• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ»

Στα πλαίσια του εορτασμού της «Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας», το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του Δήμου Περιστερίου διοργάνωσε ενημερωτική εκδήλωση, στις 10 Μαρτίου 2015, στο πολιτιστικό - συνεδριακό κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου.

Στο χαιρετισμό του ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης τόνισε ότι:

«Το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών είναι μια ακόμη πρωτοποριακή κοινωνική δομή του Δήμου Περιστερίου, μέσα από την αξιοποίηση Ευρωπαϊκού προγράμματος, παρέχοντας με επιτυχία εξειδικευμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες σε γυναίκες».

Η αντ/ρχος Περιβάλλοντος & Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου υπογράμμισε, ότι οι υπηρεσίες του Κέντρου απευθύνονται σε γυναίκες που έχουν υποστεί, ή υφίστανται βία ενδοοικογενειακή, σωματική, ψυχολογική, οικονομική, κοινωνική, αλλά και σεξουαλική παρενόχληση, βιασμό, εμπορία, διακίνηση (trafficking) κ.ά.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ήταν οι θεματικές ομιλίες από τα επιστημονικά στελέχη του Συμβουλευτικού Κέντρου, για τη ψυχολογική αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας από την κα Ελένη Μιχαλοπούλου- ψυχολόγο MSc και τη νομική αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας από την κα Ευαγγελία Φανουράκη- νομικός L.L.M.

Με εγκωμιαστικά λόγια για τη λειτουργία του Συμβουλευτικού Κέντρου Γυναικών Δήμου Περιστερίου μίλησαν η Πρόεδρος του Συνδέσμου για τα Δικαιώματα της Γυναίκας (Παράρτημα Περιστερίου) κα Ευαγγελία Ρουμελιώτη - Δαρσινού, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Σοφία Αλεξοπούλου και Νίκος Ζούτσος κ.ά.

Το κοινό καθήλωσε η ηθοποιός Σοφία Ζαρικιάν, της Πειραματικής Σκηνής Δήμου Περιστερίου, παρουσιάζοντας αφηγήσεις γυναικών που έχουν υποστεί έμφυλη ενδοοικογενειακή βία.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ - ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ - ΕΜΠΟΡΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κ. ΤΖΟΚΑ

Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα προγραμματισμένη συνάντηση της Ένωσης Επαγγελματιών- Βιοτεχνών- Εμπόρων του Δήμου Περιστερίου (Αιμ. Βεάκη 36, τηλ 210 5754560, 6974702115, 6932383032) με τον αντιπεριφερειάρχη Δυτ. Τομέα κ. Σπύρο Τζόκα.

Τα θέματα της συνάντησης ήταν: Α) Οι πλημμύρες και Β) Η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων.

Για το θέμα της πλημμύρας οι εκπρόσωποι της ΄Ένωσης τόνισαν, ότι: Οι μικροεπαγγελματίες στις φτωχογειτονιές της Δυτικής Αθήνας για άλλη μια φορά είναι στο ίδιο έργο θεατές. Κοντά στην καπιταλιστική κρίση που μαστίζει τα λαϊκά στρώματα και τους αυτοαπασχολούμενους προστέθηκαν και οι πλημμύρες. Οι συνέπειές της πλημμύρας όμως δεν αφορούν κυρίως το φυσικό φαινόμενο όσο την χρόνια αδιαφορία, υποχρηματοδότηση, υποστελέχωση, και κυρίως τον αντιλαϊκό προσανατολισμό της κεντρικής, περιφερειακής και τοπικής διοίκησης. Δεκαετίες τώρα ακούμε για την ανάγκη αντιπλημμυρικών έργων, παρακολουθούμε όμως την εμπορευματοποίηση της γης, την άναρχη δόμηση, την τσιμεντοποίηση ελεύθερων δημόσιων χώρων, την καταπάτηση και το κλείσιμο ρεμάτων, την καταστροφή δασών, κλπ.

Παρακολουθούμε και διαπιστώνουμε επίσης, την διάθεση χρημάτων για έργα αναπλάσεων υπαρχουσών πλατειών και πεζοδρομίων, «βιοκλιματικά έργα», διευρωπαϊκά δίκτυα, γήπεδα για τις Π.Α.Ε. κλπ.

Έργα όμως για υποδομές που δεν «πουλάνε μούρη» που δεν μπορείς να εισπράττεις διόδια αλλά που διασφαλίζουν τα λαϊκά στρώματα από τα φυσικά φαινόμενα, που αργά η γρήγορα θα χτυπήσουν, δεν είναι επιλέξιμα. Επιλέξιμα είναι αυτά που διασφαλίζουν την κερδοφορία των μεγαλοεπιχειρηματιών, την «αγορά», κλπ.

Και από την συνάντηση προκύπτει αυτό που εξαρχής είχαμε επισημάνει σε σχέση με την καθυστέρηση των διαδικασιών και κυρίως το απαγορευτικό και αποτρεπτικό νομικό πλαίσιο που ισχύει. Αυτό εξηγεί και γιατί από τις 240 επιχειρήσεις που κατεγράφησαν από την περιφερειακή ενότητα δυτικού τομέα Αθηνών, ως πλημμυροπαθείς, το 1/3 υπέβαλε αίτηση αποζημίωσης.

Ο κ. Τζόκας ενημέρωσε την ΄Ένωση για τις ενέργειές του στη βάση του δελτίου τύπου που έχει εκδώσει.

Για ό,τι αφορά την λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων, οι εκπρόσωποι της ΄Ένωσης τόνισαν την πλήρη αντίθεσή τους στην απελευθέρωση του ωραρίου, την Κυριακάτικη λειτουργία και τις «λευκές» νύχτες.

Υπογράμμισαν, ότι δεν προέκυψε και επιβεβαιώθηκε από τα διαθέσιμα στοιχεία, πρόσληψη επιπλέον προσωπικού, ο συνολικός τζίρος δεν αυξήθηκε αλλά μετατοπίσθηκε στα πολυκαταστήματα. Αυξήθηκε το λειτουργικό κόστος των μικροεπιχειρηματιών μαζί με τις μέρες εργασίας τους.

Ο κ. Τζόκας ενημέρωσε ότι από την δική του πλευρά δεν θα δοθεί καμία επιπλέον Κυριακή ή «λευκή» νύχτα. Διαφωνεί επίσης με την Κυριακάτικη λειτουργία αλλά δεν είναι της αρμοδιότητάς του.

*

Η Ένωση καλεί κάθε αυτοαπασχολούμενο συνάδελφο σε ετοιμότητα και επαγρύπνηση για ένταση των προσπαθειών της διότι: Δεν διαφαίνεται ανακατανομή του πλούτου προς τα λαϊκά στρώματα. Τα διαθέσιμα κονδύλια για αντιπλημμυρική προστασία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες. Η κυβέρνηση δεν νομοθετεί την Κυριακάτικη αργία αλλά συζητά για το πόσες Κυριακές θα συνεχίσουν τα καταστήματα να είναι ανοιχτά κ.λπ.

Η ΄Ένωση καλεί κάθε αυτοαπασχολούμενο συνάδελφο να έρθει σε επαφή μαζί μας και να δώσουν από κοινού τη μάχη για να κρατήσουν σε λειτουργία την επιχείρησή τους και να διατηρήσουν τη θέση εργασίας τους.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΕΛΩΔΙΚΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΑΚΟΥΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Κινηματογραφική μουσική σε όλο της το μεγαλείο απόλαυσαν οι Περιστεριώτες που κατέκλυσαν, το βράδυ της 17.3.2015, το νέο Κινηματοθέατρο «‘Εφη», χάρη στην Ορχήστρα Νέων Ακουσμάτων του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου.

Η Ορχήστρα Νέων Ακουσμάτων που αποτελείται από νέους μουσικούς, που αποφοίτησαν ή φοιτούν στο Δημοτικό Ωδείο, υπό τη διεύθυνση και διδασκαλία του ταλαντούχου καθηγητή και μαέστρου κ. Θάνου Μπένου, εκτέλεσε κλασσικά και ανεπανάληπτα μουσικά κομμάτια από τον ελληνικό κινηματογράφο. Ήταν μια πρωτότυπη δουλειά που ταξίδεψε το κοινό σε αξέχαστες εποχές, σφραγισμένες από επιτυχημένες μελωδίες.

Το κάλεσμα των συντελεστών της παράστασης βρήκε μεγάλη ανταπόκριση και θερμή υποδοχή από τους ακροατές - θεατές, οι οποίοι καθ’ όλη τη διάρκεια της συναυλίας παρακολουθούσαν και ανάλογο οπτικό υλικό στη μεγάλη οθόνη, επιβραβεύοντας την προσπάθεια με θερμό χειροκρότημα.

Αποκορύφωμα της βραδιάς ήταν όταν ο μαέστρος κάλεσε στη σκηνή τη μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια Ρία Κούρτη, η οποία ερμήνευσε την επιτυχία της «Κάθε λιμάνι και καημός», εισπράττοντας την αγάπη και το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού.

Κλείνοντας την ξεχωριστή βραδιά ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης αναφέρθηκε στη σημασία που δίνει ο Δήμος στον πολιτισμό και έδωσε συγχαρητήρια στον μαέστρο κ. Μπένο και σ’ όλους τους μουσικούς του Δημοτικού Ωδείου, στην καλλιτεχνική διευθύντρια του Ωδείου κα Ελένη Χείλαρη και στην αντ/ρχο Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου.

Θα προσθέσουμε, ότι την Ορχήστρα συγκρότησαν οι: Δήμητρα Χαλκιοπούλου (φλάουτο), Αλέξης Ξένος & Γιάννης Τσάκας (σαξόφωνο), Νίκος Σάτλας & Δημ. Στεφόπουλος (βιολί), Γαβριήλ Καζάνας & Κατερίνα Τσαπίνου (κιθάρα), Στέλιος Τσάκας (πιάνο – ακορντεόν), Μυρσίνη Γκίνη- Θεοδώρα Λουκανάρη- Δημ. Πλέσσας (πλήκτρα), Νίκος Καραμαλέγκος (μπουζούκι), Μάριος Μηλιώτης (μπάσο), Ορφέας Σιέρρας (τύμπανα), Νίκη Μηλιαρά (τραγούδι) και κείμενα – παρουσίαση Χαρά Θεοδωρακάκη.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ TOY ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΥΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ

Ο Δήμος Περιστερίου στα πλαίσια των πολιτιστικών δράσεων διοργανώνει ψυχαγωγικές - εκπαιδευτικές παραστάσεις με τίτλο "Stand-up", με σκοπό να δώσει στους μαθητές των δημοτικών σχολείων της πόλης μας τη δυνατότητα να μυηθούν στον μαγευτικό κόσμο της Όπερας.

Σε πρόσφατη παράσταση που δόθηκε στις 9.3.2015 στο Κινηματοθέατρο «Έφη», ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης Δήμου Περιστερίου (ΔΕΠΑΔΠ), δημοτικός σύμβουλος κ. Αναστάσιος Καλλιάφας, βρέθηκε κοντά στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του 41ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου.

Μάλιστα ο κ. Καλλιάφας τόνισε στην ομιλία του, ότι «Σε μια περίοδο κρίσης και έντονης αμφισβήτησης, ο Δήμος Περιστερίου επενδύει στη μόνη σίγουρη αξία, την αισθητική και πνευματική ανέλιξη των παιδιών μας, σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένης και της Όπερας»!

Οι μαθητές απόλαυσαν την αλληλεπίδραση της παρακολούθησης μιας stand-up comedy παράστασης, κάνοντας κτήμα τους παράλληλα βασικά στοιχεία από τη ζωή και το έργο των μεγάλων συνθετών, όπως Μότσαρτ, Ροσίνι, Μπιζέ κ.ά.

*

Στις παραστάσεις "Stand-up", οι νέοι λυρικοί τραγουδιστές Ζαφείρης Κουτελιέρης και Διονύσης Τσαντίνης, με πλούσιο βιογραφικό και μεγάλη εμπειρία στο παιδικό θέατρο και τη διδασκαλία μουσικής, πετυχαίνουν την προσέγγιση -με διασκεδαστικό τρόπο- ανάμεσα στους μαθητές και την Όπερα.

Οι παρουσιάσεις στηρίζονται σε σύντομα κωμικά αποσπάσματα από ταινίες, διαφημίσεις και κινούμενα σχέδια, με τα οποία παρουσιάζονται με αριστοτεχνικό τρόπο βασικές πληροφορίες, που αφορούν βιογραφικά και καλλιτεχνικά στοιχεία των σπουδαιότερων συνθετών της Όπερας.

Επίσης μέσα από σύντομα οπτικοακουστικά αποσπάσματα, γίνονται γνωστά τα κυριότερα έργα αυτών των συνθετών, με τη συμβολή του καλλιτέχνη πιανίστα και παιδαγωγού Παναγιώτη Κραμπή, που έχει σπουδάσει μουσική τεχνολογία, οργάνωση της προβολής βίντεο κ.λπ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΕ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΖΑΧ. ΔΡΑΜΙΣΙΩΤΗ ΚΑΙ ΑΠΕΝΕΙΜΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΤΟΥ

Τι είναι παράδοση; Η μεταλαμπάδευση της εθνικής μας κληρονομιάς, μέσα από δράσεις και εκδηλώσεις που προσφέρουν χαρά και δημιουργούν σύσφιξη σχέσεων. Βέβαια αυτή καθ’ εαυτή η δραστηριότητα παραπέμπει στους εθνικοτοπικούς συλλόγους, όμως όταν αυτά τα χνάρια ακολουθεί και ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών και μάλιστα όχι πρόσκαιρα αλλά επί σειρά ετών, τότε η αγάπη κα εμπιστοσύνη των παιδιών και των γονιών τους ταυτίζονται στην επιδίωξη των μεν για την απόκτηση ενός πτυχίου και την ικανοποίηση και των δε για την προσφορά γνώσης μέσα από την προσήλωση στα πατροπαράδοτα έθιμα.

Πρόκειται για το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Ζαχαρούλας Δραμισιώτη (Πεύκων 64 , Κηπούπολη, τηλ. 210 5016029), που έκοψε πρόσφατα των πρωτοχρονιάτικη πίττα της στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ, παρουσία εκπροσώπων της Δημοτικής Αρχής και φορέων, γονέων και σπουδαστών του Κέντρου.

Τα παιδιά μαζί με την πίττα που γεύτηκαν, αποχώρησαν και με την παραλαβή του «καρπού» των προσπαθειών τους που ήταν το πτυχίο που κατέκτησαν, ένα «κλειδί» που τους ανοίγει ορίζοντες στην όποια σταδιοδρομία τους.

Η διευθύντρια του Κέντρου Ξένων Γλωσσών και κοινοτική σύμβουλος κα Ζαχαρούλα Δραμισιώτη απηύθυνε ευχές και ευχαρίστησε τους γονείς για την εμπιστοσύνη τους, αλλά και τους επίσημους προσκεκλημένους, που με επί κεφαλής το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, τίμησαν την εκδήλωση της κοπής της πίττας και της απονομής των πτυχίων, που έκαναν.

Το ρόλο που διαδραματίζει το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Ζαχ. Δραμισιώτη στην διεύρυνση του πλούτου γνώσεων και προσόντων στα παιδιά, στο χώρο του Δήμου μας, εκθείασε ο Δήμαρχος Περιστερίου.

Την παράδοση της κοπής της πίττας ακολούθησαν οι απονομές των πτυχίων στους σπουδαστές από τους επισήμους, μια δεξίωση στα πλαίσια των επιταγών των καιρών και θερμή ανταλλαγή ευχών για την καλή χρονιά και το «ραντεβού» του χρόνου με νέα πτυχία και γνωστικές κατακτήσεις.

*

Στις πιο κάτω φωτογραφίες μας που είναι από τη γιορτή, διακρίνονται:

1. Ο δήμαρχος Περιστερίου με την δ/ντρια του Κέντρου Ξένων Γλωσσών, κοινοτική σύμβουλο κα Ζαχ. Δραμισιώτη.

2. Η κα Ζ. Δραμισιώτη με την πρόεδρο του ΟΠΑΑΠ κ. Ξένη Κορόγιαννη και την αντ/ρχο Περιβάλλοντος και Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου. Πίσω τους διακρίνονται: η π. κοινοτική σύμβουλος κα Αθηνά Ρεντίφη και ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος.

3. Η αντ/ρχος κα Μ. Τσιώτα Μάρκου, η κα Ζαχ. Δραμισιώτη, ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκος, ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΔΠ κ. Αναστ. Καλλιάφας, η πρόεδρος του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη και ο δημοτ. σύμβουλος κ. Γεωρ. Βαθιώτης.

4. Από την απονομή των αποφοιτησάντων Αγγλικής Β2. Διακρίνονται από αριστερά: Κοτζαϊράκη Εύα, Κοτζαϊράκη Ελευθερία, Λώλη Ελευθερία- Μαρία, ο αντ/ρχος Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκος, η κα Ζαχ. Δραμισιώτη, Λύγουρη Θεοδώρα, Λώλη Ελευθερία, Μάρκαρη Λυδία και οι καθηγήτριες κ.κ. Παναγούλα Σορφάνε και Στέιση Δραμισιώτη. Καθήμενοι οι Φελλάς Ιωάννης, Σερέτης Δημήτρης, Παξινός Παναγιώτης, Λύρας Μανώλης και Πολυμενίδης Στέφανος.

5. Μια φωτογραφία της Europalso Class, στη οποία διακρίνονται οι κ.κ. Ζαχ. Δραμισιώτη και Στέιση Δραμισιώτη και οι Παπακώστας Δημήτρης, Αντωνίου Κωνσταντίνα, Θεοδωράκου Δήμητρα, Θεοδωράκος Μιχάλης, Καπλανίδου Τόνια, Δοσή Βιολέτα, Τσέλου Θωμαΐς και Λαμπράκη Μαριάννα.

6. Πτυχιούχοι του Τμήματος Β1 από αριστερά: Η κα Ζαχ. Δραμισιώτη, η Ρήγα Ιωάννα, η καθηγήτρια Δραμισιώτη Στέιση, οι Κατσούλης Κωνσταντίνος, Πάτσης Κωνσταντίνος, Παπαζαχαρόπουλος Ζαχαρίας, Υφαντής Γιώργος, Μαρίνης Γιώργος και η καθηγήτρια κα Σοφράνε Παναγούλα.

7. Με τους αποφοιτήσαντες του Proficiensy C2, η καθηγήτρια κα Παναγούλα Σορφανέ, Γραφιαδέλλη Σάββα, Αγγελίνα Γιώργο, η κα Ζαχ. Δραμισιώτη και η Θηβαίου Μαργαρίτα.

8. Μια ακόμη απονομή πτυχίων από τον αντ/ρχο Παιδείας κ. Αναστ. Θεοδωράκο.

9. Μια άποψη της αίθουσας εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ, με τους γονείς και μαθητές του Κέντρου Ξένων Γλωσσών Ζ. Δραμισιώτη (πρώτη δεξιά).

ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΔΑ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΥΓΟΥΛΕΑ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΤΟΝ 75ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2015»

ez1Για μια ακόμη φορά τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου απέδειξαν το υψηλό επίπεδο της εκπαιδευτικής τους ποιότητας, χάρη στην Πανελλήνια διάκρισή τους, με την ανάδειξή τους στα πέντε καλύτερα σχολεία της Ελλάδας, στον 75ο Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Ο Ευκλείδης 2015»!

Τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου ανάμεσα σε 1000 περίπου σχολεία από όλη την Ελλάδα, που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, που διοργάνωσε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, κατέλαβαν:

•Την 1η θέση στην Α΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δυτική Αττική και Πειραιά.

•Την 5η θέση Πανελλαδικά. Και,

•Την 3η θέση ανάμεσα στα Ιδιωτικά Σχολεία της Αττικής.

Οι διακριθέντες οκτώ μαθητές του Σχολείου είναι: 1. ΓΥΠΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (B' Γυμνασίου), 2. ΚΑΛΥΒΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ (Γ' Γυμνασίου), 3. ΛΩΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (Γ' Γυμνασίου), 4. ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ (Γ' Γυμνασίου), 5. ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ- ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ (Α' Λυκείου), 6. ΣΚΡΕΜΠΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (Α' Λυκείου), 7. ΚΑΛΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (B' Λυκείου), Και 8. ΔΟΥΔΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (Γ' Λυκείου).

Οι πιο πάνω μαθητές προκρίθηκαν στην 32η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Ο Αρχιμήδης 2015».

Η Δ/νση του Σχολείου συγχαίρει τα παιδιά -και στους εκπαιδευτικούς που τα προετοίμασαν- και τους εύχεται συνέχεια των επιτυχιών και διακρίσεων και στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 70 ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΑΙΜΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ 6ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΖΩΗΣ

Με συμμετοχή που σημείωσε γεωμετρική πρόοδο, απόρροια της απήχησης που είχε το ανθρωπιστικό μήνυμα της Δ/νσης του 6ου Λυκείου Περιστερίου, πραγματοποιήθηκε στις 12.3.2015 η ημέρα αιμοδοσίας για να ενισχυθούν οι κοινωνικές μας ανάγκες σε προσφορά ζωής.

Πάνω από 70 μαθητές του Λυκείου προσήλθαν και πρόσφεραν αίμα, αφού προηγουμένως στο σύνολο της μαθητικής κοινότητας και τους γονείς τους έγινε ενημέρωση στις 27.2.15, από κλιμάκιο του Νοσοκομείου Νικαίας για την αιμοδοσία, αλλά και του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων για δωρεά - παροχή οργάνων.

Την αιμοληψία διενήργησε επιστημονικό προσωπικό του Τμήματος Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Νικαίας, στις ώρες λειτουργίας του Σχολείου.

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ

Για το σπουδαίο αυτό θέμα ο διευθυντής του 6ου Λυκείου κ. Θανάσης Νικολόπουλος μας είπε τα εξής σημαντικά:

«Είναι η 3η συνεχής χρονιά που κάνουμε σταυροφορία αιμοδοσίας, σε συνεργασία με την επί κεφαλής του Τμήματος του Νοσοκομείου Νικαίας κα Λαμπακάκη, η οποία κάνει πολύ αξιόλογο έργο.

Ξεκινήσαμε αυτή την προσπάθεια πριν 2 χρόνια με συμμετοχή 22 αιμοδοτών και πέρυσι φθάσαμε στους 40. Φέτος προσήλθαν πάνω από 70 άτομα και θεωρώ, ότι αυτή η ανοδική πορεία δικαιώνει την αλτρουιστική πρωτοβουλία μας.

Πολύτιμη ήταν και η συμβολή του καθ’ ύλην αρμόδιου καθηγητού κ. Βασίλη Κουτσαγγέλη, χάρη στην επιστημονική του ιδιότητα ως βιολόγου.

Πριν 10 ημέρες καλέσαμε τους γονείς και τους ενημερώσαμε, όπως και τα παιδιά, για την καθοριστική σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας στην προσφορά ζωής και τις ανάγκες που έχει η χώρα μας.

Κυρίως αυτό που τους τονίσαμε είναι, ότι δεν λογίζεται εθελοντική αιμοδοσία αυτό που δυστυχώς κάνει το ελληνικό κράτος. Δηλαδή τι κάνει το ελληνικό κράτος; Λέει: Δώσε μου αίμα και θα σου δώσω 2 -3 μέρες «άδεια» από τη δουλειά σου. ‘Όμως οι 3 μέρες «άδεια» κοστίζουν σε εργατοώρες στο ελληνικό δημόσιο περισσότερο από το να αγοράσει τη φιάλη με αίμα από την Ελβετία, αίμα το οποίο υποτίθεται ότι εγώ δίνω εθελοντικά. Για εμένα αυτό δεν είναι εθελοντισμός!

ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΜΑΣΤΕ

Πρέπει να λέμε την αλήθεια για να διορθωνόμαστε. Δίνω αίμα για να πάρω 3 ημέρες «άδεια»! Τότε πού είναι η κοινωνική προσφορά και ο εθελοντισμός; Αυτό είναι ανταποδοτικότητα και όχι εθελοντισμός.

Νομίζω λοιπόν, ότι το πρώτο που πρέπει να ιεραρχήσουμε σαν κοινωνία πέραν του κοινωνικού σκοπού, είναι να περάσουμε από την μικρή ηλικία των παιδιών μας την πραγματική έννοια του εθελοντισμού. Δηλαδή να δίνεις χωρίς να περιμένεις ανταλλάγματα. Και αυτό κάνουμε στο Σχολείο μας.

Πραγματικά με ενθουσιάζει η αύξηση του αριθμού προσέλευσης των αιμοδοτών, γιατί σημαίνει, ότι έχουμε πείσει τα παιδιά μας να δίνουν ζωή, εν προκειμένω, χωρίς να περιμένουν ανταπόδοση.

Επίσης θα αναφέρω, ότι κάναμε και ενημέρωση στα παιδιά με τη βοήθεια ειδικής επιστημονικής ομάδας του ΚΕΛΠΝΟ για τις μεταμοσχεύσεις και την προσφορά οργάνων. Στην Ελλάδα υπάρχουν ταμπού και φοβίες και εμείς φροντίζουμε τα παιδιά από μικρή ηλικία, με σωστή ενημέρωση, το τι ορίζει ο νόμος και με το σωστό τρόπο, να μπούμε και σε αυτή τη λογική, να γίνουμε δότες οργάνων.

Πιστεύω, ότι στην επόμενη ημέρα αιμοδοσίας που θα διοργανώσουμε, η συμμετοχή θα είναι ακόμη μεγαλύτερη. Και συνήθως επιλέγουμε το μήνα Μάρτιο, γιατί συμπίπτει με την εθνική μας παλιγγενεσία. Αυτό έχει ένα συμβολισμό, ότι οι πρόγονοί μας πρόσφεραν και αυτοί το αίμα τους για να έχουμε ζωή ελεύθερη εμείς, σήμερα»…

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Στο Διαγωνισμό Ερμηνευτικής Ανάγνωσης Λογοτεχνικών Κειμένων

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΥΓΟΥΛΕΑ-ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ

dh1Με εξαιρετικά αποτελέσματα, για μία ακόμη χρονιά, συμμετείχαν τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου στον ετήσιο Διαγωνισμό Ερμηνευτικής Ανάγνωσης Λογοτεχνικών Κειμένων, που συνδιοργάνωσαν το Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών και το Λύκειο Κολλεγίου Ψυχικού.

Στο διαγωνισμό που είχε θέμα «Η ποίηση για την ποίηση» και στον οποίο συμμετείχαν μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου, η μαθήτρια των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου Γεωργία Παπαθανασίου κατέλαβε την 4η θέση ανάμεσα σε 70 συμμετέχοντες από 15 σχολεία της Αττικής.

Η Γεωργία Παπαθανασίου απέσπασε ταυτόχρονα εξαιρετικές κριτικές για την ερμηνεία της, τόσο από τους βαθμολογητές των άλλων σχολείων, όσο και από την κριτική επιτροπή των μαθητών.

Την κριτική επιτροπή του διαγωνισμού αποτέλεσαν οι κ.κ. Βασιλική Δεμερτζή- φιλόλογος και θεατρολόγος, Νταϊάννα Χάαζ- καθηγήτρια θεατρολογίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών και ο Ορφέας Απέργης- ποιητής.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ 8ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΞΕΦΑΝΤΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΛΟΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Ήταν η πιο καλοοργανωμένη συμμαθητική συνάντηση, που έχουμε συναντήσει μέχρι σήμερα και έφερε τη σφραγίδα του π. δημοτ. συμβούλου κ. Γιάννη Καφετζή, του συμμαθητή του Κων. Διαμαντή κ.ά.

Οι απόφοιτοι του 8ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου, της χρονιάς 1961, συγκεντρώθηκαν στις 6.5.2015 και γλέντησαν σε μεζεδοπωλείο του Περιστερίου, μέχρι αργά, θυμήθηκαν τις νεανικές τρέλες, μέχρι ένα συμμαθητή τους «που ζει και βασιλεύει», τον οποίο τότε… έθαψαν ζωντανό και ανέπνεε 10 πόντους μέσα στη γη, με καλάμι! Αν είναι δυνατόν!

Θυμήθηκαν τις κοπάνες, τις φάρσες, τους δασκάλους, όλο το φιλμ της στερημένης αλλά ξένοιαστης ζωής των παιδικών ονείρων και ερώτων, που σημάδεψε τις ψυχές τους και τα κεφάλια τους από τις… πετριές!

Η ζωντανή μουσική από το συγκρότημα του κέντρου, τα γνώριμα τραγούδια, το κρασάκι, οι μεζέδες και τα πειράγματα, σταμάτησαν τα ρολόγια και τα ανάγκασαν να μετράνε ώρες και μέρες ανάποδα, μέχρι τη χρονιά που χώρισαν οι δρόμοι τους με ένα απολυτήριο στο χέρι και την αγωνία για το επαγγελματικό αύριο.

Η συνάντηση ήταν ένα πεντάωρο… «θαύμα», στη διάρκεια του οποίου έγινε λίφτινγκ και προσθετική στις όποιες επιπτώσεις αφήνει πάνω μας ο χρόνος.

Όλοι σχεδόν πέρασαν από την πίστα με… «επόπτη γραμμών» το Δημήτρη το Μπεζαντέ, αλλά πρώτη μαθήτρια της τάξης στο χορό με «άριστα» και «διαγωγή κοσμιωτάτη» αναδείχθηκε η φαρμακοποιός κα Μαρία Ναούμ, που ξεπέρασε το Νίκο τον Ευσταθίου, με διαφορά… στήθους!

Εκείνο που κυριάρχησε μεταξύ τους ήταν η παλιά φιλία και αγάπη και η συνάντηση ήταν ένα ξεκίνημα συνεργασιών, καθώς αντάλλαξαν πληροφορίες για την επαγγελματική τους δραστηριότητα, την οικογενειακή τους κατάσταση, τις προτιμήσεις τους, τα χόμπι και τα αγαπημένα τους χρώματα (των ομάδων όμως, όχι των πεποιθήσεων).

Είπαμε στην αρχή για καλοοργανωμένη συνάντηση. Πέστε μας σε ποια έχετε πάει και είδατε καλαίσθητες κονκάρδες με τα ονόματα των συμμαθητών, διανομή άλμπουμς με φωτογραφίες αναμνηστικές και καταλόγους αρχείων του σχολείου με τα ονοματεπώνυμα των συμμαθητών, μέχρι και τα ονόματα και τα επαγγέλματα των πατεράδων τους. Που όλων είχαν κάτι κοινό τότε: Στη στήλη του επαγγέλματος του πατέρα, σε όλους έγραφε: «Εργάτης»!

Ε, αυτό τους σφυρηλάτησε και αγωνίστηκαν, πρόκοψαν, έκαναν οικογένειες και μόχθησαν ώστε τα παιδιά τους να έχουν μια καλύτερη μοίρα. Και αυτό ήταν το νόημα της συνάντησης και του ξεφαντώματος: Μια γιορτή για τις καλύτερες μέρες που εξασφάλισαν στα παιδιά τους!

Το 8ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ένωσε και πάλι τα παιδιά του το βράδυ της 6.5.2015 με δεσμούς αγάπης και με την υπόσχεση, ότι η συνάντηση θα επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο.

Ευχόμαστε, κάθε χρόνο υγιείς και νεότεροι…

Δ.Λ. - – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

(ΙΟΥΝΙΟΣ 2015)

ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΓΝΩΣΤΟ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ, ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Τον αρχαιότερο υπολογιστή, το γνωστό σαν Μηχανισμό των Αντικυθήρων, γιατί βρέθηκε ανοιχτά του νησιού το 1900 από δύτες, φιλοξένησε ο Δήμος Περιστερίου στην Αίθουσα Τέχνης του Δημαρχείου, από τις 4.5.2015 και με παράταση μέχρι τις 10.5.2015, πέρασαν όλα σχεδόν τα σχολεία, για να θαυμάσουν και να ενημερωθούν οι μαθητές του Περιστερίου για το πρώτο υπολογιστικό σύστημα.

Στους μαθητές έγιναν εκπαιδευτικές προβολές και ενημέρωση για τον πολύπλοκο Μηχανισμός των Αντικυθήρων, κατασκευασμένο από χαλκό, τοποθετημένο μέσα σε ξύλινο πλαίσιο, ένα σύστημα από γρανάζια που

υπολόγιζε τις κινήσεις των ουράνιων σωμάτων, τα φάσεις του ήλιου και της σελήνης, τις Ολυμπιάδες και τις άλλες πολιτιστικές εκδηλώσεις κ.λπ.

Εκτιμάται ότι κατασκευάστηκε γύρω στο 150 έως 100 π.Χ. από τον Ρόδιο αστρονόμο Γέμινο και συναρπάζει τους ιστορικούς της επιστήμης και της τεχνολογίας, οι οποίοι συνεχίζουν τις έρευνες για να ανακαλύψουν και άλλα μυστικά της λειτουργίας του Μηχανισμού.

Η προσέλευση σχολείων και κοινού ήταν μεγάλη λόγω του τεράστιου ενδιαφέροντος που παρουσιάζει ο Μηχανισμός και η πρωτοβουλία έγινε στα πλαίσια του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2014- 2015 του Δημοτικού Ελεύθερου Πανεπιστήμιου Περιστερίου.

Στις επισκέψεις των μαθητών ήταν παρών και ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που παρακολούθησε την ενημέρωσή τους, ανταλλάσσοντας σκέψεις και προβληματισμούς για τη λειτουργία του Μηχανισμού.

ΔΙΑΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η διάλεξη, ενώπιον πυκνού ακροατηρίου, με θέμα: «Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων» από τον καθηγητή Φυσικής του Διαστήματος, δ/ντή Εργ. Αστροφυσικής και δ/ντή Αστεροσκοπείου Π.Α.- Τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ κ. Ξενοφώντα Μουσά, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 6.5.2015 στο Πολιτιστικό - Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου.

Ο κ. Ξ. Μουσάς αναφέρθηκε στο τυχαίο εύρημα, που ανέδειξε την υψηλή αρχαιοελληνική τεχνολογία, τους υπολογισμούς που έκαναν οι χειριστές του Μηχανισμού, την δομή του με τα σύγχρονα μέσα της τεχνολογίας και των υπολογισμών του και τον τρόπο κίνησής του με βαρούλκο και κλεψύδρα νερού.

Το συντονισμό είχε η υπεύθυνη του Ελεύθερου Πανεπιστημίου, κοινοτική σύμβουλος κα Νικολίτσα Καρκούλια και απηύθυνε χαιρετισμό και η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ