• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΗΡΑΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ

bx2

Εκκολαπτόμενοι δημοσιογράφοι, οι μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου, συνοδευόμενοι από εκπαιδευτικούς, συναντήθηκαν πρόσφατα και πήραν συνέντευξη από το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη για τις δράσεις του Δήμου Περιστερίου, όσον αφορά τη διαχείριση και την ανακύκλωση των απορριμμάτων.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές Εύα Κοτζαϊράκη, Χριστίνα Πάνου, Γιάννης Κούκης, Αλεξία Τάση, Ελένη Χαλάτση, Χριστιάνη Καραδημητρίου, Ελεάννα Λύκου και Δημήτρης Πατάκας, συνοδευόμενοι από τους καθηγητές κ.κ. Μέλπω Παπαμάρκου, Φώτη Τσουκαλά και Έφη Λαμπροπούλου, συναντήθηκαν στο Δημαρχείο με τον κ. Παχατουρίδη παρουσία των αντ/ρχων κ.κ. Μαίρης Τσιώτα – Μάρκου, Βασίλη Μπέτση κ.ά. (φωτογραφία).

Οι μαθητές έθεσαν ερωτήματα και ενημερώθηκαν εκτενώς για τις πρωτοποριακές δράσεις ανακύκλωσης που υλοποιεί ο Δήμος Περιστερίου, καθώς και την αποκομιδή των οικιακών απορριμμάτων σε σχέση με άλλες πόλεις.

Για τέτοιες συναντήσεις οι οποίες γίνονται συχνά, ο κ. Παχατουρίδης είπε χαρακτηριστικά: «Το να συνομιλείς, το να ανταλλάσσεις απόψεις, το να ακούς να μιλούν για την πόλη, μέσα από τα «μάτια» των μικρών μαθητών - συμπολιτών μας, είναι πάντοτε πολύ ενδιαφέρον και πολύ εποικοδομητικό».

Τις πληροφορίες και τα συμπεράσματά τους από τη συνάντηση με τον Δήμαρχο Περιστερίου, οι μαθητές του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου θα μεταφέρουν -όπως είπαν- σε Ευρωπαϊκή συνάντηση μαθητών, που θα πραγματοποιηθεί προσεχώς στη Ρώμη.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΕΝΝΕΑ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΣΤΟ ΝΤΑΜΑΡΙ ΚΗΠΟΥΠΟΛΗΣ

bn1

Σε μάστιγα έχει εξελιχθεί το φαινόμενο της εγκατάλειψης των ζώων, ενώ σοκάρουν τα καθημερινά κρούσματα της κακοποίησης τους από ασυνείδητους ανθρώπους που για να τα ξεφορτωθούν δεν διστάζουν να τα καταδικάσουν σε αργό και βασανιστικό θάνατο!

Πρόσφατο κρούσμα η συμμετοχή του Δήμου Περιστερίου σε επιχείρηση διάσωσης εννέα μικρών σκύλων, που πραγματοποιήθηκε στις 12.2.2015 το βράδυ, σε απόκρημνο σημείο, κοντά στο γήπεδο ποδοσφαίρου «Νταμάρι», στην Κηπούπολη.

Αθλητές και παράγοντες των ομάδων που βρίσκονταν στο γήπεδο εκείνη τη στιγμή, άκουσαν τις υλακές των μικρών σκυλιών και κάλεσαν τις Αρχές για βοήθεια. Έσπευσε στο σημείο η Πυροσβεστική Υπηρεσία, άνδρες της οποίας κατάφεραν να διασώσουν όλα τα σκυλάκια.

Επί τόπου μετέβη αμέσως και ο αντ/ρχος Παιδείας και Κοιν. Μέριμνας κ. Αναστάσιος Θεοδωράκος, ο οποίος μερίμνησε και προσφέρθηκε περίθαλψη στα σκυλάκια, από το ειδικό συνεργείο του Διαδημοτικού Κέντρου Περίθαλψης Αδέσποτων Ζώων, του οποίου ενεργό μέλος είναι ο Δήμος Περιστερίου.

Ο κ. Θεοδωράκος εξέφρασε τον αποτροπιασμό του για την πράξη του ασυνείδητου δράστη που πέταξε τα εννέα σκυλάκια μέσα σε μια σακούλα σούπερ μάρκετ στα βράχια πάνω από το νταμάρι.

Θυμίζουμε, ότι με το νέο νόμο περί προστασίας των ζώων (Ν. 4235/2014, ΦΕΚ 32 Α΄/11.2.2014, για τους δράστες τέτοιων πράξεων προβλέπονται, ανάλογα με τη βαρύτητα του αδικήματος, ποινές φυλάκισης από 1 – 5 χρόνια και πρόστιμο από 5.000 – 15.000 ευρώ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ο.Τ.Α. Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ

ghi

Γενική συνέλευση, πραγματοποίησαν οι πρωτεργάτες της γραπτής κα άγραφης ιστορία του Δήμου μας, που με το μόχθο τους θεμελίωσαν αυτά που απολαμβάνουμε σήμερα και οι οποίοι παρά τα προβλήματα που τους ταλανίζουν διατηρούν τους άρρηκτους δεσμούς τους, αυτούς που τους ένωσαν δεκαετίες πριν, όταν οι συνθήκες της λειτουργίας του Δήμου κάθε άλλο παρά ιδανικές ήταν.

Πρόκειται για το Σύλλογο Συνταξιούχων Ο.Τ.Α. Ν. Αττικής, οι οποίοι πραγματοποίησαν στις 12.2.2015 αρχαιρεσίες. Οι νομότυπα εκλεγμένοι εκρόσωποί τους συγκροτήθηκαν σε Σώμα, ως εξής:.

Γολεμάτης Θεόδωρος- πρόεδρος, Σκλάβος Παναγιώτης- αντ/δρος, Ξυδιά Ανδρούλα- γραμματέας, Καλλιοντζή Κων/να- ταμίας, Γεωργιάδου Αλεξάνδρα- μέλος, Σύρρου Ελένη- μέλος, Γιαννάκης Γεώργιος- μέλος, Μπεκιάρη Σμαράγδα- αναπληρωματικό μέλος και Σκούφος Νικόλαος-αναπληρωματικό μέλος.

Για την Ελεγκτική Επιτροπή εξελέγησαν οι:

Καραγεωργάκη Θεοδοσία, Κοντοπούλου Κων/να και Γαβριήλ Βασιλεία.

Στη συνέχεια το νέο Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη του Συλλόγου έκοψαν την πίττα τους για το νέο έτος 2015, σε ένα κλίμα αισιοδοξίας, χαράς και ανταλλαγής ευχών.

Στη φωτογραφία μας διακρίνονται από αριστερά τα μέλη του Δ.Σ. Α. Γεωργιάδου, Π. Σκλάβος, Θ. Γολεμάτης (πρόεδρος που απευθύνει ευχές), Γ. Γιαννάκης ,Ε. Σύρρου, Α. Ξυδιά και Κ. Καλλιοντζή .

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΣΤΗΝ «ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ»

Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, ο Δήμος Περιστερίου συμμετέχει στην παγκόσμια πρωτοβουλία της περιβαλλοντικής οργάνωσης WWF ενάντια στην κλιματική αλλαγή του πλανήτη μας.

Ο αντ/ρχος Καθημερινότητας & Ηλεκτροφωτισμού κ. Κώστας Ποθητός καλεί όλους τους δημότες το Σάββατο 28 Μαρτίου 2015, στις 20:30, να σβήσουν τα φώτα τους για μια ώρα –την Ώρα της Γης– συμβάλλοντας έτσι στην προσπάθεια της μείωσης του ταχύτατου ρυθμού υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Ο Δήμος Περιστερίου συμμετέχει στην πρωτοβουλία «Η Ώρα της Γης», έναν παγκόσμιο πλέον θεσμό, καθώς είναι ένας πολύ απλός τρόπος να αποδείξουμε ότι πέρα από γεωπολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές διαφορές, παραμένουμε πολίτες ενός κοινού τόπου: του πλανήτη «Γη».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΥΓΟΥΛΕΑ- ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ - ΑΝΤΙΛΟΓΙΑΣ

Συνεχίζοντας μια παράδοση αρκετών ετών, η ομάδα Επιχειρηματολογίας-Αντιλογίας των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα- Λιναρδάτου, η οποία στο παρελθόν έχει διακριθεί αρκετές φορές σε πανελλαδικό επίπεδο, κατέκτησε μια ακόμα διάκριση.

Στις 28 Φεβρουαρίου και 1η Μαρτίου 2015, η ομάδα Επιχειρηματολογίας- Αντιλογίας του Σχολείου πήρε μέρος στους αντίστοιχους Φιλικούς Αγώνες που διοργανώθηκαν στη Γερμανική Σχολή Αθηνών.

Συναγωνίστηκαν με 20 σχολεία από Αθήνα και Θεσσαλονίκη και αναδείχθηκαν πρώτοι βαθμολογικά στον προκριματικό γύρο, ενώ εντάχθηκαν στις 4 καλύτερες ομάδες των αγώνων. Επίσης δύο μέλη της ομάδας συμπεριλήφθηκαν στους 10 καλύτερους ομιλητές.

Οι μαθητές που αποτελούν την ομάδα είναι: Γεωργία Παπαθανασίου (4η καλύτερη ομιλήτρια), Φωτεινή Καλλιώρα (6η καλύτερη ομιλήτρια), Ελένη Ζωγράφου, Καλλιόπη Σταθακοπούλου, Νίκος Καλατζής, Νίκος Τσιώλης, Ελένη Μανούσου και Χρήστος Μαλιαχόβας (ορισμένα μέλη διακρίνονται στη φωτογραφία μας).

Η ίδια ομάδα θα συμμετάσχει και στους 1ους Διασχολικούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης, που διοργανώνονται από τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου στις 28 & 29.3.2015.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

15100: Ο ΝΕΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Τέθηκε από την 1η Μαρτίου 2015 σε λειτουργία, ο νέος πιο εύχρηστος τηλεφωνικός αριθμός του Δήμου Περιστερίου: 15100, τον οποίο θα μπορούν να καλούν για την οποιαδήποτε πληροφορία ή εξυπηρέτησή τους οι πολίτες του Δήμου μας (Υπηρεσίες, καθαριότητα, πράσινο κ.λπ.).

Ο προηγούμενος τετραψήφιος αριθμός (15963) έπαψε να υφίσταται.

Για ορισμένο διάστημα οι πολίτες που θα καλούν τον προηγούμενο αριθμό, θα ενημερώνονται για τη σχετική αλλαγή από ηχογραφημένο μήνυμα.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ» ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ «ΕΦΗ»

Ο Δήμος Περιστερίου στα πλαίσια των πολιτιστικών του δράσεων φιλοξενεί την εξαιρετική μουσική παράσταση «Οι Ποιητές που Αγαπάμε και Τραγουδάμε», τις Δευτέρες 16 και 30 Μαρτίου 2015, ώρα 19:30, στο Κινηματοθέατρο «Έφη» (Βασιλικών 6, Κηπούπολη). Είσοδος ελεύθερη.

Πρόκειται για ένα ζωντανό μουσικό αφιέρωμα σε αγαπημένα τραγούδια και ποιήματα της γενιάς μας από το θέατρο «Αργώ».

Ο ερμηνευτής και τραγουδοποιός Γιάννης Μαθές παρουσιάζει τις σημαντικότερες στιγμές από το μελοποιημένο έργο των τριών σπουδαίων ποιητών μας «Ελύτης- Γκάτσος- Λειβαδίτης».

Συμμετέχουν: Ελεάννα Φινοκαλιώτη, πιάνο: Γιάννης Καφετζόπουλος, βιολί: Κλεόδωρος Αγόρας και κοντραμπάσο: Άγγελος Παπαδάτος. Ενορχήστρωση, επιμέλεια προγράμματος: Γιάννης Μαθές. Σκηνοθεσία-φωτισμοί: Γιάννης Κωνσταντακόπουλος.

Είναι μια παραγωγή της Καλλιτεχνικής Εταιρείας «Αργώ».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ

Με την οργανωτική σφραγίδα του δίδυμου Γ. Πανόπουλου- Κ. Πετρουλάκη και των υπολοίπων μελών του Συλλόγου Μεσσηνίων Περιστερίου, η εκδήλωση που πραγματοποίησαν το μεσημέρι της 8.3.2015 στο Ρεμπετάδικο «Αργώ» (Καρκαβίτσα & Αντιπάρου 2, Περιστέρι) με την ευκαιρία της κοπής της πίττας του, ικανοποίησε απόλυτα τα μέλη του και τους φίλους τους. Και τους ικανοποίησε, όχι μόνο γιατί απόλαυσαν ένα άψογο γευστικά και καλλιτεχνικά διάλειμμα στην καθημερινότητά τους, αλλά γιατί ο προορισμός ενός εθνικοτοπικού συλλόγου είναι να συνδέει με «γέφυρα» την παράδοση το αύριο με το χθες, σύμφωνα και με τη ρήση του Τίτου Πατρίκιου, όπως τη μετέφερε ο πρόεδρος ενός Μεσσηνιακού φορέα κ. Μιχ. Γαβράς «Πατρίδα μας είναι τα παιδικά μας χρόνια». Και αυτόν ακριβώς τον προορισμό δικαιώνει ο Σύλλογος Μεσσηνίων.

Ο γεν. γραμματέας του Συλλόγου κ. Κώστας Πετρουλάκης ευχαρίστησε όσους έδωσαν το «παρών» στην κοπή της πίττας και ευχήθηκε χρόνια πολλά στις γυναίκες, καθώς η 8η Μαρτίου είναι η «Ημέρα της Γυναίκας».

Τον διαδέχθηκε στο μικρόφωνο ο πρόεδρος κ. Γεωρ. Πανόπουλος, που ευχήθηκε για την καλή χρονιά και στις εορτάζουσες γυναίκες και ευχαρίστησε το Δήμο Περιστερίου για τη γενναία απόφασή του να επιχορηγήσει με σημαντικό ποσό τους εθνικοτοπικούς συλλόγους, οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρωτίστως οικονομικά προβλήματα.

ΑΝΕΞΙΤΗΛΟ ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΤΩΝ ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, στη διαδοχή του μαχαιριού, συνεχάρη το Σύλλογο για τη δράση του, αλλά κυρίως για το γεγονός ότι καθυστέρησε να κόψει την πίττα του, περιμένοντας την ημέρα τιμής και αναγνώρισης της γυναίκας σε όλους τους τομείς. Πρόσθεσε ότι θεωρεί υποκριτικό η γυναίκα να γιορτάζει μια φορά το χρόνο, αντί καθημερινά, αφού ισότιμα και ισόνομα στέκει στο πλευρό και ολοκληρώνει το άλλο μισό που είναι ο άνδρας.

Συμπλήρωσε ότι ο Σύλλογος Μεσσηνίων έχει αφήσει ανεξίτηλο αποτύπωμα στο Περιστέρι, όχι μόνο γιατί πληθυσμιακά οι Μεσσήνιοι αποτελούν μια μικρή πόλη μέσα στην πόλη μας, αλλά και γιατί από τους κόλπους του αναδείχθηκε ο μακροβιότερος δήμαρχος Περιστερίου, κ. Θεόδ. Δημητρακόπουλος, που διακρίνεται για το ήθος και την ευπρέπειά του.

Ο τ. δήμαρχος και επίτιμος πρόεδρος του Συλλόγου κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος ευχήθηκε χρόνια πολλά σε όλους και ιδιαίτερα στις εορτάζουσες γυναίκες και αφιέρωσε το κομμάτι που έκοψε στα παιδιά της πόλης μας αλλά και σε εκείνα που δοκιμάζονται παγκόσμια.

Ο κύκλος της κοπής της πίττας ολοκληρώθηκε με τον πρόεδρο του Συλλόγου των απανταχού καταγομένων από το Νησί Μεσσηνίας κ. Μιχ. Γαβρά, ο οποίος θύμισε την άποψη του Τ. Πατρίκιου που προαναφέραμε και πρόσθεσε, ότι αφού λόγω της κρίσης αφαιρέσαμε όλες τις άλλες επιδιώξεις και επιθυμίες μας και μένουμε στο «ας έχουμε τουλάχιστον την υγειά μας», ευχήθηκε να έχουμε όλοι την υγειά μας και να ελπίζουμε σε καλύτερες ημέρες.

Ακολούθησε φαγοπότι, με ένα θαυμάσιο στην κυριολεξία καλλιτεχνικό επιτελείο, χορός, διασκέδαση μέχρι αργά, με τις κυρίες να αποχωρούν με ένα κόκκινο γαρίφαλο προσφορά του Συλλόγου, λόγω της Ημέρας τους.

Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων, η αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, οι δημοτ. σύμβουλοι του ΟΠΑΑΠ και των ΚΑΠΗ αντίστοιχα κ.κ. Ξένη Κορόγιαννη και Σάκης Ζορπίδης, ο π. πρόεδρος του Δημοτ. Συμβουλίου κ. Γεωρ. Τσικρικάς, η π. περιφερειακή σύμβουλος κα Ιωάννα Πανταλάκη, ο πρόεδρος του Π.Σ. «τα Περιστέρια» κ. Κων. Ανδριανόπουλος, η π. πρόεδρος του Συλλόγου κα Γιούλα Τσέρτου, τα μέλη του Διοικ. Συμβουλίου του Συλλόγου κ.ά.

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Από το Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής (Ι.Κ.Π.Ι.),

ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ

Μέχρι τις 30 Απριλίου 2015 θα συνεχίσει να υλοποιείται το εν εξελίξει πρόγραμμα δωρεάν προσυμπτωματικού ελέγχου υγείας του Ινστιτούτου Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής (ΙΚΠΙ) και το οποίο αφορά στους ανασφάλιστους και ανέργους της Περιφέρειας Αττικής.

Στο διάστημα αυτό προβλέπεται να επωφεληθούν επιπλέον 350 ανασφάλιστοι ή άνεργοι 25 - 65 ετών, οι οποίοι θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τον δωρεάν προληπτικό έλεγχο για: σακχαρώδη διαβήτη, καρδιαγγειακά νοσήματα και τους καρκίνους παχέος εντέρου, μαστού και τραχήλου της μήτρας, λαμβάνοντας και σχετική έκθεση υγείας.

Πρέπει να σημειωθεί ότι:

·Ο προσυμπτωματικός έλεγχος με τεστ Παπανικολάου έχει μειώσει σημαντικά τη θνησιμότητα από τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, γιατί οι λεγόμενες «προκαρκινικές βλάβες» εντοπίζονται σε πρώιμο στάδιο και θεραπεύονται, με αποτέλεσμα τη μείωση της συχνότητας εμφάνισης της νόσου.

Επίσης, ο καρκίνος είναι δυνατό να εντοπιστεί σε πρώιμο στάδιο αυξάνοντας τις πιθανότητες θεραπείας. Ωστόσο, ακόμη και σήμερα, κάθε 2΄ λεπτά μία γυναίκα πεθαίνει από καρκίνο του τραχήλου της μήτρας!

·Ο καρκίνος του μαστού είναι ο πιο συχνός καρκίνος στις γυναίκες παγκοσμίως. Ευτυχώς, έχει επιτευχθεί μείωση της θνησιμότητας από τον καρκίνο αυτό, χάρη στη ευρεία πληροφόρηση και τη διενέργεια των προληπτικών εξετάσεων και στην πρόοδο που έχει επιτευχθεί στις θεραπευτικές παρεμβάσεις. Με τη μαστογραφία μπορεί να ανιχνευτεί ο καρκίνος του μαστού σε πρώιμο στάδιο.

Σύσταση του Ινστιτούτου Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής (ΙΚΠΙ), στην οποία συμβάλλει καθοριστικά:

Κάνετε προληπτικές εξετάσεις! Είναι ευκαιρίες ζωής!

Τηλέφωνο επικοινωνίας του Ι.Κ.Π.Ι. (Αρμόδια κα Νεφέλη Χριστοπούλου), 210 6231305 (εσωτ. 216).

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

6ο Γενικό Λύκειο Περιστερίου

Μιχαλακοπούλου & Αγ. Τριάδος Περιστέρι

τηλ. 210 5786246

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

 Ευχαριστώ θερμά τον κ. Βασίλη Κουτσαγγέλη- καθηγητή βιολόγο του Σχολείου μας, τις μαθήτριες, τους μαθητές και τους γονείς που συμμετείχαν στην οργάνωση - ενημέρωση που έγινε στο αμφιθέατρο του 6ου ΓΕΛ Περιστερίου από επιστημονική ομάδα του Νοσοκομείου Νικαίας και εκπρόσωπο του ΚΕΛΠΝΟ, με θέμα «Εθελοντική αιμοδοσία και δωρεά οργάνων», καθώς και στην εθελοντική προσφορά αίματος που τόσο έχει ανάγκη η πατρίδα μας.

Αξίζει να αναφέρω ότι είναι η 3η συνεχόμενη σχολική χρονιά που υλοποιούμε το πρόγραμμα και η εθελοντική ομάδα αιμοδοσίας από 20 αρχικά συμμέτοχες, ξεπέρασε φέτος τις 70!

Σκοπός μας σίγουρα είναι η κοινωνική προσφορά αυτού του πολύτιμου αγαθού, ταυτόχρονα όμως θέλουμε να περάσει το μήνυμα, ότι η προσφορά αυτή δεν πρέπει να έχει κανένα αντάλλαγμα, ούτε την άδεια που νόμιμα προβλέπεται, καθότι αίρει τον εθελοντικό στόχο.

Εύχομαι και προτρέπω στην επόμενη αιμοληψία που θα διοργανώσουμε να αυξηθεί η συμμετοχή των εθελοντών.

Ο Διευθυντής

Θανάσης Νικολόπουλος

Περιστέρι 12.3.2015

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ