• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΠΡΩΤΙΑ ΤΩΝ «ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ» ΓΙΑ ΤΟ Π.Υ.Σ.Δ.Ε Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ

ZUTSOSΕκλογές για την ανάδειξη των αιρετών στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε Γ΄ Αθήνας έγιναν στις 2.11.2016, όπου επί 3.301 εγγεγραμμένων, ψήφισαν 2.328. άκυρα 86 και απείχαν 973.

Από τα 2.242 έγκυρα ψηφοδέλτια έλαβαν:

-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ: 650 ψήφους (28,99%) και εκλέγονται οι Νεκτάριος Κορδής 190 ψήφοι και Νίκος Ζούτσος (φωτογραφία) 173 ψήφοι (στις εκλογές του 2014 είχαν λάβει 829 ψ. (34,89%).

-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: 606 ψ. (27,03%) και εκλέγονται οι Παναγ. Καταγής 322 ψ. και Κυριάκος Λάττας 110 ψ. (στις εκλογές του 2014 είχαν λάβει 571 ψ. (24,03%).

-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ: 586 ψ. (26,14%). Δεν εκλέγουν αιρετό (στις εκλογές του 2014 είχαν λάβει 564 ψ. (23,74%).

-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: 400 ψ. (17,84%) Δεν εκλέγουν αιρετό (στις εκλογές του 2014 είχαν λάβει 373 ψ. (15,70%).

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016

ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΛΙΤΕΣ ΤΕΛΕΣΕ Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ ΚΥΠΡΟΥ


Την 27.11.2016, στον Ι. Μητροπολιτικό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Περιστερίου τελέσθηκε το Ετήσιο Μνημόσυνο των πεσόντων Αξιωματικών και Οπλιτών κατά τις περιόδους των εχθροπραξιών 1964, 1967 & 1974. Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκαν: εκδήλωση τιμής και μνήμης για τους Πεσόντες και καταθέσεις στεφάνων στο Ηρώο της πόλης από τους: Ανδρέα Παχατουρίδη- δήμαρχο Περιστερίου, Λινάρδο Καλαμοτουσάκη- πρόεδρο Δημοτ.Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Περιστερίου, Αλέξανδρο Μηλιώνη- πρόεδρο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Πολεμιστών Κύπρου, Λιλιμπάκη Βικτωρία- πρόεδρο της Ένωσης Κρητών Περιστερίου, Σύνδεσμο Εφέδρων Ενόπλων Δυνάμεων Αττικής, Σύνδεσμο Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας και Χαράλαμπο Τζιαμουράνη, ο οποίος υπηρέτησε στην ΕΛΔΥΚ το 1974.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Πολεμιστών Κύπρου 1964, 1967& 1974 ευχαριστεί θερμά όλους όσους στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθεια του να κρατήσει άσβεστη τη μνήμη και να τιμά τους Πεσόντες Πολεμιστές των περιόδων 1964, 1967& 1974 και παραβρέθηκαν στο Ετήσιο Μνημόσυνο τους.

Ιδιαίτερα ευχαριστεί τους κ.κ.: Ανδρέα Παχατουρίδη- δήμαρχο Περιστερίου, Άννα Καραμανλή- βουλευτή Β’ Αθηνών, Βασ. Λώλο- πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου, τους αντ/ρχους Περιστερίου Βασ. Μπέτση, Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Τάσο Θεοδωράκο και Παν. Λύκο, τους δημοτ. συμβούλους Αναστ. Καλλιάφα, Παναγ. Παναγιωτόπουλο, Αλέξ. Πλέστη, Αθαν. Δημητρίου, Χάρη Πανάγο- κοινοτικό σύμβουλο Περιστερίου, Λιλιμπάκη Βικτωρία- πρόεδρο Ένωσης Κρητών Περιστερίου.

Από τη Δημοτική Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Περιστερίου τους κ.κ. Λινάρδο Καλαμοτουσάκη- πρόεδρο, Χαραλ. Τζιαμουράνη- υπεύθυνο Παραγωγικών & Επιστημονικών Φορέων και υπηρετήσαντα στην ΕΛΔΥΚ το 1974, Νεκτάριο Μπεχράκη- υπευθ. Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας, Αλέξιο Οικονομόπουλο- υπευθ. Συνδικαλισμού & Τομέα Δημοσίας Τάξεως και Αμαλία Λαμπαδαρίδη- αναπληρ υπεύθ. Γυναικών.

Επίσης τους κ.κ. Μπάμπη Αλεξανδράτο- υπεύθυνο Οργάνωσης Β’ Αθηνών της ΝΔ, Μαριάνθη Καφετζή- μέλος Π.Ε. της ΝΔ, Νίκο Κωστόπουλο- γραμματέα Επιστημονικών Φορέων της ΝΔ, Παναγ. Σωτηρόπουλο- αντ/ρχο Δήμου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, το Σύνδεσμο Εφέδρων Ενόπλων Δυνάμεων Αττικής (Σ.Ε.Ε.Δ.Α.), τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Εφέδρων 35ης Μοίρας Καταδρομών, το Σύνδεσμο Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας κ.ά.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ «ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ» ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ

Η Συντονιστική Επιτροπή των «Ενεργών Πολιτών» Περιστερίου, εκφράζει δημοσίως τους προβληματισμούς της για τη στάση εκλεγμένων συμβούλων με την Παράταξη, που τελευταίως αποχώρησαν.

Αν και έχει παρέλθει αρκετό διάστημα από την αποχώρηση του δημοτικού συμβούλου Στέφανου Παπαδόπουλου και του διαμερισματικού συμβούλου Δημήτρη Σαντή, δεν παραδόθηκαν στην Παράταξη οι έδρες τους ως όφειλαν, σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες της δημοτικής μας παράταξης, αλλά και του ευρύτερου χώρου που αυτή εκφράζει.

Αναμένοντας δείγματα γραφής και καλής προαίρεσης, δηλώνουμε ότι οι «Ενεργοί Πολίτες» Περιστερίου συνεχίζουμε αταλάντευτα τις προσπάθειές μας σύμφωνα με το πρόγραμμά μας και τις διακηρύξεις μας, σεβόμενοι τον κόσμο που μας τίμησε με την ψήφο του, με στόχο την αλλαγή του status quo στο Περιστέρι, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με όλους όσοι θέλουν να συμπορευτούν σε αυτόν τον αγώνα για ένα καλύτερο Περιστέρι.

Η Συντονιστική Επιτροπή της Παράταξης

(Δελτίο Τύπου 30.11.2016)

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016

Εντυπωσιακές διαλέξεις για το Μηχανισμό των Αντικυθήρων και την ύπαρξη ζωής σε άλλους πλανήτες

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΣΥΜΠΑΝ, ΜΑΣ ΑΚΟΥΣ;» ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ 5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ


Μια θαυμάσια Επιστημονική Ημερίδα με τίτλο: «Σύμπαν, μας Ακούς;» διοργάνωσε, για 4η συνεχή χρονιά, το 5ο Γενικό Λύκειο Περιστερίου, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δ.Ε. Γ’ Αθήνας και την Ένωση Ελλήνων Φυσικών, υπό την αιγίδα του Δήμου Περιστερίου και την ευγενική συμμετοχή του ΤΕΙ Αθηνών, την 30.11.2016, στο Κ.Υ.Β.Ε.

Ο διευθυντής του 5ου ΓΕΛ Περιστερίου, καθηγητής Φυσικός, κ. Γιώργος Ζαρκαδούλας άνοιξε τον κύκλο των χαιρετισμών και αφού ευχαρίστησε όσους συνέβαλαν στη επιτυχία της εκδήλωσης, έκανε ένα σύντομο απολογισμό των πεπραγμένων του σχολείου για τη συγκεκριμένη δράση - θεσμό, που ξεκίνησε το 2014 με την διάλεξη του Περιστεριώτη καθηγητή Εμμ. Τσεσμελή, μέλους ερευνητικής ομάδας, που ήλθε από την Οξφόρδη και μίλησε για την ύπαρξη του σωματιδίου Higgs, όταν πιστοποιήθηκε το CERN.

Τον Ιανουάριο του 2015, το Σχολείο διοργάνωσε επιμορφωτική διεπιστημονική ημερίδα με δύο ομιλίες που είχαν θέματα: «Ομήρου Οδύσσεια: Δύο προφητείες - δύο αστρονομικά φαινόμενα. Χρονικός προσδιορισμός της επιστροφής του Οδυσσέα» από την κα Παναγιώτα Πρέκα- επίκ. καθηγήτρια Αστροφυσικής του Πανεπ. Αθηνών και «Αναζήτηση της εξωγήινης ζωής – Οι προσπάθειες των αστρονόμων» από τον κ. Ευστρ. Θεοδοσίου- καθηγητή Αστροφυσικής του Πανεπ. Αθηνών.

Τον Φεβρουάριο του 2016 πραγματοποιήθηκαν πολύ σπουδαίες ενημερωτικές ομιλίες με θέματα: «Κινητή τηλεφωνία και επιδράσεις στους εφήβους» με τον κ. Στεφ. Τσιτομενέα- ομοτ. καθηγητή ΑΕΙ Πειραιά και «Ψυχοκοινωνικές συνέπειες της διαταραχής εθισμού στο διαδίκτυο στα παιδιά και στην οικογένεια» με τον κ. Κων. Σιώμο- παιδοψυχίατρο, πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης για το συγκεκριμένο θέμα.

Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Στη συνέχεια απηύθυνε χαιρετισμό ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων: «Τα νιάτα της πόλης προσπαθούν, δημιουργούν, εμπνέονται και μας κάνουν υπερήφανους.

Είναι η 4η συνεχόμενη χρονιά που το 5ο ΓΕΛ Περιστερίου σε συνεργασία με τη Δ/νση Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας και την Ένωση Ελλήνων Φυσικών, γίνονται παρουσιαστές της συγκεκριμένης επιστημονικής ημερίδας, μέσα από την οποία προσεγγίζουν τους πόλους της αστροφυσικής επιστήμης, μαγνητίζοντας το ενδιαφέρον της μαθητικής, εκπαιδευτικής και επιστημονικής κοινότητας, σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο.

Άξιοι συγχαρητηρίων και επιβράβευσης, είστε όλοι οι συντελεστές της επιστημονικής εκδήλωσης, που τελεί υπό την επιμέλεια του 5ου ΓΕΛ της πόλης μας, χάρη στην έμπνευση και συμβολή του δ/ντη του Λυκείου, κ. Γιώργου Ζαρκαδούλα.

Επί τέσσερις συνεχείς χρονιές, η ανταπόκριση που εκδηλώνεται σε σχέση με την παρούσα επιστημονική ημερίδα, αποδεικνύει έμπρακτα το μέγεθος του ενδιαφέροντος, αλλά και της θέρμης με την οποία αγκαλιάζουν το εγχείρημα τα νιάτα της πόλης μας, που αποτελούν το πιο δυναμικό και τολμηρό κομμάτι της.

Εδώ και 15 χρόνια, ως Δήμαρχος τούτης της πόλης και ως εκπρόσωπος της Περιστεριώτικης κοινωνίας, με την οποία νοιώθω και είμαι ενσωματωμένος, χαίρομαι από τα βάθη της ψυχής μου για κάθε διοργάνωση, που στοχεύει στην προαγωγή και αναβάθμιση της πνευματικής, επιστημονικής και πολιτισμικής στάθμης του αγαπημένου τόπου μας.

Σας ευχαριστώ όλους και σας συγχαίρω θερμά. Εύχομαι δε, σε ανάλογες διεπιστημονικές εκδηλώσεις να εστιάζουν όλο και περισσότεροι σχολικοί και εκπαιδευτικοί φορείς, με σταθερά επαναλαμβανόμενη τη διενέργειά τους, για την πρόοδο της πόλης, που όλοι αγαπάμε και αξίζει να της το δείχνουμε, με ανάλογα του σημερινού, περιεκτικά σε μαθησιακή, διερευνητική και επιστημονική ποιότητα, γεγονότα».

*

Παραβρέθηκαν και χαιρέτησαν επίσης οι κ.κ. Αθαν. Αλεξόπουλος- διευθυντής Δευτ/θμιας Εκπαιδευσης Γ’ Αθήνας, Χριστίνα Στεφανή- σχολική σύμβουλος Φυσικών, Παναγ. Πυρπυρής- σχολικός σύμβουλος Φιλολόγων και Παναγ. Φιλντίσης- Α’ Αντιπρόεδρος της ΄Ενωσης Ελλήνων Φυσικών. Επίσης παραβρέθηκαν: Ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΠ, δημοτ. σύμβουλος κ. Αναστ. Καλλιάφας, πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές Λυκείων από το Περιστέρι και τους γύρω δήμους.

ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ: ΤΟ «ΤΑΜΠΛΕΤ» ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ

Ακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα διάλεξη του καθηγητή Φυσικής του Διαστήματος του Πανεπ. Αθηνών, αστρονόμου κ. Ξενοφώντα Δ. Μουσά με θέμα: «Νεότερες εξελίξεις από την μελέτη του μηχανισμού των Αντικυθήρων».

Σταχυολογώντας μερικά από τα εντυπωσιακά στοιχεία που ανέφερε ο κ. Μουσάς για τον μηχανισμό των Αντικυθήρων, είναι:

-Ενδεικτικό του παγκόσμιου ενδιαφέροντος που προκαλεί ο μηχανισμός είναι, ότι εκτέθηκε:

Στην ΄Εκθεση Φυσικής της Μόσχας, όπου ήταν στο πρώτο περίπτερο στην κεφαλή των 3.700 άλλων περιπτέρων με επιστημονικά εκθέματα. Και το επισκέφθηκαν περίπου 600.000 επισκέπτες!

Στο δε Μουσείο του Μαγχάταν των ΗΠΑ, όπου εκτέθηκε με προοπτική να παραμείνει για 5 μήνες, τελικά παρέμεινε εκεί για 4,5 χρόνια, λόγω της μεγάλης επισκεψιμότητας που ξεπέρασε τους 500.000 επισκέπτες!

-Η αρχαία ονομασία του μηχανισμού από τους κατασκευαστές του, που είναι ο αρχαιότερος υπολογιστής, ήταν «πινακίδιον», όπως ονομάζεται σήμερα το αντίστοιχο συνώνυμο: «τάμπλετ».

-Η «ανάγνωση» του σκουριασμένου και κατεστραμμένου μηχανισμού έγινε με 5.000 αξονικές τομογραφίες και διαπιστώθηκε, ότι κατασκευάσθηκε το 150 π.Χ., σύμφωνα με τους αναλλοίωτους νόμους της φύσης και της φυσικής, και περιλάμβανε πλήθος γραναζιών. Μεταξύ άλλων κατέγραφε: Πότε έγιναν και πότε θα γίνουν οι εκλείψεις του Ήλιου και της Σελήνης και πού αυτές θα γίνουν ορατές! Επίσης μετρούσε τους κύκλους των πλανητών, τις διάφορες εκδηλώσεις κ.λπ.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΖΩΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ

Τέλος μίλησε ο καθηγητής Παρατηρησιακής Αστροφυσικής του Πανεπ. Αθηνών κ. Παναγιώτης Νιάρχος, με θέμα: «Αναζητώντας μιαν άλλη Γη στο Σύμπαν».

Από τα πολλά και ενδιαφέροντα που είπε ο κ. Π. Νιάρχος θα αναφέρουμε, ότι:

Το επιστημονικό ενδιαφέρον εστιάζεται στο αν στο σύμπαν υπάρχουν πλανήτες, στους οποίους να υπάρχει ζωή και νοήμονα όντα όπως στη γη.

Η γη είναι σε έναν Γαλαξία, που έχει διάμετρο 100.000 έτη φωτός, πάχος 1.000 έτη φωτός και περιλαμβάνει 200 δισ. αστέρια σαν τη γη. (Το ένα έτος φωτός αντιστοιχεί σε μια απόσταση 9,5 τρισεκ. χιλιομέτρων!)

Γύρω από τον ήλιο κινούνται 8 πλανήτες, μεταξύ των οποίων και η γη.

Οι αρχαίοι φιλόσοφοι και φυσικοί (Θαλής, Ξενοφάνης Κολοφώνιος, Αναξαγόρας, Μητρόδωρος από Χίο, Δημόκριτος, Επίκουρος κ.ά.) πίστευαν και κατέγραφαν ότι στο σύμπαν δεν είμαστε μόνοι μας, αλλά υπάρχουν πανομοιότυποι πλανήτες σαν τη γη με νοήμονα όντα, τα οποία είχαν πραγματοποιήσει επισκέψεις στη γη.

Μέχρι στιγμής έχουν ανακαλυφθεί 3.594 εξωηλιακοί πλανήτες, που περιφέρονται γύρω από 2.692 αστέρια, από τους οποίους θεωρούνται πιθανώς κατοικήσιμοι οι 44. Κανένας πλανήτης δεν μοιάζει με τη γη.

Στην λεγόμενη «κατοικήσιμη ζώνη», δηλαδή μεταξύ των πλανητών που να έχουν προϋποθέσεις για να υπάρξει ζωή, ανακαλύφθηκε τελευταία ένας που αποκαλείται Proxima B του Κενταύρου, με θερμοκρασία -40 κελσίου.

Ολοκλήρωσε λέγοντας, ότι με τα σημερινά δεδομένα, για να πάει ένα διαστημόπλοιο από τη γη στον Proxima B, που απέχει 4.000 έτη φωτός, πρέπει να ταξιδέψει 30.000 χρόνια να πάει και άλλα 30.000 χρόνια για να γυρίσει!

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ κ. ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΥ

Παρέμβαση έκανε και ο π. δημοτ. σύμβουλος κ. Παρασκευάς Κώστας Φιλιππάκος, που συνεχάρη τους διοργανωτές και πρόσθεσε: «Η εκπαίδευση με αυτό τον θαυμάσιο τρόπο στη μαθητιώσα νεολαία είναι ό,τι το καλύτερο κάνετε. Και πιστεύω, ότι θα ανταποκριθούν τα παιδιά και θα αναδείξετε την έφεσή τους να ασχοληθούν με αυτό το αντικείμενο, που πρέπει και επιβάλλεται να γίνει γνωστό σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο».

*

Την Οργανωτική Επιτροπή απετέλεσαν αλφαβητικά οι κ.κ.: Αναγνωστόπουλος Θωμάς, Βαγενά Ελένη, Γκίνης Νικόλαος, Κουκουβή Αναστασία, Πυρπυρής Παναγιώτης, Στεφανή Χριστίνα, Τσώνης Φώτης, Φιλντίσης Παναγιώτης και ο Σύλλογος Γονέων του 5ου ΓΕ.Λ. Περιστερίου.

Δ.Λ.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016

ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΔΥΟ ΙΔΡΥΜΑΤΑ «ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ» ΚΑΙ ΤΗ «ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ» ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΟΡΤΗ


Σε περιορισμένο κύκλο και με αυστηρά λιτά εδέσματα, ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, οργάνωσε την 11.11.2016 συνεστίαση αγάπης, για την ονομαστική του εορτή, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ιδρύματος που προορίζεται για Γηροκομείο, στην Κηπούπολη.

Το πρωί τελέσθηκε Δοξολογία και Θεία Λειτουργία στο παρεκκλήσι του Μητροπολιτικού Μεγάρου και στη συνέχεια ο κ.κ. Χρυσόστομος δέχθηκε ευχές από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο αυτοπροσώπως, επίσης Μητροπολίτες, εκπροσώπους του Κοινοβουλίου, του Κλήρου του Περιστερίου και φορέων, δημότες κ.ά.

Στη συνεστίαση παρακάθησαν, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο εκπρόσωπος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής Κοινωνικής Πρόνοιας και γραμματέας της Γραμματείας Καταπολέμησης της Ανθρωπιστικής Κρίσης (Γ.Κ.Α.Κ.), αρχιμανδρίτης π. Νικόδημος Φαρμάκης, οι αντ/ρχοι κ.κ. Παν. Λύκος και Αναστ. Θεοδωράκος, ο π. υπουργός κ. Αργ. Ντινόπουλος, ο αναπληρ. γραμματέας της Γ.Κ.Α.Κ. κ. Άρης Συγγρός, ο π. επί κεφαλής δημοτικής παράταξης ιατρός κ. Κώστας Λαλένης με τη σύζυγό του παιδίατρο κα Ρένα Φράγκου Λαλένη, εκπρόσωποι του ΕΕΣ Περιστερίου, καθηγητές και ιατροί του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και Κοινωνικού Ιατρείου της Ι Μητρόπολης, χορηγοί κ.ά.

ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Τον κύκλο των ομιλιών άνοιξε ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης, που τόνισε, ότι είναι γνωστό σε όλη την Ορθοδοξία ότι το Περιστέρι έχει έναν Μητροπολίτη, σε μια Μητρόπολη που δεν έρχεται από τα βάθη του χρόνου, είναι νέα, και ο οποίος έχει δώσει τεράστιες μάχες, κατάθεση ψυχής και έχει αφήσει το αποτύπωμά του με ένα πάρα πολύ μεγάλο έργο σε μικρό χρονικό διάστημα.

Από το πρωί μέχρι το βράδυ γίνεται ζητιάνος για να συντηρήσει και μάλιστα σε δύσκολες εποχές, πνευματικά κέντρα, εκκλησίες, ιδρύματα, κοινωνικό φροντιστήριο, κοινωνικό ιατρείο κ.λπ.

Πρόσθεσε, ότι με το κοινωνικό του έργο ο Μητροπολίτης Περιστερίου καλύπτει ανάγκες των συμπολιτών μας που η μοίρα δεν φάνηκε δίκαιη μαζί τους. Συνεπίκουροι δε στο τεράστιο έργο της Μητρόπολης είναι οι ταπεινοί ιερείς, οι οποίοι με την σώφρονα καθοδήγησή του Μητροπολίτη φέρνουν το πολύ καλό αποτέλεσμα.

Εμείς -είπε- σαν Διοίκηση του Δήμου στέκουμε μπροστά στο τεράστιο έργο της Μητρόπολης με αίσθημα ευθύνης, ταπεινοφροσύνης και υποχρέωσης και πάντοτε θα στηρίζουμε αυτό το πολύ σημαντικό χριστιανικό έργο.

ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο εκπρόσωπος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, αρχιμανδρίτης π. Νικόδημος Φαρμάκης, ο οποίος σημείωσε, ότι «Το σημαντικότερο πράγμα για έναν πνευματικό πατέρα είναι να βρίσκεται ανάμεσα σε αγαπητά πρόσωπα που λάμπουν από αλήθεια και ευγνωμοσύνη

Καμαρώνω και χαίρομαι γιατί βλέπω σήμερα αυτό που έχει καταφέρει ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου και είναι το πολυτιμότερο όλων: Την αλήθεια στα πρόσωπα των ανθρώπων που είναι εδώ, την επιβράβευση της αγάπης στο πρόσωπό του.

Εύχομαι, Σεβασμιότατε, να είσαστε πάντα ακμαίος να συνεχίζεται την προσπάθεια για την υλοποίηση των οραμάτων σας και να έχετε δίπλα σας ανθρώπους που να σας αγαπάνε αληθινά και πραγματικά».

ΧΡΕΟΣ 150.000 ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΚΑΡΕΚΛΑ!

Ο ιερατ. προϊστάμενος του ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών (Νέος) π. Ευστράτιος Τσόνιας που μίλησε εκ μέρους των Κληρικών της Ι. Μητρόπολης ακολούθως, υπογράμμισε συγκινημένος, ότι επί 38 χρόνια δίπλα στον Μητροπολίτη Περιστερίου διαπίστωσε την μόρφωση, την καλοσύνη, την στοργή, την αγάπη και το μεγαλείο του.

Έναν Μητροπολίτη που παρέλαβε μια Μητρόπολη στα χαρτιά, με μια σπασμένη καρέκλα και χρέος 150.000 δραχμές στον ΟΔΕΠ και ανάλωσε τον εαυτό του για να επιτελέσει ένα σοβαρότατο εκκλησιαστικό και πνευματικό έργο που θα παραμείνει στους αιώνες. Κατόρθωσε με τις γνώσεις, την ισχυρή θέληση και τις σχέσεις με τις αδελφές Εκκλησίες του εσωτερικού και του εξωτερικού να δημιουργήσει μια αξιοζήλευτη Μητρόπολη στην Ελλάδα και ανά την υφήλιο.

ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ : ΔΥΟ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ

Τελευταίος πήρε το λόγο ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, ο οποίος ευχαρίστησε όλους για τις ευχές τους και την παρουσία τους, ευχαρίστησε τους ιερείς γιατί, όπως είπε, δεν μπορεί ένας επίσκοπος να πετύχει στο έργο του αν δεν έχει Κληρικούς που να διακρίνονται για το θάρρος, την αποφασιστικότητα και το χάρισμα να σκέπτονται και να προτείνουν ελεύθερα.

Ευχαρίστησε τους καθηγητές και τους ιατρούς των κοινωνικών φροντιστηρίων και ιατρείου και τους συμμαθητές του από το 1947, που ήταν παρόντες κ.ά.

Είπε επίσης μεταξύ άλλων:

«Σφυρηλατήθηκα από την ανθρώπινη ανάγκη και στέρηση. Κατάγομαι από ένα χωριό που το ξέρουν μόνο οι στρατιώτες που γύριζαν από τον πόλεμο και τα κοράκια, άμα έχουν χάσει το δρόμο τους. Αλλιώς δεν το ξέρει κανείς. Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να ξεπερνάμε τον εαυτό μας και να δίνουμε νέες προοπτικές.

Όνειρό μου είναι να φτιάξω δυο ιδρύματα:

«Το «Σπίτι του φοιτητή» που θα φροντίζει τα παιδιά που έρχονται στην πρωτεύουσα να σπουδάσουν. Και τη «Στέγη φιλοξενίας» των ανθρώπων που φέρνουν στα νοσοκομεία ασθενείς από την επαρχία και δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν ξενοδοχείο για να μείνουν στην πρωτεύουσα λίγες μέρες.

Επίσης αγωνίζομαι να βρω έναν παραθαλάσσιο τόπο να φτιάξω «Παιδικές κατασκηνώσεις», ώστε να μπορούν τα Περιστεριωτόπουλα να έχουν τη δυνατότητα να πάνε μια εβδομάδα διακοπές.

Ευχαριστώ τον πατέρα Νικόδημο που θα συνεχίσει αυτό το δρόμο, αλλά και τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο, που θα συνδράμει αυτό το έργο».

Ευχήθηκε σε όλους να έχουν υγεία

Οι παριστάμενοι τραγούδησαν παραδοσιακά δημοτικά τραγούδια, με πιο εντυπωσιακές τις ερμηνείες του ιερατ. προϊσταμένου του ι.ν. Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού π. Νικολάου Σαρλά.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016

ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Συγκροτήθηκε σε Σώμα, στις 11.12.216, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Πολυτέκνων Περιστερίου, που προήλθε από τις πρόσφατες εκλογές.

Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. έχει ως εξής:

Πρόεδρος: Μπουγιούκος Δημήτριος, Α’ Αντ/δρος: Κοτσιούρος Βασίλειος,

Β΄ Αντ/δρος: Καραμπογιάς Μιχαήλ, Γεν. Γραμματέας: Αντωνοπούλου Ξανθίππη, Έφορος: Ξειδιανάκης Γεώργιος, Ταμίας: Σιάλαρης Ιωάννης και

Μέλη: Μακρής Διονύσιος και Κοτρώτσιος Αθανάσιος.

ΕΥΧΗΤΗΡΙΟ

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Πολυτέκνων Περιστερίου εύχεται στα μέλη του και σε όλους τους πολίτες του Περιστερίου Καλές Γιορτές με υγεία και ευτυχία.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Δημ. Μπουγιούκος - Η Γεν. Γραμματέας Ξανθίππη Αντωνοπούλου.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016

ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡIΟΥ

Ανακοινώθηκε στις 6.12.2016, ότι «Συνολικά 2.300 φοιτητές ΑΕΙ, που ανήκουν σε ειδικές κοινωνικές ομάδες (ΑμεΑ, άτομα οικογενειών με χαμηλό εισόδημα κ.λπ.) και σπουδάζουν εκτός του τόπου κατοικίας τους, θα επιδοτηθούν οικονομικά από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) για το έτος 2016 – 2017».

Είναι προφανές, ότι το Ι.Κ.Υ. βαδίζει στα χνάρια του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, που με το πρωτοποριακό πρόγραμμα «Σε έχω Έννοια», εδώ και μια τριετία, με πολύ κόπο και χορηγίες ευαίσθητων πολιτών, στέλνει πακέτα κάθε μήνα με είδη πρώτης ανάγκης, τρόφιμα κ.λπ. στα Περιστεριωτόπουλα αυτών των κατηγοριών, που σπουδάζουν σε πόλεις της Ελλάδας, μακριά από το Περιστέρι και τις οικογένειές τους.

Ωραίο πράγμα να σε αντιγράφουνε προς το καλό, έστω και καθυστερημένα…

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016

ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΕ 24ΩΡΗ ΒΑΣΗ ΣΤΟ Κ.Υ.Β.Ε. ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

Θερμαινόμενος χώρος σε 24ωρη βάση θα λειτουργεί στο Κ.Υ.Β.Ε. για την προστασία των πολιτών, ιδιαίτερα των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, από ακραία καιρικά φαινόμενα (παγετό ή χιόνια) κατά τη χειμερινή περίοδο.

Το Κ.Υ.Β.Ε. βρίσκεται, ως γνωστόν, στην Εθν. Μακαρίου 1 & Κηφισού, Περιστέρι, τηλ. 210 5783288.

ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Άμεση ενημέρωση σχετικά με τους θερμαινόμενους χώρους που λειτουργούν σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Αττικής, παρέχει η Περιφέρεια Αττικής στην ιστοσελίδα της, μέσω του συνδέσμου: https://goo.gl/zNV3UH

Συγκεκριμένα, για τη διευκόλυνση των πολιτών τα σημεία προστασίας- μεταξύ των οποίων και το Κ.Υ.Β.Ε.- καταγράφονται σε πίνακες και απεικονίζονται σε χάρτη Google, ενώ παράλληλα παρατίθενται βασικές πληροφορίες αυτοπροστασίας των πολιτών από παγετό και χιόνια.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016

ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΜΕΝΟ ΒΑΣΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ


Σε κατάστημα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών ανακαινίσθηκε το Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτη, στην λεωφ. Κηφισού 80, η έναρξη λειτουργίας του οποίου σηματοδοτήθηκε την 21.11.2016, με Αγιασμό και στη συνέχεια με την αθρόα προσέλευση πελατών, που έσπευσαν να επωφεληθούν των προσφορών και των ειδικών τιμών, με την ευκαιρία της εντυπωσιακής επέκτασής του σε χώρους και ευρύτατης γκάμας αγαθών.

Το νέο Κατάστημα εκτείνεται σε 4.100 τ.μ., όπου ο πελάτης μπορεί σε χώρους άνετους, άπλετα φωτισμένους και με λειτουργική ταξινόμηση ειδών, να επιλέξει ό,τι αφορά είδη διατροφής, (κρεοπωλείου, ιχθυοπωλείου, μαναβικής κ.λπ.) αρτοζαχαροπλαστείου και επιπλέον μετά την επέκταση προστέθηκαν: Είδη ένδυσης και υπόδησης, έπιπλα, οικιακός εξοπλισμός, καλλυντικά -σε χωριστά τμήματα για γυναίκες και άνδρες- παιχνίδια, σχολικά είδη, εποχιακά είδη, βιβλιοπωλείο και δυο καινοτομίες: Φαντασμαγορικό παιδότοπο, που μπορεί ο πελάτης να αφήσει το παιδί του να ψυχαγωγηθεί με την άγρυπνη επίβλεψη ειδικευμένων παιδαγωγών και επίσης εστιατόριο, στο οποίο προσφέρονται εκλεκτά φαγητά, άριστα ποιοτικά και ιδιαίτερα φθηνά.

 

Τον Αγιασμό τέλεσε ο ιερατ. προϊστάμενος του ι.ν. Ευαγγελισμού Θεοτόκου Περιστερίου π. Στυλιανός Ταξάκης, παρουσία στελεχών και υπαλλήλων του Καταστήματος.

Ο π. Στυλιανός εκθείασε την επιτυχημένη και ανοδική πορεία της Επιχείρησης, που εδράζεται στο σεβασμό προς τον πελάτη και στην αγάπη με την οποία περιβάλλει το υπαλληλικό της προσωπικό.

Αναφέρθηκε στο συνδυασμό των ποιοτικών ειδών και των φθηνών τιμών που κάνει ξεχωριστό το Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτη και υπογράμμισε ιδιαίτερα την φιλανθρωπική διάθεση και κοινωνική προσφορά που διακατέχει τη Διοίκησή του, η οποία παρέχει σε καθημερινή βάση την αρωγή της σε φορείς και αναξιοπαθείς.

Τόνισε με έμφαση την βοήθεια προς την Ι. Μητρόπολη Περιστερίου, την οποία συνδράμει καθοριστικά στο φιλανθρωπικό και κοινωνικό της έργο.

Ευχαρίστησε τέλος την Διοίκηση του Σούπερ Μάρκετ και ευχήθηκε να τους ευλογεί ο Θεός να έχουν υγεία και η Επιχείρηση να ακμάζει πάντα για να συνεχίσει να προσφέρει.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016

Αρνητική ψήφος στον προυπολογισμό του Δήμου Περιστερίου.

Στέφανος Παπαδόπουλος

Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Περιστερίου ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ 2017 ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Ο Προϋπολογισμός ενός Δήμου είναι η αποτύπωση του οράματος της Δημοτικής Αρχής για την πορεία του τόπου και επομένως η κατάθεσή του και η συζήτησή του στο Δημοτικό Συμβούλιο, είναι μια από τις σπουδαιότερες συνεδριάσεις.

Ίσως η κορυφαία στιγμή κάθε έτους.

Με  τον προϋπολογισμό,  αποτυπώνεται η πρόθεση  και η ικανότητα της δημοτικής αρχής να σχεδιάσει τη πορεία του τόπου μέσα σε εύκολες ή μέσα σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, να εξασφαλίσει τις βασικές υποδομές και να αντιμετωπίσει έκτακτες ή και μόνιμες Κοινωνικές Ανάγκες, να προωθήσει την Αλληλεγγύη και τον Πολιτισμό, ανταποκρινόμενη έτσι ,στα αιτήματα των δημοτών.

 

Προφανώς, σήμερα , καθορίζονται οι στόχοι και οι αντικειμενικοί σκοποί και παρουσιάζετε  ένα μέσο μέτρησης της πραγματικής απόδοσης του Δήμου μας! 

 

Σε κάθε περίπτωση, ο προϋπολογισμός είναι όχι μόνο ενδεικτικός αλλά κι αποδεικτικός , για την πραγματική βούληση της δημοτικής αρχής, σε ό, τι αφορά το επόμενο έτος.

 

Σας ακούσαμε να μιλάτε για ρεαλισμό , για ένα φιλόδοξο πρόγραμμα , για μία προσπάθεια που γίνεται από την δημοτική αρχή για την διαχείριση των οικονομικών.

Σας δήλωσα και στην συζήτηση για τον ισολογισμό, στα νούμερα ίσως και να συμφωνήσουμε. Εκεί που διαφωνούμε είναι στην διαχείριση. Έχουμε διαφορετική φιλοσοφία, διαφορετικές προτεραιότητες για την πόλη.

Μέσα από το προϋπολογισμό δεν υλοποιείτε ως δημοτική αρχή καμία καινοτομία, καμία διαφορετική αντίληψη, καμία αλλαγή διαχειριστικής νοοτροπίας .

Συγκεκριμένα, δεν προχωρήσατε σε διαβούλευση και γνωμοδότηση του σχεδίου του προϋπολογισμού, όπως προβλέπει το άρθρο 75 του νόμου 3852/2010 και έπραξαν οι περισσότεροι δήμοι στην Ελλάδα .

Ένας προϋπολογισμός πρέπει να είναι συμμετοχικός, να ενεργοποιούνται οι πολίτες σε λαϊκές συνελεύσεις. Να λειτουργούν σωστά τα απαξιωμένα από σας διαμερισματικά συμβούλια , να ενεργοποιείται η επιτροπή διαβούλευσης , να υπάρχει ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας του δημότη αλλά και να λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τις τοποθετήσεις των αιρετών μέσα στο δημοτικό συμβούλιο.

Να υπάρχει σχέση συνεργασίας με τον δημότη, καθαρός πολιτικός λόγος. Διαφάνεια στην άσκηση πολιτικής. Χρηστή διοίκηση, σωστή διαχείριση. Όχι σχέση ρουσφετιού και εξυπηρέτησης με τον δημότη. Όχι εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα των επιχειρηματικών συμφερόντων.

Όπως και για το 2015, το 2016 , έτσι και για το 2017 , θα θέλαμε ένα προϋπολογισμό με αναπτυξιακό περιεχόμενο και κατεύθυνση, που να επιλύει πάγια προβλήματα μεγάλης σημασίας , όπως  τα αντιπλημμυρικά , τα περιβαλλοντικά κ.α , δίνοντας ταυτόχρονα και ειδικό βάρος σταθερά στα πολιτιστικά.

 

Το γεγονός , ότι οι επενδυτικές δαπάνες του προϋπολογισμού είναι ελάχιστες και όχι αναπτυξιακού χαρακτήρα  αφενός,  ενώ αφετέρου , στοχεύουν σε έργα βραχύβιας συντήρησης (ασφαλτοστρώσεις, πλακοστρώσεις  κλπ) που δε μπορούν  εντέλει να καλύψουν ούτε τι; στοιχειώδεις , αλλά επιτακτικές ανάγκες που εκκρεμούν και διαιωνίζονται .

 

Διεκδικούμε  έναν προϋπολογισμό με βαθιά κοινωνικό χαρακτήρα, τέτοιο που να στοχεύει  στην ενίσχυση των υπαρχουσών δομών και υποδομών και την επιπρόσθετη κι επικουρική δημιουργία  και άλλων , για την ανακούφιση και στήριξη των οικονομικά ευάλωτων ομάδων με τρόπο άμεσο κι αποτελεσματικό.

 

Διεκδικούμε και προτείνουμε, έναν προϋπολογισμό που θα στήριζε τις βασικές υποδομές σε καίριους τομείς, όπως η Εκπαίδευση , η Υγεία, η Πρόνοια που δεν υπάρχουν στο σχέδιο του προϋπολογισμού του Δήμου Περιστερίου.

 

Για τον τομέα των εσόδων θα σταθώ στην συνέντευξη του δημάρχου στην εφημερίδα «Ελεύθερος Διάλογος» την 01 Σεπτέμβριου 2016 ότι για το 2017 αυξάνουμε τον προϋπολογισμό κατά 10 εκατομμύρια ευρώ τα οποία μοιράζονται σε διάφορες ανάγκες του δήμου . Ο δήμαρχος , μη σωστά ενημερωμένος, πέφτει σ ένα μεγάλο σφάλμα λέγοντας ανακρίβειες στους δημότες διότι , ναι μεν αυξάνεται κατά 10 εκ αλλά αυτό γίνεται διότι από 01/01/2017 ο δήμος μας με κρατικά κονδύλια επιδοτείται για να καλύψει  προνοιακά επιδόματα , όπως επιδόματα ατόμων με βαριά αναπηρία , παραπληγικά , τυφλότητας κτλ.

Δεν αυξάνεται ο προϋπολογισμός κατά 10εκ λόγω καλής διαχείρισης των οικονομικών του δήμου . 

 

Ανακρίβειες ή εσκεμμένη παραπληροφόρηση;

 

Καλό και πολιτικά ηθικό θα ήταν κάποια στιγμή ο Δήμαρχος να ανακαλέσει την συγκεκριμένη τοποθέτηση . 

 

Συνεχίζοντας την συνέντευξή του αναφέρει ότι απ αυτά τα 10 εκ θα δοθούν για ασφαλτοστρώσεις , πλακοστρώσεις κτλ παραλείποντας βέβαια να ενημερώσει για ακόμη μία φορά ότι τα χρήματα για τα έργα που έχουν εγκριθεί για την πόλη μας προέρχονται από το ταμείο της περιφέρειας  και από κρατικούς πόρους . 

Ψιλά γράμματα θα μου πείτε. Εδώ οικειοποιήθηκε 120 τόνους πορτοκάλια φέτος , το μοίρασμα των ροδάκινων πέρυσι και άλλα πολλά. Μια κοινωνική δράση που έγινε σε όλους σχεδόν τους δήμους και περιφέρειες της χώρας.

Σε ότι αφορά τα έξοδα, οι πολίτες απαιτούν από τους διαχειριστές δημόσιου χρήματος, εκτός από διαφάνεια ,μείωση των λειτουργικών δαπανών .Υπάρχουν λοιπόν, περιθώρια και στο Δήμο μας, με υπολογιστικά εργαλεία όπως η ετήσια αναθεώρηση των δαπανών .

Να είσαστε προσεκτικοί στην κατανομή των χρημάτων ,απ όπου κι αν αυτά προέρχονται.

Αποτελούν χρήματα που μας εμπιστεύτηκε ο πολίτης να διαχειριζόμαστε στο όνομα του.

Το επόμενο διάστημα θα είναι μια περίοδος στην οποία θα πρέπει να είσαστε ακόμα πιο προσεκτικοί. «Αναπλάσεις» όπως της 1ης παιδικής χαράς, πρέπει να τις ξεχάσετε.

Καταληκτικά , θα ήθελα εμφατικά να εστιάσω την προσοχή όλων μας σ ένα βασικό και διαχρονικά ανοιχτό ζήτημα που παραγνωρίζεται, υποτιμάται ή εκλαμβάνεται ως πρόβλημα δευτερευούσης σημασίας, ενώ παραμένει κυρίαρχο και μείζον.

Ενώ συχνά γίνεται λόγος για ενεργό, διαρκή και διαδραστική συμμετοχή του πολίτη στα κοινά, εντούτοις αυτό στρεβλώνεται επιτηδευμένα πολλές φορές .

Το γεγονός, ότι του επιτρέπεται να τοποθετεί το ατομικό του συμφέρον πάνω από το συλλογικό και κοινωνικό, με όσες τραγικές συνέπειες απορρέουν απ’ αυτό και με διάχυτες τις προθέσεις της δημοτικής αρχής για πλήρη ασυλία στην παραβίαση κάθε νομοθεσίας, ουσιαστικά ευνοεί και υποθάλπει αυτού του είδους τις προθέσεις , οι οποίες όλο και αυξάνονται σε βάρος της κοινωνίας και του συνόλου των πολιτών, κάνοντας αβίωτη την καθημερινότητα.

Υποχρέωση όλων μας είναι να προασπίσουμε το κοινωνικό συμφέρον με κάθε κόστος και να το αναδείξουμε ως το κυρίαρχο πάγιο αίτημα στο όνομα της δημοκρατίας, της ευνομίας, της ισοπολιτείας και του ανθρωπισμού , αντιλαμβανόμενοι ότι κυρίως σ’ αυτή τη δύσκολη περίοδο επιβάλλεται η κοινωνική συνοχή με όρους αμοιβαιότητας, αλληλεγγύης και προαγωγής του κοινωνικού καλού κ οφέλους, ως τη μόνη σταθερή στόχευση μας.

 

Πάνω από τους αριθμούς ο άνθρωπος κι η κοινωνία!

 

Πάνω από το ατομικό συμφέρον , το συλλογικό !

 

Πάνω από το πολιτικό κόστος , μόνο η αλήθεια και οι πολίτες !

 

Στέφανος Παπαδόπουλος

Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Περιστερίου

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ