• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΕΡΙΤΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ Ε.Ε.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ» ΠΟΥ ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ

 

Η εκδήλωση ήταν απέριττη, αλλά η σημασία μεγάλη, καθώς τα στελέχη του Δ.Σ. του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Περιστερίου, οργάνωσαν το απόγευμα της 16.5.2018, μια συνάντηση σύσφιξης σχέσεων στο καφέ του Άλσους Περιστερίου.

Η εκδήλωση – συνάντηση οργανώθηκε με την ευκαιρία της «Παγκόσμιας Ημέρας Ερυθρού Σταυρού» που γιορτάζεται κάθε χρόνο της 8 Μαΐου, ημερομηνία γέννησης του ιδρυτή του Ερυθρού Σταυρού Ερρίκου Ντυνάν. Μια ημερομηνία- ορόσημο που αντανακλά σε όλες τις εκφάνσεις της δράσης και προσφοράς, που θεμελιώνεται σε αδιαπραγμάτευτες ανθρωπιστικές αξίες, όπως ενότητα, παγκοσμιότητα, ανθρωπισμό, αμεροληψία, ουδετερότητα, ανεξαρτησία, εθελοντισμό κ.ά., με κυρίαρχους στόχους την ανακούφιση του ανθρώπου από τον πόνο, τη δυστυχία, την στέρηση, τις ανάγκες του κ.λπ.

Τα στελέχη του ΕΕΣ -με επικεφαλής τον πρόεδρο κ. Στράτο Εγγλέζο- οι εθελοντές, Σαμαρείτες, νοσηλευτές, αιμοδότες και οι συμπαραστάτες της κοινωνικής προσπάθειας, που υλοποιείται υποδειγματικά και έρχεται παρούσα και αρωγός σε κάθε ανθρωπιστική ενέργεια του Δήμου, είχαν τη ευκαιρία να απολαύσουν ένα ποτό και να ανταλλάξουν απόψεις για την τοπική δραστηριότητα και την κρίση που διέρχεται η χώρα.

ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ

Παρών ήταν και ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που μας δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Το τοπικό Γραφείο του Ε.Ε.Σ. Περιστερίου είναι πάντοτε υποστηρικτής και μπροστάρης στις κοινωνικές δράσεις του Δήμου.

Θεωρώ, ότι είναι από τα πιο δραστήρια Γραφεία σε όλη την Ελλάδα και στο Περιστέρι. Και πώς να μην είναι άλλωστε, όταν το DNA των συμπολιτών μου είναι τέτοιο που αποδεικνύει καθημερινά, και μέσα από αυτές τις δράσεις και μέσα από αυτόν τον φορέα, τα αλληλέγγυα αισθήματα, την συντροφικότητα και την προσφορά, που μας κάνουν όλους υπερήφανους»!

Την υποδοχή και εξυπηρέτηση των προσκεκλημένων, που προσήλθαν να συντονίσουν και να ενδυναμώσουν την άμιλλα για την κοινωνική τους ευαισθησία και αλληλεγγύη, επωμίσθηκε με ευγένεια και επιτυχία η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων κα Παρασκευή Αρσενοπούλου, με τη βοήθεια και των άλλων κυριών του Γραφείου: Φωτεινή Αναγνωστάκη, Ελένη Βλάχου, Δέσποινα Πάτση, Αμαλία Πολίτη κ.ά.

Παραβρέθηκαν, όπως διακρίνονται από αριστερά στην πάνω φωτογραφία μας, οι κ.κ. Γ. Μπεκιάρης- εντεταλμένος δημοτ. σύμβουλος σε θέματα Υγείας, Α. Παχατουρίδης- δήμαρχος, Μ. Τσιώτα Μάρκου- αντ/ρχος Πολιτισμού, Α. Δαφνομήλη- κοινοτική σύμβουλος, Β. Λώλος- πρόεδρος Δημοτ. Συμβουλίου, Λ. Μπεκιάρη- πρόεδρος Συλλόγου Ελληνίδων Ψαλτριών, Α. Καλλιάφας- πρόεδρος Δ.Ε.Π.Α.Δ.Π., Σ. Ζορπίδης- πρόεδρος ΚΕ.ΦΙ. Περιστερίου, Ξ. Κορόγιαννη- πρόεδρος Ο.Π.Α.Α.Π. και οι αντ/δροι του Δ.Σ. του Ε.Ε.Σ. Χριστίνα Χαρατσάρη Βαληνάκη και Σερ. Σεφεριάδης. Όρθιοι δεξιά διακρίνονται οι κ.κ. Φ. Αναγνωστάκη, Π. Αρσενοπούλου, Σ. Εγγλέζος κ.ά.

Στην κάτω φωτογραφία στελέχη του ΕΕΣ Περιστερίου, εθελοντές κ.ά. πλαισιώνουν τον δήμαρχο Περιστερίου κ. Α. Παχατουρίδη και την Μαρία Εγγλέζου – Καρακώστα, από τα πιο δραστήρια μέλη του ΕΕΣ Περιστερίου, που τιμά το ερυθρό σύμβολο του ΕΕΣ που φέρει με υπερηφάνεια στο στήθος της, αφού πρωταγωνιστεί στην εμβληματική εμφάνιση του Γραφείου σε παρελάσεις. εκδηλώσεις και στην διαρκή κοινωνική προσφορά.

Δ.Λ. - “ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

Τρίτη, 03 Ιούλιος 2018 21:33

ΑΠΟ ΔΙΣ ΙΣΟΒΙΑ ΣΕ 7 ΕΤΩΝ ΚΑΘΕΙΡΞΗ

ΑΠΟ ΔΙΣ ΙΣΟΒΙΑ ΣΕ 7 ΕΤΩΝ ΚΑΘΕΙΡΞΗ

 

Εν μέσω αποδοκιμασιών των συγγενών των δύο αστυνομικών της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ, που δολοφονήθηκαν τον Μάρτιο του 2011 στου Ρέντη, το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων, στις 8.5.2018, έκρινε αθώο τον Γιώργο Εμερτζίδη και δέχθηκε, ότι δεν είχε ευθύνη για τα πυρά που έπληξαν τους δύο αστυνομικούς. Πρωτόδικα ο Εμερτζίδης είχε καταδικαστεί σε δύο φορές ισόβια και με την απόφαση του Εφετείου η ποινή μετατράπηκε σε κάθειρξη 7 ετών μόνο για τη συμμετοχή του σε εγκληματική οργάνωση.

Μέσω του συνηγόρου του κ. Κούγια εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στους δικαστές και τα ειλικρινή συλλυπητήρια του στις οικογένειες των θυμάτων. Στους φυσικούς αυτουργούς των δολοφονιών το δικαστήριο επέβαλε δις ισόβια και 66 χρόνια κάθειρξη.

Θυμίζουμε, ότι μεταξύ των δύο δολοφονηθέντων αστυνομικών ήταν και ο Περιστεριώτης Γιάννης Ευαγγελινέλης.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΣΤΟ 13ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ

 

Η Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας, Πολιτισμού και Νέας Γενιάς του Δήμου Περιστερίου, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και τη Διεύθυνση του 13ου Ενιαίου Λυκείου Περιστερίου, διοργάνωσαν Συμμετοχικό Εργαστήρι, με θέμα: «Πανελλαδικές εξετάσεις, σχολική αποτυχία, διαχείριση άγχους».

Η εκδήλωση έγινε στο αμφιθέατρο του 13ου Ενιαίου Λυκείου Περιστερίου (Σπετσών 46), με ομιλητές τους κ.κ. Γιάννη Μανουσάκη- υπεύθ. Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού ΚΕΣΥΠ Περιστερίου και Έλενα Μαστοράκη- δ/ντρια Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου – Λυκείου Περιστερίου.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ Η ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ GM Β. ΚΟΤΡΩΝΙΑ ΚΑΙ 37 ΣΚΑΚΙΣΤΩΝ- ΣΚΑΚΙΣΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΣΙΜΟΥΛΤΑΝΕ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ «10ου ΤΡΑΝΤΑΛΕΙΟΥ»

  

Το ξαφνικό ψιλόβροχο δεν πτόησε καθόλου τους 37 σκακιστές και τους προσκεκλημένους, που συνέθεσαν, με μια σεμνή εκδήλωση χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες στις 20.5.2018, τη διεξαγωγή του «10ου Τραντάλειου» πρωταθλήματος, έναν αγώνα επίδειξης (σιμουλτανέ) του κορυφαίου αθλήματος νοημοσύνης, όπως το σκάκι. Η επίδειξη στέφθηκε με επιτυχία.

Στην πράσινη και ήσυχη πλατεία Δασκαλογιάννη (παλαιά) του Μπουρναζίου, οι φίλοι της σκακιέρας παρακολούθησαν μια συναρπαστική αναμέτρηση μεταξύ του γκραν μετρ Βασίλη Κοτρωνιά και 37 σκακιστών και σκακιστριών (αυτό σημαίνει «σιμουλτανέ»: ένας εναντίον όλων).

Η εκδήλωση συνδιοργανώνεται κάθε χρόνο από το Σκακιστικό Όμιλο Περιστερίου και τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Για το Μπουρνάζι», στη μνήμη του Παναγιώτη Τραντάλη, με την αμέριστη συμπαράσταση της Δημοτικής Αρχής και χορηγών.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ

ΑΓΩΝΑ ΜΕΤΑ 3 ΩΡΕΣ!

Στον αγώνα επίδειξης ο γκραν μετρ Βασίλης Κοτρωνιάς αντιμετώπισε ταυτόχρονα 37 σκακιστές και σκακίστριες διαφορετικών ηλικιών και διαφορετικής δυναμικότητας, που επέδειξαν ιδιαίτερο αγωνιστικό σθένος και τον αντιμετώπισαν μεν επάξια, αλλά το αποτέλεσμα 36,5 - 0,5 υπέρ του Kοτρωνιά απέδειξε το υψηλό του επίπεδο.
Η απόδοση όλων ήταν πολύ καλή με αποτέλεσμα να δυσκολέψουν αρκετά τον Γκραν Μετρ, ο οποίος μάλιστα ολοκλήρωσε την επίδειξη - αναμέτρηση μετά από αγώνα τριών ωρών!
Την ισοπαλία και το χρυσό μετάλλιο απέσπασε η προπονήτρια και παίκτρια του Σκακιστικού Ομίλου ΕΟΣ Αχαρνών Έφη Γεωργοπούλου. Αργυρό μετάλλιο έλαβε ο Ταγκλής Ιωάννης και χάλκινο ο Λέκκας Μανώλης, οι οποίοι έπαιξαν τις καλύτερες παρτίδες και δυσκόλεψαν περισσότερο τον Γκραν Μετρ.

Επίσης στον Παουλάκη Ισίδωρο και τον Οικονομίδη Σπυρίδωνα δόθηκαν σκακιέρες για τις καλύτερες παρτίδες κάτω των 14 ετών. Στο τέλος του αγώνα όλοι οι διαγωνιζόμενοι έλαβαν αναμνηστικά διπλώματα για τη συμμετοχή τους.
Μεταξύ των προσκεκλημένων ήταν η αντ/ρχος Πολιτισμού και Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα- Μάρκου και ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης του Δήμου Περιστερίου κ. Αναστάσιος Καλλιάφας και επίσης παραβρέθηκαν γονείς και φίλοι των διαγωνιζομένων παικτών.
Από πλευράς Σκακιστικού Ομίλου Περιστερίου και Πολιτιστικού Συλλόγου «Για το Μπουρνάζι» (πρόεδροι κ.κ. Ι. Λαπατάς και Λ. Μαρωνίτης) εκφράζεται ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους 37 σκακιστές και σκακίστριες, οι οποίοι αφιέρωσαν τον κυριακάτικο απόγευμά τους για μια εκδήλωσης τιμής και μνήμης και έζησαν μία πρωτόγνωρη εμπειρία αρκετοί από αυτούς.

Επίσης ευχαριστούν τους χορηγούς που με τις ευγενικές τους προσφορές, είτε σε χρήμα, είτε σε είδος, βοήθησαν στην επιτυχημένη διεξαγωγή της εκδήλωσης: Τα Εκπαιδευτήρια Ξένων Γλωσσών Σταυρακάκη, το Ζαχαροπλαστείο Ρώνης στο Μπουρνάζι και τον κ. Αντώνη Νερουλιά (Σκακιστικό Κέντρο Ελλάδος) και ακόμη τα μέλη των δύο φορέων και τους φίλους τους, που έμπρακτα στηρίζουν το έργο και τις δραστηριότητες τους.
(Στις φωτογραφίες μας, πάνω οι κ.κ. Ι. Λαπατάς, Μ. Τσιώτα Μάρκου, Α. Καλλιάφας και Λ. Μαρτωνίτης. Στο μέσον και κάτω ο GM Β. Κοτρωνιάς και σκακιστές και σκακίστριες).

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΑΜΑΞΙΔΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΘΗΚΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ «ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΚΑΠΑΚΙΑ»

anakiklkapak

Ένας ακόμη κρίκος στην αλυσίδα της πρωτοποριακής δράσης: «Ανακυκλώνω καπάκια. Βοηθάω – Κινούμαι», που υλοποιεί ο Δήμος Περιστερίου, ήταν και η πρόσφατη παράδοση ενός ανυψωτικού αμαξιδίου ειδικού τύπου, σε συμπολίτη μας που το είχε απόλυτη ανάγκη για τις μετακινήσεις του. Το αμαξίδιο ήταν η ανταπόδοση στα ανακυκλώσιμα καπάκια που συγκεντρώθηκαν στα πλαίσια της δράσης.

Ο δημοτικός σύμβουλος και γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μπάμπης Δούναβης, που είναι ο συντονιστής και η ψυχή αυτής της σημαντικής ανθρωπιστικής προσπάθειας, ήταν παρών στην παράδοση του αμαξιδίου στην πρόεδρο της Κοιν.Σ.Επ. «Ένα παιδί μετράει τα άστρα» κα Μαρία Μαυρουδάκη, καθώς και την πρόεδρο της 2ης Κοινότητας Περιστερίου και μέλος της Κοιν.Σ.Επ. κα Δέσποινα Καρυώτου (φωτογραφία).

Ο κ. Μπάμπης Δούναβης εκφράζει μια ακόμη φορά τις ευχαριστίες του προς όλους όσους στηρίζουν την προσπάθειά του, συλλέγουν καπάκια από πλαστικά μπουκάλια και συμβάλλουν καθοριστικά στην επιτυχία αυτής της δράσης.

Ιδιαίτερα ευχαριστεί για την έμπρακτη συμμετοχή τους, τα σχολεία (συλλόγους γονέων και εκπαιδευτικούς), τα οποία εκτός από την γνώση καλλιεργούν την κοινωνική και περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών μας.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΑΠΟΔΗΜΗΣΕ Η ΕΛΕΝΗ ΠΗΓΗ ΚΑΖΑΝΗ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΟ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟΡΓΗΣ, ΔΑΠΑΝΗΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΟΣΥΝΗ

 

kazaniΣχέσεις στοργής! Πώς αλλιώς να ονομάσεις τις σχέσεις ΜΑΝΑΣ και ΠΑΙΔΙΩΝ και μάλιστα μιας Μάνας που δαπανήθηκε καθ’ ολοκληρία για τα παιδιά της. Έπαιξε καθοριστικό, δυναμικό και αποτελεσματικό ρόλο με το θάρρος της και την δύναμή της για ζωή στην ανάπτυξη της μορφής μας, την καλλιέργειά μας, τον γάμο αλλά και την ιεροσύνη.

Ως η όρνις τα νοσσία εαυτώς υπό τας πτέρυγας αυτής, ως η Δαμάλα τον μόσχο αυτής, έτσι και η Ελένη Πηγή Καζάνη μάς σκέπασε, μάς έθρεψε, μάς ανάστησε ως Χριστιανούς και Έλληνες. Γνήσια Ελληνίδα Αντριώτισσα, η Ελένη Μπατή, με απαράμιλλο ψυχικό σθένος πάλεψε τον σκληρό αγώνα της ζωής δίπλα στον λατρευτό Καλαβρυτινό πατέρα μας Χρήστο Καζάνη. Πάλεψε για να διαπαιδαγωγήσει δύο αξιοπρεπή και ακέραια παιδιά, τον ιερέα π. Σπυρίδωνα και την Μαργαρίτα.

Το σπίτι μας μύριζε βασιλικό και λιβάνι, αγιασμό και τριαντάφυλλο, έχοντας φυτέψει στο κέντρο του κήπου, με τα χέρια της, μια ολόλευκη τριανταφυλλιά. Έστησε το σπίτι που γεννηθήκαμε με όνειρα, χρώματα, αγάπη και στοργή.

Διακόνισσα- εκκλησάρισσα επί 30 συναπτά έτη στο θυσιαστήριο του ι.ν. Αγίου Ελευθερίου δίπλα στους πατέρες και ειδικά στον π. Στυλιανό Κελαϊδίτη, τον οποίο είχε σαν παιδί της και εκείνος σαν μητέρα του.

Το ΔΩΡΟ της ασθένειας την ολοκλήρωσε ως Χρυσός εν χωνευτηρίω. Σε κάθε της αναπνοή ψέλλιζε: Ο Κύριός μου και ο Θεός μου. Ο Λυτρωτής Πατέρας μου ο γλυκύτατος Ιησούς, εκείνος που δεν φταίει σε τίποτα και υπέφερε για μας. Ομολογούσε την Χάρη. Κήρυττε το έλεος, Δεν έκρυβε την Ευεργεσία, έβλεπε αυτοζεί την Δωρεά.

Και η Απόδοσις του Πάσχα, το «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ», την συνεπήρε μαζί με την Ανάληψη του Χριστού μας. Την ύστατη ώρα έριξε το βλέμμα της ΜΑΝΑΣ πάνω μας σαν ηλιαχτίδα, σαν ριπή φάρου για να μας φωτίζει στο σκοτάδι και στην χίμαιρα της ζωής, στους ορίζοντες για πάντα μάς έδωσε δύναμη, αγάπη και στοργή και μας αποχαιρέτησε.

Θερμές ευχαριστίες σε όλους και όλες τις ευγενικές ψυχές που ήρθαν και τίμησαν την μνήμη της κατά συρροή στην εξόδιο ακολουθία ή συνόδευσαν την σορό της.

Συγκεκριμένα στους κ.κ. Χάρη Τομπούλογλου, Κων. Παπαρίζο, Ιωάννη Λοβέρδο, Λινάρδο Καλαμοτουσάκη, Τάκη Διαμαντόπουλο, Διονύση Μποτώνη, Μ. Σταθούλια, στους αγαπημένους φίλους και αδελφούς κ.κ. Σάββα Τσαλίδη, Παν. Ευαγγελίου, Σταύρο Χρονόπουλο, την εκλεκτή κα Ζαχ. Δραμισιώτη, την κατά πάντα παρούσα και συμπαραστεκόμενη κα Στέλλα Δαγλαρτζή- Κατσουλοπούλου (που κάλυψε τα κενά που εμείς δεν είχαμε το σθένος την κρίσιμη ώρα), τους απανταχού Καλαβρυτινούς Τουρλαδαίους και το Δ.Σ. του Συλλόγου τους κ. κ. Γρηγ. Κοκκώτη, Γεώρ. Αναγνωστόπουλο, Ευαγγελία Παρασκευοπούλου κ.ά.

Μέγιστο ευχαριστώ στον σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομο, που πνευματικά και με την προσευχή του κατευόδωσε το σκήνωμά της . Τον πνευματικό μου Πατέρα Σεβ. Μητροπολίτη Πτολεμαΐδας κ.κ. Εμμανουήλ, ο οποίος -με την άδεια του σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου- τέλεσε την εξόδιο ακολουθία και ο οποίος τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος προσκόμισε τις ευχές του σεβ. Αγίου Περιστερίου. Και σκιαγράφησε και έπλεξε την εικόνα και το χαρακτήρα της μέσα από τον θείο λόγο του με πολύ αγάπη. Το σεμνό ιερατείο της Ιεράς Μητρόπολης και του Γραφείου της Διοικήσεως αυτής πατέρες Απόστ. Καμπουρόπουλο, Στυλιανό Ταξάκη, π.. Γεώργιο που παραστάθηκαν στην εξόδιο ακολουθία ή συνόδευσαν την σορό της.

Τέλος τον πρώτο πολίτη της πόλης μας τον αξιότιμο δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και σύσσωμη τη Δημοτική Αρχή που συμπροσευχήθηκαν και τίμησαν την μητέρα μας.

Υποκλινόμεθα στην Αγάπη και στην Προσευχή σας.

Ιερεύς π. Σπυρίδων Καζάνης, πρεσβυτέρα Ευαγγελία Καζάνη, Ελένη- Ζωή Καζάνη, Αθανάσιος Τριανταφύλλου, Μαργαρίτα Τριανταφύλλου, Θεοδώρα Τριανταφύλλου.

*

Το 40ημερο μνημόσυνο της Ελένης Πηγής Καζάνη, θα τελεσθεί την 17ην Ιουνίου 2018, ημέρα Κυριακή και ώρα 10.30, στον ι.ν. Αγίου Ελευθερίου Ν. Ζωής Περιστερίου.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ Η ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑ, ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ «ΕΞΟΔΟΥ» ΣΤΗ Ι. ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

Κέρδισε τις εντυπώσεις, εισέπραξε το θερμό χειροκρότημα του κοινού και επισφράγισε την πεποίθηση, ότι ο Δήμος Περιστερίου πρωτοπορεί και με τη δημοτική του Φιλαρμονική Ορχήστρα, που είχε έξοχη εμφάνιση στις φετινές λαμπρές εκδηλώσεις μνήμης και τιμής για τα 192 χρόνια από την ηρωική Έξοδο των Ελεύθερων Πολιορκημένων, που οργάνωσε η Ιερή Πόλη του Μεσολογγίου.

Δεν είναι τυχαίο, ότι από τις δέκα περίπου φιλαρμονικές που κάλεσε επίσημα ο Δήμος Μεσολογγίου, η δική μας Φιλαρμονική παιάνισε πρώτη στην πομπή, η οποία από το κέντρο της παλαιάς πόλης του Μεσολογγίου τερμάτισε στον «Κήπο των Ηρώων».

Προηγήθηκε επίσημη Δοξολογία που τελέσθηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα, παρουσία και του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλου. Στη συνέχεια σχηματίσθηκε πομπή από τμήματα με παραδοσιακές φορεσιές και εξαρτύσεις μάχης του 1821 και φιλαρμονικές ορχήστρες από πολλές πόλεις της χώρας, που πλαισίωσαν και συνόδευσαν την Εικόνα της Εξόδου.

Η πομπή κατευθύνθηκε στον «Κήπο των Ηρώων», όπου τελέσθηκε η καθιερωμένη επιμνημόσυνη δέηση, η κατάθεση στεφάνων στον Τύμβο και η αναπαράσταση της πράξης αυτοθυσίας του Ήρωα Καψάλη και της Εξόδου των Ελεύθερων Πολιορκημένων.

Η Φιλαρμονική μας Ορχήστρα, όπως προαναφέραμε, με εντυπωσιακή ενδυματολογική εμφάνιση, συντονισμένο βηματισμό και με άψογη εκτέλεση επιλεγμένων παιάνων, τέθηκε επικεφαλής της πομπής των φιλαρμονικών και κατά τη διέλευση της απέσπασε το παρατεταμένο χειροκρότημα των χιλιάδων επισκεπτών από όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη, που παραβρέθηκαν στις εκδηλώσεις.

Δίκαια υπερήφανος ο δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Αναστάσιος Καλλιάφας -που παρέστη σαν εκπρόσωπος του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος είναι και επίτιμος δημότης Μεσολογγίου- εισέπραξε τα συγχαρητήρια του δημάρχου Μεσολογγίου κ. Νικ. Καραπάνου, του Προέδρου της Δημοκρατίας και των εκπροσώπων των πολιτικών κομμάτων, για την αντάξια της ιερότητας του χώρου επιβλητική εμφάνιση της Φιλαρμονικής μας Ορχήστρας, υπό τη διεύθυνση του μαέστρου κ. Γεωργ. Ζαρζάνη.

Τη Φιλαρμονική Ορχήστρα συνόδευσε και το μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΠΑΔΠ και π. δημοτικός σύμβουλος κ. Σάββας Αβραμίδης.

Δ.Λ. - “ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΑΠΟΝΟΜΗ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΚΡΙΘΕΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΟΠΟΥΛΑ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 12ος Διαγωνισμός «Μαθηματικά και Παιχνίδι», που προκήρυξε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, μεταξύ των μαθητών της Ε’ και ΣΤ’ τάξης των δημοτικών σχολείων όλης της χώρας.

Η τελετή της απονομής των βραβείων στους διακριθέντες μαθητές έγινε την 19.5.2018 στο κτήριο του ΚΥΒΕ, παρουσία εκπροσώπων της Ε.Μ.Ε.

Μεταξύ των βραβευθέντων μαθητών της Δυτικής Αθήνας ήταν και πολλά Περιστεριωτόπουλα, στα οποία απένειμε τα βραβεία ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος απηύθυνε και χαιρετισμό. Μαζί του παραβρέθηκαν ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκος και ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ, δημοτ. σύμβουλος κ. Αναστ. Καλλιάφας (φωτογραφίες).

Θυμίζουμε, ότι ο Δήμος Περιστερίου είναι ο πρώτος στη χώρα που έχει τιμήσει και με ονοματοθεσία οδού και με ανδριάντα, τον μεγάλο Έλληνα θεμελιωτή της μαθηματικής επιστήμης Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή, εμπνευστή της «θεωρίας της σχετικότητας», όπως παραδέχθηκε εγγράφως και ο ίδιος ο Αϊνστάιν, ο οποίος στη συνέχεια την ολοκλήρωσε.    

 

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, ο πρόεδρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας- καθηγητής του Ε.Μ.Π. κ. Αναργ. Φελλούρης και ο γεν. γραμματέας- καθηγητής Δευτ/θμιας Εκπ/σης κ. Ιωάν. Τυρλής.

ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ

ΑΥΓΟΥΛΕΑ - ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ

Με την ευκαιρία θα θυμίσουμε, ότι πρόσφατα έγιναν και οι βραβεύσεις, στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, των μαθητών που διακρίθηκαν στον 78ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό στα μαθηματικά «Ευκλείδης».

Από το Δήμο Περιστερίου βραβεύτηκαν οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα Λιναρδάτου:

Β΄Γυμνασίου : Τάσος Γιωτίτσας (1ο βραβείο),

Β’ Λυκείου: Ιωάν. Βλαχοδημητρόπουλος και Ηλιάνα Χατζηλιά (3ο βραβείο) και,

Γ’ Λυκείου: Αλέξανδρος Μάρας (2ο βραβείο).

"ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΜΑΪΟΣ 2018

ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ

 

Ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος απευθύνει κάλεσμα στις ασθενείς οικονομικά οικογένειες της πόλης μας και τις καλεί να εγγράψουν τα παιδιά τους στα Κοινωνικά Φροντιστήρια της Ιεράς Μητροπόλεως μας, έτσι ώστε αυτά να βοηθηθούν και να αποκτήσουν την κατάλληλη προετοιμασία για τις εξετάσεις της Γ´ Λυκείου.

Συγκεκριμένα, το Κοινωνικό Φροντιστήριο του Ι. Μητροπολιτικού Ναού «Ευαγγελιστρίας» Περιστερίου θα λειτουργήσει για έβδομη σχολική χρονιά και είναι έτοιμο για να παράσχει την ΔΩΡΕΑΝ καλοκαιρινή προετοιμασία των Β´ και Γ´ τάξεων του Λυκείου. Διδάσκουν εξαίρετοι, έμπειροι, καταξιωμένοι εθελοντές καθηγητές όλων των απαιτούμενων γνωστικών κατευθύνσεων.

Οι εγγραφές έχουν ξεκινήσει και διεκπεραιώνονται καθημερινά από τον υπεύθυνο π. Αλέξανδρο Ζαρίκο (18:00 - 20:00) και θα διαρκέσουν μέχρι και τις 20 Ιουνίου 2018.

Για λεπτομέρειες και σε ό,τι αφορά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά εγγραφής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 210 5711633 & 6945391654 (Πρεσβύτερος π. Αλέξανδρος Ζαρίκος).

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

Η ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΑ «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑΣ» ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟ 27ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟΥ

 

Στην εκπαιδευτική αιωνιότητα πέρασε ο αγωνιστής δάσκαλος Κώστας Παπλωματάς, το όνομα του οποίου αναρτήθηκε από τις 11.5.2018 στην προμετωπίδα του 27ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου, στο οποίο υπηρετούσε μέχρι το μοιραίο δυστύχημα που του στέρησε τη ζωή.

Με μια συγκινητική και σεμνή τελετή ο σύλλογος γονέων και οι εκπαιδευτικοί του 27ου Δημοτικού, αναφέρθηκαν -με εκπρόσωπό τους- στην προσωπικότητα του τιμωμένου, στο έργο του και στο χρέος που εκπλήρωσαν δίνοντας στο Σχολείο τους την προσωνυμία: «Κωνσταντίνος Παπλωματάς»!

Προηγήθηκε μια μικρή προβολή βίντεο με την παρουσία του Κ. Παπλωματά στην εκπαιδευτική διαδικασία και την συνδικαλιστική αγωνιστική του πορεία, και στη συνέχεια μίλησαν:

-Η διευθύντρια του 27ου Δημοτ. Σχολείου κα Πάτρα Καραμπλή, που αναφέρθηκε στην ζωή του Κώστα Παπλωματά, που όπως είπε: «Γεννήθηκε το 1963 και από τα νεανικά του χρόνια ασχολήθηκε με το αγωνιστικό μαθητικό κίνημα. Εντάχθηκε στην ΚΝΕ και μετά στο ΚΚΕ. Διετέλεσε για πολλά χρόνια πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών «Έλλη Αλεξίου» και μέλος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) εκπροσωπώντας το ΠΑΜΕ. Υπήρξε σπουδαίος δάσκαλος εμφορούμενος από ιδέες και όνειρα, βαθιά δημοκρατικός, αθεράπευτος ιδεολόγος και δεν υπήρξε κινητοποίηση για τις διεκδικήσεις της Παιδείας που να μην έδινε το «παρών».

ΔΙΔΑΣΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ

Ομόφωνα ο Σύλλογος Διδασκόντων του 27ου Δημοτ. Σχολείου αποφάσισε να δοθεί το όνομά του στο σχολείο και η απόφαση αυτή διαβιβάστηκε στην Γ’ Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης και το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου που την ενέκριναν θετικά και ομόφωνα.

Η προσωνυμία του ονόματος του Κώστα Παπλωματά στο Σχολείο θα τον θυμίζει σε εμάς που τον ζήσαμε και θα μαθαίνει στα παιδιά, ότι υπήρξε ένας δάσκαλος που έκανε τις ιδέες του πράξη και αγώνα και ο οποίος δίδασκε όχι μόνο από την έδρα αλλά και με τον αγώνα του».

ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ

- Ο δ/ντής της Πρωτ/θμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας κ. Αδάμ Στάμος (φωτογραφία δεξιά) που είπε μεταξύ άλλων: «Τιμούμε σήμερα τον Άνθρωπο, το Δάσκαλο, τον αγωνιστή, τον συνδικαλιστή, τον φίλο Κώστα Παπλωματά, που με την προσφορά και το έργο του τίμησε τον κλάδο των εκπαιδευτικών και υπηρέτησε τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση με συνέπεια και προσήλωση στις αρχές για μια λαϊκή παιδεία. Έναν δάσκαλο εμφορούμενο από τις διαχρονικές πανανθρώπινες αξίες, που πηγάζουν από τα βάθη της ελληνικής ιστορίας, έναν κοινωνικό αγωνιστή – φάρο που σηματοδοτεί την πορεία για κοινωνική δικαιοσύνη και δικαίωση. Έναν συνδικαλιστή που με το λόγο, τα γραπτά του και το παράδειγμά του ενέπνευσε πολλούς να αγωνιστούν για κοινωνικές κατακτήσεις.

Έναν πραγματικό φίλο, γιατί έτυχε να είμαστε μαζί από τα φοιτητικά μας χρόνια στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία, ανταλλάσσαμε απόψεις, διαφωνούσαμε αρκετά, αλλά συμφωνούσαμε στην ουσία. Κατεβαίναμε μαζί στους δρόμους για τη δικαίωση των αγώνων και των οραμάτων μας. Χωρίσαμε γιατί υπηρετούσαμε σε διαφορετικές περιοχές και ξαναβρεθήκαμε για να συνεχίσουμε την πορεία μας στο Σύλλογο «Έλλη Αλεξίου», όπου σφυρηλατήθηκε η φιλία μας με τους αγώνες και τις συζητήσεις μας.

Οι θετικές ομόφωνες εισηγήσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και των αρμοδίων φορέων της Εκπαίδευσης για την προσωνυμία του Σχολείου σε «Κώστας Παπλωματάς» καταδεικνύουν την καθολική αποδοχή και εκτίμηση στο πρόσωπό του, όχι μόνο στο Περιστέρι, αλλά και πανελλαδικά. Έφυγε από τη ζωή άδικα και απρόοπτα, όμως το αποτύπωμα που άφησε είναι ισχυρό, ανεξίτηλο και διαρκές, όπως καταδεικνύει η σημερινή τελετή».

ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΕΠΑΞΙΑ

ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ

-Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης (φωτογραφία αριστερά), ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων, ότι: «Γίνεται σήμερα πράξη η οφειλόμενη τιμή στον Κώστα Παπλωματά, τον εκπαιδευτικό, το γονιό, τον συμπολίτη, το νήμα της ζωής του οποίου κόπηκε τόσο απρόσμενα το 2015. Όμως το έργο του φέρει τα αποτυπώματα της επίμονης προσπάθειάς του, τόσο στο επίπεδο της εκπαιδευτικής, όσο και της κοινωνικής εξέλιξης με αποδέκτες τα παιδιά του τόπου μας.

Ήταν ένας αξιόλογος αγωνιστής που έφυγε νωρίς, με μεγάλη προσφορά στα μαθητικά νιάτα του Περιστερίου.

Η προσωνυμία εκφράζει απόλυτα τη συλλογική τιμή των συμπολιτών , των δασκάλων και των μαθητών του Περιστερίου, την οποία ο Κώστας Παπλωματάς κατέκτησε επάξια με την ατελείωτη προσφορά του, με το έργο, τους αγώνες και την αγάπη του για την παιδεία.

Το Περιστέρι πάντα θα τον τιμά και θα τον σκέπτεται»!

Μίλησαν επίσης, η πρόεδρος του Συλλόγου «Έλλη Αλεξίου» κ. Κουμπή, η εκπρόσωπος της ΔΟΕ κα Δριμάλα, ο σχολικός σύμβουλος κ. Παρασκευόπουλος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων κ. Μπεκιάρης, η εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών του Σχολείου κα Σταματοπούλου κ.ά.

Η τελετή ολοκληρώθηκε με τα αποκαλυπτήρια της μαρμάρινης πλάκας με την ονομασία του Κωνσταντίνου Παπλωματά από το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, τον δ/ντή της Πρωτ/θμιας Εκπ/σης κ. Αδάμ Στάμο και τη δ/ντρια του 27ου Δημοτ. Σχολείου κα Πάτρα Καραμπλή (φωτογραφία).

Στην τελετή παραβρέθηκαν: Η σύζυγος του Κώστα Παπλωματά Μίνα και τα παιδιά του Γιώργος και Μαρία, ο δήμαρχος Χαϊδαρίου κ. Μιχ. Τσενέκος, ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκος, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Μιχ. Κακλαμάνος (είναι και πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής του 27ου Δ.Σ.), Αλεξ. Πλέστης, Αθαν. Δημητρίου, Στεφ. Παπαδόπουλος κ.ά., εκπρόσωποι της Δημοτ. Παράταξης «Αριστερή Κίνηση Περιστερίου» με επικεφαλής τον δημοτ. σύμβουλο κ. Παναγ. Παπανικολάου, ο εκπρόσωπος της ΔΟΕ κ. Ζήσης Καπράνας, εκπρόσωποι των δημοτικών παρατάξεων «Με την Κοινωνία Μπροστά», «Λαϊκή Συσπείρωση», «Ενεργοί Πολίτες», εκπρόσωποι της Κομματικής Οργάνωσης του Κ.Κ.Ε., εκπρόσωποι άλλων εκπαιδευτικών φορέων, εκπαιδευτικοί, γονείς κ.ά.

ΔΛ. - “ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ