| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΠΕΣΠΑΣΕ Η ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ (ΠΑΛΑΙΟΣ)
ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΠΕΣΠΑΣΕ Η ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ (ΠΑΛΑΙΟΣ)
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Εάν ο πρωτοψάλτης του ι.ν. Παμμ. Ταξιαρχών (Παλαιός) κ. Κώστας Σταυρουλάκης ήταν προπονητής ποδοσφαιρικής ομάδας, δεν θα έχανε πρωτάθλημα! Ευτυχώς όμως για την παράδοσή μας έγινε καθηγητής Ευρωπαϊκής & Βυζαντινής Μουσικής στη Δευτερ/θμια Εκπαίδευση και διευθυντής της Ορχήστρας και Χορωδίας του Ομίλου παραδοσιακών τραγουδιών «Κρήτες Ακρίτες» και άλλων χορωδιών, και εισπράττει τίτλους, χάρη στις μοναδικές εμφανίσεις που επιμελείται, με το σύνολο των 60 χορωδών και 8 μελών της ορχήστρας που διαθέτει, όπως αυτή που έλαβε χώρα το απόγευμα της 17.5.2015, με φιλανθρωπικό σκοπό.
Η συναυλία αλληλεγγύης και αγάπης για τα συσσίτια της Ενορίας, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα πολιτιστικών εκδηλώσεων του Πνευματικού Κέντρου της Ι. Μητρόπολης Περιστερίου και απέσπασε το θαυμασμό των προσκεκλημένων.
Με εμφανή την αγωνία του μαέστρου και συντονιστή κ. Κων. Σταυρουλάκη για την αυστηρή προσήλωση στην εκτελεστική τελειότητα και την αυθεντικότητα στην παράδοση, το κοινό απόλαυσε και καταχειροκρότησε 20 παραδοσιακά τραγούδια της Μικράς Ασίας -στην πλειονότητά τους- και ευχής έργο θα ήταν να καταγραφούν και σε CD, ώστε μέσα από την κατ’ ιδίαν αρμονική απόλαυση του ο κόσμος να νοιάζεται και για το χρέος του απέναντι στην φιλανθρωπική αποστολή που είχε η συναυλία.
Για την προέλευση και τα στοιχεία κάθε τραγουδιού προλόγιζε η αφηγήτρια κα Ελένη Ποντίκη, το ύφος και η ευφράδεια της οποίας επαινέθηκε και από το Δήμαρχο Περιστερίου στο τέλος της συναυλίας.
ΣΥΣΣΙΤΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ!
Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμό από τον αιδεσιμολογιώτατο π. Σεραφείμ Φαράσογλου, που είπε μεταξύ άλλων, ότι: «Το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας προσφέρει ευλογημένες ευκαιρίες ψυχικής ανάτασης. Και σήμερα ξεφεύγοντας από την κρίση και τα μνημόνια θα βρούμε τον εαυτό μας και θα συνεχίσουμε τον αγώνα της ζωής.
Η σημερινή εκδήλωση είναι αφιερωμένη στο φιλανθρωπικό και εθελοντικό έργο της Ενορίας αλληλεγγύης και αγάπης στα συσσίτια που λειτουργούν για 30 χρόνια ανελλιπώς, προσφέροντας παρηγοριά και τροφή στους ενδεείς, στους γέροντες και στους ανήμπορους της περιοχής, αλλά αφιερωμένη και στις εθελόντριες κυρίες, - τις ανέφερε μία μία- που θυσιάζουν χρόνο και προσφέρουν τον εαυτό τους στην υπηρεσία του πλησίον και του Χριστού».
ΜΕΤΑΛΛΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΑΣΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
Ακολούθησε η συναυλία με 20 παραδοσιακά τραγούδια, που καταχειροτήθηκε και η εκδήλωση έκλεισε με χαιρετισμό του Δημάρχου Περιστερίου και του ιερατ. προϊσταμένου του Ναού π. Ελευθερίου Κουναλάκη.
Ο κ. Ανδρέας Παχατουρίδης συνεχάρη την Εκκλησία για τον φιλανθρωπικό σκοπό της εκδήλωσης, γιατί όπως είπε, πέρα από το πνευματικό λειτούργημα κάνει μια πολύ σημαντική δουλειά αλληλεγγύης και ανθρωπιάς και πρόσθεσε, ότι «Το Περιστέρι είναι μια πόλη που διαχρονικά πάει μπροστά και θα πηγαίνει μπροστά, γιατί το μέταλλο των συμπολιτών είναι αλληλέγγυο, γιατί προτάσσουμε την αγάπη και η αγάπη πάντα κερδίζει»
Συνεχάρη τον μαέστρο κ. Κώστα Σταυρουλάκη για την άψογη παρουσίαση του προγράμματος και γιατί «συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των συμπολιτών μας που παράγουν πολιτισμό και ο πολιτισμός είναι το πιο δυνατό φως που φωτίζει το δρόμο της αλληλεγγύης και της αγάπης. Είναι ένας άνθρωπος που με ήθος και ευπρέπεια υπηρετεί τον πολιτισμό και κάνει μια πολλή σοβαρή δουλειά που έχει ξεπεράσει τα σύνορα της πόλης μας».
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ
Συνεχάρη τα μέλη της χορωδίας και της ορχήστρας, την Ι. Μητρόπολη για το τεράστιο έργο που επιτελεί, χάρη στον Μητροπολίτη και τους εξαιρετικούς ιερείς που διαθέτει. Και ολοκλήρωσε λέγοντας, ότι « Σε αυτές τις δύσκολες εποχές για κάθε ελληνική οικογένεια, εμείς εδώ στο Περιστέρι που είμαστε μια πόλη- οικογένεια, προτάσσοντας την αλληλεγγύη και την αγάπη -που δεν χάνει ποτέ- είναι σίγουρος, ότι το μέλλον αυτής της πόλης είναι αισιόδοξο».
ΚΡΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Την εκδήλωση ολοκλήρωσε ο ιερατ. προϊστάμενος του ι.ν. Παμ. Ταξιαρχών π. Ελευθέριος Κουναλάκης, που είπε, ότι: «Η Ενορία μας είναι ζωντανή, γιατί μέχρι τώρα τα δώρα του Θεού, υλικά και πνευματικά, φθάνουν από όλους εσάς με αγάπη. Ας εκδηλώνουμε αυτή την αγάπη προς τους ανθρώπους που δυστυχούν δίπλα μας και να στηρίζουμε αυτό το θεσμό που θυμίζει πρωτοχριστιανικές αγάπες και ας γίνει ο καθένας από μας κρίκος σε αυτή την ανθρώπινη αλυσίδα προσφοράς και αλληλεγγύης».
Ευχαρίστησε εκ μέρους όλης της εκκλησιαστικής οικογένειας του Ναού, τον σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομο -που απουσίασε για ανειλημμένους λόγους- για την παραχώρηση της αίθουσας εκδηλώσεων.
Ευχαρίστησε επίσης τους ιερείς όλων των Ναών του Περιστερίου που παραβρέθηκαν, τους χορηγούς της εκδήλωσης και επίσης τον καθηγητή Ευρωπαϊκής και Βυζαντινής χορωδίας και ορχήστρας και ιεροψάλτη της Ενορίας κ. Κων. Σταυρουλάκη, για τον οποίο είπε, ότι «Τα φυσικά τάλαντα που του δώρισε ο Θεός, τα αξιοποιεί στο ακέραιο με συνέπεια, με πιστότητα και ευλάβεια. Παραμένει πιστός φύλακας της μεγάλης πολιτιστικής μας παράδοσης και κληρονομιάς».
Ευχαρίστησε τα μέλη της ορχήστρας και της χορωδίας. «που με την ζωντανή τους εκτελεστική δεινότητα μάς ταξίδεψαν σε δρόμους μνήμης, ελπίδας, πολιτιστικής αναδρομής, δίνοντας μας το μήνυμα ότι είμαστε και οφείλουμε να είμαστε, οι σωστοί αναμεταδότες αυτού του θησαυρού που λέγεται παράδοση, στα παιδιά μας και τις επερχόμενες γενιές».
*
Στη εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα Μάρκου και Βασ. Μπέτσης, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Γεωρ. Αυγουστίδης, Γεωρ. Βαθιώτης, Παν. Παναγιωτόπουλος, Αικατερίνη Τσερούλα, ο τ. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος, η πρόεδρος της Αδελφότητας Κρητών κα Βίκυ Λιλυμπάκη, κοινοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων και παρα πολύς κόσμος.
ΑΠΑΥΓΑΣΜΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ
Η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, μας είπε μετά το τέλος της εκδήλωσης:
«Ήμουν σίγουρη, από πριν ξεκινήσει η εκδήλωση, ότι θα είναι εξαιρετική, γιατί γνωρίζω καλά και το έργο του κ. Κώστα Σταυρουλάκη, και τους χορωδούς και τους μουσικούς.
Βέβαια η σημερινή εκδήλωση ήταν το απαύγασμα της ομορφιάς και της εμπειρίας, γιατί η χορωδία έχει «δέσει» και οι μουσικοί μας έχουν γίνει πολύ πιο έμπειροι και γενικά η όλη εμφάνιση ήταν συγκινητική, απόλυτα πολιτιστική και πάρα πολύ επιτυχημένη».
Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ»
ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ»
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Ξεπέρασε κάθε προηγούμενη η συμμετοχή παιδιών και γονιών στις εκδηλώσεις και δράσεις για τον εορτασμό της «Παγκόσμιας Ημέρας της Μητέρας», που διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου στις 10 Μαΐου 2015 στο Άλσος.
Τα παιδιά καθ’ όλη τη διάρκεια των εορταστικών δράσεων είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν και να φτιάξουν κοσμήματα από ζυμαρικά για τις μητέρες τους και να ψυχαγωγηθούν με άλλες δραστηριότητες.
Η Δημοτική Φιλαρμονική Ορχήστρα πρόσφερε μελωδίες σ’ όλες τις γωνιές του Άλσους, ξαφνιάζοντας ευχάριστα τους χιλιάδες επισκέπτες, ενώ η ζωντανή μουσική από το πρωί μέχρι το βράδυ έκανε την ατμόσφαιρα πιο χαρούμενη.
Ο Δήμος Περιστερίου φρόντισε να μοιράσει δωρεάν λουλούδια στα παιδιά για να τα χαρίσουν στις μητέρες τους, δίνοντας σ’ όλους λίγες ώρες χαράς και ξεγνοιασιάς από τα καθημερινά προβλήματα που ταλανίζουν όλες τις οικογένειες.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
Τις πρωτοποριακές δράσεις του Δήμου μας κατέγραψε και μετέδωσε σε πανελλαδικό επίπεδο στα δελτία ειδήσεών της η κρατική τηλεόραση «ΝΕΡΙΤ», η οποία σε εκτενές αφιέρωμά της για τη «Γιορτή της Μητέρας» στο Δήμο Περιστερίου, φιλοξένησε δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλου και του Δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
«ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ Ο 21ος ΑΙΩΝΑΣ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ TOY ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ», ΤΟΝΙΣΕ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Η ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ
«ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ Ο 21ος ΑΙΩΝΑΣ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ TOY ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ», ΤΟΝΙΣΕ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Η ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Η ηρωική ιστορία του ΚΚΕ αναδείχτηκε στην πολύμορφη εκδήλωση που διοργάνωσε η ΤΟ Περιστερίου της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ, στις 25.4.2015, με ομιλήτρια την Αλέκα Παπαρήγα, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και θέμα: «Η αντοχή και η ηρωική στάση των κομμουνιστών στις εξορίες και τις φυλακές».
Στο «Θέατρο Πολιτών» συναντήθηκαν άνθρωποι κάθε ηλικίας, ανάμεσά τους και εκπρόσωποι της ΕΑΜικής Εθνικής Αντίστασης, της αντιδικτατορικής πάλης, αλλά και συγγενείς τους. Βρέθηκαν δίπλα δίπλα με τη νεολαία της περιοχής, τους ΚΝίτες και τις ΚΝίτισσες που γέμισαν ασφυκτικά το θέατρο, φωνάζοντας συνθήματα όπως «Ούτε σε ξερονήσια, ούτε σε φυλακές, ποτέ τους δε λυγίσανε οι κομμουνιστές» κ.λπ.
Η περήφανη στάση και αντοχή των κομμουνιστών στις πιο δύσκολες συνθήκες, στην εξορία και τη φυλακή, ζωντάνεψαν με την πλούσια φωτογραφική έκθεση από τη ζωή μέσα στις φυλακές, από την εξορία, από την καθημερινότητα των «πέτρινων χρόνων» και έδωσαν μια γεύση των θυσιών και του ηρωισμού που επέδειξαν απλοί, καθημερινοί άνθρωποι.
«Σαν κομμουνιστές που είμαστε φτιαγμένοι από ιδιαίτερο υλικό, όντας εκείνοι που αποτελούμε τη στρατιά του μεγάλου Λένιν, σαν παιδιά της εργατικής τάξης, παιδιά της ανέχειας και του αγώνα, παιδιά απίστευτων στερήσεων και ηρωικών προσπαθειών, δε θεωρούμε τίποτα ανώτερο από την τιμή να είμαστε μέλη του ηρωικού Κομμουνιστικού Κόμματος...» .Με τα λόγια αυτά, από επιστολή κρατούμενου κομμουνιστή προς τα αδέλφια του, από τις φυλακές της Αίγινας, την πρωτοχρονιά του 1934, άνοιξε η εκδήλωση για να συνεχιστεί με την ανάγνωση εγγράφου του ΕΛΑΣ, που περιέγραφε την εξέλιξη μιας από τις πολλές μάχες που δόθηκαν κατά την Εθνική Αντίσταση.
Τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε η Σπυρέτα Παναγή, μέλος της ΕΠ της ΚΟ Αττικής και Γραμματέας της ΤΟ Περιστερίου, ενώ απαγγέλθηκε από τον ηθοποιό Χρήστο Κάλοου το ποίημα του Γιάννη Ρίτσου «Στο ΚΚΕ».
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Με την ομιλία της, η Αλέκα Παπαρήγα υπογράμμισε τη συνειδητή, ανυποχώρητη πάλη των κομμουνιστών και πώς αυτή κατακτιέται, ενώ με ιστορικά παραδείγματα ανέδειξε την απλότητα των ανθρώπων που έφτασαν να γράψουν Ιστορία, να γίνουν ζωντανά παραδείγματα, συνειδητοποιώντας την αναγκαιότητα της κατάργησης της εκμετάλλευσης.
Ολοκληρώνοντας την ομιλία της, τόνισε χαρακτηριστικά ότι: «Οι κομμουνιστές στο δρόμο του συλλογικού αγώνα για την απελευθέρωση της εργατικής τάξης από τα δεσμά της εκμετάλλευσης κατακτάμε την προσωπική μας ευτυχία και ολοκλήρωση. Είμαστε περαστικοί στη ζωή, αλλά τα έργα και οι πράξεις μας δεν είναι καθόλου περαστικές. Τιμάμε τους ήρωες και τις ηρωίδες του 20ού αιώνα, είμαστε σίγουροι ότι και ο 21ος αιώνας θα αναδείξει την αξία τού να είσαι κομμουνιστής, κομμουνίστρια, στον αγώνα, στη ζωή γενικότερα, στην οικογένεια, στη φιλία, στην ταξική αδελφοσύνη και αλληλεγγύη».
ΣΥΝΑΥΛΙΑ
Την βραδιά επιστέγασε η συναυλία με το μουσικό σύνολο «Ρωμιοσύνη». Οι καλλιτέχνες τραγούδησαν σε κλίμα συγκίνησης όλη την ηρωική Ιστορία του ΚΚΕ και του λαϊκού κινήματος τον περασμένο αιώνα. Τα εργατικά - λαϊκά τραγούδια που εμπνεύστηκαν από τον ηρωισμό του λαού μας, συνοδεύονταν από την προβολή σχετικών ντοκουμέντων, όπως φωτογραφίες, πίνακες ζωγραφικής, γράμματα κρατουμένων και μελλοθανάτων κ.λπ.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΡΧΕΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Τις εντυπώσεις «έκλεψε» η έκθεση με πρωτότυπο αρχειακό υλικό και φωτογραφίες από το Ιστορικό Αρχείο του ΚΚΕ. Μεταξύ αυτών, ένας πομποδέκτης του ΔΣΕ, παράνομα φύλλα εφημερίδων του Κόμματος, δικόγραφα αγωνιστών και ντοκουμέντα, όπως σημειώσεις και αναγνωστικά από μαθήματα που οργάνωναν οι κομμουνιστές σε φυλακές και εξορίες. Από την περίοδο της αντιδικτατορικής πάλης εκτέθηκαν ο παράνομος πολύγραφος της ΚΝΕ και σφραγίδες του ΠΑΜ που χρησιμοποιήθηκαν για αναπαραγωγή εντύπων.
Στο κατάμεστο θέατρο παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων οι δημοτ. σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης»: Γρηγ. Τημπλαλέξης, Χρήστος Μαργανέλης, Φίλιππος Φλουσκούνης, Στέλιος Μπούσουλας, πολλοί παλαίμαχοι δημοτικοί σύμβουλοι και συνδικαλιστές κ.ά.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ - ΣΕ ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ
ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ - ΣΕ ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ
Ανακατατάξεις έφεραν οι πρόσφατες τακτικές κρίσεις στους κόλπους της Ελληνικής Αστυνομίας, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο και με την ευκαιρία αξίζει να κάνουμε μια σύντομη αναφορά στις επιτελικές θέσεις που κατέλαβαν ή κατέχουν Περιστεριώτες που υπηρετούν το Σώμα.
ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ
Ο Περιστεριώτης «γέννημα θρέμμα», κ. Φώτης Αθαν. Νικητάκης, ικανότατος αξιωματικός, προήχθη στο βαθμό του Υποστρατήγου της Ελληνικής Αστυνομίας και τοποθετήθηκε Γενικός Διευθυντής της πολύ υπεύθυνης και νευραλγικής θέσης της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Επισήμων και Ευπαθών Στόχων.
Να σημειώσουμε, ότι στην πιο πάνω Διεύθυνση υπάγονται τα καθήκοντα προστασίας και ασφάλειας του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Πρωθυπουργού, των μελών της Κυβέρνησης και της Βουλής των Ελλήνων, αλλοδαπών αρχηγών κρατών και αξιωματούχων και γενικά όλων των ευπαθών στόχων.
Σαν Ταξίαρχος διετέλεσε προσωπάρχης του αστυνομικού προσωπικού, στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και Διοικητής της Σχολής Αξιωματικών.
Σαν ανώτερος Αξιωματικός υπηρέτησε στην Άμεση Δράση Αττικής και στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος Επαγγελματικής Μετεκπαίδευσης Επιτελών Στελεχών της Αστυνομικής Ακαδημίας και έχει τιμηθεί για την υπηρεσιακή του
ικανότητα και απόδοση με απονομή ηθικών αμοιβών, επιβραβεύσεων, παρασήμων και μεταλλίων αστυνομικής καταξίωσης.
Ο κ. Φώτης Νικητάκης διαμένει στο Περιστέρι, είναι έγγαμος και είναι πατέρας δυο αγοριών.
ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ένας ακόμη Περιστεριώτης, ο Αστυνομικός Διευθυντής κ. Δημήτριος Κ. Κολτούκης, διατηρεί υψηλή επιτελική θέση στην Τροχαία Αττικής σαν Αναπληρωτής Διευθυντής και υπεύθυνος και συντονιστής όλων των αστυνομικών τμημάτων της Τροχαίας Αττικής.
Ο κ. Δημ. Κολτούκης, που διαμένει στο Περιστέρι, υπηρέτησε σαν διοικητής της Τροχαίας Περιστερίου για μια 7ετία και λόγω της βαθμολογικής του προαγωγής τοποθετήθηκε στην Τροχαία Αττικής, με τα καθήκοντα που προαναφέραμε.
Καταγόμενος από την κοινότητα Θεοδώριανα Άρτας, εισήλθε στο αστυνομικό σώμα και αφού διέγραψε μια επιτυχημένη όσο και υπεύθυνη υπηρεσιακή τροχιά, φυσικό ήταν να διαπρέψει στην… Τροχαία!
Φυσικά είναι γνώστης των αναγκών του Τμήματος Τροχαίας Περιστερίου, μιας περιοχής που λόγω πληθυσμού και λόγω θέσης είναι αυξημένες.
ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΖΩΕΣ
Η κεκτημένη ταχύτητα και η εμπειρία του στα όσα συμβαίνουν καθημερινά στους δρόμους δεν είχαν παρά να καταλήξουν σε σωτήριες συστάσεις:
«Ο κόσμος του Περιστερίου και γενικά της Δυτικής Αττικής είναι εργαζόμενος, άνθρωποι της γειτονιάς και λυπάμαι όταν χάνουν τη ζωή τους νέοι άνθρωποι καθημερινά.
Έχω να συστήσω στους γονείς να συμβουλεύουν τα παιδιά τους, όταν αυτά οδηγούν μηχανάκια ή μοτοσικλέτες να φορούν τα κράνη τους.
Είναι κρίμα να χάνουν τη ζωή τους ή να ακρωτηριάζονται νέοι άνθρωποι, γιατί κρατάνε το κράνος στο χέρι αντί να το φορούν στο κεφάλι τους, που θα τους σώσει τη ζωή. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι τα κρούσματα αυξάνονται.
Επίσης η ζώνη ασφαλείας σώζει ζωές και πρέπει να γίνει βίωμα στους οδηγούς να τις φοράνε και μέσα στην πόλη και εκτός. Επίσης να μην κάνουν χρήση των κινητών τηλεφώνων, που επηρεάζουν την ικανότητα και τη διάθεσή τους κατά την οδήγηση και αποτελούν πρωτεύουσα αιτία συγκρούσεων και δυστυχημάτων.
Σύσταση κάνω και προς τους πεζούς να είναι προσεκτικοί, γιατί τα όσα συμβαίνουν λόγω κρίσης, επιδρούν ψυχοσυναισθηματικά στη συμπεριφορά τους και δεν πρέπει να διακινδυνεύουν να περνούν ανάμεσα στα οχήματα, που μπορεί να τους στοιχίσει τη ζωή, είτε από απροσεξία δίκη τους, είτε του οδηγού που δεν θα έχει ορατότητα ή θα αιφνιδιασθεί και θα εμπλακεί στο δυστύχημα.
Κάνω έκκληση στους Περιστεριώτες, μικρούς και μεγάλους, να είναι πολύ προσεκτικοί, γιατί η ζωή είναι πολύτιμη και οι οικείοι τους τούς θέλουν στην αγκαλιά τους σώους και υγιείς».
ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
Στο βαθμό του Ταξιάρχου προήχθη και ο γνωστός στους Περιστεριώτες αξιωματικός κ. Παναγιώτης Κορδολαίμης, που υπηρέτησε για πολλά χρόνια στο Α΄ Αστυνομικό Τμήμα Περιστερίου και διήνυσε μια καριέρα σύλληψης πολλών κακοποιών, διαρρηκτών, εξάρθρωσε σπείρες κλεφτών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών κ.λπ., ο οποίος προήχθη και τοποθετήθηκε επί κεφαλής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Αττικής.
ΣΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Κατά τα άλλα θα αναφέρουμε, ότι:
Στο Α’ Αστυνομικό Τμήμα Περιστερίου, διοικητής είναι ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής κ. Αναστ. Γρίσπος, με υποδιοικητή τον Αστυνόμο Β’ κ. Κων. Τσιγκόπουλο.
Στο Β’ Αστυνομικό Τμήμα Περιστερίου, διοικητής είναι ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής κ. Βασίλης Τζουμάκας και υποδιοικητής ο Αστυνόμος Β’ κ. Σπύρος Ντάλης. Και,
Στο Τμήμα Τροχαίας Περιστερίου, διοικητής είναι ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής κ. Παναγιώτης Πίγκουλας και υποδιοικητής ο Υπαστυνόμος Α’ κ. Χαραλ. Παπαϊωάννου.
Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΜΕ ΔΥΟ ΜΕΤΑΛΛΙΑ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΣΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΑΘΡΟ ΤΑ «ΔΕΛΦΙΝΙΑ» ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΜΕ ΔΥΟ ΜΕΤΑΛΛΙΑ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΣΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΑΘΡΟ ΤΑ «ΔΕΛΦΙΝΙΑ» ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Με συγκομιδή δυο μετάλλια, ένα «χρυσό» και ένα «ασημένιο», ο Περιστεριώτης κολυμβητής του Κ.Ο. Π «Τα Δελφίνια» Νίκος Παναγόπουλος (φωτογραφία) εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και εκπροσώπησε επάξια το Σύλλογό του και το Δήμο μας.
Ο Νίκος Παναγόπουλος πήγε μέρος στη μεγάλη διοργάνωση «Νιόβεια 2015» που διεξήχθη στο Ποσειδώνιο Κολυμβητήριο Θεσσαλονίκης, παρουσία πλήθους φιλάθλων της κολύμβησης, στις 4 & 5.4.2015.
Κατέκτησε, χάρη στην ποιοτική του στάθμη, την 1η θέση -και το «χρυσό» μετάλλιο- στα 100 μ. πεταλούδα, με χρόνο 56.85 (σχεδόν άγγισε την καλύτερη προσωπική του επίδοση). Και,
Την 2η θέση στα 50 μ. πεταλούδα -και το «ασημένιο» μετάλλιο- με χρόνο 25.97.
Να σημειωθεί, ότι στη διοργάνωση, που λόγω των συμμετοχών θεωρείται διεθνής, έλαβαν μέρος περισσότεροι από 500 κολυμβητές και κολυμβήτριες από 45 κολυμβητικά σωματεία από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ» ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ» ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Η εμπλοκή στο θέμα της ανέγερσης σχολείου για παιδιά με ειδικές ανάγκες στο κτήμα Μπόθου, οι οικονομικές εκκρεμότητες των πρώην εργαζομένων στην ΔΑΤΕΠ, τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το 5ο Νηπιαγωγείο, και η ανακατασκευή δύο γηπέδων ποδοσφαίρου των οποίων ο προϋπολογισμός είχε ψηφιστεί, ήταν τα θέματα που έθεσαν Σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο επικεφαλής της Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι» κ. Φώτης Κουγιουμτζής και οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Νίκος Ζούτσος και Στέφανος Παπαδόπουλος.
«Είναι πρόκληση για τους δημότες του Περιστερίου, τους κατοίκους της περιοχής του Μπόθου, στα τρία σχολεία τα οποία είναι στην περιοχή και γενικότερα στη συνείδηση του Περιστεριώτικου λαού, η χωρίς κανένα πρόσχημα απόφαση του απερχόμενου διευθυντή προέδρου του π. ΟΣΚ και δημότη Χαϊδαρίου κ. Ηρακλή Δρούλια, να σπεύσει να παραχωρήσει στην περιοχή του «Μπόθου», έναν χώρο ο οποίος είναι δεσμευμένος για να χτιστεί το σχολείο για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, σε ιδιωτική εταιρεία για την κατασκευή γηπέδων 5Χ5», τόνισε ο δημοτ. σύμβουλος κ. Νίκος Ζούτσος και ζήτησε από το Συμβούλιο να συζητήσει το θέμα εκτός ημερήσιας διάταξης και να ψηφιστεί το πιο κάτω ψήφισμα:
«Το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου καταδικάζει την πρωτοφανή και απαράδεκτη απόφαση της κρατικής εταιρείας Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. (π. ΟΣΚ) να παραχωρήσει το λεγόμενο κτήμα «Μπόθου» σε ιδιώτη για τη δημιουργία τεσσάρων γηπέδων 5Χ5, αντί για την ανέγερση του ΕΕΕΕΚ Περιστερίου (σχολείου ΑΜΕΑ).
Καταδικάζει την προκλητική στάση της εταιρείας να προχωρήσει σε μια τέτοιου είδους απόφαση χωρίς καν να ενημερώσει τους τοπικούς φορείς.
Καταδικάζει κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης που στόχο έχει το κέρδος των εταιρειών και όχι του λαού του Περιστερίου. Εκφράζει την βαθιά του πεποίθηση ότι στις συνθήκες της τρέχουσας οικονομικής κρίσης πρέπει να δοθεί απόλυτη προτεραιότητα στην υπεράσπιση των αρχών και των δομών του κοινωνικού κράτους με έμφαση σε αυτές της ειδικής αγωγής.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου θέτει ως βασική προτεραιότητα την επίλυση του μείζονος σημασίας αυτού προβλήματος και απαιτεί από την εταιρεία την άμεση ακύρωση της απόφασης».
*
Για το ίδιο θέμα ο δημοτ. σύμβουλος κ. Στέφανος Παπαδόπουλος ζήτησε να μάθει τις προθέσεις της δημοτικής αρχής, έτσι ώστε να διασφαλισθεί, ότι θα ακυρωθεί η απόφαση για το κτήμα Μπόθου. Ποια είναι η θέση του Δημάρχου, για τη στέγαση του ΕΕΕΕΚ Περιστερίου στο 3ο Δημοτικό Σχολείο και τη θεωρεί μόνιμη λύση ή προσωρινή έως ότου κατασκευαστεί το νέο σχολείο για ΑΜΕΑ; Τι προτίθεται να απαντήσει στην κρατική εταιρεία Κτιριακές Υποδομές που απειλεί ξεδιάντροπα πως αν δε στεγαστεί το ΕΕΕΕΚ Περιστερίου στο 3ο Δημοτικό; Θα διακοπούν οι εργασίες παρεμβάσεων στο χώρο του 3ου Δημοτικού και θα ενταχθεί η εκπόνηση της μελέτης του νέου κτιρίου του ΕΕΕΕΚ στο πρόγραμμα της εταιρείας για την περίοδο 2016- 2018 με προοπτική να ξεκινήσουν οι εργασίες το 2019 εάν υπάρχουν οι διαθέσιμοι πόροι; Αν έχει ενεργοποιηθεί η Επιτροπή Ελέγχου καταλληλότητας του 3ου Δημοτικού Σχολείου όπως έχει εντονότατα ζητήσει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Έλλη Αλεξίου»; Ποια είναι η θέση του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής, για την παραχώρηση σε ιδιώτες δημοσίων χώρων γενικότερα;
Ο Δήμος Περιστερίου δεν πρόκειται να συμφωνήσει ποτέ στην μη κατασκευή του σχολείου ήταν η απάντηση της Δημοτικής Αρχής και όσον αφορά στο ψήφισμα αυτό μετά από κάποιες τροποποιήσεις έγινε ομόφωνα δεκτό.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΑΤΕΠ – 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ένα άλλο σημαντικό θέμα που έθεσε ο επικεφαλής της Παράταξης κ. Φώτης Κουγιουμτζής αφορούσε στο θέμα των πρώην εργαζομένων της ΔATEΠ. Ρώτησε αν εξακολουθούν να είναι δεσμευμένοι οι λογαριασμοί στις διάφορες τράπεζες και πώς σκέφτεται ο Δήμος να αντιμετωπίσει το θέμα στο εξής.
Αναφέρθηκε επίσης στην καταγγελία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Νηπιαγωγείου που κάνει λόγο «για αδιαφορία της διοίκησης για διάφορα ζητήματα που απασχολούν το σχολείο».
Ο αντιδήμαρχος κ. Αλέξης Σταυρούλιας είπε για τους εργαζόμενους της ΔΑΤΕΠ ότι τα χρήματα έχουν εκταμιευθεί από τους λογαριασμούς του Δήμου και προφανώς έχουν διανεμηθεί, ενώ εκκρεμεί δίκη στις 19 Μαΐου 2015. Το θέμα είναι τι θα γίνει σε περίπτωση δικαίωσης του Δήμου, συμπλήρωσε.
Για το 5ο Νηπιαγωγείο ο αντιδήμαρχος κ. Αναστ. Θεοδωράκος παραδέχθηκε ότι υπάρχουν σημαντικά προβλήματα, αλλά είναι θέμα ιεράρχησης και ο αντιδήμαρχος κ. Παναγ. Λύκος για την ανακατασκευή των δύο γηπέδων ποδοσφαίρου, είπε πως υπήρξε συνάντηση με εκπροσώπους του αρμόδιου Υπουργείου και σύντομα θα υπάρξει ενημέρωση για το θέμα.
Τέλος οι «Ενεργοί Πολίτες» ψήφισαν υπέρ της εκπροσώπησης του Δημοτικού Συμβουλίου στην σύσκεψη που διοργάνωσαν ήδη οι γιατροί του Νοσοκομείου Νίκαιας, με θέμα τον συντονισμό της δράσης στα ζητήματα της υγείας.
(Για το Γραφείο Τύπου Α.Π.) - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ ΚΑΜΠΕΡΟΥ

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΜΙΑ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΜΕ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΜΙΑ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΜΕ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Χιλιάδες πολίτες του Περιστερίου, αλλά και ετεροδημότες απόλαυσαν μια ηλιόλουστη Πρωτομαγιά στο Άλσος Περιστερίου, όπου με την ευκαιρία της ημέρας, ο Δήμος είχε προγραμματίσει μια σειρά από «πράσινες δράσεις», κυρίως για τα μικρά παιδιά, που προκάλεσαν αδιαχώρητο στην παιδική χαρά, το κυκλοφοριακό πάρκο και τα σημεία όπου λάμβαναν χώρα δράσεις φύτευσης καλλιέργειας φυτών, ζωγραφικής κ.λπ.
Μεγάλοι και μικροί πέρασαν ευχάριστες ώρες, πρωί και απόγευμα, με ζωντανή μουσική και αποχώρησαν με Πρωτομαγιάτικη ανάμνηση γλαστράκια που είχαν λουλούδια ή λαχανικά και φυλλάδια με οδηγίες.
Παρούσα όλη η Δημοτική Αρχή στο Άλσος με επί κεφαλής το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος αντάλλαξε ευχές για «καλό μήνα» με τους δημότες, άκουσε απόψεις και παρατηρήσεις αλλά και εισέπραξε συγχαρητήρια για την ανάπλαση του χώρου σε όαση ανάσας, περιπάτου, ψυχαγωγίας κ.λπ.
Α. ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ: ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ… ΑΝΥΠΑΚΟΗ!
Με αφορμή την Πρωτομαγιά και το εργατικό νόημά της, αλλά και τις διαπιστώσεις του από την αθρόα προσέλευση των πολιτών στον «πνεύμονα» του Περιστερίου και τη συμμετοχή τους στις δράσεις, ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης μας είπε:
«Σήμερα δεν είναι πρώτη ενός τυχαίου μήνα. Είναι Πρωτομαγιά! Είναι η 1η ενός μήνα που αναβλύζει αισιοδοξία, ελπίδα, ομορφιά και… ανυπακοή εκεί που πρέπει!
Σήμερα το Άλσος Περιστερίου πλημμύρισε από χαμόγελα και κυρίως από χαμόγελα μικρών παιδιών που μετείχαν σε πολλές δράσεις. Ζωγράφισαν πώς βλέπουν τη φύση, ενημερώθηκαν πώς φυτεύονται και καλλιεργούνται τα φυτά και πήραν γλαστράκια με άνθη και λαχανικά για να τα φυτέψουν σπίτι τους.
Δεν είναι τυχαίο αυτό που λέμε «Άλσος- Οικογένεια- Ζωή», γιατί το Άλσος είναι ένας χώρος αισιοδοξίας, ένας χώρος αναπνοής, ένας χώρος περιπάτου, ένας χώρος κοινωνικής συνάντησης. Συναντάς τον συμπολίτη σου, ανταλλάσσεις ματιές και χαμόγελα αισιοδοξίας. Η ομορφιά της ψυχής είναι κάτι που υπάρχει στο DNA του κάθε Περιστεριώτη και της κάθε Περιστεριώτισσας.
ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ… ΑΝΟΙΞΗ!
Εγώ, βλέποντας και εισπράττοντας αυτά τα συναισθήματα, το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι ό,τι καλύτερο σε κάθε Περιστεριώτικη οικογένεια και σε αυτά τα υπέροχα παιδιά της πόλης μας να είναι καλότυχα. Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι, ότι με απεριόριστη αγάπη και αλληλεγγύη και έχοντας σαν φάρο των δικών μας δράσεων το χαμόγελο που είναι ζωγραφισμένο στα πρόσωπα των παιδιών, με αυτή την εικόνα θα πορευόμαστε. Γιατί, όπως έχω πει και άλλη φορά, εμείς εδώ στο Περιστέρι έχουμε πετύχει να είμαστε μια πόλη- μια οικογένεια, μια πόλη- μια γειτονιά, μια πόλη αισιόδοξη σε πείσμα των καιρών.
Με το γεγονός, ότι η Πρωτομαγιά θεωρείται η «καρδιά» της Άνοιξης, όπως θα θυμούνται οι συμπολίτες μας, το πρώτο μήνυμά μας ήταν «Ή Άνοιξη στο Περιστέρι αρχίζει από τον Οκτώβρη», γιατί τότε γίνονταν οι εκλογές. Εννοούσαμε και υποσχεθήκαμε, ότι με σοβαρότητα, με υπευθυνότητα, χωρίς λαϊκισμούς και μεγαλοστομίες, θα επιδιώκαμε στην πόλη μας να έχουμε δώδεκα μήνες… Άνοιξη!
Αυτός λοιπόν ο μήνας αποτελεί την κορύφωση του οράματός μας και τη δικαίωση των προσδοκιών των Περιστεριωτών, που μας εμπιστεύθηκαν να κάνουμε το σύνθημα, πράξη».
(Στις φωτογραφίες μας, ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης, παιδάκια που ζωγραφίζουν κα κάνουν κολάζ, πώς φαντάζονται τη φύση και η παιδική χαρά, αργά το μεσημέρι, μετά την πρωινή παιδοπλημμύρα)
Πασχαλινά δώρα και λαμπάδες σε 550 παιδιά μοίρασε ο Δήμος Περιστερίου
ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΕ 1.500 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ
Πασχαλινά δώρα και λαμπάδες σε 550 παιδιά μοίρασε ο Δήμος Περιστερίου

Ο Δήμος Περιστερίου μοίρασε Πασχαλινά δώρα και λαμπάδες σε 550 παιδιά και εξασφάλισε το Πασχαλινό τραπέζι σε 1.500 άπορες, άνεργες, μονογονειακές και χαμηλόμισθες οικογένειες.
Για μια ακόμη χρονιά, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη πραγματοποιήθηκε μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, η διανομή των Πασχαλινών δώρων από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου σ’ αυτές τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Τα Πασχαλινά δώρα περιείχαν φυσικά την Πασχαλινή τους λαμπάδα, τσουρέκι και σοκολατένιο αυγό.
Ταυτόχρονα, ο Δήμος Περιστερίου εξασφάλισε το Πασχαλινό τραπέζι σε 1.500 οικογένειες, διανέμοντας κρέας και τρόφιμα, στέκοντας δίπλα έμπρακτα και ακουμπώντας τα προβλήματα της κοινωνίας μας.
Σε ερώτηση των δημοσιογράφων, ο κ. Παχατουρίδης αρκέστηκε να δηλώσει ότι: «Ανταποκριθήκαμε με κατανόηση και αγάπη στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μας, με την ελπίδα ότι τα πράγματα θα γίνουν… καλύτερα. Χρόνια Πολλά σε όλους"!
Σύνταξη Στρατολογικού Πίνακα κλάσης 2020 (έτος γέννησης 1999) - ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΡΡΕΝΩΝ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ
Σύνταξη Στρατολογικού Πίνακα κλάσης 2020 (έτος γέννησης 1999)
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΡΡΕΝΩΝ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ
Σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 16 του Ν. 2119/93 «Περί Μητρώων Αρρένων» και την υποχρέωση να συνταχθεί ο Στρατολογικός Πίνακας Στρατευσίμων της κλάσης 2020, στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται τα αγόρια που γεννήθηκαν το έτος 1999 και είναι γραμμένα στο Μητρώο Αρρένων του Δήμου Περιστερίου, καλούνται:
Τα αγόρια που γεννήθηκαν το έτος 1999 και είναι γραμμένα στα Μητρώα Αρρένων του Δήμου, καθώς και εκείνα που δεν είναι γραμμένα και πρέπει να εγγραφούν (αδήλωτα αγόρια που γεννήθηκαν το 1999 και είναι Δημότες του Δήμου μας) να προσέλθουν στο Γραφείο Μητρώων Αρρένων και Στρατολογίας του Δήμου Περιστερίου στο Νέο Δημαρχείο (Πλατ. Δημοκρατίας), όλες τις εργάσιμες ημέρες από 9:00 έως 14:00) και να δηλώσουν γραπτώς -τα ίδια τα παιδιά ή οι γονείς τους- το επάγγελμα, τις γραμματικές γνώσεις, τη σημερινή διεύθυνση κατοικίας τους κ.λπ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ













