| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ, ΑΠΟΡΕΣ, ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ, ΑΠΟΡΕΣ, ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
Ο Δήμος Περιστερίου σε συνεργασία με το Σύλλογο Φίλων του Ογκολογικού Νοσοκομείου «Oι Άγιοι Ανάργυροι», παρέχει την δυνατότητα σε άπορες, ανασφάλιστες και χαμηλού εισοδήματος γυναίκες να κάνουν την εξέταση ψηφιακής μαστογραφίας.
Ο καρκίνος του μαστού χρήζει έγκαιρης διάγνωσης και αντιμετώπισης, κάτι που δεν είναι εφικτό για όλες τις γυναίκες, λόγω της οικονομικής κρίσης και της ανεργίας που μαστίζουν την κοινωνία μας.
Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Περιστερίου, με πρωτοβουλία του Εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου σε θέματα Υγείας – καρδιολόγου κ. Γιώργου Μπεκιάρη, εξασφάλισε μία ακόμη πολύτιμη ημερομηνία εξέτασης για γυναίκες άπορες και ανασφάλιστες: την Παρασκευή 10 Μαΐου 2019.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε γυναίκες ηλικίας 40 έως 69 ετών, ανασφάλιστες ή ασφαλισμένες με χαμηλό εισόδημα (έως 6.000 ευρώ ατομικό, ή έως 12.000 ευρώ οικογενειακό).
Προσοχή: το πρόγραμμα δεν απευθύνεται σε γυναίκες που πάσχουν ήδη, ή έχουν εμφανίσει στο παρελθόν καρκίνο του μαστού.
Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να απευθύνονται για ραντεβού και περισσότερες πληροφορίες στο ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Περιστερίου, στο τηλέφωνο 210 5783266, ώρες 8:00 -14:00 έως την Δευτέρα 6.5.2019.
«ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
Μεγάλη έκθεση ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ στο Άλσος
Μεγάλη έκθεση ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ στο Άλσος Περιστερίου
ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ, ΧΟΡΕΥΤΙΚΕΣ, ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μεγάλη έκθεση "Φυτά και Κήπος" στο ομορφότερο Άλσος της Αττικής, στο Άλσος Περιστερίου (στάση Μετρό "Ανθούπολη"), από τις 30 Απριλίου έως τις 12 Μαΐου 2019, με ωράριο 10:00-22:00. Είσοδος ελεύθερη παντού!
Πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Αγροτικό Ανθοκομικό Συνεταιρισμό Φυτωριούχων Αχαρνών Αττικής και θα υπάρχει μεγάλη ποικιλία ελληνικών φυτών - λουλουδιών και είδη κήπου.
Καθημερινά περιβαλλοντικές και οικολογικές δράσεις, καθώς και συναυλίες, μουσικές, θεατρικές και παιδικές παραστάσεις. Όλα αυτά, πλαισιώνονται από παιδικές χαρές, ποδηλατοδρόμιο, υπαίθριο γυμναστήριο και πράσινες διαδρομές περιπάτου.
Το πρόγραμμα των περιβαλλοντικών - οικολογικών δράσεων και εκδηλώσεων έχει ως εξής:
TETΑΡΤΗ 1 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
11.00 - 14.00 Εργαστήριο Δημιουργίας Πρωτομαγιάτικων Στεφανιών.
Δημιουργούμε το Μεγαλύτερο Πανό της Ελλάδας με τίτλο “Αγαπώ τη Φύση γιατί”. Face Painting
20.00 ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ «ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ & ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ» ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟ ΚΑΡΕΛΑ.
Η μεγαλύτερη εν ζωή ρεμπέτισσα η Μαριώ μαζί με τον Λάμπρο Καρελά, θα μας ταξιδέψουν σε όλες τις γωνιές του ελληνικού τραγουδιού. Ρεμπέτικα, παλιά και σύγχρονα λαϊκά, σμυρναίικα, παραδοσιακά, δημοτικά και νησιώτικα σε μία συναυλία - αφιέρωμα στο μικρασιάτικο τραγούδι.
ΠΕΜΠΤΗ 2 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
20.00 Το Εθνικό Θέατρο και ο ΟΑΣΑ παρουσιάζουν τις “ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ”. Μια παράσταση μέσα σ΄ ένα λεωφορείο που ταξιδεύει και κινητοποιεί, ανοίγει δρόμους διαφυγής, προσκαλεί και εκπαιδεύει το κοινό σε νέους τρόπους να αντιμετωπίσει τη ζωή. Πρόκειται για εύθυμες διηγήσεις για τις πρώτες προσπάθειες οργάνωσης του ελληνικού κράτους και της πρωτεύουσάς του, τους ανθρώπους, τις συνήθειες και τις παραδόσεις τους (ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΛΣΟΥΣ)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
18.00 - 20.00 Διαδραστικός κύκλος παιχνιδιών “Σκουπίδια ή Ανακύκλωση;” Εργαστήριο επαναχρησιμοποίησης υλικών “Δημιουργώ την Ανακυκλούπολη”. Μαθαίνω τα μυστικά των φυτών με τον Γεωπόνο μας.
Παιχνίδι αναγνώρισης φυτών με σύμμαχο την τεχνολογία στην Έκθεση!
20.00 Το Εθνικό Θέατρο και ο ΟΑΣΑ παρουσιάζουν τις “ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ”. Μια παράσταση μέσα σ΄ ένα λεωφορείο που ταξιδεύει και κινητοποιεί, ανοίγει δρόμους διαφυγής, προσκαλεί και εκπαιδεύει το κοινό σε νέους τρόπους να αντιμετωπίσει τη ζωή. Πρόκειται για εύθυμες διηγήσεις για τις πρώτες προσπάθειες οργάνωσης του ελληνικού κράτους και της πρωτεύουσάς του, τους ανθρώπους, τις συνήθειες και τις παραδόσεις τους (ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΛΣΟΥΣ)
ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
11.00 - 13.00 Εργαστήριο κατασκευών με φυσικά υλικά “Μόμπιλο”.
Face Painting. Εργαστήριο κατασκευής φυσικής πλαστελίνης.
Παιχνίδι αναγνώρισης φυτών με σύμμαχο την τεχνολογία στην Έκθεση!
18.00 - 20.00 Το μεγάλο πάρτι της φύσης, μουσική, χορός και καραόκε για τους μικρούς μας φίλους. Μαθαίνω τα μυστικά των φυτών με τον Γεωπόνο μας. Παιχνίδι αναγνώρισης φυτών με σύμμαχο την τεχνολογία στην Έκθεση!
20.00 ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΡΟΔΑ. Διαχρονικά τραγούδια των μεγάλων λαϊκών δημιουργών. Τραγούδια, ύμνοι στην αγάπη και τον έρωτα, κοινωνικά, της ξενιτιάς κ.α., που μπήκαν στα χείλη του λαού και τον συντρόφευσαν στις χαρές και στις λύπες του.
ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
11.00 - 13.00 Διαδραστικός κύκλος παιχνιδιών “Οι Ολυμπιακοί αγώνες της Φύσης”. Εργαστήριο κατασκευής μεταλλίων από φυσικά υλικά. Face Painting. Παιχνίδι αναγνώρισης φυτών με σύμμαχο την τεχνολογία στην Έκθεση!
18.00 - 20.00 Θεατρικό παιχνίδι για τα παιδιά “Τα χαμένα χρώματα των Λουλουδιών”. Εργαστήριο κατασκευής πολύχρωμων κάδρων με θέμα “Το πιο όμορφο Λουλούδι” Μαθαίνω τα μυστικά των φυτών με τον γεωπόνο μας.
Παιχνίδι αναγνώρισης φυτών με σύμμαχο την τεχνολογία στην Έκθεση!
20.00 ΣΥΝΑΥΛΙΑ “ΧΑΝΤΡΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ” ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ - ΝΙΝΟΥ. Οι μεγάλοι έλληνες ερμηνευτές συναντούν τον Ελληνικό κινηματογράφο. Ένα πολυρυθμικό μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με σπουδαία τραγούδια από τον Ελληνικό κινηματογράφο και όχι μόνο, που ερμηνεύτηκαν από μεγάλους τραγουδιστές και έμειναν στην ιστορία. “Οι θαλασσιές οι χάντρες”, ”Του αγοριού απέναντι”, “Είμαι γυναίκα του γλεντιού”, “Άνοιξε πέτρα”, “Το φεγγάρι πάνω θεέ μου” κ.α.
ΔΕΥΤΕΡΑ 6 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
ΤΡΙΤΗ 7 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
20.00 ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ “ΥΠΕΡΑΝΩ ΥΠΟΨΙΑΣ”. Μια μοναδική μουσική παράσταση από τους “Υπεράνω Υποψίας” που θα παρουσιάσουν όλο το άλμπουμ τους “Ως το τέλος” και κλασικά ροκ και ποπ αγαπημένα τραγούδια από τα 80s μέχρι και σήμερα
ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
20.00 ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ ΡΕΦΕΝΕ & ΤΟΥΣ “ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΥΤΕΣ”. “ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΚΑΙ... ΕΝΤΕΧΝΟΛΑΪΚΑ”. Ένα μουσικό ταξίδι στο παραδοσιακό νησιώτικο, το έντεχνο και το λαϊκό, με τη Βούλα Ρεφενέ και τους “Θαλασσινούς Ταξιδευτές”. Φιλική συμμετοχή: Γιώργος Σαμπαριώτης - Λευτέρης Κρητικός.
ΠΕΜΠΤΗ 9 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
18.00 7ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ (ΘΕΑΤΡΟ ΕΛΙΑ & ΔΑΦΝΗ)
Αφήγηση παραμυθιών για μικρούς και μεγάλους
Παρουσίαση από την παιδαγωγό κ. Κωνστανταρέα Σταυρούλα.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
18.00 - 20.00 Διαδραστικός κύκλος παιχνιδιών “Σκουπίδια ή Ανακύκλωση;”
Εργαστήριο κατασκευής μουσικών οργάνων από ανακυκλώσιμα υλικά. Μαθαίνω τα μυστικά των φυτών με τον γεωπόνο μας. Εργαστήριο δημιουργίας σπιτικής λεμονάδας. Παιχνίδι αναγνώρισης φυτών με σύμμαχο την τεχνολογία στην Έκθεση!
18.00 7ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ (ΘΕΑΤΡΟ ΕΛΙΑ & ΔΑΦΝΗ)
Αφήγηση παραμυθιών με μουσική για μικρούς και μεγάλους
Παρουσίαση από την ομάδα Νίκη - Όλγα - Βαλέριος.
19.30 ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΝΑΖΟΟ. Οι XanaZoo του Μάνου Βαφειάδη, η καμήλα, ο παπαγάλος, η κατσίκα και όλη η τρελοπαρέα, τραγουδούν και χορεύουν με ανοιξιάτικη διάθεση στο Άλσος για τους μικρούς τους φίλους και μας παρασύρουν σε ξέφρενους ρυθμούς
ΣΑΒΒΑΤΟ 11 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
11.00 - 13.00 Εργαστήριο κατασκευών με φυσικά υλικά “Ονειροπαγίδες”
Παιχνίδι μυστηρίου “Η συνταγή της Γιαγιάς Φύσης”. Face Painting.
Παιχνίδι αναγνώρισης φυτών με σύμμαχο την τεχνολογία στην Έκθεση!
18.00 - 20.00 Το μεγάλο πάρτι της φύσης, μουσική, χορός και καραόκε για τους μικρούς μας φίλους. Μαθαίνω τα μυστικά των φυτών με τον γεωπόνο μας. Διαδραστικός κύκλος παιχνιδιών “Τα 4 στοιχεία της Φύσης”. Παιχνίδι αναγνώρισης φυτών με σύμμαχο την τεχνολογία στην Έκθεση!
18.00 7ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ (ΘΕΑΤΡΟ ΕΛΙΑ & ΔΑΦΝΗ)
Τελετή λήξης. Παιδική παράσταση “Ένα σοφό ποντίκι στη βιβλιοθήκη!”
20.00 ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΛΑΪΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΤΗ ΛΕΝΑ ΑΛΚΑΙΟΥ. Η Λένα Αλκαίου σε τραγούδια των μεγάλων έντεχνων λαϊκών δημιουργών. Θ’ ακουστούν τραγούδια των: Μ. Θεοδωράκη, Μ. Χατζιδάκι, Στ. Ξαρχάκου, Γ. Σπανού, Ζαμπέτα, Καλδάρα, Τσιτσάνη, Άκη Πάνου, Μητσάκη, Δερβενιώτη,
Καζαντζίδη κ.α.
ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΜΑΪΟΥ
10.00 - 22.00 4η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ “ΦΥΤΑ & ΚΗΠΟΣ”
11.00 ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Μέσα στο Άλσος, γυμναστική για όλους, συνδυασμός αερόβιων ασκήσεων για μυϊκή ενδυνάμωση και απώλεια βάρους, με την καθοδήγηση της Δέσποινας Καρυώτου.
10.00 - 14.00 & 17.00 - 19.30 ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ. Εργαστήριο κατασκευής κοσμημάτων για τη μαμά από τα παιδιά. Δημιουργούμε το μεγαλύτερο βιβλίο ευχών για τη μαμά με τίτλο “Μαμά σε αγαπώ γιατί”. Φωτογράφιση με τίτλο “Δίνω στη μαμά μου ένα φιλί, γιατί την αγαπώ πολύ”. Face Painting
Παιχνίδι αναγνώρισης φυτών με σύμμαχο την τεχνολογία στην Έκθεση!
20.00 Χορεύουμε και Γιορτάζουμε με τον Πανελλήνιο Αθλητικό Σύλλογο “Τα Περιστέρια”. Επιμέλεια: Κώστας, Γιώργος και Νικολέττα Ανδριανοπούλου.
«Ω γλυκύ μου έαρ….» του Παναγιώτη Δουκλιά
«Ω γλυκύ μου έαρ….»
του Παναγιώτη Δουκλιά
Ω ΓΛΥΚΥ ΜΟΥ ΕΑΡ………..
ΓΥΜΝΟΣ ΟΠΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΙ Η ΑΓΑΠΗ, ΚΑΡΦΩΜΕΝΟΣ
Σ’ ΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΛΜΗΣΕΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ, ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙ ΣΗΜΕΡΑ ΙΗΣΟΥ:
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΓΟΛΓΟΘΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑΣ, ΛΟΓΧΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΞΥΔΙ ΤΟΥ ΣΑΡΚΑΣΜΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΕ ΣΤΕΜΜΑ ΑΠΟ ΑΓΚΑΘΕΡΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ, ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΑΟ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΒΑΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΙΚΡΙΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΗΜΙΟΙ ΤΗΣ.
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΚΛΕΙΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΓΑΛΑΝΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ, ΒΟΥΡΚΩΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΝΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΩΣΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΘΟΣ!
ΕΧΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ ΤΟ ΕΞΑΙΣΙΟ ΣΟΥ-ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙΣ…….- ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ, ΤΟΝ ΠΙΛΑΤΟ, ΤΟΝ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΪΑΦΑ, ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ, ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΦΡΟΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΟΥ, ΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΕΣ , ΤΟΥΣ ΠΙΛΑΤΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΑΝΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙΑΦΕΣ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΣΕΡΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΣΘΗΜΑΝΗ ΣΤΟ ΠΡΑΙΤΟΡΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ –ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟ, ΠΟΥ ΣΕ ΔΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΥΝ, ΠΟΥ ΣΕ ΓΥΜΝΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΦΤΩΧΑ ΣΟΥ ΙΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΘΥΣΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ –ΑΦΕΣ-, ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΚΙ ΑΚΑΤΑΛΥΤΟ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΛΟ, ΘΝΗΤΟ, ΣΟΦΟ Η ΑΣΟΦΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΜΑ ΔΙΑΛΕΧΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΜΙΑ ΑΧΤΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΥΣΙΟ ΦΩΣ ΣΟΥ ΚΙ ΕΝΩ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΧΙΛΙΟΥΣ ΗΛΙΟΥΣ ΦΕΓΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΟΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΚΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ , ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΚΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ, ΤΗΝ ΑΚΟΝΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΙ………
ΧΑΜΟΥ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΕΥΛΑΒΙΚΑ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, Η ΠΑΡΘΕΝΑ ΜΑΝΑ ΤΩΝ ΜΑΝΑΔΩΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΘΑ ΥΨΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΠΑΡΑΓΜΕΝΕΣ ΠΑΛΑΜΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΠΟΣΟ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΙ ΕΝΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΚΟΜΑ. ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ, ΙΗΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΛΑΙΝΕ ΟΤΑΝ ΧΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΖΩΗ. ΚΙ Η ΠΕΝΘΙΜΗ ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΜΕΝΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΣ ΘΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΚΟΗ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΜΗ ΒΟΥΗ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ, ΠΑΝΩ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΙΚΑΛΕΟ ΠΑΛΜΟ ΤΩΝ ΚΑΡΦΙΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑΝ ΚΑΤΑΚΑΡΔΑ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΣΟΥ:
-Ω, ΓΛΥΚΥ ΜΟΥ ΕΑΡ…………..
ΓΙΑΤΙ, ΑΛΗΘΕΙΑ, ΙΗΣΟΥ ΝΑΖΩΡΑΙΕ :
ΤΙ ΑΛΛΟ ΗΣΟΥΝ ΠΙΟ ΛΙΓΟ Η ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΑΡ;
ΜΙΑ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΣΟΥ. ΣΕ ΚΕΙΝΑ ΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΜΟΡΡΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ,
ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ, ΑΛΙΜΟΝΟ, ΜΟΙΡΑ:
ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΩΤΙΑ.
ΕΑΡ ΗΣΟΥΝ, ΙΗΣΟΥ, ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΧΕ ΓΕΝΝΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΝΟ ΤΗΣ ΝΑΖΑΡΕΤ ΚΙ ΟΠΩΣ ΣΤΑΘΗΚΕΣ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΨΗΛΟΣ ΣΤΟ ΞΕΦΩΤΟ ΤΗΣ ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ-ΣΤΟ ΣΚΛΗΡΟ ΞΕΦΩΤΟ ΤΗΣ ΥΦΗΛΙΟΥ , ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ-ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΛΑΖΑΡΟ ΤΗΣ ΒΗΘΑΝΙΑΣ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΗΤΑΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΝΙΩΣΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΟΥ, ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΟΙ ΙΣΧΥΡΟΙ, ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ ΚΙ ΟΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΙ. ΕΣΥ ΜΟΣΚΟΒΟΛΟΥΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΠΑΝΙΟ ΑΡΩΜΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΒΡΩΜΟΥΣΕ ΤΟΣΟ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΕΝΑΣ ΑΣΥΝΟΡΕΥΤΟΣ ΒΟΥΡΚΟΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΛΩΣΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΠΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΝΙΞΕΙ!
ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΙΗΣΟΥ;
ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ;
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΕΡΗΜΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ Η ΣΤΗ ΧΕΙΜΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΠΟΥ ΞΕΣΠΑΕΙ ΠΟΤΕ-ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΓΗ , ΘΑΡΘΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΑΡ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. ΜΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΕΑΡ , ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΡΗ ΑΝΟΙΞΟΥΛΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑΝΑΙ, ΦΥΣΙΚΑ , ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΖΑΡΕΤ, ΜΑ ΘΑΝΑΙ ΠΑΛΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ , ΚΑΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΠΟ ΟΣΑ ΑΠΡΟΣΙΤΑ ΚΙ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΕΣΥ: ΣΕΡΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΥΜΝΑ ΣΟΥ ΠΟΔΙΑ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΠΙΚΡΑΓΚΑΘΙΑ, ΣΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΙ ΕΝΑ ΚΕΡΙ ΜΕ ΦΩΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΗΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΞΕΣ ΚΙ ΕΣΥ- ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!
Ε, ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ , ΙΗΣΟΥ ΝΑΖΩΡΑΙΕ, ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΟ ΕΑΡ , ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΑ, ΜΙΚΡΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ. ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΣΟΥ, ΝΟΜΟΣ ΠΑΛΙΟΣ ΑΦΟΤΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΜΟΡΦΥΝΕ ΚΙ ΑΣΧΗΜΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΜΕΙΝΕ Ο ΙΔΙΟΣ-ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΣ ΚΙ ΑΝΗΛΕΟΣ: Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΞΑΥΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΕΒΑΣΕ ΕΠΕΙΤΑ ΣΤΟ ΓΟΛΓΟΘΑ , Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟ ΕΑΡ ΝΑ ΠΛΕΝΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΩΝ ΤΑΠΕΙΝΩΝ, ΘΑ ΓΕΝΝΑΕΙ ΕΝΑΝ ΙΟΥΔΑ , ΓΙΟ ΤΟΥ ΣΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΝΕΙ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΞΥΛΙΝΟ ΣΤΑΥΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ Ο ΑΘΩΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΙΑΣΜΕΝΟ ΠΛΗΘΟΣ ΕΝΟΧΩΝ ΠΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣΕ.
ΤΟΣΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ –ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟ-ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΙΗΣΟΥ ! ΧΤΕΣΙΝΟΙ, ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ, ΑΥΡΙΑΝΟΙ- ΟΣΟ ΤΟ ΑΦΘΑΣΤΟ ΣΟΥ-ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ- ΘΑ ΣΠΕΡΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΦΥΤΡΩΝΕΙ, Η Θ ΑΝΘΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΟΔΟΠΑΤΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ Ν ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΤΟ ΘΕΙΚΟ ΣΟΥ ΜΥΡΟ. ΓΛΥΚΥ ΕΑΡ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΙΣΗΘΗΚΕΣ, ΧΛΕΥΑΣΤΗΚΕΣ, ΘΑΝΑΤΩΘΗΚΕΣ. ΓΛΥΚΥ ΕΑΡ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΟΧΑΖΕΤΑΙ, ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΣΧΙΖΕΙ ΓΙΑ Ο,ΤΙ Η ΛΙΓΟ ΚΙ ΑΣΧΗΜΟ ΑΠΟ ΤΟ Ο,ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΙ ΕΠΡΑΞΕΣ ΕΣΥ. ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΝ, ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΟΠΟΤΕ ΝΑΝΑΙ , Η ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ:ΔΥΟ-ΤΡΙΑ ΚΑΡΦΙΑ ΑΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ, ΕΝΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΞΥΔΙ ΤΟΥ ΣΑΡΚΑΣΜΟΥ ΚΙ ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙ ΠΟΥ ΜΑΤΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ……….
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΟΥΚΛΙΑΣ
Μαθητικό Θεατρικό Φεστιβάλ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Μαθητικό Θεατρικό Φεστιβάλ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Στο πλαίσιο του Θεατρικού Φεστιβάλ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Περιστερίου, ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες μαθητών των γυμνασίων και λυκείων θα παρουσιάσουν ξεχωριστές παραστάσεις στο Θέατρο Πολιτών (Τεγέας και Δαμάστας).
Καλλιτεχνικός υπεύθυνος του Φεστιβάλ είναι ο κ. Φάνης Κάσσιος. Τεχνική Επιμέλεια: Ειρήνη Μπαρού.
Ώρα έναρξης 20:00. Είσοδος ελεύθερη.
Το πρόγραμμα των παραστάσεων έχει ως εξής:
-5ο ΓΕΛ - Δευτέρα 6 Μαΐου: «Διακοπή ρεύματος» του Κώστα Μουρσελά. Διδασκαλία - Σκηνοθεσία - Επιμέλεια μουσικής: Φάνης Κάσσιος. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ιωάννα Μανδάλου.
-3ο ΕΠΑΛ - Τρίτη 7 Μαΐου: «Οι πιο δυνατές» της Άννας Αδριανού. Διδασκαλία - Σκηνοθεσία: Φάνης Κάσσιος, Μαριάννα Κουβάκη. Επιμέλεια μουσικής: Φάνης Κάσσιος. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας. Υπεύθυνοι καθηγητές: Ρίζος Δημήτρης, Ντέμου Ελένη.
-13o Γυμνάσιο - Τετάρτη 8 Μαΐου: «Όταν δημιουργεί ο Βαλεντάιν» 4 σκετς. Διδασκαλία - Σκηνοθεσία: Φάνης Κάσσιος, Μαρία Μπαρού. Επιμέλεια μουσικής: Φάνης Κάσσιος. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας. Υπεύθυνος Καθηγητής: Αναστ. Πανόπουλος.
-8ο Γυμνάσιο - Τετάρτη 8 Μαΐου: «Ποντικοπαγίδα» της Αγκάθα Κρίστη. Διδασκαλία: Ιωάννα Φιλντίση. Σκηνοθεσία: Φάνης Κάσσιος, Ιωάννα Φιλντίση. Επιμέλεια μουσικής: Ιωάννα Φιλντίση. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας. Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Ιωάννα Φιλντίση.
-10ο Γυμνάσιο - Πέμπτη 9 Μαΐου: «Παν μέτρον… άΧρηστον» της Μαρίας Κούτρα. Διδασκαλία - Σκηνοθεσία - Επιμέλεια μουσικής: Φάνης Κάσσιος. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαριάννα Πλαστουργού.
-5ο Γυμνάσιο - Παρασκευή 10 Μαΐου: «Η κληρονομία» του Μαριβό. Διδασκαλία - Σκηνοθεσία - Επιμέλεια μουσικής: Φάνης Κάσσιος. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας. Υπεύθυνες καθηγήτριες: Βασιλική Ντόκα, Γεωργία Διαμάντη.
-9ο ΓΕΛ - Σάββατο 11 Μαΐου: «Ξενοδοχείο η ευτυχία» του Μ.Ζ.Τ. Σωβαζόν. Διδασκαλία - Σκηνοθεσία: Φάνης Κάσσιος, Τέτα Κωνσταντά. Επιμέλεια μουσικής: Τέτα Κωνσταντά. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας. Υπεύθυνες καθηγήτριες: Στέλλα Λαμπρινάτου, Κατίκα Βάσια.
-8ο ΓΕΛ - Κυριακή 12 Μαΐου: «Πειρασμός» του Ξενόπουλου. Διδασκαλία - Σκηνοθεσία - Μουσική: Κώστας Γαργάλας. Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Φάνης Κάσσιος.
-1ο Γυμνάσιο - Δευτέρα 13 Μαΐου: «Σαν παλιό σινεμά». Διδασκαλία - Σκηνοθεσία: Φάνης Κάσσιος, Τέτα Κωνσταντά. Επιμέλεια μουσικής: Τέτα Κωνσταντά. Σκηνικά: Γιάννης Ματσαράγκας. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βάγια Μπιτζιτέ.
-9ο Γυμνάσιο - Τρίτη 14 Μαΐου: «Ελένη» του Ευριπίδη Θ.Δ. Ευαγγελία Δίπλα. Διδασκαλία - Σκηνοθεσία: Φάνης Κάσσιος. Μουσική σύνθεση και διδασκαλία τραγουδιών: Στέλλα Τσακαλοπούλου. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ευαγγελία Δίπλα, Στέλλα Τσακαλοπούλου. Θα ακολουθήσει μουσική συναυλία του σχολείου.
-11o ΓΕΛ - Τετάρτη 15 Μαΐου: «Το αηδόνι και το τριαντάφυλλο» του Όσκαρ Ουάιλντ. Διασκευή - Δραματουργία - Σκηνοθεσία: Πιακουλάκη Μαρία, Κοκκόρου Ελένη. Πρωτότυπη μουσική: Αιμίλιος Πολίτης. Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Πιακουλάκη Μαρία, Κοκκόρου Ελένη, Αγγέλου Νίκη.
-6ο ΓΕΛ - Πέμπτη 16 Μαΐου: «Αλίμονο στα νιάτα» Θ.Δ. Ευγενία Φιλντίση. Διδασκαλία: Ευγενία Φιλντίση, Μαρία Φουντουλάκη. Σκηνοθεσία: Ευγενία Φιλντίση, Φάνης Κάσσιος. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας. Υπεύθυνοι καθηγητές: Ευγενία Φιλντίση, Μαρία Φουντουλάκη, Θανάσης Νικολόπουλος.
-13ο ΓΕΛ - Σάββατο 18 Μαΐου: Αποσπάσματα από «Φουέντε οβεχούνα» του Λόπε ντε Βέγκα και «Ματωμένος γάμος» του Λόρκα. Διδασκαλία - Σκηνοθεσία: Χρυσούλα Πατήλα. Μουσική: Κούβελας Γιώργος, Καφετζηδάκη Έλμα.
Εμπλουτίσθηκε με ιατρικές ειδικότητες το Κοινωνικό Ιατρείο του Δήμου Περιστερίου
Εμπλουτίσθηκε με ιατρικές ειδικότητες το Κοινωνικό Ιατρείο του Δήμου Περιστερίου
Συνεχίζεται πληρέστερα η λειτουργία του Κοινωνικού Ιατρείου του Δήμου Περιστερίου, που εμπλουτίσθηκε με ιατρικές ειδικότητες, στο κτίριο ΚΥΒΕ (Εθν. Μακαρίου και Κηφισού). Το Κοινωνικό Ιατρείο, ως γνωστόν εξυπηρετεί δωρεάν τους ανασφάλιστους και ανήμπορους πολίτες.
Λειτουργούν τα εξής τμήματα: Παθολογικό, Πνευμονολογικό, Παιδιατρικό, Γαστρεντερολογικό, Καρδιολογικό, Ουρολογικό, Δερματολογικό, Αγγειοχειρουργικό, Παιδοχειρουργικό, Οδοντιατρικό και Οδοντοτεχνικό.
Τα ραντεβού για εξέταση προσδιορίζονται από το ΚΕΠ Υγείας Περιστερίου, στο τηλέφωνο 210 5783266, ώρες 8:00 -14:00.
«Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ»!
Σε μήνυμά του για το Κοινωνικό Ιατρείο, ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Υγείας του Δήμου – καρδιολόγος κ. Γιώργος Μπεκιάρης αναφέρει τα εξής :
«Διανύουμε μια δύσκολη εποχή με σημαντικά οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα. Αυτά έχουν επηρεάσει σημαντικά: αφενός τη λειτουργία των κρατικών δομών παροχής υγείας, με συνέπεια να μην ανταποκρίνονται επαρκώς στις ανάγκες του πληθυσμού, και αφετέρου την δυνατότητα των συμπολιτών μας να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες της νοσηρότητας τους.
Ο Δήμος Περιστερίου πάντα προσπαθεί να βρίσκεται κοντά σε κάθε Περιστεριώτισσα και Περιστεριώτη. Σε συνεργασία με εθελοντές καταξιωμένους γιατρούς και νοσηλευτές οργάνωσε και λειτουργεί Κοινωνικό Ιατρείο.
Καλεί δε, κάθε εθελοντή που επιθυμεί να προσφέρει, τις υπηρεσίες του, να το δηλώσει στο τηλ. 210 5701141, στην κα Χριστίνα Κωνσταντακοπούλου.
Στο Κοινωνικό Ιατρείο συμμετέχουν ήδη, οι γιατροί:
-Χρυσοφός Μιχάλης, καθηγητής και δ/ντης της Ουρολογικής Κλινικής του Π.Γ.Ν. «Αττικόν», σε συνεργασία με τον κ. Πάνο Βενιέρη, επιμελητή - χειρουργό Ουρολόγο,
-Παπαευαγγέλου Βασιλική, καθηγήτρια και δ/ντρια της Παιδιατρικής Κλινικής του Π.Γ.Ν. «Αττικόν»,
-Δημητριάδης Βασίλης και Δημήτρης, οδοντίατροι και -Μαρτσέλος Πάνος, οδοντοτεχνίτης,
-Δημητριάδης Ευστράτιος, πνευμονολόγος,
-Ζωγραφάκης Χαράλαμπος, δερματολόγος,
-Καλατζής Γεώργιος, γαστρεντερολόγος,
-Κούβαρης Ιωάννης, παθολόγος,
-Μαρκάτης Φώτης, αγγειοχειρουργός,
-Μπαλτουμά Έμυ, παιδοχειρουργός,
-Μπεκιάρης Γεώργιος, καρδιολόγος,
-Παπαδόγιαννη Πέγκυ, οδοντίατρος,
-Φίλης Ανδρέας, νευροχειρουργός, και,
-Χουρσόγλου Σωτήρης, μαιευτήρας, γυναικολόγος,
πλαισιωμένοι από εθελόντριες νοσηλεύτριες.
Τους ευχαριστούμε όλους από καρδιάς και τους συγχαίρουμε για την απόφασή τους να προσφέρουν τις πολύτιμες υπηρεσίες τους στους πολίτες του Περιστερίου.
Πιστεύουμε ότι κάθε τι που μπορεί ο καθένας μας να δώσει, ίσως είναι πολύ απαραίτητο σε κάποιο συνάνθρωπό μας.
Εμείς θέλουμε να είμαστε πάντα κοντά στους ανθρώπους με κάθε τρόπο.
Πρέπει όλοι να καταλάβουμε και να υλοποιούμε εμπράκτως πλέον το σύνθημά μας: «Ο Άνθρωπος για τον Άνθρωπο»!
Οι «Ανοιχτοί Ορίζοντες» είναι κοντά στα άτομα με Ειδικές Ανάγκες - του Χρήστου Νάστα
Οι «Ανοιχτοί Ορίζοντες» είναι κοντά στα άτομα με Ειδικές Ανάγκες
του Χρήστου Νάστα
Έχουν πρόγραμμα και μπορούν να το υλοποιήσουν
Περιστέρι, μία πόλη που αρχίζει από τον Κηφισό και καταλήγει στις παρυφές του Ποικίλου Όρους.
Μία πόλη που στο αστικό τοπίο παρεμβάλλονται βιοτεχνικές ζώνες ανάμεσα σε μικρές γειτονιές που στήθηκαν εκτός ρυμοτομικού σχεδίου την δεκαετία του ’60.
Μία πόλη ξεχασμένων γειτονιών που οι κάτοικοί τους ονόμασαν Ανθούπολη, Κηπούπολη, Χρυσούπολη, Νέα Ζωή γιατί αυτό ονειρεύτηκαν χτίζοντας τούβλο-τούβλο το χώρο που θα στεγάσει τη φαμίλια τους.
Προσδοκία τους ότι τα μεγάλα λόγια των δημοτικών αρχόντων κάποια μέρα θα γίνουν πράξη και τα παιδιά τους, ανάμεσά τους και παιδιά, αδέλφια, συγγενείς με Αναπηρία θα μπορούσαν να κυκλοφορούν χωρίς περιορισμούς , να μετέχουν στα πολιτιστικά δρώμενα, να έχουν πρόσβαση στις Υπηρεσίες του Δήμου.
Αλήθεια, σκέφτηκε κανείς ότι μία «Σύγχρονη Πόλη» 140.000 κατοίκων με άνω των 60 πολιτιστικών, εξωραϊστικών, αθλητικών σωματείων γιατί διαθέτει μόνο μία Αστική Εταιρεία Προστασίας ΑμεΑ, την «Ελπίδα», με γραφεία διοίκησης στην οδό Μ. Αλεξάνδρου αλλά και το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας 50 περίπου ενηλίκων ( παιδιών) με Νοητική Υστέρηση στην Αφαία του Σχιστού Σκαραμαγκά και όχι σε ένα δημοτικό κτήριο της πόλης του ;
Αλήθεια, σκέφτηκε κανείς το μέλλον του 2,5 % των συμπολιτών μας με Αναπηρία, που έχουν τα ίδια δικαιώματα και αναζητούν ευκαιρίες για συμμετοχή στην Κοινωνική Ζωή της Πόλης τους ;
Μήπως μπορούμε να δούμε που σταματούν οι ειδικές πλακοστρώσεις για τους τυφλούς Συμπολίτες μας ;
Μια ματιά στην Πλατεία Αγ. Αντωνίου, σ’ αυτόν τον πολυκόμβο του Μετρό αρκεί για να αντιληφθούμε ότι χωρίς Ηχητική Σήμανση η ζωή ενός τυφλού χωρίς συνοδό σταματά εκεί !
Υπάρχει λύση ; Υπάρχει θέληση ; Ναι Υπάρχει και δεν είναι άλλη από το Ενωτικό Εγχείρημα δραστήριων Πολιτών της Πόλης μας, με διαφορετικές αφετηρίες που βλέπουν πίσω από τα ΦΩΤΑ.
Η Δημοτική Κίνηση « Ανοιχτοί Ορίζοντες » με επικεφαλής το Θανάση Καποτά, οραματίζεται μία Πόλη που ο πολιτισμός της καθημερινότητας θα άρει τα αδιέξοδα.
Οραματίζονται μία « Έξυπνη Πόλη», μία πόλη με προσβάσιμες Δημοτικές Υπηρεσίες, μία Πόλη που στην ιστοσελίδα της μπορεί να ανατρέξει οποιοσδήποτε πολίτης με αναπηρία, που μπορεί να κατεβάσει σε ηλεκτρονική μορφή κάθε έγγραφο που διευκολύνει τη ζωή του.
Όπου μπορεί να έχει ενημέρωση για τις διαδρομές πλήρους προσβασιμότητας μέσα στο Δήμο του, με αναφορές στα εμπόδια και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Όπου θα βρίσκει θέσεις parking για ΑμεΑ έξω από το Κοινωνικό Ιατρείο, το Δημαρχείο της Πόλης, το Πολιτιστικό Κέντρο, το χώρο του Άλσους.
Όπου θα έχει Κέντρο Κοινότητας στο Δήμο και διευρυμένη Κοινωνική Πολιτική, που θα νοιάζεται για την καθημερινότητά του.
Μια Πόλη, όπου στις παιδικές χαρές θα υπάρχουν παιχνίδια προσβάσιμα για ΑμεΑ, με ασφαλή λειτουργία και πεζοδρόμια χωρίς εμπόδια σε όλες τις γειτονιές με Ενδοδημοτική Συγκοινωνία, με Κέντρο Δημιουργικής Ημερήσιας Φροντίδας για τα 200 παιδιά με Νοητική Αναπηρία, τα 90 ΑμεΑ με κινητικά προβλήματα, μία ανάσα για την οικογένειά τους που έχουν δικαίωμα να επισκεφθούν ένα γιατρό χωρίς αγωνία για το παιδί που αφήνουν στο σπίτι, για να απολαύσουν ένα καφέ, μία θεατρική παράσταση, για να λείψουν λίγες ώρες, για μία ανάσα ζωής ….. για τα Αυτονόητα.
Χρήστος Νάστας
Ειδικός Σύμβουλος Αναπηρίας
Αριστερή Κίνηση : Περιστέρι : πόλη πρωταθλήτρια στα σοβαρά οδικά συμβάντα
Αριστερή Κίνηση Περιστερίου: Περιστέρι : πόλη πρωταθλήτρια στα σοβαρά οδικά συμβάντα
Από καθαρή τύχη δεν θρηνήσαμε ανθρώπινα θύματα την περασμένη Παρασκευή το πρωί όταν αυτοκίνητο μετά από τρελή πορεία ΜΠΗΚΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ (!) στο φαρμακείο στην διασταύρωση Ψαρρών και Κουντουριώτη πίσω από τον Αγιαντώνη. Ευτυχώς δεν υπήρχε εκείνην την ώρα κάποιος πάνω στο πεζοδρόμιο ...
Αυτό είναι το δεύτερο σοβαρό συμβάν στο συγκεκριμένο σημείο μέσα σε λίγους μήνες : τον περασμένο Σεπτέμβρη 2018 άλλο αυτοκίνητο μετά από «τρελή πορεία» είχε ανατραπεί λίγα μέρα πιο κάτω στην συμβολή Τανάγρας – Κουντουριώτη ακριβώς έξω από τον παιδικό σταθμό. Ευτυχώς ήταν Κυριακή μεσημέρι και δεν υπήρχαν εκεί παιδιά, γονείς ή άλλοι πεζοί διερχόμενοι.
Η Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων Αγίου Αντωνίου εδώ και χρόνια με διαμαρτυρίες και παραστάσεις στο δημοτικό συμβούλιο έχει απαιτήσει να μπει τέλος στην αυθαιρεσία που έχει επιβληθεί για την εξυπηρέτηση ιδιωτικών κερδοσκοπικών επιδιώξεων «ημετέρων επιχειρηματιών» και που έχει υπερφορτώσει κυκλοφοριακά όλους τους μικρούς δρόμους πίσω από τον Αγιαντώνη. Οι κάτοικοι έχουν απαιτήσει να σταματήσει η κυκλοφοριακή υπερφόρτωση της Αγίου Παύλου – Τανάγρας με λεωφορεία, φορτηγά και ΙΧ που περιέργως «παραμένει» 15 ολόκληρα χρόνια μετά την ολοκλήρωση των έργων στον σταθμό μετρό Αγίου Αντωνίου ενώ υποτίθεται πως ήταν προσωρινή για τότε που τα έργα ήταν σε εξέλιξη. Το αποτέλεσμα είναι τα περισσότερα οχήματα να κατευθύνονται προς την Βενιζέλου και μετά να «διασπείρονται» στα γύρω στενά προς διάφορες κατευθύνσεις (προς Μπουρνάζι, προς Ζωοδόχο Πηγή κλπ) ενώ θα έπρεπε η βασική κυκλοφορία να γίνεται από τις προϋπάρχουσες και πολύ πιο κατάλληλες λεωφόρους (Κεντρική και Κύπρου) όπως γινόταν άλλωστε πριν τα έργα του μετρό. Το πρόβλημα είναι εμφανές σε πολλούς δευτερεύοντες δρόμους, και επιπρόσθετα στην Ψαρρών υπάρχει διαρκής κίνηση πεζών νέων παιδιών λόγω του εκεί σχολικού συγκροτήματος (3ου Γυμνασίου και Νυχτερινού). Στην Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων Αγίου Αντωνίου έχει γίνει συνολικότερη δουλειά για το κυκλοφοριακό της περιοχής που περιλάμβανε υπεράσπιση του χαρακτήρα των πεζοδρομίων, αλλαγές στην κυκλοφορία λεωφορείων, προτάσεις για αλλαγή φοράς κυκλοφορίας, διάνοιξη πεζοδρομίων. Γνώμονας ήταν πάντα η ασφαλής κυκλοφορία των πεζών: κυρίως των μαθητών στον Παιδικό, στο Νηπιαγωγείο, στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο. Φυσικά και όλων των υπολοίπων: αναπήρων, γερόντων, γονιών με παιδικά καροτσάκια. Η δημοτική μας αρχή και οι διάφοροι «παρατρεχάμενοι» έχουν αντιδράσει λυσσαλέα σε αυτές τις διαμαρτυρίες χλευάζοντας, τραμπουκίζοντας και απειλώντας την Επιτροπή Αγώνα. Είχαμε μέχρι και σοβαρότατο συμβάν καθαρά μαφιόζικου χαρακτήρα με εμπρησμό αυτοκινήτου ιδιοκτησίας μέλους της Επιτροπής.
Είναι άλλη μια επιβεβαίωση για την καθημερινή αθλιότητα που δημιουργείται από την πολιτική της δημοτικής μας αρχής να έχει μετατραπεί το Περιστέρι σε ένα απέραντο αυτοκινητοδρόμιο εξυπηρέτησης πελατείας "από όλη την Αττική" (όπως αρέσκεται να δηλώνει ο κ. δήμαρχος) προς ιδιωτική κερδοσκοπία συγκεκριμένων ημέτερων μεγαλοδιασκεδαστών και μεγαλεμπόρων. Για την εξυπηρέτηση των δικών τους συμφερόντων είμαστε ένας από τους δήμους με τις πιο απαράδεκτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, με τις πιο απάνθρωπες συνθήκες για πεζούς - παιδικά καροτσάκια - αναπήρους, ακόμα και με μονοδρομήσεις α λα καρτ που γίνονται ή δεν γίνονται ανάλογα με τις άκρες που έχει κάποιος μεγαλέμπορος ή μεγαλοδιασκεδαστής σε κάποιον αντιδήμαρχο.
Οι κάτοικοι και οι έντιμοι επαγγελματίες της πόλης μας πρέπει να ορθώσουμε πιο δυναμικά το ανάστημά μας για μια πόλη που να μας αξίζει.
Για να πάρουμε τις ζωές μας και τις γειτονιές μας στα χέρια μας !
Αριστερή Κίνηση Περιστερίου, 25/3/2019
Αδελφότης Κρητών: Πρόσκληση Τακτικής Γενικής Συνέλευσης
Αδελφότης Κρητών Περιστερίου: Πρόσκληση Τακτικής Γενικής Συνέλευσης
ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Αρκαδίας 35 Τ.Κ 12132 Τηλ/Fax 2105748571
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
Συμπατριώτισσα – Συμπατριώτη,
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Κρητών Περιστερίου σας καλεί σε ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, την ΚΥΡΙΑΚΗ 14 Απριλίου 2019 και ώρα 11.00 π.μ. στα γραφεία του συλλόγου Αρκαδίας 35 Περιστέρι με θέματα συζήτησης:
-Διαπίστωση απαρτίας.
-Εκλογή Προέδρου και Γεν. Γραμματέα Συνελεύσεως
-Απολογισμός πεπραγμένων ΔΣ και απαλλαγή ευθυνών.
-Έκθεση Εξελεγκτικής Επιτροπής.
-Έγκριση Οικονομικού απολογισμού και προϋπολογισμού.
-Συζήτηση επί των πεπραγμένων.
-Πρόγραμμα δράσης του Συλλόγου
Εάν δεν επιτευχθεί η απαιτούμενη απαρτία, η Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί με όσους παρόντες την ΚΥΡΙΑΚΗ 21 Απριλίου 2019 την ίδια ώρα και στον ίδιο τόπο με τα ίδια θέματα συζήτησης.
Τα μέλη που επιθυμούν να τακτοποιήσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις προκειμένου να λάβουν μέρος στη Γενική Συνέλευση, μπορούν να προσέρχονται στα γραφεία του Συλλόγου την Παρασκευή 12/04/2019 ή 19/04/2019 και ώρα 19.00 έως 20.00. Η δυνατότητα αυτή θα υπάρχει έως και την έναρξη την Γενικής Συνέλευσης.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Λιλυμπάκη Βικτωρία Γαϊτανάκης Μανώλης
«Γνωρίζω το χρέος μου απέναντι σ' εκείνους που μ' εμπιστεύτηκαν και το χρέος μου απέναντι στην πόλη της ζωής μου. Δηλώνω την παρουσία μου, ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΖΥΓΑΡΙΑ του ερχόμενου Μαΐου», τόνισε ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, στην κοπή της πίττας τη
«Γνωρίζω το χρέος μου απέναντι σ' εκείνους που μ' εμπιστεύτηκαν και το χρέος μου απέναντι στην πόλη της ζωής μου. Δηλώνω την παρουσία μου, ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΖΥΓΑΡΙΑ του ερχόμενου Μαΐου», τόνισε ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, στην κοπή της πίττας της Δημοτικής Παράταξης «Με την Κοινωνία Μπροστά»
Η κοπή της πίττας της Δημοτικής Παράταξης «Με την Κοινωνία Μπροστά» απέδειξε ότι το Περιστέρι έχει ανάγκη ενός τεράστιου χώρου που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες μιας κοσμοσυρροής, όπως αυτή που σημειώθηκε στις 27.1.2019, στο κτήριο του ΚΥΒΕ. Ίσως οι αίθουσες του Εκθεσιακού Κέντρου συνολικά, να κάλυπταν το πλήθος των επισήμων και πολιτών που πλημμύρισε την αίθουσα εκδηλώσεων και το προαύλιο του ΚΥΒΕ για να χειροκροτήσει τον δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη με το… μαχαίρι στο χέρι για 16 φορά!
Η τελετή της κοπής της πίττας ήταν λιτή, περιλάμβανε προβολή video με τα έργα που έχουν γίνει σε όλους τους τομείς στην τρέχουσα δημαρχιακή θητεία, η ολοκλήρωση του οποίου καλύφθηκε με θερμό χειροκρότημα. Ακολούθως την ομιλία του Δημάρχου και το θρησκευτικό τελετουργικό, όπου οι ιερείς π.π. Μάξιμος Χριστοδούλου και Αλέξανδρος Ζαρίκος του ι.ν. της Ευαγγελίστριας ευλόγησαν την πίττα. Στο χαιρετισμό τους μετέφεραν τις ευχές για τη νέα χρονιά, του ασθενούντος Μητροπολίτου Περιστερίου.
ΑΝΟΙΓΕΙ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ
Η εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό της αντ/ρχου Πολιτισμού κας Μαίρης Τσιώτα Μάρκου, που είπε, μεταξύ άλλων:
«Αγαπητοί συνοδοιπόροι στο μοναδικό και το πιο μαγικό ταξίδι μας, σήμερα είναι η αφορμή σ’ αυτή την εκδήλωση να αναπολήσουμε τα αποτελέσματα της προσπάθειας από τότε που με τη δική σας εντολή ανέλαβε το τιμόνι της πόλης ο δήμαρχός μας Ανδρέας Παχατουρίδης.
Το Δήμαρχό μας που έχουμε την τιμή να είμαστε συνεργάτες του και μας άφησε να ξεδιπλώσουμε τα όνειρά μας για τον τόπο μας. Το Δήμαρχό μας που πήρε το τιμόνι, το κράτησε γερά και οδήγησε σε σπουδαίους προορισμούς την πόλη που γεννηθήκαμε και που σήμερα, μετά τόσα χρόνια, την καμαρώνουμε λαμπρή, καθαρή, σύγχρονη, γεμάτη υποδομές και με τους πολίτες της αισιόδοξους. Αισιόδοξους γιατί ξέρουν ότι το μεγάλο μας στοίχημα είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων της πόλης μας και η ανατροπή των δύσκολων καιρών που περνάει η πατρίδα μας.
Δεν σταθήκαμε ποτέ απέναντι σε κανέναν. Όλη η πόλη είναι μια αγκαλιά. Έχουμε έναν Δήμαρχο που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να ανοίγει νέους δρόμους και να διεκδικεί. Διεκδικήσεις που έχουν αποτέλεσμα, φέρνουν πρόοδο και είναι προς όφελος της πόλης.
Σήμερα, πιστοί στο ραντεβού. που είναι ευκαιρία για ανταλλαγή ευχών, αυτό σηματοδοτεί της αρχή μιας νέας υπόσχεσης ότι το ταξίδι συνεχίζεται, ότι πηγαίνουμε κάθε φορά ψηλότερα για να καμαρώνουμε όταν ακούμε, ότι το Περιστέρι είναι μια πόλη μοναδική, γιατί η πόλη μας είναι μοναδική».
ΜΕΡΑΚΙ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ
ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Το λόγο πήρε στη συνέχεια ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που είπε μεταξύ άλλων:
«Συμπολίτισσες και συμπολίτες μου, και αυτή τη φορά ανταμώνουμε με βλέμματα που εκφράζουν το δέσιμό μας το μοναδικό. Όλες οι παρουσίες γύρω μου, τόσο γνώριμες, τόσο ζεστές, τόσο δικές μας. Γεμάτες από την ιστορία που κουβαλάει το Περιστέρι την πόλη που μας γέννησε, την πόλη που μας ανέστησε και μίλησε βαθιά μέσα μας, όταν αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε πως ανάμεσα στην πόλη και σε ‘μας, πήγαινε να δημιουργηθεί μια σχέση ιδιαίτερη, ξεχωριστή και αμφίπλευρη.
Πριν 21 περίπου χρόνια, εδώ που βρισκόμαστε σήμερα και που τότε για τους γηγενείς Περιστεριώτες ήταν η ιστορική αλάνα των κλωστοϋφαντουργείων Λαναρά, πρωτοχάραξε γραμμή πλεύσης και ανακοίνωσε ένα καινούργιο ρεύμα: Μια νέα Κίνηση.
Ένας νέος έντονος στρόβιλος σκέψεων, ιδεών, αναζητήσεων και ονείρων. Με έδαφος προσγείωσης και εφαρμογής, την πόλη μας: το Περιστέρι, με το οποίο θελήσαμε να ασχοληθούμε, βάζοντας στοιχεία, όπως το ενδιαφέρον, το μεράκι μας, την αισθητική, τη συνείδηση και κυρίως την αγάπη μας.
Αυτά μας έδειχναν τον δρόμο και μας ωθούσαν να βγούμε μπροστά και να αναλάβουμε δράση. Και πήραμε την απόφαση, την σκέψη και την ιδέα την ονειροπόλο, να τις κάνουμε πράξη.
1η Ιανουαρίου 2003: 16 χρόνια πριν, ανοίγει η αυλαία της τολμηρής προσπάθειας μεταρρυθμίσεων, αναμορφώσεων και ανατροπών.
Στόχος μας: ο συμπεριλαμβανόμενος στους τότε πέντε μεγαλύτερους ανά την επικράτεια Δήμος Περιστερίου, να γίνει και ρεαλιστικά μεγάλος, σε όλους τους τομείς, σε όλα τα επίπεδα και όχι μόνον πληθυσμιακά.
Σηκώνουμε μανίκια, ανεβάζουμε ταχύτητες και πατάμε γκάζι. Τρέχουμε δυναμικά το έργο της ανάπλασης της πόλης και της κοινωνίας μαζί. Το λαϊκό προάστιο της Δυτικής Αθήνας, με τα δημοκρατικά χαρακτηριστικά και την κοινωνική καθημερινότητα της βιοπάλης, παίρνει όψη μεγαλούπολης, σύγχρονης, περιζήτητης, ανταγωνιστικής.
Η πόλη αλλάζει με το άπλετο φως που ρίχνουμε γενναιόδωρα πάνω της, με την ζωντάνια που αποκτά, με την κομβική ιδιότητα που προσλαμβάνει, ως επίκεντρο διαδοχικών, ποιοτικών και πολυπολιτισμικών δράσεων και δραστηριοτήτων.
Η παλιά τυποποιημένη μικροαστική γειτονιά αναπροσαρμόζεται. Αλλάζει και γίνεται μέλος ενός διευρυμένου και αναβαθμισμένου αστικού ιστού, σε επικοινωνία, ποιοτική στάθμη και υποδομές. Ένας σύγχρονος αστικός ιστός, πανέτοιμος να ανταποκριθεί στις ανάγκες μιας πόλης- προτύπου, πανελλαδικής και όχι μόνον, σημασίας, εμβέλειας και προβολής.
Η ΠΟΛΗ ΚΑΥΧΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΗΣ
Στο διάβα των 16 χρόνων, ρίξαμε το βότσαλο στη λίμνη. Αναστατώσαμε νερά, συνθήκες και πράγματα. Χτυπήσαμε στο μαχαίρι τη γροθιά μας. Με συνεχείς διεκδικήσεις και όποτε χρειάστηκε, δυναμικές, ακόμη και κόντρα στο κατεστημένο και το συμβατικό. Δώσαμε τη δυνατότητα του κέρδους στην πόλη του Περιστερίου, η οποία σήμερα καυχάται, αφού ο λογαριασμός της δυναμικής των υποδομών της, πιστώνεται πλέον:
•Με ένα υπερήφανο δημαρχιακό μέγαρο, από την πρώτη διετία της αυτοδιοικητικής μας θητείας, πολυδύναμης λειτουργικότητας, αρτιότητας και επάρκειας, για έναν από τους δέκα μεγαλύτερους στην επικράτεια, Καλλικρατικούς σήμερα Δήμους.
•Με ηχηρές τομές και νέες συντεταγμένες κυκλοφοριακής ανάπλασης, στις οδικές αρτηρίες.
•Με πάρκα πρασίνου και οξυγόνου και πλατείες νεόδμητες και περίτεχνες.
•Με νέες αναβαθμισμένες παιδικές χαρές Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και προνομίων.
•Με νεοσύστατα σχολικά πολυσυγκροτήματα και πρωτοποριακούς παιδικούς σταθμούς χρωμάτων, χαράς, φύλαξης και προσχολικής εκπαίδευσης των τρυφερών μικρών μας φίλων.
•Με εκθεσιακούς κόμβους – κέντρα φιλοξενίας πανελλαδικών και όχι μόνον, προτάσεων, δράσεων και επιλογών.
•Με χώρους προικισμένους από ανάγλυφες και λαμπρές όψεις έκφρασης και λειτουργίας, του θεάματος, της τέχνης και του πολιτισμού. (Θέατρο Πολιτών, Κινηματοθέατρο «Κώστας Γαβράς», Θέατρο Φοίνικα, Θέατρο «Ελιά και Δάφνη», Θέατρο «Τέχνη στην Πέτρα»).
•Με Δημοτικό Ελεύθερο Πανεπιστήμιο. Μέσα από το οποίο η προσέγγιση στη διαχρονικά προστιθέμενη γνώση, μάθηση και παιδεία, παίρνει σάρκα και οστά. Γίνεται γεγονός αθρόας κοινωνικής προσέλευσης. Καθιερώνεται ως πανεπιστημιακού διαμετρήματος πόλος, δημόσιας ευεργεσίας και ωφέλειας.
•Οι αθλητικές εγκαταστάσεις εκτοξεύονται. Γήπεδα και κολυμβητήρια μεγαλεπήβολων ευρωπαϊκών προδιαγραφών και συχνοτήτων, δίνουν την δυνατότητα στη φαντασία του συμπολίτη, να μετατρέπεται σε πραγματικότητα.
•Το Μετρό και οι σταθμοί του, τρεις τον αριθμό, έρχονται να φορέσουν στις κυκλοφοριακές δομές του Περιστερίου, ευρωπαϊκό μανδύα προσβασιμότητας και επισκεψιμότητας. Και καθιερώνονται ως έργα διαχρονικής αξίας, για όλες τις επόμενες γενιές, ξεπερνώντας το τώρα και το σήμερα και εξασφαλίζοντας για πάντα στην πόλη και τον πολίτη, την ασύλληπτη ταχύτητα της μαζικής μετακίνησης, με απρόσκοπτη ακρίβεια και ασφάλεια.
•Η αγορά της πόλης γίνεται μαγνήτης μαζικού ενδιαφέροντος για τον πολίτη, από κάθε γωνιά του λεκανοπεδίου.
•Το Άλσος Περιστερίου προσηλυτίζει χιλιάδες πιστούς προσερχόμενους επισκέπτες και τους μαγεύει μέσα στην καταπράσινη, την αγχολυτική ατμόσφαιρα περιπάτου, άσκησης, ξενοιασιάς και αναψυχής.
•Οι μηχανισμοί αλληλεγγύης μπαίνουν σε πλήρη εφαρμογή και αξιοποιούνται όσο δεν παίρνει άλλο, ως άξονας στήριξης, ανακούφισης και διάσωσης των αδυνάμων, από τα σκληρά ραπίσματα της οικονομικής κρίσης, που ερήμην μας εδραιώθηκε και έπληξε την τελευταία δεκαετία απ’ άκρου εις άκρον, την πατρίδα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Τα χρόνια της κρίσης είναι πολλά. Δεν μας σταμάτησαν όμως. Ενώσαμε τον κόσμο και ενωμένοι σφικτά, λεπτό δεν πάψαμε να προχωράμε μπροστά. Με ιδεολογία μας, την ιδεολογία της πόλης. Με όλη την Ελλάδα να το ξέρει, πως στο Περιστέρι δεν υπάρχει κομματάρχης Δήμαρχος. Υπάρχει Δήμαρχος της πόλης όλης και όλων των Περιστεριωτών!
Στην πόλη και σε σας ανήκω μόνο. Πουθενά αλλού!
Στην κορυφογραμμή τοποθετήσαμε τον πολίτη. Στον πυρήνα της σκέψης, της φροντίδας και της αγάπης μας. Ο πολίτης, το δικαίωμά του και το αυτονόητο μερίδιό του σε μια ολοένα και καλύτερη ζωή, προπορεύονται σε κάθε μας εκκίνηση.
Γίνονται ο φωτεινός σηματοδότης της προσπάθειας και του έργου μας.
Κυρίαρχος εντολέας μας, ο πολίτης, και ‘μεις, οι αξιόμαχοι, αξιόπιστοι και δεδομένοι εντολοδόχοι του.
ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑ
ΔΕΣΜΕΥΕΣΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ
Φίλες και φίλοι, μπήκαμε στο 2019 και τον ερχόμενο Μάιο θα κληθείτε να αναλογιστείτε. Θα πρέπει να βάλετε στο ζύγι την κρίση σας, της επιλογής σας την απόφαση και το βάρος τους μαζί.
Το αποτέλεσμα της ζυγαριάς και η πορεία του οράματος, ταυτίζονται.
Όλοι μαζί, όπως μέχρι σήμερα φτάσαμε την πόλη εδώ που βρίσκεται, νομίζω πως θα πρέπει να συνεχίσουμε να την ονειρευόμαστε όλο και ψηλότερα. Να την κάνουμε, να συνεχίζει να ξεχωρίζει.
Να νιώθουμε περήφανοι που είμαστε Περιστεριώτες και πολίτες μιας πόλης θεαματικής, σε κατακτήσεις και επιτεύγματα ανθρωπιάς, υλικών και άυλων στόχων.
Με ό,τι αγαπάς αληθινά, δεσμεύεσαι ανεπιφύλακτα, ολοκληρωτικά. Μαζί του δένεσαι, με δεσμούς γόρδιους και άρρηκτους. Είμαι εδώ ανάμεσά σας, ο άνθρωπος των γόρδιων δεσμών αγάπης με την πόλη μας και την κοινωνία της.
Και ως Δήμαρχος Περιστερίου από 1.1.2003 έως και σήμερα, έως και αυτή τη στιγμή, που ψηλαφίζοντας της διαδρομής μου την καταγραφή, άνοιξα γραμμή- γραμμή και ιδιαίτερες σελίδες της ζωής μου.
Η ζωή μου, στο Περιστέρι άρχισε, στο Περιστέρι εγκαταστάθηκε, ξεδιπλώθηκε και προχώρησε παραπέρα. Και πάνω στο Περιστέρι, θέλησα να ακουμπήσει τα αυτοδιοικητικά της όνειρα, τα τελευταία δεκαέξι χρόνια.
Ονειροπόλος και οραματιστής, πολύ φιλόδοξος για την πόλη της ζωής μου, δηλώνω την παρουσία μου, στην εκλογική ζυγαριά του ερχόμενου Μαΐου!
Από τα βάθη της ψυχής μου, με όλη μου την ειλικρίνεια, όλες και όλους, σάς ευχαριστώ, που τόσα χρόνια τώρα πλημμυρίζετε τη ζωή μου, με τόση τιμή και τόση αγάπη.
Και από πολύ βαθιά μέσα μου, σας λέω: Γνωρίζω το χρέος μου απέναντι σ' εκείνους που μ' εμπιστεύτηκαν. Γνωρίζω κυρίως, και πάνω απ' όλα το χρέος μου απέναντι στην πόλη μας. Σας ευχαριστώ».
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με διανομή της πίττας και ανταλλαγή ευχών.
Παραβρέθηκαν πλήθος εκπροσώπων της πολιτικής, της αυτοδιοίκησης, της δημοτικής αρχής, των επαγγελματικών κύκλων, των συλλόγων, των φορέων κ.λπ., που είχαν την ευκαιρία συνάντησης με τους πολλές εκατοντάδες φίλους και οπαδούς της Παράταξης.
(Ζητάμε συγγνώμη για την έλλειψη του παρουσιολόγιου των επωνύμων, αλλά δυστυχώς συμπίπτει και με την έλλειψη χώρου).
ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ κ. Σ. ΤΖΟΚΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
«Αποφάσισα να μην ευτελίσω τη ζωή μου. Δεν πρόκειται να πέσω στο βούρκο», τόνισε με έμφαση!
ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο
ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ κ. Σ. ΤΖΟΚΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ

Aποχαιρετιστήρια γιορτή με την ευκαιρία της κοπής της πίττας της Αντιπεριφέρειας του Δυτικού Τομέα Αθηνών οργάνωσε την 18.1.2019, στο Συνεδριακό Κέντρο Περιστερίου, ο αντιπεριφερειάρχης κ. Σπύρος Τζόκας. Ο κ. Τζόκας αιφνιδίασε ανακοινώνοντας τον τερματισμό της αυτοδιοικητικής του σταδιοδρομίας και την επάνοδο στα Πανεπιστημιακά του καθήκοντα, μετά από ένα 5ετές «διάλειμμα», υποχρεωτικής αναστολής.
Βέβαια ο στενός κύκλος του κ. Τζόκα είχε προϊδεαστεί από 3ετίας, γιατί όπως είπε: «Το 2015, με ένα άρθρο μου σε εφημερίδα ανακοίνωσα την αποχώρησή μου από το «σπίτι» μου, το σπίτι που άνοιξα με δικά μου «κλειδιά», με άλλους συντρόφους: το ΣΥΡΙΖΑ!
Από τα 26 μου χρόνια διετέλεσα δημοτικός σύμβουλος, αντιδήμαρχος, δήμαρχος, μέλος του ΔΣ της ΚΕΔΕ, αντιπεριφερειάρχης κ.λπ. Και μετά από αυτή την μακροχρόνια θητεία μου στην αυτοδιοίκηση γνωρίζω πια πολύ καλά, ότι στην πιο όμορφη… θάλασσα δεν έχω κολυμπήσει ακόμα. Και γνωρίζω όμως και κάτι άλλο εξίσου σημαντικό: ότι στον βρώμικο
βούρκο δεν έχω πέσει ακόμα και δεν πρόκειται να συμβεί αυτό σ’ αυτή τη ζωή!
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στα 18 μου χρόνια μπήκα στο Πανεπιστήμιο με προσδοκίες, όνειρα και ανατροπές. Στόχος μας ήταν να κάνουμε μια δίκαιη κοινωνία, όπου σε καμιά περίπτωση άνθρωπος δεν θα εκμεταλλεύεται τον άνθρωπο. Στη συνέχεια άρχισαν οι διαψεύσεις, ανατροπές άλλου τύπου και αποφάσισα να μην ευτελίσω τη ζωή μου, σύμφωνα με τη ρήση του Καβάφη («Αν δεν μπορείς να κάνεις τη ζωή σου, όπως εσύ τη θέλεις, προσπάθησε τουλάχιστον να μην την ευτελίσεις»).
Μετά την αποχώρησή μου από το ΣΥΡΙΖΑ, διαφωνώντας με την αλλαγή της πολιτικής του, εξηγούσα με ένα άλλο άρθρο μου με τίτλο «Σπαράγματα Αυτοδιοίκησης» τους ανθρωπιστικούς, δεοντολογικούς, πολιτικούς και αυτοδιοικητικούς λόγους, που έπρεπε να παραμείνω μέχρι το τέλος της θητείας μου στην Περιφερειακή Παράταξη «Δύναμη Ζωής». Μια Παράταξη από τη οποία έχω εξαιρετικές αναμνήσεις από φίλους και συντρόφους, με τους οποίους σήμερα μετράμε τις συνέπειες, συνέπειες που αφορούν την αρμονία λόγων και έργων. Γιατί πρέπει αυτά που λες να τα κάνεις, ή τουλάχιστον να προσπαθείς.
ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ-
ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΟΥ
Εκτιμώ απεριόριστα τους φίλους και συντρόφους της Παράταξη «Δύναμη Ζωής» και τους ευχαριστώ, όπως και τους φίλους άλλων κομμάτων και παρατάξεων εκτός Κοινοβουλίου, που μου πρότειναν να είμαι υποψήφιος περιφερειάρχης, αλλά αρνήθηκα και τους δήλωσα ότι συνεπής στις αρχές μου, έχω τερματίσει!
Θα είμαι πάντα στο πλευρό τους, αλλά έχω αποφασίσει να ολοκληρώσω την επαγγελματική μου θητεία στο Πανεπιστήμιο, γιατί για 5 χρόνια μού έλειψαν οι φοιτητές μου, τα παιδιά μου!
Ευχαριστώ επίσης, και το Δήμαρχο Περιστερίου και τους άλλους δημάρχους που με υποδέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, συνεργαστήκαμε άψογα και βάλαμε ένα λιθαράκι στη αυτοδιοίκηση. Όπως ευχαριστώ και τους συνεργάτες μου στην Αντιπεριφέρεια που μόχθησαν για να παράγουμε έργο και μοχθούν για την εξυπηρέτηση των πολιτών».
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ
ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ
Στην αρχή της εκδήλωσης προβλήθηκε video – απολογιστικό του έργου που επιτελέσθηκε στη διάρκεια της θητείας του κ. Σπύρου Τζόκα, στην Αντιπεριφέρεια Δυτικού Τομέα. Μετά την ομιλία του ακολούθησε η κοπή της πίττας: από τον ίδιο, το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη (που ευχαρίστησε τον κ. Τζόκα γιατί επί 5 χρόνια συνεργάσθηκαν αρμονικά και αποτελεσματικά για τη λύση των προβλημάτων της πόλης μας), τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Σχινά, το βουλευτή και π. υπουργό κ. Τόσκα, τους δημάρχους και π. δημάρχους Χαϊδαρίου, Ιλίου και Αγ. Βαρβάρας κ.κ. Μαραβέλια, Ζενέτο και Καπλάνη, το γεν. δ/ντή Διαβιβάσεων του ΓΕΣ στρατηγό κ. Περιβολαράκη, την αναπληρώτρια Διοικητού του Γεν. Νοσ. «Αττικόν» κα Κρεμμύδα, περιφερειακούς συμβούλους, δ/ντές της Αντιπεριφέρειας Δυτικού Τομέα κ.ά.
Από πλευράς Δήμου Περιστερίου παραβρέθηκαν, ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Αλεξ. Σταυρούλιας, Βασ. Μπέτσης κ.ά., ο δημοτ. σύμβουλος κ. Νικ. Ζούτσος κ.ά.
"ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019













