• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΜΑΓΙΚΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ «ΣΙΝΕ ΠΕΡΑΝ» ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΨΗΦΙΑΚΟΣ!

sine peran

Από τις 29 Μαΐου 2014 ο Δημοτικός Θερινός Κινηματογράφος Περιστερίου «ΣΙΝΕ ΠΕΡΑΝ» έγινε ψηφιακός!

Είναι ο πρώτος δημοτικός θερινός κινηματογράφος της Δυτικής Αθήνας και ένας από τους πρώτους στην υπόλοιπη Αττική, που θα έχει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην οθόνη του, προσφέροντάς στους Περιστεριώτες μαγικές κινηματογραφικές βραδιές.

Ο καταπράσινος κήπος του «ΣΙΝΕ ΠΕΡΑΝ» είναι γνωστός στους κατοίκους του Περιστερίου, σημείο αναφοράς για όλες τις περιοχές των δυτικών προαστίων, γιατί όχι και όλης της Αθήνας, δεδομένου ότι ο κινηματογράφος απέχει μόλις 100 μέτρα από τον Σταθμό Μετρό «Περιστέρι».

Έτσι δόθηκε φέτος έμφαση στον τεχνολογικό εξοπλισμό και στο πρόγραμμα με ταινίες Α’ προβολής, που σε συνδυασμό με τον καταπράσινο κήπο και το πλούσιο μπαρ, θα ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό θεατή!

Όλα αυτά βέβαια πραγματοποιούνται διατηρώντας την τιμολογιακή πολιτική των εισιτηρίων στο χαμηλότερο επίπεδο της αγοράς για κινηματογράφους α’ προβολής.

Η γενική είσοδος είναι 6.00 ευρώ, ενώ το μειωμένο εισιτήριο είναι 4,50 ευρώ και αφορά: φοιτητές, παιδιά έως 12 ετών, άνεργους, πολίτες άνω των 65 ετών, ένστολους κ.ά.

Αυτό το καλοκαίρι λοιπόν έχουμε ένα επιπλέον λόγο να απολαύσουμε τις ταινίες στο αγαπημένο μας «ΣΙΝΕ ΠΕΡΑΝ»!

Πληροφορίες για το πρόγραμμα, τις ώρες προβολής κ.λπ. στα τηλ. 210 5780892- 3.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΘΡΟΑ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ 2ου ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Πραγματοποιήθηκε στις 6.6.2014, στο Άλσος Περιστερίου, η τελετή λήξης του 2ου Φεστιβάλ Παραμυθιού του Δήμου Περιστερίου, με τη συμμετοχή της παιδικής χορωδίας του Δημοτικού Ωδείου και πλειάδας αφηγητών - παραμυθάδων.

Το Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε από τις 2 - 6 Ιουνίου 2014 και απετέλεσε μια συμμετοχική διαδικασία με δική της δυναμική, όπου μέσα από τη ζωντανή αφήγηση και τη δραματοποίηση των παραμυθιών, τα παιδιά ταξίδεψαν στον κόσμο της φαντασίας και της ψυχαγωγίας.

Τα παιδιά, που παραβρέθηκαν στην τελετή απόλαυσαν παραμύθια, που χρωμάτισαν την όμορφη απογευματινή γιορτή και έδωσαν το μήνυμα της αναγκαιότητας για έκφραση και για διατήρηση των πολιτισμικών ελληνικών στοιχείων.

Η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου στο χαιρετισμό της, τόνισε ότι: «Οι «παραμυθοφωλιές» που δημιούργησε η Δημοτική Αρχή φιλοξένησαν και φέτος εκατοντάδες Περιστεριωτόπουλα και αυτό μας δίνει βαθιά ικανοποίηση. Το Φεστιβάλ είχε και έχει σαν στόχο την ανάπτυξη και διάδοση της παράδοσης μέσα από τη μαγεία του παραμυθιού, μια υπέροχη δράση σε ένα υπέροχο χώρο, αυτόν του Άλσους της πόλης μας».

Η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού ευχαρίστησε τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής Φεστιβάλ κ.κ. Λ. Καρκούλια, Αλ. Πατσή και Δ. Μόσχου καθώς και τους συμμετέχοντες αφηγητές κ.κ. Μ. Τσόγκα, Ελ. Χατζηελευθερίου, Βασ. Κουτσούκου, Κ. Φουρκή, Αγγ. Λήτα, Μ. Παγκάλου, Αφρ. Χαραλαμπάκη, Β. Μιχαλοπούλου, Δ. Ροβολά, ΑΚΜΗ (εργαστήριο), Αγγ. Ταβερναράκη, Κ. Μακρίδη, Α. Χαρά, Χρ. Δημοπούλου, Χρ. Λιογάρη, Π. Κολοκυθά και Ελ. Σουρβίνου.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΥΞΗΣΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ

Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου χαιρετίζει και ευχαριστεί τους 2.754 Περιστεριώτες και Περιστεριώτισσες που την ψήφισαν την Κυριακή 18.5.2014, αυξάνοντας τη δύναμή της και σε ψήφους (+1.058) και σε ποσοστό (4,22% από 2,96%), σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές του 2010.

Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου θα εκπροσωπείται πλέον στο δημοτικό συμβούλιο Περιστερίου με δύο δημοτικούς συμβούλους !

Η εκλογική αυτή επιτυχία προέκυψε μετά από μια τετραετή περίοδο σκληρών κοινωνικών αγώνων του λαού μας ενάντια στο μαύρο μέτωπο κεφαλαίου – ΕΕ – ΔΝΤ που έχει φέρει την καταστροφή και τη δυστυχία στη μεγάλη πλειοψηφία του πληθυσμού.

Οι δυνάμεις της αντικαπιταλιστικής και αντισυστημικής Αριστεράς, συμπεριλαμβανομένων των συναγωνιστών που συσπειρώνονται στην Αριστερή Κίνηση Περιστερίου ήταν πρωτοπόροι σε αυτές τις σκληρές κοινωνικές συγκρούσεις σε όλους τους χώρους. Στον ιδιωτικό τομέα, στην εκπαίδευση, στην υγεία, στην νεολαία…

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου επίσης έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο σε όλες τις διεκδικήσεις και κινητοποιήσεις των Περιστεριωτών και σε τοπικό επίπεδο για ποιότητα ζωής στις γειτονιές, αλλά και στα αγωνιστικά ξεσπάσματα της νεολαίας όπως τις μαθητικές κινητοποιήσεις ενάντια στις συγχωνεύσεις των σχολείων και στην περσινή νεολαιίστικη εξέγερση μετά τη δολοφονία του άνεργου μαθητή για ένα εισιτήριο τρόλεϋ.

Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου στην προεκλογική της εκστρατεία μίλησε στη γλώσσα των καθημερινών ανθρώπων καλώντας τους να δώσουν πνοή στην τάση της κοινωνικής και πολιτικής χειραφέτησης ενάντια στην τάση της υποταγής που επιβάλλεται από τις καθεστωτικές δυνάμεις. Η σημαντική μας εκλογική ενίσχυση, αλλά πρώτα και κύρια το πλήθος των ανθρώπων που πλαισίωσε την προσπάθειά μας και έδωσε μαζί μας την μάχη, είναι γεγονότα εξαιρετικά ελπιδοφόρα για ακόμα πιο δυναμική και αποτελεσματική παρέμβαση τόσο σε τοπικό όσο και σε πανκοινωνικό επίπεδο στον δρόμο της ανατροπής!

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ

Η εκλογή Παχατουρίδη από την πρώτη Κυριακή και η ισχυροποίηση του καθεστωτικού ψηφοδελτίου του αναδεικνύει τις αυξημένες απαιτήσεις που χρειάζονται από την παρέμβασή μας το επόμενο διάστημα. Έχει να κάνει εκτός των υπολοίπων και με την ανικανότητα των άλλων «αντιπολιτευόμενων» κοινοβουλευτικών δημοτικών παρατάξεων να συγκρουστούν αποφασιστικά με την πολιτική Παχατουρίδη.

Για μας οι εκλογές δεν είναι αυτοσκοπός. Η Αριστερή Κίνηση Περιστερίου μετά την σημαντική της ενίσχυση θα παρεμβαίνει ακόμα πιο δυναμικά και αποτελεσματικά στις αγωνιστικές διεκδικήσεις των Περιστεριωτών, για την διεκδίκηση λύσεων στα τεράστια προβλήματα τόσο στις γειτονιές όσο και στην κοινωνία!

(Δελτίο Τύπου 20.5.2014) - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΓΡΗΓ. ΤΗΜΠΛΑΛΕΞΗΣ: «Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΨΗΦΙΣΕ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ»

Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Περιστερίου Γρηγόρης Τημπλαλέξης έκανε την πιο κάτω δήλωση, σχετικά με τα αποτελέσματα των εκλογών:

«Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες Περιστεριώτες και Περιστεριώτισσες, που εμπιστεύτηκαν και τίμησαν με την ψήφο τους τη «Λαϊκή Συσπείρωση» στο Δήμο Περιστερίου και στην Περιφέρεια Αττικής.

Οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι φτωχοί αυτοαπασχολούμενοι, η νεολαία του Περιστερίου μπορούν να είναι σίγουροι ότι η «Λαϊκή Συσπείρωση» και οι εκλεγμένοι κομμουνιστές δημοτικοί σύμβουλοι θα συνεχίσουν να βρίσκονται στο πλευρό τους και μπροστάρηδες στην οργάνωση της πάλης τους ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της κυβέρνησης και της διοίκησης του Δήμου.

Και στις τοπικές εκλογές το ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» στο Δήμο Περιστερίου αλλά και στην Περιφέρεια Αττικής κατέγραψε σημαντική άνοδο σε ψήφους και ποσοστά, σε σχέση με την εκλογική δύναμη του ΚΚΕ τον Ιούνη του 2012.

Ο λαός του Περιστερίου που ψήφισε τη «Λαϊκή Συσπείρωση» είχε κριτήριο την καταδίκη της αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης, των κομμάτων του ευρωμονόδρομου και των υποψηφίων τους στην Περιφέρεια. Απέρριψε την επιλογή του «μικρότερου κακού», τα αποπροσανατολιστικά διλήμματα και τους εκβιασμούς που προκύπτουν και από τον εκλογικό νόμο.

Το ισχυρό ΚΚΕ είναι η μόνη επιλογή, που εκφράζει γνήσια τη λαϊκή αντίθεση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στην άρχουσα τάξη και την πολιτική τους. Στοχεύει στην καρδιά το βασικό και σταθερό αντίπαλο, τα μονοπώλια και την καπιταλιστική εκμετάλλευση που υπάρχει πίσω από τις κυβερνήσεις διαχείρισης του συστήματος.

Δυνατό ΚΚΕ για να είναι δυνατός ο λαός αφού ανεξάρτητα ποιο ήταν το πρώτο ή δεύτερο κόμμα, θα είναι εδώ η ΕΕ, τα μνημόνια διαρκείας, οι απαιτήσεις του κεφαλαίου για νέες μειώσεις σε μισθούς, συντάξεις, η φοροληστεία και τα χαράτσια.

Ο λαός είναι σίγουρος ότι η ψήφος στο ΚΚΕ δεν μεταλλάσσεται. Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να δυναμώσει το εργατικό λαϊκό κίνημα που θ’ αντιπαλεύει τα αντιλαϊκά μέτρα και θα ανοίγει το δρόμο για τη λαϊκή, κοινωνική και πολιτική ανατροπή.

Σ’ αυτήν την κατεύθυνση θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις, τα μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, οι εκλεγμένοι και οι υποψήφιοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης», οι φίλοι και οι οπαδοί του ΚΚΕ».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΟΥ Ι. Ν. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΧΙΛΙΑΔΟΥΣ

mestusis

Με θρησκευτική κατάνυξη και ευλάβεια οι ενορίτες του ι.ν. Αγ. Ιωάννου Θεολόγου συμμετείχαν στις 7 & 8.5.2014 στο Πρόγραμμα Ιερών Ακολουθιών τις Πανήγυρης του Ευαγγελιστή Αγίου, που περιλάμβανε Εσπερινό, Θ. Λειτουργία και λιτάνευση της Ι. Εικόνας το απόγευμα της 8.5.2014.

Το πρόγραμμα ωστόσο περιλάμβανε και άλλες λατρευτικές διαδικασίες, που το θρησκευόμενο πλήρωμα αγκάλιασε και πλαισίωσε με την αθρόα συμμετοχή του, που ήταν οι πιο κάτω:

Το απόγευμα της 8.5.2014, στη διάρκεια της λιτανείας της ι. Εικόνας του Αγ. Ιωάννου Θεολόγου πραγματοποιήθηκε και η υποδοχή της Θαυματουργού Εικόνας της Παναγίας της Χιλιαδούς, από το Μετόχι της Ι. Μονής Μακρυμάλλη της Εύβοιας.

Παιάνισε η Δημοτική Φιλαρμονική Περιστερίου.

Στις εκδηλώσεις προεξήρχαν οι σεβ. Μητροπολίτες Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος και Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσόστομος.

Από πλευράς επισήμων παραβρέθηκαν πολλοί δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, με επί κεφαλής το δήμαρχο κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, επίσης η περιφ. σύμβουλος κα Ιωάννα Πανταλάκη, εκπρόσωποι φορέων κ.ά.

Η Ι. Εικόνα παρέμεινε για προσκύνημα στο Ναό μέχρι το απόγευμα της 17.5.2013, όπότε αναχώρησε για Μετόχι της Ι. Μονής Μακρυμάλλη.

*

Επίσης την 9.5.2014 εορτή του Αγ. Χριστοφόρου, προστάτου των οδηγών, πραγματοποιήθηκε Θ. Λειτουργία και Δέηση υπέρ των οδηγών και Παράκληση.

Την 11.5.2014 εορτή της «Ημέρας της Μητέρας», η Βυζαντινή χορωδία του κ. Ζ. Κοντοφρύδη έψαλε ύμνους για την Παναγία και μίλησε με θέμα «Η Αιώνια Μάνα», ο σεβ. Μητροπολίτης Καβάσων του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας κ.κ. Εμμανουήλ. Και,

panagiaΤέλος την Παρασκευή 16.5.2014 πραγματοποιήθηκε Παράκληση υπέρ της επιτυχίας των μαθητών που διαγωνίζονται στις πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Κλείνοντας θέλουμε να μεταφέρουμε τη αγάπη και την εκτίμηση των ενοριτών της περιοχής των Ν. Σεπολίων προς το πρόσωπο του ιερατ. προϊσταμένου του ι.ν. Αγ. Ιωάννου Θεολόγου αρχιμ. π. Χερουβείμ Μεστούση, ο οποίος μαζί με το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ναού μόχθησε για την άψογη διεξαγωγή όλων των πιο πάνω σπουδαίων και αλλεπάλληλων ιερών λατρευτικών ακολουθιών, που συμβάλλουν στην αναπτέρωση του φρονήματος των πιστών, ειδικά σ’ αυτές τις πολύ δύσκολες εποχές.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η 7η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΟΡΩΔΙΩΝ

Η φωνητική αρμονία είναι η πιο σπουδαία ιδιαιτερότητα από το πλήθος των εκδηλώσεων που λαμβάνουν χώρα στο «Θέατρο Πολιτών», γι΄ αυτό και ο χώρος κατακλύστηκε από το κοινό στις 30.5.2014, για να παρακολουθήσει την 7η Πανελλήνια Συνάντηση Χορωδιών του Δήμου Περιστερίου.

Στον σπουδαίο αυτό θεσμό καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργίας, πήραν μέρος πέντε θαυμάσιες Χορωδίες: Η Χορωδία του Ωδείου Kodaly, η ιστορική Χορωδία Δήμου Νικαίας, η Δημοτική Χορωδία Γαλατσίου, η Χορωδία του Δήμου Διονύσου και η Χορωδία του Δήμου Περιστερίου.

Τα μέλη των Χορωδιών ένωσαν τις φωνές τους συνθέτοντας ένα χάρμα ακουστικής απόλαυσης, ερμηνεύοντας μαγευτικά θα λέγαμε, έντεχνες συνθέσεις και μελωδίες απ’ όλο το φάσμα της ελληνικής μουσικής, συνοδεία πιάνου, μπουζουκιού, φυσαρμόνικας κ.ά..

Οι ακροατές της απολαυστικής βραδιάς, συνόδευαν και επιβράβευαν με το θερμό, αλλά και παρατεταμένο πολλές φορές χειροκρότημά τους, τα χορωδιακά συγκροτήματα, αναγνωρίζοντας έτσι το υψηλό επίπεδο και τη μουσική τους αρτιότητα.

Την εκδήλωση άνοιξε η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα - Μάρκου, που καλωσόρισε τις Χορωδίες, ευχαρίστησε το κοινό για την προσέλευσή του και τόνισε την πρωταρχική σημασία που δίνει ο Δήμος Περιστερίου στον Πολιτισμό και στη διοργάνωση παρόμοιων εκδηλώσεων που προάγουν την Τέχνη.

Το λόγο πήρε και ο δήμαρχος κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, που συνεχάρη τα μέλη των Χορωδιών και τους χοράρχες και τους ευχαρίστησε για τη συμμετοχή τους. Ωστόσο εξέφρασε ιδιαίτερα την… «αδυναμία» του στα μέλη της Χορωδίας Περιστερίου, που εκπροσωπούν επάξια τον Δήμο μας σε ανάλογες πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Κατά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης οι κ.κ. Παχατουρίδης και Τσιώτα δέχθηκαν τα θερμά συγχαρητήρια του κοινού για την απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση, καθώς και για τις πρωτοβουλίες που παίρνει ο Δήμος Περιστερίου σε μια δύσκολη οικονομικά εποχή, για την προαγωγή του Πολιτισμού.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΡΕΝΑ ΔΟΥΡΟΥ: «ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ»!

rduruΗ νέα Περιφερειάρχης Αττικής κα Ρένα Δούρου, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των περιφερειακών εκλογών, έκανε την πιο κάτω δήλωση:

«Δώσαμε έναν σπουδαίο αγώνα. Και η πλειονότητα των συμπολιτών μας το κατανόησε. Δώσαμε έναν σπουδαίο αγώνα με ήθος. Διαφορετικά.

Κόντρα στις προβλέψεις και στα συμφέροντα. Δώσαμε έναν σπουδαίο αγώνα, με ήθος. Και ξέρουμε ότι η μάχη που κερδήθηκε είναι μονάχα η αρχή. Γιατί αύριο ξεκινάει ένας πόλεμος με τα συμφέροντα!

Ξεκινά ένας πόλεμος να αλλάξουμε τις ζωές μας. Να τις αλλάξουμε στην Περιφέρεια Αττικής, να τις αλλάξουμε σε όλη τη χώρα.

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα πορευτούμε για τα επόμενα πέντε χρόνια. Γιατί εμείς, με τους πολίτες, για τους πολίτες, από τους πολίτες, δίνουμε τα εχέγγυα ότι στη μείζονα Περιφέρεια της πατρίδας μας δεν θα υπάρχουν δήμαρχοι α΄ και β΄ κατηγορίας. Δεν θα υπάρχουν πολίτες α΄ και β΄ κατηγορίας. Θα πορευτούμε όλοι μαζί.

Έτσι θα διακυβερνήσουμε τη μεγαλύτερη Περιφέρεια της Ελλάδας.

Από τα βάθη της καρδιάς μου ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλες εκείνες και σε όλους εκείνους που δούλεψαν αυτούς τους τεσσερισήμισι μήνες χωρίς κανενός είδους ιδιοτέλεια, όπως θέλουμε να φτιάξουμε την Ελλάδα: Με αλληλεγγύη, με αξιοπρέπεια, με ανθρωπιά. Και είναι το καλύτερο εχέγγυο, ότι έτσι θα κυβερνήσουμε την Περιφέρεια, έτσι θα κυβερνήσουμε την Αττική.

Αύριο ξημερώνει μια σπουδαία μέρα. Μια μέρα που την κάνατε όλοι εσείς, όλους τους προηγούμενους μήνες, όλα τα προηγούμενα χρόνια. Μια μέρα που, όπως ξέρει η Αριστερά και όπως επιτάσσει η Δημοκρατία, θα είναι για όλους και για όλες.

Καλή συνέχεια στο μεγάλο αγώνα που έχουμε»!

(Γραφείο Τύπου 25.5.14)

ΤΟ 1ο ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΑΚΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Με επιτυχία που ξεπέρασε κάθε προσδοκία διεξήχθη το Ατομικό Μαθητικό – Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι Δήμου Περιστερίου, στις 31.5.2014, στις εγκαταστάσεις του «Παπαχαραλάμπειου» Εκπαιδευτήριου.

Το πρωτάθλημα διοργάνωσαν ο Σκακιστικός Όμιλος Περιστερίου σε συνεργασία με το «Παπαχαραλάμπειο» Εκπαιδευτήριο, υπό την αιγίδα του Δήμου Περιστερίου.

Ήταν μια γιορτή για το σκάκι, μια γιορτή για τα παιδιά, ένα σχολικό τουρνουά που για πρώτη φορά διοργανώνεται από τον Σκακιστικό Όμιλο Περιστερίου και πήραν μέρος 74 μαθητές και μαθήτριες.

Η συμμετοχή στους αγώνες ήταν ελεύθερη για όλους τους μαθητές του Δήμου μας και παράλληλα με την διεξαγωγή των αγώνων, οι γονείς είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε συζήτηση με τον προπονητή σκακιού και διπλωματούχο ψυχολόγο Ηλία Κουρκουνάκη με θέμα «Το σκάκι και η διαμόρφωση του χαρακτήρα».

Σε κάθε παιδί απονεμήθηκε σκακιστικό δίπλωμα, ενώ οι τρεις πρώτοι και το πρώτο κορίτσι κάθε τάξης πήραν μετάλλια.

ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΕ ΝΙΚΗΤΕΣ

Το «Παπαχαραλάμπειο» Εκπαιδευτήριο διέθεσε δύο υποτροφίες σε δυο νικητές κατόπιν κληρώσεως στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς επίσης και το Κέντρο Ξένων Γλωσσών «Ευρογνώση» της κας Κατερίνας Βρεττού, μια υποτροφία σε ένα νικητή κατόπιν κληρώσεως στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση .

Όλοι οι συντελεστές της διοργάνωσης έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους ώστε το μαθητικό πρωτάθλημα να αποτελέσει μια όμορφη και θετική εμπειρία για τους μικρούς σκακιστές του Δήμου μας.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ

Το Δ.Σ. του Σκακιστικού Ομίλου Περιστερίου συγχαίρει τους νικητές κάθε κατηγορίας και τους εύχεται καλή πρόοδο και ακόμη μεγαλύτερες συλλογικές και ατομικές επιτυχίες.

Ευχαριστεί όλους όσους βοήθησαν για να πραγματοποιηθεί το Σχολικό Πρωτάθλημα, όλα τα παιδιά που πήραν μέρος, καθώς και τους γονείς τους που τα εμψύχωναν, κατευθύνοντάς τα στο κορυφαίο αυτό πνευματικό άθλημα.

Οι τρεις πρώτοι και το 1ο κορίτσι από κάθε τάξη που αναδείχθηκαν, είναι: Νήπια: 1ος Αντ. Δαφερέρας, 2ος Αγγελος Καλέμης. Α΄ Δημοτικού: 1ος Μπεθάνης Δημ., 2ος Πετράκης Ευάγ., 3ος Λυράκης Γεώρ. και 1ο κορίτσι: Γκούντουβα Κατερίνα. Β΄ Δημοτικού: 1ος Μπέτσης Χρήστος, 2ος Μπρομπονάς Σταμ., 3η και 1ο Κορίτσι: Σγαρδά Μελίνα. Γ΄ Δημοτικού: 1ος Σγαρδάς Αντ., 2ος Καραγιώργος Νικ., 3ος Πετρίδης Κων. και 1ο κορίτσι: Μπαντέ Παναγιώτα. Δ΄ Δημοτικού: 1ος Κρασσάς Νικ., 2ος Γκούντουβας Αριστ., 3ος Ρατσιάτος Μιλτ. και 1ο κορίτσι Κρασσά Ευανθία.

Ε’ Δημοτικού: 1ος Σπυράτος Μαρίνος, 2ος Μήλιος Αθαν., 3ος Νικολόπουλος Αντ. και 1ο κορίτσι: Μακρή Κυριακή. ΣΤ΄ Δημοτικού: 1ος Γκατζούνης Ελευθ., 2ος Νίκας Δημ., 3ος Σωτηρόπουλος Χρήστος και 1ο κορίτσι Παπαχαραλάμπους Αικατερίνη. Γυμνάσια: 1ος Καλέργης Ιωάν., 2ος Αλμούτης Αγγ. και 3ος Κατρινάκης Παναγιώτης.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

«ΗΜΕΡΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΝΗΜΗΣ» ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ

 Στο Κέντρο Υγείας Περιστερίου διοργανώνεται: «Ημέρα Δωρεάν Εξέτασης Μνήμης» την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014, ώρες 9:00-14:00 μ.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων (Χρ. Λαδά 43, Μπουρνάζι).

Επιβλέπων ιατρός είναι ο κ. Ματθαίος Σάρδης- ψυχίατρος του Κέντρου Υγείας Περιστερίου - Ιατρός Κέντρου Ελέγχου & Πρόληψης Νοσημάτων.

Είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στο τηλέφωνο: 210 5748562 (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).

Η πρωτοβουλία είναι του Πανελλήνιου Ινστιτούτου Νευροεκφυλιστικών Νοσημάτων (P.I.N.Dis), με την ευγενική χορηγία της φαρμακευτικής εταιρείας NOVARTIS.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 15:56

ΕΦΥΓΕ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

ΕΦΥΓΕ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Έλλη Αλεξίου», με την αναγγελία του θανάτου του αγαπητού αγωνιστή συναδέλφου μας Αρβανίτη Αντώνη, εξέφρασε τα συλλυπητήρια στους οικείους και συγγενείς του. Θα παραβρεθεί στην πολιτική κηδεία του, καταθέτοντας στεφάνι και εκφωνώντας επικήδειο λόγο.

Ο συνάδελφος Αντώνης Αρβανίτης υπηρετούσε τα τελευταία 15 χρόνια στο 49ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, ήταν μέλος της Οργάνωσης Εκπαιδευτικών του ΚΚΕ και για πολλά χρόνια υποψήφιος στο Σύλλογό του με το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών.

Η θλίψη όλων είναι μεγάλη. Είμαστε περήφανοι που βρεθήκαμε δίπλα του στον αγώνα, που τον γνωρίσαμε, που αντιμετωπίσαμε μαζί δυσκολίες και εμπόδια.

Είναι δύσκολο σε όλους εμάς να αποχαιρετήσουμε ένα σεμνό αγωνιστή. Όλα τα αντιμετώπιζε με θάρρος, με αξιοπρέπεια, αγώνα, και πάντα με σεμνότητα. Δεν έλειψε από κανένα αγώνα. Όλα αυτά τα χρόνια στην πρώτη γραμμή.

Καλό ταξίδι Αντώνη.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο πρόεδρος

Κων. Παπλωματάς

Ο γεν. γραμματέας

Βαγγ. Νικολουδάκος

Περιστέρι 10.6.2014

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ