| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Στο ύψος των 81.690.785 ευρώ
ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Με αφορμή το γεγονός ότι δεν είχαμε τα πλήρη αριθμητικά στοιχεία τού δημοτικού προϋπολογισμού του έτους 2019, επανερχόμεθα με μια περιληπτική αναφορά, όπως εκτέθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο και ψηφίστηκε με 24 ψήφους υπέρ και 9 κατά.
Ο δημοτικός προϋπολογισμός είναι ισοσκελισμένος για το 2019 στο ύψος των 81.690.785,50 ευρώ (το 2018 ήταν 87.361.500, 26 ευρώ) και περιλαμβάνει στο σκέλος των εσόδων: Τακτικά 32.920.198,95, έκτακτα 6.231.793,43, έσοδα ΠΟΕ 531.600,00, εισπρακτέα υπόλοιπα από ΠΟΕ 17.360.000,00, δημοσίου και τρίτων 9.196.360.00, χρηματικό υπόλοιπο 15.450.833,12. Σύνολο 81.690.785,50.
Στο σκέλος των εξόδων περιλαμβάνονται: Γενικές υπηρεσίες 21.895.43047, διοικητικές υπηρεσίες 17.867.167,98, υπηρεσίες πολιτισμού, αθλητισμού, κοιν. μέριμνας 3.071.978.08, υπηρεσία καθαριότητος- ηλεκτροφωτισμού 17.516.784,28, τεχνικών έργων 9.735.890,90, πράσινου 4.393.963,87, πολεοδομίας 4.380.379,54, νεκροταφείου 843.344,67, κοινων. πολιτικής (χρηματοδότηση από ΠΔΕ) 626.201,00, πολιτισμού και αθλητισμού (χρηματοδότηση από ΠΔΕ) 326.648,92, τεχνικών έργων, πράσινου, πολεοδομίας (χρηματοδότηση από ΠΔΕ) 941.206,99 κ.λπ. Σύνολο 81.690.785,50.
Κατά τη συζήτηση του δημοτικού προϋπολογισμού ο αρμόδιος αντ/ρχος κ. Αλεξ. Σταυρούλιας είπε ότι ο προϋπολογισμός επεστράφη από τους ορκωτούς λογιστές χωρίς καμία διόρθωση ή παρατήρηση, ότι φέτος είναι αυξημένος κατά 7,1%, αυξήθηκαν οι υπερωρίες και η νυχτερινή απασχόληση των υπαλλήλων κατά 80%. Μειώθηκαν τα τροφεία στους βρεφονηπιακούς σταθμούς, δεν αυξήθηκαν τα δημοτικά τέλη κ.λπ. Επίσης ότι ο Δήμος χρηματοδοτεί τη λειτουργία του Καλλιτεχνικού Σχολείου χωρίς να πάρει ούτε ένα ευρώ κ.λπ.
Η διοίκηση δέχθηκε ερωτήσεις και σκληρή κριτική από πλευράς δημοτικής αντιπολίτευσης και τελικά ο προϋπολογισμός ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, όπως προαναφέραμε με 24 ψήφους έναντι 9.
Σε επόμενα φύλλα μας θα περιλάβουμε τις απόψεις των ομιλητών και αναλυτικά τα ποσά που περιλαμβάνει η εισηγητική έκθεση.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ - ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΥ κ. ΓΕΩΡ. ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝ. ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ»
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ- ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΥ κ. ΓΕΩΡ. ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝ. ΚΛΙΝΙΚΗ «ΤΑΞΙΑΡΧΑΙ»

Νέους ορίζοντες για την υγειονομική εξυπηρέτηση και θωράκιση των πολιτών του Περιστερίου ανοίγει η συνεργασία του Εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου Περιστερίου σε θέματα Υγείας καρδιολόγου κ. Γεωργίου Μπεκιάρη με την Γενική Κλινική «Ταξιάρχαι».
Όπως μας είπε ο κ. Μπεκιάρης: «Από την 1η Ιανουαρίου 2019 συμμετέχω στο επιστημονικό δυναμικό της Γεν. Κλινικής «Ταξιάρχαι» στο Περιστέρι.
Πρόκειται για μια Κλινική ανακαινισμένη κτηριακά, με άνετους χώρους, άρτια στελεχωμένη με έμπειρο ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό, με απεριόριστες δυνατότητες να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας των συνδημοτών μας.
Διαθέτει τμήματα: Αιματολογικό, βιοχημικό, ακτινοδιαγνωστικό, Μονάδα νεφρού, και γενικά όλα τα τμήματα και τον πλήρη επιστημονικό εξοπλισμό, που συνθέτει και ολοκληρώνει τη λειτουργία μιας υπερσύγχρονης διαγνωστικής και νοσηλευτικής Μονάδας.
Κυρίως έχει εξαιρετική προσβασιμότητα, αφού λειτουργεί στην «καρδιά» του Δήμου μας.
Πιστεύω, ότι αυτή η συνεργασία μού δίνει την ευχέρεια καλύτερης και άμεσης προσέγγισης με τον ασθενή, όταν λειτουργώ στο χώρο του».
ΠΝΕΥΜΑ ΦΙΛΙΚΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ
Ο δ/ντής της Γεν. Κλινικής «Ταξιάρχαι» κ. Αλέξανδρος Κοκκινάκης, μας είπε: «Η συνεργασία μας με τον καρδιολόγο κ. Γιώργο Μπεκιάρη πιστεύω, ότι είναι ένα ακόμη βήμα αναβάθμισης της Κλινικής στην παροχή υγειονομικών υπηρεσιών στους πολίτες του Περιστερίου, και λόγω της επιστημονικής του γνώσης και εμπειρίας και λόγω της εκτίμησης που απολαμβάνει.
Ευελπιστούμε, ότι αυτή η συνεργασία θα αποβεί προς όφελος των πολιτών.
Πέρα από τον υπερσύγχρονο επιστημονικό μας εξοπλισμό, προχωρήσαμε και σε συνεργασίες με διακεκριμένους επιστήμονες γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων, γνωστούς στην τοπική κοινωνία, όπως εν προκειμένω με τον κ. Μπεκιάρη.
Η Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι» εκτός από τον εξοπλισμό της, που είναι υψηλότατου διαγνωστικού επιπέδου, τη δυνατότητα νοσηλείας, και το γεγονός ότι είναι άρτια στελεχωμένη με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, έχει το πλεονέκτημα ότι εμφορείται από ένα πνεύμα φιλικής ανθρώπινης σχέσης με τον ασθενή, τόσο στην φροντίδα, όσο και στην οικονομική αντιμετώπιση.
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
ΜΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ
Ο ασθενής εδώ δεν αντιμετωπίζει ένα απρόσωπο ψυχρό περιβάλλον, αλλά το χαμόγελο του γιατρού που γνωρίζει και εμπιστεύεται. Αυτό επιδρά στην ψυχολογία του θετικά, σε συνδυασμό με τη ζεστή υποδοχή, το ενδιαφέρον από όλους και την ενδεδειγμένη φροντίδα για την άμεση θεραπεία του.
Στα πλεονεκτήματα της Κλινικής θα προσθέσω, ότι πέρα από το ότι είμαστε συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ, διαθέτουμε και ασθενοφόρο όχημα, το οποίο παραλαμβάνει και μεταφέρει τον ασθενή από το σπίτι του στην Κλινική και τανάπαλιν, εντελώς δωρεάν»!
Η Γεν. Κλινική «Ταξιάρχαι» λειτουργεί στην οδό Πελοπίδα 19 στο Περιστέρι (τηλ. κέντρο 210 5735311 – 4).
ΣΥΜΠΝΟΙΑ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΜΠΕΛΙΩΝΙΤΩΝ
ΣΥΜΠΝΟΙΑ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΜΠΕΛΙΩΝΙΤΩΝ
Αξιοθαύμαστη η πατριωτική σύμπνοια και αλληλεγγύη των μελών του Συλλόγου Αμπελιωνιτών, που πολλές δεκαετίες δραστηριοποιούνται στην Αθήνα, με τη διοργάνωση εθελοντικών αιμοδοσιών, ιατρικών κ.λπ. επιστημονικών ημερίδων, συνεστιάσεων και άλλων εκδηλώσεων.
Στις 13.1.2019 στη αίθουσα τελετών του ΚΥΒΕ και παρουσία όλων των μελών του Συλλόγου, κόπηκε η πρωτοχρονιάτικη πίττα σε μια καλοοργανωμένη εκδήλωση με παραδοσιακό χρώμα και ανταλλαγή εγκάρδιων ευχών.
Ψυχή του Συλλόγου είναι η συνταξιούχος εκπαιδευτικός κα Αφροδίτη Αποστολοπούλου, η οποία με τη δραστηριότητα, το μειλίχιο και ευγενικό ύφος της, αποτελεί το συνδετικό κρίκο και των μελών μεταξύ τους και μεταξύ του Συλλόγου και της ιδιαιτέρας πατρίδας τους.
Πηγή ενημέρωσης είναι η Εφημερίδα «Αμπελιώνα», που κυκλοφορεί 52 χρόνια(!) και ενημερώνει τα μέλη και τους κατοίκους της Κοινότητας για την κοινωνική και ανθρωπιστική δράση του Συλλόγου.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΕΣ
ΜΕ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Στην κοπή της πίττας η κα Αφροδίτη Αποστολοπούλου απηύθυνε ευχές και ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για την κυκλοφορία του Ημερολογίου του 2019, που έχει φωτογραφίες από τοποθεσίες και μονοπάτια της Αμπελιώνας, τη διενέργεια αρχαιρεσιών για ανάδειξη νέου ΔΣ, τη συνεστίαση που θα οργανώσουν στις 24.2.2019 σε Κέντρο του Περιστερίου, και τέλος τη δωρεάν διάθεση σε όλα τα μέλη, του βιβλίου της συγγραφέως κας Βιβής Δερεχάνη Σταυροπούλου, με τίτλο την ιστορία της ιδρύσεως της Εφημερίδας, στο οποίο παραθέτει μέσα σπάνια ιστορικά γεγονότα και φωτογραφίες.
Επίσης ενημέρωσε, ότι οι εθελοντικές αιμοδοσίες που διοργανώνει ο Σύλλογος έχουν σωτήρια αποστολή και καλύπτουν ανάγκες ζωής των συγχωριανών και των μελών του Συλλόγου.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Χαιρετισμό απηύθυνε, ο παρών σε κάθε δραστηριότητα των Αμπελιωνιτών, περιφερειακός σύμβουλος και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων των Κοινοτήτων της ορεινής Μεσσηνίας κ. Κώστας Καράμπελας. Ο κ. Καράμπελας εκθείασε τη σημαντική πατριωτική δράση του Συλλόγου, τη βοήθεια που παρέχει στην Αμπελιώνα, το γεγονός ότι κυκλοφορεί εφημερίδα -ένα σπουδαίο μέσο ενημέρωσης- και όλα όσα συντελούν καθοριστικά στην επαφή με την πατρίδα.
Επίσης μίλησε και ο καθηγητής Θεολόγος, συντ. λυκειάρχης κ. Παν. Χαραλαμπόπουλος, που αναφέρθηκε σε ιστορικά γεγονότα και συγκεκριμένα στη δράση της οικογένειας Δερεχάνη στην Επανάσταση του 1821, αλλά και τις ικανότητες και αρετές των Αμπελιωνιτών στα «γρόσια και στα γράμματα».
*
Θα θυμίσουμε, ότι ο Σύλλογος Αμπελιωνιτών στις 10.12.2018 οργάνωσε εθελοντική αιμοδοσία με μεγάλη συμμετοχή, και στις 19.12.2018 ιατρική ενημερωτική ημερίδα για τις ρευματολογικές παθήσεις, τα αυτοάνωσα νοσήμα, το γλαύκωμα και την ωχρά κηλίδα, με ομιλητές διακεκριμένους επιστήμονες.
(Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται, αριστερά η πρόεδρος κ. Αφροδίτη Αποστολοπούλου που κόβει την πίττα με την γεν. γραμματέα κα Σοφία Νικολαϊδου δίπλα της. Και δεξιά οι κ.κ. Κ. Καράμπελας και Π. Χαραλαμπόπουλος).
“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019
ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΕ Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟ ΡΕΝΤΗ
ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΕ Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟ ΡΕΝΤΗ
Αστυνομικούς που έπεσαν νεκροί σε ώρα καθήκοντος, ή για τον ηρωισμό και τις εξαίρετες πράξεις τους τιμήθηκαν από την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, το βράδυ της 14.1.2019, στο Κέντρο Πολιτισμού- Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος», παρουσία της υπ. Προστασίας του Πολίτη κας Όλγας Γεροβασίλη.
Με πολλή συγκίνηση οι χήρες σύζυγοί τους και τα ανήλικα παιδιά τους, ή οι μητέρες τους, παρέλαβαν τα μετάλλια με τα οποία βραβεύτηκαν για εξαίρετες πράξεις ή έπεσαν στο καθήκον, 15 αστυνομικοί, άνδρες και γυναίκες, από όλες τις περιοχές της χώρας.
Η κ. Γεροβασίλη στην ομιλία της επαίνεσε τους ηρωικά πεσόντες και τόνισε, ότι στόχος της αστυνομίας είναι να γίνει ουσιαστική η προστασία όλων ανεξαιρέτως των πολιτών.
Μεταξύ των βραβευθέντων νεκρών. ήταν και ο Περιστεριώτης αστυνομικός της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Γιάννης Ευαγγελινέλης, που σκοτώθηκε σε συμπλοκή με κακοποιούς στην περιοχή του Ρέντη, το Μάρτιο του 2011 και η κηδεία του στο κοιμητήριο του Περιστερίου ήταν πάνδημη.
“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019
Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Η αναγκαιότητα της παρουσίας, της προσφοράς και του έργου που επιτελεί, το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού στην πόλη μας επιβεβαιώθηκε με την παρουσία πλήθους επισήμων και πολιτών, στην κοπή της πίττας του την 26.1.2019, στο Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου.
Με την έναρξη της εκδήλωσης πήρε το λόγο η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και υποψήφια δημοτική σύμβουλος κα Παρασκευή Αρσενοπούλου, η οποία έκανε μια εμπεριστατωμένη αναφορά στο ιστορικό και το κοινωνικό χρέος που εκπληρώνει ο Ε.Ε.Σ. απέναντι στους πολίτες του Περιστερίου.
ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΔΙΟ ΔΡΑΣΕΩΝ
Είπε μεταξύ άλλων:
«Ο Ερυθρός Σταυρός είναι ένας διεθνής οργανισμός με ανθρωπιστική προσφορά, ο οποίος ιδρύθηκε αρχικά για παροχή βοήθειας προς τα θύματα των πολέμων. Μετέπειτα η αποστολή του διευρύνθηκε και σήμερα περιλαμβάνει ένα μεγάλο πεδίο δραστηριοτήτων που αφορούν τόσο σε περιόδους πολέμου όσο και ειρήνης.
Στις μέρες μας εκτός από περίθαλψη των τραυματιών και την προστασία των αιχμάλωτων πολέμου , ασχολείται και με τους πρόσφυγες. Παρεμβαίνει επίσης και σε περιπτώσεις θεομηνιών.
Ιδρυτής, ως γνωστόν, του Ε.Σ. είναι ο Ερρίκος Ντυνάν, Ελβετός έμπορος ο οποίος υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας της μάχης του Σολφερίνο, ανάμεσα στους Γάλλους και τους Αυστριακούς το 1859. Η αγριότητα αυτής της μάχης ευαισθητοποίησε τον Ελβετό έμπορο, ο οποίος επιστρέφοντας στη Γενεύη έγραψε ένα βιβλίο «Αναμνήσεις από το Σολφερίνο», το οποίο ευαισθητοποίησε την κοινή γνώμη της εποχής και οδήγησε στην ίδρυση του Ε.Σ. το 1863.
Ως έμβλημα καθιερώθηκε ο ισοσκελής ερυθρός σταυρός σε λευκό φόντο, δηλαδή τα χρώματα της Ελβετικής σημαίας αντιστραμμένα. Στη συνέχεια οι Μουσουλμανικές χώρες υιοθέτησαν αντί για σταυρό την ερυθρά ημισέληνο.
ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ- ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ –
ΕΝΟΤΗΤΑ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ
Οι θεμελιώδεις αρχές του Ε.Σ. είναι: Ο ανθρωπισμός, ο εθελοντισμός, η αμεροληψία, η ενότητα, η ουδετερότητα, η ανεξαρτησία και η παγκοσμιότητα.
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός θεωρείται ο μεγαλύτερος και αρχαιότερος μη κυβερνητικός , εθελοντικός οργανισμός στον Ελλαδικό χώρο, που ιδρύθηκε στις 10.6.1877, με πρωτοβουλία της βασίλισσας Όλγας.
Από της ίδρυσής του αναγνωρίστηκε από την Διεθνή Επιτροπή Ερυθρού Σταυρού και σήμερα, αποτελεί μέρος της οικογένειας του Διεθνούς Κινήματος του Ερυθρού Σταυρού και της Ερυθράς Ημισέληνου.
ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ 142 ΧΡΟΝΙΑ!
Το έργο του είναι σύνθετο και βασίζεται στην εθελοντική προσφορά και δράση των πολιτών. Έχει βασικό στόχο την ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου σε περιόδους πολέμου και ειρήνης.
Παρέχει κοινωνικό, φιλανθρωπικό, προνοιακό έργο αλλά και προαγωγή της δημοσίας υγείας. Υπηρετεί την ελληνική κοινωνία για 142 χρόνια!
Σε επίπεδο εθελοντών ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός αποτελείται από 3 κύρια σώματα: Των εθελοντών της νοσηλευτικής, των εθελοντών της κοινωνικής προνοίας και το Σώμα εθελοντών Σαμαρειτών – Διασωστών και ναυαγοσωστών.
Οι σημερινές υπηρεσίες του είναι διαθέσιμες σε όλη την Ελλάδα και περιλαμβάνουν: Νοσηλεία και προγράμματα βοήθειας στο σπίτι, εμβολιασμούς, σχολική υγιεινή και αγωγή υγείας, εκπαίδευση, παροχή πρώτων βοηθειών, διασώσεις και προγράμματα φροντίδας ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
Το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Περιστερίου διευθύνεται από τον πρόεδρο κ. Εγγλέζο Ευστράτιο, ο οποίος με άοκνες προσπάθειες και συνέπεια, υλοποιεί όλα όσα περιγράφονται στο καταστατικό του Ε.Σ. Η εμπειρία του και οι ικανότητες του στον χειρισμό των θεμάτων που προκύπτουν έχουν ως αποτέλεσμα το σπουδαίο έργο που επιτελείται με την συμμετοχή όλων των εθελοντών και μελών.
Μερικές από τις δράσεις του Τμήματος μας είναι:
Υγειονομικές καλύψεις αγώνων και εκδηλώσεων του Δήμου Περιστερίου, Κοινωνικές και προνοιακές παρεμβάσεις, Διανομή ειδών πρώτης ανάγκης σε ευάλωτες ομάδες, Προσφορά φαρμάκων στο κοινωνικό φαρμακείο της πόλης μας, Φροντίδα ατόμων με ιδιαίτερες ικανότητες κ.ά.
Τέλος, θέλω να υπενθυμίσω την αρίστη συνεργασία στο κοινό μας έργο με τον Δήμο Περιστερίου και την Μητρόπολη Περιστερίου
Αγαπητοί φίλοι, ο πρόεδρος, οι εθελοντές και τα μέλη, πιστεύουμε στον εθελοντισμό και είμαστε πάντα πρόθυμοι να συμπαρασταθούμε στους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη».
ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕΛΗ
ΤΟΥ Ε.Ε.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Στη συνέχεια απηύθυνε χαιρετισμό ο πρόεδρος του Τμήματος του Ε.Ε.Σ. Περιστερίου κ. Ευστράτιος Εγγλέζος, ο οποίος καλωσόρισε τους προσκεκλημένους και τους παρακάλεσε να πυκνώσουν τις τάξεις του Ε.Ε.Σ. εγγραφόμενοι μέλη του, ώστε να μεγαλώσει η εθελοντική οικογένεια και να διευρυνθούν οι προσφερόμενες υπηρεσίες στους πάσχοντες.
ΥΓΕΙΑ , ΣΥΝΕΣΗ
ΚΑΙ… «ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ»!
Ο εκπρόσωπος του σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου π. Αλέξανδρος Ζαρίκος ευλόγησε την πίττα και είπε, ότι το παρεχόμενο έργο του Ε.Ε.Σ. Περιστερίου είναι πολύ μεγάλο και προς το Δήμο και προς την Μητρόπολη. Ευχήθηκε στους Περιστεριώτες υγεία, σύνεση και… «καλά μυαλά»!
Η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, που έκοψε την πίττα, είπε ότι όλη η πόλη είναι μια αγκαλιά και εξέφρασε τη χαρά της για την αγαστή συνεργασία με τον ΕΕΣ Περιστερίου για πάρα πολλά χρόνια, ένα φορέα που τιμά την πόλη με το έργο και τη συμπεριφορά του.
Μίλησαν επίσης ο βουλευτής κ. Γερ. Γιακουμάτος, ο αντ/δρος της Κεντρικής Διοίκησης του ΕΕΣ κ. Πετμεζάς και το μέλος της Κεντρικής Διοίκησης κα Φιλιππιδάκη κ.ά.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την εμφάνιση χορευτικών τμημάτων.
Παραβρέθηκαν αντιδήμαρχοι, δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων, πολίτες κ.λπ.
Δ.Λ.
“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019
Ανακοίνωση της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου: «ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ»
Ανακοίνωση της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου: «ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ»
Ξέρουν και οι πέτρες τους σκληρούς αγώνες που δίνει το υγειονομικό και γενικότερα το λαϊκό κίνημα σε όλα τα μαύρα μνημονιακά χρόνια και πριν από αυτά για το δικαίωμα του πληθυσμού στην δωρεάν, δημόσια, σύγχρονη, υψηλής ποιότητας, ισότιμη περίθαλψη.
Ο μεγαλειώδης και σκληρός αυτός κινηματικός αγώνας ενάντια στο μαύρο μέτωπο κεφαλαίου – ΕΕ – ΔΝΤ – μνημονιακών κυβερνήσεων που συνεχίζεται ως σήμερα έχει σημειώσει νίκες και ήττες, κατακτήσεις και πισωγυρίσματα. Ένα όμως είναι το σίγουρο : ό,τι θετικό έχει θεσμοθετηθεί, έστω και το παραμικρό, ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ. Γιατί χωρίς αυτόν τον μεγαλειώδη αγώνα, χωρίς την ηρωική αντίσταση των μαχόμενων υγειονομικών και όλου του λαού ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΚΟΛΥΜΠΗΘΡΟΞΥΛΟ : οι μνημονιακές κυβερνήσεις ΓΑΠ – Σαμαρά – Τσίπρα, υποταγμένες στις εντολές της τρόϊκας, θα είχαν ξεπουλήσει και ιδιωτικοποιήσει τα πάντα πετώντας στον Καιάδα της υγειονομικής γενοκτονίας την λαϊκή πλειοψηφία που δεν έχει να πληρώσει για την περίθαλψή της.
Δύο από αυτά τα θετικά που κατακτήθηκαν από το κίνημα με σκληρούς αγώνες είναι :
Η δωρεάν περίθαλψη και οι δωρεάν εργαστηριακές εξετάσεις στα δημόσια νοσοκομεία για τους ανασφάλιστους που διαθέτουν μόνο ΑΜΚΑ (από το 2016).
Η μετατροπή των δομών ΠΕΔΥ – πρώην ΙΚΑ σε Κέντρα Υγείας αστικού τύπου υπαγόμενα στις υγειονομικές περιφέρειες (ΥΠΕ) και η ένταξη πολλών γιατρών πρώην ΙΚΑ σε προσωποπαγείς θέσεις γιατρών κλάδου ΕΣΥ πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης (2016 – 2018).
Με έκπληξη λοιπόν είδαμε τις τελευταίες μέρες η δημοτική αρχή Παχατουρίδη – παντελώς και εκκωφαντικά ΑΠΟΥΣΑ από αυτούς τους διεκδικητικούς αγώνες και επί κυβέρνησης ΓΑΠ, και επί κυβέρνησης Σαμαρά και επί κυβέρνησης Τσίπρα – να παρουσιάζει με επικοινωνιακά «ταρατατζούμ» ως δήθεν … δικά της κατορθώματα ( ! ) τα ακόλουθα :
Τις δράσεις των ΚΥ Περιστερίου που ανακοίνωσε η 2η ΥΠΕ για τον μαθητικό πληθυσμό.
Την δωρεάν εκτέλεση μαστογραφιών στο Γενικό Ογκολογικό Νοσοκομείο Κηφισιάς «Άγιοι Ανάργυροι» για ανασφάλιστες Περιστεριώτισσες.
Επειδή όμως το ψέμα και η επικοινωνιακή μπαρουφολογία από την δημοτική αρχή Παχατουρίδη έχει πλέον ξεπεράσει κάθε όριο γραφικότητας :
Η διοίκηση της 2ης ΥΠΕ δηλώνει πως ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ δεν έχει η δημοτική αρχή Περιστερίου με αυτήν την απόφαση της 2ης ΥΠΕ για δράσεις προληπτικής ιατρικής των ΚΥ Περιστερίου όσον αφορά τους μαθητές.
Η διοικήτρια του ΓΟΝΚ «Άγιοι Ανάργυροι» δηλώνει πως ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΘΕΜΑ με την διοίκηση του νοσοκομείου και πως φυσικά οι μαστογραφίες από το 2016 γίνονται δωρεάν για όλες τις ανασφάλιστες γυναίκες.
Ας ασχοληθεί λοιπόν επιτέλους η δημοτική μας αρχή με τις αυτονόητες υποχρεώσεις της, π.χ. να δρομολογήσει κανένα αντιπλημμυρικό έργο για να μην πνίγονται οι γειτονιές μας ή καμιά κυκλοφοριακή ρύθμιση για να περιοριστεί η εκατόμβη θυμάτων οδικών «ατυχημάτων» στους δρόμους του Περιστερίου (αν βρει βέβαια χρόνο από τα ρουσφέτια – σκάνδαλα τύπου πρώην 1ης Παιδικής Χαράς ή «Κώστα, προσάρμοσέ το») και ας αφήσει την καραμπινάτα ψευδολογική προεκλογική μπαρουφολογία για θέματα στα οποία δεν είχε και δεν έχει την παραμικρή κινηματική – διεκδικητική αλλά ούτε καν διοικητική συμβολή, γιατί γελάει ο κόσμος …
(Δελτίο Τύπου της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου της 27/1/19)
(Σ.Σ. Η καταγγελία της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο της 29.1.2019, στη διάρκεια του οποίου τέθηκε το θέμα. Εκεί ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Υγείας κ. Γιώργος Μπεκιάρης, χαρακτήρισε ανακριβή την καταγγελία και παρουσίασε στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία και η προληπτική ιατρική για τους μαθητές και οι μαστογραφίες έγιναν με προσυνεννόηση και σε συνεργασία με τα αρμόδια Τμήματα των νοσοκομείων και του Δήμου, δεδομένου ότι οι εξεταζόμενοι δεν μπορούσαν να πάνε αυθαίρετα στα εξεταστικά κέντρα παρά μόνο με την μέριμνα του Δήμου και σε προκαθορισμένες ημερομηνίες).
“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019
ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Β’ Δ/ΝΣΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ
ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Β’ Δ/ΝΣΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ
Σημαντικό γεγονός για την καθημερινότητα του καταναλωτή ήταν η κοπή της πίττας της Β΄ Δ/νσης Λαϊκής Αγοράς, που εδρεύει στο Περιστέρι, την 20.1.2019. Και αυτό γιατί τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πωλητές παραγωγοί κ.ά. επηρεάζουν άμεσα το… «καλάθι της νοικοκυράς» και κατ΄ επέκταση τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Ο πρόεδρος της Β’ Δ/νσης, που είναι και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την Παράταξη του κ. Γ. Πατούλη «Νέα Αρχή για την Αττική» κ. Δημήτρης Μουλιάτος, απηύθυνε ευχές και ευχαρίστησε το πλήθος των προσκεκλημένων για την παρουσία τους.
Κατά την κοπή της πίττας πρότεινε και έγιναν απονομές τιμητικών πλακετών, μεταξύ των οποίων:
Στον πρόεδρο της ΠΟΣΠΛΑ κ. Κων. Κακαράτζα, που ήταν άμεσος συνεργάτης του, επίσης στον μακροβιότερο γεν. γραμματέα του Σωματείου κ. Ηλία Ζιώγα κ.ά.
Ακολούθησε η κοπή της πίττας, κομμάτια της οποίας έκοψαν όλοι οι προσκεκλημένοι και απηύθυναν ευχές για καλή χρονιά, υγεία και ευημερία.
Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
ΠΟΛΕΜΗΘΗΚΕ ΑΝΕΛΕΗΤΑ
Από τις ομιλίες όσων έκοψαν πίττα, θα σημειώσουμε:
-Του προέδρου της ΣΤ’ Λαϊκής Αγοράς κ. Θανάση Δημητρίου που είπε:
«Το πρώτο «σπίτι» μου ήταν η Β΄Λαϊκή Αγορά και γι΄ αυτό είμαι μαζί σας. Στον κλάδο μας είμαστε υποχρεωμένοι να ξεχνάμε τις κομματικές μας ταυτότητες και είναι τιμή μας που έχουμε κοντά μας τον Πρόεδρό σας που είναι και υποψ. περιφερειακός σύμβουλος, το Δημήτρη Μουλιάτο.
Εγώ αποφάσισα να μη θέσω υποψηφιότητα με την Παράταξη του Γ. Σγουρού και ζητώ από τις χιλιάδες φίλους και συναδέλφους που με τίμησαν στις προηγούμενες εκλογές να ψηφίσουν τον Δημήτρη Μουλιάτο, γιατί έχει τη δύναμη να προσφέρει στον κλάδο μας και να αντιμετωπίσει τα κακώς κείμενα, όπως π.χ. το να μην μπορούμε να μεταβιβάσουμε τις άδειες μας στα παιδιά μας».
-Του π. προέδρου της Β΄ Λαϊκής Αγοράς κ. Μανώλη Γεωργακάκη, που τόνισε ότι ο «κλάδος των λαϊκών αγορών πολεμήθηκε ανελέητα από τη Νέα Δημοκρατία που την στηρίξαμε τόσα χρόνια. Και θα πρέπει οι παρόντες βουλευτές και ο κ. Πατούλης να δεσμευθούν ότι θα διορθωθούν πολλά άδικα μέτρα, όπως η μεταβίβαση των αδειών στα παιδιά μας. Αυτό το απαιτούμε και περιμένουμε να το διορθώσουν».
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ
ΜΑΣ, ΘΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ
-Του βουλευτού κ. Μιλτ. Βαρβιτσιώτη (και υποψ. βουλευτή στον Δυτικό Τομέα), ο οποίος είπε «Βρίσκομαι μαζί μας γιατί πρέπει η Δυτική Αθήνα, που έχει πληγεί από την κρίση και η ανεργία, έχει κτυπήσει κόκκινο, να μη μείνει εγκαταλειμμένη και χωρίς φωνή, αλλά να μπει στο τραπέζι των αποφάσεων.
Πιστεύω, ότι ο κλάδος των λαϊκών αγορών πολεμήθηκε και αδικήθηκε από τις κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας. Οφείλουμε να αναγνωρίζουμε τα λάθη μας και συμφωνώ ότι πρέπει να τα διορθώσουμε για να προχωρήσουμε μπροστά. Να είσαστε βέβαιοι, ότι θα είμαστε δίπλα, στους ανθρώπους που υπηρετούν τις λαϊκές αγορές».
-Της βουλευτού κας Άννας Καραμανλή, που υποσχέθηκε να συμπαραταχθεί στον αγώνα για τα δίκαια αιτήματα του κλάδου των λαϊκών αγορών, όπως η μεταβίβαση αδειών, η εξάλειψη του παραεμπορίου που ανθεί κ.λπ.
Παραβρέθηκαν από πλευράς Δήμου Περιστερίου: Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου Περιστερίου κ. Βασ. Λώλος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Παν. Λύκος και Αναστ. Θεοδωράκος, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Αικ. Τσερούλα, Αναστ. Καλλιάφας, Παν. Παναγιωτόπουλος, Αλεξ. Πλέστης, Θανάσης Δημητρίου, ο πρόεδρος της ΣΤ’ Λαϊκής Αγοράς κ. Γιάννης Δημητρίου κ.ά.
Επίσης οι βουλευτές κ.κ. Μιλτ. Βαρβιτσιώτης, Άννα Καραμανλή και Γερ. Γιακουμάτος, ο υποψ. Περιφερειάρχης, πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Αμαρουσίου κ. Γεωρ. Πατούλης, οι δήμαρχοι Νίκος Σαράντης (Αγ. Αναργύρων – Καματερού), Νίκος Ζενέτος (Ιλίου), Μιχ. Σελέκος (Χαϊδαρίου), Ηρ. Γκότσης (Ν. Ιωνίας), ο π. δήμαρχος Αιγάλεω & υποψ. περιφερειακός σύμβουλος κ. Δημ. Καλογερόπουλοε, αντ/ρχοι, υποψ. βουλευτές. υποψ. περιφερειακοί σύμβουλοι, υποψ, δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι πολλών δήμων του λεκανοπεδίου, εκπρόσωποι της ΠΟΣΠΛΑ και πρόεδροι πολλών Σωματείων Λαϊκών Αγορών (Γ΄, Ε’ κ.ά.).
ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
Στη γενική συνέλευση των μελών της Β΄ Λαϊκής Αγοράς που προηγήθηκε, ο κ. Δημήτρης Μουλιάτος αναφέρθηκε στην ομιλία του στο πλήθος των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πωλητές των λαϊκών αγορών.
Θα σταχυολογήσουμε ορισμένα σημεία από την ομιλία του, που αφορούσαν κλαδικά θέματα, όπως η ανανέωση αδειών, όπου μετά από αγώνα καταργήθηκε η κατάθεση φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας.
Το θέμα των θέσεων με την τροποποίηση του Ν. 4497, όπου θα καταγραφούν οι κενές θέσεις, θα βελτιωθούν και θα δοθούν βάσει μορίων.
Την καταγραφή των αδειούχων σε όλους τους δρόμους, θα μετρηθεί πόσο αναλογεί τον κάθε πωλητή και να δοθεί η δυνατότητα οι θέσεις να γίνουν 4 τ.μ. εφ΄ όσον υπάρχει χώρος και 8 τ.μ. στα ειδικά επαγγέλματα.
Είπε επίσης:
«Το Σωματείο μας αυτή την χρονιά που πέρασε πρωτοστατεί και στις δημόσιες σχέσεις και στις κοινωνικές προσφορές αλληλεγγύης. Βοηθήσαμε και βοηθάμε την κοινωνική πρόνοια του Δήμου Φυλής, την Ένωση Ελληνίδων για την οικογένεια και την νεότητα στην Καλλιθέα, τα σχολεία των Δήμων με τρόφιμα, με προσφορές στην Εθελοντική Ελληνική Συμπαράσταση, τον Σύλλογο Γονέων-Παιδιών με νεοπλασματικές ασθένειες «Φλόγα», τα κοινωνικά παντοπωλεία των Δήμων. κ.λπ. Το Σωματείο μας πρωτοστατεί σε αυτά.
ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Συνάδελφοι, έχουμε το προνόμιο της άμεσης επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Έχουν εντοπιστεί κάποιοι «συνάδελφοι» οι οποίοι δεν είναι η συμπεριφορά τους μόνο κακή προς τους συναδέλφους αλλά και προς τους πελάτες. Δεν πάει άλλο να βρίζουμε τον πελάτη. Ακόμα και παράξενος να είναι από την στιγμή που έρχεται στην λαϊκή αγορά να ψωνίσει πρέπει να τον σεβαστούμε.
Επίσης έχουμε τα ελλιποβαρή ζυγολόγια. Ζυγίζουμε πάνω στη ζυγαριά και βάζουμε αντικείμενα για να κλέψουμε τη γιαγιά και τον παππού. Επίσης όσον αφορά τη διακριτικότητα των πινακίδων. Κρύβουμε την μια, βάζουμε την άλλη.
΄Εχουμε φαινόμενα παραποίησης προέλευσης. Σας το ξαναλέω ότι μας δίνεται η δυνατότητα να περάσουμε ένα σωστό μήνυμα στους πελάτες για να πάρουν ένα προϊόν π.χ. την πατάτα. Ξέρουμε πολύ καλά ότι όλο το Αιγαίο να ήταν φυτεμένο με πατάτες Νάξου, δεν θα είχαμε τόσες! Φταίει όμως και ο καταναλωτής.
Έχουμε την δυνατότητα να κάτσουμε να μιλήσουμε με τον πελάτη γιατί κανένα super market, καμία πολυεθνική δεν έχει το προνόμιο που έχουμε εμείς: Την άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή. Εκεί μπορούμε να περάσουμε πολλά πράγματα. Να τον πείσουμε.
Για τους ψαράδες, τους συναδέλφους μας. Ξέρετε τι έκανε η Ομοσπονδία. για να είμαστε ανταγωνιστικοί σχετικά με το καθάρισμα των ψαριών. Τηρούνται όμως οι προϋποθέσεις; Θα θέλατε να είναι το σπίτι σας πίσω από τα ψαράδικα; Δεν είπα ότι πουλάμε αρώματα, όμως μπορούμε να εξαλείψουμε το θέμα της οσμής και της καθαριότητας. Θέλουμε ή όχι; Θα το κάνουμε θέλουμε δεν θέλουμε. Γιατί όταν θα σου κόψουνε το πρόστιμο θα το κάνεις.
Έχουν πάρει αέρα και οι ψευτοπαραγωγοί. Σε λίγο θα φέρουν να πουλάνε στη Λαϊκή μπακαλιάρο, γλυκά κουταλιού, ξηρούς καρπούς, όσπρια κ.λπ.
Συνάδελφοι χρειάζεται καλή συμπεριφορά, καθαριότητα και σωστή
αντιμετώπιση προς το καταναλωτικό κοινό.
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Παλεύουμε για την μεταβίβαση των επαγγελματικών αδειών σε πρώτου και δεύτερου βαθμού συγγένεια. Αυτό το άπαξ που έχουμε για μια φορά, να εξαλειφθεί. Ο νέος νόμος λέει ότι υπάρχει το άπαξ για τις άδειες αλλά για τις νεοεκδοθείσες άδειες δεν θα υπάρχει μεταβίβαση. Αυτό σας δίνω τον λόγο μου θα το πετύχουμε εάν και εφόσον είμαστε όλοι σωστοί. Στοχεύουμε στην ανανέωση των επαγγελματικών αδειών να την κάνουμε κάθε πέντε χρόνια.
Στοχεύουμε επίσης να κάνουμε μια εβδομαδιαία τηλεοπτική εκπομπή που θα λέγεται παραδείγματος χάριν «Η ώρα της λαϊκής αγοράς». Εκεί θα μπορέσουμε να έχουμε καλεσμένους πολιτικούς, επικοινωνιολόγους, ψυχολόγους, σεφ στον χώρο της λαϊκής αγοράς, να αναδείξουμε το πολιτιστικό κομμάτι των λαϊκών αγορών και θα είναι η καλύτερη διαφήμιση.
Θέλουμε για την αναβάθμιση του χώρου να ζητήσουμε παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Είναι ορισμένα επαγγέλματα τα οποία έχουν αυτή την ανάγκη. Αυτό θα γίνει.
Χημικές τουαλέτες. Καλές ήταν για το 2000. Για το 2019 θέλουμε άλλες προδιαγραφές. Υπάρχουν σχέδια, έχουμε μιλήσει με τις εταιρείες. Υπάρχουν κάτι τουαλέτες, οι οποίες είναι σαν τρέιλερ και έχουν την δυνατότητα να υπάρχει μέσα ένας υπάλληλος να τις καθαρίζει, όπως είναι σε άλλους δημόσιους χώρους, για να μπορούμε και εμείς να τις χρησιμοποιούμε σε πιο ανθρώπινες συνθήκες.
Τα πιο πάνω και άλλα σημαντικά προβλήματα και τις ενέργειες για τη λύση τους, επισήμανε ο κ. Μουλιάτος στην ομιλία του στη γενική συνέλευση που προηγήθηκε και την οποία ομιλία θα αναρτήσουμε -ελλείψει χώρου- στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα.
“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019
ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΕΣ Ο Ι.Ν. ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ
ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΕΣ Ο Ι.Ν. ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ

Πρωτιά στις βασιλόπιτες όλων των Ναών του Περιστερίου είχε φέτος ο ι.ν. Αγ. Γεωργίου Ν. Ζωής, όπου ο ρέκτης ιερατ. προϊστάμενος του Ναού π. Θεόδωρος Σχοινάς, ευλόγησε την Παραδοσιακή Βασιλόπιτα που ζύμωσαν οι Κυρίες του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου (φωτογραφία).
Το Πνευματικό Κέντρο – κόσμημα που έχει κατασκευάσει δίπλα στο Ναό μοσχομύρισε… Πολίτικη κουζίνα και το πλήθος των ενοριτών γεύτηκε την 1η Ιανουαρίου 2019 την γευστικότατη πίττα.
Προηγήθηκε η πρωτοχρονιάτικη Θεία Λειτουργία και όλοι συμπροσευχήθηκαν στο Θεό να δώσει έναν ευλογημένο, καρποφόρο χρόνο γεμάτο υγεία, αγάπη, ειρήνη και ενότητα.
Η πίττα δεν είχε ένα, αλλά… πέντε «φλουριά» (!) και έτσι στην πληθωρική σε συμμετοχή, ευλάβεια και αισιοδοξία γιορτή, οι τυχεροί ενορίτες ήταν πέντε!
Ο π. Θεόδωρος Σχοινάς είχε και μια δεύτερη… πρωτιά, αυτή των ευχών και της αγάπης των ενοριτών, που τον πλαισιώνουν σε κάθε προσπάθεια κοινωνικής αγαθοεργίας που διενεργεί σεμνά και αθόρυβα.
“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ - ΕΛΕΝΗ ΓΙΑΝΝΟΥΚΑΚΗ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ - ΕΛΕΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΚΑΚΗ

Όλους όσους με οποιονδήποτε τρόπο μας συμπαραστάθηκαν στο βαρύτατο πένθος μας για την απώλεια της πολυαγαπημένης μας συζύγου, μητέρας, γιαγιάς, αδελφής και θείας
ΕΛΕΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΚΑΚΗ
ευχαριστούμε θερμότατα.
Ο σύζυγος Δημήτριος, τα παιδιά: Νικόλαος & Κωνσταντίνα, Γεώργιος, η εγγονή Ελένη, τα αδέλφια, τα ανίψια και οι λοιποί συγγενείς.
“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019
ΚΟΙΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Με αφορμή την υπό όρους μεταφορά των μαθητών στο Σχολείο
ΚΟΙΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Την 15.1.2019, στα Γραφεία της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Περιστερίου, πραγματοποιήθηκε κοινή σύσκεψη των μελών του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου με τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης.
Η σύσκεψη αυτή συγκαλέστηκε προκειμένου να ενημερωθούν τα μέλη της Ένωσης για το ζήτημα που προκύπτει με την εφαρμογή της νέας ΚΥΑ, που ουσιαστικά καταργεί το δικαίωμα της δωρεάν και χωρίς όρους μεταφοράς μεγάλου αριθμού των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου.
Συζητήθηκαν τα προβλήματα που αφορούν στη λειτουργία του Καλλιτεχνικού Σχολείου, τόσο αυτά που απορρέουν από την ιδιαιτερότητα του ως σχολείο διαδημοτικό, με διευρυμένο ωράριο, ειδικότητες και σε καθεστώς ΣΔΙΤ, όσο και αυτά που αντιμετωπίζει λόγω ελλιπούς υλικοτεχνικής υποδομής, υποστελέχωσης (διδακτικό προσωπικό με ελαστικό ωράριο, ωρομίσθιους που εμφανίζονται μήνες μετά την έναρξη) και υποχρηματοδότησης.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΚΟΙΝΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Διαπιστώθηκε ξανά, ότι τα προβλήματα όλων των σχολείων του Δήμου Περιστερίου είναι κοινά και θα πρέπει στο επόμενο διάστημα να τα αναδειχθούν εκ νέου, διεκδικώντας κονδύλια για την κάλυψη των άμεσων αναγκών τους τόσο από την Κυβέρνηση όσο και από τη Δημοτική Αρχή.
Στη σύσκεψη αποφασίστηκε να διοργανωθούν κοινές δράσεις όλων των σχολείων του Δήμου Περιστερίου και σε συνεργασία με σχολεία όμορων Δήμων. Σε αυτό το πλαίσιο αποφασίστηκε ως πρώτο βήμα η πραγματοποίηση καλλιτεχνικής εκδήλωσης διαμαρτυρίας, η οποία θα διοργανωθεί από το Καλλιτεχνικό Σχολείο Περιστερίου σε συνεργασία με την Ένωση Γονέων, με την συμμετοχή Σχολείων του Δήμου Περιστερίου και όμορων Δήμων, καθώς και άλλων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων.
Τα ΔΣ
Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Δήμου Περιστερίου.
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Περιστερίου
(Δελτίο Τύπου 18.1.2019)
* Πράγματι η καλλιτεχνική εκδήλωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 27.1.2019, ώρα 11.00, στην πλατεία του Δημαρχείου Περιστερίου, όπου διατυπώθηκαν τα πιο πάνω αιτήματα.
“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019













