• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

xarths

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Προβλήματα του Δήμου Περιστερίου συζήτησε το Δ.Σ. της Ένωσης Επαγγελματιών – Βιοτεχνών- Εμπόρων του Δήμου Περιστερίου

 Συνεδρίασε το ΔΣ της Ένωσης ΕΒΕ Περιστερίου και συζήτησε τα προβλήματα που απορρέουν από την συνεχιζόμενη αντιλαϊκή πολιτική.

Εκτίμησε ότι τα προβλήματα στο χώρο των αυτοαπασχολούμενων και μικρών ΕΒΕ επιδεινώνονται σε όφελος των μεγαλύτερων. Το ίδιο και η κατάσταση των εργαζόμενων, της νεολαίας, των συνταξιούχων, συνολικά των λαϊκών στρωμάτων.

Επισήμανε ως αθλία την επιχειρηματολογία της συγκυβέρνησης και όλων των υποστηρικτών των ευρωενωσιακών πολιτικών που ουσιαστικά ισχυρίζονται ό,τι με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης και της πιθανής ρύθμισης του χρέους θα ωφεληθεί και ο λαός.

Άθλια επίσης είναι η προσπάθεια, να εμφανιστεί η κυβέρνηση ως φιλολαϊκή με τα μέτρα διαχείρισης της φτώχειας, καθώς τα παίρνει από τους φτωχούς για να τα δώσει στους εξαθλιωμένους. Την ίδια ώρα ψηφίζει αναπτυξιακούς νόμους για το μεγάλο κεφάλαιο και συζητά με τους λεγόμενους κοινωνικούς εταίρους (ΣΕΒ, ΓΣΒΕΕ, ΕΣΕΕ κλπ) την διαχείριση των χρεών των βιώσιμων επιχειρήσεων. Το γιατί οι χιλιάδες συνάδελφοί μας, στα χρόνια της κρίσης φορτώθηκαν με φόρους, κατέληξαν με χρέη, με λουκέτα και μη βιώσιμη δεν τους απασχολεί.

Το ΔΣ συζήτησε επίσης την απαντητική επιστολή του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού τομέα για τα αντιπλημμυρικά έργα στην περιοχή. Η επιστολή κάνει αναφορά στα έργα που έχει εγκρίνει η περιφέρεια μετά από προτάσεις των Δήμων. Δεν υπάρχει όμως πρόταση και σχετική έγκριση για το Δήμο μας. Δεν υπάρχει επίσης αναφορά στα της αποζημίωσης των πληγέντων συναδέλφων.

Με βάση τα παραπάνω και την βασική μας εκτίμηση ότι τα χειρότερα έρχονται, δύο δρόμοι ανοίγονται μπροστά μας.

Ο ένας είναι ο δρόμος της απογοήτευσης, της μοιρολατρίας και τελικά της υποταγής.

Ο άλλος είναι της συσπείρωσης στην Ένωση, κόντρα στις πολιτικές που μας εξοντώνουν. Κόντρα στις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές μας ηγεσίες ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, που αποδέχονται την εφαρμοζόμενη πολιτική και προβάλουν μάλιστα και εποικοδομητικές προτάσεις.

Παίρνουμε τα μέτρα μας, οργανωνόμαστε και καλούμε σε κλείσιμο των καταστημάτων μας και συμμετοχή στην απεργιακή συγκέντρωση την Πέμπτη 8 Δεκέμβρη 10:30 στην Ομόνοια.

Συμμετοχή στις κινητοποιήσεις για την υγεία στην Δυτική Αθήνα.

Τη Δευτέρα 28 Νοέμβρη, στις 9 π.μ., στην κινητοποίηση της Λαϊκής Επιτροπής Περιστερίου στο ΙΚΑ Περιστερίου.

Πέμπτη 15 Δεκέμβρη στην πλατεία Δημαρχείου στο Χαϊδάρι στο κάλεσμα των Λαϊκών Επιτροπών Δυτικής Αθήνας και άλλων φορέων του λαϊκού κινήματος για τα πολλά προβλήματα στο χώρο της Υγείας.

Για όλα αυτά και πολλά άλλα συζητάμε και προτείνουμε λύσεις σε σύσκεψη στα γραφεία μας, Αιμίλιου Βεάκη 36, 2ος όροφος, την Τετάρτη 30 Νοέμβρη στις 18:30.

 

(Δελτίο Τύπου 19/11/2016)

*

ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ – ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Αιμίλιου Βεάκη 36 2ος όροφος τκ 12134 τηλ 2105754560 – 6974702115 – 6932383032 Αρ. Μητ. Σωμ. 30047/2014 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Συνέντευξη Τύπου της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου για προβλήματα του Δήμου μας

 Πραγματοποιήθηκε την 21.11.2016, η συνέντευξη Τύπου της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Περιστερίου.

Οι εκπρόσωποι της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου ιδιαίτερα αναφέρθηκαν στα ακόλουθα θέματα :

Σχετικά με τον Οικονομικό Απολογισμό του Δήμου που ήρθε πρόσφατα προς έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο, η σοβαρότατη (συγκριτικά με την προηγούμενη χρήση) αύξηση κατά 44,32% στα έσοδα που προέρχονται από το «χαράτσωμα» της μεγάλης πλειοψηφίας των δημοτών, δηλαδή από δημοτικά τέλη & πρόστιμα, και η αντίστοιχη πρακτικά μηδενική (0,17%) αύξηση από την κρατική επιχορήγηση, αποδεικνύει πως η Δημοτική Αρχή έχει όχι απλά αποδεχτεί, αλλά ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ την καταστροφική πολιτική του μαύρου μετώπου κεφαλαίου – ΕΕ – ΔΝΤ – μνημονιακών κυβερνήσεων για πλήρη μετακύλιση όλου του κόστους των δημοτικών υπηρεσιών στις τσέπες της πλειοψηφίας των δημοτών.

Σχετικά με το σκάνδαλο της πρώην 1ης Παιδικής Χαράς, οι διαστάσεις που έχουν πάρει οι εκεί παρανομίες και παρατυπίες είναι τόσο εξώφθαλμες ώστε η ίδια η αρμόδια επιτροπή παραλαβής της Περιφέρειας (η οποία αποτελείται από μια περιφερειακή σύμβουλο και πέντε μηχανικούς) ομόφωνα ΑΡΝΕΙΤΑΙ την παραλαβή του έργου και ζητά την απομάκρυνση των παράτυπων πρόσθετων κατασκευών και των τραπεζοκαθισμάτων. Επιβεβαιώνονται έτσι πανηγυρικά οι από καιρό καταγγελίες μας πως το συγκεκριμένο έργο εκτός των πολλών άλλων που έχουμε επισημάνει, είναι ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΟ. Δεν πρόκειται για «ανάπλαση παιδικής χαράς», αλλά για κατασκευή με δημόσιο χρήμα σε δημόσιο χώρο ενός μεγάλου πολυτελούς ιδιωτικού αναψυκτηρίου με μια μικροσκοπική «παιδική χαρά» σε μια γωνία του οικοδομικού τετραγώνου που υπάρχει μόνο για προσχηματικούς λόγους. Ένα ιδιωτικό αναψυκτήριο που εκχωρήθηκε σε «ημέτερο» ιδιώτη αντί του ΓΕΛΟΙΟΥ αντιτίμου των 1000 ευρώ/μήνα για 12 χρόνια. Επισημάνθηκαν πάλι σήμερα επίσης οι ακόλουθες σοβαρότατες καταφανείς πολεοδομικές παρανομίες : Α. Σύμφωνα με το ισχύον σχετικό ΦΕΚ 201 τ. Δ 2/9/1971 όπου το συγκεκριμένο οικοδομικό τετράγωνο χαρακτηρίζεται ρυμοτομικά ως χώρος παιδικής χαράς, δεν αναφέρεται εντός του χώρου ΚΑΝΕΝΑ ΚΤΙΣΜΑ, γιατί απλούστατα τότε το παλιό οίκημα της «φιλαρμονικής» είχε γκρεμιστεί και δεν υπήρχε. Καμία ενέργεια από τον Δήμο Περιστερίου δεν έχει γίνει από τότε ως σήμερα για τροποποίηση του ρυμοτομικού ώστε να δικαιολογείται στον χώρο η ύπαρξη κτίσματος με νόμιμο τρόπο, άρα το κτίσμα είναι αυθαίρετο και συνεπώς είναι παράνομη η άδεια λειτουργίας «κυλικείου» (στην ουσία αναψυκτηρίου) και η άδεια αυτή πρέπει να ανακληθεί. Β. Ακόμα και αν είχε τροποποιηθεί το ρυμοτομικό ώστε να προβλέπεται το κτίσμα, τότε το κτίσμα αυτό θα υπαγόταν στην κατηγορία «ειδικά κτίρια», οπότε και πάλι σύμφωνα με το ισχύον ΦΕΚ 2605 τ. Β 15/10/13 οι σοβαρές παρεμβάσεις που έγιναν πρόσφατα (αλλαγές των όψεων του κτιρίου, αλλαγή ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, επεκτάσεις, WC, κουζίνα, λάντζα, πρόσθετες κατασκευές κλπ) θα απαιτούσαν έκδοση οικοδομικής άδειας και έγκριση από το αρμόδιο Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής, όμως τέτοια άδεια και τέτοια έγκριση δεν υπάρχει.

Τονίστηκε πως αν η Δημοτική Αρχή δεν εφαρμόσει άμεσα τις απαιτήσεις της επιτροπής παραλαβής, η Περιφέρεια οφείλει να ΑΠΕΝΤΑΞΕΙ το όλο έργο.

Σε κάθε περίπτωση, η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου επιμένει στην ριζική αναδιαμόρφωση του όλου χώρου ως πραγματική παιδική χαρά και στην ακύρωση της παραχώρησης σε ιδιώτη.

Επισημάνθηκε για μια ακόμα φορά η παντελής έλλειψη ουσιαστικών έργων αντιπλημμυρικής προστασίας, παρά το γεγονός πως πριν δύο χρόνια είχαν σημειωθεί μεγάλες καταστροφές σε περιοχές του Περιστερίου (οδός Φιλιππιάδας – Ρουπάκι, οδός Πελασγίας – Εκατόδεντρα και Θηβών, Τσαλαβούτα). Εξακολουθεί ο «χαρτοπόλεμος» αποποίησης και μετάθεσης ευθυνών γι αυτή την έλλειψη μεταξύ Δήμου – Περιφέρειας – Κεντρικού Κράτους, με αποκορύφωμα πρόσφατη δήλωση του Αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα σε τοπικά ΜΜΕ η οποία ΔΕΝ ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΕ από την Δημοτική Αρχή Περιστερίου.

Σύμφωνα με το δημοσιεύματα αυτά, ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Τζόκας ισχυρίζεται πως ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕΛΕΤΗ (!) για έργα αντιπλημμυρικής προστασίας δεν έχει υποβληθεί από τον Δήμο Περιστερίου.

Τονίστηκε πως όλα τα παραπάνω συνιστούν ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ από τους εμπλεκόμενους. Ιδιαίτερα αδιανόητη δε είναι η στάση της Δημοτικής Αρχής Περιστερίου που ξοδεύει τεράστια ποσά δημόσιου χρήματος για έργα σαν αυτό της πρώην 1ης Παιδικής Χαράς ή για διάφορες «φιέστες», ενώ δεν ενδιαφέρεται για έργα απαραίτητα όχι απλά για την ουσιαστική ποιότητα ζωής, αλλά και για την ίδια την ΖΩΗ των κατοίκων όπως εν προκειμένω τα αντιπλημμυρικά.

Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου απευθύνει ύστατη έκκληση σε Δήμο – Περιφέρεια – αρμόδιο Υπουργείο επιτέλους να σοβαρευτούν και άμεσα να δρομολογήσουν λύσεις.

Για άλλη μια φορά τονίστηκε η υποκριτική στάση της Δημοτικής Αρχής όσον αφορά τις συνεχιζόμενες από τον Δήμο κατασχέσεις πρώτης κατοικίας σε βάρος οικονομικά ασθενών χρεοκοπημένων μικροεπαγγελματιών που οφείλουν δημοτικά τέλη. Είναι εξοργιστική η επαναλαμβανόμενη άρνηση της Δημοτικής Αρχής να σταματήσει αυτή η διαδικασία με ανάληψη της σχετικής ευθύνης ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο, πράγμα που έχουμε επίσημα ζητήσει 3 (τρεις) φορές από πέρσι. Η υποτιθέμενη δέσμευση εκ μέρους του κ. Δημάρχου πως αυτές οι πράξεις κατάσχεσης δεν θα προωθηθούν προς πλειστηριασμό ΔΕΝ εξασφαλίζει τίποτα, γιατί ακόμα αν είναι ειλικρινής, ανά πάσα στιγμή η εκάστοτε κυβέρνηση μπορεί με κεντρική ρύθμιση να ενεργοποιήσει τα κατασχετήρια αυτά χωρίς να απαιτείται σχετική συναίνεση του Δήμου.

Επανήλθαμε στο θέμα της καταστροφικής για υγεία και για την ποιότητα ζωής των κατοίκων παραμονής του ΣΜΑ – «σκουπιδοχαβούζας» μέσα στο Άλσος. Παρά τις κατά καιρούς δεσμεύσεις και εξαγγελίες του ίδιου του κ. Δημάρχου, ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ πρακτική ενέργεια, μελέτη κλπ δεν φαίνεται στον ορίζοντα για την απομάκρυνσή του. Μάλιστα, τελευταία προωθείται γενικά σε όλους τους Δήμους η ιδιωτικοποίηση της όλης διαδικασίας αποκομιδής απορριμάτων πράγμα που εκτός των άλλων είναι σίγουρο πως θα επισημοποιήσει την μη απομάκρυνση των εγκαταστάσεων από το Άλσος.

Για μια ακόμα φορά η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου δηλώνει πως θα συνεχίσει να καλεί τους κατοίκους σε αγώνα τόσο για την απομάκρυνση από το Άλσος ΣΜΑ – γκαράζ – Εκθεσιακού Κέντρου ώστε ο όλος χώρος να γίνει ενιαίος χώρος πράσινου και αναψυχής, όσο και για την αποτροπή της ιδιωτικοποίησης των διαδικασιών αποκομιδής που όπου «δοκιμάστηκε» (π.χ. σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις) οδήγησε σε καταστροφικά αποτελέσματα και ανακληθηκε.

Για όλα τα παραπάνω, η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου θα πραγματοποιήσει μετά από αίτημά της συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα κ. Τζόκα την ερχόμενη Παρασκευή 25/11 στις 1.30 μμ.

 (Δελτίο Τύπου της 21.11.2015)

Παραίτηση του Αλεξάνδρου Πλέστη από τη θέση του επικεφαλής της Δημοτικής Ομάδας «Περιστέρι με Όλους- Ανατροπή»

plestisnea«Αγαπητοί συμπολίτες,

Στις αρχαιρεσίες της Παράταξης μας μετά τις δημοτικές εκλογές και την παραίτηση του Δημήτρη Κελάφα από την θέση του δημοτικού συμβούλου, ομόφωνα οι δημοτικοί σύμβουλοι με εξέλεξαν ως επικεφαλής της δημοτικής ομάδας με χρονικό όριο το μισό της δημοτικής περιόδου.

Με το πέρας του χρόνου αυτού καλώ τον επικεφαλής της παράταξης Δημήτρη Κελάφα να συγκαλέσει την δημοτική ομάδα για την εκλογή νέου επικεφαλής αυτής.

Φίλες και Φίλοι,

Στα δυόμιση χρόνια που είχα την τιμή να ηγούμαι της δημοτικής ομάδας προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις από την θέση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να υπερασπιστώ τις θέσεις και αξίες της παράταξης για τις οποίες μας επέλεξε ο Περιστεριώτικος λαός.

Αγωνίστηκα μέσα και έξω από το Δημοτικό συμβούλιο (παρότι η σύνθεση της δημοτικής μας ομάδας είναι ανομοιογενής ) άλλες φορές ασκώντας κριτική στην διοίκηση άλλες λειτουργώντας ως μοχλός πίεσης αλλά πάντα προτείνοντας λύσεις και κατευθύνσεις .

Ο στόχος σε όλες τις περιπτώσεις ήταν ένας: Η καλυτέρευση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη της Παράταξης, τους διαμερισματικούς και δημοτικούς συμβούλους που στάθηκαν δίπλα μου στο δύσκολο έργο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης .

Δηλώνω ότι δεν θα είμαι υποψήφιος εκ νέου για την θέση του επικεφαλής της δημοτικής ομάδας αλλά με την ίδια θέληση και πάθος θα αγωνίζομαι από τη θέση του δημοτικού συμβούλου για το καλό και την ευημερία της πόλης και των κατοίκων της».

 

ΠΛΕΣΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

«ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ»

Περιστέρι 18. 11.2016

«Εδώ χτυπά ξανά η καρδιά του Πολυτεχνείου, 43 χρόνια μετά»…

(του ανεξ. δημοτ. συμβούλου Στεφ. Παπαδόπουλου)

papadopoulosΤο Πολυτεχνείο ΖΕΙ στην καρδιά και στη μνήμη ενός λαού που τον έδεσαν χειροπόδαρα , γιατί τόλμησε να πετάξει πιο πάνω απ’ το μπόι του, πιο πλατιά από την καρδιά του, πιο μακριά από τα σφραγισμένα σύνορα που τον φυλάκισαν.

Το Πολυτεχνείο ΖΕΙ μέσα στα μάτια των παιδιών που’ ρθαν να ζήσουν μακριά από το χαμό του πολέμου και να σπείρουν ξανά την ελπίδα τους μαζί μ’ εκείνη των δικών μας παιδιών.

Το Πολυτεχνείο ΖΕΙ μέσα στις θυσίες, τους αγώνες και τις αγωνίες του λαού μας, που παλεύει μ’ αξιοπρέπεια να σταθεί όρθιος ξανά και να πάρει τη ζωή του στα χέρια του...

Το Πολυτεχνείο ΖΕΙ και θα ζει στις μνήμες όλων μας, μέχρι το ψωμί να μοιραστεί σε όλους, μέχρι η παιδεία να δώσει τους καρπούς της και στον τελευταίο άνθρωπο αυτού του τόπου, μέχρι η Ελευθερία να γίνει φως που θα απλωθεί πάνω από τούτη την πατρίδα.

Κι αν δε χωρούν στις δικές μου λέξεις , όλα αυτά που νιώθω κι είναι βαθιά χαραγμένα στο νου και στην καρδιά μου για την σημερινή μεγάλη μέρα του λαού μας, ας το κάνουν οι στίχοι ...

«Αυτές οι πέτρες δε βολεύονται κάτου απ’ τα ξένα βήματα, αυτά τα πρόσωπα δε βολεύονται παρά μόνο στον ήλιο, αυτές οι καρδιές δε βολεύονται παρά μόνο στο δίκιο». Γ.Ρίτσος

 

Στέφανος Παπαδόπουλος

Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Περιστερίου

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκδήλωση της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου

Με μεγάλη επιτυχία και μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εξαιρετικά επίκαιρη εκδήλωση της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου με τίτλο «Το μήνυμα του Νοέμβρη ενάντια στο πόλεμο, στον φασισμό και τον Αμερικάνικο Ιμπεριαλισμό»

Πρώτος από τους ομιλητές Μπάμπης Ματσκαλίδης , αγωνιστής της γενιάς του Πολυτεχνείου και της μεταπολίτευσης , μετέφερε με συγκλονιστικές λεπτομέρειες το κλίμα των ημερών και αφηγήθηκε τις συγκρούσεις των αγωνιστών της περιόδου με το καθεστώς μέσα και έξω από το πολυτεχνείο καθώς επίσης και το καθοριστικό ρόλο της επαναστατικής Αριστεράς και των οργανώσεων της στην εξέλιξη των γεγονότων .

Στη συνέχεια ο Δημοσιογράφος Άρης Χατζηστεφάνου με αφορμή την επικείμενη επίσκεψη του Πρόεδρου των ΗΠΑ στη χώρα , παρουσίασε την τραγική αποτίμηση της θητείας Ομπάμα η οποία χαρακτηρίστηκε από αλλεπάλληλες στρατιωτικές επεμβάσεις ανά τον κόσμο, κόστισε αμέτρητες ζωές και δημιούργησε στρατιές προσφύγων ανά το κόσμο . Αναφέρθηκε επίσης με συγκεκριμένα στοιχεία στα αμέτρητα περιστατικά των ρατσιστικών επιθέσεων και στην αστυνομική βία η οποία παρουσίασε μεγάλη έξαρση κατά τη διάρκεια της προεδρίας του .

Το κύκλο των ομιλητών έκλεισε η Θάνια Βέζου , μέλος του Συντονιστικού για το μεταναστευτικό –προσφυγικό , η οποία αναφέρθηκε στους 4500 θανάτους προσφύγων στο Αιγαίο, τις άθλιες συνθήκες κράτησης στα στρατόπεδα συγκέντρωσης που έχει στήσει η κυβέρνηση καθώς και τα αποτελέσματα των Αμερικάνικων ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων στη μέση Ανατολή και αλλού . Τέλος μιλώντας για τη μεγάλη προσπάθεια που κάνει ο συντονισμός τόνισε την ανάγκη δράσης και αλληλεγγύης μεταξύ των λαών αλλά και την ξεκάθαρη εναντίωση όλων στα επεμβατικά σχέδια των κυρίαρχων ιμπεριαλιστικών δυνάμεων .    

Οι εκδήλωση ολοκληρώθηκε με πλούσια συζήτηση μεταξύ των παραβρισκόμενων ιστορικές αναδρομές στα γεγονότα του πολυτεχνείου καθώς και η σύνδεση του με τους σημερινούς αγώνες. Δεν έλειψαν οι αναφορές στην αδιανόητη απόφαση της κυβέρνησης να απαγορεύσει τις αυριανές διαδηλώσεις ενώ όλες οι τοποθετήσεις σημείωσαν την επιτακτική ανάγκη συμμετοχής στα αυριανά καλέσματα ενάντια στην επίσκεψη Ομπάμα .

(Δελτίο Τύπου 14.11.2016)

Σαντής Δημήτρης (Διαμερισματικός Σύμβουλος Πρώτου Διαμερίσματος):

Οι «Ενεργοί Πολίτες» απομακρύνονται από τις προγραμματικές τους αρχές και τις ανάγκες των πολιτών …δεν θα τους ακολουθήσω!

Μετά από πολλά χρόνια συμμετοχής -ιδρυτικό μέλος της άλλωστε- στην παράταξη των «Ενεργών Πολιτών» («Ανάπλαση» πιο παλιά), βρίσκομαι στη δύσκολη αλλά και στενάχωρη θέση να αποχωρήσω από μέλος της.

Οι λόγοι της αποχώρησης μου έχουν να κάνουν με την αλλαγή του πολιτικού προσανατολισμού της παράταξης.

Η παράταξη μας από την πρώτη στιγμή της εφαρμογής των μνημονίων στη πατρίδα μας πήρε καθαρή αντιμνημονιακή θέση, κατάγγειλε τις κυβερνήσεις των μνημονίων και πάλευε να αποκαλύπτει , να δρα και να αγωνίζεται ενάντια στις συνέπειες τους.

ΤοN τελευταίο χρόνο με ευθύνη της πλειοψηφίας του συντονιστικού της ενώ στα λόγια υποτίθεται ότι δεν έχει αλλάξει η αντιμνημονιακή της πολιτική «κλείνει επί της ουσία τα μάτια» σε όσα διαδραματίζονται τόσο στο γενικό πολιτικό επίπεδο όσο όμως και στα θέματα Αυτοδιοίκησης.

Οι πολίτες άνδρες και γυναίκες του Περιστερίου και ιδιαίτερα τα χαμηλότερα στρώματα της πόλης, δέχονται μια φοβερή φοροληστρική επιδρομή τη στιγμή που η ανεργία όχι μόνο δε μειώνεται αλλά αυξάνεται, οι συντάξεις πετσοκόβονται, νοσοκομεία, σχολεία και όλες οι δημόσιες κοινωνικές δομές, οδηγούνται σε μαρασμό. Οι πλειστηριασμοί στις περιουσίες συμπολιτών μας συνεχίζονται (κάθε Τετάρτη στο Ειρηνοδικείο Περιστερίου), χωρίς ούτε η Δημοτική Αρχή ούτε η πλειοψηφία της Δημοτικής μας παράταξης να αντιδρούν.

Οι ελαστικές σχέσεις εργασίας που προωθούνται και στο Δήμο μας είναι το «χρυσωμένο χάπι» στη φτώχεια και την ανεργία. Με τις μνημονιακές δεσμεύσεις απαγορεύονται οι προσλήψεις και έτσι οργανωμένες υπηρεσίες του Δήμου όπως η καθαριότητα, το πράσινο, ο Πολιτισμός και ο Αθλητισμός, η κοινωνική πολιτική οδηγούνται στην απαξίωση και αύριο στην ιδιωτικοποίηση.

Ενώ τα χρήματα που δίνονται στους Δήμους συνεχώς μειώνονται και οι αντιλαϊκοί προϋπολογισμοί υλοποιούνται με τη σφραγίδα του Παρατηρητηρίου, στο Δήμο Περιστερίου πανηγυρίζουν «γιατί ευημερούν οι αριθμοί» και ας πεινάνε οι άνθρωποι, ας κλείνουν ή υπολειτουργούν τα δημόσια ιατρεία στις γειτονιές του Περιστερίου, ας αυξάνονται οι φτωχοί, ας κλείνουν τα καταστήματα της πόλης, οι ανασφάλιστοι, τα παιδιά που πεινάνε !

- Μια ματιά να ρίξει κανείς στη διακήρυξη μας του Νοέμβρη του 2013, θα διαπιστώσει πως άλλα λέγαμε και άλλα κάνουμε τώρα.

Ιδιαίτερα στα θέματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης όχι μόνο δεν πρωτοστατούμε ώστε να ανατραπεί το δυσμενές μνημονιακό τοπίο, να καταργηθεί ο «Καλλικράτης», αλλά έχουμε αναθέσει στην μνημονιακή κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αν και όποτε θελήσει, να δρομολογήσει κάποιες αλλαγές στο νόμο «Καλλικράτη» αν και όπως του επιτρέψουν οι δανειστές.

-Στη διακήρυξη μας επίσης κάνουμε λόγο για την ανατροπή της ιδιωτικοποίησης κρίσιμων κοινωνικών και αναπτυξιακών τομέων όπως τα απορρίμματα και σήμερα γινόμαστε μάρτυρες του ξηλώματος του εθνικού σχεδιασμού για την διαχείριση των απορριμμάτων αφού θα συνεχιστεί το θάψιμο τους στη Φυλή, σε βάρος των κατοίκων της Δυτικής Αθήνας, δε δίνονται χρήματα για τα τοπικά σχέδια διαχείρισης στους Δήμους και όσα δίνονται προσανατολίζονται για τις συμβάσεις Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα ,δηλαδή στους εθνικούς εργολάβους.

Είναι προφανές ότι η πλειοψηφία του συντονιστικού των «Ενεργών Πολιτών» στο βωμό της κομματικής σκοπιμότητας θυσιάζει την ίδια την παράταξη με τη μετατροπή της σε όργανο μιας μνημονιακής κυβέρνησης (η οποία θα έχει την τύχη και των προηγούμενων) με κερδισμένο το σημερινό Δήμαρχο Παχατουρίδη, ο οποίος είναι κατ' εξοχήν εφαρμοστής αυτών των Πολιτικών.

Οι Περιστεριώτες σήμερα έχουν ανάγκη από νέα δυναμική προσπάθεια στα δημοτικά πράγματα που σκοπό θα έχει όχι απλά να υπερασπιστεί ό,τι έχει απομείνει από το δημόσιο χώρο, με συμμετοχή κυρίως των νέων ανθρώπων στα δημοτικά δρώμενα που πλήττονται από την κυβερνητική πολιτική και «δεν μασάνε» στο life style και την διαχείριση των δημοτικών ζητημάτων από τη Δημοτική Αρχή του Παχατουρίδη που έτσι και αλλιώς δείχνει να «χάνει τη μπάλα» .

Προσωπικά είμαι διατεθειμένος να συμβάλω με τις όποιες δυνάμεις έχω, ώστε το συντομότερο δυνατό να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για τη συγκρότηση ενός νέου δημοτικού εγχειρήματος με δικτύωση σε όλες τις γειτονιές της πόλης, που να ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες των δημοτών της πόλης μας!

Μέχρι τότε θα συνεχίσω την προσπάθειά μου μέσα από το συμβούλιο του Πρώτου Διαμερίσματος, του οποίου είμαι εκλεγμένος Σύμβουλος.

 

Σαντής Δημήτρης

Διαμερισματικός Σύμβουλος Πρώτου Διαμερίσματος

Οδοντιατρικοί έλεγχοι και θεραπείες σε δεκάδες παιδιά του Δήμου Περιστερίου

db1

Εθελοντές παιδοδοντίατροι της Ελληνικής Παιδοδοντικής Εταιρείας προχώρησαν, στο τελευταίο διάστημα, σε οδοντιατρικούς ελέγχους και θεραπείες δεκάδων παιδιών, που υποστηρίζονται από το Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας, που λειτουργούν τα Παιδικά Χωριά SOS στο Περιστέρι, με την υποστήριξη του Δήμου Περιστερίου. Οι οδοντιατρικές αυτές δράσεις υποστηρίζονται από το πρόγραμμα της Orbit «Μασάμε για καλό σκοπό».

Κατά τη διάρκεια της δράσης στο Περιστέρι βρέθηκε κοντά στους εθελοντές παιδοδοντιάτρους και ο αντ/ρχος Περιστερίου κ. Αλέξης Σταυρούλιας, ο οποίος μετάφερε τις ευχαριστίες του Δημάρχου κ. Παχατουρίδη προς τους γιατρούς, τον χορηγό και τους συνεργάτες του Κέντρου Στήριξης για την προσπάθεια που κάνουν για την καλύτερη στοματική υγιεινή των παιδιών.

(Στη φωτογραφία μας ο κ. Σταυρούλιας με τους εθελοντές παιδοδοντιάτρους)

Πρόσκληση στην ετήσια γιορτή της «Γέφυρα Ζωής» ΑΜΕΑ Δυτικού Τομέα

Η Γέφυρα Ζωής ΑΜΕΑ Δυτικού Τομέα σας προσκαλεί στην ετήσια γιορτή της

που θα πραγματοποιηθεί, στις 7 Δεκεμβρίου ημέρα Τετάρτη και ώρα 18:00

στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αιγάλεω «Ελληνικό Μολύβι» Ιερά Οδός 154 & Νάξου (*Στάση Μετρό Ελαιώνα), να «Αγκαλιάσουμε τη μαγεία του να είσαι διαφορετικός».

Η εκδήλωση αυτή είναι μια ξεχωριστή γιορτή για εμάς όχι μόνο επειδή διεξάγεται ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία της 3ης Δεκέμβρη αλλά κυρίως επειδή μέσω αυτής δίνεται κάθε χρόνο η ευκαιρία στα παιδιά της Γέφυρας Ζωής να σας γνωρίσουν αλλά και να σας παρουσιάσουν, από κοινού με τους εθελοντές, ένα μέρος από τις καθημερινές δραστηριότητες με τις οποίες απασχολούνται στον απογευματινό εθελοντικό μας Πολυχώρο .

*Μετά την παρουσίαση θα ακολουθήσει μπουφές. Στο χώρο θα λειτουργεί επίσης περίπτερο για την πώληση της ατζέντας-ημερολόγιο του συλλόγου καθώς και δημιουργιών φτιαγμένων από τα παιδιά της Γέφυρας Ζωής, τα οποία θα τίθενται προς πώληση με σκοπό την ενίσχυση του εθελοντικού Πολυχώρου της Γέφυρας Ζωής.

Η παρουσία σας θα ήταν τιμή για εμάς και τα παιδιά μας.

Σας περιμένουμε όλους εκεί.

Ο μεγαλύτερος στόχος για τον εθελοντικό Πολυχώρο Δημιουργίας και Έκφρασης Παιδιών και Νέων με Νοητική Υστέρηση - Φάσμα Αυτισμού «Γέφυρα Ζωής», είναι να καταφέρει να συνεχίσει !

Πληροφορίες τηλ. 211 21 43 437- Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ο Δήμος τίμησε την 43η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου

gpsi2

Ο Δήμος Περιστερίου τίμησε και φέτος την 43η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Εκπροσωπώντας τον δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, οι αντ/ρχοι κ.κ. Βασίλης Μπέτσης και Κώστας Ποθητός (φωτογραφία) κατέθεσαν ανήμερα της επετείου (17.11.2016), στεφάνι στο μνημείο για να αποτίσουν φόρο τιμής, στους αγωνιστές του Πολυτεχνείου.

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • stegi
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ