• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Χιλιάδες παιδιά και γονείς διασκέδασαν δωρεάν στον φαντασμαγορικό χώρο του Εκθεσιακού Κέντρου

ΚΟΣΜΟΣΥΡΡΟΗ ΣΤΙΣ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΕΣ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Η κοσμοσυρροή που σημειώθηκε στην «Καρναβαλοτρέλα», που διοργάνωσε με την κορύφωση της Αποκριάς ο Δήμος Περιστερίου, από 24 – 27 Φεβρουαρίου 2017, ξεπέρασε κάθε προηγούμενη.

Χιλιάδες παιδιά με τους γονείς τους διασκέδασαν δωρεάν, χορεύοντας και τραγουδώντας στον απέραντο φαντασμαγορικό παιδότοπο, που είχε και φέτος διαμορφωθεί το Εκθεσιακό Κέντρο. Απόλαυσαν τη μεγαλύτερη αποκριάτικη φουσκωτή πολιτεία, το συγκρότημα των ΧΑΝΑ ΖΟΟ (με την Τερέζα, το Βασίλη και τη Νίκη) που τα ξεσήκωσαν, το ξέφρενο πάρτυ του Καναλιού NICKELODEON, με τον Μπόμπ Σφουγγαράκη, τη Ντόρα τη μικρή εξερευνήτρια, τον Πάτρικ τον Αστερία και τη Θεατρική Ομάδα L&S με τη διαδραστική παράσταση «Τα Τρία Γουρουνάκια».

Σε μια ανεπανάληπτη παράσταση όπου κυριάρχησαν η φαντασία και το παραμύθι, μικροί και μεγάλοι παρακολούθησαν για πρώτη φορά όλους τους μεγάλους μάγους Σανκάρα, Ζευς, Όσκαρ, Βαλτάσαρ και Φαντάστικο.

Όλο το τετραήμερο από το πρωί μέχρι και το βράδυ, τα παιδιά διασκέδασαν με φουσκωτά παιχνίδια, εργαστήρια δημιουργίας, face painting, «κυνήγι του χαμένου θησαυρού», διαγωνισμούς χορού, θεατρικά παιχνίδια, zumba, karaoke σε μεγάλη οθόνη, αλλά και παραστάσεις θεατρικές, μαριονέτας και καραγκιόζη.

ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ- ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕΛΙΟ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ

Χιλιάδες Περιστεριώτες γιόρτασαν τα φετινά Κούλουμα στο Εκθεσιακό Κέντρο της πόλης, μέσα σε κλίμα ενότητας και ανθρωπιάς. Ο Δήμος Περιστερίου τηρώντας το έθιμο, πρόσφερε δωρεάν χιλιάδες μερίδες σαρακοστιανών μεζέδων και άφθονο κρασί.

Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης αντάλλαξε ευχές για καλή Σαρακοστή με τους συμπολίτες μας, σημειώνοντας στο χαιρετισμό του, ότι «η πόλη γιορτάζει τα Κούλουμα όλη μαζί ενωμένη».

Αποκορύφωμα της εκδήλωσης ήταν η μεγάλη συναυλία με τους τραγουδιστές Στέλιο Διονυσίου και την Αγνή Καλούμενου, όπου το κοινό με κέφι, τραγούδι και χορό, διασκέδασε μέχρι αργά το απόγευμα.

Παράλληλα τα μικρά παιδιά διασκέδασαν με τα φουσκωτά παιχνίδια, στα δημιουργικά εργαστήρια, face painting κ.λπ., σε ειδικό χώρο μέσα στο Εκθεσιακό Κέντρο του Δήμου Περιστερίου.

Μεγάλη ήταν η συμβολή στην επιτυχία των εκδηλώσεων, των υπαλλήλων του Δήμου, των εθελοντών, των στελεχών του Περιφερειακού Τμήματος ΕΕΣ Περιστερίου κ.ά. Οι Περιστεριώτες είχαν την ευκαιρία χάρη στις επιτυχημένες εκδηλώσεις του Δήμου, δωρεάν να γλεντήσουν, να γευθούν νηστίσιμα και να ξεχάσουν προσωρινά την ψυχολογική και οικονομική κρίση που τους συνθλίβει…

*

Ο Δήμος Περιστερίου εκφράζει τις ευχαριστίες του στις επιχειρήσεις και χορηγούς, που υποστήριξαν τις εορταστικές του εκδηλώσεις.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΦΙΛΟΤΕΧΝΗΣΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ ΓΛΥΠΤΗΣ

AX9ELASΤελετή επιμνημόσυνης δέησης υπέρ των αστυνομικών που έχασαν τη ζωή τους κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, πραγματοποιήθηκε στις 18.2.2017, στον ι.ν. Παμμ. Ταξιαρχών (Λ. Μεσογείων 96), παρουσία της πολιτικής και φυσικής ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ.

Από την ίδρυση της ΕΛ.ΑΣ. το 1984, μέχρι σήμερα, 130 αστυνομικοί τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά τη διάρκεια αιματηρών ένοπλων συμπλοκών, καταδιώξεων, τρομοκρατικών πράξεων, καθώς και ατυχημάτων που συνέβησαν κατά την άσκηση των αστυνομικών τους καθηκόντων.

Στην επιμνημόσυνη δέηση χοροστάτησε ο σεβ. Μητροπολίτης Βελεστίνου κ.κ. Δαμασκηνός, και μίλησαν ο αναπληρ. υπ. Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκος Τόσκας, ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. αντιστράτηγος κ. Κων. Τσουβάλας κ.ά.

Στη συνέχεια έγινε κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο Πεσόντων Αστυνομικών, που βρίσκεται στην είσοδο των κτιριακών εγκαταστάσεων του Υπουργείου.

Στεφάνια κατέθεσαν μεταξύ άλλων: Ο αναπληρ. υπ. Προστασίας του Πολίτη και εκπρόσωπος της Κυβέρνησης κ. Νίκος Τόσκας, ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ.- αντιστράτηγος κ. Κων. Τσουβάλας, οι εκπρόσωποι Προέδρων Κομμάτων κ.κ. Τζανέτος Φιλιππάκος («Ανεξάρτητων Ελλήνων»), βουλευτής Χαρά Καφαντάρη (ΣΥ.ΡΙΖ.Α.), βουλευτής Ιωάν. Τραγάκης («Νέας Δημοκρατίας»), Απόστ. Ψωμάς (ΠΑ.ΣΟ.Κ.), βουλευτής Σταύρος Τάσσος (Κ.Κ.Ε.), Γεώρ. Τσιτσιλιάνος («Το Ποτάμι»), βουλευτής Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου («Ένωσης Κεντρώων») κ.ά. Παραβρέθηκαν εκπρόσωποι Ενώσεων Αποστράτων της ΕΛ.ΑΣ., λοιπό αστυνομικό και πολιτικό προσωπικό και συγγενείς των θυμάτων αστυνομικών.

Τι σχέση έχει το γεγονός με την Περιστεριώτικη ειδησεογραφία;

Το Μνημείο Πεσόντων Αστυνομικών, που βρίσκεται στην είσοδο των κτιριακών εγκαταστάσεων του υπ. Προστασίας του Πολίτη, έχει φιλοτεχνήσει ο Περιστεριώτης γλύπτης, συνταξιούχος αστυνομικός ήδη, κ. Ευάγγελος Μήτσου.

Για το Μνημείο- κόσμημα, που αποτελεί καλλιτεχνική σύνθεση μαρμάρου – σφυρήλατου σιδήρου, ο κ. Ε. Μήτσου είχε βραβευθεί από την Ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. με τιμητική πλακέτα και εύσημα, στη διάρκεια ειδικής τελετής.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ κ.κ. Α. ΠΛΕΣΤΗΣ ΚΑΙ Θ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥΣ

Την πρωτοχρονιάτικη πίττα τους έκοψαν, στις 20.2.2017, οι ανεξάρτητοι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Αλέξανδρος Πλέστης και Θανάσης Δημητρίου, στο κατάμεστο από φίλους τους Περιστεριώτες -οι οποίοι τους εξέφρασαν έμπρακτα την αγάπη τους- Θέατρο της «Ξυλοτεχνίας».

Η εκδήλωση είχε και μια μορφή θετικής σφυγμομέτρησης της εκτίμησης που απολαμβάνουν από τους Περιστεριώτες για την στάση τους στο διάστημα των 2,5 ετών της θητείας τους στα δημοτικά μας θέματα.

Κατά την ομιλία του, κόβοντας την πίττα, ο κ. Α. Πλέστης τόνισε, για το παρελθόν και το παρόν, ότι είτε ασκώντας καλόπιστη κριτική στην Διοίκηση, είτε λειτουργώντας με τον κ. Θ. Δημητρίου, σαν μοχλοί πίεσης, αλλά πάντα προτείνοντας εποικοδομητικές και εφικτές λύσεις και κατευθύνσεις, προσπάθησαν και προσπαθούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του Περιστεριώτικου λαού για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του.

Υπογράμμισε, ότι μαζί με πολλούς συνεργάτες του, απελευθερωμένοι πλέον από τις παραταξιακές αγκυλώσεις και τους κομματικούς μηχανισμούς, με τη συμπαράσταση των συμπολιτών μας παρεμβαίνουν καθημερινά στα κοινά της πόλης, με μοναδικό γνώμονα την εξέλιξη της.

Οι Ανεξάρτητοι Δημοτικοί Σύμβουλοι διαβεβαίωσαν, ότι θα συνεχίσουν με περισσότερο ζήλο και πάθος να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για ένα Περιστέρι ενωμένο, προοδευτικό και αλληλέγγυο.

Ο κ. Πλέστης (στην πάνω φωτογραφία με τον κ. Θ. Δημητρίου αριστερά) ευχαρίστησε τους παριστάμενους, επώνυμους και ανώνυμους που στέκονται δίπλα του στο δύσκολο έργο του για το καλό της πόλης και την ευημερία της πόλης.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, πολλοί συνάδελφοί τους που συμπορεύθηκαν μαζί τους στο Δήμο Περιστερίου, επίσης παραβρέθηκαν προσκεκλημένοι, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, ο πρόεδρος του Σωματείου Πωλητών της ΣΤ΄ Λαϊκής Αγοράς κ. Γιάννης Δημητρίου, κοινοτικοί σύμβουλοι κ.ά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ Δ.Ε.Η. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ!

1073DEI

Στο Κατάστημα της Δ.Ε.Η. Περιστερίου «Ιωάννης Παπαλεξανδρής» -στη μνήμη του άτυχου ταμία που δολοφονήθηκε από τα πυρά ληστών- στην οδό Παύλου Μελά, όπου εκατοντάδες Περιστεριώτες εξοφλούν τους λογαριασμούς του ρεύματος που καταναλώνουν, σχηματίζοντας τεράστιες «ουρές» μέχρι έξω, αξίζει να επισημάνουμε δυο ελλείψεις. Δυο ελλείψεις, που αν μη τι άλλο δείχνουν έλλειψη σεβασμού προς τους καταναλωτές, οι οποίοι μας το επισήμαναν και το διαπιστώσαμε και εμείς με το φακό μας, από τις 19.12.2016 και το εισηγηθήκαμε αρμοδίως, εις μάτην...

Πρώτον, μέσα στην αίθουσα, όπου οι ευγενικοί ταμίες καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να εξυπηρετήσουν το κοινό, που τώρα με τη χρήση καρτών η διαδικασία έχει επιβραδυνθεί, μπαίνουν ηλικιωμένοι, έγκυες, πολίτες που δοκιμάζονται από την ορθοστασία, κ.ά.

Ε, λοιπόν δεν υπάρχει ούτε μια καρέκλα, όχι για να κάτσει κάποιος αν υποφέρει, αλλά ούτε και να τον τοποθετήσουν αν λιποθυμήσει.

Δεύτερο και χειρότερο: Το κοινό δεν γνωρίζει τις ώρες λειτουργίας του Καταστήματος. Και κανείς δεν έχει ευαισθητοποιηθεί, όπως έχει γίνει και σε άλλες επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, να κολλήσει μια πινακίδα απ΄έξω που να γνωστοποιεί τι ώρα κλείνει η πόρτα.

Έτσι καθημερινά διαπιστώνει κανείς πολίτες να εκλιπαρούν να εισέλθουν για να καταθέσουν τον ιδρώτα τους, για λίγα μόνο δευτερόλεπτα πριν σφραγιστεί η είσοδος, σε ώρα που δεν γνωρίζουν…

Πάρα πολλοί Περιστεριώτες έχουν παραπονεθεί -μήνες τώρα- παρακαλάνε, αγανακτούν, απειλούν, αλλά η αδιαφορία φαίνεται είναι… τριφασική!

(Η πινακίδα στην πόρτα δεξιά, ενημερώνει πώς θα πατήσει κανείς το κουμπί για να εισέλθει. Τις ώρες λειτουργίας τις αφήνουν στην μαντική ικανότητα του καθενός ταλαιπωρούμενου).

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ «Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ» ΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΤΟΥΣ κ.κ. Σ. ΜΑΛΕΛΗ, Θ. ΑΣΚΗΤΗ ΚΑΙ Δ. ΓΛΑΒΙΝΑ

Μια από τις πιο επιτυχημένες εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου ήταν στις 17.2.2017 με αντικείμενο την κοινωνική ευαισθητοποίηση και θέμα: «Η κατάθλιψη στη σύγχρονη εποχή», που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου.

Ομιλητές ήταν οι κ.κ. Σταμάτης Μαλέλης- συγγραφέας – γεν. διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης του τηλεοπτικού σταθμού «ΣΚΑΙ», Δρ. Θάνος Ασκητής- νευρολόγος, ψυχίατρος, διδάκτωρ Ψυχιατρικής του Πανεπ. Αθηνών, πρόεδρος του Ινστιτούτου Ψυχικής Υγείας, π. βουλευτής και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αγωγής Ψυχικής & Σεξουαλικής Υγείας και η κα Δανάη Γλαβίνα- σύμβουλος Ψυχικής Υγείας.

Στόχος της εκδήλωσης ήταν να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την ύπουλη και ιδιαίτερα διαδεδομένη αυτή ψυχική ασθένεια, η οποία ακόμα και σήμερα αποτελεί ταμπού. Αλλά και να ενθαρρύνει τους ανθρώπους που πάσχουν να μπορέσουν να αναγνωρίσουν το πρόβλημά τους, ώστε να αναζητήσουν έγκαιρη και αποτελεσματική θεραπεία.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Δήμο Περιστερίου και την υποστήριξη του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, στο πλαίσιο σειράς συναντήσεων ευαισθητοποίησης που πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα με πρωτοβουλία του Σταμάτη Μαλέλη, συγγραφέα ήδη δυο βιβλίων με θέμα την κατάθλιψη.

Στην αίθουσα επικράτησε αδιαχώρητο από πολίτες διαφόρων ηλικιών που προσήλθαν να ενημερωθούν για μια ακόμη σύγχρονη μάστιγα, που πλήττει καίρια τον κοινωνικό ιστό.

Ο ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΣ ΙΟΣ ΚΑΛΠΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

Η συνάντηση ξεκίνησε με πρώτον ομιλητή το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων, ότι:

«Η πατρίδα μας εδώ και πολλά χρόνια, ανταμώθηκε χωρίς να της αξίζει, με την κρίση και τα δεινά της, που είναι πολλά, σοβαρά και σύνθετα και τα οποία διαπέρασαν με την τοξική τους αντανάκλαση τα στρώματα της Ελληνικής κοινωνίας, αφήνοντας τα οδυνηρά αποτυπώματά τους παντού.

Η επιδημία της κατάθλιψης έχει απλώσει τα επικίνδυνα πλοκάμια της, σε ανησυχητικά μεγάλο κοινωνικό κομμάτι. Και ακόμη πιο ανησυχητικό, θα μπορούσαμε να πούμε, είναι το γεγονός, ότι στην προκειμένη περίπτωση, το στέλεχος του ευρύτατα διαδεδομένου πλέον καταθλιπτικού ιού, καλπάζει, χωρίς αντίδοτο δραστικής αντιμετώπισης.

Εδώ, στο Περιστέρι, σε μια κομβική για τον άξονα της Δυτικής Αθήνας και όχι μόνον, πόλη, με ακονισμένη αυτοδιοικητική ευθύνη, συνείδηση και ευαισθησία, παραμένουμε αδιάκοπα σκυμμένοι πάνω στις ανάγκες και τους σοβαρούς προβληματισμούς, της λαοπληθούς τοπικής μας κοινωνίας, προσπαθώντας να τις αφουγκραστούμε όσο αμεσότερα γίνεται και να ανταποκριθούμε επαρκώς στην αντιμετώπισή τους.

Έτσι, οι στενοί, συνεχείς και άρρηκτοι δεσμοί μας με κάθε συνάνθρωπό μας, με όλους τους συμπολίτες μας, βγάζουν στην επιφάνεια την εκτεταμένη πολιορκία τους και προσβολή τους, από την επιθετική ασθένεια της σκληρής και παρατεταμένης, για ολόκληρο τον Ελληνικό λαό, επικαιρότητας, που βεβαίως ακούει, στο αφοπλιστικό όνομα: «κατάθλιψη»!

Χωρίς να το θέλουμε, χωρίς να το έχουμε επιδιώξει και ερήμην μας, άλλοι, ενδογενείς και εξωγενείς παράγοντες, πολέμιοι πάντως, του εκδηλωτικού, του χαμογελαστού και του εξωστρεφούς Έλληνα πολίτη, συνέβαλαν στο να βουτηχτεί η κοινωνία μας και μάλιστα βαθιά, μέσα σ’ ένα δαιδαλώδη καταθλιπτικό δρυμό, από τον οποίο η διέξοδος και η διαφυγή, εμφανίζονται δυσοίωνες, έως και ανέφικτες.

Στη χώρα με τον λαμπρό ήλιο, τον καταγάλανο ουρανό και τις γάργαρες και δαντελωτές ακρογιαλιές, στοιχεία περιζήτητα, αναγνωρισμένα και αναστηλωτικά της ψυχολογίας όλων των λαών παγκοσμίως, είναι λυπηρό η Ελληνική ψυχή να έχει προσβληθεί από τη μάστιγα της κατάθλιψης και τις σαρωτικές συνέπειές της.

ΝΑ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΛΗΣ ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑΣ

Εμείς που σε όλους απλόχερα μοιράζαμε τη χαρά, το χαμόγελο και το φως, μέσα από τη μοναδική ιδιοσυγκρασία της πατρίδας μας, καταλήξαμε δυστυχώς να τα στερηθούμε και να καταρρακωθεί ο άλλοτε ηλιόλουστος ψυχισμός μας, από την παγωμένη χιονοστιβάδα της κατάθλιψης, η οποία έντεχνα απ’ αλλού προκλήθηκε, εμάς όμως έπληξε και ψυχικά μας ακρωτηρίασε.

Ως Δήμαρχος της πόλης, εδώ και 15 χρόνια, ως Περιστεριώτης, αλλά και ως Έλληνας, με σταθερό και διαχρονικό μου, κίνητρο και ορμητήριο, τη σκέψη, την μέριμνα και το ενδιαφέρον, να παραμείνει ζωντανή και όρθια η ανθρώπινη κοινωνία, τόσο σε τοπικό, όσο και σε εθνικό επίπεδο, θεωρώ, πως πρέπει να ενώσουμε όλοι μαζί τις δυνάμεις μας και να ενεργοποιήσουμε στο έπακρο, τους μηχανισμούς ευαισθητοποίησης και αλληλεγγύης. Ώστε να μπορέσουμε, αφενός να αναχαιτίσουμε την εξάπλωση της ύπουλης και επικίνδυνης καταθλιπτικής νοσηρότητας και αφετέρου να αντισταθούμε, έμπρακτα και αποτελεσματικά, έναντι των συνθηκών που την προξενούν και την εδραιώνουν.

ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΡΩΤΗ

Σταμάτη Μαλέλη, διακρίνοντας την προσπάθειά σου να προπορευθείς ήδη ως σημαιοφόρος, μέσα από τα δυο σου βιβλία και τις ανά την Ελλάδα συναφείς ομιλίες και εκδηλώσεις, θα θέλαμε να γνωρίζεις ότι συντασσόμαστε απόλυτα δίπλα σου. Διότι αντιλαμβανόμαστε πλήρως ότι η δύναμη της δράσης και της επίδρασης, καθίσταται ισχυρότερη και αποτελεσματικότερη εν τη ενώσει.

Πολλοί μαζί να αντιτάξουμε την αντικαταθλιπτική αντίστασή μας και να αποδείξουμε ότι η επίκαιρη της εποχής μας νόσος δεν είναι άτρωτη.

Στηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Ανοίγουμε την αγκαλιά μας για να χωρέσει, να στηρίξει και να περιθάλψει μέσα της, όσους περισσότερους μπορεί.

Και πιστέψτε με, όταν πραγματικά το θέλουμε, η αγκαλιά και η αγάπη μας, είναι οι μόνες που με την απεραντοσύνη τους, μπορούν να ζεστάνουν, να γιατρέψουν και να ανασύρουν από το βαθύ σκοτάδι της κατάθλιψης, ανθρώπινες ψυχές.

Αυτό, για όλους εμάς, με την ειδικότερη μάλιστα ιδιότητα, που φέρει ο καθένας μας, αποτελεί κοινό δημόσιο χρέος, το οποίο εφόσον επιλέξαμε να αναλάβουμε, οφείλουμε ανελλιπώς να μην το λησμονάμε και να το αποπληρώνουμε κάθε στιγμή και με κάθε κόστος, προς τον πολίτη και τον συνάνθρωπο που μας το ανέθεσε».

Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΓΙΑΤΡΕΥΕΤΑΙ

Στη συνέχεια ο κ. Μαλέλης μίλησε για την βιωματική εμπειρία του με το σκληρό «τέρας» -όπως έχει χαρακτηρίσει την κατάθλιψη- που για δέκα ολόκληρα χρόνια τον ταλαιπώρησε και που τελικά κατάφερε να θεραπεύσει, γιατί όπως διαβεβαίωσε: «η κατάθλιψη γιατρεύεται»!

Σύμφωνα με στοιχεία, που ανέφερε και παρουσιάστηκαν το 2015 στο πλαίσιο του 2ου Συνεδρίου Ψυχικής Υγείας, οι ασθενείς με κατάθλιψη στην Ελλάδα εκτιμάται ότι ξεπέρασαν τους 500.000. Αν και πρόκειται για μια πολυπαραγοντική νόσο, τα στοιχεία δείχνουν ότι η οικονομική και κοινωνική κρίση έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην αύξηση των ασθενών, ενώ στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια έχει ανατραπεί η κλασική επιδημιολογία που αναγνώριζε τις γυναίκες ως τα βασικά θύματα της κατάθλιψης και έχει επεκταθεί σε φύλα και ηλικίες.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ

Ο κ. Θάνος Ασκητής στη συνέχεια εξήγησε τι σημαίνει κατάθλιψη, ποια είναι ειδοποιός διαφορά με την θλίψη, πώς την αναγνωρίζουμε αλλά και ποιοι είναι οι τρόποι αντιμετώπισής της. Έγινε αναλυτική αναφορά στους τομείς που απειλούνται από την κατάθλιψη, κατά πόσο επηρεάζει η οικονομική κρίση, οι κοινωνικές σχέσεις κ.λπ. Ταυτόχρονα παρουσίασε τα αίτια της κατάθλιψης μέσα στην οικογένεια, στον επαγγελματικό τομέα, στην κοινωνική ζωή, σε όλες τις ηλικίες κ.λπ.

Η σύμβουλος Ψυχικής Υγείας κα Δανάη Γλαβίνα αναφέρθηκε σε πολυάριθμα παραδείγματα. Υπέδειξε πώς πρέπει να αντιδρά κανείς και με ποια μέσα για να αποφευχθεί η τραγική κατάληξη της κατάθλιψης κ.ά.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με ερωτήσεις από τους πολίτες, που αναφέρθηκαν σε προσωπικά και οικογενειακά τους προβλήματα και ζήτησαν συμβουλές από τους ομιλητές οι οποίοι με επιστημονικά θεμελιωμένες απαντήσεις και με χιούμορ πολλές φορές, έδωσαν απαντήσεις.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

Νο 29         1στηλο                                                                           ΕΘ

 

ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕ.ΦΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΗΝΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

Το Tμήμα Κοινωνικής Πολιτικής & Ισότητας (Γραφείο Υποστήριξης Τρίτης Ηλικίας) του Δήμου Περιστερίου ανακοίνωσε το πρόγραμμα δράσεων των Κέντρων Φιλίας (ΚΕ.ΦΙ.), π. ΚΑΠΗ του μηνός Μαρτίου.

Το πρόγραμμα που διακρίνεται για την πληρότητά του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

-Επίσκεψη στη Μονή Αγνούντος και στην πόλη της Παλαιάς Επιδαύρου.

-Επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο Πειραιά.

-Εκδηλώσεις για την Εθνική μας Επέτειο της 25 Μαρτίου 1821

-Παρακολουθήσεις θεατρικής παράστασης σε Αθηναϊκό θέατρο κ ά.

Επίσης επιστημονικές ομιλίες και δράσεις που αφορούν:

-Χαλάρωση- ακράτεια ούρων σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.

-Γυμναστική στην τρίτη ηλικία- δυνατότητες και όρια.

-Κίνδυνοι και μέτρα προστασίας των ηλικιωμένων από το ηλεκτρικό ρεύμα.

-Θεραπευτική γυμναστική. από τους φυσιοθεραπευτές του Τμήματος.

-Ομάδες ψυχολογικής υποστήριξης από κοινωνικούς λειτουργούς.

-Δράσεις των ομάδων: Χορωδίας, χορού, ζωγραφικής, αγιογραφίας, λογοτεχνίας, χειροτεχνίας κ.λπ.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

Στο 7ο ΚΕ.ΦΙ., σε συνεργασία με την Εταιρεία Νόσου Alzheimer και Συναφών Διαταραχών Αθηνών, κάθε Παρασκευή 9.00 έως 14:00, λειτουργεί Συμβουλευτικός Σταθμός για την πρόληψη και την έγκαιρη υποστήριξη των ανθρώπων που πάσχουν από άνοια.

Και παράλληλα έχει ξεκινήσει και η ομάδα νοητικής ενδυνάμωσης, κάθε Παρασκευή 9.30 π.μ. έως 10:30 π.μ.

Το πλήρες πρόγραμμα παραθέτουμε στην Ηλεκτρονική μας Εφημερίδα

www.anagenissi.gr

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

ΤΟ ΑΘΟΡΥΒΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ, ΤΟΝΙΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ

Σε οικογενειακό κύκλο, παρουσία του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, του Εντεταλμένου σε θέματα υγείας δημοτικού συμβούλου, καρδιολόγου, κ. Γεωρ. Μπεκιάρη, γιατρών, υπαλλήλων και δημοτών που στελεχώνουν εθελοντικά το Κοινωνικό Ιατρείο του Δήμου, κόπηκε η πρωτοχρονιάτικη πίττα του, στις 15.2.2017 στο ΚΥΒΕ.

Την πίττα ευλόγησε ο ιερατ. προϊστάμενος του ι. ν. Αγ. Γεωργίου Ν. Ζωής π. Θεόδωρος Σχοινάς, ο οποίος ευχήθηκε στους συντελεστές του Κοινωνικού Ιατρείου υγεία και καλή δύναμη στο κοινωνικό έργο που επιτελούν.

ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ

Ο Εντεταλμένος σε θέματα υγείας δημοτικός σύμβουλος κ. Γεωρ. Μπεκιάρης, κόβοντας την πίττα είπε μεταξύ άλλων, ότι:

«Το έργο που κάναμε, εθελοντές γιατροί και στελέχη του Κοινωνικού Ιατρείου στο 2016 είναι πολύ σημαντικό και θα συνεχίσουμε πιο δυναμικά. Και η παραμικρή προσφορά σε οποιονδήποτε πολίτη, μια απλή κλινική εξέταση, ή οι υποδείξεις που θα του δώσουμε για να λύσει το πρόβλημά του, είναι πάρα πολύ σημαντικές.

Στη νέα χρονιά το Κοινωνικό Ιατρείο θα είναι πιο δυνατό και πιο οργανωμένο με τη συμμετοχή ιατρών και άλλων ειδικοτήτων: ορθοπεδικού, ψυχιάτρου, νευρολόγου κ.ά.

Και οφείλω να τονίσω, ότι η λειτουργία και η κοινωνική προσφορά του Κοινωνικού Ιατρείου του Δήμου οφείλονται στη στήριξη του δημάρχου μας κ. Ανδρέα Παχατουρίδη. Γιατί αν ο Δήμαρχος δεν είχε την ιδέα και το ζήλο να βοηθήσουμε τον αδύναμο πολίτη, δεν θα είχαμε την ευκαιρία, με κέφι και αγάπη στον συνάνθρωπο να αναπτύξουμε, αυτή τη δραστηριότητα που όλοι οραματιζόμαστε. Σας ευχαριστώ πολύ».

ΚΑΝΕΤΕ ΑΘΟΡΥΒΗ ΑΛΛΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στην ομιλία του απηύθυνε ευχές και είπε στη συνέχεια, μεταξύ άλλων:

«Ένας Δήμαρχος όσες ιδέες και αν έχει δεν θα μπορούσαν να γίνουν πράξη, αν δεν υπήρχατε εσείς οι ιατροί και οι φίλοι της πόλης εθελοντές, να τις υλοποιήσετε. Χωρίς εσάς δεν θα γινόταν τίποτε.

Οι συνεργάτες μου στο Δήμο κάνουν εξαιρετικό έργο, το οποίο όμως είναι ορατό. Το εύρος της αθόρυβης αλλά σπουδαίας δουλειάς που κάνετε -ο κ. Μπεκιάρης και εσείς- για τους συμπολίτες μας, που η ζωή δεν φάνηκε δίκαιη μαζί τους και σας έχουν απόλυτα ανάγκη, είναι πολύ πιο σημαντικό.

Ζούμε σε μια εποχή που κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ευτυχεί μόνος του και οι κοινωνικές δομές και οι δράσεις του Δήμου μας είναι το κυρίαρχο. Καλά είναι τα γήπεδα, τα κολυμβητήρια, τα θέατρα, τα γυμναστήρια κ.λπ., αλλά προέχει η συνοχή του κόσμου.

Μιλάμε για κοινωνικά ιατρεία, κοινωνικά φροντιστήρια, κοινωνικά φαρμακεία κ.λπ. που είναι μεν αναγκαία, αλλά το ζητούμενο είναι ο κόσμος να μπορεί να σταθεί στα πόδια του. Και αυτό θα γίνει όταν αρχίσουν όλα αυτά να κλείνουν.

Η κοινωνία ανακουφίζεται και στηρίζεται από τις δομές, αλλά εκείνο που χρειάζεται πάνω απ΄όλα είναι μια δουλίτσα, ώστε αξιοπρεπώς να βγάζει τις υποχρεώσεις της. Η εργασία είναι ευλογία, είναι ψυχοθεραπεία. Αυτήν έχει απόλυτη ανάγκη.

Ξέρετε τι είναι να πέφτει ένα παιδί 25 χρονών για ύπνο και να μην έχει προορισμό το πρωί; Να μην έχει δουλειά; Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα!

Ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ και να ξέρετε ότι αυτό που κάνετε από αγάπη και αλληλεγγύη στον αδύναμο συμπολίτη δεν έχει ανταμοιβή.

«ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑ»!

Όλοι κάνετε το λειτούργημά σας για να επιβιώσετε, αλλά το να προσφέρετε εθελοντικά τις υπηρεσίες σας, με αγάπη και ανιδιοτέλεια, σε έναν αναξιοπαθούντα συμπολίτη μας είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση. Είναι ένα μνημόσυνο στον παππού ή στη γιαγιά, όταν πάτε για ύπνο με την αίσθηση της ικανοποίησης ότι βοηθήσατε έναν συμπολίτη που είχε την ανάγκη σας, λέγοντάς του: «ποτέ δεν σε προσπέρασα»!

Ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ»!

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ανταλλαγή ευχών και μπουφέ που περιλάμβανε γευστικότατες Κρητικές δημιουργίες της Περιστεριώτισσας εθελόντριας κας Φωτεινής Αναγνωστάκη.

Η κα Φωτεινή Αναγνωστάκη πήρε τα συγχαρητήρια και ο Δήμαρχος το… «φλουρί»!

Δ.Λ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

Η σχέση της τέχνης με την ιστορία θέμα της διημερίδας των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα – Λιναρδάτου:

«ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΚΑΙ «ΣΥΝΟΜΙΛΩΝΤΑΣ» ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν στις 11 και 12.2.2017 οι εργασίες της διημερίδας που διοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου σε συνεργασία με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες» του Ιόνιου Πανεπιστημίου και την επιστημονική ένωση και το περιοδικό «Νέα Παιδεία» και υπό την αιγίδα του Υπ. Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με αντικείμενο «Διδάσκοντας και «συνομιλώντας» δημιουργικά με την Ιστορία στο Σύγχρονο Σχολείο»

Το ακροατήριο είχε την ευκαιρία να ακούσει εισηγήσεις αλλά και διάλογο σε στρογγυλό τραπέζι από έγκριτους δασκάλους της πανεπιστημιακής -στην πλειονότητά τους- αλλά και της μέσης εκπαίδευσης καθώς και ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, που αναδεικνύουν τη σχέση της τέχνης τους με την ιστορία.

Μίλησαν ο γνωστός φιλόλογος, μεταφραστής και κριτικός θεάτρου κ. Κώστας Γεωργουσόπουλος (φωτογραφία δεξιά), η σκηνοθέτης κα Μαρία Ηλιού, ο καθηγητής Ιστορίας στις ΗΠΑ κ. Αλέξανδρος Κιτροέφ, η καθηγήτρια Ιστορίας κα Χριστίνα Κουλούρη, ο καθηγητής Ιστορίας κ. Πολυμέρης Βόγλης, η σπουδαία συγγραφέας κα Ρέα Γαλανάκη κ.ά. (φωτογραφία αριστερά).

Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή των μαθητριών της Β’ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα- Λιναρδάτου: Η Μυρτώ Μπογιατζή και η Ασημίνα Ραβάνη, με την εισήγησή τους «Η τέχνη και η τεχνική του ιστορικού ντοκιμαντέρ στο σχολείο: οι μαθητές πειραματίζονται και δημιουργούν», παρουσίασαν στην πράξη το πώς μπορούν να συμπληρώσουν αριστοτεχνικά τον ιστορικό λόγο, τέχνες όπως ο κινηματογράφος, η μουσική και η λογοτεχνία.

Συμμετείχαν περίπου 400 εκπαιδευτικοί και παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής, φορέων των συνδιοργανωτών της διημερίδας, γονείς κ.ά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ 2017 ΓΕΜΑΤΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΕΓΙΝΕ Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΔΕΛΦΙΝΙΑ» ΚΑΙ Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΘΕΝΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΟΥ

Βαρύτητα και προτεραιότητα στην επιβράβευση των αθλητών και προπονητών που είναι οι συντελεστές της διακεκριμένης πορείας στο χώρο της κολύμβησης, έδωσε ο Κολυμβητικός Σύλλογος «Δελφίνια» Περιστερίου, στην εκδήλωση που διοργάνωσε στις 4.2.2017 στο Κ.Υ.Β.Ε. Περιστερίου, παράλληλα με την κοπή της πίττας του Συλλόγου για το 2017.

Συντονιστής της άψογης ροής της εκδήλωσης ήταν ο αντ/δρος του Συλλόγου κ. Γιάννης Ραβάνης που ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους, αλλά και τους αθλητές, οι οποίοι -όπως είπε- εμφορούνται από τα ιδεώδη αθλητισμού και υπογράμμισε ότι έχουν σίγουρες δυνατότητες για πρωταθλητισμό.

ΣΤΑ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΒΑΘΡΟΥ

Σύντομο χαιρετισμό έκανε και ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Χρήστος Βασιλόπουλος, ο οποίος τόνισε ότι η περυσινή χρονιά ήταν πολύ παραγωγική σε επιτυχίες και οι αθλητές του Συλλόγου ανέβηκαν στα ψηλότερα σκαλιά του βάθρου των πρωταθλητών της κολύμβησης. Χάρη στην εντατική τους προσπάθεια και την τεχνική καθοδήγηση των προπονητών τους πρόσθεσαν «αστέρια» στο στερέωμα των επιτυχιών του Συλλόγου, όπως είπε.

Η πρόεδρος του ΟΠΠΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη, στο χαιρετισμό της συνεχάρη το Σύλλογο για τις επιτυχίες του, ευχήθηκε να προστεθούν πολλά περισσότερα «αστέρια» στον κολυμβητικό «ουρανό» του Συλλόγου και διαβεβαίωσε για μια καλή συνεργασία Δήμου – «Δελφινιών» στο 2017.

ΑΠΟΝΟΜΗ ΜΕΤΑΛΛΙΩΝ

Έγινε ανασκόπηση της περασμένης σαιζόν με τις επιτυχίες των αθλητών, αθλητριών και ακολούθησε η απονομή μεταλλίων:

Στους παγκόσμιους πρωταθλητές της Τεχνικής Κολύμβησης: Χριστοφορίδη Χρ., Κτενά Σ., Κουρλάκη Σ, Μακριά Δ., και Τερζανίδη Κ.

Στους ομοσπονδιακούς προπονητές της Τεχνικής κολύμβησης κ.κ. Αλεξ. Ξιάρχο και Γεωρ. Σαλταμανίκα.

Στον αθλητή Απόστ. Χρήστου (ειδική βράβευση), που έλαβε μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, αφού προπονήθηκε μαζί με τους αθλητές του Συλλόγου υπό την καθοδήγηση του προπονητή κ. Παν. Βελέντζα. Και στην π. κολυμβήτρια Σταματίνα Τζιωτάκη (ειδική βράβευση), πρώτη αθλήτρια του Συλλόγου που κλήθηκε στην Εθνική Ομάδα Τεχνικής Κολύμβησης.

Απονεμήθηκαν αναμνηστικά βραβεία για τις επιτυχίες τους στους αθλητές: Τσιβελεκίδη Ίνα, Μαυροειδόπουλο Νίκο, Σταματελοπούλου Γεωργία, Μεχιλάϊ Νεφέλη και Καμπά Αλεξάνδρα (προαγωνιστική) και στους αθλητές Μεχιλάϊ Ντέϊβιντ και Παλαιογιάννη Παναγ. (αγωνιστική). Και τιμήθηκαν και οι προπονητές των τμημάτων κ.κ.: Γιώργος Μάγκος & Μιχ. Τσίρκας και Βελέντζας Πάνος & Βασιλόπουλος Αργύρης, αντίστοιχα.

Επίσης έγινε παρουσίαση των νέων αθλητών και τους δόθηκε αναμνηστικό για το καλωσόρισμα: Κλασικής κολύμβησης: Χρήστου Γιάννης, Γερμανάκου Κλειώ, Θώμος Γιώργος, Θώμος Παύλος, Μπουσδούκου Σοφία, Φλαούνας Γιάννης, Κωνσταντινίδη Αθηνά, Τσόντος Ευστράτιος, Λινάρδου Άρτεμις. Και τεχνικής κολύμβησης: Αντωνιάδης Στέφανος, Σκαλίδη Σμαράγδα, Σκαλίδης Μανώλης, Παπανικολάου Δήμητρα, Ατσκάσοβ Κων., Χαραλάμπους Παύλος, Παράσχου Μαρίνα και Βραχλιώτη Χριστίνα.

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ

Ακόμα, τιμήθηκαν οι αθλητές στο τμήμα Αθλητικής Αλιείας για τις διακρίσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Εσωτερικών Νερών που πραγματοποιήθηκε στο Μαραθόκαμπο της Σάμου: Γιαννετόπουλος Θοδωρής, Μάρκου Παντελής, Κουζούλογλου Χρήστος, Δαριβιανάκης Μάριος, Σουρμαΐνης Κώστας, Παντίσκος Ευθύμιος και Καγιάφας Αινείας.

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την απονομή επάθλων στους αθλητές της Τεχνικής Κολύμβησης για την κατάκτηση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος κατηγοριών για 7η συνεχόμενη χρονιά, μια κατάκτηση που ανέδειξε τα «Δελφίνια» Περιστερίου σε κορυφαία ομάδα πανελληνίως!

Η χαρά και η συγκίνηση ήταν διάχυτη και τα εύσημα εισέπραξε ο προπονητής της Ομάδας Άκης Λιάπης με τον συνεργάτη του Ανδρέα Αρχανιωτάκη.

Παραβρέθηκαν: Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Αναστ. Θεοδωράκος και Κων. Ποθητός, ο επικεφαλής της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες» κ. Φώτης Κουγιουμτζής, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Θωμάς Αναγνωστόπουλος, Γεωρ. Αυγουστίδης, Ηρώ Ζερβάκη, Αναστ. Καλλιάφας, Παναγ. Παναγιωτόπουλος, Στεφ. Παπαδόπουλος, Αλεξ. Πλέστης, Αικατ. Τσερούλα κ.ά., πολλοί κοινοτικοί σύμβουλοι, επίσης πολλοί αγαπημένοι φίλοι του Συλλόγου κ.κ. Λουλακάκη- Βασιλοπούλου Άννα, Γεννάδης Κων/νος, Πανάγος Χάρης, οι χορηγοί κ.κ. Χρονόπουλος Αντώνης, Παναγιωτόπουλος Πάνος, Τσακουλέρη – Γερμανάκου Άννα κ.ά. αθλητές, γονείς και φίλοι του Συλλόγου.

Οι απονομές έγιναν από τους επισήμους, που έκοψαν την πίττα και απηύθυναν ευχές και συγχαρητήρια, (βρέθηκαν 5 φλουριά και δόθηκαν αντίστοιχα δώρα στους τυχερούς) και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με κέτερινγκ για όλους τους φίλους και καλεσμένους.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

GA4

Την τιμητική του είχε το σκάκι, στις 4.2.2017, όπου ο Σκακιστικός Όμιλος Περιστερίου έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίττα του, στο κατάμεστο από μέλη και φίλους, εντευκτήριό του. Με την ευκαιρία βράβευσε και τους αθλητές του που διακρίθηκαν σε σκακιστικές διοργανώσεις στο έτος 2016.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με σύντομο χαιρετισμό του αντ/δρου του Ομίλου κ. Σπύρου Παπαχαραλάμπους. Στη συνέχεια μίλησε ο πρόεδρος του Σ.Ο.Π. κ. Ιάκωβος Λαπατάς, ο οποίος αναφέρθηκε στα πεπραγμένα του 2016, στην πλούσια δραστηριότητα και τις επιτυχίες του Σκακιστικού Ομίλου Περιστερίου, καθώς και στον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει στην ανάπτυξη και διάδοση του καθοριστικού για την πνευματική άμιλλα αθλήματος, στο Δήμο Περιστερίου.
Επακολούθησαν οι βραβεύσεις των αθλητών που διακρίθηκαν, ενώ ο έφορος αγώνων κ. Γιώργος Βαλέλλης αναφέρθηκε διεξοδικά στις επιτυχίες του Ομίλου.

Συγκεκριμένα βραβεύτηκαν :
Οι μικροί σκακιστές της Ομάδας που κατέκτησαν την 3η θέση στο Νεανικό Ομαδικό Κύπελλο Αττικής, στη κατηγορία κάτω των 10 ετών .
Οι συμμετέχοντες στο ομαδικό Κύπελλο Αττικής «Λάζαρος» (2η θέση στον Α΄ Όμιλο).
Οι συμμετέχοντες στο Διασυλλογικό Κύπελλο «Σπύρος Μπίκος» (3η θέση στον Α2 Όμιλο).
Ο νεαρός σκακιστής του Ομίλου Κυριακός Τσουρέκας, για την πρόκριση και συμμετοχή στους τελικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Πρωταθλήματος.
Τέλος απονεμήθηκαν αναμνηστικές - τιμητικές πλακέτες στους βετεράνους σκακιστές κ.κ. Κων. Αρβανίτη και Ιωάν. Λίβα για την πολύτιμη, ανιδιοτελή και πολυετή προσφορά τους στο Σύλλογο .
Το «φλουρί» έτυχε στον νεαρό σκακιστή του Ομίλου Ιωάννη Βελλή, με αντίκρισμα ένα πλήρες ελληνικό λεξικό εκδόσεων Φυτράκη.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου (απηύθυνε ευχές και χαιρετισμό με επαίνους για τη δραστηριότητα και τις διακρίσεις του Σ.Ο.Π.) και Τάσος Θεοδωράκος, οι δημοτικοί σύμβουλοι Τάσος Καλιάφας, Παν. Παναγιωτόπουλος, Κατερίνα Τσερούλα κ.ά., η κοινοτική σύμβουλος κα Ευαγγελία Γύφτου, ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου «Για το Μπουρνάζι» κ. Λάμπρος Μαρωνίτης, ο υποψ. βουλευτής Β΄ Αθηνών με τη «Νέα Δεξιά» κ. Μιχ. Μπίλλης κ.ά. Από τον σκακιστικό χώρο παραβρέθηκαν ο β’ αντ/δρος και η γεν. γραμματέας της Ένωσης Σκακιστικών Σωματείων Αττικής (ΕΣΣΝΑ) κ.κ. Αγγελάκης Λυμπέρης και Βιργινία Ψωμά, επίσης εκπρόσωποι φορέων και πλήθος φιλοσκακιστών.

GA5SOP

Ι.Λ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2017

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ