• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»

Με μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στις 23.3.2915, στο πολιτικό - πολιτιστικό στέκι της «Αριστερής Κίνησης Περιστερίου» (Ακροπόλεως 18 και Ιάσονος, Περιστέρι), η εκδήλωση με θέμα «Αντάρτης κλέφτης παλληκάρι πάντα ειν' ο ίδιος ο λαός - Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία», με ομιλήτρια τη φιλόλογο - συγγραφέα Αιμιλία Καραλή (φωτογραφία).

Μετά την εντυπωσιακή και πρωτότυπη παρουσίαση που επικεντρώθηκε στην αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας για την Ελληνική Επανάσταση του 1821 από ταξική και κοινωνική θεώρηση και στον παραλληλισμό με το σήμερα στον ρόλο της ξένης «προστασίας» και την συμμαχία της με τα ντόπια καπιταλιστικά συμφέροντα, ακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη συζήτηση- αναζήτηση για το κοινωνικό και ταξικό περιεχόμενο του «1821», που συχνά αποσιωπάται ή υποτιμάται από τα σχολικά βιβλία.

*

Ανανεώθηκε το ραντεβού για την επόμενη εκδήλωση που θα γίνει στις 20 Απριλίου 2015, με θέμα «Αναφορά στην ιστορία του Ατρόμητου» και συζήτηση με θέμα: «Το πάθος των φιλάθλων, ο ρόλος των Συνδέσμων και η κρατική καταστολή».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΥΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΕΞΕΛΕΓΗΣΑΝ ΣΤΑ Δ.Σ. ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ

papanΣτο νέο διοικητικό συμβούλιο του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) εξελέγη, στις πρόσφατες εκλογές, ο Περιστεριώτης ιατρός και δημοτ. σύμβουλος Περιστερίου κ. Παναγιώτης Παπανικολάου, με την Παράταξη «Αγωνιστική Συμμαχία- Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή, Νέοι Γιατροί- Κίνημα Νέων Γιατρών, Ανεξάρτητη Ιατρική Κίνηση», που έλαβε ποσοστό 3,72%.

Την πρώτη θέση στις εκλογές κατάλαβε η «Ενωτική Δημοκρατική Κίνηση Ιατρών» με επί κεφαλής τον κ. Μιχ. Βλασταράκο, με ποσοστό 37,82%.

*

Επίσης στις εκλογές του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων, εξελέγη με την «Αριστερή Κίνηση Εργαζομένων Αρχιτεκτόνων» (ΑΚΕΑ), που έλαβε δύο έδρες, η Περιστεριώτισσα αρχιτεκτόνισσα κα Ελένη Βαφειάδου (κόρη της δημοτ. συμβούλου Περιστερίου κας Αντωνίας Βαφειάδου- Αθανασοπούλου), η οποία μάλιστα εξελέγη στο Δ.Σ. σαν γεν. γραμματέας.

Και ο κ. Π. Παπανικολάου και η κα Α. Βαφειάδου πρόσκεινται κομματικά στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Αριστερή Κίνηση Περιστερίου : Ύβρεις αντί απαντήσεων από τη Δημοτική Αρχή

Στο δημοτικό συμβούλιο 19/2/15 οι εκπρόσωποι της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου έθεσαν στην αρχή της διαδικασίας τα ακόλουθα ερωτήματα προς την δημοτική αρχή :

Για το «δημοτικό πανεπιστήμιο Περιστερίου», όπως αναφέρονται στην πρόσφατη ανακοίνωση της Αριστερής Κίνησης (https://t.co/E6ZUIiWx6o)

Για πρόσφατο δημοσίευμα σε τοπική εφημερίδα πως εκπρόσωπος της δημοτικής πλειοψηφίας δήλωσε ότι η Μονή Φοινικιώτισσας «νομιμοποιήθηκε» πρόσφατα, αν και το κτίσμα βρίσκεται εντός των ορίων της Ζώνης Α του Ποικίλου Όρους όπου απαγορεύεται αυστηρά κάθε οικοδόμηση

Για το θέμα των δημοτικών παιδικών σταθμών, όπου εκτός από τα τεράστια γνωστά προβλήματα (υψηλά τροφεία για τους γονείς, πολλές αιτήσεις ακόμα εκτός, κακές υποδομές κλπ) προέκυψε πρόσφατα και μεγάλο θέμα με τους ελέγχους καταλληλότητας και κίνδυνος αφαίρεσης των αδειών λειτουργίας προς όφελος των ιδιωτικών (http://t.co/dhfuZnqXqx)

Για το γεγονός ότι ο δήμος έχει ψηφίσει 2η φορά μέσα σε λίγα χρόνια ποσό 60000 ευρώ σε μελετητή που υποτίθεται θα πρότεινε λύσεις για το θέμα των σκουπιδιών & του ΣΜΑ, και δεν έχουμε δει ούτε πραγματική μελέτη ούτε προτάσεις

Για την προ μηνός συγκέντρωση – σύσκεψη στην οποία κάλεσε η δημοτική αρχή τους κατοίκους των Προσφυγικών Πολυκατοικιών Αγίου Αντωνίου με στόχο την προπαγάνδιση αμφιλεγόμενου κοινοτικού προγράμματος «βιοκλιματικής ανάπλασης», χωρίς ενημέρωση και ειδοποίηση του δημοτικού συμβουλίου και των παρατάξεων της αντιπολίτευσης

Όπως συνήθως καμία συγκεκριμένη απάντηση δεν δόθηκε από την δημοτική αρχή, μόνο αφορισμοί και αοριστολογίες. Δεν καταφέραμε να μάθουμε ποιοί και με ποια κριτήρια επέλεξαν το πρόγραμμα και τους ομιλητές των ιατρικών διαλέξεων στο «πανεπιστήμιο», μάθαμε όμως πως «συκοφαντούμε τον θεσμό». Ξανακούσαμε πως με τους παιδικούς σταθμούς «όλα θα πάνε καλά» (πότε και πώς ?). Και με τα σκουπίδια φυσικά «όλα καλά θα πάνε», αν εξαιρέσει βέβαια κάποιος το «ασήμαντο» για την δημοτική αρχή θεματάκι πως οι κάτοικοι πέριξ του Άλσους και οι επισκέπτες του ΠΝΙΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ.

Το αποκορύφωμα όμως ήταν η απαράδεκτη στάση του αντιδημάρχου κ. Λύκου, που κατηγόρησε για «προβοκάτσια» (???!!!) την δημοτική σύμβουλο της Αριστερής Κίνησης σ. Αντωνία Αθανασοπούλου – Βαφειάδου, επειδή η τελευταία υπέβαλλε την ερώτηση σχετικά με την Μονή. Μόλις κόπασαν οι ύβρεις και αφού η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου κατέθεσε στο Προεδρείο το σχετικό δημοσίευμα, πήρε τον λόγο άλλος δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας, για να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ το δημοσίευμα και να πει πως εννοούσε «εκκλησιαστική» και όχι «πολεοδομική» νομιμοποίηση.

Είναι η πολλοστή φορά που οι εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής δείχνουν ΠΑΝΙΚΟ και ΑΜΗΧΑΝΙΑ μπροστά στα θέματα που μπαίνουν από τους εκπροσώπους της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου και από τις Επιτροπές Αγώνα των κατοίκων σε διάφορες γειτονιές (Άλσος, Βεάκη, Ρουπάκι, Άγιος Αντώνης κ.ά.). Έτσι, αντιδρούν με ύβρεις, συκοφαντίες και απειλές.

Επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά. Αν νομίζουν κάποιοι πως αυτή η τακτική του αυταρχισμού και της απαξίωσης θα τους ωφελήσει στην συγκάλυψη της αλήθειας, είναι          ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ.

Ο αγώνας της μεγάλης πλειοψηφίας των κατοίκων για αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης και για αξιοπρέπεια, για να πάρουμε τις ζωές και τις γειτονιές μας στα χέρια μας, θα κλιμακωθεί το επόμενο διάστημα. Και η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου θα κάνει τα πάντα για να συμβάλλει σε αυτήν την κλιμάκωση.

23.2.2015

(Φεβρουάριος 2015)

ΜΕ ΠΡΩΤΙΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο Γ.Ο.Π. «Γ. ΠΑΛΑΣΚΑΣ»

Με επιτυχίες ξεκίνησε η χρονιά για τον Γυμναστικό Όμιλο Περιστερίου «Γ. Παλάσκας», που κατέκτησε για μια ακόμη φορά πρωτιές σε αγώνες τέννις.

Στο 1ο Ενωσιακό Ε3 Πρωτάθλημα Τέννις, το Σαββατοκύριακο 28 Φεβρουαρίου & 1 Μαρτίου 2015, την 1η θέση κατέκτησε ο Ιάσονας Καζάκος στην Κατηγορία Α12, που νίκησε μετά από ένα συναρπαστικό τελικό, ο οποίος κρίθηκε στο 3ο σετ, τον αντίπαλο του Ιωάν. Κασσή (αθλητή του ΑΟΑΧ).

Ο Δημ. Βρεκός κατέκτησε την 2η θέση στην Κατηγορία Α14 ενώ ένα βήμα πριν τα ημιτελικά έφθασαν οι: Ζαχιώτης Φίλιππος Α14 και η Κατσιμαρδού Ελένη Κ14. Πολύ καλή εμφάνιση είχαν και η Αναστασία Καρβουνά, Χάρης Γιώτης και Χριστίνα Πάλλη.

Η πρόεδρος του Γ.Ο.Π. «Γ. Παλάσκας» και αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου και το Διοικητικό Συμβούλιο συγχαίρουν και ευχαριστούν γι’ αυτές τις μεγάλες διακρίσεις στους αθλητές, τους προπονητές και τους γονείς, που με τη στήριξή τους συμβάλλουν σ’ αυτές τις επιτυχίες.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Φιλανθρωπικός ποδοσφαιρικός αγώνας μεταξύ Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα Λιναρδάτου και Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών για την ενίσχυση του «Χριστοδούλειου» Ιδρύματος Παιδικής Προστασίας

Την 2.2.2015, μαθητές και εκπαιδευτικοί των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου επισκέφθηκαν από κοινού με αντιπροσωπεία της Ποδοσφαιρικής Ομάδας του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών το «Χριστοδούλειο» Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας στο Χαϊδάρι.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια του φιλικού ποδοσφαιρικού αγώνα που είχε διεξαχθεί την 1η Δεκεμβρίου 2014 με σκοπό την οικονομική ενίσχυση του ιδρύματος. Στο χώρο του Χριστοδούλειου, οι μαθητές του Σχολείου μαζί με τους ηθοποιούς Δημήτρη Καλαντζή και Στέλιο Κρητικό, είχαν την ευκαιρία να περάσουν αρκετό χρόνο με τους υπεύθυνους και τα παιδιά του ιδρύματος, και να ενημερωθούν για τις συνθήκες που αντιμετωπίζουν.

Στο τέλος της συνάντησης, παραδόθηκε στον πρόεδρο του Ιδρύματος, κ. Χριστοφοράκη, το ποσό των 3.000 ευρώ που συγκεντρώθηκε από το σύνολο των δράσεων που αφορούσαν στην υποστήριξη του έργου του Χριστοδούλειου.

Ο φιλικός ποδοσφαιρικός αγώνας πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στην ομάδα του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών και στην ομάδα των Εκπαιδευτικών, Γονέων και Μαθητών του Σχολείου, την οποία ενίσχυσαν παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του Ατρομήτου.

Διαιτητής του αγώνα ήταν ο πρώην διεθνής διαιτητής της FIFA και Διεθνής Κριτής Στίβου, κ. Νικόλαος Λαγογιάννης.

Στο πλαίσιο διεξαγωγής του φιλικού αγώνα λειτούργησε η μεγάλη λαχειοφόρος αγορά του Σχολείου, τα έσοδα της οποίας διατέθηκαν εξ ολοκλήρου για την υποστήριξη του Ιδρύματος. Δωροθέτες της μεγάλης λαχειοφόρου αγοράς ήταν οι εξής:

· Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών

·ΠΑΕ Ατρόμητος

·Hotel Porto Perissa

· Εστιατόριο «Βase Grill»

·Εστιατόριο «Billy’s Grill»

·Εστιατόριο «Χαλάλι»

·Διαφημίσεις – Εκδόσεις «GM Advertising»

·Κατάστημα Ποδηλάτων «Top Cycles»

·Κοσμήματα – Ρολόγια – Είδη Δώρων – Βαπτιστικά «Μπαντουβάνη», και

· Οπτικά Παπαευθυμίου «Eyewear»

Τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου ευχαριστούν θερμά την ποδοσφαιρική ομάδα του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών και ιδιαίτερα τον αρχηγό της ομάδας, κ. Δημήτρη Καλαντζή, την Ομάδα Παλαιμάχων του Ατρομήτου και ιδιαίτερα τον πρόεδρο κ. Γιώργο Κωνσταντινίδη, τον διαιτητή του αγώνα κ. Νίκο Λαγογιάννη, τους υπεύθυνους του Γηπέδου Ηφαίστου Περιστερίου για τη φιλοξενία και φυσικά όλους τους δωροθέτες για τις προσφορές τους.

(Φεβρουάριος 2015)

Mε επιμέλεια του Περιστεριώτη καθηγητή - πρωτοψάλτη κ. Κων/νου Σταυρουλάκη

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ «ΑΠΟ ΤΗ Μ. ΑΣΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ» ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ Ν. ΙΩΝΙΑΣ & Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ

Συναγερμός σήμανε μεταξύ των φίλων της ποιοτικής παραδοσιακής μουσικής και τραγουδιού της περιοχή της Ν. Φιλαδέλφειας, για να απολαύσουν τη συναυλία ελληνικού παραδοσιακού τραγουδιού, με τίτλο: «Από τη Μικρά Ασία στο Αιγαίο», που διοργάνωσε η Ι. Μητρόπολη Ν. Ιωνίας και Ν. Φιλαδέλφειας, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Λυκείου Ν. Φιλαδελφείας «Μίλτος Κουντουράς».

Το πρόγραμμα επιμελήθηκε ο Περιστεριώτης πρωτοψάλτης του ι. ν. Παμ. Ταξιαρχών (Παλαιός) κ. Κων/νος Χ. Σταυρουλάκης, γνωστός για την προσήλωσή του στην πιστή απόδοση των παραδοσιακών μας τραγουδιών και της μουσικής.

Το συγκρότημα που αποτελείτο από 8μελή Ορχήστρα και η 55μελή Χορωδία, στο οποίο υπεύθυνος διδασκαλίας και διευθυντής είναι ο κ. Κ. Σταυρουλάκης, χάρισε στο κοινό μια πανδαισία αυθεντικής απόδοσης των παραδοσιακών μας τραγουδιών και εντυπωσίασε για την τελειότητα και το αρμονικό συνταίριασμα της οργανικής και φωνητικής απόδοσης, που έχουν προσδώσει στις εμφανίσεις αυτού του συνόλου μια ξεχωριστή ταυτότητα στον τρόπο παρουσίασης και αξιοθαύμαστης μεταλαμπάδευσης του παραδοσιακού μουσικού μας πλούτου.

Το πρόγραμμα, που επιβραβεύθηκε με θερμό χειροκρότημα, διάνθισε τη γιορτή της κοπής της πίττας του ι.ν. Αγ. Ιωάννου Προδρόμου (Μάδυτος) και περιλάμβανε μεταξύ άλλων προσφώνηση και ομιλία του ιερατ. προϊσταμένου του Ναού αιδ. π. Εμμανουήλ Μαθιουδάκη.

Παραβρέθηκαν ο σεβ. Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας και Ν. Φιλαδέλφειας, δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι των δύο Δήμων, εκπρόσωποι φορέων και πάρα πολλοί Περιστεριώτες.

*

Θυμίζουμε, ότι ο κ. Κων/νος Σταυρουλάκης είναι:

-Καθηγητής Ευρωπαϊκής και Βυζαντινής Μουσικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

-Διευθυντής της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ι. Μητροπόλεως Γορτίνης & Αρκαδίας Κρήτης «Ο Άγιος Τίτος».

-Διευθυντής του τμήματος Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής του Ωδείου «Τέχνη & Δημιουργία».

-τ. Καθηγητής της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, και του Εκκλησιαστικού Λυκείου Καρπενησίου.

-Υπεύθυνος διδασκαλίας των πιο κάτω πέντε Χορωδιών: «Κρήτες Ακρίτες», «Νέας Φιλαδελφείας Μελωδοί», «Ψηλορείτες», «Κεντρώας Κρήτης Μελωδοί» και «Κρήτες Ριζίτες» κ.λπ. Και,

-Πρωτοψάλτης του ι. ν. Παμ. Ταξιαρχών Περιστερίου (Παλαιός).

Παρόμοια συναυλία έχει προγραμματίσει και η Ι. Μητρόπολη Περιστερίου, σε ημερομηνία και τόπο που θα ανακοινωθεί εγκαίρως.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ!

mitropolitisΟ σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος είπε μεταξύ άλλων στην ομιλία του, ότι «Οι μεγάλες δυνάμεις της Ιεράς Συμμαχίας ετάχθησαν εναντίον της Επαναστάσεως των Ελλήνων, γιατί ήταν αντίθετη με τα συμφέροντά τους. Και όταν το Γένος μας ελευθερώθηκε και του έδωσαν ένα δάνειο για να ανασάνει, άρχισαν τα παζαρέματα, αυτά που αντιμετωπίζουμε και σήμερα.

Και όλα αυτά συμβαίνουν, γιατί η χώρα μας είναι στο κέντρο της ιστορίας και γιατί διεκδικούν την ξεχωριστή γεωπολιτική μας θέση.

Το θάρρος των προγόνων μας εναντίον της πανίσχυρης Οθωμανικής αυτοκρατορίας πρέπει να το επιδείξουμε και σήμερα, με ενότητα και αξιοπρέπεια. Να ακολουθήσουμε το δίδαγμα εκείνων που απέδειξαν ότι η Ελευθερία ούτε αγοράζεται, ούτε πουλιέται. Η Ελευθερία αποκτάται με αγώνες και θυσίες»!

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΡΑΒΕΥΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΑΘΗΝΑΛΙΔΗ» ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

dz5Το κ. Ανδρέα Παχατουρίδη βράβευσε ο Πολιτιστικός Εικαστικός Καλλιτεχνικός Σύλλογος «Αθηναλίδη», τόσο για την εξαιρετική του δράση ως Δήμαρχου Περιστερίου, όσο και για τις πρωτοπόρες κοινωνικές και πολιτιστικές δράσεις που αναπτύσσει ο Δήμος μας.

Ο Δήμαρχος Περιστερίου, κατά την βράβευσή του (φωτογραφία), ευχαρίστησε την πρόεδρο κα Αθηνά Πασχαλίδου και τα μέλη του Συλλόγου «Αθηναλίδη», τονίζοντας ότι ο Δήμος Περιστερίου παρά την οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας, δίνει ιδιαίτερο βάρος στον πολιτισμό και ειδικά στις εικαστικές τέχνες, συνδράμοντας το έργο των καλλιτεχνών.

Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στις 14.3.2015, στο Κέντρο εκδηλώσεων «Μια φορά» (Κύπρου 55 Περιστέρι), βραβεύθηκαν προσωπικότητες και καλλιτέχνες για την προσφορά τους στις τέχνες, όπως ο πολυβραβευμένος εικαστικός καθηγητής του Ε.Μ. Πολυτεχνείου κ. Γιώργος Καλακαλλάς.

Παραβρέθηκαν στην εκδήλωση η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα, ο πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Βασ. Λώλος κ.ά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ

Η δραστηριότητα του Κέντρου Υγείας Περιστερίου, υπό τη διεύθυνση της κας Ελεονώρας Χατζηπασχάλη, πέρα από την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας που παρέχει στους Περιστεριώτες και τους κατοίκων των γύρω δήμων, έχει και τις αθέατες πλευρές καταξίωσή του, που έχουμε χρέος να τις φέρνουμε στο φως, όχι μόνο για την υποδειγματική σημασία που έχουν στο γενικό σύστημα υγείας, αλλά και γιατί τιμούν και το Περιστέρι και τη χώρα μας.

Συγκεκριμένα μερικές από αυτές είναι:

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Το Κέντρο Υγείας Περιστερίου, πέρα από μια πρόταση που εκκρεμεί

προκειμένου να βραβευθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για την πρότυπη λειτουργία του, απέσπασε στο μεταξύ και μια διάκριση- αναγνώριση από το Ηνωμένο Βασίλειο (Αγγλία), για μια μελέτη που ανακοινώθηκε παγκόσμια και δημοσιεύθηκε και σε έγκυρα Αμερικανικά επιστημονικά περιοδικά, και αφορά τη δυναμική του Πνευμονολογικού Ιατρείου του Κέντρου για την ολοκληρωμένη πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας που παρέχει.

Επίσης για τις στρατηγικές που εφαρμόζει και αφορούν προγράμματα πρόληψης για τη χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια και τους τρόπους αντιμετώπισης της. Και ακόμη την καμπάνια για τη διακοπή του καπνίσματος (σχετικό βίντεο προβλήθηκε σε πολλά σχολεία του Περιστερίου) κ.λπ. που έχει ξεκινήσει.

Η παραδοχή των καλών πρακτικών του Πνευμονολογικού Ιατρείου του Κέντρου στις υπηρεσίες υγείας, που αναρτήθηκαν και στο Κέντρο και σε άλλα παρόμοια Κέντρα της Ελλάδας και του Εξωτερικού, ήταν αποτέλεσμα της παρουσίασης που έγινε στο Παγκόσμιο Συνέδριο που έλαβε χώρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, από την νοσηλεύτρια και υπεύθυνη των «Σχολείων Άσθματος» κα Ελένη Σταματοπούλου ΡΝ, MSc της Εθνικής Σχολής Λειτουργών Δημόσιας Υγείας.

Η αναγνώριση του Παγκόσμιου Συνεδρίου αφορούσε κυρίως, τόσο τη διευθύντρια του Κέντρου κα Ελεονώρα Χατζηπασχάλη, όσο και τον υπεύθυνο του Πνευμονολογικού Ιατρείου του Κέντρου ιατρό πνευμονολόγο κ. Αλέξανδρο Κωνσταντινίδη, οι οποίοι εκπροσώπησαν σ’ αυτό την Ελλάδα και το Κέντρο Υγείας Περιστερίου.

Οι πιο πάνω πρόκειται να εκπροσωπήσουν τη χώρα μας και σε άλλα δύο Συνέδρια Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης, που πρόκειται να διεξαχθούν.

ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΘΜΑΤΟΣ

Ολοκληρώθηκε και ο δεύτερος κύκλος του «Σχολείου Άσθματος» που περιλάμβανε τρεις συνεδρίες με δωρεάν μαθήματα, του Πνευμονολογικού Ιατρείου του Κέντρου Υγείας Περιστερίου, με την επιμέλεια του ιατρού κ. Αλέξανδρου Κωνσταντινίδη, σχετικά με την πρόληψη και τις μεθόδους αντιμετώπισης της χρόνιας αποφρακτικής πνευμονοπάθειας.

Σκοπός του Σχολείου ήταν η ενημέρωση για τις νέες επιστημονικές ανακαλύψεις, τους τρόπους προστασίας από την επιδείνωση της πάθησης κ.λπ.

Δεν θα αναφέρουμε λεπτομέρειες από τις ομιλίες του κ. Κωνσταντινίδη, αλλά ρωτάμε: ποιος από τους αναγνώστες μας, γνωρίζει:

-Τις αιτίες που μπορεί να τους οδηγήσουν σε άσθμα και τους ηλικιωμένους και κυρίως τα παιδιά, μια πάθηση που από μικρή ηλικία τα καταδικάζει για όλη τους τη ζωή;

-Ότι απαγορεύεται αυστηρά για τους ασθματικούς η χρήση και η οσμή της χλωρίνης (που οι περισσότερες νοικοκυρές χρησιμοποιούν) μέσα στο σπίτι;

- Ότι το να απλώνουν υγρά ρούχα για να στεγνώσουν πάνω στο καλοριφέρ είναι ό,τι το χειρότερο για την επιδείνωση της κατάστασης των ασθματικών, από την υγρασία που διαχέεται στην ατμόσφαιρα του χώρου που κατοικούν;

Γι αυτά και για πολλά άλλα μπορεί κανείς να ενημερωθεί σε επόμενο κύκλο του Σχολείου Άσθματος που προγραμματίζει το Κέντρο Υγείας Περιστερίου.

ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ

Με την ευκαιρία θα αναφέρουμε, ότι σε κλίμα αισιοδοξίας και ανταλλαγής ευχών, κόπηκε η πίττα του Κέντρου Υγείας από τη διευθύντρια κα Ελεονώρα Χατζηπασχάλη, παρουσία του αντ/ρχου κ. Αναστ. Θεοδωράκου, του Εντεταλμένου δημοτ. συμβούλου του Δημάρχου Περιστερίου, κ. Γεωρ. Μπεκιάρη, που απηύθυναν ευχές. Επίσης παρουσία εκπροσώπων του ΚΕΛΠΝΟ, υποψηφίων βουλευτών όλων των κομμάτων, του επιστημονικού και υγειονομικού προσωπικού του Κέντρου κ.ά.

Δ. Λυμπερόπουλος - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΚΡΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Αυθεντικό Κρητικό χρώμα, ακούσματα και γεύσεις στην κοπή της πίττας της Αδελφότητας Κρητών Περιστερίου, στην εστία της στην οδό Βοσπόρου 5 του Περιστερίου.

Η πρόεδρος του Συλλόγου κα Βικτωρία Λιλυμπάκη καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και τους ευχαρίστησε για την παρουσία και τη στήριξή τους σε όλα τα δρώμενα του Συλλόγου. Ευχαρίστησε δε το δημοτικό συμβούλιο Περιστερίου και τη δημοτική αρχή για την άψογη συνεργασία τους και τη βοήθεια τους προς το Σύλλογο.

Την πίττα ευλόγησε ο π. Γεράσιμος Αντύπας και δήλωσε ότι η ενότητα των Κρητών είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση για τους φορείς της πόλης μας.

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από ζωντανή Κρητική παραδοσιακή μουσική με τους Στέλιο Νικολιδάκη (κιθάρα), Μανώλη Νοδαράκη (λύρα), Αντώνη Αναδρανιστάκη (λαούτο) και ο Μάριο Μηλάκη (λαούτο).

Παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων: Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης ο οποίος στο χαιρετισμό του ανέφερε ότι ο Σύλλογος Κρητών είναι από τους πρωτοπόρους πολιτιστικούς εθνικοτοπικούς συλλόγους του Δήμου και η συμβολή του στην μεταλαμπάδευση της παράδοσης είναι καθοριστική, άξια στήριξης και παραδειγματίζει.

Επίσης παραβρέθηκαν, έκοψαν κομμάτια της πίττας και απηύθυναν ευχές: Ο γραμματέας της Ι. Μητρόπολης π. Στυλιανός Ταξάκης, ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ. Σπύρος Τζόκας, οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, Παν. Λύκος, Αναστ. Θεοδωράκος, ο αντ/δρος του δημοτ. συμβουλίου κ. Θανάσης Δημητρίου, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες» κ. Φώτης Κουγιουμτζής, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Αεράκη Μαρία, Αλεξοπούλου Σοφία, Κορόγιαννη Ξένη, Παπαδόπουλος Στέφ., Πλέστης Αλεξ. κ.ά., ο κοινοτικός σύμβουλος κ. Γεωρ. Βανικιώτης, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κρητικών Σωματείων κ. Μανώλης Πατεράκης. Επίσης ο κ. Εγγλέζος Στράτος (Ε.Ε.Σ. Περιστερίου), εκπρόσωποι Κρητικών Συλλόγων άλλων δήμων: Χριστοδουλάκης Απόστολος (Χαϊδαρίου), Κλεισαρχάκης Ανδρέας (Αιγάλεω), Βλαχιώτης Αντώνης (Χαλανδρίου), Κουρτικάκη Χαρά (Σύλλογο Μεσσαριτών), Ξεκαλάκη Φερενίκη (Σύλλογο Χορτάτζη Μεσσανών Ρεθύμνης), εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε. κ.ά.

Η εκδήλωση έκλεισε με Κρητικά κεράσματα και πολύ κέφι και χορό.

Μ.Κ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ