| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΤΟΝ 3ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Που προκήρυξε ο Δήμος με τίτλο: «Περιστέρι, Πόλη Φιλάδελφη & Αλληλέγγυα»
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΤΟΝ 3ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Πρωταγωνιστές της καλλιτεχνικής φυσιογνωμίας της πόλης θα είναι και φέτος τα παιδιά όλων των Βρεφονηπιακών Σταθμών, των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων, στα πλαίσια του 3ου Διαγωνισμού Ζωγραφικής, που διοργανώνει η κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης του Δήμου Περιστερίου (ΔΕΠΑΔΠ).
«Περιστέρι, πόλη φιλάδελφη & αλληλέγγυα» είναι το φετινό θέμα του διαγωνισμού, που πραγματοποιείται στην πόλης μας, ενόψει των Εορτών των Χριστουγέννων.
Η αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Πολιτισμού Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου ανακοινώνει, ότι οι λιλιπούτειοι καλλιτέχνες θα έχουν τη δυνατότητα να αποτυπώσουν σε ειδικά χαρτόνια, που θα προμηθεύσει η ΔΕΠΑΔΠ σε όλα τα παιδιά που θα δηλώσουν συμμετοχή, τις σκέψεις, τα συναισθήματα και το πώς αντιλαμβάνονται την έννοια της αλληλεγγύης σε συνδυασμό με το πνεύμα των Χριστουγέννων.
Ο διαγωνισμός θα αρχίσει στις 10 Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθεί στις 26 Νοεμβρίου 2015. Τα έργα των 51 καλύτερων ζωγράφων θα εκτυπωθούν σε κατάλληλο υλικό και θα τοποθετηθούν για όλη τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων σε φωτεινά πλαίσια της πλατείας Εθνικής Αντιστάσεως (απέναντι από τον ΟΤΕ).
Για την προβολή των έργων θα γίνει ειδική εκδήλωση με φωταγώγηση της πλατείας, την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου και ώρα 17:30. Όλοι όμως οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν επαίνους ως επιβράβευση για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό.
Η επιτροπή που θα αξιολογήσει τα έργα των μικρών ζωγράφων αποτελείται από τους δασκάλους των καλλιτεχνικών εργαστηρίων του Δήμου μας.
Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση ή πληροφορία μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν με τη ΔΕΠΑΔΠ, στα τηλέφωνα: 210 5779914, 210 5779049 και στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΕΚΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΤΥΠΟ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΣΣΑΣ κας ΛΙΝΑΣ ΜΠΕΝΟΥ «ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ»
«Ρεαλιστικό ψυχογράφημα που καταγράφει την προγονική παρακαταθήκη και τυγχάνει διάκρισης εύφημης μνείας», χαρακτήρισαν το βιβλίο οι ομιλητές
ΕΚΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΤΥΠΟ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΣΣΑΣ κας ΛΙΝΑΣ ΜΠΕΝΟΥ «ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ»
Δυο ακόμη ιδιαιτερότητες -πέρα από το θαυμάσιο περιεχόμενό του- είχε η παρουσίαση του βιβλίου της Περιστεριώτισσας φιλολόγου –συγγραφέως και δημοσιογράφου κας Λίνας Μπένου με τίτλο «Το τραγούδι της γιαγιάς», που έλαβε χώρα στις 18.10.2015, στο Πολιτιστικό - Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου:
Πρώτον, γέμισε ασφυκτικά την αίθουσα, γιατί σαν μυθιστόρημα που πραγματευόταν προσφυγικό ζήτημα, άγγιξε την ευαισθησία των σκαπανέων του Δήμου μας που έδωσαν «παρών», κατασυγκινήθηκαν και επιδοκίμασαν το συγγραφικό ταλέντο της συγγραφέως. Και,
Δεύτερον -κάτι που δύσκολα συναντάμε σε παρόμοιες εκδηλώσεις- η ζήτηση των βιβλίων ξεπέρασε τις προβλέψεις του εκδοτικού οίκου, που υπολείφθηκε αριθμητικά σε αντίτυπα. Έτσι περίπου το 25% των παρευρισκομένων, παρά την διάθεση και εμμονή του να το αποκτήσει, έφυγε χωρίς το βιβλίο της κας Μπένου.
Την εκδήλωση συντόνισε και χαιρέτησε η αντιδήμαρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα- Μάρκου και την παρουσίαση επωμίσθηκαν οι κ.κ. Γιάννης Παρασκευόπουλος- δημοσιογράφος, συγγραφέας και ποιητής και η κα Μυρτώ Κλεάνθους- Τσαούση- ποιήτρια, συγγραφέας, κριτικός
λογοτεχνίας, τακτικό μέλος και π. γεν. γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών.
ΑΠΟ ΤΗ ΣΜΥΡΝΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Στο βιβλίο περιγράφεται το δραματικό οδοιπορικό μιας Μικρασιάτισσας, που επέζησε από τη φρίκη της καταστροφής της Σμύρνης, κατατρεγμένη ήρθε στην Ελλάδα, στεγάστηκε σε μια παράγκα στο Περιστέρι, όπου έζησε τα σκληρά χρόνια της προσφυγιάς και της κατοχής. Με εφόδιο την οικογενειακή κληρονομιά και με παρηγοριά ένα τραγούδι «Ο πληγωμένος του Εσκί Σεχίρ» μόνιμα στα χείλη της, οπλίζεται με απερίγραπτο σθένος και καταφέρνει να αντεπεξέλθει, να βιώσει την αντίσταση και την απελευθέρωση, να κάνει οικογένεια και εγγόνια. Και αφού διαγράφει μια τροχιά μέσα από δυστυχία, δοκιμασίες και αξιοθαύμαστη αντοχή, όπως εκατοντάδες πρόσφυγες στο Περιστέρι, έρχεται η ανατρεπτική και απρόσμενη κορύφωση, για να την αποζημιώσει η τύχη, χαρίζοντάς της μια εγγονή, ταλαντούχα στη συγγραφική βιογραφία και λογοτεχνία, που θα την περάσει στην αιωνιότητα, με τίτλο: «Το τραγούδι της γιαγιάς»!
*
Η ροή της εκδήλωσης ήταν απέριττη και καλοοργανωμένη, καθώς μεταξύ των ομιλιών των παρουσιαστών, παρεμβάλλονταν αποδόσεις τραγουδιών με αντικείμενό τους τις αλησμόνητες πατρίδες από το Αθηναϊκό Χορωδιακό Σύνολο (Athens Choir Ensemble) -υπό τη διεύθυνση του μαέστρου κ. Δημ. Καραβέλη- διαβάζονταν αποσπάσματα του βιβλίου από τις κ.κ. Νατάσα Γεραμάνη και Ιωάννα Θεοχάρη, ενώ για το περιεχόμενο του βιβλίου προδιέθεσε η προβολή ενός ιστορικού βίντεο με το χρονικό της φρίκης της Μικρασιατικής καταστροφής,σ που επιμελήθηκε ο καθηγητής μουσικής κ. Θάνος Μπένος.
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΘΑ ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΕΙ
Ο κ. Γιάννης Παρασκευόπουλος είπε μεταξύ άλλων, ότι: «Το βιβλίο είναι μεν ιστορικό αλλά προσθέτει και τα συναισθήματα, τον πόνο, την ανθρωπιά, την αγανάκτηση, αλλά και την ελπίδα και την αισιοδοξία.
Η Λίνα Μπένου με μαεστρία πλέκει την αλήθεια με το μύθο αδιαχώριστα και συνθέτει ευφυώς στην αφήγησή της την πραγματικότητα με την φαντασία.
Η συγγραφέας διαθέτει όλα τα στοιχεία για να διαπρέψει στο χώρο της λογοτεχνίας: Άμεση επαφή με την αλήθεια, δημιουργική φαντασία, μαεστρία γραφής, ευφυΐα στη σύνθεση και κυρίως γλώσσα, μια γλώσσα 100% ελληνική: απλή, καθαρή και κατανοητή.
Ένα είναι βέβαιο, ότι το βιβλίο αυτό, όποιος το διαβάσει, θα το λατρέψει»!
ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΕΥΦΗΜΗΣ ΜΝΕΙΑΣ…
Η κα Μυρτώ Κλεάνθους- Τσαούση γνωστοποίησε τα στοιχεία της εισήγησής της, σαν μέλος της κριτικής επιτροπής για το βιβλίο «Το τραγούδι της γιαγιάς», στον διεξαχθέντα διαγωνισμό λογοτεχνίας, αναφέροντας, μεταξύ άλλων, ότι: «Το βιβλίο αφορά γεγονότα, που διαδραματίζονται στο τραγικό χρονικό της Μικρασιατικής καταστροφής, την αποφράδα ημέρα του χαμού και τη φρίκη της Σμύρνης, το δύσβατο δρόμο των προσφύγων, τα συντρίμμια μια μικρής κοινωνίας επιζώντων των «κλεμμένων πατρίδων», που από λιμάνι σε λιμάνι, ριζώνει τελικά σε μια παραγκούπολη της Αθήνας: Το Περιστέρι.
Το βιβλίο είναι ένα ρεαλιστικό ψυχογράφημα, που φέρει το βαρύ φορτίο της Μικρασιατικής καταγωγής, που καταγράφει με ευδιάκριτο λυρικό ύφος την προγονική παρακαταθήκη και τυγχάνει διάκρισης εύφημης μνείας, με την ευχή και προσευχή για μια νέα λογοτεχνική κατάθεση από την πεζογράφο».
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ
«Πιστεύω βαθύτατα, ότι θα μιλάγαμε για ένα άλλο Περιστέρι, αν δεν υπήρχαν οι Μικρασιάτες -και μετά οι Πόντιοι- που έχουν βαθιές ρίζες στην προσφυγιά και άφησαν το αποτύπωμά τους στην πόλη της καρδιάς μας», ανέφερε ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στη σύντομη παρέμβασή του και συνέχισε: «Το μυθιστόρημα της Λίνας Μπένου το έχουμε ζήσει. Το έζησαν οι παππούδες και οι γονείς μας που μπόλιασαν το Περιστέρι με τον πολιτισμό τους, την αγάπη, την συντροφικότητα, την αλληλεγγύη, την ανθρωπιά που πηγάζει από το DNA τους.
Λίνα Μπένου, πραγματικά καμαρώνω και σε συγχαίρω μέσα από την καρδιά μου. Πίστευα ανέκαθεν, ότι το Περιστέρι έχει ταλέντο και εσύ το επιβεβαιώνεις»…
*
Χαιρετισμούς με θερμά λόγια για τη συγγραφέα απηύθυναν, ο μαέστρος του Αθηναϊκού Χορωδιακού Συνόλου κ. Δημ. Καραβέλης και ο λογοτέχνης κ. Νίκος Αντωνίου.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΖΕΤΑΙ
Τέλος το λόγο πήρε η συγγραφέας κα Λίνα Μπένου, η οποία είπε μεταξύ άλλων: «Η ιδέα τού να ασχοληθώ με το θέμα της Μικρασιατικής καταστροφής δεν ήταν μόνο μια ιδέα, αλλά και μια εσωτερική ανάγκη. Λόγω Σμυρναίικης καταγωγής και μιας ιδιαίτερης ευαισθησίας με ό, τι έχει να κάνει με τις κλεμμένες και όχι τις χαμένες πατρίδες. Η ανάγκη αυτή άρχισε να γίνεται όλο και πιο επιτακτική, στο άκουσμα λέξεων όπως «συνωστισμός», από παραποιητές της Ιστορίας και ανθέλληνες, με τον καταιγισμό τούρκικων τηλεοπτικών σειρών και γενικότερα με την προσπάθεια κάποιων να αφήσουν τις μνήμες να ξεθωριάσουν και να αιχμαλωτίσουν την Ιστορία μέσα στο ίδιο της το χρονοντούλαπο. Όμως όχι! Η Ιστορία δε μπορεί και δεν πρέπει να φυλακίζεται. Σκοπός της είναι να προχωρεί στο δρόμο της αλήθειας και να μας διδάσκει.
Προς απογοήτευση εκείνων των ένθερμων υποστηρικτών της Ελληνοτουρκικής φιλίας, άνευ όρων, ακόμα και μονόπλευρα, καθώς οι γείτονές μας δεν έχουν παραδεχτεί καμία από τις γενοκτονίες που έχουν διαπράξει και συνεχίζουν τις προκλήσεις τους με παραβιάσεις μέσα στο Αιγαίο και πάνω από αυτό.
ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΕ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ
Το «κλειδί», λοιπόν, που έβγαλε στο φως σκέψεις και συναισθήματα, ήταν ένας πανελλήνιος λογοτεχνικός διαγωνισμός που προκήρυξε το Κέντρο Μικρασιατικού πολιτισμού Ν. Ιωνίας, το 2012, για την επέτειο των 90 χρόνων από τη Μικρασιατική καταστροφή, όπου έστειλα χειρόγραφο και προς μεγάλη μου χαρά βραβεύτηκε.
Η μαγιά για τη συγγραφή του βιβλίου υπήρχε. Από τη μια μεριά είχα τις μαρτυρίες της γιαγιάς μου από τη Σμύρνη για βιώματα δικά της και φίλων της προσφύγων και από την άλλη ένα τραγούδι με τίτλο «Ο πληγωμένος του Εσκί Σεχίρ», το οποίο ήξερε από παιδί η γιαγιά μου και αργότερα το έμαθε κι εκείνη στα παιδιά της.
Έτσι, η πλοκή άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά μέσα στο μυαλό μου. Όμως, μου έλειπαν κι άλλα υλικά. Το ιστορικό πλαίσιο πάνω στο οποίο θα στηριζόμουν δεν είναι καθόλου απλό και κυρίως δεν επιδέχεται λάθη. Εκεί λοιπόν υπήρξαν άνθρωποι που με βοήθησαν με το να μου εμπιστευτούν τους θησαυρούς της βιβλιοθήκης τους και αυτό δεν το ξεχνώ.
Θέλω να ευχαριστήσω, αναφερόμενη πρώτα σε ένα μεγάλο απόντα, σ’ έναν άνθρωπο που έφυγε τόσο ξαφνικά και απροσδόκητα από κοντά μας και ο οποίος υπήρξε για χρόνια πρόεδρος της Ένωσης Μικρασιατών Περιστερίου, το Βασίλη Τζιβίσκο και επίσης τη σύζυγό του, την αξιαγάπητη Τζένη Τζιβίσκου. Για τον ίδιο λόγο θέλω να ευχαριστήσω θερμά μια πραγματική κυρία, την κα Καίτη Παπαχαραλάμπους, από τα Εκπαιδευτήρια Παπαχαραλάμπους, που μου παραχώρησε πολύτιμο υλικό με μεγάλη προθυμία, χωρίς στην ουσία να με γνωρίζει και αυτό δείχνει τη μεγαλοσύνη της.
ΕΙΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Θυμάμαι τη γιαγιά μου να μας αφηγείται ιστορίες από τη Σμύρνη. Τότε όμως ήμουν πολύ μικρή και όπως ξέρετε τα παιδιά έχουν άλλες προσλαμβάνουσες και ενδιαφέροντα. Δεν είχα αντιληφθεί λοιπόν το μέγεθος που βρισκόταν απέναντί μου, το ζωντανό κομμάτι της Ιστορίας που είχα μπροστά μου. Με τη βοήθεια λοιπόν και του μπαμπά μου που ήξερε την πορεία ζωής της και με αποκόμματα εφημερίδων, στις οποίες η ίδια είχε παραχωρήσει συνεντεύξεις, συνέλλεξα τα απαραίτητα στοιχεία.
Τι πιο έγκυρο από μαρτυρίες ανθρώπων που ήξεραν καλύτερα από τον καθένα και ένιωσαν στο πετσί τους το τι πραγματικά συνέβη σ’ εκείνη την προκυμαία, σ’ εκείνο το λιμάνι, που από καμάρι της Σμύρνης κατέληξε σε λιμάνι της ντροπής.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της συγγραφής, η συναισθηματική φόρτιση ήταν μεγάλη, σε σημείο που πολλές φορές αναγκαζόμουν να σταματήσω και χρειαζόμουν χρόνο να συνέλθω για να μπορέσω να συνεχίσω. Με τα βιώματα της γιαγιάς να περνούν στην ηρωίδα, ήταν σα να την έβλεπα μπροστά μου, να τα ζει και γινόμουν κοινωνός του πόνου της. Όμως, αν και η διαδικασία αυτή ήταν ψυχοφθόρα, παράλληλα ήταν και πολύ λυτρωτική και ένιωθα κάθε φορά ότι έφτανα στην κάθαρση. Ήταν κάτι σαν ηθικό χρέος προς εκείνη, που ήταν μια πραγματική ηρωίδα, η δική μου ηρωίδα και ένας φόρος τιμής προς όλους τους πρόσφυγες του επάρατου ’22, που υπέφεραν τόσα πολλά και όμως κατάφεραν να επιβιώσουν και μάλιστα να καταξιωθούν, ακόμα και να μεγαλουργήσουν.
ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ
Παραπονιόμαστε για τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Που όντως είναι δύσκολοι. Σε καμία περίπτωση όμως δε συγκρίνονται με την εποχή εκείνη και τη ζωή των προσφύγων. Ας παραδειγματιστούμε λοιπόν από το σθένος ψυχής τους και την τιτάνια προσπάθεια που κατέβαλαν.
Και ύστερα ξεκίνησε η δύσκολη περίοδος αναζήτησης εκδοτικής στέγης. Διαδικασία χρονοβόρα και απογοητευτική, καθώς οι εκδοτικοί οίκοι δεν επενδύουν σε πρωτοεμφανιζόμενους συγγραφείς και μάλιστα εν καιρώ μεγάλης οικονομικής κρίσης. Χάρη στην οικογένειά μου που με παρότρυνε να συνεχίσω τις προσπάθειες, μάλιστα η μικρή μου η Μαρίλια παρακαλούσε στην προσευχή της να εκδοθεί το βιβλίο, ήρθα σε επαφή με τον εκδοτικό οίκο «Όστρια», ο οποίος με εμπιστεύτηκε και έτσι το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα.
Κλείνοντας, θέλω να προσθέσω ότι όλα τα βιβλία έχουν κάτι να πουν. Υπάρχουν και βιβλία πιο ομιλητικά. Ελπίζω και εύχομαι «Το τραγούδι της γιαγιάς» να ανήκει σ’ αυτή την κατηγορία και να μιλήσει κατευθείαν στην καρδιά σας. Σας ευχαριστώ θερμά»!
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Σ. Ζορπίδης, ο π. δημοτ. σύμβουλος κ. Σ. Αβραμίδης, ο σχολάρχης κ. Θ. Παπαχαραλάμπους, μέλη της Μικρασιατικής Ένωσης, με επικεφαλής το δημιουργό της, κ. Δημ. Τικόπουλο, μέλη άλλων φορέων και πλήθος πολιτών.
Δημ. Λυμπερόπουλος
ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ 27 ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΒΡΑΒΕΥΣΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ 27 ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΒΡΑΒΕΥΣΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Μαθητές από 27 Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Περιστερίου βραβεύτηκαν την 18.10.2015 στη διάρκεια εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο ΚΥΒΕ, από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.
Οι μαθητές βραβεύθηκαν για τις επιδόσεις τους στον 9ο Διαγωνισμό «Μαθηματικά και Παιχνίδι», στα πλαίσια του περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης» και αφορούσε μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης.
Παρών ήταν και ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης ο οποίος στη σύντομη ομιλία του, συνεχάρη τα Περιστεριωτόπουλα, που αποτελούν την ελπίδα της χώρας και τους άξιους εκπαιδευτικούς τους για τις επιτυχίες τους στο διαγωνισμό. Ευχήθηκε να είναι καλότυχα και τους προέτρεψε να συνεχίσουν τις προσπάθειες τους για νέες διακρίσεις στο μέλλον.
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας κ. Ανδρέας Τριανταφύλλου ευχαρίστησε το Δήμαρχο Περιστερίου, που πάντοτε βοηθάει με κάθε τρόπο την Ε.Μ.Ε. και τον συνεχάρη για το γεγονός ότι διοργάνωσε ημερίδα- συνέδριο για τον μεγαλύτερο Έλληνα μαθηματικό Κων. Καραθεοδωρή και έχει τοποθετήσει και το άγαλμά του δίπλα στο Δημαρχείο.
Σημείωσε επίσης, ότι:
-Η Ε.Μ.Ε. πρόκειται να συγκροτήσει 25μελή ομάδα από μαθητές που έχουν διακριθεί στα μαθηματικά για να εκπροσωπήσουν τη χώρα μας σε μαθηματικές Ολυμπιάδες και Βαλκανιάδες, όπως στην επόμενη του 2016 που θα πραγματοποιηθεί στο Χόγκ Κόνγκ.
-Στην προηγούμενη διοργάνωση στην Ταϋλάνδη πήραν μέρος στην Μαθηματική Ολυμπιάδα 162 χώρες -και η Ελλάδα- με 700 και πλέον μαθητές. Και,
ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
-Η Πολιτεία αναγνωρίζοντας την προσπάθεια της Ε.Μ.Ε. έχει θεσπίσει το προνόμιο οι μαθητές που συμμετέχουν σε διαγωνισμούς και διακρίνονται, να έχουν τη δυνατότητα να εισέρχονται σε οποιαδήποτε πανεπιστημιακή ή πολυτεχνική σχολή επιθυμούν χωρίς εξετάσεις, αρκεί στο πρόγραμμα των μαθημάτων τους να περιλαμβάνονται και τα μαθηματικά.
Προσκάλεσε το Δήμαρχο Περιστερίου, να παραβρεθεί στην τελετή που διοργανώνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας προς τιμήν των παιδιών που διακρίθηκαν στους μαθηματικούς διαγωνισμούς, δεδομένου ότι μεταξύ των τιμωμένων είναι και Περιστεριωτόπουλα.
Τους μαθητές βράβευσαν εκτός από το Δήμαρχο, η αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα- Μάρκου και ο δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Αναστ Καλλιάφας.
Την κριτική επιτροπή του 9ου διαγωνισμού αποτελούσαν διακεκριμένοι δάσκαλοι, μαθηματικοί και πανεπιστημιακοί.
Βραβεύτηκαν οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της πόλης μας: 1ο, 2ο, 3ο, 4ο, 5ο, 7ο, 8ο, 10ο, 11ο, 13ο,14ο, 16ο, 19ο, 20ο, 22ο, 25ο, 26ο, 28ο, 29ο, 32ο, 33ο, 36ο, 39ο, 41ο, 45ο, 47ο και των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου.
Δ.Λ.
Θέση του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα κ. Σ. Τζόκα, στην 33ης Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής: «ΤΑ ΑΝΤΙΠΛΥΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ»
Θέση του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα κ. Σ. Τζόκα, στην 33ης Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής:
«ΤΑ ΑΝΤΙΠΛΥΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ»
Στα πρόσφατα πλημμυρικά φαινόμενα της 22.10.2015 αναφέρθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αθήνας κ. Σπύρος Τζόκας, κατά τη διάρκεια της 33ης Συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής .
Στην ομιλία του απαρίθμησε τα μεγάλα προβλήματα που προκάλεσε η θεομηνία στη Δυτική Αθήνα, κατέγραψε τις ενέργειες στις οποίες προέβη η Περιφέρεια Δ.Α., τον αντιπλημμυρικό σχεδιασμό και επίσης τις άμεσες ενέργειες που πρέπει να γίνουν. Είπε, μεταξύ άλλων ο κ. Τζόκας στην ομιλία του:
«Η Δυτική Αθήνα, για μία ακόμη φορά, επλήγη. Μία τέτοια μεγάλη καταστροφή αντιμετωπίσαμε και τον περασμένο Οκτώβριο, αλλά αυτή τη φορά εκτός από τις υλικές ζημιές υπήρξαν, δυστυχώς, και ανθρώπινα θύματα.
Η καταστροφή αυτή αποτύπωσε την έκδηλη διαπίστωση της πραγματικότητας, ότι η Δυτική Αθήνα είναι ουσιαστικά μια ανοχύρωτη πόλη μπροστά σε τέτοιου μεγέθους καταστροφές».
Αναφέρθηκε σε ποια σημεία υπήρξαν έντονα προβλήματα και σημείωσε για το Δήμο μας:
Στο Δήμο Περιστερίου, στο βόρειο τμήμα της πόλης αλλά και στην οδό Φιλιππιάδος. Και συνέχισε:
«Η παρουσία της Περιφέρειας, των Δήμων και όλων των μελών του ΣΟΠΠ Δυτικής Αθήνας (Πυροσβεστική Υπηρεσία, Αστυνομία, εθελοντές κ.ά.) επιχείρησε να αμβλύνει τις καταστροφές και κυρίως, να προστατεύσει ανθρώπινες ζωές.
Τι κάναμε στο διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ των δύο θεομηνιών;
Συνεργαστήκαμε με τις διοικήσεις και τις τεχνικές υπηρεσίες των Δήμων της περιοχής, του ΑΣΔΑ αλλά και της Περιφέρειας. Λάβαμε υπόψη μελέτες που έχουν εκπονηθεί τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και συνεργαστήκαμε με επιστήμονες, ειδικευμένους σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο. Τέλος, εντάξαμε στον προϋπολογισμό της Περιφέρειας κονδύλια που θα κατευθυνθούν στην εκπόνηση απαραίτητων υδραυλικών μελετών και στην εκτέλεση έργων.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Το σημαντικό αυτό ζήτημα για τη Δυτική Αθήνα είναι σε ύψιστη προτεραιότητα.
Κατόπιν αυτών προτείνω:
1.Να προχωρήσει η κυβέρνηση στη δημιουργία ενός Συντονιστικού Κέντρου για την αντιπλημμυρική προστασία στης Αττικής, το οποίο θα βάλει τέλος στις πολλαπλές αρμοδιότητες και στις καθυστερήσεις για τη λήψη των εγκρίσεων των απαραίτητων έργων.
Το Συντονιστικό Κέντρο θα έχει στην ευθύνη του τη συγκέντρωση όλων των υπαρχουσών μελετών, που βρίσκονται σε διαφορετικές υπηρεσίες και φορείς.
2.Να υπάρξει οριοθέτηση των ρεμάτων, με διάκριση ανάμεσα στα ορεινά τμήματα αρμοδιότητας Δασαρχείου και στα λοιπά αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής.
3.Οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας να προχωρήσουν ταχύτατα στη δημοπράτηση εργολαβίας, για άμεση αποκατάσταση όλων των ζημιών σε υποδομές που προήλθαν από τα πρόσφατα πλημμυρικά φαινόμενα.
4.Σε συνεργασία με την κυβέρνηση να υπάρξει αλλαγή του υφιστάμενου θεσμικού και νομοθετικού πλαισίου, ώστε να προχωρήσει γρήγορα η μείωση της χρονικής διάρκειας κατασκευής ενός αντιπλημμυρικού έργου και το χτύπημα της γραφειοκρατικής διαδικασίας.
5.Να ζητήσει από την Κυβέρνηση την άμεση πρόσληψη του αναγκαίου επιστημονικοτεχνικού προσωπικού το οποίο χρειάζεται η υποστελεχωμένη Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας, η οποία καλείται να φέρει σε πέρας το δύσκολο έργο της προστασίας και διάσωσης ζωών και περιουσιών.
6.Να αποζημιωθούν άμεσα οι πληγέντες και να επιχορηγηθούν οι Δήμοι που κηρύχθηκαν σε έκτακτη ανάγκη.
ΑΛΕΞ. ΠΛΕΣΤΗΣ: «Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ, ΟΤΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ»
ΑΛΕΞ. ΠΛΕΣΤΗΣ: «Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ, ΟΤΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ»
«Ήταν μια πολύ επιτυχημένη εκδήλωση του Δήμου μας. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα που κάναμε και το ευχάριστο είναι, ότι πήραν μέρος πολύ μικρά παιδιά και νέοι, που αποδεικνύει, ότι ο αθλητισμός στην πόλη μας έχει συνέχεια.
Όπως επίσης πήραν μέρος και πολλοί ηλικιωμένοι, κάτι που δείχνει ότι συμμετέχουν ενεργά, έχουν δικαίωμα στη ζωή, έχουν δικαίωμα στον αθλητισμό και μετέχουν στις δράσεις της πόλης μας.
Εμείς πάντως κινητοποιήσαμε τον κόσμο μας, είμαστε δίπλα και θα είμαστε δίπλα σε κάθε καλή προσπάθεια που γίνεται από το Δήμο. Άλλωστε το έχουμε δηλώσει κατ΄επανάληψη, ότι δεν είμαστε και ποτέ δεν θα είμαστε παρατηρητές στις δραστηριότητες της πόλης. Προσπαθούμε όλοι μαζί να κάνουμε την πόλη μας πιο φιλόξενη, πιο ανθρώπινη, πιο σύγχρονη, πιο καλύτερη και αντάξια στους πολίτες της».
«Η ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ»
«Η ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ»
-«Ο λαϊκός αθλητισμός είναι ένα κίνημα πια και η όλη διεξαγωγή ήταν μια γιορτή του λαϊκού αθλητισμού. Εντυπωσιάστηκα από την πάρα πολύ μεγάλη συμμετοχή, που ήταν απρόβλεπτη θα έλεγα. Εντυπωσιάστηκα και ενθουσιάστηκα ταυτόχρονα από τη συμμετοχή των νέων και ειδικά των μικρών παιδιών, που ήταν διπλάσια φέτος σε σχέση με την περυσινή διοργάνωση. Γιατί οι νέοι είναι η βάση που θα στηριχθούμε για να μεγαλώσει το κίνημα του λαϊκού αθλητισμού.
Αν υπήρξαν οργανωτικές μικροατέλειες θα τις διορθώσουμε, ώστε η επόμενη διοργάνωση να είναι ακόμη τελειότερη.
Όπως είπε παράγοντας του ΣΕΓΑΣ, αυτή τη στιγμή το Περιστέρι μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έρχεται τρίτη δύναμη σε άρτια διοργάνωση και συμμετοχή κόσμου, σε τέτοιους αγώνες.
Επειδή όμως εμείς στο Περιστέρι έχουμε μάθει να είμαστε πρωτοπόροι και φιλόδοξοι στην άμιλλα, το «τρίτη δύναμη» δεν μας αρκεί. Στόχος μας είναι μια ακόμη ψηλότερη θέση στο αθλητικό βάθρο, μέσα από μια ακόμη πολύ καλύτερη διοργάνωση και ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας και όχι μόνο. Γιατί όπως ακούσατε, είχαμε προσελεύσεις από όλα τα σημαία της χώρας μας: Καλαμάτα, Ρόδο, Κέρκυρα κ.ά., δρομείς που ήλθαν για να πάρουν μέρος στην αθλητική χαρά που ζήσαμε στην πόλη μας».
-Εκτός από τη νεολαία που είπατε, είδαμε να τερματίζουν και 89ρηδες και 78ρηδες σε ηλικία…
-« Όταν φοράς αθλητικά παπούτσια και φόρμα και συμμετέχεις σε τέτοιους αγώνες 10 χιλιομέτρων, δεν υπάρχουν μεγάλες ηλικίες.
Εγώ τουλάχιστον, από αυτούς που πήραν μέρος, δεν είδα κανένα δρομέα μεγάλης ηλικίας»
ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ: ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ» ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ, ΕΙΝΑΙ «ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ: ΧΙΛΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ» ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΚΗ» ΠΑΡΟΙΜΙΑ
ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ: ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ» ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ, ΕΙΝΑΙ «ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ: ΧΙΛΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ» ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΚΗ» ΠΑΡΟΙΜΙΑ
Τι να πρωτοαπαθανατίσεις στο 2ο Λαϊκό Αγώνα Δρόμου, που οργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου, όπου οι 1.500 και πλέον συμμετέχοντες ανταποκρίθηκαν στη φράση- κάλεσμα της Δημοτικής Αρχής «Τρέξε μαζί μας…». Όλοι σε αγαστή συνεργασία συνέθεσαν μια γιορτή αθλητισμού, από την οποία μερικά φωτογραφικά στιγμιότυπα καταχωρούμε πιο κάτω...
Θερμές ευχαριστίες απηύθυνε ο Δήμαρχος Περιστερίου στους δεκάδες εθελοντές, τις εθελοντικές ομάδες, τους εργαζόμενους του Δήμου, καθώς και το προσωπικό της αστυνομίας, που βοήθησαν στην υλοποίηση της διοργάνωσης.
Επίσης στα μέλη της Επίτιμης Επιτροπής: Τον μεσογειονίκη κ. Στέφανο Πετράκη, τον παραολυμπιονίκη κ. Παράσχο Στογιαννίδη, τον επίτιμo πρόεδρο του Γ.Ο.Π. «Γ. Παλάσκας» κ. Κώστα Σαμπατακάκη και την Πρόεδρο ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δυτ. Αττικής κα Χριστίνα Ματάκη.
Ακόμη τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής που εργάστηκαν σκληρά για την επιτυχή διοργάνωση του Λαϊκού Αγώνα Δρόμου: Τον πρόεδρο κ. Δημήτρη Χιώτη, τον αντιπρόεδρο κ. Κων. Σάμιο, τον τεχνικό υπεύθυνο κ. Στέφανο Ματάκη και τα μέλη κ.κ. Γιώργο Αυγουστίδη, Κων. Μοσχούτα, Νίκο Παπουτσάκη και Παν. Φωτίου, καθώς και την πρόεδρο του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη.
Οι νικητές που βραβεύθηκαν ήταν:
Άνδρες: 1ος Μιχ. Καλομοίρης, 2ος Σωκράτης Κούρος, 3ος Νικ. Κουτσούμπας. Γυναίκες: 1η Λέλα Σαγκά, 2η Αντζελίνα Ναβάρο, 3η Τζένα Νικολαΐδη. Αγόρια Γυμνασίου: 1ος Κων. Καλπιντέρης, 2ος Δημ. Γεωργακόπουλος, 3ος Αθαν. Πεθεριώτης. Κορίτσια Γυμνασίου: 1η Θεοφανία Ασπροπούλου, 2η Θεοδοσία Κιτσοπούλου, 3η Φωτεινή Δούλη. Αγόρια Δημοτικού: 1ος Θωμάς Μίχογλου, 2ος Νικ. Ξηντάρης, 3ος Άρης Αγγελής. Κορίτσια Δημοτικού: 1η Δόξα Κώνστα, 2η Κατερίνα Σταμούλη, 3η Κων/να Κιτσοπούλου.
Ειδική βράβευση έγινε για τους ηλικιωμένους που συμμετείχαν στον Λαϊκό Αγώνα Δρόμου. Ξεχώρισαν η κα Βασιλική Μονογιού 76 ετών και ο 84χρόνος κ. Αθανάσιος Ξίγκος (φωτογραφία μας Νο 9).
ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ «ΓΕΦΥΡΑ ΖΩΗΣ»
ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ «ΓΕΦΥΡΑ ΖΩΗΣ»

Νέο λογότυπο καθιερώνει η Οργάνωση «Γέφυρα Ζωής», η οποία στο μήνυμά της αναφέρει:
«Αγκαλιάστε το νέο μας λογότυπο, όπως εμείς στη Γέφυρα Ζωής αγκαλιάζουμε τη μαγεία... τού να είσαι διαφορετικός!
Κάθε δική σας συνεισφορά, στηρίζει το δικό μας εθελοντικό έργο
Κάντε τη δωρεά σας μέσω του site μας με ένα κλικ! http://www.gefirazois.gr
Ο μεγαλύτερος στόχος για τον εθελοντικό πολυχώρο δημιουργίας και έκφρασης παιδιών και νέων με νοητική υστέρηση - φάσμα αυτισμού είναι η «Γέφυρα Ζωής». Είναι να καταφέρει να συνεχίσει» !!
ΓΕΦΥΡΑ ΖΩΗΣ Α.μεΑ. ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ – τηλ. 211 2143437.
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. - Web: http://gefirazois.gr
blogspot: http://gefyrazwhs. blogspot.gr - Facebook: ΓΕΦΥΡΑ-ζωής
Twitter: @gefyrazohs - Instagram: gefira zois
ΚΑΙ ΤΟ 18ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΠΕΛΕΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS
ΚΑΙ ΤΟ 18ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΠΕΛΕΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS

Επτά Ευρωπαϊκά σχολεία επέλεξε και ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να υλοποιήσουν το συνεργατικό σχέδιο Both Listen to our Souls and Sharpen Our Minds (B.L.O.S.S.O.M), στα πλαίσια της δράσης ΚΑ2 – Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης του Προγράμματος Erasmus.
Μεταξύ αυτών επελέγη και το 18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου (στη φωτογραφία μας η σημαιοφόροι του από τη φετινή μαθητική παρέλαση)
Το συνεργατικό σχέδιο (project) ξεκίνησε και θα διαρκέσει από το Σεπτέμβριο 2015 μέχρι τον Αύγουστο του 2018 (τρία σχολικά έτη) και μετέχουν σ’ αυτό τα πιο κάτω συνεργαζόμενα σχολεία:
1. 18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου (Ελλάδα), 2. Ysgoly Dderi, (Ουαλία), 3. Gjerstad Skole (Νορβηγία), 4. Istit. Com. G. Carducci (Νήσος Έλβα Τοσκάνης (Ιταλία), 5. Ist. Com. B. Sestini (Αλιάνα, Ιταλία), 6. Brinje Grosupjie (Σλοβενία) και 7. Zeglava 4 Sakumskola (Λετονία).
Κατά τη διάρκεια αυτού του project, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των πιο πάνω σχολείων θα συνεργαστούν πάνω στην θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης του Gardner, σύμφωνα με τον οποίο κάθε άνθρωπος -άρα και κάθε μαθητής- διαθέτει οκτώ διαφορετικούς τύπους νοημοσύνης. Τους τύπους αυτούς τα παιδιά θα διερευνήσουν και θα ενισχύσουν, μέσα από ποικίλες δράσεις και δραστηριότητες.
Στη διάρκεια των τριών σχολικών ετών, το κάθε τρίμηνο θα είναι αφιερωμένο σε διαφορετικό τύπο νοημοσύνης και η κάθε δραστηριότητα θα είναι σχεδιασμένη ώστε να εμπλέκει κάθε φορά όσους περισσότερους τύπους νοημοσύνης είναι δυνατόν.
Εξ άλλου, όπως συνηθίζεται εκπαιδευτικοί και μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στα σχολεία των εταίρων τους, να γνωριστούν από κοντά και να συνεργαστούν, αλλά και να υποδεχθούν στο Περιστέρι αντίστοιχες αντιπροσωπείες τους.
Α. Παχατουρίδης: Θα είμαστε φτωχότεροι σε παράδοση χωρίς την Ένωση ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Α. Παχατουρίδης: Θα είμαστε φτωχότεροι σε παράδοση χωρίς την Ένωση
ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ευχάριστη έκπληξη επιφύλαξε ο νέος πρόεδρος της Ένωσης Ηπειρωτών Περιστερίου «Ο Πύρρος» κ. Ζήκος Κόντης στα μέλη της και τους φίλους της, καθώς με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων του, διοργάνωσε ένα αυθεντικό Ηπειρώτικο γλέντι, στα Γραφεία του Συλλόγου (Αναγνωστοπούλου & Γρ. Ξενοπούλου 30, τηλ. 210 5737310), το βράδυ της 17.10.2015.
Τα μέλη της Ένωσης τραγούδησαν και χόρεψαν παραδοσιακά τραγούδια, με κλαρίνο και ακορντεόν, απόλαυσαν ένα πλούσιο μπουφέ και είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν για την πατρίδα, τα καθημερινά τους προβλήματα που τα ξέχασαν ξεφαντώνοντας μέχρις αργά.
Παραβρέθηκαν από πλευράς επισήμων: ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, οι πρόεδροι του ΟΠΑΑΠ και της ΔΕΠΑΔΠ κ.κ. Ξένη Κορόγιαννη και Αναστ. Καλλιάφας, οι κοινοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Ζαχ. Δραμισιώτη και Γεωρ. Βανικιώτης, οι π. πρόεδροι της Ένωσης κ.κ. Κων. Γκούντας και Βασ. Τζούμας και νοερά βέβαια ο μεγάλος εκλιπών Χρήστος Παπακίτσος.
*
Στο τελετουργικό, ο πρόεδρος κ. Ζήκος Κόντης ευχαρίστησε τους παρόντες και τόνισε, ότι με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων του θέλησε να συνεορτάσει με τα μέλη της Ένωσης, να τα ευχαριστήσει για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό του και να τους ζητήσει να πλαισιώσουν την Ένωση και να ανεβάσουν το επίπεδο και την παρουσία του Συλλόγου στα Περιστεριώτικα δρώμενα, όσο καλύτερα γίνεται.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΔΙΑΔΟΧΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ
Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης -που ερχόταν από άλλη εκδήλωση Ηπειρωτών στο Πολεμικό Μουσείο- εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον της Ένωσης, που λειτουργεί με την καθοδήγηση των παλαιότερων προέδρων και το πάθος που διακατέχει το νέο διοικητικό συμβούλιο για προσήλωση στις παραδόσεις και έντονη εθνικοτοπική παρουσία στο Περιστέρι.
Υπογράμμισε, ότι «αν δεν υπήρχε η Ένωση Ηπειρωτών, το Περιστέρι θα ήταν φτωχότερο σε παράδοση». Και εξέφρασε την πεποίθηση, ότι «ο Σύλλογος με την παρουσία του κ. Ζήκου Κόντη, του ανανεωμένου Δ.Σ. του και με το Δήμο αρωγό, θα ξεπεράσει σε δραστηριότητα τις προηγούμενες διοικήσεις, όπως πρέπει όλους μας να μας ξεπερνάνε οι διάδοχοί μας για να έχουμε συνέχεια, επιτυχία και πρόοδο».
Σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε και η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, η οποία ευχήθηκε καλή επιτυχία στο νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης και σημείωσε, ότι «σύμφωνα και με τις εντολές του Δημάρχου, ο Δήμος σκύβει στις προτεραιότητες της Ένωσης και των άλλων εθνικοτοπικών φορέων, ώστε όσο το δυνατόν καλύτερα να μεταλαμπαδεύεται η παράδοση και να παράγεται πολιτισμός».













