• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
Ειδοποίηση
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files.
alexandros

alexandros

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ Ο 6ος ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΣΚΑΚΙ ΣΙΜΟΥΛΤΑΝΕ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο Σ.Ο.Π. ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓ. ΤΡΑΝΤΑΛΗ

ΣΚΑΚΙΤην 11.5.2014 διεξήχθη με επιτυχία ο 6ος αγώνας επίδειξης σκάκι Σιμουλτανέ, που διοργανώνεται από τον Σκακιστικό Όμιλο Περιστερίου, κάθε χρόνο στην πλατεία Δασκαλογιάννη στο Μπουρνάζι, στη μνήμη του Παναγιώτη Τραντάλη.

Τον αγώνα επίδειξης έδωσε ο grandmaster I. Νικολαΐδης αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα 33 μικρούς και μεγάλους σκακιστές με αποτέλεσμα 32,5 - 0,5.

Την ισοπαλία και το ένα μετάλλιο απέσπασε ο πολύ καλός νεαρός σκακιστής του Σ.Ο. Αιγάλεω, Κασιούμης Βασίλης.

Η εμφάνιση όλων ήταν πολύ καλή, με αποτέλεσμα να δυσκολέψουν αρκετά τον I. Νικολαΐδη, ο οποίος τελείωσε την επίδειξη σιμουλτανέ – αναμέτρηση ενός με πολλούς αντιπάλους- μετά από αγώνα έξι ωρών!

Μετάλλια έλαβαν επίσης η Νικολαΐδου Ελένη και ο Κορρές Νίκος, οι οποίοι έπαιξαν τις καλύτερες παρτίδες και δυσκόλεψαν περισσότερο τον GM.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν οι γονείς και αρκετοί φίλοι των διαγωνιζομένων παικτών. Παραβρέθηκαν, η αντ/ ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου και ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου Αττικής και υποψ. αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αθήνας κ. Κώστας Καράμπελας.
Στο τέλος του αγώνα όλοι οι διαγωνιζόμενοι έλαβαν αναμνηστικά διπλώματα για τη συμμετοχή τους.
Ο πρόεδρος του Σ.Ο.Π. κ. Ι. Λαπατάς δήλωσε:
«Οφείλουμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς, τα μέλη και τους φίλους μας, που έμπρακτα στηρίζουν το έργο και τις δραστηριότητες του Ομίλου μας και ελπίζουμε να συνεχίσουν να μας παρέχουν την αμέριστη υλική και ηθική συμπαράστασή τους».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΤΑ «ΑΕΤΟΠΟΥΛΑ» ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΑ

Σε κλίμα ενθουσιασμού και γενικής ευφορίας, πραγματοποιήθηκε την 15.6.2014, στο γήπεδο της Χρυσούπολης, η τελετή της λήξης του 29ου ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος των ανεξάρτητων ομάδων Περιστερίου που διοργανώνει ο ΟΠΑΑΠ.

Πρωταθλήτρια ομάδα αναδείχθηκε ο Α.Σ. «Αετός» της Β’ κατηγορίας. Ωστόσο το Δ.Σ. του Συλλόγου αποφάσισε η απονομή του κυπέλλου και των μεταλλίων να γίνει στα παιδιά των ποδοσφαιριστών, δίνοντας έτσι μιαν άλλη πρωτοτυπία και νεανική νότα στον όμορφο αυτό θεσμό.

Τις απονομές έκαναν ο αντ/ρχος κ. Αλέξης Σταυρούλιας και ο αντ/δρος του ΟΠΑΑΠ κ. Γεωρ. Αυγουστίδης.

Στη φωτογραφία μας παράγοντες, ποδοσφαιριστές και τα παιδιά με τα τρόπαια της Ομάδας του «Αετού».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕ Η 3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ «ΠΕΤΡΙΝΟΥ» ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ «ΜΑΖΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

{gallery}politismos/614/36{/gallery}

Με μειωμένη συμμετοχή, λόγω εποχής, πραγματοποιήθηκε την 1.6.2014 το απόγευμα η 3η ετήσια συνάντηση των μαθητών και μαθητριών που φοίτησαν στο ιστορικό «Πέτρινο» 2ο και 4ο Δημοτικά Σχολείά, στα πλαίσια της δράσης «Μαζί ξανά στο Σχολείο» της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Περιστερίου.

Οι συμμαθητές συγκεντρώθηκαν στο προαύλιο του Σχολείου και ακολούθησαν η καθιερωμένη προσευχή και το «κελάηδισμα» του θρυλικού χάλκινου κουδουνιού, του οποίου θεματοφύλακας είναι η υπεύθυνη της Δημοτικής Βιβλιοθήκης κα Λιλή Καρκούλια.

Η κα Λιλή Καρκούλια που πήρε το λόγο μετά, τόνισε ότι η γενιά του «Πέτρινου» πρέπει να μιμηθεί το Σύλλογο «Γενιά της Παράγκας», που έχει αναπτύξει μια ποικίλη δραστηριότητα με εκδρομές, χορούς, θεατρικές παραστάσεις, χορωδία κ.λπ. Συνέστησε σε όλους να κάνουν αναθεώρηση ιδεών και να συγκεντρώσουν περισσότερους συμμαθητές, αλλά και να καταθέσουν προτάσεις και σκέψεις.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

Με την πρόταση συμφώνησε και η αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, μαθήτρια του «Πέτρινου» και η ίδια, που μίλησε μετά.

Σημείωσε, ότι είναι χρέος όλων να παρακινήσουν τους συμμαθητές τους να διευρυνθεί αριθμητικά και με πολλές δράσεις η συνάντηση των μαθητών του «Πέτρινου», γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά: «Έχουμε το πλεονέκτημα, ότι αξιωθήκαμε να δούμε το Σχολείο μας να γίνεται δημοτική βιβλιοθήκη, δημοτικό πανεπιστήμιο, μουσική βιβλιοθήκη και να αναπτύσσει πολλές άλλες δράσεις που προωθούν τον πολιτισμό»

ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΓΝΩΣΤΗ Η ΔΡΑΣΗ «ΜΑΖΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»

Τέλος το λόγο πήρε ένας από τους μαθητές ο κ. Λεόντιος Σφαιρόπουλος, που πρότεινε:

-Το «Πέτρινο» να μην μονοπωλείται από τους μαθητές μόνο του 2ου Δημοτικού γιατί στέγασε και τους μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου.

-Να φροντίσουν όλοι οι μαθητές να αναπτύξουν αριθμητικά τους συμμετέχοντες, γνωστοποιώντας στους συμμαθητές τους την δράση «Μαζί ξανά στο Σχολείο», γιατί δεν την γνωρίζουν και δεν έρχονται.

-Να γίνεται έγκαιρη ενημέρωση για την ημερομηνία της συνάντησης μέσω Τύπου ή ακόμη και με αφίσες, ώστε να γίνεται ευρύτερα γνωστή.

-Να δεσμευθεί ο καθένας από τους μαθητές να βρει και να ενημερώσει συμμαθητές του που κατοικούν ενδεχομένως εκτός Περιστερίου, ώστε να πλαισιώσουν τη δράση. Και,

-Επειδή η αρχή του καλοκαιριού συνδέεται με τις εξετάσεις των παιδιών, τις διακοπές κ.λπ., οι συναντήσεις «Μαζί ξανά στο Σχολείο» να γίνονται π.χ. το Νοέμβριο ή πριν της Γιορτές το Δεκέμβριο, που είναι όλοι στην Αθήνα, ώστε να έχουν την ευχέρεια να συμμετέχουν στις συναντήσεις.

*

Ακολούθησε μια περιήγηση – ξενάγηση στους χώρους του «Πέτρινου», που τα τελευταία χρόνια έχει ανακαινιστεί και φιλοξενεί με επιτυχία τη Δημοτική και Μουσική Βιβλιοθήκη, το Ανοικτό Πανεπιστήμιο κ.ά., όπου ξύπνησαν μνήμες και «κατορθώματα», έγινε «νοερό απουσιολόγιο» κ.λπ.

Η συνάντηση έκλεισε με ένα μελωδικό μουσικό αφιέρωμα στη Βίκυ Μοσχολιού, στην αίθουσα της Μουσικής Βιβλιοθήκης «Νάνα Μούσχουρη». Τραγούδησε η Περιστεριώτισσα και απόφοιτη του «Πέτρινου» Νίκη Μηλιαρά και τη συνόδευσαν ο Θάνος Μπένος στο πιάνο και ο Γιάννης Μπικουβαράκης στο μπουζούκι.

Απ’ όλους δόθηκε το ραντεβού για του χρόνου σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί έγκαιρα.

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ «GROUND FORCE PROJECT» ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ Σ. ΑΥΓOYΛΕΑ - ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ «MADE BY HELLAS»

Η μαθητική ομάδα των Eκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου, Ground Force Project, δύο φορές πρωταθλήτρια Ελλάδος, με μεγάλες διακρίσεις στον παγκόσμιο τελικό του «F1 in Schools» 2012 στο Abu Dhabi, κάτοχος του βραβείου καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης ομάδας, αναδειχθείσα σαν 11η καλύτερη ομάδα στον παγκόσμιο διαγωνισμό του Texas το 2103, συμμετέχει με δικό της περίπτερο και ως ο μοναδικός εκπρόσωπος του διαγωνισμού «F1 in Schools» στη θεματική έκθεση «Made by Hellas» που λειτουργεί από 6 - 30 Ιουνίου 2014, στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου

(Ιουλιανού 35 & Γ' Σεπτεμβρίου 78, Αθήνα).

Η ιδιαίτερα αυτή εντυπωσιακή αυτή έκθεση αποτελεί μία πρωτοβουλία του ομίλου Χαραγκιώνη και πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της ΕΛΠΑ (εκπροσώπου της F.I.A) και της ΦΙΛΠΑ (εκπροσώπου της F.I.V.A.). Αποτελεί ένα αφιέρωμα στην ελληνική δημιουργικότητα και καινοτομία στο χώρο της αυτοκίνησης.

Στα εγκαίνια της Έκθεσης, που πραγματοποιήθηκαν σε κλειστό κύκλο προσκεκλημένων, στις 6.6.2014, εκπροσωπώντας τον Πρωθυπουργό απεύθυνε χαιρετισμό ο π. Υπ. Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης. Παραβρέθηκαν ο γεν. διευθυντής των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου κ. Γιώργος Λιναρδάτος και οι εκπρόσωποι της ομάδας κ.κ. Σοφία Μπασιάκου- υπεύθυνη καθηγήτρια και Νατάσσα Ανδριτσάκη- υπεύθυνη Μάρκετινγκ και Μηχανικός Κατασκευής.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΚΑΙ 3η ΣΥΣΚΕΨΗ ΦΟΡΕΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ Ή ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Η 3η σύσκεψη φορέων πραγματοποιήθηκε στις 30.5.2014, ενάντια στις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων, στα υπό συγχώνευση 30ο & 49ο δημοτικά σχολεία με την παρουσία εκπροσώπων της Ένωσης Συλλόγων Γονέων, των εκπαιδευτικών Π.Ε. του Συλλόγου «Έλλη Αλεξίου», εκπροσώπους σχολείων, της ΕΛΜΕ Περιστερίου, των Παρατάξεων «Λαϊκή Συσπείρωση Περιστερίου» και «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι».

Μετά την ενημέρωση των μέχρι τώρα δράσεων, παραχωρήθηκε συνέντευξη Τύπου από εκπροσώπους του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου», της ΕΛΜΕ, της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και τα Δ.Σ, των Συλλόγων Γονέων των υπό συγχώνευση σχολείων.

Οι ομιλητές επισήμαναν το πολύ σοβαρό ζήτημα των συγχωνεύσεων-καταργήσεων σχολείων, που ανακοίνωσε το Υπ. Παιδείας, τόσο σε πανελλαδική κλίμακα όσο και σε τοπικό επίπεδο.

ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ

Την ίδια μέρα έγινε παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Περιστερίου, όπου μπήκε έκτακτα από τους παραπάνω φορείς και τις αντιπολιτευόμενες παρατάξεις το ζήτημα των συγχωνεύσεων.

Στην πρόταση των φορέων να βγει απόφαση του δημοτικού συμβουλίου να κλείσουν τα σχολεία για μια ημέρα, και όλοι μαζί να απευθυνθούν στο Υπ. Παιδείας, η απάντηση του αντ/ρχου Παιδείας Θ. Αρβανίτη ήταν κατηγορηματική: «Τα σχολεία δεν μπορεί να τα κλείσει ο δήμαρχος γιατί είναι παράνομο και δεν είναι το αρμόδιο όργανο. Θα πάει για παράβαση καθήκοντος. Σε κανένα δήμο δεν συμβαίνει αυτό».

Ο ίδιος πρότεινε να μπλοκάρουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί το Βαθμολογικό Κέντρο για μια ημέρα, ως μοχλό πίεσης προς την κυβέρνηση, ωστόσο ούτε και αυτή η πρόταση έγινε δεκτή από την πλειοψηφία της διοίκησης.

Τα πνεύματα οξύνθηκαν ακόμα περισσότερο με την παρέμβαση της αντ/ρχου Ν. Ευσταθιάδου, που επικαλέστηκε την νομιμότητα του θέματος, τονίζοντας ότι δεν είναι στην αρμοδιότητα της δημοτικής αρχής το κλείσιμο των σχολείων.

Μετά την τοποθέτηση των φορέων και των παρατάξεων αλλά και την ολιγόλεπτη διακοπή της συνεδρίασης, το θέμα επανήλθε από την Αντιπολίτευση, προτείνοντας να μπει σε ψηφοφορία η πρόταση των φορέων.

Με 18 αρνητικές ψήφους και 7 θετικές η πρόταση δεν πέρασε.  Σημειώνεται ότι ο κ. Αρβανίτης είπε «ναι, με την προϋπόθεση όλο αυτό να είναι νόμιμο».

ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ

Στις 31.5.2014 έγινε μαζική παρέμβαση στον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης κ. Γκίνη. Μαζί μας παραβρέθηκε και εκπρόσωπος από την «Αριστερή Κίνηση Περιστερίου».

Ύστερα από τη συνάντηση που είχαμε μαζί του προέκυψε το ενδεχόμενο επανεξέτασης της λίστας των δημοτικών και νηπιαγωγείων που - σύμφωνα με το ΦΕΚ 1329/26 Μάη 2014 - καταργούνται και συγχωνεύονται.

Αυτό είναι μια νίκη του οργανωμένου λαϊκού κινήματος, ωστόσο δηλώνουμε ότι δεν εφησυχάζουμε, αντίθετα θα κλιμακώσουμε τις αντιδράσεις και τις πιέσεις, ώστε να μην προχωρήσει αυτό το αντιεκπαιδευτικό μέτρο.

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

Το νέο πρόγραμμα δράσης που βγήκε μέσα από τη συζήτηση και προτείνεται είναι το εξής :

1. Κοινή συνάντηση των 6 σχολείων με κοινή ανακοίνωση όπου θα μοιραστεί.

2. Καθημερινή παρέμβαση στο Άλσος από μέλη της Ένωσης, των Εκπαιδευτικών και Συλλόγων Γονέων με μοίρασμα υλικού και συλλογή υπογραφών κατά των συγχωνεύσεων.

3. Γενικές συνελεύσεις των Συλλόγων Γονέων των 6 υπό συγχώνευση σχολείων.

4. Πολύμορφες εκδηλώσεις στο Δημαρχείο Περιστερίου.

5. Νέο ραντεβού φορέων στα υπό συγχώνευση 15ο & 29ο δημοτικά σχολεία.

Στον πόλεμό τους απαντάμε με οργανωμένους, ανυποχώρητους
και μαζικούς ταξικούς αγώνες

(Δελτίο Τύπου της Ένωσης Συλλόγων Γονέων)

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ Ο 6ος ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΣΚΑΚΙ ΣΙΜΟΥΛΤΑΝΕ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο Σ.Ο.Π. ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓ. ΤΡΑΝΤΑΛΗ

ΣΚΑΚΙΤην 11.5.2014 διεξήχθη με επιτυχία ο 6ος αγώνας επίδειξης σκάκι Σιμουλτανέ, που διοργανώνεται από τον Σκακιστικό Όμιλο Περιστερίου, κάθε χρόνο στην πλατεία Δασκαλογιάννη στο Μπουρνάζι, στη μνήμη του Παναγιώτη Τραντάλη.

Τον αγώνα επίδειξης έδωσε ο grandmaster I. Νικολαΐδης αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα 33 μικρούς και μεγάλους σκακιστές με αποτέλεσμα 32,5 - 0,5.

Την ισοπαλία και το ένα μετάλλιο απέσπασε ο πολύ καλός νεαρός σκακιστής του Σ.Ο. Αιγάλεω, Κασιούμης Βασίλης.

Η εμφάνιση όλων ήταν πολύ καλή, με αποτέλεσμα να δυσκολέψουν αρκετά τον I. Νικολαΐδη, ο οποίος τελείωσε την επίδειξη σιμουλτανέ – αναμέτρηση ενός με πολλούς αντιπάλους- μετά από αγώνα έξι ωρών!

Μετάλλια έλαβαν επίσης η Νικολαΐδου Ελένη και ο Κορρές Νίκος, οι οποίοι έπαιξαν τις καλύτερες παρτίδες και δυσκόλεψαν περισσότερο τον GM.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν οι γονείς και αρκετοί φίλοι των διαγωνιζομένων παικτών. Παραβρέθηκαν, η αντ/ ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου και ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου Αττικής και υποψ. αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αθήνας κ. Κώστας Καράμπελας.
Στο τέλος του αγώνα όλοι οι διαγωνιζόμενοι έλαβαν αναμνηστικά διπλώματα για τη συμμετοχή τους.
Ο πρόεδρος του Σ.Ο.Π. κ. Ι. Λαπατάς δήλωσε:
«Οφείλουμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς, τα μέλη και τους φίλους μας, που έμπρακτα στηρίζουν το έργο και τις δραστηριότητες του Ομίλου μας και ελπίζουμε να συνεχίσουν να μας παρέχουν την αμέριστη υλική και ηθική συμπαράστασή τους».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΚΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΣΧΟΛΗ ΑΥΓΟΥΛΕΑ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ

Παρουσίαση του βιβλίου «Τα 24 μαθήματα του Γκάρι Κασπάρωφ» και το φαινόμενο της Αρμενικής Σκακιστικής Σχολής», πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Περιστερίου, την 3.6.2014, με μεγάλη παρουσία οπαδών του σκάκι.

Συγγραφέας του βιβλίου είναι η κα Μαίρη Μαγκριάν, η οποία διδάσκει σκάκι και έχει συμβάλλει στις μεγάλες επιτυχίες των μαθητών και του Τμήματος Σκάκι του Αθλητικού- Πολιτιστικού Κέντρου των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου.

Η επιμέλεια της παρουσίασης ήταν των Εκπαιδευτηρίων Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΑΥΓΟΥΛΕΑ - ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΕΠΕΛΕΓΗ ΩΣ ΤΑΚΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ

Ο μαθητής της Β' Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου, Ανδρέας Παπάζογλου, επελέγη ως τακτικό μέλος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βουλή των Εφήβων» και θα λάβει μέρος στις εργασίες της Βουλής που θα πραγματοποιηθούν στην Αθήνα από τις 4 - 7 Ιουλίου 2014.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 13.087 μαθητές από 1.004 σχολεία (919 σχολεία από την Ελλάδα, 64 από την Κύπρο και 21 ελληνικά σχολεία του απόδημου Ελληνισμού) για να εκλεγούν 300 αντιπρόσωποι.

Στη διαδικασία επιλογής πήραν μέρος εκτός από τον Ανδρέα -που επελέγη- και οι συμμαθητές του από τη Β' Λυκείου, Κάπου Σήλια, Λώλος Νίκος, Μεϊμέτη Εύη, Παλλιγκίνης Δημήτρης, Παπαδήμα Τζωρτζίνα, Σωτηροπούλου Σοφία οι οποίοι, όλοι μαζί, δημιούργησαν βίντεο με θέμα τη σχολική βία, προκειμένου να ενισχύσουν την υποψηφιότητά τους. (https://www.youtube.com/watch?v=6qulY038nd0).

Η «Βουλή των Εφήβων» αποτελεί ένα πρόγραμμα προσομοίωσης της λειτουργίας του Κοινοβουλίου και διοργανώνεται σε ετήσια βάση από τη Βουλή των Ελλήνων με τη συνεργασία των Υπουργείων Παιδείας Ελλάδας και Κύπρου. Στόχος είναι η εξοικείωση των μαθητών με το ρόλο και τη λειτουργία του Κοινοβουλίου, η ανάδειξη της σημασίας των δημοκρατικών θεσμών στη σύγχρονη κοινωνία αλλά και η αξία της συμμετοχής του πολίτη στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων.

Η διαδικασία συμμετοχής περιλάμβανε παραγωγή λόγου από τους μαθητές για θέματα σχετικά με τη σχολική ζωή, τα δικαιώματα των μαθητών και την προάσπιση και προαγωγή τους, τη λειτουργία της δημοκρατίας στην καθημερινότητα του σχολείου και της κοινωνίας ευρύτερα.

Επιπλέον, οι μαθητές για να ενισχύσουν την υποψηφιότητά τους και να κληρωθούν σαν έφηβοι-βουλευτές έπρεπε να λάβουν μέρος σε δραστηριότητες με τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως ηλεκτρονικό παιχνίδι γνώσεων για το Κοινοβούλιο, την Ευρωπαϊκή Ένωση, το πολίτευμα και τους δημοκρατικούς θεσμούς, την ελληνική και παγκόσμια ιστορία, την επιστήμη και τον πολιτισμό. Επιπλέον δράσεις, όπως η συμμετοχή σε wiki για το περιβάλλον, σε blog με έκθεση απόψεων για σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα, ή η δημιουργία βίντεο με θέματα της σχολικής καθημερινότητας θα ενίσχυαν την πιθανότητα συμμετοχής τους στο θεσμό.

Οι μαθητές των εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου συμμετείχαν σε όλες αυτές τις δραστηριότητες απολαμβάνοντας με δημιουργικό τρόπο την πρόκληση να λάβουν μέρος σ' αυτό το πρόγραμμα.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στη διαδικασία επιλογής, στη φιλόλογο του Σχολείου κα Κατερίνα Νταραγιάννη, η οποία ήταν η υπεύθυνη εκπαιδευτικός του προγράμματος έχοντας αναλάβει το συντονισμό των εργασιών, καθώς επίσης και στους κ.κ. Βασ. Μεσσαριτάκη και Γιώργο Αντωνιάδη για τη συνδρομή τους στη δημιουργία του βίντεο.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ: «ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ! ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»

lalenisΟ κ. Κώστας Λαλένης, μετά την ανακοίνωση των αυτοδιοικητικών και περιφερειακών εκλογών έκανε την πιο κάτω δήλωση:

«Στις εκλογές της 18ης του Μάη 2014, οι ψηφοφόροι του Περιστερίου, έδωσαν ένα καθαρό αποτέλεσμα και μια ισχυρή πλειοψηφία. Σεβόμαστε την ετυμηγορία του Περιστεριώτικου λαού.

Δώσαμε μαζί με τους «Ενεργούς Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι» και τον Φώτη Κουγιουμτζή, μια καθαρή, έντιμη μάχη, άνιση όμως και κάτω από αντίξοες συνθήκες.

ΦΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΟΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ

Θέλω να υπενθυμίσω, ότι η αμετροέπεια, ο εγωισμός, και το πάθος για εξουσία ορισμένων, γνωστών στην Περιστεριώτικη κοινωνία, οι οποίοι διέσπασαν την Παράταξή μας το 2010 και αρνήθηκαν την συνένωση των προοδευτικών δυνάμεων της πόλης στις πρόσφατες εκλογές, προτάσσοντας το «εγώ» από το «εμείς», φέρουν μεγάλη και πάντως καθοριστική ευθύνη για την διαμόρφωση του εκλογικού αποτελέσματος, και τις συνέπειες του στην πόλη από την Διοίκηση Παχατουρίδη.

Ο Περιστεριώτικος λαός τούς αποδοκίμασε και δεν συντάχθηκε μαζί τους.

Ευχαριστώ θερμά όλες τις Περιστεριώτισσες και όλους τους Περιστεριώτες που τίμησαν την πρότασή μου και ψήφισαν τον Φώτη Κουγιουμτζή.

Σεβόμαστε και τιμούμε και όσους δεν τίμησαν την πρότασή μας. Άλλωστε ο αγώνας μας ήταν, είναι και θα είναι για όλες και για όλους.

Συγχαίρω τον νικητή των εκλογών και του εύχομαι καλή θητεία.

Συγχαίρω επίσης και τις άλλες παρατάξεις για τον αγώνα τους.

Παραμένουμε στις επάλξεις. Θα συνεχίσουμε τον αγώνα, για ένα καλύτερο Περιστέρι, για ένα Περιστέρι Ανθρώπινο , για ένα Περιστέρι Αριστερό.

Θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες για ένα κοινό προοδευτικό μέτωπο

ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ

Συγχαίρω επίσης και την νέα Περιφερειάρχη κα Ρένα Δούρου για την επιτυχία της, γιατί αποτελεί την μοναδική προοδευτική πρόταση ανατροπής των μνημονιακών πολιτικών του Σγουρού.

Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο Σγουρός συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιό του περιφερειακούς συμβούλους και αντιπεριφερειάρχες δεξιούς και ακροδεξιούς και για «ξεκάρφωμα» και κάποιους… «γιαλαντζί» αριστερούς, περιφερόμενους από ΔΗΜΑΡ και ΚΚΕ, μέχρι ΠΑΣΟΚ και ΔΗΚΚΙ. Όπως επίσης δεν ήταν τυχαίο ότι νωρίς - νωρίς ο Κεδίκογλου και η Ν.Δ. έδωσαν την στήριξή τους στον Σγουρό.

Οι Περιστεριώτισσες και οι Περιστεριώτες, που έχουν και γνώση και πολιτική ωριμότητα, διαμόρφωσαν άποψη και την εξέφρασαν στην κάλπη, υπερψηφίζοντας τη Ρένα Δούρου».

 

Κώστας Λαλένης

Επικεφαλής της Παράταξης «Δύναμη Ανανέωσης & Δημιουργίας»

Περιστέρι 27.6.2014

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ: «ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΟΣΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΜΕ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ»

kelafasΜετά την ανακοίνωση των εκλογικών αποτελεσμάτων ο κ. Δημ. Κελάφας έκανε την πιο κάτω δήλωση:

«Οι συμπολίτες μας αποφάσισαν και η απόφασή τους είναι απόλυτα σεβαστή.
Εμείς δώσαμε αυτόν τον αγώνα με εντιμότητα και ειλικρίνεια. Τέτοιους αγώνες έχουμε μάθει να δίνουμε.
Εμείς δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε, μέσω των εκλεγμένων συμβούλων αλλά και κάθε μέλους της παράταξης, για την διεκδίκηση όλων όσων θεωρούμε αυτονόητα ή απαραίτητα για το μέλλον της πόλης, της ζωής και της καρδιάς μας.
Δίπλα ή απέναντι από την διοίκηση του Δήμου.
Πάντα με ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ και ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ.
Σας ευχαριστώ όλες και όλους από καρδιάς για τη στήριξη και τον αγώνα.
Θα είμαστε μαζί. Με όλους! Για όλους»!

 

Δημήτρης Κελάφας

Επικεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους»

Περιστέρι 20.5.2014

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ