• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

 Ανδρέας Παχατουρίδης: «Ο κόσμος έχασε τις δουλειές του και έχει θυμό μέσα του.

Σήμερα, κύριε Πρόεδρε, δεν είμαι δήμαρχος στην πόλη, είμαι… ψυχοθεραπευτής! Ψυχοθεραπεία στον κόσμο κάνω»…

Αντώνης Σαμαράς: «Δεσμεύομαι, ότι το 2015 δεν θα υπάρχουν Μνημόνια, δεν θα υπάρχουν μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις. Θα υπάρχει μόνο Ανάπτυξη»!

 

Το Δημαρχείο Περιστερίου επισκέφθηκε το απόγευμα της 15.1.2015, ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, με σκοπό, όπως γνωστοποίησε ο δήμαρχος Περιστερίου και πρόεδρος του ΑΣΔΑ κ. Ανδρέας Παχατουρίδης να γίνει μια χαρτογράφηση των προβλημάτων του Περιστερίου και των δυτικών συνοικιών.

Στη συνάντηση, στην οποία παραβρέθηκαν ο γραμματέας του Κόμματος κ. Ανδρέας Παπαμιμίκος, ο πρόεδρος της ΕΣΔΚΝΑ κ. Δημ. Καλογερόπουλος, πολλοί αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι του Περιστερίου, προηγήθηκαν προσφωνήσεις όσον αφορά την πολιτική κατάσταση:

ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΘΥΜΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ

Καλωσορίζοντας τον πρωθυπουργό κ. Αντ. Σαμαρά, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, του είπε, μεταξύ άλλων:

«Είμαι δήμαρχος σε μια πολύ πλούσια πόλη, πολύ πλούσια γιατί ανήκω στην κατηγορία αυτών που πιστεύουν, ότι ο αληθινός πλούτος σε μια πόλη είναι οι άνθρωποί της. Αυτοί είναι η δύναμή μου και από αυτούς αντλώ δύναμη, αισιοδοξία και ενθουσιασμό.

Βέβαια αυτοί οι άνθρωποι τα τελευταία χρόνια έχουν ματώσει και εξακολουθούν να ματώνουν. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν θυμό μέσα τους. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν πνιγεί από την μνημονιακή ασφυξία. Αναζητούν μιαν άλλη ατμόσφαιρα ζωής.

Είμαι άνθρωπος της αυτοδιοίκησης που το DNA μου είναι υπέρ της σύνθεσης, της συνεννόησης και της συνεργασίας.

Θα σας πρότεινα, κύριε Πρωθυπουργέ, να κινηθείτε όπως εμείς στο Περιστέρι. Εδώ στο Περιστέρι την κοινωνία της πόλης δεν την ενδιαφέρει ποιο κόμμα κερδίζει την πόλη, την ενδιαφέρει η πόλη, το Περιστέρι. Έτσι και σήμερα, αυτό που ενδιαφέρει τους Έλληνες είναι η Ελλάδα και μόνο η Ελλάδα.

Επειδή έχετε δώσει δείγματα γραφής, ότι και το δικό σας DNA ακουμπάει σε δρόμους συνεργασίας, συνεννόησης και συνθέσεων, θα σας πω, ότι αυτό θέλει η πατρίδα μας σήμερα. Ο κόσμος θέλει ένα πολύ σταθερό πεδίο, μια ευρωπαϊκή προοπτική, που θα προκύψει μέσα από συνεργασίες και συνεννοήσεις.

ΤΟ «ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΤΩΝ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ» ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΛΕΟΝ…

Μόνος του κανείς δεν μπορεί να προχωρήσει γιατί η Ελλάδα έχει ανηφόρα ακόμα. Ο κόσμος θέλει αλήθειες. Το «τετράδιο των υποσχέσεων χωρίς αντίκρισμα» δεν έχει καμιά κενή σελίδα πλέον. Γιατί ο κόσμος τα έχει ακούσει όλα. Ο κόσμος θέλει αλήθειες και αυτό που τον ενδιαφέρει είναι η πατρίδα και η προκοπή της οικογένειας.

Να ξέρετε, ότι η αλήθεια πάντα κερδίζει. Η αλήθεια δεν χάνει από πουθενά και από κανέναν. Ο κόσμος θέλει να του μιλήσεις στην καρδιά του.

Χαίρομαι που είδα σε κάποια τηλεοπτικά σποτ να λέτε: «Έδωσα τη μάχη. Έβαλα τα θεμέλια, έβαλα τις πρώτες κολώνες. Θα ήθελα περισσότερα…». Ο κόσμος αυτό θέλει, γιατί είναι θυμωμένος, στεναχωρημένος, αλλά βλέπει όμως, ότι υπάρχει και μια ανηφόρα για τη χώρα μας. Βλέπει ότι μπορείτε να του δώσετε το αβέβαιο μέλλον σαν ευκαιρία και όχι σαν απειλή.

Το Περιστέρι είναι μια πόλη φιλάδελφη, συντροφική, φιλεργατική. Το μεγαλύτερο πρόβλημά του είναι η ανεργία. Ο κόσμος έχασε τις δουλειές του.

Το 2002 οι συμπολίτες μου, μου έκαναν την ύψιστη τιμή και με εξέλεξαν Δήμαρχο τους.

Σήμερα, κύριε Πρόεδρε, δεν είμαι δήμαρχος στην πόλη, είμαι… ψυχοθεραπευτής! Ψυχοθεραπεία στον κόσμο κάνω…

Ο κόσμος θέλει σοβαρότητα, υπευθυνότητα, συνεργασίες, ευρωπαϊκή προοπτική και όσα λιγότερα υπόσχεται κανείς σήμερα, τόσο πιο αξιόπιστος είναι με το μέλλον αυτής της χώρας.

Σας καλωσορίζουμε».

ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΩ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ- ΔΕΝ

ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

Ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς, στην αντιφώνησή του είπε:

«Θέλω να πω ότι τα λόγια του αγαπητού Δημάρχου είναι λόγια αληθινά, είναι λόγια σοφά. Γιατί ακουμπάνε τις ευαίσθητες χορδές όλου του κόσμου και ιδιαίτερα του απλού του κόσμου. Και θέλω να σε συγχαρώ, Δήμαρχε, γιατί πράγματι έχεις αναδειχθεί ως ο Αντρέας, που είναι κάθε μέρα κοντά στον απλό άνθρωπο, στο εύκολο ή δύσκολο πρόβλημά του.

Συμφωνώ μαζί σου ότι στις 25 Ιανουαρίου δεν αποφασίζουμε για ποιο κόμμα θέλουμε, αποφασίζουμε ποια Ελλάδα θέλουμε. Σε ποια Ελλάδα θέλουμε να ζήσουμε, εμείς και τα παιδιά μας.

Επομένως εδώ στις δυτικές συνοικίες και από την πρωτεύουσά τους το Περιστέρι, θα ήθελα να πω μόνο μια αλήθεια και να δεσμευτώ κοιτάζοντας τον κόσμο κατά πρόσωπο σε αυτή τη μια αλήθεια: Ότι το 2015 δεν θα υπάρχουν Μνημόνια, δεν θα υπάρχουν μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις. Θα υπάρχει μόνο Ανάπτυξη!

Και μέσα σε συνθήκες διαφορετικές από το χθες, γιατί η Ελλάδα βγήκε -και βγήκε με τις θυσίες του Ελληνικού λαού, δεν βγήκε αυτόματα- από αυτή τη μεγάλη ζημιά που είχε πάθει και θα μπορέσουμε να έχουμε αυτήν την Ανάπτυξη.

Όμως θα ήθελα να σταθώ, Δήμαρχε, σε κάτι άλλο, το οποίο είπες, το οποίο το θεωρώ ότι είναι ίσως το πιο σημαντικό σημείο. Η ανάγκη για συνεννόηση, η ανάγκη για συναίνεση, η ανάγκη για συμμαχίες, η ανάγκη να αντιληφθούμε ότι δεν είναι πια κανένας μόνος του, για να μπορεί να κάνει σαν μονοκράτορας ό,τι θέλει.

Θα σου πω λοιπόν, ότι για την Ευρώπη, για την οποία και εσύ και εγώ πασχίζουμε να μείνουμε σε αυτήν και να προοδεύσουμε μέσα σε αυτή, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, που από το 1974 κατόρθωσε και μας έβαλε στην Ευρώπη, αυτό το συνέχισαν και όλοι οι επόμενοι. Και ο Αντρέας Παπανδρέου και οι επόμενοι ακολούθησαν αυτή την φιλοευρωπαϊκή πολιτική για την Ελλάδα. Αυτή συνέχισα και εγώ.

Είχα την τιμή ως Πρωθυπουργός να ηγηθώ, για πρώτη φορά, μιας κυβερνήσεως συμμαχικής, στην οποία μετείχαν όλες οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις. Στην αρχή και ο Φώτης ο Κουβέλης, στο τέλος μόνο ο Βαγγέλης ο Βενιζέλος. Και έτσι ήμασταν σε μια συμμαχία πρωτόγνωρη για την Ελλάδα, που κράτησε τόσα χρόνια, σε μια συμμαχία η οποία έγινε ακριβώς γιατί είχε αυτόν τον κοινό παρανομαστή που λεγόταν: Ευρώπη.

Εγώ αυτό το οποίο θέλω να πω είναι, ότι εφόσον η Νέα Δημοκρατία βγει πρώτο κόμμα -που θα βγει- και σε περίπτωση που και αυτοδύναμος να είμαι, εγώ θα επιδιώξω και πάλι συμμαχίες με όλες τις φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις, γιατί αυτό είναι το πιο αναγκαίο: Να είμαστε όλοι μαζί σε αυτή την πορεία και υπάρχει ήδη πλούσια εμπειρία -πίστεψέ με- από αυτήν την πάρα πολύ σημαντική συμμαχία.

Θέλω όμως και να πω, ότι απέναντί μου έχω έναν υποψήφιο, ο οποίος τρεις μέρες μετά τις εκλογές, σε αυτά τα διαρκή τους συνέδρια που δεν τελειώνουν, έκανε έκκληση στο ΚΚΕ και στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ να κάνουν μαζί αυτή τη συμμαχία. Και το ΚΚΕ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ -που τα σέβομαι ως κόμματα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι φιλοευρωπαϊκά. Θα έλεγα ότι είναι τα κατεξοχήν εναντίον της Ευρώπης- αρνήθηκαν. Το ΚΚΕ ήταν μάλιστα εκείνο το οποίο του είπε ξεκάθαρα ότι «εγώ δεν δέχομαι να συμμαχήσω μαζί σου».

Και από την ώρα που είδε ότι δεν έχει συμμάχους για την επόμενη Βουλή, ούτε ευρωπαϊκούς, ούτε φιλοευρωπαϊκούς, ούτε από την πλευρά των μη ευρωπαϊκών κομμάτων, το γύρισε σε αυτό το καινούριο θα έλεγα παραμύθι, μια που δεν έχει με ποιόν να συνεργαστεί, και είπε τη λέξη «αυτοδυναμία». Εννοούσε «αδυναμία» συμμαχιών. Επειδή δεν έχει με ποιον να πάει, το βάφτισε «αυτοδυναμία».

Αυτό -πιστεύω- το παραμύθι ο κόσμος δεν το πιστεύει. Αντίθετα θεωρώ ότι ο κόσμος προσδοκά όλες τις φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις να δώσουν τη μάχη. Εγώ και αυτοδύναμος να είμαι, ως Νέα Δημοκρατία, αυτοί θα είναι μαζί μου. Σε μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας για πρόοδο μέσα στην Ευρώπη.

Θέλω και πάλι να πω ότι για μένα είναι συγκίνηση, τιμή που είμαι εδώ στις δυτικές συνοικίες. Ξέρω ότι εδώ υπάρχει ο πληγωμένος κόσμος, ξέρω ότι υπάρχει ο κόσμος ο οποίος διαδηλώνει την οργή του, ξέρω όμως ότι ο κόσμος αυτός που βράχηκε, δεν θέλει και να πνιγεί. Και ξέρω ότι αυτός ο κόσμος προσπαθεί και θα έχει την αμέριστη δικιά μας συμπαράσταση και βοήθεια για να τα βγάλει πέρα.

Θα τα βγάλει πέρα γιατί από εδώ και πέρα και η Ευρώπη ολόκληρη, αλλά ιδιαίτερα εμείς, μετά από τόσες αιματηρές πράγματι θυσίες, προχωράμε στο δρόμο της Ανάπτυξης».

*

Στη συνέχεια, μετά την ανταλλαγή απόψεων για προβλήματα που αφορούσαν την ανεργία, τις προσλήψεις κ.λπ. ο κ. Σαμαράς κατέβηκε στο καφέ στο υπόγειο του Δημαρχείου, όπου συνομίλησε με πολίτες, νεολαίους του κόμματος κ.ά.

Να σημειωθεί, ότι κατά την έλευση του Πρωθυπουργού, ομάδα πολιτών και μέλη της Αριστερής Κίνησης Περιστερίου, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ.ά, που είχε συγκεντρωθεί έξω από το Δημαρχείο, διαμαρτυρήθηκε έντονα με συνθήματα κατά της κυβερνητικής πολιτικής και επιτέθηκαν φραστικά στον κ. Σαμαρά.

Παρενέβησαν οι αστυνομικοί και έγιναν προσαγωγές στο αστυνομικό τμήμα.

ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΨΟΓΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΤΟΥ Σ.Ο.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Με επιτυχία διεξήχθη στο τέλος του 2014, το Νεανικό Τουρνουά του Σκακιστικού Ομίλου Περιστερίου, στο εντευκτήριο του Συλλόγου, με το Ελβετικό σύστημα των 7 γύρων και χρόνο σκέψης 90 λεπτά με προσθήκη 30΄΄για κάθε κίνηση μετά την πρώτη κίνηση. Συμμετείχαν 30 σκακιστές και σκακίστριες, ηλικίας κάτω των 14 ετών.

Όλοι οι νεαροί σκακιστές κέρδισαν τις θετικές εντυπώσεις με την άψογη αθλητική συμπεριφορά τους και ιδίως οι πολύ νεαροί σκακιστές που πήραν για πρώτη φορά μέρος σε αγώνες.

Οι αναμετρήσεις ήταν συναρπαστικές και έδωσαν την ευκαιρία στους συμμετέχοντες, με κίνητρο τη νίκη, να διευρύνουν την οξύνοιά τους.

Πρώτος νικητής της γενικής κατάταξης αναδείχθηκε ο Αριστείδης Γκούντουβας με 6,5 βαθμούς, δεύτερος ο Νικόλαος Κρασσάς με 6 β. και τρίτος ο σκακιστής του Πανιωνίου Ροδόλφος Σταματίου με 5 β.

Στην κατηγορία των κοριτσιών γενικής κατάταξης, πρώτη νικήτρια ανακηρύχτηκε η Ζωή Παρασκευοπούλου με 4,5 β., δεύτερη η σκακίστρια του Σ.Σ. Σύρου Μαρία Νικολέτα Κατσαρού με 4 β. και τρίτη η Ευανθία Κρασσά με 3,5 β.

Πρώτη στην κατηγορία κάτω των 14 ετών αναδείχθηκε η Κλεοπάτρα Φώτου με 4 β., με δεύτερο τον Ιωάννη Καλλέργη με 4 β. και τρίτο τον Σταύρο Αναστασίου με 3,5 β.

Πρώτος στην κατηγορία κάτω των 10 ετών αναδείχθηκε ο Αντώνης Σγαρδάς με 4 β., δεύτερος ο Νίκος Καραγιώργος με 4 β. και τρίτος ο Μανώλης Βούρος με 4 β.

Τέλος στη κατηγορία κάτω των 8 ετών, πρώτος νικητής αναδείχθηκε ο σκακιστής του Σ.Μ.Σ. Ελευσίνας Σπύρος Χαρτοφύλακας με 4,5 β., δεύτερος ο Κυριάκος Τσουρέκας με 4,5 β. και τρίτος ο Αντώνης Δαφερέρας με 3,5 β.

Οι διοργανωτές, με επί κεφαλής τον πρόεδρο του Συλλόγου κ. Ιακ. Λαπατά, ευχαριστούν θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της διοργάνωσης.
Την τελική βαθμολογία, τα στατιστικά κ.λπ. μπορούν να βρουν οι ενδιαφερόμενοι στο www.chess results.com

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΤΡΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑ (ALZHEIMER) ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΕ Κ.Α.Π.Η. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ

Στα πλαίσια της συνεργασίας του Δήμου Περιστερίου με την Εταιρεία Νόσου Alzheimer και Συναφών Διαταραχών Αθηνών, υλοποιούνται κοινές δράσεις παροχής υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες.

Γι’ αυτό το σκοπό, πραγματοποιήθηκε στις 14.1.2015 σύσκεψη στο 3ο ΚΑΠΗ, με τη συμμετοχή του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου σε θέματα Υγείας του Δήμου, καρδιολόγου κ. Γεωργίου Μπεκιάρη με την πρόεδρο της Εταιρείας, νευρολόγο – ψυχίατρο κα Παρασκευή Σακκά, καθώς και με στελέχη των ΚΑΠΗ, των κοινωνικών υπηρεσιών, ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Εταιρείας Νόσου Alzheimer (Αλτζχάιμερ).

Μετά την ανταλλαγή απόψεων αποφασίστηκε η οργάνωση και λειτουργία τριών Συμβουλευτικών Σταθμών για την προώθηση δράσεων πρόληψης και παρέμβασης για την Άνοια.

Συγκεκριμένα, θα λειτουργήσουν συμβουλευτικοί σταθμοί στα ΚΑΠΗ:

-Ανθούπολης (Αχαΐας 4), τηλ. 210 5753181,

-Κέντρου (Βάρναλη & Ραιδεστού), τηλ. 210 5740590, 210 5742152. Και,

-Λόφου Αξιωματικών (Μαραθωνοκάμπου 15), τηλ. 210 5738554.

Ο κ. Γεωρ. Μπεκιάρης τόνισε μετά τη σύσκεψη, ότι η άνοια ταλαιπωρεί πολλούς συμπολίτες μας και κατ’ επέκταση τις οικογένειές τους και είναι βέβαιο, ότι οι συμβουλευτικοί σταθμοί στην πόλη του Περιστερίου θα προσφέρουν ουσιαστικές υπηρεσίες σε όλους όσους πάσχουν από τη νόσο Alzheimer.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΩΝ ΣΤΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ»

Αντιβιοτικά ευρέως φάσματος προσφέρθηκαν στο Δήμο Περιστερίου από την ανθρωπιστική οργάνωση «Φαρμακοποιοί του Κόσμου», για την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών των απόρων και ανασφάλιστων πολιτών.

Συγκεκριμένα, 4.000 τεμάχια αντιβιοτικών Clarithromycin / Zeclaren (Abbott Hellas), παρέλαβε τις 14.1.2015 ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για Θέματα Υγείας, καρδιολόγος κ. Γεώργιος Μπεκιάρης από τον πρόεδρο των «Φαρμακοποιών του Κόσμου» κ. Σπύρο Σερεμίδη, παρουσία της εκπροσώπου δημοσίων σχέσεων της Εταιρίας - χορηγού επικοινωνίας της «Δίαυλος – Επικοινωνία» κας Αντιόπης Σαραχού.

Ήταν μια παροχή που τελεσφόρησε με πρωτοβουλία της δημοτικής συμβούλου και προέδρου του Κέντρου Πρόληψης «Οδοιπορικό» κας Ουρανίας Σαγιάκου, προκειμένου να ενισχυθεί το Κοινωνικό Φαρμακείο της πόλης μας.

Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης ευχαρίστησε τους «Φαρμακοποιούς του Κόσμου» για την ευγενική προσφορά τους, καθώς και τους συνεργάτες του κ.κ. Ουρανία Σαγιάκου και Γεώργιο Μπεκιάρη για τη συμβολή τους να ενισχυθεί το Κοινωνικό Φαρμακείο της πόλης μας.

‘Όπως τονίσθηκε από πλευράς Δήμου «Δεν πρέπει να ξεχνά κανείς ότι καθημερινά αυξάνεται ο αριθμός των πολιτών, που βρίσκονται σε κατάσταση φτώχειας, ή απειλούνται από αυτή, ή είναι μέλη ευπαθών ομάδων, οι οποίοι χρήζουν άμεσης βοήθειας και οι κοινωνικές δομές του Δήμου Περιστερίου καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες τους αυτές».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 15:56

Η ομάδα ART GROUP NURAMA σας προσκαλεί

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Η ομάδα ART GROUP NURAMA σας προσκαλεί για να σας παρουσιάσει τις δικές της χρωματικές αναζητήσεις, στα εγκαίνια της ομαδικής έκθεσης ζωγραφικής - γλυπτικής , στις 18 Φεβρουαρίου 2015 , ώρα 18:00, στον Εκθεσιακό χώρο του Νέου Δημαρχείου Περιστερίου. (Στάση Μετρό «Περιστέρι»).

Εκθέτουν τις δημιουργίες τους οι Καλλιτέχνες:

Αναστασιάδης Τόλης,

Ζήκκας Νίκος,

Πάλλα Βασιλική,

Παπαϊωάννου Τάσος Και,

Σαμαράκη Ίννα.

Η διάρκεια της Έκθεσης είναι από 18 Φεβρουαρίου 2015 έως 8 Μαρτίου 2015.

             Χ Ο Ρ Η Γ Ο Ι

1) Καταστήματα Εσωρούχων "AVANTAGE" (Ιωαννίνων 2, Αγ. Ιερόθεος , Περιστέρι, τηλ: 210 5767514 & Πελασγίας 37, Ν. Ζωή, Περιστέρι, τηλ: 210 5768339).

2) GREEK VIPES.EU - Ηλεκτρονικό τσιγάρο (Καραολή & Δημητρίου 14 , Μεταμόρφωση, τηλ. 215 5308780)

Επιμέλεια- Συντονισμός: Λαφτσή Στέλλα, τηλ. επικοινωνίας : 6977 187754, E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Website:

www.artgroupnurama.com

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Διάλεξη του καθηγητή Κοινωνικών Επιστημών και τ. πρύτανη του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Βασίλη Φίλια με θέμα: «Ο χαρακτήρας της Επανάστασης του 1821», θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου, στις 4.2.2015, ώρα 7.00 μ.μ.

Πρόκειται για την τελευταία διάλεξη του Χειμερινού Εξαμήνου 2014-2015 του Δημοτικού Ελεύθερου Πανεπιστημίου Περιστερίου.

Μετά το τέλος της διάλεξης θα ακολουθήσει η τελετή απονομής των Βεβαιώσεων Παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.

Λεπτομέρειες στο επόμενο φύλλο μας. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διανομή τροφίμων για το μήνα Ιανουάριο 2015 στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Περιστερίου.

Διανεμήθηκαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης τα οποία προήλθαν από προσφορές συμπολιτών μας και από χορηγίες ιδιωτικών επιχειρήσεων.

Η διανομή πραγματοποιήθηκε από το προσωπικό και τους εθελοντές του Κοινωνικού Παντοπωλείου με την εποπτεία της προέδρου του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής Αθλητισμού & Πρόνοιας του Δήμου Περιστερίου κας Ξένης Κορόγιαννη.

Οι ωφελούμενοι του Κοινωνικού Παντοπωλείου που έχουν ανάγκη στήριξης ανήκουν στις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες πληθυσμού (άτομα άνεργα, άπορα, με χαμηλά εισοδήματα και με προβλήματα υγείας).

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΧΩΡΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΑΣΤΕΓΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Η Πολιτική Προστασία του Δήμου Περιστερίου ενημερώνει ότι ως χώρος προσωρινής φιλοξενίας αστέγων ατόμων, περιοχής ευθύνης του Δήμου Περιστερίου, ορίζεται το κτίριο Κ.Υ.Β.Ε. (Εθν. Μακαρίου 1 & Κηφισού).

Ο χώρος είναι πλήρως συμμορφούμενος με τις οδηγίες της Γ. Γ. Πολιτικής Προστασίας, δηλαδή θερμαινόμενος και προσβάσιμος επί 24ώρου βάσεως, κατά τις ημέρες που η θερμοκρασία είναι κάτω των +4 βαθμών Κελσίου.

Το τηλέφωνο επικοινωνίας με το Κ.Υ.Β.Ε. είναι 210 5783288.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η Ι. ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΦΟΙΝΙΚΙΩΤΙΣΣΑΣ

 Μετά από 15ετή προσπάθεια του σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Χρυσοστόμου και του ηγούμενου π. Θεοδώρητου, νομιμοποιήθηκε το Μοναστήρι της Παναγίας Φοινικιώτισσας, στο Ποικίλο Όρος.

Με Πράξη της Ιεράς Συνόδου της 4.2.2015 έγινε ανακήρυξη- νομιμοποίηση της Μονής και προωθείται πλέον η προβλεπόμενη διαδικασία, υπογραφής Προεδρικού Διατάγματος, δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως κ.λπ.

Η νομιμοποίηση ανοίγει το δρόμο για την περαιτέρω ανάπλαση του περιβάλλοντος χώρου, ώστε η Μονή να γίνει επίκεντρο θρησκευτικής ανάτασης και των Περιστεριωτών και των κατοίκων της Αττικής.

Για επικοινωνία με την Ι. Μονή της; Παναγίας Φοινικιώτισσας οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 210 5721148

και 6976 695424.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

«ΚΟΣΜΗΜΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΗΣ 1ης ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ

Σε λίγους μήνες, ο Δήμος Περιστερίου θα διαθέτει το πιο όμορφο και σύγχρονο χώρο της Αττικής, με την ολοκλήρωση του έργου βιοκλιματικής ανάπλασης της 1ης Παιδικής Χαράς, που βρίσκεται ανάμεσα στους δύο Σταθμούς Μετρό («Αγ. Αντώνιος» και «Περιστέρι»), σε απόσταση μόλις 200 μέτρων από τον καθένα.

Ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, με τους συνεργάτες του αντ/ρχους κ.κ. Παν. Λύκο και Βασ. Μπέτση επισκέπτονται συχνά το εργοτάξιο και ενημερώνονται για την πορεία των εργασιών από τους επιβλέποντες μηχανικούς.

Ο κ. Παχατουρίδης σε δηλώσεις του, τόνισε ότι: «Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί μια πιλοτική παρέμβαση σε κεντρικό σημείο πόλης, σ’ ολόκληρη τη χώρα. Με την πρωτοποριακή μελέτη των Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Περιστερίου, πρόκειται να αποτελέσει «κόσμημα» για την πόλη και να γίνει τόπος έλξης για τους πολίτες ολόκληρης της Αθήνας».

Η βιοκλιματική ανάπλαση της 1ης Παιδικής Χαράς περιλαμβάνει χώρους αναψυχής και πρασίνου, υπαίθρια γυμναστήρια και παιδικές χαρές και στην είσοδό της τα εντυπωσιακά σιντριβάνια δεν πρόκειται να αφήσουν ασυγκίνητο κανέναν επισκέπτη.

Για το μεγάλο αυτό έργο δεν θα επιβαρυνθούν ούτε ένα ευρώ οι πολίτες του Περιστερίου, διότι χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής και συγκεκριμένα από Ευρωπαϊκά κονδύλια.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΥΠΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

Η προεδρία του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη στον Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) σηματοδοτεί προφανώς μια νέα εποχή για την πορεία του Συνδέσμου, καθώς μια πρώτη κίνηση είναι η εφαρμογή του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Αστικής Παρέμβασης (Σ.Ο.Α.Π.).

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα δράσης οικονομικού, κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα για όλους τους δήμους που συγκροτούν το Σύνδεσμο, που εκτός της αναπτυξιακής του προοπτικής, είναι ταυτόχρονα και μια ενωτική ομόθυμη πρωτοβουλία συνεργασίας και διεκδίκησης από τους οκτώ δήμους του Συνδέσμου.

Οι στόχοι του Σ.Ο.Α.Π. είναι σε αδρές γραμμές:

-Η κοινωνική συνοχή: Βελτίωση των υποδομών και των προσφερομένων υπηρεσιών του κοινωνικού κράτους. Έμφαση της πολιτιστικής δημιουργίας και η ενίσχυσή της.

-Οικονομική βάση: Λήψη μέτρων για μια πιο δυναμική κατεύθυνση των παραγωγικών και επαγγελματικών δραστηριοτήτων και παράλληλη αξιοποίηση των αναπτυξιακών και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.

-Περιβάλλον: Εμπλουτισμός, βελτίωση και αναβάθμιση του πράσινου και βελτίωση των περιβαλλοντικών υποδομών.

-Πολεοδομικός τομέας: Απόκτηση χώρων, αισθητική τους αναβάθμιση, ποιοτική διαχείριση της καθημερινότητας. Και,

-Ασφάλεια: Αντιμετώπιση παραβατικότητας, αίσθημα ασφάλειας στους δημόσιους χώρους κ.λπ.

Για το θέμα αυτό θα επανέλθουμε. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ