τι μού ζητηθεί!

                   Με φιλικούς χαιρετισμούς

                     Αλέξανδρος Πλέστης

             Δημοτικός Σύμβουλος Περιστερίου

     Υπεύθυνος Δημοτ. Κολυμβητηρίου Άνω Λόφου

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

Εκδήλωση για τη συμπλήρωση 25 ετών συμμετοχής του στα κοινά

ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΩΛΟΣ: Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ!

  

Εκδήλωση για τη συμπλήρωση 25 ετών συμμετοχής του στα κοινά και προσφοράς του στην πορεία ανέλιξης του Δήμου Περιστερίου, διοργάνωσε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Περιστερίου κ. Βασίλης Λώλος, στο Κέντρο «Atelier» (Αγ. Παρασκευής 76), το βράδυ της 30.1.2019.

Εντυπωσιακή ήταν, τόσο η αθρόα συμμετοχή επωνύμων και φίλων, όσο και η παρουσία προσώπων διαφόρων αυτοδιοικητικών και κομματικών κύκλων, ενδεικτική, ότι η εκτίμηση στο πρόσωπο του κ. Λώλου υπερίσχυσε στο να δώσουν «παρών» στην… επέτειό του, παραμερίζοντας τις μεταξύ τους αποστάσεις και διαφορές.

Ο κατάλογος των προσώπων που παραβρέθηκαν είναι μακρύς και περιλάμβανε εκλεγμένους βουλευτές και π. υπουργούς, υποψ. βουλευτές, περιφερειακούς και υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους, δημάρχους και υποψ. δημάρχους, αντιδημάρχους, εν ενεργεία και υποψ. δημοτικούς και κοινοτικούς συμβούλους, εκπροσώπους συλλόγων, φορέων, επαγγελματικών τάξεων, βετεράνους με προσφορά στην εξέλιξη του Περιστερίου και απλούς πολίτες όλων των χρωμάτων. Όλοι τίμησαν την πρόσκληση του κ. Λώλου για να θυμηθούν όμορφες στιγμές συνεργασίας, να μοιραστούν όνειρα για το μέλλον και να σχολιάσουν την πολιτική κατάσταση.

ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ

ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, στην προσφώνησή του, ευχαρίστησε τον κ. Βασίλη Λώλο, γιατί στα 20 από τα 25 χρόνια της συμπόρευσής τους -καθώς και με την υπόλοιπη ομάδα- η συμβολή του στο έργο της Διοίκησης και στην πρόοδο του Δήμου ήταν καθοριστική. Και τόνισε, ότι «με τις ικανότητες, τις φιλοδοξίες και την αγάπη του για την πόλη μας ο Βασίλης Λώλος έχει ακόμη πάρα πολλά να προσφέρει από όποιο πόστο, αύριο μεθαύριο, αποφασίσει να συμμετάσχει».

Μίλησε και ο τ. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος, που είπε, ότι επί δημαρχίας του σε όποια θέση τοποθέτησε τον Βασίλη Λώλο -σαν εκπρόσωπο της δημοτ. αντιπολίτευσης- έδειξε αξιοσύνη, εργατικότητα, ευγένεια, ήθος και ευπρέπεια.

Επισήμανε, ότι «η παρουσία τόσων προσώπων όλων των παρατάξεων και πολιτικών χρωμάτων, σημαίνει, ότι το Περιστέρι μάς ενώνει και ειδικότερα η προσωπικότητα του κ. Λώλου».

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΕΙΛΙΑΣΑ, ΔΕΝ

ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΗΣΑ, ΔΕΝ ΣΙΩΠΗΣΑ…

Στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασίλης Λώλος, αφού ευχαρίστησε τους προσκεκλημένους για την παρουσία και την αγάπη τους, είπε μεταξύ άλλων: «Σήμερα συμπληρώνονται 25 χρόνια παρουσίας μου στο Δήμο Περιστερίου. Πήρα την πολιτική σκυτάλη από έναν άνθρωπο που με δίδαξε ειλικρίνεια, ανιδιοτέλεια, καθαρές κουβέντες, σεβασμό και εκτίμηση στον συμπολίτη μου: τον αείμνηστο πατέρα μου Θανάση Λώλο!

Όλα αυτά τα χρόνια σκοπός μου ήταν να υπηρετώ τον τόπο που γεννήθηκα, που μεγάλωσα, που σπούδασα και που ζω.

Αναρωτήθηκα πολλές φορές: πώς θα ήταν η ζωή μου αν θα είχα κάνει κάποιες άλλες επιλογές. Και δεν είχα δώσει απάντηση. Η παρουσία σας όμως εδώ μου επιβεβαιώνει ότι η επιλογή μου ήταν στη σωστή κατεύθυνση και σας ευχαριστώ.

Σήμερα αντιλαμβάνομαι πόσο τυχερός είμαι που στην πορεία μου έχω συνεργαστεί με τόσο σπουδαίους ανθρώπους, όλους εσάς!

Σας διαβεβαιώνω, ότι όλα αυτά τα χρόνια ποτέ δεν δείλιασα, ποτέ δεν κρύφτηκα, ποτέ δεν οπισθοχώρησα, ποτέ δεν σιώπησα! Η εμπειρία που έχω αποκομίσει μέχρι σήμερα είναι η δύναμή μου για το αύριο!

ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΜΕ

ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΘΟΣ

Ευχαριστώ το Δήμαρχο της καρδιάς μας, τον πιο επιτυχημένο δήμαρχο στη Ελλάδα, τον Ανδρέα Παχατουρίδη, που χρόνια τώρα με εμπιστεύεται στις σημαντικότερες θέσεις ευθύνης.

Θέλω να ευχαριστήσω, όλους εσάς που είσαστε απόψε μαζί μου και με τιμάτε με την φιλία, την εκτίμηση και την αγάπη σας, γεγονός που με συγκινεί. Να ευχαριστήσω και τη «καρδιά» του Δήμου μας, τους συνεργάτες μας, τους υπαλλήλους που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για την πρόοδο του Δήμου μας.

Και να ευχαριστήσω και τους συμπολίτες μου, που επί 25 χρόνια εκφράζουν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου. Είναι η δύναμή μου και τους ευχαριστώ. Δεσμεύομαι -αν μου το επιτρέψουν- να είμαι έτοιμος να συνεχίσω με συνέπεια και το ίδιο πάθος την προσφορά μου στην πόλη της καρδιάς μας. Επίσης ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη από τα δύο μου παιδιά που ήμουν πάντοτε απών στις πιο καλές τους στιγμές!

Δεσμεύομαι επίσης, ότι θα είμαι δίπλα στον Ανδρέα Παχατουρίδη μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, που πιστεύω, ότι θα είναι για πάρα πολλές 4ετίες ακόμη στο τιμόνι της πόλης».

*

Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται: Πάνω ο κ. Βασ. Λώλος στο μικρόφωνο και παρακολουθούν από αριστερά οι κ.κ. Μιλτ. Βαρβιτσιώτης, ο δήμαρχος κ. Ανδρ. Παχατουρίδης, ο υποψ. περιφερειάρχης κ. Γ. Σγουρός, η υποψ. δημοτ. σύμβουλος κα Παρασκευή Αρσενοπούλου κ.ά. Κάτω, πλαισιώνουν τον δήμαρχο κ. Α. Παχατουρίδη στο χαιρετισμό του, οι κ.κ. Χ. Καραθάνος, Β. Λώλος, Θ. Δημητρακόπουλο, Α. Αϊβάτογλου κ.ά.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

Ο Δήμος καλύπτει όλα τα λειτουργικά έξοδα - Ερώτηση του βουλευτού κ. Γ. Καρρά στη Βουλή

ΣΕ ΚΡΙΣIΜΗ ΚΑΜΠΗ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

kallitexniko

Σε κρίσιμη καμπή βρίσκεται το θέμα της λειτουργίας του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου, για την εγκατάσταση και λειτουργία του οποίου είχαν γίνει… ομηρικές μάχες στο δημοτικό μας συμβούλιο.

Το αποτέλεσμα είναι ότι με κοινή υπουργική απόφαση τού 2018 καταργήθηκε η προγενέστερη του 2015 και καθορίζει χιλιομετρικά όρια για την απόσταση της δωρεάν μεταφοράς με πούλμαν των μαθητών από την κατοικία τους στο σχολείο (3 χιλιόμετρα για τους μαθητές του Γυμνασίου και 5 χιλιόμετρα για τους μαθητές του Λυκείου). ΄Ετσι για τα καλλιτεχνικά σχολεία που είναι διαδημοτικά και υπερτοπικά τίθεται θέμα βιοσημότητας, γιατί πολλοί μαθητές που κατοικούν σε αποστάσεις μεγαλύτερες των καθορισθεισών θα αναγκασθούν να διακόψουν τις σπουδές τους.

ΚΑΜΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ

Στο θέμα αυτό που συζητήθηκε και στο δημοτικό συμβούλιο της 29.1.2019, τέθηκαν εκτός από το ανωτέρω και οικονομικά ζητήματα, καθώς όπως ενημέρωσε ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκος, για τη λειτουργία του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου ζητήθηκαν τότε από το Δήμο εγγυήσεις για τη χορήγηση πιστώσεων που θα επέτρεπαν την λειτουργία του. Οι υποσχέσεις αθετήθηκαν και σήμερα στο Καλλιτεχνικό Σχολείο λειτουργεί μόνο με την στήριξη του Δήμου Περιστερίου, που επιβαρύνεται για την πληρωμή της κατανάλωσης ρεύματος, νερού, διαμόρφωση αιθουσών που διευκολύνουν τις καλλιτεχνικές τάσεις των παιδιών, εξοπλισμό σε Η/Υ, φωτοτυπικό μηχάνημα, επιδιόρθωση βλαβών κ.λπ.

Μέχρι σήμερα η Περιφέρεια και το Υπ. Παιδείας δεν συμμετέχουν καθόλου στα λειτουργικά έξοδα του Σχολείου. Αυτά καλύπτονται αποκλειστικά από το Δήμο Περιστερίου, επαληθεύοντας τους προβληματισμούς που είχε διατυπώσει η δημοτική αρχή στις πιέσεις στελεχών της δημοτικής αντιπολίτευσης, για την εγκατάστασή του σχολείου στο Περιστέρι και τις αμφιβολίες της για την κάλυψη των κονδυλίων λειτουργίας του Καλλιτεχνικού Σχολείου από το Υπουργείο.

ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ

ΤΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ

Για το θέμα αυτό ο βουλευτής του «Κινήματος Αλλαγής» Β΄ Αθήνας κ. Γεώργιος Δημήτριος Καρράς, κατέθεσε Ερώτηση προς τους Υπουργούς Εσωτερικών κ. Α. Χαρίση, Παιδείας κ. Κ. Γαβρόγλου και Υποδομών – Μεταφορών κ. Ε. Τσακαλώτο, στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρει:

«Θέμα: Επιβεβλημένη η κατάργηση των χιλιομετρικών κριτηρίων για τη δωρεάν μεταφορά μαθητών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας.

*

Κατάφωρη αδικία σε βάρος του 1/4 τουλάχιστον των μαθητών των καλλιτεχνικών σχολείων της χώρας αποτελεί η απόφαση της Κυβέρνησης να θέσει χιλιομετρικούς περιορισμούς στην μεταφορά τους προς και από τα σχολεία τους με λεωφορεία που μισθώνονταν για τον σκοπό αυτό από την οικεία Περιφέρεια, αποκλείοντας τους έτσι από την ελεύθερη πρόσβαση στα Σχολεία τους.

Ως γνωστόν, τα Καλλιτεχνικά σχολεία της χώρας είναι διαδημοτικά και υπερτοπικά, καθώς σε αυτά φοιτούν μαθητές από διάφορες περιοχές, οι οποίοι μέχρι τώρα για τη μεταφορά τους εξυπηρετούνταν ελεύθερα, δωρεάν και χωρίς χιλιομετρικούς περιορισμούς, δηλαδή ανεξάρτητα από την απόσταση του τόπου κατοικίας τους από το Καλλιτεχνικό Σχολείο.

Όμως, με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 50025/2018 “Μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων από την Περιφέρεια”, που υπογράφεται από τους Υπουργούς στους οποίους απευθύνομαι με την παρούσα, έρχεται τώρα η Κυβέρνηση και θέτει χιλιομετρικούς περιορισμούς για τη μεταφορά των παιδιών που φοιτούν στα έξι Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας, καταργώντας στην πράξη την προηγούμενη ΚΥΑ (31636/2015).

Έτσι, από την επόμενη σχολική χρονιά, μαθητές Γυμνασίου που κατοικούν σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομέτρων και μαθητές Λυκείου που κατοικούν σε απόσταση μικρότερη των 5 χιλιομέτρων από το Καλλιτεχνικό Σχολείο όπου φοιτούν, θα στερούνται πλέον του δικαιώματος της ταχείας και ασφαλούς δωρεάν μεταφοράς.

Η άδικη αυτή απόφασή σας προκάλεσε διαμαρτυρίες γονέων και μαθητών των σχολείων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την έντονη αντίδραση των μαθητών και του Συλλόγου Γονέων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου, επειδή αποτελεί ουσιώδες αντικίνητρο για την φοίτησή τους στα σχολεία αυτά και παραβιάζεται ο σκοπός τους, που είναι η ενθάρρυνση, η υποστήριξη του ενδιαφέροντος και η κατάρτιση των μαθητών στις καλές τέχνες.

Έτσι, πολλοί μαθητές των Καλλιτεχνικών Σχολείων θα αναγκαστούν από την επόμενη χρονιά είτε να διακόψουν τη φοίτησή τους σε αυτά, είτε διακινδυνεύουν καθημερινά την ασφάλειά τους, προκειμένου να μετακινούνται μόνοι τους προς και από τα Σχολεία, αν ληφθεί υπόψη ότι πρόκειται και για μαθητές Γυμνασίου, ηλικίας από 12 χρονών.

Δεδομένου ότι, το τυχόν οικονομικό όφελος που θα προκύψει από την εφαρμογή της απόφασής σας είναι αμελητέο σε σχέση με τις συνέπειες που προκαλεί και λειτουργεί ως αντικίνητρο για τη φοίτηση σε αυτά, οδηγώντας στην απαξίωση των Καλλιτεχνικών Σχολείων, καθώς και στην άνιση μεταχείριση μεταξύ των μαθητών του ιδίου σχολείου.

Ερωτώνται οι κ. Υπουργοί:

1. Ποιος λόγος επέβαλε να θεσπιστούν τα απαγορευτικά όρια των 3 και 5 χιλιομέτρων αντίστοιχα για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου που φοιτούν στα Καλλιτεχνικά Σχολεία;

2. Προτίθεστε να καταργήσετε την εν λόγω κοινή υπουργική απόφαση (ΚΥΑ), ώστε οι μαθητές να συνεχίσουν απερίσπαστα και με ασφάλεια τη φοίτησή τους στα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας»;

Βασ. Αλεξανδροπούλου

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΡΟΦΙΜΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΠΑΤΟΥ

kapatou

Για μια ακόμη φορά, το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Καπάτου έκανε πράξη την αλληλεγγύη του προς τους συμπολίτες μας που δοκιμάζονται από την πολυετή οικονομική κρίση και έδωσαν το παράδειγμα για την ανάληψη παρόμοιων πρωτοβουλιών από φορείς και ιδιώτες.

Η Διεύθυνση του Εκπαιδευτικού Οργανισμού, με επικεφαλής τις κ.κ. Γιώτα και Σούλα Καπάτου μαζί με τους καθηγητές και τους μαθητές (φωτογραφία) συγκέντρωσαν τρόφιμα, τα οποία προσέφεραν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο της πόλης μας, για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Η πρόεδρος του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας (ΟΠΑΑΠ) του Δήμου Περιστερίου κα Ξένη Κορόγιαννη (στη φωτογραφία αριστερά), κατά την παραλαβή των τροφίμων μετέφερε τις θερμές ευχαριστίες του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη προς τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό για την πρωτοβουλία τους και όπως δήλωσε «η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί μια πράξη ευαισθησίας και ανθρωπιάς και θα συμβάλλει ουσιαστικά στην στήριξη των οικογενειών που δοκιμάζονται από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και αντιμετωπίζουν προβλήματα επιβίωσης».

Θυμίζουμε, ότι το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Καπάτου, που ειδικεύεται στην εκμάθηση Ιταλικής και Ισπανικής Γλώσσας και όχι μόνο, λειτουργεί στην λεωφ. Παν. Τσαλδάρη 10 στο Περιστέρι (δίπλα στον ΟΤΕ, κοντά στο Σταθμό Μετρό «Αγ. Αντώνιος»), τηλ. 210 5767740.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ «ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΒΡΑΣ» ΜΕ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ – ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ κ.ά.

 gavras

Ξεχωριστές πολιτιστικές δράσεις και εκδηλώσεις με είσοδο ελεύθερη, λαμβάνουν χώρα στο θαυμάσιο Κινηματοθέατρο «Κώστας Γαβράς» του Δήμου Περιστερίου (Βασιλικών 6, Κηπούπολη).

Σημειώνεται ότι τηρείται σειρά προτεραιότητας κατά την προσέλευση.

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων θα ολοκληρωθεί στις 2 Ιουνίου 2019. Για τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο 2019, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής:

ΠΕΜΠΤΗ 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ώρα 20:00, Κινηματογραφική Λέσχη - Αφιέρωμα "Κινηματογράφος & Λογοτεχνία".

ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ. Σκηνοθεσία. Τζον Φορντ.

Πρωταγωνιστούν. Χένρι Φόντα, Τζον Καραντάιν, Σίρλεϊ Μιλς.

Μια ταινία έκπληξη, δεδομένου ότι γυρίστηκε σε μια εποχή, που ούτε η κυβέρνηση της Αμερικής, ούτε το Χόλιγουντ, ήθελαν ταινίες που ενθάρρυναν τα εργατικά συνδικάτα και επέκριναν τον καπιταλισμό.

ΣΑΒΒΑΤΟ 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 17:00. Παιδική ταινία

TΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΧΩΡΙΟ

Animation 2017 | Έγχρ. | Διάρκεια: 89'. Κατάλληλη για όλες τις ηλικίες

Αμερικάνικη ταινία, σκηνοθεσία Χαλ Άσμπουρι.

Η ανακάλυψη ενός διαφορετικού Στρουμφ οδηγεί τη Στρουμφίτα με την παρέα της στην αναζήτηση του χαμένου του χωριού πριν από τις αρπακτικές διαθέσεις Δρακουμέλ.

Ώρα 20:00 Αφιέρωμα στον Γιάννη Σμαραγδή: ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Ελληνική βιογραφική ταινία του 2017, σε σκηνοθεσία και σενάριο Γιάννη Σμαραγδή. Την παραγωγή ανέλαβε η Alexandros Film και πρωταγωνιστούν οι Μαρίνα Καλογήρου, Θοδωρής Αθερίδης, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Νίκο Καρδώνη, Ζέτα Δούκα και Αργύρης Ξάφης.

Η πλοκή της ταινίας επικεντρώνεται στον Νίκο Καζαντζάκη, ο οποίος διαβάζει το αυτοβιογραφικό, Αναφορά στον Γκρέκο, αναπολώντας την πολυτάραχη ζωή του.

ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 11:00. Παιδική θεατρική παράσταση

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

Ένα μαγικό ταξίδι, με το Μικρό Πρίγκιπα, στον κόσμο της εμπιστοσύνης, της χαράς και της ευτυχίας, για την ανακάλυψη της ουσίας της ζωής, για όλες τις ηλικίες (από 4 ετών) στα θαύματα. Ερμηνεία: Ιρίνα Μπόικο, Ιρίνα Βασιλακοπούλου (Δημήτρης Μάκκας, Μίνα Καθέρη)

ΠΕΜΠΤΗ 14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 20:00. Κινηματογραφική Λέσχη - Αφιέρωμα "Κινηματογράφος & Λογοτεχνία" - Ύμνος στον Έρωτα:

Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΓΚΑΤΣΜΠΥ Σκηνοθεσία. Τζακ Κλέιστον. Πρωταγωνιστούν. Ρόμπερτ Ρέντφορντ, Μια Φάροου.

Ο πρώην χρηματιστής και νυν τρόφιμος νευρολογικής κλινικής Νικ Κάραγουεϊ αφηγείται τις ξένοιαστες ημέρες του στο Λονγκ Άιλαντ του 1922 και τη γνωριμία του με τον γοητευτικό όσο και μυστηριώδη μεγιστάνα Τζέι Γκάτσμπι.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 20:00 ΣΥΝΑΥΛΙΑ

«ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ»

Το βασικό θέμα της θεματολογίας της ελληνικής, αλλά και παγκόσμιας μουσικής παραγωγής υπήρξε πάντα ο έρωτας, με αποτέλεσμα να του έχουν αφιερωθεί κάποια από τα ωραιότερα τραγούδια. Μια επιλογή από τα καλύτερα ελληνικά ερωτικά τραγούδια θα δώσει την ευκαιρία στο κοινό να θυμηθεί όμορφες προσωπικές στιγμές, να πλημμυρίσει από συναισθήματα και να περάσει μια υπέροχη βραδιά

ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 17:00. Το θέατρο Μαριονέτας Γκότση μας καλωσορίζει σε μαγικά ταξίδια στον κόσμο της μαριονέτας

«ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ»

Το έργο αναφέρεται στην προστασία και την προσφορά του δάσους στον άνθρωπο. Πλούσια σκηνικά, πολλές μαριονέτες, μουσική και αλλαγές σκηνικών που θα εντυπωσιάσουν μικρούς και μεγάλους.

Ώρα 20:00 : «Αφιέρωμα στον Τάσο Μπουλμέτη. «1968»

Δραματική ταινία 2018 | Έγχρ. | Διάρκεια: 94'

Κατάλληλη για όλες τις ηλικίες

Ελληνική ταινία, σκηνοθεσία Τάσος Μπουλμέτης με τους: Αντώνη Καφετζόπουλο, Ιεροκλή Μιχαηλίδη, Βασιλική Τρουφάκου, Γιώργο Μητσικώστα, Ορφέα Αυγουστίδη.

Στις 4 Απριλίου 1968 η ομάδα μπάσκετ της ΑΕΚ αντιμετωπίζει στον τελικό του Κυπέλλου Κυπελλούχων Ευρώπης, ως αουτσάιντερ, τη Σλάβια Πράγας στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Ενώ 80.000 θεατές παρακολουθούν ζωντανά τον αγώνα, όλη η Ελλάδα ζει στον παλμό του μπροστά στο ραδιόφωνο.

ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 11:00. Παράσταση θεάτρου σκιών από τον Θίασο Ηλία Καρελλά. «Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ»

Στην παράσταση αυτή η Αρχαία Ελλάδα συναντά την Ανατολή. Ο Καραγκιόζης στο πλευρό του ημίθεου Ηρακλή θα συναντήσει το λιοντάρι της Νεμέας, τις Στυμφαλίδες Όρνιθες, το Ελάφι της Κερύνειας, τον Ταύρο της Κρήτης, ακόμη και τον φοβερό Κέρβερο! Πώς η παρέα του Καραγκιόζη μπλέκεται με τον αρχαίο ελληνικό μύθο και τα τρομερά κατορθώματα του Ηρακλή; Θα το απολαύσουμε στον μπερντέ!

ΠΕΜΠΤΗ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 20:00. Κινηματογραφική Λέσχη - Αφιέρωμα "Κινηματογράφος & Λογοτεχνία".ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ. Σκηνοθεσία. Ανγκ Λι. Πρωταγωνιστούν. Έμμα Τόμσον, Κέιτ Γουίσλετ, Χιού Γκραντ

Περιπέτειες και ρομαντικά πάθη των αδελφών Ντάσγουντ στην Αγγλία του περασμένου αιώνα. Διασκευή του ομώνυμου μυθιστορήματος της Τζέιν Οστιν.

ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 17:00 Παιδική ταινία

ΖΟΥΓΚΛΟΠΑΡΕΑ. Animation 2017 | Έγχρ. | Διάρκεια: 97'

Κατάλληλη για όλες τις ηλικίες. Γαλλική ταινία, σκηνοθεσία Ντ. Αλό.

Όταν διαλύονται οι Ήρωες, η ομάδα που προστάτευε τη ζούγκλα, ο μικρός Μόρις, ένας πιγκουίνος που νομίζει πως είναι τίγρη, συγκροτεί τη Ζουγκλοπαρέα και προσπαθεί να σώσει το δάσος του από το πονηρό κοάλα Ιγκόρ.

Ώρα 20:00 Ταινία ενηλίκων AMERICAN SQUARE

Ο Γιάννης Στάνκογλου σε ένα μεγάλο ρόλο

Ένας tattoo artist, ένας ρατσιστής φίλος του, μια μπλεγμένη με τη μαφία Αφρικανή τραγουδίστρια, ένας Σύριος πρόσφυγας που θέλει να φύγει από τη χώρα. Οι πορείες τεσσάρων διαφορετικών ανθρώπων συναντιούνται με φόντο την Πλατεία Αμερικής.

ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 11:00. Παράσταση θεάτρου σκιών από τον Θίασο Ηλία Καρελλά. «ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ»

Το γλέντι ξεκινά στην παράγκα του Καραγκιόζη. Καταφτάνουν κανταδόροι από την Πλάκα, λατέρνες και ρομβίες από τον Πειραιά, ξυλοπόδαροι, ακροβάτες, κλαρίνα και βιολιά! Όλα τα έθιμα, τραγούδια και χοροί από την Ελλάδα σε μια παράσταση γεμάτη γέλιο και μουσική.

ΠΕΜΠΤΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ώρα 20:00 Κινηματογραφική Λέσχη - Αφιέρωμα "Κινηματογράφος & Λογοτεχνία". ΑΝΝΑ ΚΑΡΕΝΙΝΑ

Σκηνοθεσία. Ζιλιέν Ντιβιβιέ. Πρωταγωνιστούν. Βίβιαν Λι, Ραλφ Ρίτσαρτσον.

Παντρεμένη με ισχυρό πολιτικό παράγοντα και μητέρα ενός αγοριού, η Άννα Καρένινα ερωτεύεται παράφορα τον κομψό κόμη Βρόνσκι, αξιωματικό του ρωσικού στρατού.

ΠΕΜΠΤΗ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ ώρα 20:00. Κινηματογραφική Λέσχη - Αφιέρωμα "Κινηματογράφος & Λογοτεχνία" ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ.

Σκηνοθεσία. Γκίλιαν Άρμστρονγκ. Πρωταγωνιστούν. Γουινόνα Ράντερ, Γκάμπριελ Μπερν.

Το πέρασμα από την εφηβεία στην ενηλικίωση των τεσσάρων θυγατέρων του Δρ. Μαρτς, στη Νέα Αγγλία του 1860. Διασκευή στην οθόνη του ομώνυμου μυθιστορήματος της Λουίζα Μέι Αλκοτ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΜΑΡΤΙΟΥ ώρα 20:00. Συναυλία

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ

Η γυναίκα υμνήθηκε όσο κανείς άλλος από την ελληνική δισκογραφία. Η γυναίκα μάνα, η γυναίκα ερωμένη υπήρξε πάντα η μούσα των μεγάλων δημιουργών σε όλες τις φάσεις της ελληνικής μουσικής παραγωγής, από το ρεμπέτικο, μέχρι το λαϊκό, το έντεχνο και το σύγχρονο τραγούδι. Θα επιλεγούν τραγούδια που ανυψώνουν τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, αλλά θα υπάρξει και ιστορική αναφορά σε τραγούδια που στάθηκαν κριτικά ή σατιρικά απέναντί της

ΠΕΜΠΤΗ 14 ΜΑΡΤΙΟΥ ώρα 20:00. Κινηματογραφική Λέσχη - Αφιέρωμα "Μπερνάρντο Μπερτολούτσι" «1900» (μέρος Α')

Σκηνοθεσία. Μπ. Μπερτολούτσι. Πρωταγωνιστούν. Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Ζεράρ Ντεπαρντιέ, Ντομινίκ Σαντά.

Η ιστορική τοιχογραφία του Μπερτολούτσι που με πνοή και αίσθηση αναπλάθει το πρώτο μισό του αιώνα της Ιταλικής ιστορίας.

ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΜΑΡΤΙΟΥ ώρα 17:00. Παιδική ταινία.

ΤΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΟΑΛΑ. Animation 2015 | Έγχρ. | Διάρκεια: 93'

Κατάλληλη για όλες τις ηλικίες. Αμερικανο-αυστραλέζικη ταινία, σκηνοθεσία Ντιν Τέιλορ.

Ο Μπλίνκι Μπιλ είναι ένα μικρό κοάλα που ονειρεύεται να αφήσει την μικρή του πράσινη πόλη και να ακολουθήσει τον εξερευνητή πατέρα του στα ταξίδια του. Όταν όμως ο τελευταίος χάνεται, ο Μπλίνκι πιστεύει πως είναι ακόμα ζωντανός και ξεκινάει μια περιπέτεια αναζήτησής του που τον φέρνει αντιμέτωπο με τον επικίνδυνο έξω κόσμο.

‘Ωρα 20:00. Ταινία ενηλίκων ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ

Χρυσός Φοίνικας Φεστιβάλ Καννών 2017.

Ο Κρίστιαν, εικαστικός επιμελητής σε κορυφαίο σουηδικό μουσείο σύγχρονης τέχνης, προετοιμάζεται για τα εγκαίνια του φιλόδοξου project «Το τετράγωνο». Η κλοπή του πορτοφολιού και του κινητού του όμως θα τον παρασύρουν σε ένα στρόβιλο αναπάντεχων αντιδράσεων με ανεξέλεγκτες συνέπειες.

ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ, ώρα 11:00. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ!

Μία φαντασμαγορική κουκλοθεατρική παράσταση, για όλη την οικογένεια, με ηθοποιούς, κούκλες και θέατρο σκιών, όπου όλο το κοινό συμμετέχει ενεργά.

Μία χαρούμενη παράσταση, που ενώνει μικρούς και μεγάλους σε μια χαρούμενη παρέα, από την οποία όλοι βγαίνουν γελώντας και τραγουδώντας: «Όλα είναι Μουσική!»

ΠΕΜΠΤΗ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ ώρα 20:00. Κινηματογραφική Λέσχη - Αφιέρωμα "Μπ. Μπερτολούτσι" «1900»(μέρος Β'). Σκηνοθεσία. Μπ. Μπερτολούτσι.

Πρωταγωνιστούν. Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Ζεράρ Ντεπαρντιέ, Ντομινίκ Σαντά.

Η ιστορική τοιχογραφία του Μπερτολούτσι που καταγράφει τα πιο συνταρακτικά γεγονότα του αιώνα μας στην Ιταλία, μεγαλόπνοα και επικά, μέσα από τη φιλία δύο ανδρών, που τους χωρίζει η διαφορετική ταξική καταγωγή τους.

ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ, ώρα 20:00, "ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ".

Παραδοσιακή μουσικοχορευτική εκδήλωση με τα χορευτικά παραδοσιακά τμήματα του Δήμου

ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ, ώρα 11:00, Παιδική θεατρική παράσταση

ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ

Η Κοκκινοσκουφίτσα, το πιο γνωστό́ και διάσημο παραμύθι όλων των εποχών. Ένα κορίτσι με αγνή́ καρδιά́ θα πέσει στην παγίδα του πονηρού́ Λύκου, που για να την ξεγελάσει θα ντυθεί́ Μέλισσα. Η μικρή́ μας θα βρεθεί́ χαμένη μέσα στο δάσος αλλά́ κυρίως με την συμμετοχή́ των μικρών θεατών, θα καταφέρει να φτάσει στο σπιτάκι της αγαπημένης της γιαγιάς. Εκεί́ όμως θα την περιμένει μια άσχημη έκπληξη... Τότε η αγαπημένη μας πρωταγωνίστρια θα επικαλεστεί́ την βοήθεια των παιδιών για να κερδίσει τον πονηρό́ και πεινασμένο Λύκο.

ΠΕΜΠΤΗ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ ώρα 20:00, Κινηματογραφική Λέσχη - Αφιέρωμα "Μπ. Μπερτολούτσι", ΤΣΑΪ ΣΤΗ ΣΑΧΑΡΑ, Σκηνοθεσία. Μπ. Μπερτολούτσι. Πρωταγωνιστούν. Τζον Μάλκοβιτς, Ντέμπρα Γουίνγκερ.

Το 1947 ένα ζευγάρι Αμερικανών καλλιτεχνών που η σχέση τους περνά κρίση έρχεται στην Ταγγέρη, με σκοπό να περιπλανηθεί στα βάθη της Σαχάρας.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. 29 ΜΑΡΤΙΟΥ, ώρα 20:00.

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Μερικά από τα καλύτερα τραγούδια της ελληνικής δισκογραφίας, γράφτηκαν για τις ανάγκες του ελληνικού κινηματογράφου, αφού προορίζοντας εξ αρχής να επενδύσουν μουσικά μια ταινία. Μια επιλογή από τα καλύτερα τραγούδια του ελληνικού κινηματογράφου θα δώσει την ευκαιρία στο κοινό να τραγουδήσει, να θυμηθεί, να ερωτευτεί να ξεφαντώσει.

ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ, ώρα 17:00, Θέατρο Μαριονέτας Γκότση.

«ΠΙΤΕΡ ΠΑΝ»

Ένα μαγικό ταξίδι μαζί με τον Πήτερ Παν στη Χώρα του Ποτέ, όπου δε μεγαλώνει κανείς. Απίθανες περιπέτειες με τον τρομερό Κάπταιν Χουκ, αστείες καταστάσεις και ατελείωτο παιχνίδι με τα χαμίνια. Πως μπορείς να πας εκεί; Αρκούν το όνειρο και λίγη νεραϊδόσκονη για να πετάξεις στα σύννεφα της μαγείας!

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΟΥ: 50' λεπτά ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ: Λίλιαν Τσέρτου ΜΟΥΣΙΚΗ: Γιάννης Καλατζόπουλος ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ : Ειρήνη Γκότση   Ώρα 20:00 : Ταινία ενηλίκων. ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ

Η ταινία των Oscar. Ο μοναχικός Λι συγκλονίζεται από τον ξαφνικό θάνατο του μεγάλου του αδερφού κι έρχεται σε δύσκολη θέση όταν μαθαίνει την επιθυμία του τελευταίου να αναλάβει την κηδεμονία του έφηβου ανιψιού του.

ΚΥΡΙΑΚΗ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ, ώρα 11:00. Παιδική θεατρική παράσταση

ΜΑΓΙΑ Η ΜΕΛΙΣΣΑ

Που κέρδισε τις καρδιές των μικρών της φίλων σε όλες τις χώρες που παρουσιάστηκε μετά από παραστάσεις Sold out στο θέατρο Χυτήριο όλο το χειμώνα για 3 μοναδικές παραστάσεις. Η Παράσταση είναι ιδανική για όλους εμάς που κρατάμε την Μάγια την ξακουστή, τα τραγούδια και τις σκανταλιές της ακόμα στις καρδιές μας.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΟΡΑΜΑ ΜΟΥ: ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ «ΑΥΡΙΟ» ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ

 daskalakis

«Η απόφαση μου να ασχοληθώ με τα κοινά και την τοπική αυτοδιοίκηση του Δήμου μου, δεν ήταν από ιδιοτέλεια, ούτε γιατί αναζητώ ένα επάγγελμα. Άλλωστε στον τομέα αυτό, επέλεξα να διαπαιδαγωγώ τα παιδιά, πράγμα που από μόνο του είναι λειτούργημα. Ήταν μια απόφαση προσφοράς, προς την πόλη μου και το κοινωνικό σύνολο.

Συναισθάνομαι την κρισιμότητα των στιγμών, αφού όπως και εσείς, έτσι και εγώ την βιώνουμε καθημερινά. Θέλω να φανώ χρήσιμος, όπως μπορώ, με τις δικές μου δυνάμεις και ιδέες. Έχω μάθει να αναλαμβάνω ευθύνες και να μην τις φοβάμαι. Όραμα μου είναι, ένα καλύτερο «αύριο» για την νεολαία, να προσελκύσω το ενδιαφέρον τους και να τους παροτρύνω στην εντατική ενασχόληση με την πόλη στην οποία μεγάλωσαν.

Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι η ενασχόληση με τα κοινά δεν είναι καριέρα, αλλά κάλεσμα για όλους στην προσπάθεια για ένα καλύτερο αύριο».

Γιάννης Δασκαλάκης

Υποψ. Κοινοτικός Σύμβουλος «Με την Κοινωνία Μπροστά»

τηλ. 6988053319

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΤΟΥ Α.Ο. «ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ»

 agierotheos

Πλημμύρισε νιάτα η εκδήλωση της κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίττας των ακαδημιών του Αθλητικού Συλλόγου «Αγ. Ιεροθέου». Ο πρόεδρος και οι επίσημοι (μεταξύ των οποίων o δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Αλεξ. Πλέστης κ.ά.) απηύθυναν ευχές για χρόνια πολλά σε όλους τους αθλητές των ακαδημιών κ.ά., τους γονείς, τους προπονητές και τη διοίκηση του συλλόγου και έκοψαν την πίττα.

Στη φωτογραφία μας διακρίνονται, μαζί με παιδιά των ακαδημιών, δεύτερος από αριστερά ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΠ κ. Αναστ. Καλλιάφας, η δημοτ. σύμβουλος κα Αικ. Τσερούλα, ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκος και ο δημοτ. σύμβουλος κ. Ηλίας Κυρίτσης.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

Με αφορμή την κοινή υπουργική απόφαση που κατήργησε τη μεταφορά των μαθητών ΑΝΑΣΤ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΣ: ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΑΧΗΤΙΚΑ Ο,ΤΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΟΔΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

 theodorakos

Σχετικά με την κοινή Υπουργική Απόφαση, που εκδόθηκε πρόσφατα, βάση της οποίας καταργείται η μεταφορά των μαθητών από τα σπίτια τους στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Περιστερίου, ο αντ/ρχος Παιδείας και Κοιν. Μέριμνας κ. Αναστ. Θεοδωράκος, δημοσιοποίησε στις 25.1.2019, την ακόλουθη δήλωση:

«Ο Δήμος Περιστερίου, που είναι πάντοτε στο πλευρό της τοπικής κοινωνίας και των κάθε μορφής αναγκών της, δηλώνει την αντίθεσή του στην κατάργηση όσων ίσχυαν, για τον τρόπο αντιμετώπισης και τη δυνατότητα μεταφοράς και μετακίνησης των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου, πριν την τελευταία κοινή Υπουργική Απόφαση και την εφαρμογή της.

Τα σχολεία μας και όλο το μαθητικό δυναμικό της πόλης, τα παιδιά μας, ο ζωτικότερος παλμός, η δύναμη και το μέλλον πόλης και κοινωνίας μαζί, έχουν προτεραιότητα και σημασία ξεχωριστή και ηχηρή, στο αυτοδιοικητικό ενδιαφέρον μας, αλλά και τις αυτοδιοικητικές μας απαιτήσεις από την κεντρική εξουσία.

Στο πλαίσιο αυτό, δεν θα πάψουμε στιγμή να προσπαθούμε και να διεκδικούμε μαχητικά, συστηματικά και επίμονα, κάθε τι που διευκολύνει και διασφαλίζει την ανέξοδη μεταφορά του συνόλου των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου, χωρίς όρους και εξαιρέσεις.

Υποστηρίζοντας με μαχητικότητα -όπως άλλωστε κάνουμε πάντα- το κοινό καλό ολόκληρης της μαθητικής κοινότητας και συμβάλλοντας με κάθε τρόπο στην εξυπηρέτηση και τη διασφάλισή του.

Με ενωμένες τις δυνάμεις μας: Δημοτική Αρχή και Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων, θα κρατήσουμε σθεναρά απαραβίαστο το δίχτυ ασφαλείας, στις απρόσκοπτες συνθήκες της μαθητικής ζωής και της προόδου των παιδιών, της κοινωνίας της πόλης μας. Λαμβάνοντας μάλιστα και υποχρεωτικά υπόψη μας, τους πενιχρούς καιρούς που διανύουμε, λόγω της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης.

Είναι κοινός ο αγώνας της πόλης και των φορέων, για τον κοινό κυρίαρχο στόχο, της κοινωνικής φροντίδας, προστασίας, στήριξης και ανακούφισης».

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

Αθαν. Αθανασιάδης: Αντιστεκόμαστε με όπλα τον πολιτισμό και την παράδοση, μακριά από πολέμους και αντιπαραθέσεις!

ΤΟ «ΦΛΟΥΡΙ» ΕΠΕΣΕ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ… ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΕ «ΘΕΡΜΟ» ΚΛΙΜΑ

  

Η φετινή κοπή της πίττας τα ΄Ενωσης Ποντίων Περιστερίου είχε απρόοπτα, που την έκαναν θέμα στα έντυπα και τα ηλεκτρονικά μέσα, με αφορμή την παρουσία και αποδοκιμασία της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ κας Χαράς Καφαντάρη.

Για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, η εκδήλωση (27.1.2019 στα Γραφεία του Συλλόγου) ξεκίνησε με τη χορωδία της ΄Ενωσης που έψαλε τα Ποντιακά κάλαντα, τη χορευτική αναπαράσταση από το συγκρότημα Μωμόγεροι και με τις ευχές του π. Γρηγορίου Λάσκαρη, που ευλόγησε την πίττα.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ

ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ

Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο πρόεδρος της ΄Ενωσης κ. Θανάσης Αθανασιάδης, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων: «Ο ερχομός της νέας χρονιάς μάς βρήκε με τα μάτια στραμμένα στις πολιτικές εξελίξεις τόσο στα Βαλκάνια όσο και παγκόσμια, με τα τεκταινόμενα που συμβαίνουν για μας αλλά χωρίς εμάς!

Εμείς στην ΄Ενωσή μας συνεχίζουμε να αντιστεκόμαστε με όπλα τον πολιτισμό και τη μεταλαμπάδευση της παράδοσης στα παιδιά μας, μακριά από πολέμους και αντιπαραθέσεις. Έναν πολιτισμό που προάγει την ειρήνη και τη φιλία των λαών σε όλο τον κόσμο. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να απαρνηθούμε τις ρίζες μας, να χάσουμε την ταυτότητα και την ιστορία μας. Και μη βιαστεί κάποιος να μας χαρακτηρίσει εθνικιστές. Μακριά από μας τέτοιες ταμπέλες. Ο Ποντιακός ελληνισμός είναι αυτός που έχει ζήσει στο πετσί του τι εστί εθνικισμός και μην ξεχνάμε ότι ο Ποντιακός ελληνισμός έχει υποστεί την γενοκτονία».

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ Ο

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΣΤΕΓΗ

Και συνέχισε:

«Θα ήταν παράλειψή μου να μην αναφερθώ στην καλή συνεργασία μέχρι σήμερα με τη Δημοτική αρχή και το Δήμαρχό μας, καθώς μετά από αγώνες δεκαετιών ο Σύλλογός μας απέκτησε δική του στέγη, μετά από παραχώρηση της Δημοτικής αρχής.

Δεν είμαστε αγνώμονες και ευχαριστούμε το Δήμαρχο και τους Αντιδημάρχους για την καλή συνεργασία σε όλα τα επίπεδα, αλλά υπάρχει και κάτι ακόμη:

Μέχρι πριν δύο χρόνια είχαμε την ευεργετική επιχορήγηση από το Δήμο, που ήταν το ελάχιστο που χρειαζόμαστε για να εξυπηρετήσουμε και να λειτουργήσουμε το Σύλλογο. Αυτή η επιχορήγηση που ήταν ζωτικής σημασίας για μας έχει κοπεί και πιστέψτε ότι αυτό μας έχει… «κόψει τα φτερά».

Βέβαια υπάρχουν και οι χορηγοί, όμως εμείς δεν θέλουμε να στρέψουμε τον πολιτισμό και την παράδοσή μας στην κατεύθυνση που θέλουν οι χορηγοί.

ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ

ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

Επίσης ένα μεγάλο θέμα είναι η διεκδίκηση για την διεθνή αναγνώριση και καταδίκη της Γενοκτονίας των Ποντίων. Φέτος συμπληρώνονται 100 χρόνια από την Γενοκτονία και μόλις 25 χρόνια της αναγνώρισής της από την ελληνική Πολιτεία!

Από εκεί κει πέρα πού είναι η ελληνική Πολιτεία; Όλες οι κυβερνήσεις απεμπόλησαν το δίκαιο αίτημα του Ποντιακού ελληνισμού. Η γενοκτονία γίνεται και σήμερα και στη Συρία και στη Σενεγάλη και αλλού και είμαι εξοργισμένος και απογοητευμένος για το πώς οι εκάστοτε κυβερνήσεις αντιμετωπίζουν τη Γενοκτονία των Ποντίων.

Έχουμε 23 αναγνωρίσεις από διάφορα περιφερειακά Κοινοβούλια ανά τον κόσμο. Και όλες αυτές οι αναγνωρίσεις έχουν γίνει με τους αγώνες των Ποντιακών Συλλόγων και των Ομοσπονδιών αλλά και των αποδήμων Ελλήνων Ποντίων. Οι ελληνικές κυβερνήσεις ήταν πάντοτε απούσες! Ακόμη και στο πανηγυρικό Συνέδριο που έγινε στη Βουλή των Λόρδων στο Λονδίνο, ο Υπουργός Εξωτερικών ούτε καν νοιάστηκε να ενισχύσει οικονομικά την Ομοσπονδία μας και κάναμε… έρανο μεταξύ μας για να συμμετάσχουμε!.

Ο Δήμαρχος Περιστερίου υποσχέθηκε ότι θα στηρίξει και θα αγκαλιάσει οποιαδήποτε εκδήλωση γίνει στο Περιστέρι ή την Αθήνα και τον ευχαριστούμε.

Οι γενοκτονίες είναι διαρκείας, γίνονται καθημερινά. Εγώ προέρχομαι από μια οικογένεια που έχασε 17 μέλη στην Τραπεζούντα! Και μην είμαστε αιθεροβάμονες να περιμένουμε από τους Τούρκους να αναγνωρίσουν τη Γενοκτονία των Ποντίων, αλλά θέλουμε και αγωνιζόμαστε γι’ αυτό, όλος ο πολιτισμένος κόσμος να αναγνωρίσει και να καταδικάσει τη Γενοκτονία των Ποντίων».

ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ,

Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ!

Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης που τον διαδέχθηκε στο βήμα για να κόψει τη πίττα ευχήθηκε υγεία και αισιοδοξία σε πείσμα των καιρών και πρόσθεσε: «Η παραχώρηση στέγης στους τέσσερις εθνικοτοπικούς συλλόγους για να φύγουν από τα ενοίκια, ήταν μια υπόσχεσή μας, η εκπλήρωση της οποίας αποδεικνύει, ότι η Δημοτική Αρχή τα λόγια τα κάνει έργα.

Σε ένα χώρο 700 τ.μ. στεγάσαμε τους Πόντιους, τους Ηπειρώτες, τους Κρητικούς και σε μικρότερο χώρο τους Μεσσήνιους. Και διαμορφώνουμε και τον επάνω όροφο άλλα 700 τ.μ. που θα δοθούν για τον πολιτισμό.

Κύριε Πρόεδρο, ο Δήμος σάς παραχώρησε χώρο 170 τ.μ. και απαλλαγήκατε από τα ενοίκια, επίσης δεν πληρώνετε ρεύμα, νερό κ.λπ. Αλλά επειδή πραγματικά είσαστε Σύλλογος που υπηρετείτε τον πολιτισμό και χρειάζεστε μεγαλύτερη βοήθεια, κάνετε αύριο μια αίτηση –και εσείς και οι άλλοι σύλλογοι- στο Δήμο, να σας δώσουμε με μεγάλη χαρά την επιδότηση.

Αυτά που ζητάτε δεν είναι ποσά που ο Δήμος δυσκολεύεται να σας τα δώσει.

Ευχαριστούμε τους Πόντιους –που είναι η οικογένειά μου γιατί είμαι Πόντιος και εγώ- γιατί χρόνια τώρα προσφέρετε για την ανάδειξη του πολιτισμού στην πόλη μας. Συνεχίστε και να είσαστε σίγουροι ότι ο Δήμος Περιστερίου θα στηρίζει τις δράσεις και τις προτεραιότητες που βάζετε».

Στη συνέχεια βράβευσε ένα μέλος από το συγκρότημα Μομώγεροι, το πιο νέο, μόλις 4 ετών!

ΛΑΟΙ ΧΩΡΙΣ ΜΝΗΜΗ

ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΛΟΝ!

Ακολούθως κλήθηκε να κόψει την πίττα η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κα Χαρά Καφαντάρη, οι οποία απηύθυνε ευχές και είπε: «Βρίσκομαι εδώ και σαν εκπρόσωπος του Προέδρου της Βουλής κ. Βούτση και μεταφέρω τις ευχές του για μια χρονιά ειρηνική και αποδοτική, Συγχαρητήρια σε όσους συνέβαλαν στην διοργάνωση αυτής της συγκινητικής εκδήλωσης διατήρησης της μνήμης, της κληρονομιάς και του πολιτισμού, γιατί ξέρουμε, ότι λαοί χωρίς μνήμη είναι λαοί χωρίς μέλλον»!

ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ

Πριν τελειώσει η κα Καφαντάρη ακούστηκαν από το βάθος της αιθούσης έντονες αποδοκιμασίες εναντίον της και εναντίον της κυβερνητικής πολιτικής στο θέμα της Μακεδονίας, τη Συμφωνία των Πρεσπών κ.λπ. Η ατμόσφαιρα φορτίσθηκε περισσότερο με τις αποδοκιμασίες μεγάλου μέρους των προσκεκλημένων. Ακολούθησε πανδαιμόνιο και πήρε το λόγο ο πρόεδρος κ. Α. Αθανασιάδης, ο οποίος είπε:

«Παρακαλώ ηρεμήστε. Οι Πόντιοι χαρακτηριζόμαστε για τον πολιτισμό μας. Δίνουμε στον καθένα το δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει και από εκεί και πέρα όλοι κρινόμαστε. Σαφώς έχουμε διαφωνίες και αντιρρήσεις, αλλά μη χαρακτηριστούμε και εθνικιστές. Μακριά αυτή η λογική από τους Πόντιους, που υψώσαμε το ανάστημά μας σε πολύ δύσκολες εποχές».

Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Περιστερίου κ. Βασ. Λώλος, που κλήθηκε να κόψει την πίττα μετά, και ενώ οι αντιδράσεις συνεχίζονταν, είπε: «Η Μακεδονία είναι μία και είναι ελληνική! Δεν θα μας μάθουν κάποιοι ιστορία μετά από 2000 χρόνια. Αν κάποιοι την ξέχασαν καλό είναι να τους τη θυμίζουμε, όπως ο φίλος που διαμαρτύρεται και του αξίζει ένα μεγάλο χειροκρότημα!

Ωστόσο δεν είναι σωστός αυτός ο τρόπος αντίδρασης σε κάποιες αποφάσεις. Η συμπεριφορά πρέπει να είναι κόσμια και η διαμαρτυρία πρέπει να γίνεται ήσυχα και πολιτισμένα».

ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ

Η κατάσταση εκτονώθηκε με τη επέμβαση των ψυχραιμοτέρων και στη συνέχεια χαιρέτησαν και έκοψαν την πίττα και άλλοι προσκεκλημένοι, μεταξύ των οποίων και ο υποψ. δήμαρχος Περιστερίου από πλευράς «Λαϊκής Συσπείρωσης» γιατρός κ. Γεωρ. Σιδέρης, που είπε: «Συγχαρητήρια σε αυτούς που κρατάνε ζωντανό το όραμα του Ποντιακού ελληνισμού, που έχει νεκρούς και ξεριζωμένους. Τις αιτίες αυτού του ξεριζωμού αν τις αναζητήσουμε πριν 100 χρόνια είναι ίδιες με τις αιτίες του ξεριζωμού που συνεχίζεται και με τις συγκρούσεις που ετοιμάζονται στα Βαλκάνια και με την κατάπτυστη Συμφωνία, που ψηφίστηκε από τη Βουλή που θα μας μπλέξει σε περιπέτειες.

Τελευταία έχει γίνει θέμα για βοήθεια από τα κοινωνικά παντοπωλεία, τα κοινωνικά φαρμακεία κ.λπ. Αυτά είναι… ασπιρίνες για να αντιμετωπισθεί μια πολύ βαριά πάθηση! Άρα η βαριά πάθηση δεν θα περάσει…

Συνεπώς θα πρέπει ο καθένας μας να κάνει τις επιλογές του στις επόμενες εκλογές, για να διεκδικήσουμε αυτό που μας αξίζει να έχουμε στο 2019».

*

Η βουλευτής κα Χαρά Καφαντάρη αποχώρησε μετά από λίγο με την παρουσία τεσσάρων αστυνομικών της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., για… παν ενδεχόμενο, που όπως αποδείχθηκε δεν ήταν απαραίτητη και ούτε δόθηκε συνέχεια…

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με Ποντιακό γλέντι.

Παραβρέθηκαν επίσης στις εκδήλωση: οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα- Μάρκου, Παν. Λύκος, Τάσος Θεοδωράκος, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Ξένη Κορόγιαννη, Τάσος Καλλιάφας, Παν. Παναγιωτόπουλος, Ισαάκ Ζορπίδης, Κατερίνα Τσερούλα Γρηγ. Τημπλαλέξης κ.ά., οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Χάρης Πανάγος, Τάσος Πατσιώτης Τζένη Γαλάνη- Τζάτζου, Ρούλα Δραμιτσιώτη , και Δημ. Χριστοθανόπουλος, οι υποψ. δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Δήμητρα Κατσανού, Γιώργος Τσίνας, Ζωή Αμαξοπούλου, Άννα Βασιλοπούλου, Ελίνα Ιατροπούλου - Βορύλλα, Γιάννης Δασκαλάκης, Ελευθ. Αδαμάκης, οι υποψ. Περιφερειακοί Σύμβουλοι κ.κ. Ιωσήφ Ξυπνητός και Ιωάννα Πανταλάκη, οι υποψ.βουλευτές Αναστ. Ζαχαρόπουλος ( Ένωσης Κεντρώων), Αντώνης Πανούτσος και Μπάμπης Καούκης (ΝΔ) και Μιχ. Καχριμάκης (Κιν. Αλ.). Ακόμη παραβρέθηκαν εκπρόσωποι πολιτιστικών σωματείων, Ποντιακών και μη, του Περιστερίου και άλλων δήμων της Αττικής και μέλη χορευτικού σωματείου από το Ισραήλ.

Δ.Λ.

(Σε άλλη στήλη μας καταχωρούμε ανακοίνωση του Δ.Σ. της ΄Ενωσης Ποντίων, σχετικά με το συμβάν της αποδοκιμασίας της βουλευτού κας Χ. Καφαντάρη).

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ