• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

«Ενεργοί Πολίτες»: Ποια είναι η έμπρακτη στήριξή στις Μονάδες Υγείας που εδρεύουν στο Περιστέρι;

 

 Με πολύ ενδιαφέρον παρακολουθούμε μέσω του τοπικού Τύπου, την ευαισθητοποίηση του κ. Μπεκιάρη και του κ. Παχατουρίδη στην αποστολή κλιμακίου για την πραγματοποίηση ιατρικών εξετάσεων σε δύο χωριά στην περιφέρεια. Θα θέλαμε όμως να μάθουμε από τους τοπικούς παράγοντες της πόλης μας ποια είναι η έμπρακτη στήριξή τους στις Μονάδες Υγείας που εδρεύουν στο Περιστέρι ;

 Όπως για παράδειγμα τι θα γίνει με την δημοτική συγκοινωνία που υποσχέθηκε ο κ. Παχατουρίδης για το Κέντρο Υγείας 1 στο Μπουρνάζι, όταν είχε παρευρεθεί στα εγκαίνια της ΤΟ.Μ.Υ., παρουσία του υπουργού κ. Πολάκη.

 Επίσης ποια ή ποιες είναι οι προτάσεις της δημοτικής αρχής προς το Υπουργείο Υγείας για την διασπορά των Τοπικών Μονάδων Υγείας στα τέσσερα δημοτικά διαμερίσματα.

 Γιατί δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα του υπουργείου για διάθεση χώρων. Ποια μελέτη εκ μέρους του Δήμου έχει γίνει για την αξιοποίηση κτιρίων δημοτικών ή ακόμα και κρατικών προκειμένου να χρησιμοποιηθούν για την στέγαση δομών υγείας και κοινωνικής πολιτικής;

 Τι θα γίνει με τα έργα υποδομής που είναι απαραίτητα πέριξ των Κ.Υ. ( π.χ. ΚΥ1 ) για να μην κινδυνεύουν οι ασθενείς, όπως δρόμοι με πολλές λακκούβες, ανύπαρκτα πεζοδρόμια, έλλειψη σηματοδότησης στην Κωνσταντινουπόλεως προς την κατεύθυνση της Χρήστου Λαδά, με αποτέλεσμα το ασθενοφόρο να κάνει τον κύκλο της πλατείας χάνοντας πολύτιμο χρόνο κ.τ.λ.

 Σημαντικό ερώτημα επίσης είναι αν υπάρχουν κλιμάκια που να επισκέπτονται συχνά ΚΑΠΗ, ξενώνες φιλοξενίας , γηροκομεία και να ενημερώνονται για τον αριθμό των πολιτών που διαμένουν εκεί, για τα προβλήματά τους, για τις ανάγκες τους;

 Αυτά και άλλα πολλά είναι τα σημαντικά ζητήματα που πρέπει να απασχολούν τη δημοτική αρχή σε ό,τι αφορά τα θέματα υγείας και κοινωνικής πολιτικής.

 Καλές οι φωτογραφίες, οι χειραψίες και οι διαφημιζόμενες επισκέψεις κλιμακίων στο χωριό καταγωγής του εντεταλμένου συμβούλου υγείας, αλλά η ουσία είναι αλλού!

 

 11 Μαΐου 2018

(Από το Γραφείο Τύπου της Δημοτικής Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες»)

Εγγραφή στο Μητρώο Αρρένων των αγοριών που γεννήθηκαν το 2017

 

 Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, έχοντας υπ όψη τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 20 του Ν.2119/93 περί Μητρώου Αρρένων, γνωστοποιεί ότι η αρμόδια Επιτροπή κατάρτισε το Μητρώο Αρρένων των αγοριών που γεννήθηκαν το έτος 2017 και καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να προσέλθει στο Δημοτικό Κατάστημα  στο Νέο Δημαρχείο (Πλ. Δημοκρατίας - Τμήμα Δημ/κής Κατ/σης & Ληξιαρχείου), στο Γραφείο Μητρώου Αρρένων, όλες τις εργάσιμες ημέρες και από ώρα 09:00 έως 14:00 από 8/5/2018 μέχρι 15/6/2018 για να λάβει γνώση της εγγραφής του παιδιού του στα Μητρώα Αρρένων και να υποβάλλει ένσταση σε περίπτωση αντίρρησης για την εγγραφή του.

 Διευκρινίζεται δε, ότι μετά την 30η Ιουνίου 2018 το Μητρώο Αρρένων του έτους 2017 γίνεται οριστικό και δεν επιδέχεται ενστάσεις.

«ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΦΩΣ» : ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΑΪΟΥ 2018

 «Χρώμα και φως» : Η Φλώρα Λαμπαδινού και η Λίζα Λυκιαρδοπούλου με την ομάδα "Τέχνη και Χρώμα" σάς προσκαλούν να μοιραστείτε τη χαρά της δημιουργίας και τα εικαστικά οράματά τους, από τις 7 Μαΐου έως τις 13 Μαΐου 2018, στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου.

ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ‘21 ΓΙΟΡΤΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

 

Με σεβασμό, τιμή και διάχυτη συγκίνηση ειδικά στους πολίτες μεγάλης ηλικίας του Περιστερίου -σεβασμό ακόμη και από τον καιρό, που… δάκρυσε μετά την ολοκλήρωση της μαθητικής παρέλασης- γιορτάσθηκε στο Δήμο μας η Εθνική μας Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε σημαιοστολισμό και φωταγώγηση των δημοσίων και δημοτικών καταστημάτων, τραπεζών, σχολείων ΝΠΔΔ, των οικιών κ.λπ.

Στις 23 Μαρτίου 2018, η Εθνική μας Επέτειος γιορτάσθηκε με λαμπρότητα σε όλα τα σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με εκδηλώσεις, ομιλίες κ.λπ.

Στο Ηρώο της πόλης πραγματοποιήθηκαν: Επιμνημόσυνη δέηση, ομιλία του Δημάρχου Περιστερίου, προσκύνημα και κατάθεση στεφάνων από μαθητές, σπουδαστές, σωματείων και συλλόγων κ.ά.

Στις 25 Μαρτίου 2018, τελέσθηκε Δοξολογία στο Μητροπολιτικό ι.ν. του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, Δέηση στη μνήμη της ηρωικής γενιάς του 1821, καταθέσεις στεφάνων από δημοτικές και πολιτικές παρατάξεις, εκπροσώπους των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας, φορείς κ.λπ.

Και η εθνική γιορτή ολοκληρώθηκε με παρέλαση προ των επισήμων και των πολιτών, σχηματισμών από εθνικοτοπικούς και αθλητικούς φορείς και ακολούθως μαθητικών τμημάτων των δημοσίων σχολείων (με μονό αριθμό) και ιδιωτικών σχολείων.

Η Σημαία μας κάλυψε το βάθρο των επισήμων (όλοι οι επίσημοι με επικεφαλής το Δήμαρχο παρακολούθησαν την παρέλαση στη βάση του βάθρου μαζί με τους δημότες, όπως κάθε χρόνο)

Στις εκδηλώσεις μνήμης και στην παρέλαση η Φιλαρμονική του Δήμου παιάνισε άψογα τον Εθνικό μας Ύμνο και απέδωσε εμβατήρια που συντόνιζαν τον βηματισμό, ενδυνάμωναν το φρόνημα των παιδιών και συνέβαλε στην έξοχη εμφάνιση των τμημάτων που παρήλασαν και καταχειροκροτήθηκαν από το κοινό.

Την επιμέλεια των εκδηλώσεων επωμίσθηκαν με επιτυχία ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος κ. Μιχ. Μιχαλόπουλος, ο αντ/ρχος κ. Βασ. Μπέτσης κ.ά.

ΚΑΜΑΡΩΣΑΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ

ΝΙΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ

Μετά το τέλος της παρέλασης στο ισόγειο του Δημαρχιακού μεγάρου ο Δήμαρχος Περιστερίου δεξιώθηκε τις παραστάτιδες της Σημαίας μας και τους επισήμους και συνόψισε τις εντυπώσεις του από την παρέλαση στους δημοσιογράφους, ως εξής:

«Σήμερα στην μαθητική παρέλαση της πόλης μας καμαρώσαμε το μοναδικό, το πιο όμορφο και το πιο ελπιδοφόρο μέλλον της πατρίδας μας: αυτά τα μοναδικά νιάτα. Και όπως είδατε η νεολαία της πόλης μας ύψωσε στον ψηλότερο ιστό τη Γαλανόλευκη. Αυτή τη Γαλανόλευκη, την οποία η νεολαία της πατρίδας μας θα υψώσει και στην μικρότερη ελληνική βραχονησίδα! Χρόνια Πολλά»!

*

Στις φωτογραφίες μας, αριστερά, διακρίνονται: 1. Η Σημαία με τις παραστάτιδες επικεφαλής της παρέλασης. 2. Εκπρόσωποι της Δημοτ. Αρχής κ.λπ. πλαισιώνουν το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και τον πρόεδρο του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλο στη βάση του βάθρου. 3. Το 1ο Δημοτ. Σχολείο. 4. Η σχολική μπάντα του 11ου Δημοτ. Σχολείου. 5. Το 13ο Δημοτ. Σχολείο. 6. Το 19ο Δημοτ. Σχολείο. 7. Το 29ο Δημοτ. Σχολείο. 8. το 39ο Δημοτ. Σχολείο. 9. Η φιλαρμονική των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα Λιναρδάτου. 10. Η Σχολή Τσιαμούλη. 11. Το Ειδικό Γυμνάσιο. 12. Το 9ο Γυμνάσιο. 13. Το 15ο Γυμνάσιο. 14. Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο. 15. Το 1ο Γεν. Λύκειο. 16. Το 5ο Γεν. Λύκειο. 17. Το 11ο Γεν. Λύκειο και 18. Το 13ο Γεν. Λύκειο.

ΛΙΓΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΟΡΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝΩΣΕ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΩΝ

 

Στην ιστορία της πόλης πέρασε και αυτή η παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2018, που άφησε καλές εντυπώσεις και τόνωσε λίγο το φρόνημα  και την αντοχή των πολιτών, που ταλανίζεται από τις δυσβάστακτες δυσκολίες της κρίσης.

Επιβάλλεται να προθέσουμε και λίγες ακόμα εικόνες που σημάδεψαν την φετινή Εθνική μας Εορτή.

Στην πάνω σειρά διακρίνουμε το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και τον επικεφαλής της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες» κ. Φώτη Κουγιουμτζή, που καταθέτουν στεφάνια στο Ηρώο της πόλης. Στην δεύτερη σειρά διακρίνεται στην ίδια διαδικασία ο επικεφαλής της Αριστερής Κίνησης κ. Παν. Παπανικολάου.Κ δεξιά η πρόεδρος του Συλλόγου Κρητών κα Βίκυ Λιλυμπάκη. Στην τρίτη σειρά καταθέτουν στεφάνια ο πρόεδρος του Συλλόγου Μεσσηνίων κ. Γεωρ. Πανόπουλος και δεξιά ο πρόεδρος της ΄Ενωσης Ηπειρωτών κ. Ζήκος Κόντης. Στην τελευταία σειρά διακρίνεται η Δημοτική Φιλαρμονική που έντυσε ηχητικά -και θαυμάσια- την παρέλαση και δεξιά στο Δημαρχείο οι παραστάτιδες των 6ου και 8ου Γεν. Λυκείων σε… ανοδική κλίμακα με βάθρο τον δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2018

Πολυσχιδής ο τομέας της Δημόσιας Εκπαίδευσης στο Περιστέρι και ΤΙΤΑΝΙΑ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ η προσπάθεια της ομαλής λειτουργίας 150 σχολείων και η συντήρηση 100 περίπου κτηρίων που υποδέχονται 18.000 παιδιά!


Πρόσφατα χειροκροτήσαμε την μαθητιώσα νεολαία, που παρήλασε για την Εθνική μας Επέτειο και καμαρώσαμε τη θεατή πλευρά της εκπαίδευσης, μια εικόνα που ενθουσίασε. Όμως υπάρχει και η αθέατη πλευρά της δημόσιας εκπαίδευσης που είναι πολυσχιδής και τεράστια σε όγκο δουλειά, που έχει να κάνει με το κτηριακό, την εξασφάλιση των κατάλληλων συνθηκών σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, τη συντήρηση, την ασφάλεια κυρίως των μαθητών και πλήθος άλλων προβλημάτων που καθημερινά αναφύονται και ζητάνε επίμονες και επείγουσες λύσεις.

Αν φανταστεί κανείς, ότι στον τέταρτο Δήμο της χώρας μας, το Περιστέρι, λειτουργούν περίπου 150 σχολεία, σε 100 και παραπάνω κτήρια, που όλα αυτή υφίστανται καθημερινά φθορές και ζημιές και χρειάζονται άμεση επισκευή και συντήρηση, αλλά και το γεγονός ότι σε αυτά μορφώνονται 18.000 μαθητές (!) μπορεί να συλλάβει το μέγεθος της τιτάνιας, θα λέγαμε, προσπάθειας, Μιας προσπάθειας για να διατηρείται η εκπαίδευση στο Δήμο μας στο επιθυμητό επίπεδο που πρέπει να παραδεχθούμε, ότι βαθμολογείται με «βαθμό προακτέο και διαγωγή κοσμιωτάτη», όπως θα λέγαμε στην εκπαιδευτική ορολογία.

Όλο αυτό το έργο έχει επωμιστεί ο αντιδήμαρχος Παιδείας και Κοινωνικής Μέριμνας κ. Τάσος Θεοδωράκος, που δέχτηκε -και τον ευχαριστούμε- να μας δώσει απαντήσεις και να μας μπάσει στα άδυτα του καθημερινού έργου που συντελείται στην παιδεία και την εκπαίδευση. Και αφήνουμε στον αναγνώστη να κρίνει αν είναι επιτυχημένο ή όχι το συνολικό έργο του, αρκεί να είναι καλός στα… μαθηματικά για να απαριθμήσει και να ταξινομήσει τα προβλήματα, αφού κάθε σχολείο και κάθε κτήριο είναι και ένα πρόβλημα, που ευτυχώς δεν είναι δυσεπίλυτο, όταν διαθέτει κανείς πάθος και σθένος.

Να τι μας είπε ο αντιδήμαρχος κ. Τάσος Θεοδωράκος, που είναι γνωστό πόσο αγαπητός είναι στο χώρο του Περιστερίου και ο οποίος τιμήθηκε από τους Περιστεριώτες, με πρωτιά σε ψήφους, στις τελευταίες εκλογές.

ΦΩΤΕΙΝΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ

«Η προσπάθειά μας τείνει σε μια γενικότερη παρέμβαση στην παιδεία, ώστε να της δώσει ζωή, πνοή και άνεση. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε σχολεία φωτεινά, χαρούμενα και κυρίως ασφαλή για τα παιδιά μας, από τα πρώτα τους μαθητικά βήματα, μέχρι να καταξιωθούν εισαγόμενα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά είναι οι φθορές, που δεν είναι φυσιολογικές, στα σχολικά κτήρια. Είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας στο έργο που έχουμε επωμισθεί βασικά από την οικονομική πλευρά, σε συνάρτηση με το λιγοστό ανθρώπινο δυναμικό.

Τα σπασμένα τζάμια, οι φθορές στις βρύσες και τα υδραυλικά, τα γράφιτις και τα συνθήματα που ρυπαίνουν τους τοίχους, ακόμα και τα ακραία περιστατικά, όπως το να κόβουν τα κάγκελα με τροχό, οι φωτιές, οι ραγδαίες βροχοπτώσεις και οι κεραυνοί, οι κλοπές κ.ά. είναι μερικά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και που αν αυτά δεν υπήρχαν έχουμε κοστολογήσει ότι θα μπορούσαμε να παράγουμε διπλάσιο έργο!

Ευχής έργο θα ήταν να είχαν προσληφθεί σχολικοί φύλακες, ώστε θα υπάρχει επιτήρηση των κτηρίων από το μεσημέρι μέχρι την επομένη το πρωί, αλλά τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών και Παιδείας δεν εγκρίνουν προσλήψεις και έτσι οι φθορές κοστίζουν περισσότερο στα κράτος.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ

Πρέπει να καταλάβουν αυτοί που προκαλούν φθορές, ότι τα σχολεία είναι η φωτογραφία, ο καθρέφτης της γειτονιάς, του Δήμου και όλων μας. Και όποιος προκαλεί φθορές σε ένα σχολείο είναι σαν να προκαλεί φθορές στο ίδιο του το σπίτι, γιατί από δικά του χρήματα και των γονιών του γίνονται οι αποκαταστάσεις.

Εμείς βέβαια δεν σταματάμε. Συνεχίζουμε το έργο μας, και εγώ σαν εκπρόσωπος της Δημοτικής Αρχής και αρμόδιος αντιδήμαρχος, με τους συνεργάτες μας που είναι οι διευθυντές των σχολείων, οι γονείς κ.ά. ενώνουμε τις προσπάθειές μας, ώστε να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τα παιδιά μας. Οι πιο πάνω έχουν συνταχθεί δίπλα μας, στην πορεία να βελτιώνουμε τις συνθήκες στους ζωντανούς οργανισμούς που είναι τα σχολεία και τα παιδιά μας. Και τους ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό. Υπάρχουν σχολικά κτήρια… γερασμένα, με ηλικία πάνω από 50 χρόνια και έχουμε καταφέρει να τα κάνουμε όμορφα, φωτεινά, χαρούμενα και όπως είπα κυρίως ασφαλή για τα παιδιά.

ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ Η ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

Όπως προείπα, εμείς έχουμε επωμισθεί τη συντήρηση των σχολείων (μονώσεις, βάψιμο, φθορές, ζημιές, θέρμανση κ.λπ.), που είναι 100 και παραπάνω κτήρια που στεγάζουν 18.000 παιδιά. Παλαιότερα τα παιδιά ήταν 20.000, αλλά συνέπεια της κρίσης είναι η υπογεννητικότητα και αυτή φαίνεται και στις τάξεις των σχολείων.

Το σπουδαίο είναι ότι οι γονείς «βάζουν πλάτες» στις δυσκολίες και τα προβλήματα και συλλειτουργούμε άψογα. Γιατί η παιδεία δεν θέλει διαχωρισμούς και δεν έχουμε αντιπαραθέσεις. Η προσπάθειά μας είναι να εξασφαλίσουμε στα παιδιά αξιοπρεπείς και ασφαλείς χώρους.

ΣΥΝΘΕΤΙΚΟΙ ΧΛΟΟΤΑΠΗΤΕΣ

Ένα άλλο θέμα που θέλω να θίξω είναι η διαμόρφωση των αύλειων χώρων των νηπιαγωγείων. Ήδη τοποθετήσαμε συνθετικούς χλοοτάπητες γύρω στα 80 τ.μ. σε 21 σχολεία και δημιουργήσαμε στην ουσία μικρές παιδικές χαρές. Αυτό σε συνδυασμό με τις επισκευές, το βάψιμο κ.λπ. έγιναν οι χώροι πολύ ελκυστικοί για τα παιδιά.

ΘΩΡΑΚΙΣΑΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΑΛΕΞΙΚΕΡΑΥΝΑ

Το θέμα για το οποίο μπορούμε να καυχηθούμε, ότι καταφέραμε να θωρακίσουμε την ασφάλεια των παιδιών, είναι η τοποθέτηση των αλεξικέραυνων.

Παλιά υπήρχε μια χάλκινη γραμμή στο κτήριο, που προστάτευε μόνο το κτήριο, αλλά λόγω της υψηλής τιμής του χαλκού είχαν κλαπεί από όλα τα κτήρια.

Αλεξικέραυνα δεν υπάρχουν σε κανένα σχολείο στην Ελλάδα! Εμείς τοποθετήσαμε σε όλα τα κτήρια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στο 90% της δευτεροβάθμιας, αλεξικέραυνα από αλουμίνιο. Το αλουμίνιο δεν κλέβεται λόγω της χαμηλής του τιμής, παρέχει περισσότερη και καλύτερη προστασία, μπορεί εύκολα και με μικρό κόστος να αντικατασταθεί σε περίπτωση απώλειας και σεβόμαστε και τα χρήματα του κόσμου. Αν συμβεί δε να είναι κοντά κοντά δύο- τρία σχολικά κτήρια θωρακίζονται με έναν ιστό, οπότε το κόστος πέφτει στο μισό. Σημειωτέον, ότι προστατεύονται από κεραυνούς και τα γύρω σπίτια.

Τα έχουμε τοποθετήσει στο πιο ψηλό σημείο των κτηρίων, σε ιστό 6 μέτρων, με μια ελληνική σημαία πάνω. Προστατεύουν και τα παιδιά και το κτήριο σε μια εμβέλεια 220 τ.μ. και με τη φετινή μελέτη θα θωρακιστεί το 100% των σχολικών κτηρίων.

ΔΙΚΤΥΟ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Ένας ακόμη τομέας, που μας απασχολεί και ειδικά εμένα σαν αντ/ρχο Κοινωνικής Μέριμνας, είναι οι οικογένειες που βιώνουν με τον χειρότερο τρόπο τις συνέπειες της κρίσης. Στην Κοινωνική Υπηρεσία έρχονται δεκάδες πολίτες και καταγράφουμε περιστατικά για τα οποία προσπαθούμε να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα τους. Γιατί ερχόμαστε στη θέση του κάθε πολίτη που ένα πρωί στη δουλειά του τον περίμενε η απόλυση!

Συγκροτήσαμε ένα Δίκτυο Αγάπης και Αλληλεγγύης σε συνεργασία με διευθυντές σχολείων και γονείς, η λειτουργία του οποίου είναι πιο σημαντική από ένα βάψιμο σχολείου ή κάποιο έργο. Αυτή η τεράστια «αλυσίδα αγάπης» μάς γνωστοποιεί το πρόβλημα και ερχόμαστε αρωγοί.

Είμαστε λάτρεις της στοχευμένης κοινωνικής πολιτικής και πρέπει να σας διαβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει παιδάκι στο Περιστέρι που να κτύπησε την πόρτα της Κοινωνικής Υπηρεσίας και να μην του πηγαίνει μια μερίδα φαγητό στο σπίτι του!

Η Κοινωνική Υπηρεσία κάνει τεράστια δουλειά. Στείλαμε ήδη τα πακέτα με τρόφιμα και ήδη πρώτης ανάγκης στα παιδιά του προγράμματος «Σε έχω έννοια», το ίδιο και με το πρόγραμμα «baby δίνω», ή τις εορταστικές παροχές στους δικαιούχους του προγράμματος του κοινωνικού παντοπωλείου. Όλα διεκπεραιώθηκαν άψογα.

*

Δημιουργήσαμε δύο Δημοτικά και ένα Γυμνάσιο, στα οποία κάνουν μαθήματα τα παιδιά που έρχονται από τα hot spots, τα οποία είναι παιδιά δεύτερης και τρίτης γενιάς, ξέρουν καλά τη γλώσσα μας και σιγά σιγά εντάσσονται στα κανονικά τμήματα των σχολείων. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα στο θέμα αυτό.

ΠΕΝΤΕ ΝΕΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Ο όγκος δουλειάς αλλά και οι υποχρεώσεις όλο και αυξάνονται, καθώς εκτός των ήδη λειτουργούντων σχολικών μονάδων, λειτουργήσαμε και άλλα πέντε νηπιαγωγεία σε τρία ολοκαίνουργα κτήρια, στην οδό Φιλικών και στο π. κτήμα Πόθου. Επίσης λειτούργησε αυτή τη σχολική χρονιά το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο στην περιοχή του Αγ. Ιωάννου Θεολόγου, αλλά και το Τεχνικό Επαγγελματικό Εκπαιδευτήριο.

ΣΕ 2-3 ΜΗΝΕΣ Η ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ 28ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

Βεβαίως υπάρχουν και μερικές περιπτώσεις που εκκρεμούν, για τις οποίες δεν έχει ευθύνη ο Δήμος μας.

Το κτήριο του 28ου Δημοτικού Σχολείου π.χ. που είναι το μοναδικό σχολείο σε ενοικιαζόμενο κτήριο. Η εταιρεία Κτηριακές Υποδομές έστειλε την επιτροπή καταλληλότητας σε ένα χώρο όπου σκοπεύει να ανεγείρει το διδακτήριο, γιατί η αγορά οικοπέδων και οι ανεγέρσεις των κτηρίων είναι αρμοδιότητας των Κτηριακών Υποδομών (π. ΟΣΚ). Αυτή γνωμοδότησε θετικά. Το ελληνικό δημόσιο δαπάνησε κάποιες χιλιάδες ευρώ για να αγοράσει το χώρο. Προέκυψε ένα πρόβλημα για ένα κτήριο που είναι στη μέση του ακινήτου που δεν το αγόρασε η εταιρεία. Εμείς σαν Δήμος κάναμε αλλεπάλληλες επισκέψεις και αιτήσεις για να υλοποιηθεί το έργο και τώρα οι Κτηριακές Υποδομές απάντησαν και σε εμάς, και στο Δημόσιο και στο Σύλλογο Γονέων, ότι σε 2- 3 μήνες θα είναι έτοιμη η προμελέτη!

Συνεπώς το θέμα δεν καθυστερεί από πλευράς Δήμου, αντίθετα επιμένουμε στις εκκλήσεις το κτήριο αν ήταν δυνατόν να λειτουργούσε από… χθες!

ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ!

Επίσης για το διδακτήριο του ΕΕΕΚ, στο κτήμα Πόθου, αγοράστηκε το οικόπεδο ώστε να ανεγερθεί το διδακτήριο όπως προέβλεπε ο νόμος, αλλά ψηφίστηκε άλλος νόμος που… απαγορεύει τα σχολείο να γειτνιάζουν με νεκροταφείο. Και στο μεταξύ δίπλα λειτουργούν άλλα σχολεία που είχαν ανεγερθεί με βάση τον προηγούμενο νόμο! Και εμείς ψάχνουμε πώς θα λυθεί αυτό το μεγάλο πρόβλημα.

Να προσθέσω επίσης, ότι προσλάβαμε έναν εξειδικευμένο τεχνικό, ο οποίος επισκέπτεται διαδοχικά τα σχολικά κτήρια και κάνει συντήρηση. Δηλαδή επισκευάζει τα σπασμένα τζάμια, τα αλουμινένια κουφώματα, αλλάζει τα φθαρμένα βουρτσάκια, κλείνει τις ρωγμές με σιλικόνη, κάνει μονώσεις, επισκευάζει τις πόρτες κ.ά. Και έτσι έχουμε μεγάλες ωφέλειες από τη θερμομόνωση των κτηρίων και προλαβαίνουμε και τα πιθανά ατυχήματα.

*

Καταλήγοντας θέλω να ευχαριστήσω το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη που μου εμπιστεύθηκε αυτή την αντιδημαρχία, αλλά κυρίως γιατί είναι καθοριστικός και δυναμικός συμπαραστάτης σε κάθε προσπάθειά μας. Και επίσης τους γονείς και εκπαιδευτικούς που συλλειτουργούμε στην μεγάλη αυτή προσπάθεια, η οποία στην ουσία έχει να κάνει με το να ενεργούμε πιο καλά, πιο αποτελεσματικά και πιο γρήγορα στην αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων προς όφελος των παιδιών μας».

*

Αυτά μας είπε ο κ. Θεοδωράκος, για θέματα με τα οποία θα ασχοληθούμε πιο αναλυτικά σε επόμενα φύλλα μας και με περισσότερες πληροφορίες για τον ευαίσθητο αυτό τομέα.

ΤΙΣ ΕΡΓΑΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΙΜΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΗΝ «ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ»

Τις κυρίες- υπαλλήλους του Δήμου Περιστερίου, που φροντίζουν καθημερινά την «μισή αρχοντιά» του Δήμου μας βράβευσε η Δημοτική Αρχή, στην «Ημέρα της Γυναίκας» στις 8.3.2018, στη διάρκεια εκδήλωσης στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου.

Το καλωσόρισμα έκανε η αντ/ρχος Πολιτισμού και Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, η οποία είπε: «Ημέρα μνήμης των θυσιών και των αγώνων των γυναικών: Στις 8 Μαρτίου του 1857, εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας στη Νέα Υόρκη, πραγματοποίησαν την πρώτη μεγάλη διαμαρτυρία, ζητώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας. Πέρασαν αρκετά χρόνια, για να καθιερωθεί η ημέρα εκείνη ως Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, θυμίζοντας, αν όχι αφυπνίζοντας πως οι αγώνες και κατακτήσεις των γυναικών οδηγούν σε μια ισότιμη και δημοκρατική κοινωνία.

Αυτήν τη μέρα λοιπόν εμείς δεν γιορτάζουμε, αλλά τιμούμε»!

Στη συνέχεια κάλεσε στο βήμα το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος αναφέρθηκε με κολακευτικά λόγια για τις γυναίκες και γνωστοποίησε την απόφαση του Δήμου να τιμήσει τις υπαλλήλους της Καθαριότητας.

Χειροκροτήθηκε θερμά όταν είπε, ότι «Το Περιστέρι ανακηρύχθηκε σε Δήμο τον Σεπτέμβρη του 1943. Και αυτό γιατί περίμενε να δοθεί το δικαίωμα ψήφου στις γυναίκες, κάτι που συνέβη λίγους μήνες πριν, τον Φεβρουάριο του 1943»!

Ακολούθως κάλεσε και απένειμε σε κάθε μία από τις εκπροσώπους των γυναικών που εργάζονται στην Καθαριότητα (οδηγούς απορριμματοφόρου, χειρίστριες σαρώθρων, εργάτριες πρασίνου, οδοκαθαρίστριες κ.ά.) αναμνηστική πλακέτα, στην οποία υπήρχε η επιγραφή: «Στη γυναίκα που καθημερινά, με κρύο και με ζέστη, αψηφώντας τις όποιες δυσκολίες, δίνει τη μάχη για να ζούμε με ευπρέπεια, σε μια πόλη πράσινη και καθαρή! Την τιμούμε – την Ευχαριστούμε»!

Τις βραβευθείσες κυρίες προσφώνησε η αντ/ρχος κ. Μ. Τσιώτα Μάρκου η οποία είπε: «Αγαπημένες εργαζόμενες, τιμώμενες γυναίκες, Σήμερα το Περιστέρι είναι ένας πολύ καλύτερος Δήμος χάρη σε εσάς. Η ζωή μας γίνεται πολύ καλύτερη χάρη σε εσάς. Τα παιδιά μας μεγαλώνουν και παίζουν σε μια πιο καθαρή υγιεινή κι ανθρώπινη πόλη χάρη σας εσάς. Οι κυρίες της καθαριότητας ή αλλιώς οι "κυρίες της αυλής" είναι οι γυναίκες που όλοι καθημερινά συναντάμε και που ακόμα και όταν δεν τις βλέπουμε, απολαμβάνουμε τους καρπούς της εργασίας τους.

Ένα «ευχαριστώ» θα είναι πάντα πολύ λίγο για την προσφορά και το έργο σας, αλλά θα είναι για όλους μας το λιγότερο από όσα μπορούμε να κάνουμε για να σας εκφράσουμε την τιμή και την ευγνωμοσύνη μας!

Επειδή είναι μικρός ο χώρος και λίγος ο χρόνος, αποφασίσαμε και τιμήσαμε 9 εκπροσώπους σας, για να εκφράσουμε σε κάθε μια ξεχωριστά από τις 170 και πλέον γυναίκες που βρίσκονται στους δρόμους, στα πάρκα, τις παιδικές χαρές και τους κοινόχρηστους χώρους, στους παιδικούς σταθμούς και τα σχολεία μας, την ευγνωμοσύνη και την αγάπη μας».

Εκ μέρους των γυναικών ευχαρίστησε η υπεύθυνη της Υπηρεσίας κα Ελένη Πάσσου.

Την εκδήλωση διάνθισε ένα καταπληκτικό συγκρότημα, που απέδωσε τραγούδια αφιερωμένα στη γυναίκα.

Παραβρέθηκαν ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Β. Λώλος, πολλοί αντιδήμαρχοι, δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, υπάλληλοι του Δήμου κ.ά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2018

ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΕΡΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ, ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΙΕΡΕΑ π. ΣΥΜΕΩΝ ΜΟΡΦΟΝΙΟ

 

Τιμητική εκδήλωση – αφιέρωμα στο μακαριστό ιερέα, τον μακροβιότερο κληρικό του Περιστερίου π. Συμεών Μορφονιό, διοργάνωσε η οικογένειά του, στις 3.3.2018 στο Πνευματικό Κέντρο της Ι. Μητροπόλεως, σε συνεργασία με την Ι. Μητρόπολη Περιστερίου.

Την εισαγωγή έκανε ο π. Σπυρίδων Καζάνης, ο οποίος είχε και την ιδέα του αφιερώματος και στη συνέχεια ο πανοσ. αρχιμανδρίτης π. Γεράσιμος Καραμολέγκος- ιεροκήρυκας της Ι. Μητροπόλεως (φωτογραφία) και ο πανοσ. αρχιμ. π. Πλάτων Κρικρής- γραμματέας της Ιεράς Συνόδου και άμεσος συνεργάτης του Πατριαρχείου, καθηγητής , ιστορικός κ. Αριστείδης Πανώτης, αναφέρθηκαν στην προσωπικότητα του μακαριστού π. Συμεών, στο ήθος, την κοινωνική προσφορά, την μειλίχια συμπεριφορά προς τους κατοίκους της περιοχής Ανθούπολης κατά την πολυετή ιερατική του παρουσία.

Το συντονισμό είχε η κόρη του μακαριστού κα Στεφανία Μορφονιού (φωτογραφία).

Παραβρέθηκαν πλήθος συγγενών και πιστών, που γνώριζαν τον π. Συμεών, μεταξύ των οποίων ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου και Παν. Λύκος, η πρόεδρος του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη, ενορίτες κ.ά.

Η οικογένεια του π. Συμεών Μορφονιού ευχαριστεί όλους όσους παραβρέθηκαν στην εκδήλωση – αφιέρωμα, καθώς επίσης και όσους βοήθησαν στην διοργάνωση, την σύνθεση του βίντεο που προβλήθηκε με τη ζωή και την ομιλία του μακαριστού πατρός κ.ά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2018

ΠΑΡΩΝ Ο Σ.Ο.Π. ΣΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥ ΟΠΑΑΠ

 ην Κυριακή 11 Μαρτίου έλαβε χώρα ένα πολύ όμορφο, εκπαιδευτικό και αθλητικό φεστιβάλ των ακαδημιών του ΟΠAΑΠ, με τη συμμετοχή 1000 περίπου παιδιών ηλικίας 7-12 ετών, στο Δημοτικό Στάδιο του Περιστερίου.

Το φεστιβάλ ήταν αυστηρά παιδοκεντρικό, αφού πρωταρχικό μέλημα ήταν η ψυχαγωγία και η δημιουργική αξιοποίηση του χρόνου των παιδιών.

Ο Σκακιστικός Όμιλος Περιστερίου έδωσε το «παρών» με την συμμετοχή του σε έναν από τους σταθμούς του τομέα «Παρουσίαση Αθλημάτων», δίνοντας μια δυνατή, εκπαιδευτική και ψυχαγωγική εμπειρία στους μικρούς φίλους και τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να έλθουν σε επαφή με το «βασιλικό» παιχνίδι, την τέχνη, την επιστήμη της νοημοσύνης που είναι το Σκάκι.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2018

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΣΤΕΓΗΣ

pedikistegei

Γράψαμε στο προηγούμενο φύλλο μας, ότι νέα πνοή στη δραστηριότητα της Παιδικής Στέγης Περιστερίου πνέει μετά την ανάληψη της Διεύθυνσης από την κα Κέλλυ Κουνάβη, μια επιτυχημένη επιλογή του Δ.Σ. του Ιδρύματος.

Η διαπίστωση μας αυτή επιβεβαιώνεται καθημερινά όχι μόνο από τον βελτιωμένο τρόπο διαπαιδαγώγησης, την ψυχαγωγία, τη μάθηση κ.λπ. αλλά και από την αναβάθμιση της αισθητικής του χώρου, που είναι ένα μέλημα της νέας διευθύντρια.

Πρόσφατα η κα Κ. Κουνάβη επιμελήθηκε τη διαμόρφωση του κήπου τού Ιδρύματος, που έγινε πραγματικά μοναδικός, γέμισε χρωματιστά στολίδια (φωτογραφία) και αρώματα από τα ανθισμένα λουλούδια, ώστε οι μικροί φιλοξενούμενοι να απολαμβάνουν ένα περιβάλλον ελκυστικό, τόσο που το «δεύτερο σπίτι» τους να τους είναι περιζήτητο ακόμη και τις… αργίες!

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2018

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ