• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΕΝΝΕΑ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΣΤΟ ΝΤΑΜΑΡΙ ΚΗΠΟΥΠΟΛΗΣ

bn1

Σε μάστιγα έχει εξελιχθεί το φαινόμενο της εγκατάλειψης των ζώων, ενώ σοκάρουν τα καθημερινά κρούσματα της κακοποίησης τους από ασυνείδητους ανθρώπους που για να τα ξεφορτωθούν δεν διστάζουν να τα καταδικάσουν σε αργό και βασανιστικό θάνατο!

Πρόσφατο κρούσμα η συμμετοχή του Δήμου Περιστερίου σε επιχείρηση διάσωσης εννέα μικρών σκύλων, που πραγματοποιήθηκε στις 12.2.2015 το βράδυ, σε απόκρημνο σημείο, κοντά στο γήπεδο ποδοσφαίρου «Νταμάρι», στην Κηπούπολη.

Αθλητές και παράγοντες των ομάδων που βρίσκονταν στο γήπεδο εκείνη τη στιγμή, άκουσαν τις υλακές των μικρών σκυλιών και κάλεσαν τις Αρχές για βοήθεια. Έσπευσε στο σημείο η Πυροσβεστική Υπηρεσία, άνδρες της οποίας κατάφεραν να διασώσουν όλα τα σκυλάκια.

Επί τόπου μετέβη αμέσως και ο αντ/ρχος Παιδείας και Κοιν. Μέριμνας κ. Αναστάσιος Θεοδωράκος, ο οποίος μερίμνησε και προσφέρθηκε περίθαλψη στα σκυλάκια, από το ειδικό συνεργείο του Διαδημοτικού Κέντρου Περίθαλψης Αδέσποτων Ζώων, του οποίου ενεργό μέλος είναι ο Δήμος Περιστερίου.

Ο κ. Θεοδωράκος εξέφρασε τον αποτροπιασμό του για την πράξη του ασυνείδητου δράστη που πέταξε τα εννέα σκυλάκια μέσα σε μια σακούλα σούπερ μάρκετ στα βράχια πάνω από το νταμάρι.

Θυμίζουμε, ότι με το νέο νόμο περί προστασίας των ζώων (Ν. 4235/2014, ΦΕΚ 32 Α΄/11.2.2014, για τους δράστες τέτοιων πράξεων προβλέπονται, ανάλογα με τη βαρύτητα του αδικήματος, ποινές φυλάκισης από 1 – 5 χρόνια και πρόστιμο από 5.000 – 15.000 ευρώ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

15100: Ο ΝΕΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Τέθηκε από την 1η Μαρτίου 2015 σε λειτουργία, ο νέος πιο εύχρηστος τηλεφωνικός αριθμός του Δήμου Περιστερίου: 15100, τον οποίο θα μπορούν να καλούν για την οποιαδήποτε πληροφορία ή εξυπηρέτησή τους οι πολίτες του Δήμου μας (Υπηρεσίες, καθαριότητα, πράσινο κ.λπ.).

Ο προηγούμενος τετραψήφιος αριθμός (15963) έπαψε να υφίσταται.

Για ορισμένο διάστημα οι πολίτες που θα καλούν τον προηγούμενο αριθμό, θα ενημερώνονται για τη σχετική αλλαγή από ηχογραφημένο μήνυμα.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Πρωτοβουλία αλληλεγγύης και ανθρωπιάς από το Δήμο Περιστερίου

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΘΡΑΝΙΟΥ ΚΑΙ ΦΟΡΗΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ 16ου ΔΗΜΟΤ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ

gt5

Ειδικό κάθισμα και θρανίο, που διαμορφώνονται ανάλογα με τη σωματική του ανάπτυξη, καθώς και ένα φορητό υπολογιστή για την υποβοήθηση της εκπαιδευτικής του διαδικασίας, προσέφερε ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στο μαθητή με ειδικές ικανότητες της Α’ τάξης του 16ου Δημοτ. Σχολείου Περιστερίου, Μπάμπη Βαρελά,

Ο Δήμαρχος Περιστερίου συνοδευόμενος από τον αντ/ρχο Παιδείας και Κοιν. Μέριμνας κ. Τάσο Θεοδωράκο, μαζί με τους γονείς του μαθητή,

επισκέφθηκε το Σχολείο στις 13.3.2015, όπου διαπίστωσε τις καλύτερες συνθήκες άνεσης και μάθησης που εξασφαλίζει στον 6χρονο Μπάμπη Βαρελά ο ειδικός εξοπλισμός που του προσφέρθηκε. Η ενέργεια έγινε χάρη στην παρέμβαση της Δημοτικής Αρχής Περιστερίου που παρέκαμψε την κρατική γραφειοκρατία.

Ο κ. Παχατουρίδης ευχήθηκε καλή πρόοδο στο μαθητή και αρκέστηκε να τονίσει ότι: «Η οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας, αλλοίμονο, αν μετατραπεί σε κρίση ευαισθησίας και σε έλλειψη αλληλεγγύης και ανθρωπιάς».

Δυστυχώς είναι γεγονός, ότι κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετούς οικονομικής κρίσης, οι αδυναμίες και τα προβλήματα της πολιτείας στην εκπαίδευση οξύνθηκαν ακόμη περισσότερο, εξαιτίας της μείωσης των ήδη χαμηλών κονδυλίων που διαχρονικά διοχετεύονται στην εκπαίδευση και κυρίως όσον αφορά τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Γι’ αυτό ενέργειες όπως η πιο πάνω έρχονται και σαν επισήμανση κενού και σαν αρωγή, αλλά και προς παραδειγματισμό.

Ο Δήμαρχος Περιστερίου έδωσε συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς και τον διευθυντή του Σχολείου κ. Βασίλη Καραπάτη για το σημαντικό παιδαγωγικό τους έργο, το οποίο επιτελούν σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΟΑΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Με απόφαση του ΟΑΣΑ, που αναρτήθηκε στις 12.3.2015 στη «Δι@υγεια», τα λεωφορεία των γραμμών 700, 822 και 823, που διέρχονται από τις οδούς Αγ. Παύλου, Τανάγρας, Κουντουριώτου και Ψαρών, θα αλλάξουν διαδρομή.

Έτσι δικαιώνεται ο αγώνας των κατοίκων της περιοχής Αγ. Αντωνίου, που ζητούσαν αλλαγή της διαδρομής για λόγους περιβαλλοντικούς, κυκλοφοριακής συμφόρησης λόγω του Σταθμού του Μετρό και ασφάλειας των πεζών.

Το αίτημα των κατοίκων είχε διατυπωθεί προ 8μηνου και στο Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, που είχε λάβει ομόφωνη θετική για το αίτημα των κατοίκων απόφαση.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΝ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

kurublis

Θέματα που αφορούν την προαγωγή και τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στους πολίτες του Περιστερίου, συζήτησαν σε συνάντηση που είχαν την 27.2.2015, ο υπ. Υγείας κ. Παν. Κουρουμπλής με το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, στο Υπουργείο Υγείας.

Η συζήτηση που πραγματοποιήθηκε σε κλίμα σύμπνοιας και αλληλοκατανόησης επικεντρώθηκε κυρίως σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του Κέντρου Υγείας Περιστερίου και τη Μονάδας Υγείας ΠΕΔΥ (πρώην ΙΚΑ) του Περιστερίου, τον εκσυγχρονισμό και τη στελέχωσή τους με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

Ο κ. Κουρουμπλής χαρακτήρισε τη συζήτηση εξαιρετικά χρήσιμη και ουσιαστική και δεσμεύτηκε να επισκεφθεί, σε πρώτη ευκαιρία τις μονάδες υγείας του Περιστερίου, που προσφέρουν υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας σε έναν από τους μεγαλύτερους Δήμους της χώρας.

ΤΑΥΤΙΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ κα ΔΟΥΡΟΥ ΓΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ - ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - Α.Σ.Δ.Α.

db2

Σε άριστο κλίμα πραγματοποιήθηκε στις 20.2.2015, δίωρη συνάντηση εργασίας του δημάρχου Περιστερίου και προέδρου του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) κ. Ανδρέα Παχατουρίδη με την περιφερειάρχη Αττικής κα Ρένα Δούρου.

Ο Δήμαρχος Περιστερίου συζήτησε με την κα Δούρου και κατέθεσε προτάσεις για θέματα σχετικά με την ανάπτυξη της περιοχής Περιστερίου και γενικότερα της Δυτικής Αθήνας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Η κα Δούρου έδειξε έντονο ενδιαφέρον για τα προβλήματα της Δυτικής Αθήνας χαρακτήρισε τη συζήτηση εποικοδομητική και τόνισε ότι υπήρξε ταύτιση απόψεων για περαιτέρω κοινή δράση, μεταξύ της Περιφέρειας, του Δήμου Περιστερίου και του ΑΣΔΑ.

Στη συνάντηση παραβρέθηκε και η αντ/ρχος Περιβάλλοντος και Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου.

ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΞΕΤΑΣΑΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ

di1

Ζητήματα, που αφορούν την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών της πόλης μας από το Μετρό, εξέτασαν από κοινού ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης με τον πρόεδρο της ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ (Σταθερές Συγκοινωνίες) κ. Νικόλαο Παπαθανάση.

Ο Δήμος Περιστερίου, ως γνωστόν, είναι ο μοναδικός Δήμος της Αττικής, μετά την Αθήνα, στα όρια του οποίου λειτουργούν τρεις σταθμούς Μετρό («Αγ. Αντώνιος», «Περιστέρι», «Ανθούπολη») και το λόγο αυτό οι δύο άνδρες εξέτασαν τρόπους και μεθόδους ανάπτυξης της λειτουργίας, της συχνότητας των δρομολογίων, την προστασία και την καλή εμφάνιση των Σταθμών κ.λπ..

Συμφώνησαν, ότι πρωταρχικός στόχος, είναι η αδιάλειπτη ανταπόκριση στις ανάγκες του επιβατικού κοινού και κύριο μέλημα η μεταφορά των πολιτών με ασφάλεια, αξιοπιστία, άνεση και σεβασμό στο περιβάλλον, μεριμνώντας παράλληλα για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ. Α. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ κ. Κ. ΠΟΥΛΑΚΗ

ex1

Συνάντηση εργασίας με το γεν. γραμματέα του Υπ. Εσωτερικών κ. Κώστα Πουλάκη, είχε ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, την 27.2.2015, στο Υπουργείο.

Οι δύο άνδρες αντάλλαξαν απόψεις και συζήτησαν προτάσεις για θέματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ειδικότερα για τον Δήμο Περιστερίου.

Ο Γεν. Γραμματέας καλός γνώστης των προβλημάτων των δήμων σημείωσε ότι είναι ένας θεσμός που επλήγη περισσότερο την τελευταία πενταετία και υπάρχουν συσσωρευμένα προβλήματα πολλών δεκαετιών.

Σημειώνεται ότι μέσα σε ένα μήνα ήταν η δεύτερη συνάντηση των κ.κ. Παχατουρίδη και Πουλάκη, κάτι που καταδεικνύει την άριστη συνεργασία τους.

Στη συνάντηση παραβρέθηκε και ο αντ/ρχος Εσόδων και Ανάπτυξης κ. Βαγγέλης Τάτσης.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΕΦΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΣΤΟ ΗΡΩΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

 

Από τις καταθέσεις στεφάνων στο Ηρώο της πόλης μας, στις εκδηλώσεις για την Εθνική μας Επέτειο: Διακρίνονται από αριστερά οι κ.κ. Κων. Γεννάδης (Με την Κοινωνία Μπροστά), Θανάσης Δημητρίου (Περιστέρι με Όλους- Ανατροπή), Φώτης Κουγιουμτζής (Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι) και Παναγ. Παπανικολάου (Αριστερή Κίνηση Περιστερίου)

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Ανακοίνωση της Ένωσης Επαγγελματιών- Βιοτεχνών- Εμπόρων Δήμου Περιστερίου

Η πτώση του τζίρου και τα λουκέτα, λόγω της ανεργίας και της οικονομικής ανέχειας των λαϊκών στρωμάτων, οδηγεί και τους αυτοαπασχολούμενους σε χειρότερες συνθήκες στην αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας.

Οι μισοί ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ δεν μπορούν να πληρώσουν τις ασφαλιστικές τους εισφορές. Οι διάφορες «ρυθμίσεις» δεν μειώνουν τον αριθμό των ανασφάλιστων αφού η αιτία, δηλαδή η οικονομική αδυναμία, παραμένει.

Η κατάσταση στα νοσοκομεία και τις μονάδες του ΠΕΔΥ, των λιγοστών κέντρων υγείας, είναι χειρότερες παρά ποτέ. Την ίδια ώρα οι ιδιωτικές μονάδες υγείας πολλαπλασιάζονται.

Υπερασπίζουμε τις ζωές των παιδιών και των οικογενειών μας, διεκδικούμε τις σύγχρονες ανάγκες του λαού μας και στα ζητήματα της υγείας, της πρόνοιας και της ασφάλισης .

Η ΕΝΩΣΗ ΕΒΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, μαζί τις Λαϊκές επιτροπές, τα σωματεία, τα συνδικάτα, τους μαζικούς φορείς, τους συλλόγους, τις επιτροπές ανέργων, τα σωματεία των αυτοαπασχολούμενων, τους γυναικείους συλλόγους, τα σωματεία των συνταξιούχων, τους εργαζόμενους στην υγεία, όλης της Δυτικής Αθήνας, καλούμε σε συσπείρωση και αγώνα.

το ΔΣ

ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΓΩΝΑ

για αποκλειστικά Δημόσια και Δωρεάν υψηλού επιπέδου Υγεία για όλο το λαό

Εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, αυτοαπασχολούμενοι, νέοι και νέες,

ζούμε και εργαζόμαστε σε μια περιοχή, όπου οι δημόσιες μονάδες υγείας δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των εκατοντάδων χιλιάδων εργατικών λαϊκών οικογενειών.

Τώρα χρειάζεται περισσότερο από ποτέ να μπει φρένο στην εγκληματική πολιτική του κεφαλαίου, της ΕΕ, των κυβερνήσεων και των κομμάτων της.

Να μην επιτρέψουμε άλλο να βάζουμε το χέρι στην τσέπη για να πληρώνουμε για υπηρεσίες υγείας που έχουμε ανάγκη και δικαιούμαστε.

Οι Λαϊκές επιτροπές, τα σωματεία, τα συνδικάτα, οι μαζικοί φορείς, οι σύλλογοι, οι επιτροπές ανέργων, τα σωματεία των αυτοαπασχολούμενων, οι γυναικείοι σύλλογοι, τα σωματεία των συνταξιούχων, μαζί με τους εργαζόμενους στην υγεία σας καλούμε σε συσπείρωση και αγώνα.

Για να υπερασπιστούμε τις ζωές των παιδιών και των οικογενειών μας και να διεκδικήσουμε τις σύγχρονες ανάγκες του λαού και στα ζητήματα της υγείας, πρόνοιας και ασφάλισης .

Στη Δυτική Αθήνα:

Στο ΑΤΤΙΚΟΝ και ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΙΚΑΙΑΣ αυξάνονται συνεχώς οι ελλείψεις σε προσωπικό και υλικά. Μετά το κλείσιμο του νοσοκομείου στην Αγ. Βαρβάρα, τα ράντζα και η ταλαιπωρία έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.

Οι μονάδες των ΠΕΔΥ υπολειτουργούν με ελάχιστο προσωπικό. Ανύπαρκτα είναι τα Κέντρα Υγεία και οι υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας

η Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση της Ευρωπαϊκής Ένωσης οδηγεί στο κλείσιμο των δημόσιων ψυχιατρικών νοσοκομείων και θυσιάζει ασθενείς και εργαζόμενους για τα κέρδη των επιχειρηματιών και των ΜΚΟ

Στο Κέντρο Βρεφών ΜΗΤΕΡΑ παραμένουν κλειστές πτέρυγες λόγων έλλειψης προσωπικού ενώ δεκάδες παιδιά παραμένουν εγκαταλελειμμένα.

Το Εθνικό Ίδρυμα Αποκατάστασης Αναπήρων υποβαθμίζεται συνεχώς

Δεκάδες χιλιάδες ανασφάλιστοι δεν έχουν περίθαλψη και χρόνιοι ασθενείς δυσκολεύονται να πληρώσουν για φάρμακα την ίδια ώρα που μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες και ιδιωτικοί όμιλοι υγείας έχουν τεράστια κέρδη

Θυσιάζουν την υγεία των λαϊκών οικογενειών

για να εξασφαλίσουν τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων

Η σημερινή άθλια κατάσταση στην Υγεία - Πρόνοια είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που θεωρεί τις παροχές υγείας του λαού ως «κόστος, γιατί εμποδίζουν την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων».

Αυτή είναι η αιτία της έλλειψης προσωπικού στις μονάδες υγείας, των περικοπών στους μισθούς των υγειονομικών, των συγχωνεύσεων νοσοκομείων, κλινικών και εργαστηρίων. Της αύξησης των πληρωμών για εξετάσεις, νοσηλεία, φάρμακα. Της εφαρμογής των «πλαφόν» στη συνταγογράφηση εξετάσεων και φαρμάκων. Της λειτουργίας των δημόσιων μονάδων υγείας ως επιχειρήσεις που «πουλάνε» υπηρεσίες υγείας στους ασθενείς και τα ασφαλιστικά ταμεία.

Παρόμοια μέτρα παίρνουν σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είτε έχουν Μνημόνιο είτε όχι. Είτε ακολουθούν περιοριστική πολιτική αλά «Μέρκελ» είτε επεκτατική αλά «Ομπάμα».

Παντού με τον ίδιο στόχο: Να γίνουμε ακόμα φθηνότεροι εργαζόμενοι, χωρίς δωρεάν παροχές υγείας. Να εξοικονομήσει το κράτος κονδύλια για επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές στους επιχειρηματικούς ομίλους. Να εξασφαλίσουν σίγουρα κέρδη για τους μεγαλοεπιχειρηματίες που θέλουν να επενδύσουν στους τομείς της υγείας και της πρόνοιας, για να θησαυρίζουν σε βάρος μας.

Η Συμφωνία κυβέρνησης και Ε.Ε. για επέκταση του Μνημονίου

υπηρετεί την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων

Στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, μας διαβεβαίωσαν ότι «λεφτά δεν υπάρχουν» για την υγεία, την πρόνοια, την αναπλήρωση των απωλειών σε μισθούς και συντάξεις.

Η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας δεν λέει κουβέντα για την ανάγκη να ανοίξουν άμεσα τα νοσοκομεία και οι κλινικές που έκλεισαν. Αποφεύγει να δεσμευτεί για να γίνουν άμεσα μαζικές προσλήψεις, που χρειάζονται για να μην κλείσουν και άλλες κλινικές. Δε λέει κουβέντα για την ανάγκη να εξασφαλιστεί πλήρης και επαρκή χρηματοδότηση των δημόσιων μονάδων υγείας.

Δεν αρκεί να αγανακτούμε - Να οργανωθούμε στα σωματεία και τις Λαϊκές Επιτροπές για να παλέψουμε για το δίκιο μας

Δεν θυσιάζουμε την υγεία και τη ζωή μας, για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.

Στον αγώνα για την ανάκτηση των απωλειών αλλά και για τη διεκδίκηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών, είναι προτεραιότητα η υπεράσπιση της υγείας του λαού.

Για να είναι αποτελεσματικός ο αγώνας, πρέπει να στρέφεται ενάντια στην πηγή της επίθεσης στα δικαιώματα μας. Ενάντια στους επιχειρηματικούς ομίλους και την πολιτική της Ε.Ε. που τους υπηρετεί. Να διεκδικεί την πλήρη και επαρκή χρηματοδότηση των δημόσιων μονάδων υγείας από τον κρατικό προϋπολογισμό. Να στοχεύει στην κατάργηση της επιχειρηματικής δράσης στην υγεία και κατάργηση κάθε είδους πληρωμών των ασθενών. Σε αυτόν το δρόμο να αγωνιστούμε μαζί.

Διεκδικούμε:

P Να ξαναλειτουργήσει το Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής (Αγία Βαρβάρα) πλήρως στελεχωμένο και εξοπλισμένο

Να δημιουργηθούν δημόσια Κέντρα Υγείας, σε όλους τους δήμους, που θα παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες, με βασικό προσανατολισμό την Πρόληψη. Να στελεχωθούν οι μονάδες του ΠΕΔΥ.

Να περάσει στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας η Πολυκλινική του Ολυμπιακού χωριού και να λειτουργήσει σαν Κέντρο Υγείας αστικού τύπου

Να ενισχυθούν με μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού τα νοσοκομεία ΑΤΤΙΚΟΝ και ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΙΚΑΙΑΣ και να εξασφαλιστεί πλήρης και επαρκής χρηματοδότηση.

Να μην προχωρήσει η Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση της Ευρωπαϊκής Ένωσης που οδηγεί στο κλείσιμο των δημόσιων ψυχιατρικών νοσοκομείων και θυσιάζει ασθενείς και εργαζόμενους για τα κέρδη των επιχειρηματιών και των ΜΚΟ.

Κατάργηση κάθε πληρωμής για ιατρικές και εργαστηριακές εξετάσεις, φάρμακα θεραπείες, υγειονομικό υλικό και τεχνικά βοηθήματα.

Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη με ευθύνη του κράτους χωρίς καμιά προϋπόθεση σε όλους τους ανασφάλιστους, άνεργους και τα μέλη της οικογένειας τους

Λαϊκές Επιτροπές, Σωματεία και Μαζικοί Φορείς

Δυτικής Αθήνας- Μενιδίου και Φυλής

ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ – ΕΜΠΟΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Αιμίλιου Βεάκη 36 2ος όροφος τκ 12134, τηλ 2105754560 – 6974702115 – 6932383032 Αρ. Μητ. Σωμ. 30047/2014 3 / 2015

(Φεβρουάριος 2015)

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ