• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Πιο σύγχρονος, πιο δυνατός, πιο οικολογικός ο στόλος των οχημάτων

ΜΕ 18 ΝΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΞΟΠΛΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

 ikoloximata

Με δεκαοκτώ νέα οχήματα τελευταίας τεχνολογίας, τα πλέον σύγχρονα και οικολογικά, θα εξοπλισθούν οι Υπηρεσίες του Δήμου Περιστερίου.

Απορριμματοφόρα και άλλου τύπου βαρέα οχήματα, καθώς και ένα σύνολο μικρότερων φορτηγών και επιβατικών οχημάτων, θα δώσουν νέα δυναμική στις Υπηρεσίες Καθαριότητος, Πρασίνου και τις Τεχνικές Υπηρεσίες.

Έτσι ολοκληρώνεται το δεύτερο από τα τρία στάδια προγραμματισμού της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος για την ανανέωση του μηχανολογικού εξοπλισμού. Ξεκίνησε και το τρίτο στάδιο και προκηρύχθηκε ήδη διαγωνισμός, που περιλαμβάνει αγορά απορριμματοφόρων, μηχανημάτων, ηλεκτροκίνητων οχημάτων κ.ά., όπως αναφέρουμε σε άλλη στήλη μας.

Η αντ/ρχος Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου μάς δήλωσε ότι: «Ο Δήμος Περιστερίου καμαρώνει πλέον γιατί μέσα στο 2018 θα διαθέτει τον πιο σύγχρονο, δυνατό και οικολογικό στόλο οχημάτων και μηχανημάτων».

*

Θυμίζουμε, ότι στον τομέα Καθαριότητος ο Δήμος Περιστερίου έχει έλθει αρωγός σε πολλούς δήμους και κοινότητες της χώρας κάνοντας δωρεές απορριμματοφόρων και άλλων μηχανημάτων, που είναι μεν σε άριστη κατάσταση αλλά θεωρούνται ξεπερασμένα τεχνολογικά για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες του Δήμου μας, που εξοπλίζεται ήδη με σύγχρονο και οικολογικό στόλο οχημάτων.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ Η ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ

Ξαφνιάστηκαν ευχάριστα οι διερχόμενοι πολίτες του Περιστερίου, το μεσημέρι της 19.5.2018, από την παρουσία προ του Δημαρχείου της επίσημης στρατιωτικής μπάντας του προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βλ. Πούτιν, που παρουσίασε ένα μουσικό πρόγραμμα με κλασσικά κομμάτια, τζάζ, γνωστές μουσικές επιτυχίες, μέχρι παραδοσιακούς ρυθμούς του ρωσικού ρεπερτορίου.

Η προεδρική ρωσική μπάντα πήρε μέρος το ίδιο βράδυ, στο Φεστιβάλ Military Music στο Ζάππειο Μέγαρο, μια μουσική σκυταλοδρομία, στην οποία μετείχαν στρατιωτικές Ορχήστρες από διάφορες χώρες, όπως του Καζακστάν, της Αρμενίας, της Ρωσίας κ.ά. Πρόκειται για ένα φεστιβάλ που είναι το μεγαλύτερο στη Ρωσία και στον κόσμο. Με την ευκαιρία της έλευσης στη χώρα μας επέλεξαν και το Περιστέρι να παρουσιάσουν ένα σύντομο μουσικό πρόγραμμα.

Τα μέλη της μπάντας υποδέχθηκε ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που τα δεξιώθηκε μετά το πέρας του προγράμματος.

Στις φωτογραφίες μας, που είναι μετά την ολοκλήρωση της συναυλίας, διακρίνονται: επάνω, ο π. δημοτ. σύμβουλος κ. Στυλ. Κανέλλος και κάτω, η πανταχού παρούσα στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου κα Δέσποινα Βάσου, πλαισιωμένοι από το μαέστρο και τα μέλη της μπάντας.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 15 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ Ο ΔΗΜΟΣ

 

Η 11.6.2018 είναι η καταληκτική ημερομηνία της ηλεκτρονικής υποβολής προσφορών για τον ανοικτό διαγωνισμό, που προκήρυξε η αντ/ρχος Περιβάλλοντος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, για την αγορά 13 οχημάτων και 2 μηχανημάτων για τις ανάγκες του Δήμου μας. Ο προϋπολογισμός είναι 1.897.175,20 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και η χρηματοδότηση θα γίνει από τις πιστώσεις του Δήμου Περιστερίου έτους 2018.

Ο διαγωνισμός αφορά:

Ένα απορριμματοφόρο τύπου πρέσας, χωρητικότητας 16 κ.μ., με σύστημα πλύσης κάδων,

Ένα απορριμματοφόρο τύπου πρέσας χωρητικότητας 22 κ.μ.,

Δύο φορτηγά με κάδο απορριμμάτων 2,5 κ.μ.,

Τρία κλειστά ημιφορτηγά τύπου van,

Τρία επιβατηγά 5 θέσεων ηλεκτροκίνητα,

Ένα φορτηγό ανατρεπόμενο με αρπάγη,

Ένα λεωφορείο αστικού τύπου,

Ένα λεωφορείο πούλμαν,

Ένα αναρροφητικό μηχανικό σάρωθρο 4 κ.μ. και,

Έναν φορτωτή εκσκαφέα, λαστιχοφόρο

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ, ΨΥΧΑΓΩΓΗΘΗΚΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ «ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΚΗΠΟΣ» ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η στατική αντοχή του Άλσους Περιστερίου δοκιμάστηκε με την είσοδο του Μαΐου και μετά, που υποδέχθηκε χιλιάδες επισκέπτες από το Περιστέρι και από τους άλλους δήμους του λεκανοπεδίου, οι οποίοι απόλαυσαν δωρεάν ψυχαγωγία, συναυλίες, παιχνίδια για παιδιά και ένα πλήθος εκδηλώσεις για μικρούς και μεγάλους.

Η χαρά, η ψυχική ευφορία, το κέφι κυριάρχησαν, τόσο στην μεγάλη ΄Εκθεση «Φυτά και Κήπος», όπου το κοινό είχε την ευκαιρία να αγοράσει θαυμάσια και φθηνά φυτά, για να στολίσει τον κήπο ή το μπαλκόνι του, όσο και με τις Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις που ξεκίνησαν το Μάιο και συνεχίζονται μέχρι τον Ιούνιο. Ο κόσμος άφηνε τα αυτοκίνητά του στα πάρκινγκ και τα προβλήματά του έξω από το Άλσος και χωρίς καμιά επιβάρυνση απολάμβανε και συνεχίζει να απολαμβάνει την ικανοποίηση όλων των αισθήσεών του.

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΕΙΝΑΙ

ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΘΗΣΗ

Η μεγάλη ΄Εκθεση «Φυτά και Κήπος», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Αγροτικό Ανθοκομικό Συνεταιρισμό Φυτωριούχων Αχαρνών Αττικής, ξεκίνησε στις 30.4.18 και ολοκληρώθηκε στις 13.5.18.

Περιλάμβανε παράλληλα με την Έκθεση και καθημερινά, περιβαλλοντικές και οικολογικές δράσεις, συναυλίες, μουσικές, θεατρικές και παιδικές παραστάσεις, κινηματογραφικές προβολές κ.λπ. Τα πιο πάνω συμπλήρωναν οι παιδικές χαρές, το ποδηλατοδρόμιο, το υπαίθριο γυμναστήριο και οι πράσινες διαδρομές περιπάτου.

Ένα πλήθος δωρεάν δρώμενα κέρδισαν την προτίμηση, την επιδοκιμασία και την αθρόα συμμετοχή του κόσμου και δικαίωσαν το μήνυμα του δημάρχου Περιστερίου, ότι: «Το Περιστέρι είναι σε συνεχή άνθηση!

Στην ανοιξιάτικη γιορτή των λουλουδιών γιορτάζουμε την ομορφιά της φύσης! Μια πανδαισία χρωμάτων, φυτών, οξυγόνου και αισθήσεων σάς περιμένει στο Άλσος της πόλης μας, στο ομορφότερο Άλσος της Αττικής.

Είμαστε περήφανοι για το Περιστέρι, την πόλη της καρδιά μας, που όλοι μαζί συνεχίζουμε σταθερά και με επιμονή το φωτεινό ταξίδι της προόδου και της αισιοδοξίας».

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ!

Την Πρωτομαγιά ο συνωστισμός του κόσμου ήταν απίστευτος! Η προσέλευση και τις επόμενες ημέρες ξεπέρασε κάθε προηγούμενη. Οι παιδικές χαρές, το ποδηλατοδρόμιο, το υπαίθριο γυμναστήριο, οι διαδρομές περιπάτου και ο χώρος της ΄Εκθεσης «Φυτά και κήπος» ασφυκτιούσαν! Το Άλσος Περιστερίου με τις δωρεάν παροχές αποδείχτηκε το… αντίδοτο της κρίσης!

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΟΠΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

Άπειρες ήταν οι χειραψίες και τα συγχαρητήρια προς το Δήμαρχο Περιστερίου και τους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής που καμάρωναν την επιτυχία της προσπάθειας τους να γίνει το Περιστέρι τόπος προορισμού!

Στις 12 Μαΐου π.χ., μεταξύ άλλων, το κοινό χειροκρότησε θερμά την χορευτική παράσταση από τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Πολύμνια».

Την Κυριακή 13 Μαΐου, εκτός από το πρόγραμμα «Γυμναστική για όλους», γιορτάσθηκε και η «Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας», που ολοκληρώθηκε με χορευτικά από τον Σύλλογο Κρητών Περιστερίου.

Πλήθος κόσμου παραβρέθηκε στις 30.4.18, στης εκδήλωση: «Γιορτάζουμε την Πρωτομαγιά» και συμμετείχε στο λαϊκό γλέντι με τον Ματθαίο Γιαννούλη και την Ειρήνη Λεγάκη.

Στις 11.5.218, το κοινό ξεφάντωσε με τον «Πασχάλης live -Σε λένε το κορίτσι του Μάη», όπου ο Πασχάλης με το συγκρότημά του, χάρισε σε ένα πάρτυ όλα τα αλησμόνητα τραγούδια του με τους Ολύμπιανς, όπως «Ο τρόπος», «Το σχολείο», «Ο Αλέξης», «Το μπαράκι», «Παραδώσου λοιπόν», «Αν μια μέρα σε χάσω», «Είσαι το ταίρι μου» και το ανεπανάληπτο «Μάθημα σολφέζ», με το οποίο στον 22ο διαγωνισμό τραγουδιού της Γιουροβίζιον, στις 7.5.1977 στο Λονδίνο, είχε καταλάβει την 5η θέση (με τον Ρόμπερτ Ουίλιαμς και τη Μπέσσυ Αργυράκη).

Η εκδήλωση είχε προγραμματισθεί για τις 5.5.18, αλλά αναβλήθηκε λόγω βροχής και πραγματοποιήθηκε στις 11.5.18 με καταιγίδα χειροκροτημάτων και επευφημιών.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Εξ άλλου στις Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις, που ξεκίνησαν τον Μάιο και θα ολοκληρωθούν τον Ιούνιο 2018, δημότες και ετεροδημότες ανταποκρίθηκαν στο μήνυμα του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη: «Το Περιστέρι, η πόλη μας, με άποψη, αντίληψη και θέση διακριτή στα πράγματα της Δυτικής Αθήνας και της Αττικής γενικότερα, υποδέχεται και φέτος το καλοκαίρι. Δεν έχουμε παρά να φορέσουμε την καλοκαιρινή μας διάθεση και μαζί της, να έρθουμε στο χαρακτηριστικό και πασίγνωστο Άλσος Περιστερίου, για μια μοναδική υποδοχή.

Η δροσιά, η φύση, η ομορφιά και η αγαλλίαση που ταυτίζονται με το Άλσος της πόλης μας, προσφέρονται γενναιόδωρα, αποβλέποντας στην δική σας ευφορία και αναψυχή.

Ο συνδυασμός του φυσικού τοπίου, του περιπάτου και της περιήγησης των αισθήσεων μέσα από ποικίλες καθημερινές δράσεις και εκδηλώσεις θεάματος, τέχνης και πολιτισμού, είναι ένα προσεγμένο έργο προσφοράς. Αφιερωμένο με αγάπη από την πόλη μας σε όλους εσάς, την κοινωνία των συνανθρώπων μας που θα θελήσετε να το απολαύσετε.

Με ορθάνοιχτη λοιπόν την αγκαλιά μας, σας περιμένουμε στις φετινές καλοκαιρινές εκδηλώσεις, για να ζήσουμε το ωραιότερο πρόγραμμα εκδηλώσεων, στο ωραιότερο Άλσος του λεκανοπεδίου».

Καθημερινά πλήθη κόσμου κατέκλυσαν και κατακλύζουν το Άλσος και τα Θέατρα «Πολιτών» και «Φοίνικα», για να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει συναυλίες, μοναδικές παιδικές παραστάσεις, ειδικές μουσικές βραδιές, χορευτικές εκδηλώσεις και μαθητικές δημιουργίες, με είσοδο Ελεύθερη Παντού!

Μεταξύ άλλων στις 23.5.2018 δόθηκε με επιτυχία η συναυλία με τη Σοφία Βόσσου, «Πού να βρω ένα φιλαράκι». Η σημαντική συνθέτρια και ερμηνεύτρια Σοφία Βόσσου και οι συνεργάτες της παρουσίασαν ένα έξοχο πρόγραμμα με τραγούδια από την πολύχρονη δισκογραφία της, αλλά και τραγούδια από όλο το φάσμα της ελληνικής μουσικής.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται και θα επανέλθουμε…

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

Σε ένδειξη τιμής προς την επιχείρηση - αρωγό σε Δήμο και δημότες

ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑ «ΣΤΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΠΥΡΟΥ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ» ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΠΑΡΚΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

 

sklavΤην ονοματοδοσία στην ανώνυμη οδό και το δημοτικό πάρκο στο ΟΤ 1 (Σικυώνος- Κρυστάλλη- Τσαλαβούτα), σε «Στέλιου και Σπύρου Σκλαβενίτη», αποφάσισε κατά πλειοψηφία το δημοτικό συμβούλιο, στη συνεδρίασή του της 26.4.2018, μετά από πρόταση της Διοίκησης και του ΔΣ της 4ης Δημοτικής Κοινότητας.

Το θέμα εισηγήθηκε ο αντ/ρχος Οικονομικών κ. Αλέξης Σταυρούλιας, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων, ότι με αφορμή τον απρόσμενο θάνατο του Στέλιου Σκλαβενίτη και παλαιότερα του πατέρα του Σπύρου, που απεβίωσε το 2006, να δοθούν τα ονόματά των δύο αυτών επιτυχημένων επιχειρηματιών στην ανώνυμη οδό (ΟΤ1) και στο πάρκο (ΚΠ1), «σαν ελάχιστη ένδειξη τιμής και σεβασμού στους δύο αυτούς επιτυχημένους επιχειρηματίες, που με έδρα το Περιστέρι από το 1969 λειτούργησαν το πρώτο σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, μεγαλούργησαν, απασχολούν πάρα πολλούς υπαλλήλους και έχουν συνεισφέρει τα μέγιστα στην ελληνική οικονομία. Θεωρούσαν το Περιστέρι σαν πατρίδα τους και βοήθησαν αμέσως και εμμέσως πάρα πολύ το Δήμο Περιστερίου, τους φορείς και τους συλλόγους του Δήμου μας, αλλά και τους απλούς δημότες».

Ο δημοτ. σύμβουλος κ. Βασ. Μουκουβίνας είπε, ότι «Το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη δεν είναι ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα ή μη κερδοσκοπικό σωματείο, αλλά μια εταιρεία με στόχο την κερδοφορία.

Συμφωνώ να δοθεί το όνομα στο δρόμο, αλλά με το δημοτικό πάρκο ιστορικά η εταιρεία δεν έχει καμιά σχέση. Γιατί να δώσουμε στο πάρκο το όνομα ενός επιχειρηματία, όταν τον πρωτεργάτη των αγώνων που διεκδίκησε και κατάκτησε πλατείες, τον αείμνηστο δήμαρχο Δημήτρη Φωλόπουλο δεν αξιώθηκε κανένα δημοτικό συμβούλιο να δώσει το όνομά του σε ένα πάρκο ή οτιδήποτε άλλο».

Ο δημοτ. σύμβουλος κ. Φιλ. Φλουσκούνης είπε, ότι «δεν αρμόζει να δοθεί το όνομα ενός δρόμου του Δήμου μας σε ένα επιχειρηματία, όταν για τους αγωνιστές που έδωσαν τη ζωή τους στη διάρκεια της Κατοχής δεν έχει δοθεί το όνομά τους -όπως π.χ. του Χαραλαμπίδη- σε κανένα δρόμο».

Ο επικεφαλής της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου κ. Παν. Παπανικολάου είπε ότι «είναι τραγικό να χάνεται ένας νέος άνθρωπος, όμως με ξενίζει το γεγονός, ότι το θέμα έρχεται πρόωρα, όταν δεν έχει κλείσει ακόμα ούτε μήνας που απεβίωσε ο επιχειρηματίας».

ΠΡΟΤΟΜΗ ΤΟΥ ΦΩΛΟΠΟΥΛΟΥ

Παρέμβαση έκανε ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, σε αυτά που είπαν οι κ.κ. Μουκουβίνας και Παπανικολάου, λέγοντας, ότι «ενώ είχαν μεσολαβήσει πολλά χρόνια από τότε που «έφυγε» ο Δημήτρης Φωλόπουλος, έμενε ξεχασμένος από τη δημοτική αρχή. Και μόνο η δική μας Παράταξη ήταν αυτή, που με το που ανέλαβε τη διοίκηση του Δήμου, τον τίμησε τοποθετώντας την προτομή του απέναντι από το σπίτι του!

Όσον αφορά την οικογένεια Σκλαβενίτη πήραμε αυτή τη απόφαση, γιατί συνεκτιμήσαμε, πέρα από την προσφορά της στο Δήμο, τους συλλόγους και τους δημότες, και το γεγονός, ότι σε λίγο καιρό η επιχείρηση συμπληρώνει 50 χρόνια λειτουργίας στο Περιστέρι».

ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ

Το θέμα έκλεισε ο αντ/ρχος κ. Σταυρούλιας, ο οποίος είπε, ότι «αν όλοι οι επιχειρηματίες έκαναν αυτά που έκανε ο Στέλιος Σκλαβενίτης, θα είχαμε μια καλύτερη Ελλάδα!

Εμείς σαν δημότες και σαν Δήμος δεν ψάχνουμε τα αίτια, βλέπουμε το αποτέλεσμα. Και βλέπουμε μια οικογένεια επιχειρηματιών να στέκεται δίπλα στο Περιστέρι και να ανταποκρίνεται σε όποιο κάλεσμα ανάγκης δήμου, φορέα ή δημότη, οποιαδήποτε ώρα και στιγμή, και μάλιστα χωρίς να το διατυμπανίζει, χωρίς να το μαθαίνει κανένας. Γι’ αυτό κάναμε αυτή την εισήγηση».

Το θέμα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία με 26 ψήφους υπέρ και 9 λευκά.

*

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ:

ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ, ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΣ, ΣΕΜΝΟΣ

Θα θυμίσουμε, ότι ο 52χρονος επιτυχημένος επιχειρηματίας και οικογενειάρχης πατέρας 4 παιδιών, Στέλιος Σκλαβενίτης απεβίωσε την 1.4.2018 από γρίπη τύπου Β’ προκαλώντας άφατη θλίψη στη οικογένειά του και σε όλο το προσωπικό της εταιρείας. Διακρινόταν για την εμμονή του -μαζί με τα αδέλφια του Μαρία και Γεράσιμο που ήταν επικεφαλής του ομίλου-να κρατάει την επιχείρησή του σε ελληνικά χέρια, παρά τις δελεαστικές με ιλιγγιώδη ποσά, προτάσεις που είχε δεχθεί για την εξαγορά της από την βρετανική Tesco, τη γερμανική Lidl, την γαλλική Carrefour κ.ά. Η φιλοϋπαλληλική του διάθεση και η αρωγή στους υπαλλήλους του ήταν έξω από κάθε φαντασία. Ήταν επίμονα αρνητικός να λειτουργούν τα καταστήματα τις Κυριακές σεβόμενος τους υπαλλήλους, αλλά και την Εκκλησία, την οποία ενίσχυε παντοιοτρόπως, και του Περιστερίου και γενικότερα. Ήταν ιδιαίτερα εργατικός, πολύ σεμνός και απεχθανόταν κάθε δημοσιότητα. Η απώλειά του ήταν ένα πλήγμα για τη λειτουργία της επιχείρησης την οποία διηύθυνε με εξαιρετική ικανότητα και διορατικότητα, ωστόσο άφησε παρακαταθήκες που ήδη εφαρμόζονται, γιατί ο τρόπος που διοικούσε ήταν αποδεδειγμένα επιτυχής.

Στις 31.3.2018 εισήχθη εσπευσμένα στο Νοσοκομείο «Υγεία» με δυσκολία στην αναπνοή, εκεί διεγνώσθη λοίμωξη από τον ιό, και κατέληξε λόγω ενδοπνευμονικής αιμορραγίας.

Η είδηση του θανάτου του άφησε άναυδους τα συγγενικά του πρόσωπα και τους εργαζόμενους της επιχείρησης, οι οποίοι τον αποχαιρέτησαν συγκινημένοι με εκατοντάδες μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η κηδεία του έγινε στις 4.4.2018 στον ι.ν. Αγ. Νικολάου Πειραιά και τον αποχαιρέτησε, μεταξύ πλήθους εκπροσώπων όλων των τάξεων, και αντιπροσωπεία της δημοτικής αρχής Περιστερίου με επικεφαλής το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ 540 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ -

ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ 25.000 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ!

Για την ιστορία θα αναφέρουμε, ότι τα αδέλφια Γιάννης και Σπύρος, που κατάγονταν από την Λευκάδα, ξεκίνησαν το 1954 την επιχείρηση πώλησης τροφίμων μαζί με τον Μικρασιάτη Μιλτιάδη Παπαδόπουλο στα Πετράλωνα. Αργότερα καθιέρωσαν πρώτοι την παράδοση ειδών κατ΄ οίκον -με την εταιρεία ΤΗΛΕΞΥΠ- και την χονδρική πώληση Τον Φεβρουάριο του 1969 λειτουργούν το πρώτο σούπερ μάρκετ στη λεωφ. Κηφισού 80 και η επιχείρηση δημιουργεί και νέα καταστήματα σε όλη την Αττική.

Μετά το θάνατο του Γιάννη Σκλαβενίτη (1993) και αργότερα του Σπύρου, ανέλαβαν τα παιδιά του δεύτερου Μαρία, Στέλιος και Γεράσιμος, που δημιούργησαν μια κολοσσιαία επιχείρηση με νέα καταστήματα από την αγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Παπαγεωργίου, Χαλκιαδάκη και άλλων επιχειρηματιών. Και έφθασαν μετά και την εξαγορά και των σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλου, η εταιρεία Σκλαβενίτης που λειτουργούσε καταστήματα μόνο στην Αττική, να επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.

Αυτή τη στιγμή λειτουργεί περίπου 540 καταστήματα (υπερμάρκετ, σούπερ μάρκετ, cash and carry) και απασχολεί περί τους 24.000 εργαζόμενους.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ ΛΟΥΗ ΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Παρουσίαση – εκδήλωση, με την υποστήριξη του Δήμου Περιστερίου και τη συμμετοχή της Αδελφότητας Κρητών Περιστερίου για τον Λούη Τίκα τον ήρωα της ξενιτιάς, πραγματοποιήθηκε στις 7.5.2018 στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μετά το καλωσόρισμα από την πρόεδρο του Συλλόγου κα Λιλυμπάκη Βικτωρία, έγινε παρουσίαση από το κ. Νίκο Λαλούση- μαθηματικό και ερευνητή της νεότερης Κρητικής ιστορίας της Οδύσσειας, της μετάβασης των Ελλήνων μεταναστών στην Αμερική με τα πλοία της εποχής εκείνης (1892 - 1928) και την επιστροφή των Κρητών μεταναστών.

Ο οικονομολόγος – συγγραφέας κ. Γιώργος Σταυρουλάκης παρουσίασε την ιστορία του ηγέτη των ανθρακωρύχων του Κολοράντο Λούη Τίκα, που δολοφονήθηκε από ανθρώπους του Ροκφέλλερ κατά τη διάρκεια της μεγάλης απεργίας 11.000 ανθρακωρύχων, στη μάχη του Λάντλοου για την κατάκτηση δικαιωμάτων Ελλήνων και ξένων μεταναστών στις 20 Απριλίου 1914.

Μετά την παρουσίαση ακολούθησαν Κρητικοί χοροί από το χορευτικό συγκρότημα της Αδελφότητας Κρητών Περιστερίου καθώς και Κρητικό κέρασμα.

* Θυμίζουμε, ότι η Αδελφότητα Κρητών Περιστερίου εδρεύει πλέον στην οδό Αρκαδίας 35, τηλ. 210 5748571.

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

Συνδιοργανωτές η «Πνευματική Στέγη», ο Δήμος Περιστερίου και η Ε.Σ.Ο.

ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ «ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΚΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΤ ΣΤΗ ΒΙΑ» ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΣΚΑΚΙ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 1.500 ΠΑΙΔΙΩΝ!

 

Προ καιρού πραγματοποιήθηκαν οι Πανελλήνιοι Μαθητικοί αγώνες στο σκάκι (Πανελλήνια ομαδικά και ατομικά μαθητικά πρωταθλήματα), στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου. Έλαβαν μέρος 1.500 παιδιά Δημοτικών και Γυμνασίων και Λυκείων, από όλες τις περιοχές της χώρας!

Τους Πανελλήνιους Μαθητικούς Αγώνες συνδιοργάνωσαν η Ελληνική Σκακιστική Ομοσπονδία, ο Δήμος Περιστερίου και ο Σκακιστικός Σύλλογος «Πνευματική Στέγη Περιστερίου».

Κεντρικό σύνθημα της διοργάνωσης ήταν: «Παίζουμε σκάκι και κάνουμε ματ στην βία», καθώς και «Σκέφτομαι και παίζω».

Τα «φλας της δημοσιότητας» τράβηξε η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Σταυρούλα Τσολακίδου, η οποία συμμετείχε στους τελικούς (skaki7).

Οι αγώνες έγιναν για πρώτη φορά στην Αθήνα έπειτα από 17 χρόνια, με τις συμμετοχές των μαθητών να έχουν σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Υπολογίζεται ότι στους προκριματικούς αγώνες έλαβαν μέρος περίπου 15.000 παιδιά (!) αποδεικνύοντας το τεράστιο ενδιαφέρον που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια το Σκάκι στην Ελλάδα.

Παράλληλα με τους αγώνες των παιδιών, πραγματοποιήθηκαν και άλλες εκδηλώσεις σε αίθουσα του εκθεσιακού κέντρου για γονείς και παιδιά όπως:

Αγώνες επίδειξης Blindfold chess (τυφλό σκάκι) μεταξύ διακεκριμένων σκακιστών, στους οποίους ένας ή περισσότεροι σκακιστές παίζουν με δεμένα τα μάτια χωρίς να βλέπουν την σκακιέρα, (ένα εντυπωσιακό event που γοητεύει τους θεατές).

Ακόμη, εισηγήσεις για την ελληνική γλώσσα από τη γνωστή αφηγήτρια Μάγδα Κοσσίδα, Περιβαλλοντικά θέματα από την Ελένη Νιάρχου- υπεύθυνη περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στη Γ’ Αθήνας Π.Ε., Πρώτες βοήθειες από την ΕΟΠΠ, Το σκάκι στην εκπαίδευση από τις δ/ντριες Δ.Σ. και ειδικές παιδαγωγούς κ.κ. Ευαγγελίου Μαρία και Μεϊντάση Αθανασία κ.ά.

Χαιρετισμούς απηύθυναν η «οικοδέσποινα» της διοργάνωσης και πρόεδρος του Σκακιστικού Συλλόγου «Πνευματική Στέγη Περιστερίου» κα Μαρία Ευαγγελίου, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Αναστ. Καλλιάφας κ.ά.

Παραβρέθηκαν επίσης, μεταξύ άλλων: Ο γ.γ. Αθλητισμού κ. Ιούλιος Συναδινός, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Αναστ. Θεοδωράκος, ο αντ/δρος της Ε,Σ.Ο. κ. Στάθης Ευσταθόπουλος, ο προπονητής της ΠΣΠ κ. Ανέστης Μιχαηλίδης, χορευτική ομάδα του Συλλόγου «Πολύμνια» κ.ά.

*

(Αιτία της καθυστερημένης παρουσίασης του γεγονότος ήταν ένα τεχνικό πρόβλημά μας και ζητάμε συγγνώμη, αλλά δεν μπορούσαμε να αγνοήσουμε ένα τόσο πολύ σημαντικό σκακιστικό γεγονός).

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΞΕΘΕΣΕ Ο κ. Λ. ΤΑΤΣΑΚΗΣ

  

Σημαντικός τόπος εικαστικής έκφρασης έχει καταστεί η Αίθουσα Τέχνης στο ισόγειο του Δημαρχείου, όπου τόσο οι Περιστεριώτες καλλιτέχνες όσο και άλλων περιοχών εκθέτουν τις δημιουργίες τους που είναι αποστάγματα του ταλέντου, της φαντασίας και της καλλιτεχνικής τους κλίσης. Και βέβαια όποιοι μας καλούν παρευρισκόμαστε και τις προβάλουμε.

Πρόσφατα πολλοί φιλότεχνοι, μεταξύ των οποίων και εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής, παραβρέθηκαν στην Έκθεση ζωγραφικής του γνωστού Περιστεριώτη νευρολόγου - ψυχιάτρου κ. Λάμπρου Τατσάκη, όπου είχαν την ευκαιρία θα ενημερωθούν από το δημιουργό, τους συμβολισμούς των 21 έργων που εξέθεσε για 9 ημέρες.

«Η παρουσία σας είναι τιμή για μένα αλλά και δύναμη για να μπορώ να συνεχίζω να ζωγραφίζω και να απεικονίζω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου στο χώρο αυτό και να τα μορφοποιώ.

Με σκέψεις, ιδέες, επιθυμίες, ένστικτο χρωματίζω το χρόνο και μέσα από την τέχνη κάνω ένα κάλεσμα για να δούμε εμείς οι ίδιοι αυτό που είμαστε, ή αυτό που επιθυμούμε να είμαστε», είπε στο χαιρετισμό του το βράδυ των εγκαινίων ο κ. Τατσάκης. Για να πάρει το λόγο ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που συνεχάρη τον κ. Τατσάκη γιατί πλημμύρισε την αίθουσα τέχνης με ομορφιά και πρόσθεσε: «Ο κ. Τατσάκης είναι φίλος διαχρονικά και θέλω να τονίσω, ότι από μια πλευρά κάνουμε την ίδια δουλειά: Εγώ προσπαθώ να ομορφύνω την πόλη και ο Λάμπρος την ομορφαίνει με τα έργα και τις δημιουργίες του»!

Παρέμβαση έκανε και ο ψυχίατρος- ψυχαναλυτής κ. Βασ. Δημόπουλος, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων, ότι: «Για το Λάμπρο η τέχνη είναι μια αρμονική συμφωνία που γεφυρώνει τον εσωτερικό με τον εξωτερικό του κόσμο. Το έργο του δίνει ομορφιά στο άμορφο και η αρμονική συμφωνία που περιλαμβάνει -θα πω μεταφορικά- θυμίζει ήχους Μπετόβεν».

Η τελετή ολοκληρώθηκε με καλλιτεχνικό πρόγραμμα από το κιθαριστικό κουαρτέτο (Σωτ. Πήλιουρας, Φιλ. Κόσκωρης, Αφροδίτη Παπαρήγα, Μικαέλα Ψαρομμάτη) και την καθηγήτρια του Εθνικού Ωδείου Περιστερίου κ. Β. Δοσούλα. Η καλλιτεχνική επιμέλεια ήταν της Μαρίας Πάγκαλη.

Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα και Παν. Λύκος, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Ξένη Κορόγιαννη και Γεωρ. Μπεκιάρης, ο κοινοτικός σύμβουλος κ. Παν. Λουκόπουλος, εκπρόσωποι του ιατρικού και καλλιτεχνικού κόσμου κ.ά.

 

Στις φωτογραφίες μας διακρίνονται οι κ.κ. Β. Δημόπουλος, Λ. Τασάκης και Α. Παχατουρίδης. Και ένα από τα έργα του κ. Τατσάκη (Φραγκοσυκιά)

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

Εκπληρώνοντας το όνειρο δεκαετιών των Ποντίων για δικό τους «σπίτι»,

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ!

 

avraΑγαπητή «Αναγέννηση»,

Έχω την χαρά και την τιμή να έχω διατελέσει επί 24 χρόνια Δημοτικός Σύμβουλος της θαυμάσιας πόλης του Περιστερίου και επί 28 χρόνια μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου και 12 χρόνια Πρόεδρος της.

Μια ζωή σε έναν διαρκεί αγώνα για την ανάπτυξη της πόλης μας ως Δημοτικός Σύμβουλος και σε έναν διαρκή αγώνα ως πρόεδρος της Ένωσης Ποντίων να διατηρήσουμε και να μεταλαμπαδεύσουμε την ιστορία και τον πολιτισμό μας.

Έχουμε την ευτυχία να έχουμε στο πλευρό μας τον Πόντιο δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη που χάρη στο όραμά του και το πάθος του για την πόλη και τους δημότες της, χάρη στην μεγάλη του αγάπη για τον τόπο καταγωγής του που απολαμβάνουμε σήμερα ένα αναμορφωμένο Περιστέρι, μια πόλη που σφύζει από ζωή, φιλόξενη, μια πόλη αντάξια των κατοίκων της, μια πόλη πόλο έλξης επισκεπτών, μια πόλη πρωτεύουσα στην Δυτική Αθήνα.

Ως Πόντιος στην καταγωγή, δεν θα μπορούσα να μην χαίρω ιδιαίτερα για το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια με την αρωγή του Δημάρχου και του Δήμου αναπτύξαμε ένα τεράστιο έργο.

Χιλιάδες Πόντιοι πέρασαν από την Ένωσή μας, εκατοντάδες παιδιά διδάχθηκαν χορούς και τραγούδια του Πόντου, χιλιάδες πολίτες μας παρακολούθησαν εκδηλώσεις μας και δράσεις μας.

Ως Πόντιος που ίδιον του χαρακτήρα μας και της κουλτούρας μας είναι η αναγνώριση, η αξιοπρέπεια, δεν θα μπορούσα να μην αισθανθώ την ανάγκη να ευχαριστήσω και δημόσια τον Δήμαρχο προσωπικά, αλλά και την Διοίκηση του Δήμου συνολικά για την τεράστια προσφορά τους στους Εθνικοτοπικούς Συλλόγους και ειδικότερα στην Ένωση Ποντίων Περιστερίου, εκπληρώνοντας «το όνειρο δεκαετιών»: Να αποκτήσουμε το σπίτι μας!!!, το δικό μας χώρο.

Τέλος στις αγωνίες για τους Πόντιους: πώς θα πληρώσουμε ενοίκιο, λογαριασμούς λειτουργίας και πού θα βρισκόμαστε την επομένη.

Οι Πόντιοι και πάλι χάρη σε έναν άνθρωπο που βλέπει και αφουγκράζεται τα κάθε λογής προβλήματα, έχουν πλέον το δικό τους σπίτι. Είναι στο δικό μας πλέον χέρι να το αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τον κοινό σκοπό.

Ας φανούμε αντάξιοι της μεγάλης αυτής προσφοράς. Ας εκτιμήσουμε και ας αναγνωρίσουμε -όπως έχουμε διδαχθεί- και ας ευχαριστήσουμε τους προσφέροντες. Οι παραφωνίες και η αγνωμοσύνη δεν μας ταιριάζουν. Ας περάσουμε το μήνυμα στην κοινωνία της ευγένειας, της αναγνώρισης, της ευγνωμοσύνης. Είναι Χρέος μας!!!

Μια ακόμη δέσμευση του Δημάρχου μας Ανδρέα Παχατουρίδη έγινε πράξη!

ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΗΣ «ΠΟΝΤΙΑΣ ΜΑΝΑΣ»

Θα ήταν παράλειψή μου να μην αναφέρω και την μεγάλη προσφορά τού πατέρα του Δημάρχου μας του Πόντιου Παναγιώτη Παχατουρίδη, που είναι το Μνημείο της «Πόντιας Μάνας» στο κέντρο του Περιστερίου, ένα σημείο αναφοράς και απότισης φόρου τιμής προς τους προγόνους μας.

Τέλος θεωρώ ύψιστη υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω όλους τους εκάστοτε Προέδρους του Συλλόγου, τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων, τους δασκάλους και τα μέλη του Συλλόγου μας έναν προς ένα, για την πολύτιμη προσφορά τους, έτσι ώστε να διατηρούμε ζωντανές τις μνήμες και να μην ξεχνούμε την ιστορία μας.

Ευχαριστώ δια τη φιλοξενία.

ΣΑΒΒΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

π. Δημοτικός Σύμβουλος και μέλος της Ένωσης Ποντίων Περιστερίου

Περιστέρι 30.5.2018

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

«ΤΟΙΣ ΕΥΣΕΒΕΥΣΙ» Ή «ΤΟΙΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣΙ»;

Από τα απρόοπτα των εγκαινίων: Όταν στο «Σώσον, Κύριε. τον λαόν σου…» ο π. Νεκτάριος Δημητριάδης είπε στο Αγιασμό «…νίκας τοις βασιλεύσι…», παρενέβη ο υπουργός κ. Π. Πολάκης και είπε «όχι «βασιλεύσι», η βασιλεία έχει τελειώσει»!

Ο π. Νεκτάριος διέκοψε και του απάντησε: «Με συγχωρείτε, αλλά μην σβήνουμε την ιστορία μας! Η Εκκλησία αναφέρεται στους ευσεβείς βασιλείς και αυτοκράτορες, όπως ο Ιουστινιανός, ο Ηράκλειος, πού νίκησε τους Πέρσες που είχαν κλέψει το Τίμιο Σταυρό, τον πήρε και τον έφερε στην Ιερουσαλήμ.

Σίγουρα η Προεδρευομένη Δημοκρατία είναι αυτή που βασιλεύει και κυριαρχεί, και η αγάπη και ο σεβασμός της Εκκλησίας προς την Προεδρευομένη Δημοκρατία είναι δεδομένη. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε την ιστορία μας»!

Το θέμα έληξε εκεί και ο Αγιασμός συνεχίστηκε…

“ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ” ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ – ΜΑΪΟΣ 2018

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ