• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΝΤΙ ΕΥΧΩΝ…

 «Δεν ξέρω γιατί... αλλά γενικά ξεχνάω ό,τι κακό μου έχουν κάνει... και θυμάμαι μόνο τα καλά... σε σημείο κάποιες φορές να επαναλαμβάνω λαθεμένα την εμπιστοσύνη μου εκεί που δεν πρέπει...
 Πάντως χαίρομαι, γιατί έχω πολλά χαραγμένα στην πέτρα»...
*

 Είναι η ιστορία δύο φίλων, που περπατούν στην έρημο. Κάποια στιγμή τσακώθηκαν και ο ένας από τους δύο έδωσε ένα χαστούκι στον άλλο.  Ο τελευταίος, πονεμένος αλλά χωρίς να πει τίποτα, έγραψε στην άμμο: «ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕ».
 Συνέχισαν να περπατούν, μέχρι που βρήκαν μια όαση με λίμνη όπου αποφάσισαν να κάνουν μπάνιο. Όμως αυτός που είχε φάει το χαστούκι παραλίγο να πνιγεί και ο φίλος του έσπευσε και τον έσωσε. Όταν συνήλθε, έγραψε πάνω σε μια πέτρα: «ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΣΩΣΕ ΤΗ ΖΩΗ»!
 Αυτός που τον είχε χαστουκίσει και στη συνέχεια του έσωσε τη ζωή, τον ρώτησε:
«Γιατί όταν σε χτύπησα το έγραψες πάνω στην άμμο και τώρα που σε έσωσα το έγραψες πάνω στην πέτρα»;

 Ο άλλος φίλος του απάντησε: «Όταν κάποιος μας πληγώνει πρέπει να το γράφουμε στην άμμο, όπου οι άνεμοι της συγνώμης μπορούν να το σβήσουν. Αλλά όταν κάποιος κάνει κάτι καλό για μάς, πρέπει να το χαράζουμε στην πέτρα, όπου κανένας άνεμος δεν μπορεί να το σβήσει»!
*

 ΓΙ’ ΑΥΤΟ: ΜΑΘΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ…
 Μετέφερε αυτή τη φράση στους ανθρώπους που δεν ξεχνάς.
 Αν δεν την στείλεις σε κανένα, αυτό σημαίνει ότι ξεχνάς τους φίλους σου.
 ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ !!

 

Βασίλης Σακκάς

Περιστέρι 14.4.2014

(Ο κ. Βασίλης Σακκάς, π. δ/ντής Γ’ Δ/νσης Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης, που πραγματοποιεί διαλέξεις και στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Περιστερίου, είναι επιστημονικός διευθυντής του Ινστιτούτου Μάθησης Επικοινωνίας και Συμπεριφοράς «Εξελίσσειν» (τηλ. 6974 151570), διδάκτωρ Ψυχολογίας, δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, κοινωνιολόγος και επιστημονικός συνεργάτης του Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών - Μ.Δ.Δ.Ε., Α.Τ.Ε.Ι. Αθήνας και Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ.)

ΤΟ ΦΑΡΟ ΤΥΦΛΩΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΑΡΟΣ ΤΥΦΛΩΝ

  Το Φάρο Τυφλών Ελλάδος επισκέφθηκε το πρωί της 8.4.2014, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, προκειμένου να μεταφέρει το μήνυμα αγάπης και στήριξης όλων των Περιστεριωτών στα άτομα με προβλήματα όρασης.

 Ο Δήμαρχος Περιστερίου είχε συνάντηση με τον πρόεδρο κ. Εμμανουήλ Μπασιά και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Φάρου Τυφλών, στη διάρκεια της οποίας τους εξέφρασε την πεποίθησή του να συμβάλει ακόμη περισσότερο στην αξιοπρεπή, ανεξάρτητη και πλούσια σε δραστηριότητες διαβίωσή τους.

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΤΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΟ ΤΥΦΛΩΝ

 Χαρακτηριστικά ο κ. Παχατουρίδης τόνισε, ότι: «Τα πιο δυνατά μάτια, είναι τα μάτια της ψυχής, κάτι που φαίνεται από τα έργα των εργαζομένων, τα οποία αποτελούν αξιόλογα βιομηχανικά και χρηστικά αντικείμενα». 
 Ο πρόεδρος κ. Μπασιάς εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον κ. Παχατουρίδη για την έμπρακτη στήριξη στη δημιουργικότητα των τυφλών και την ηθική και οικονομική ενίσχυσή τους.

 *Αξίζει να σημειωθεί ότι εδώ και χρόνια, ο Δήμος Περιστερίου, με εντολή του Δημάρχου, προμηθεύεται και χρησιμοποιεί προϊόντα από τα εργαστήρια του Φάρου Τυφλών, καθώς επίσης σάρωθρα, βούρτσες και σκούπες για την καθαριότητα της πόλης.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

 Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την 10.4.2014, στο χώρο της εισόδου του Δημαρχείου Περιστερίου (φωτογραφία), η πρώτη προβολή του νέου ντοκιμαντέρ των δημιουργών του Debtocracy και του Catastroika: «Φασισμός ΑΕ», που διοργάνωσαν από κοινού η «Αριστερή Κίνηση Περιστερίου» και η «Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αττική».

 Το ντοκιμαντέρ αυτό, το οποίο προβλήθηκε ταυτόχρονα σε περισσότερα από 100 σημεία σε όλη τη χώρα, απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και φιλοδοξεί να ευαισθητοποιήσει και να εμπνεύσει τα αντιφασιστικά κινήματα όλης της Ευρώπης και ταυτόχρονα να συνεχίσει ένα από τα μεγαλύτερα πειράματα ανεξάρτητης δημοσιογραφίας.

 Στη συζήτηση που προηγήθηκε της προβολής συμμετείχαν ο επί κεφαλής της «Αριστερής Κίνησης Περιστερίου» και υποψ. δήμαρχος Περιστερίου Παν. Παπανικολάου, η επί κεφαλής της «Αντικαπιταλιστικής Ανατροπής στην Αττική» και υποψ. περιφερειάρχης Αττικής Δ. Κουτσούμπα και εκ μέρους των συντελεστών του ντοκιμαντέρ ο Α. Φωτιάδης.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

 Στην τοποθέτηση του ο Π. Παπανικολάου τόνισε τη σημαντική συμβολή του κόσμου του αγώνα, των οργανωμένων αλλά και των λαϊκών και κοινωνικών συλλογικοτήτων της πόλης, έτσι ώστε να μη φυτρώσει το δηλητήριο του φασισμού στα σχολεία, στις πλατείες, στις γειτονιές και στα γήπεδα της εργατούπολης του Περιστερίου. Η Δ. Κουτσούμπα υπογράμμισε την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης για την αντιμετώπιση του φασιστικού φαινομένου.

 Το «παρών» έδωσε πλήθος πολιτών του Περιστερίου, εργαζόμενοι και άνεργοι, νέοι και μετανάστες, μεταξύ των οποίων και η επί κεφαλής της «Αριστερής Κίνησης Περιστερίου», δημοτ. σύμβουλος Περιστερίου Αντωνία Βαφειάδου Αθανασοπούλου.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ: ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ…

 Εδώ και χρόνια ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας θεωρεί την καπνιστική συνήθεια ως επιδημία. Οι επιπτώσεις του καπνίσματος στις κοινωνίες είναι καταστροφικές και ανυπολόγιστες, είτε αφορούν την ανθρώπινη ζωή, είτε την οικονομική συνιστώσα.

 Στην Ελλάδα της κρίσης -που δυστυχώς όπως αποδείχθηκε δεν ήταν μόνο οικονομική- η καπνιστική συνήθεια φαίνεται πως αυξάνει τα τελευταία τέσσερα χρόνια και ιδιαίτερα στις γυναίκες.

 Είναι γνωστό, ότι η πρώτη αιτία θανάτου στις γυναίκες παγκοσμίως είναι ο καρκίνος του πνεύμονα. Είναι φανερό λοιπόν ότι κάτι παράξενο συμβαίνει στη χώρα μας. Η κοινωνία μας από μόνη της προσθέτει ένα ακόμη βαρίδι στο μηνιαίο της προϋπολογισμό, αλλά κυρίως έναν παράγοντα που επιδεινώνει την ποιότητα της ζωής της συστηματικά και με μη αναστρέψιμο αποτέλεσμα.

 Πολλοί ειδικοί το ως άνω φαινόμενο το ερμηνεύουν ως τάση αυτοκαταστροφής, άλλοι ως λαθεμένο τρόπο διεξόδου από τα προβλήματα. Πολλοί καπνιστές λένε πως είναι η μοναδική απόλαυση που τους απέμεινε… παρ’ ότι γνωρίζουν πως η καπνιστική συνήθεια είναι καταστροφική.

 Από την αρχή των διαπιστώσεων αυτών απέφυγα συνειδητά να αναφερθώ σε νούμερα και στατιστικά στοιχεία αριθμητικά, αφού ως τώρα μάλλον η αναφορά τους μας κούρασε παρά μας ευαισθητοποίησε. Ταυτόχρονα τα μέτρα διακοπής του καπνίσματος που θέσπισε η πολιτεία μας, αναιρέθηκαν από εμάς τους ίδιους και πάντως ως αποτέλεσμα δεν φάνηκαν να ξεθολώνουν το καπνιστικό τοπίο της χώρας.

 Τους τελευταίους μήνες, εμείς στο Κέντρο Υγείας Περιστερίου είπαμε να πιάσουμε την υπόθεση κάπνισμα από την αρχή.

Με στόχο η διακοπή καπνίσματος να γίνει ελπίδα για τον καθένα μας, αποφασίσαμε η πρωτοβάθμια φροντίδα να κάνει πρώτη το βήμα προς τον πολίτη.

 Έτσι εδώ στο Περιστέρι, ξεκινήσαμε προγράμματα διακοπής καπνίσματος, ομιλίες σε σχολεία, πρωτοβουλίες με τη στήριξη του Δήμου, αλλά και με την προσωπική επαφή με τους συμπολίτες μας.

 Σε όσους μας ζητούν τη βοήθειά μας για να διακόψουν το κάπνισμα, τους λέμε πως προϋπόθεση αποτελούν τρεις λέξεις: Θέληση, θέληση, θέληση, που θα μεταλλαχτούν στη λέξη ελπίδα, για τον καθένα, για το Δήμο, για την πρωτοβάθμια φροντίδα, ελπίδα για μια νέα αρχή!

 *Αφιερωμένο στους ανώνυμους και επώνυμους (Ελ. Χατζηπασχάλη και Ελ. Φωτίου), που βοηθούν να γίνει πράξη αυτή η ελπίδα.

 

Γράφει ο Αλεξ. Κωνσταντινίδης-

ιατρός πνευμονολόγος του

Κέντρου Υγείας Περιστερίου

Την πρόοδο των κατασκευών επιθεώρησε ο Δήμαρχος Περιστερίου

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΣΑΛΑΒΟΥΤΑ

ΒΡΕΦ ΣΤΑΘΜΟΣ

 Την πρόοδο των κατασκευών του βρεφονηπιακού σταθμού Τσαλαβούτα, στο Ο.Τ. 1, επιθεώρησε στις 9.4.2014 το πρωί, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης (φωτογραφία).

 Από την ενημέρωση που είχε ο Δήμαρχος Περιστερίου έμεινε ιδιαίτερα

ικανοποιημένος, αφού μέχρι το τέλος του Μαΐου 2014 ο Σταθμός θα έχει ολοκληρωθεί και θα έχει παραδοθεί στον Δήμο για να φιλοξενήσει τα Περιστεριωτόπουλα της περιοχής.

 Ο Δήμαρχος σε δήλωσή του τόνισε, ότι: «Σε λίγες εβδομάδες η πόλη μας θα διαθέτει έναν από τους αρτιότερους παιδικούς σταθμούς της Αττικής. Έναν παιδικό σταθμό που θα φιλοξενεί δεκάδες Περιστεριωτόπουλα, σ’ ένα περιβάλλον σύγχρονο και ιδανικό για την προσχολική αγωγή.

Το σημαντικό αυτό έργο κοινωνικής υποδομής έλειπε από τη συγκεκριμένη περιοχή, το είχαμε υποσχεθεί και υλοποιείται σήμερα με απόλυτη ποιοτική και χρονική συνέπεια».

 Στο νέο βρεφονηπιακό σταθμό τηρούνται όλες οι σύγχρονες προδιαγραφές. Εκτός των άλλων πλεονεκτημάτων του, σε όλους τους χώρους υπάρχουν μεγάλα ανοίγματα και γυάλινες επιφάνειες, που εξασφαλίζουν τον απαραίτητο φυσικό φωτισμό και αερισμό, στοιχεία απολύτως απαραίτητα για την ασφάλεια και την ψυχοκινητική ανάπτυξη των νηπίων.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ

Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ…

 Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου εύχεται Ανάσταση όλου του λαού από τη χούντα κεφαλαίου - Ε.Ε -Δ.Ν.Τ, από τη φτώχεια, την ανεργία, την πείνα, τα λουκέτα, τις αυτοκτονίες, τους θανάτους λόγω της κατεδάφισης της δημόσιας περίθαλψης.

 Εύχεται Ανατροπή και Απαλλαγή από τους σταυρωτές της Ε.Ε, από τους φαρισαίους της κυβέρνησης Ν.Δ- ΠΑΣΟΚ, από τους αρχιερείς της διαπλοκής στο κεντρικό κράτος, στις περιφέρειες, στους δήμους.

 Εύχεται Ανάσταση ζωής σε κάθε Περιστεριώτισσα και Περιστεριώτη.

 Καμία οικογένεια να μην κινδυνεύει να χάσει το σπίτι της από τους τελώνες των τραπεζών και της εφορίας.

Ας ηχήσουν χαρμόσυνα οι καμπάνες!!!

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» Ακαρνανίας 65 - Τηλ. 210 5724139

 ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

 Με τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχει συγκεντρώσει το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, τα παρακάτω Δημοτικά Σχολεία έχουν συντάξει Πρακτικό συλλόγου διδασκόντων, για μη οικειοθελή συμμετοχή στις ομάδες εργασίας για την Α.Ε.Ε.:

 1ο, 2ο ,3ο ,4ο ,5ο ,6ο, 7ο , Ειδικό, 9ο, 10ο, 11ο, 12ο, 13ο, 14ο, 15ο, 16ο, 17ο, 18ο, 19ο, 20ο, 21ο, 22ο, 24ο, 27ο, 29ο, 30ο, 32ο, 33ο, 35ο, 36ο, 38ο, 40ο, 41ο, 45ο, 47ο, 49ο.

 Η διαδικασία συγκέντρωσης των στοιχείων συνεχίζεται…

 

Για το Δ.Σ.

Ο πρόεδρος Κων. Παπλωματάς - Ο γεν. γραμματέας Βαγγ. Νικολουδάκος

11.4.2014

*

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ 21ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Όσον αφορά τα πιο πάνω θα προσθέσουμε, ότι την 7.4.2014, η διευθύντρια του 21ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου κα Παρασκευή Ειρήνη Χριστοθανοπούλου, υπέβαλε την παραίτησή της από τα καθήκοντα της διευθύντριας, δηλώνοντας την αντίθεσή της κατά της από 24.3.14 εγκυκλίου του Υπ. Παιδείας (αυτοαξιολόγηση), ταυτιζόμενη και με τη σχετική ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου.

ΒΡΑΔΙΑ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΑΚΟΥΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ – ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΜΙΜΗ ΠΛΕΣΣΑ

 Μάγεψε στις 8.4.2014, τους ακροατές- θεατές, για ακόμη μια φορά η Ορχήστρα Νέων Ακουσμάτων του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου, με τη συναυλία - αφιέρωμα στο σπουδαίο Έλληνα συνθέτη Μίμη Πλέσσα, ο οποίος, μετά από προσωπική πρόσκληση του μαέστρου της Ορχήστρας και καθηγητή μουσικής κ. Θάνου Μπένου, παραβρέθηκε στο «Θέατρο Πολιτών», για να απολαύσει από κοντά τους μουσικούς, γεγονός που αποδεικνύει, πέρα από το μεγαλείο της μουσικής του και το μεγαλείο της ψυχής που τον καταξιώνει.

 Συνθέτης με ταλέντο ξεχωριστό και προσωπικότητα ιδιαίτερα αγαπητή, χάρη στη γεμάτη ευγένεια και αξιοπρέπεια στάση ζωής που τηρεί εδώ και χρόνια, με πολλές διακρίσεις στο ενεργητικό του, εντός κι εκτός Ελλάδος και με δραστηριότητα που καλύπτει όλους τους τομείς της μουσικής, στο θέατρο, τον κινηματογράφο, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, έχει αφήσει το δικό του διαχρονικό αποτύπωμα στην εθνική μας κληρονομιά. Με συνεργασίες κορυφαίων τραγουδιστών, το όνομά του έχει ταυτιστεί με τις ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου της «χρυσής» δεκαετίας του ’60, απ’ όπου οι μεγάλες του επιτυχίες έχουν αγαπηθεί, συνεχίζουν και θα συνεχίσουν να έχουν πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας.

ΦΩΤΕΙΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

 Στην αρχή η καλλιτεχνική διευθύντρια του Δημοτικού Ωδείου κα Ελένη Χείλαρη ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η βραδιά είναι αφιερωμένη σ’ ένα όνομα θρύλο για όλους μας, έναν άνθρωπο με 60 και πλέον χρόνια δημιουργικής πορείας στην ελληνική μουσική, που εκτός από εξαίρετος μουσικός παραμένει ένας απλός άνθρωπος, που πορεύτηκε με ήθος και αξιοπρέπεια, που δίνει βήμα και αγκαλιάζει νέους μουσικούς και το αποδεικνύει με την αποψινή του παρουσία».

 Ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στο χαιρετισμό του απευθύνθηκε στο μεγάλο συνθέτη λέγοντας: «Πόσα ευχαριστώ πρέπει να σας πούμε; Με τη μουσική σας μεγαλώσαμε, ταξιδέψαμε, οραματιστήκαμε, διδαχτήκαμε και είστε από τα λίγα φωτεινά κεφάλαια του ελληνικού πολιτισμού.

Βρίσκεστε απόψε εδώ και πλημμύρισε το Περιστέρι ψυχή»!

ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ

 Στη συνέχεια, προσέφερε στο μεγάλο συνθέτη αναμνηστική πλακέτα με το έμβλημα της πόλης μας, ο οποίος συγκινημένος δήλωσε: «Θέλω να διορθώσω το Δήμαρχο, που λέει τι μου χρωστάτε. Εγώ τι σας χρωστάω!

 Διότι, όλ’ αυτά τα έκανα με πλήρη συνείδηση και ο χρόνος που τα συγχώρεσε στο πέρασμά του, δείχνει τη διαπροσωπική σχέση που έχουμε οι δυο μας. Εγώ, γιατί δεν δεχόμουν ποτέ να υπογράψω κανένα συμβόλαιο κι εκείνος γιατί περίμενε στη γωνία, σε κάποιο από τα πολλά που έκανα, να με συναντήσει και να μου πει: «Μέχρις εδώ, αρκετά»!

 Εξακολουθώ να έχω τις καλύτερες σχέσεις μαζί του και αυτό σημαίνει πως τα παιδιά μας, τα παιδιά των παιδιών μας, τα δισέγγονά μας θα μεταλαμπαδεύουν οποιαδήποτε αξιοσύνη μας».

 Η ομιλία του καλύφθηκε από το ενθουσιώδες χειροκρότημα των πολιτών, οι οποίοι είχαν πλημμυρίσει το θέατρο και ξεκίνησε η συναυλία με τίτλο: «Τι να πρωτοθυμηθώ».

 Ακούστηκαν αγαπημένες μελωδίες από ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, με την παράλληλη προβολή αποσπασμάτων τους, με τους σπουδαστές του Ωδείου να κερδίζουν τις εντυπώσεις και το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού και του συνθέτη, ο οποίος έδειχνε να απολαμβάνει ιδιαίτερα την ικανότητά τους, βιντεοσκοπώντας μάλιστα ο ίδιος όλη τη συναυλία.

 Τα μουσικά θέματα έφεραν στο νου θύμησες του παρελθόντος, καθώς ο χρόνος κύλησε αντίστροφα και σταμάτησε για αρκετή ώρα στις εποχές της αθωότητας και της ανεμελιάς, προκαλώντας νοσταλγία και συγκίνηση.

 Στο τέλος, ο Μίμης Πλέσσας ανέβηκε στη σκηνή για να συγχαρεί από κοντά τον μαέστρο κ. Θάνο Μπένο και την Ορχήστρα και κάθισε στο πιάνο για να μοιραστεί με το κοινό, ένα από τα ομορφότερα τραγούδια του, το «Ξημερώνει Κυριακή», σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου, που με την προτροπή του το τραγούδησαν όλοι μαζί.

 Ήταν μια βραδιά γεμάτη συγκίνηση και συναίσθημα που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Πολλά μπράβο αξίζουν στην Ορχήστρα και τον Μαέστρο της και θερμές ευχές για να συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο τη μουσική τους πορεία, που τιμά το Περιστέρι.

 Στην εκδήλωση παραβρέθηκε, δίπλα στο σπουδαίο συνθέτη και η μεγάλη φωνή του λαϊκού πενταγράμμου κα Ρια Κούρτη, η οποία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν μαζί του, ερμηνεύοντας μεγάλες του επιτυχίες.

 Την εκδήλωση τίμησαν, επίσης, με την παρουσία τους οι αντ/ρχοι κ.κ. Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου και Παν. Λύκος, οι δημ. σύμβουλοι Ξ. Κορόγιαννη, Ι. Ζορπίδης, Σ. Αβραμίδης, Β. Παπαδόπουλος κ.ά., η διαμερισματική σύμβουλος κα Α. Δαφνομήλη, η υπεύθυνη της Δημ. Βιβλιοθήκης κα Λ. Καρκούλια κ.ά.

*

 Στην Ορχήστρα Νέων Ακουσμάτων του Δημοτικού Ωδείου έπαιξαν: Πιάνο: Τσάκας Στέλιος, φλάουτο: Χαλκιοπούλου Δήμητρα, βιολί: Ρώτα Μαρία - Σάτλας Νίκος - Στεφόπουλος Δημήτρης, κιθάρα: Καζάνας Γαβριήλ, πλήκτρα: Γκίνη Μυρσίνη - Λουκανάρη Θεοδώρα - Πλέσσας Δημ., σαξόφωνο: Ξένος Αλέξης - Τσάκας Γιάννης, ηλεκτρ. μπάσο: Μηλιώτης Μάριος, τύμπανα: Σιέρρας Ορφέας, μπουζούκι: Καραμαλέγκος Νίκος. Κείμενα παρουσίαση: Σαπλαούρα Μαρία. Ενορχήστρωση και διεύθυνση ορχήστρας: Μπένος Θάνος.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - Λίνα Μπένου

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΕΥΧΩΝ ΚΑΙ ΔΩΡΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ

stathmos

 Η αθωότητα ανθοστεφανωμένη, τα παιδάκια των βρεφονηπιακών σταθμών της πόλης (φωτογραφία) επισκέφθηκαν το πρωί της 11.4.2014, το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, για να του ευχηθούν το Καλό Πάσχα.

 Εμφανώς συγκινημένος, αλλά και ενθουσιασμένος ο Δήμαρχος Περιστερίου, δέχθηκε τα δώρα που τα παιδάκια έφτιαξαν μόνα τους και αφού συζήτησε μαζί τους για θέματα που αφορούν τη φιλοξενία τους στους Σταθμούς, τους πρόσφερε και τα δικά του δώρα.

 Τα παιδιά συνοδεύονταν από τους γονείς τους, που ευχαρίστησαν τον κ. Ανδρέα Παχατουρίδη για το μεγάλο κοινωνικό έργο που συντελείται στους βρεφονηπιακούς σταθμούς της πόλης μας, τις «κυψέλες διαπαιδαγώγησης», που συνδράμουν καθοριστικά στον βιοποριστικό τους αγώνα.

 Παραβρέθηκαν στη συνάντηση ανταλλαγής ευχών και δώρων, η πρόεδρος του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη, η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Βρεφονηπιακών Σταθμών κα Βασιλική Διονυσοπούλου, η διευθύντρια του 1ου Βρεφονηπιακού Σταθμού κα Έλενα Ντάφλου, καθώς και παιδαγωγοί των Σταθμών.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Η ΜΑΡΙΑ ΑΕΡΑΚΗ, ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗaeraki

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ