| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
8η Πανελλήνια Συνάντηση Χορωδιών Δήμου Περιστερίου
8η Πανελλήνια Συνάντηση Χορωδιών Δήμου Περιστερίου

Δωρεάν Κλινικός Έλεγχος Μαστού στις οικονομικά αδύναμες γυναίκες
Δωρεάν Κλινικός Έλεγχος Μαστού στις οικονομικά αδύναμες γυναίκες
Ο Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου σε θέματα Υγείας, ιατρός καρδιολόγος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, ανακοινώνει ότι ο Δήμος Περιστερίου σε συνεργασία με τις Μη Κερδοσκοπικές Εταιρείες, Πανελλήνια Εταιρεία για την πρόληψη του Καρκίνου «Στόχος–Πρόληψη» και Επιστημονική Μαστολογική Εταιρία Ίαση Στήριξη «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.», θα διενεργήσουν Δωρεάν Προληπτική Εξέταση Μαστού για τις οικονομικά αδύναμες γυναίκες.
Δηλώσεις Συμμετοχής στο τηλ. του ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Περιστερίου, 210 5704276 (κα Πανταζοπούλου και κα Μπεσχένη), μέχρι και τις 25 Μαΐου 2015.
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΝΤΕ ΝΕΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΝΤΕ ΝΕΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Πέντε νέα σύγχρονα νηπιαγωγεία είναι υπό κατασκευή στο Περιστέρι, προκειμένου να φιλοξενούν μικρά παιδιά και να καλύψουν τις ανάγκες των εργαζόμενων οικογενειών.
Τα νηπιαγωγεία θα λειτουργήσουν την επόμενη σχολική χρονιά και πληρούν όλες τις προδιαγραφές, με αίθουσες διδασκαλίας, αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, χώρους αναμονής γονέων, γραφεία νηπιαγωγών, αίθουσες ανάπαυσης και βοηθητικούς χώρους υγιεινής (WC νηπίων, WC AMEA, WC νηπιαγωγών), κουζίνες, τραπεζαρίες, αποθήκες, στέγαστρα κ.λπ.
Το περιβάλλον των νηπιαγωγείων στο σύνολό του, εσωτερικά και εξωτερικά έχει μελετηθεί και σχεδιαστεί σύμφωνα με τα στοιχεία σχεδιασμού και τις προδιαγραφές λειτουργίας του ΟΣΚ για Ολοήμερα Νηπιαγωγεία και τους όρους δόμησης των περιοχών.
Τα νηπιαγωγεία κατασκευάζονται, ένα στην περιοχή Αγίου Αντωνίου, δύο στην οδό Φιλικών της περιοχή Τσαλαβούτα και άλλα δύο στην περιοχή Νέας Ζωής (κτήμα Μπόθου).
Σε δηλώσεις του για το θέμα αυτό, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης τόνισε:
«Σε μια πραγματικά δύσκολη περίοδο που διέρχεται η χώρα, οι συνεχείς διεκδικήσεις της Δημοτικής Αρχής Περιστερίου για μια ακόμη φορά φέρνουν έμπρακτα αποτελέσματα.
Πράξεις και έργα είναι αυτά που ζητά ο πολίτης, όχι λόγια. Εμείς έτσι θα συνεχίσουμε, με λίγα λόγια και πολλά έργα για την πόλη και τους συμπολίτες μας».
(ΙΟΥΝΙΟΣ 2015)
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»
Συνάντηση με περίοικους του Πάρκου Νέας Ζωής είχαν εκπρόσωποι της Δημοτικής Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», το μεσημέρι της 26.4.2015, τα παράπονα των οποίων κατέγραψαν όσον αφορά την εικόνα εγκατάλειψης των χώρων του Πάρκου από τη Δημοτική Αρχή.
Ο επί κεφαλής της Παράταξης κ. Φώτης Κουγιουμτζής, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Στεφ. Παπαδόπουλος και άλλοι εκπρόσωποι της, υποστήριξαν, ότι προέχει το Πάρκο να γίνει ανθρώπινο, αξιοπρεπές και ασφαλές για τους επισκέπτες, τους περιπατητές, τις οικογένειες κ.ά. και όχι μέσω «αναψυκτηρίων» να γίνει «φιλέτο» εκμετάλλευσης για τους επιτήδειους.
Υποσχέθηκαν να πρωτοστατήσουν για να εξωραϊστεί η εικόνα του Πάρκου που είναι γεμάτο σκουπίδια, αγριόχορτα, σπασμένα παγάκια και όργανα παιδικής χαράς, διαδρομές όλο παγίδες κ.λπ.
Οι κάτοικοι που συγκεντρώθηκαν αναφέρθηκαν στις καταστροφές που έχουν επέλθει, τα χαλασμένα σιντριβάνια, τον ανεπαρκή φωτισμό, ζήτησαν διεύρυνση του ωραρίου πρόσβασης μέσα στο Πάρκο και εξέφρασαν την αντίθεσή τους για την κατασκευή αναψυκτηρίου από τη λειτουργία του οποίου θα έχουν επιπτώσεις ηχορύπανσης, πάρκινγκ κ.λπ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
(ΙΟΥΝΙΟΣ 2015)
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ Σ. ΑΥΓΟΥΛΕΑ-ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΧΗΜΕΙΑΣ
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ Σ. ΑΥΓΟΥΛΕΑ-ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΧΗΜΕΙΑΣ

Οι μεγάλες επιτυχίες των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου συνεχίζονται. Τώρα και στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας!
Ο μαθητής της Γ΄ Λυκείου Θετικής Κατεύθυνσης του Σχολείου, Ανδρέας Παπάζογλου, κατέκτησε την 5η θέση στην Ελλάδα στον 29ο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας.
Με αυτή του την επίδοση, πέτυχε τη μεγαλύτερη βαθμολογία από όλα τα σχολεία της Α΄, Γ΄ και Δ΄ Διεύθυνσης Αθήνας, Δυτικής Αττικής και Πειραιά και απέκτησε το δικαίωμα να προετοιμαστεί μαζί με τους καλύτερους μαθητές από όλη την Ελλάδα, στο Χημικό Τμήμα.
Επόμενο βήμα του είναι να προετοιμαστεί σωστά για να διεκδικήσει τη συμμετοχή του στην 47η Διεθνή Ολυμπιάδα Χημείας, που θα διεξαχθεί τον Ιούλιο 2015 στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν.
Μεγάλες επιτυχίες σημείωσαν και οι μαθητές της Β’ Λυκείου Θετικής Κατεύθυνσης: Σουλελές Σπύρος, Τσαγκλή Διόνη, Σκουμπούρης Δημήτρης, Βαφειάδης Βασίλης, Πράνταλου Λυδία, Κακαβογιάνης Σταύρος και Μεϊμέτη Εύη, που κατέλαβαν σημαντικές θέσεις πανελλαδικά, με υψηλές βαθμολογίες πάνω από τα 80/100.
Η Δ/νση της Σχολής και όλη η μαθητική Κοινότητα συγχαίρει τους πιο πάνω μαθητές και τις μαθήτριες για τις επιτυχίες τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς κ.κ. Κουκούτση Φωτεινή και Παχή Κώστα, για το συντονισμό και την αρτιότητα της προετοιμασίας των μαθητών.
Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ ΤΙΜΗΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΥΓΟΥΛΕΑ- ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ
Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ ΤΙΜΗΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΥΓΟΥΛΕΑ- ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ
Δραστηριότητα φιλαναγνωσίας, με αφορμή το βιβλίο του Μίμη Πλέσσα «Ο βασιλιάς Ντο» για τους μαθητές της Α΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου, πραγματοποίησε την 13.5.2015, η Σχολική Βιβλιοθήκη των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα- Λιναρδάτου.
Τα παιδιά παρακολούθησαν την αφήγηση του παραμυθιού, τραγούδησαν και συμμετείχαν σε παιχνίδια με αφορμή τις νότες της μουσικής!
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο μεγάλος μαέστρος, μουσικοσυνθέτης και συγγραφέας παιδικών βιβλίων κ. Μίμης Πλέσσας, που διακρίνεται πλαισιωμένος με τα παιδιά της Α΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου.
Την οργάνωση και επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η υπεύθυνη της Σχολικής Βιβλιοθήκης κ. Έλλη Τσαΐρη.
ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΑΠΟ «ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ» ΣΕ «ΡΟΥΣΣΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ»
ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΑΠΟ «ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ» ΣΕ «ΡΟΥΣΣΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ»
Αγαπητοί γονείς, αγαπητοί μαθητές, φίλες και φίλοι,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το Φροντιστήριό μας «ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ» (Αιμ. Βεάκη 19 στο Περιστέρι, τηλ. 210 5714111 – 210 5728411), θα λειτουργεί πλέον με νέα επωνυμία: «ΡΟΥΣΣΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ».
Διανύοντας το δωδέκατο χρόνο λειτουργίας μας, από το 2003 έως σήμερα, έχουμε καταφέρει να χτίσουμε μια σχέση ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης, τόσο με τους μαθητές μας, όσο και με όλους εσάς που παρακολουθείτε την πορεία μας.
Στα πλαίσια αυτής της εμπιστοσύνης θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε τη νέα μας επωνυμία, αλλά κυρίως να καταστήσουμε σαφές πως το Φροντιστήριο «ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ», ουδεμία σχέση έχει με φροντιστήρια που φέρουν το ίδιο ή παραπλήσιο όνομα, ή λειτουργούν ως παραρτήματα.
Είναι αλήθεια πως όλα αυτά τα χρόνια, φροντίζουμε να αντεπεξέλθουμε στις επιθυμίες των μαθητών μας μέσα από σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, με ένα άριστα εξειδικευμένο προσωπικό και με προγράμματα λειτουργίας που εγγυώνται την επιτυχία.
Η αγάπη και το μεράκι που δείχνουμε για την εκπαίδευση, η επίμονη δουλειά, η μεθοδικότητα και η συνέπεια, είναι κάποιοι από τους λόγους που μας διαφοροποιούν από οποιαδήποτε αδέξια απομίμηση και μας κάνουν πλέον να αλλάζουμε την επιγραφή μας… βάζοντας την υπογραφή μας.
Τα «ΡΟΥΣΣΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ» εξακολουθούν να συνιστούν την τέχνη της εκπαίδευσης, διότι η τέχνη, όπως και τα όνειρα είναι ξεχωριστή. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε τις δυνατότητες των παιδιών μας, να καλλιεργήσουμε την ελευθερία στη σκέψη, να προάγουμε τα ιδανικά μιας ουσιαστικής, ανθρωποπλαστικής παιδείας που δύσκολα αντιγράφεται.
Με εκτίμηση
ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΟΥΣΣΟΣ
«ΡΟΥΣΣΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ»:
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: π. «ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ» Αιμ. Βεάκη 19 τηλ. 210 5714111, 210 5728411
ΑΙΓΑΛΕΩ: Πανόρμου & Σμύρνης (Άνωθεν ΔΕΗ Αιγάλεω) 6980 293929
ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΞΕΛΕΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΞΕΛΕΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
Σε εκλογική διαδικασία προχώρησε η Ένωση Συλλόγων Γονέων Δήμου Περιστερίου, στις 4.5.2015, για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, Ελεγκτικής Επιτροπής και Αντιπροσώπων στην Ομοσπονδία Αττικής.
Τα αποτελέσματα είναι τα πιο κάτω:
Ενιαίο Ψηφοδέλτιο Γονέων: Ψήφοι 52, έδρες 4 και αντιπρόσωποι 6
Δημοκρατική Ενότητα Γονέων: Ψήφοι 50, έδρες 4, αντιπρόσωποι 6
Αγωνιστική Παρέμβαση Γονέων: Ψήφοι 20, έδρες 1, αντιπρόσωποι 3
Κίνηση Ανεξάρτητου Μεμονωμένου Γονέα: Ψήφοι 12, αντιπρόσωπος 1
Το νεοεκλεγέν Δ.Σ. συγκροτήθηκε σε Σώμα ως εξής:
Σωτήρης Τρυγώνης- πρόεδρος, Περικλής Λίβης- αντ/δρος, Κων/νος Λεμπέσης- γεν. γραμματέας, Τάσος Ανδριανόπουλος- ταμίας, Φλώρα Σιδερή- ειδική γραμματέας, Στέφανος Παπαδόπουλος- μέλος, Φωτεινή Παραμύθη- Παντελάτου- μέλος, Ανθούλα Γιαννακοπούλου- μέλος και Γιάννης Κατεβάτης- μέλος.
Το νέο Δ.Σ. ξεκίνησε δυναμικά: Ενέκρινε στις 8.5.2015 ψήφισμα κατά της νομιμοποίησης της χρήσης ναρκωτικών ουσιών (το δημοσιεύουμε σε άλλη στήλη μας) και καλεί με ανακοίνωσή της τους εκπαιδευτικούς να πάρουν μέρος στη συγκέντρωση στο Υπ. Παιδείας, διεκδικώντας αποκλειστική δημόσια δωρεάν υγεία για όλο το λαό.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ» ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»
Και αναδρομή στην ιστορία του εργατικού κινήματος
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ» ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»
Η ιστορία του πιο δημοφιλούς Περιστεριώτικου ποδοσφαιρικού συλλόγου, του «Ατρομήτου» από καταβολής του, πέρασε από τα μάτια και τη μνήμη των συγκεντρωμένων στο στέκι της «Αριστερής Κίνησης Περιστερίου» (Ακροπόλεως 18 Περιστέρι) στην συζήτηση που έγινε το βράδυ της 22.4.2015, με θέμα: «Αναφορά στην ιστορία του Ατρομήτου, ο ρόλος των φιλάθλων και η κρατική καταστολή».
Δεν ήταν τόσο οι φωτογραφίες από τους αγώνες και τις κατά καιρούς συνθέσεις των ομάδων του Ατρομήτου, όσο οι απόψεις που ακούστηκαν από τους συνομιλητές, που δεν ήταν μόνο ρεαλιστικές και σωστές, αλλά αν έφθαναν σε «ευήκοα αυτιά» θα αποτελούσαν την πεμπτουσία για ένα υγιές άθλημα και όχι αυτή την κατάντια του ποδοσφαίρου που βλέπουμε σήμερα, με διαιτητές τους… εισαγγελείς και τη «μπόχα» των καταγγελιών που βλέπουν τη δημοσιότητα και απομακρύνουν τον κόσμο από τις κερκίδες.
Με την επιμέλεια του Κώστα Βελοπετρόπουλου προβλήθηκαν σλάιτς με σπάνιες συνθέσεις ομάδων και ποδοσφαιρικών φάσεων του Ατρομήτου, που ξανάνιωσαν τη μνήμη και τη διάθεση των θεατών.
Τη συζήτηση συντόνισε ο συγγραφέας δημοσιογράφος κ. Δ. Ελευθεράτος και παραβρέθηκαν παλιοί παράγοντες και ποδοσφαιριστές του Ατρομήτου που εξέθεσαν τις εμπειρίες και τις διαπιστώσεις τους, αλλά και απόψεις για τη… θεραπεία της διάβρωσης και της εμπορευματοποίησης του αθλήματος.
ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ Η ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ
Μεταξύ άλλων μίλησε, η δημοτική σύμβουλος κα Αντωνία Αθανασοπούλου Βαφειάδου, που αναφέρθηκε σε ιστορικά αθλητικά γεγονότα, όπως στα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου πολέμου, την ποδοσφαιρική νίκη της υπό αιχμαλωσία ομάδας της Ρωσίας επί της Γερμανικής, όπου οι παίκτες προτίμησαν να καταρρακώσουν το γόητρο του Γ’ Ράιχ και να εκτελεστούν μετά το τέλος του αγώνα, παρά να ηττηθούν κ.ά.
Τόνισε, ότι «από τη στιγμή που το ποδόσφαιρο βιομηχανοποιήθηκε χάθηκε η ομορφιά του, κυριάρχησε η ιδιοτέλεια και πλέον το επαγγελματικό ποδόσφαιρο καταδικάζει ό,τι είναι άχρηστο και άχρηστο είναι αυτό που δεν φέρνει κέρδη».
Επίσης ο επί κεφαλής της «Αριστερής Κίνησης Περιστερίου» κ. Παν. Παπανικολάου είπε, ότι: «Στον Ατρόμητο δεν υπάρχει ούτε οπαδική παιδεία, ούτε ιστορία για να βλέπουν και να μαθαίνουν οι νεότεροι. Υπάρχει μια τεράστια υποτίμηση και οι πρωταγωνιστές της ιστορίας του αθλητισμού δεν τιμώνται, ούτε από τον επίσημο Δήμο, ούτε από τον επίσημο Ατρόμητο.
Θα πρότεινα να ξεκινήσουμε μια διεκδικητική κίνηση και προς το Δήμο και προς την ΠΑΕ για να δημιουργηθεί ένα Μουσείο της Ομάδας. Εμείς σαν δημοτική παράταξη θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αναδεικνύεται το θέμα και να υπάρχει μια ιστορική συνέχεια του Ατρόμητου ανάμεσα στις γενιές».
ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Εξ άλλου πραγματοποιήθηκε στις 30.4.2015 εκδήλωσή με θέμα «Ιστορική αναδρομή για την ιστορία του εργατικού κινήματος στο Περιστέρι» και βασικούς ομιλητές τον συγγραφέα- σκηνοθέτη Νίκο Θεοδοσίου, τον εργάτη συνδικαλιστή Δημήτρη Τσίτκανο και τον δημοσιογράφο Μάκη Γεωργιάδη.
Τόσο στις ομιλίες όσο και στη συζήτηση που ακολούθησε, αναδείχθηκαν πολλά σημαντικά θέματα ανάμεσα στα οποία η παραχάραξη και αποσιώπηση της πραγματικής ιστορίας του Περιστερίου από τις καθεστωτικές δυνάμεις.
Επίσης η περηφάνια που πρέπει να νιώθει η μεγάλη πλειοψηφία των Περιστεριωτών για τους μεγάλους ταξικούς αγώνες των εργαζομένων και των κατοίκων του από το 1922 μέχρι σήμερα και για τη συμβολή του Περιστεριώτικου λαού σε όλες τις σημαντικές στιγμές που ο Ελληνικός λαός έγραψε ιστορία στις διεκδικήσεις του για ψωμί, ανθρώπινη κατοικία, δημοκρατία και κοινωνική δικαιοσύνη. Από τις προσφυγικές παράγκες μέχρι τις απεργίες στα εργοστάσια την δεκαετία του 70, από τη «μάχη του κάρβουνου» μέχρι την κατάληψη στο ΑΛΤΕΡ, από το ΕΑΜ μέχρι το Πολυτεχνείο και τις σημερινές κοινωνικές εξεγέρσεις, το πραγματικό Περιστέρι του μόχθου και των καθημερινών ανθρώπων ήταν πάντα παρόν. Και αυτή την ιστορική αλήθεια δεν μπορούν να την παραχαράξουν ούτε η «συνωμοσία σιωπής» των καθεστωτικών δυνάμεων, ούτε η «ιλουστρασιόν» προπαγάνδα της δημοτικής αρχής.
Τέλος έγινε πολύ ενδιαφέρουσα ανταλλαγή απόψεων για το παρόν και το μέλλον του εργατικού κινήματος.
ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΕ Η 32η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΕ Η 32η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Με ικανοποιητική ανταπόκριση των πολιτών στην έκκληση ζωής που απηύθυνε ο Δήμος Περιστερίου, διενεργήθηκε η 32η Εθελοντική Αιμοδοσία, το πρωί της 30.4.2015, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στην «Ξυλοτεχνία».
Οι πολίτες του Περιστερίου, μεταξύ αυτοσυγκράτησης όπως απαιτούν οι δύσκολοι καιροί και ευαισθησίας στην ανάγκη επιβίωσης του συμπολίτη, προτίμησαν να κάνουν το καθήκον τους και να ενισχύσουν την πρόθεση του Δήμου Περιστερίου να διαδραματίζει ρόλο συνδετικού κρίκου μεταξύ δωρητή ζωής και ευεργετούμενου.
Την αιμοληψία διενήργησε κινητή Μονάδα του Θριασίου Νοσοκομείου. Την επιμέλεια και διοργάνωση ανέλαβε, μαζί με τους συνεργάτες της, η πρόεδρος του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής Αθλητισμού και Πρόνοιας του Δήμου Περιστερίου (ΟΠΑΑΠ), δημοτ. σύμβουλος κα Ξένη Κορόγιαννη, η οποία μας είπε:
«Ο ΟΠΑΑΠ διοργανώνει, με την προτροπή και καθοδήγηση του Δημάρχου μας, εθελοντική αιμοδοσία κάθε 6 μήνες και αυτή είναι η 32η διαδικασία. Στη διάρκεια αυτών των διαδικασιών ζωής διαπιστώνουμε, ότι ο κόσμος όλο και περισσότερο συνειδητοποιεί ότι το αίμα είναι πρώτης ανάγκης αγαθό, το οποίο είναι ανεκτίμητο, δεν πωλείται και παρέχεται σαν θείο δώρο σε όσους βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση υγείας, και ο αριθμός τους όλο και αυξάνεται, γιατί είμαστε μεν ένας μεγάλος Δήμος αλλά και γιατί η υγεία των πολιτών επιδεινώνεται.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Βέβαια υπάρχουν και άλλοι φορείς, η Εκκλησία κ.λπ., που διενεργούν εθελοντικές αιμοδοσίες και είναι αξιέπαινοι και συνεπίκουροι του Δήμου, αλλά ο κόσμος στην πλειοψηφία του κάνει έκκληση πρώτα στο Δήμο, σαν πρωτοστάτη και επί κεφαλής φορέα και έτσι οι ευθύνες μας απέναντί του είναι αυξημένες.
Η προσέλευση στην 32η Αιμοδοσία ήταν η αναμενόμενη, παρά το γεγονός, ότι η πατρίδα μας περνάει άσχημες ώρες και ο κόσμος είναι συγκρατημένος, μήπως του προκύψουν ανάγκες προσωπικές και οικογενειακές σε αίμα. Η ενημερωτική μας καμπάνια ήταν πλήρης, με πανώ, φυλλάδια κ.λπ., αλλά ο κόσμος επαναλαμβάνω βρίσκεται σε μια σύγχυση, γιατί όλα όσα του συμβαίνουν επιβαρύνουν την ψυχολογία του. Παρ’ όλα αυτά είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας.
Εκείνο που θέλω να τονίσω είναι οι θερμές μας ευχαριστίες στους εθελοντές αιμοδότες, που δίνουν 10΄ λεπτά από τη ζωή τους και το αίμα τους για να προσφέρουν ζωή στον συνάνθρωπό τους. Και ιδιαίτερα στους νέους ανθρώπους, μαθητές κ.ά., που προσέρχονται να εκφράσουν την ανθρωπιά τους στον πλησίον, δίνοντας ό,τι πολυτιμότερο διαθέτουν. Αυτό είναι πολύ συγκινητικό και ενθαρρυντικό στην προσπάθειά μας».
Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ













